შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გამაღიზიანებელი ხარ (1)


15-06-2016, 14:49
ავტორი zaika
ნანახია 1 627

ტელეფონს დავწვდი Amy Winehouse - Love Is A Losing Game გავანათე თუარა ტელეფონი ფლეიერზე ჩემი საყვარელი მუსიკის სახელი გამოისახა გულში სითბო ჩამეღვარა ახლა მხოლოდ მუსიკა თუ მიშველიდა მოვიმარჯვე ყურსასმენები დაიწყო მუსიკა და 4 წამში გაითიშა ტელეფონი, პანიკაში ჩავვარდი კანკალი დავიწყე ისტერიწყნარი მუსიკა ახლა ეს თუ მიშველის დივანზე მოვკალათდი და მაშინვე ყურსასმენებს კულად.. ძველმა იარებმა იჩინა თავი ძირს დავემხე და ვტიროდი
-რატომ ღმერთო რაღა მეე რატომ ...
დავებღაუჭე ხალიჩას, თავს ვეღარ ვაკონტროლებდი, კარის ხმა ვერცკი გავიგე ყურებში ბუნტად მხოლოდ ჩემი საყვარელი სიმღერის ხმა ჩამესმოდა ოორაუსიამოვნო შეგრძნება იყო. გვანცა მაშინვე დამეტაკა და ჩემს გამოფხიზლებას შეუდგა
-ბარბარე შენთან ვარ ზაიკა, გაჩუმდი გთხოვ, ნუგხედავ ასეთს გთხოვ. (გვანცა) ისიც ჩემთან ერთად ისტერიულად ტიროდა თან მაწყნარებდა მაგრამ ვაი იმ დაწყნარებას, ის უფრო განერვიულდა. ტირილსგან ჩასისხლიანებული თვალები მომბანა და სააბაზანოდან გამომიყვანა. დივანზე ჩამომსვა და მკითხა
-ახლა მითხარი რაზე იტირე? (გვანცა)
-Love Is A Losing Game და გაითიშა არ ჩაირთო ვერგავიგე ვერ მოვისმინე ..გესმიის? (მე) ისევ ცრემლები ჩამომიგორდა.
-ბარბარეე (შემომყვირა) გოგო გამოფხიზლდი ეხლა ვერ მოუსმინე და ამისგამო იტირე? მომხედე ტელეფონი გაითიშა ალბათ აფრენს ახალს იყიდი ეგ არაფერიი...გოგო რატო არმიჯერებ წადი ფსიქოლოგთან ნუთუ თავი არგადარდებს ჩემო ბარბარე ჩემზე არფიქრობ ? იცი რადღეში ვაარ, თავი თუარა მე არგადარდეებ? ჩემოლამაზო ჩემო თაფლისფერ თვალება გაივლის ყველაფერი გაივლის შენ დამიჯერე და გამომყევი ექიმთან (გვანცა)
-ჩემო სოლნიშკა ესე მომდის ხოლმე რავქნაა რაგავაკეთო ვერვაკონტროლებ თავს უბრალოდ არშემიძლია ეს ნერვების ბრალია ..ექიმი არმინდა ჯერ არ გავგიჟებულვარ (მე)
-მოდი მომხედე ...მხოლოდ ერთი სიანსი და თუ მიხვდი რო ზედმეტად გიჟებისთვისაა ფსიქოლოგი საჭირო შენთავსფიცავარ თუ დაგაძალო (გვანცა)
-დღესვე სანამ გადამიფიქრებია (მე)
-კაი ზაიკა მიდი გამოიცვალე და გავიდეთ (გვანცა)
წავედი გამოვიცვალე ჩავიცვი კოჭს აცდენილი გაშლილი ბოლოკაბა წელზე მობჯენილი ზემოთ მოხდენილი უბრალო მაიკა მოტკეცილი ...ბოლოც და მაიკაც ჩემს ფიგურას მკვეთრად გამოხატავდა ფეხზე თეთრი მაღალძირიანი კეტები ამოვიცვი თმა ნაზად გადავიწიე უკან და წინ ცოტა ჩამოვიწეწე ხასიათზე მოვედი რომ ამ შემოდგომის ლამაზ დღეებში გამეუმჯობესებინა ჩემი ხასიათც და თავისთვისაც მომევლო გამოვედი თუარა ოთახიდან გვანცას სახეზე გაოცება წაეწერა გვანცამ მანქანის კარი გამომიღო
-მადაამ :დდ (გვანცა)
-გაჩერაა(მე)
-ისე შენ იმდენს იზავ იმ ფსიქოლოგს ვისთანაც მიმყავხარ დაკერავ კიდეც (გვანცა)
-კაირა ხომ იცი არაა (მე)
-კიკი ვიცი უხეში ხარ და არგეხერხება კაცებთან ურთიერთობა (გვანცა )
-ხოოზუსტად მაგიტომ არ გადაწყვიტა ჩემი ...... (გვანცა)
-ბარბარე არგინდა (გვანცა)
გვანცა უცბათ დასერიოზულდა და კლინიკისნეკე გამახედა
-აიი ესაა (გვანცა)
ფეხისთრევით შევედით შენობაში. გვანცამ იკითხა ფსიქოლოგის სახელიდა გვარი . მისი კაბინეტის ნომერიც მალე გივთხრეს, მივუახლოვდით კარებს გვანცამ დააკაკუნა ოთახიდან ბოხმა ბარიტონმა გაიჟღერა და ჩვენც თამამად შევაბიჯეთ, გვანცას ხელი მაგრად ჩავკიდე ისერომ გოგოს სახე დაემანჭა. მისრიაქციაზე ხელი შევუშვი და მამაკაცისკენ გავიხედე ფეხზე იყო წამომდგარი, თავის პროფესიასთან შედარებით პატარა ჩანდა. მაგრამ ამავდროულად მამაკაცური. დაკუნთულ სხეულს უმალავდა მაისური რომელშიც მისი კუბიკები მკვეთრად ჩანდა. მისი გადაპარსული თავი და ოდნავ კეხიანი ცხვირი უფრო მამაკაცურს და დასტოინს ხდიდა, უდაოდ სიმპათიური იყო ამრეზით შემათვალიერე ხელით მიმანიშ სავარძლისკენ მეც მძიმედ დავჯექი .
-სახელი? (ექიმი)
-მე გვანცავარ ეს ბარბარე ჩემი მეგობარი (გვანცა) მან პასუხის თქმა დამასწრო და თვალებით რაღცას მანიშნებდა
-მე დემეტრე ვარ გვანცა თუშეიძლება პაცინტი დამიტოვეთ თქვენკი დაგვტოვეთ მარტოები კარგად ვისაუბრებთ (დემეტრე)
-კარგიით .აბა წავედიი ზაიკა შემეხმიანე რო მორჩები და გამოგივლი თუგინდა (გვანცა)
-კარგი (მე)
გვანცა გავიდა კაბინეტიდან დემეტრესთან თავს უხერხულად ვგრძნობდი როგორც იქნა საბუთებიდან თავი ამოყო და მეც მომაქცია ყურადღება მაგრამ ...აიი უფრო უხერხული სიტუაცია შეიქმნა მისმა მწველმა შავმა კუპრივით თვალებმა ჩემს სახეზე რომ შეაჩერა მზერა ლოყები სულ ამიწითლდა უკვე ვიცოდი რადგან როცა მრცხვნოდა სულ ვწითლდებოდი
-რაგჭირს წყალი გინდა? (დემეტრე)
-არარა არმინდა (მე)
-მომიყევი (დემეტრე)
-რა? (მე) საკმაოდ დაბნეულმა მივმართე ჩემს ფიქრებში გახვეულმა
-რისთვის მოხვედი? რაგაწუხებს (დემეტრე)
მაშინვე ამიწყლიანდა თვალები როცა გამახსენდა ყველაფერი ..მოყოლა დავიწყე
-ძალიან მიყვარდა და ვენდობოდი სვანეთში შემომთავაზა წასვლა და დიდი სიამოვნებით დავთანმხდი ჩემზე 5 წლით დიდი იყო მე მაშინ 17 წლის ვიყავი ..17 წლის თინეიჯერი გოგო რომელსაც ამ ყველაფრის გაფიქრება და წარმოდგენა არც უცდია რა შეიძლება მომხდარიყო. გვიან ჩავედით ძლიან როგორც ვიცოდი ძმაკაცის სახლში უნდა მივსულიყავით ახლადა ნაშენები სახლი იყო (თიოთეულ სიტყვას შორის პაუზას ვაკეთებდი და ისე ღრმად ვსუნთქავდი ავადმყოფი გეგონებდით ) (მე)
-მერე (დემეტრე)
-ბუხარი დაანთო მე იქვე ვიჯექი და წიგნის კითხვას შევუდექი მან ყავა მომიტანა როგორცკი დავლიე და წიგნის კითხვასაც შევეშვი ხელში დამიტაცა და მეორე სართულზე ამიყვანა მე მეგონა ხუმრობდა უბრალოდ მერე კი როცა უკვე ტანსაცმლის გახდაზე.... (ცრემლებმა გადმოკვეთეს საზღვრები) მერე მივხვდი რომ საქმე მთლად კარგად არიყო 13 წლიდან მიყვარდა მერე თვითონაც ალბათ გრძნობდა რამეს და მალევე მითხრა რომ ვუყვარდი მასთან ყოველთვის თავშეკავებული გოგო ვიყავი არასდროს ბევრის უფლებას არ ვაძლევდი 4 წელი ერთად ვიყავით და ერთხელაც არუთქვამს არასწორად რამე ...აიი იმ საღამოს კი მართლაც ზედმეტი მოუვიდა შეიძლება მხოლოდ მოფერებას აპირებდა არვიცი იმდროს ვერ განვსაზღვრე და ხელის აუკანკალებლად დავარტყი თავში სანათი უღონოდ დაეცა და სისხლის გუბეში დაცურავდა (მე)
ტირილი დავიწყა ვერვწყვეტდი დემეტრე კი იჯდა და უბრალოდ მიყურებდა
-განაგრძე განაგრძე (დემეტრე)
-მერეკი დავურეკე გვანცას და მან წამოიყვანა ნიკას ძმაკაცები შუაღამისას ჩამოვიდნენ მანამდე კი ნიკას თავთან ვიჯექი და გაუჩერებლად ვტიროდი ვლანძღავდი იმ ბილწი ფიქრის გამო ...ვლანძღავდი დაუფიქრებელი საქციელის გამო რისთვისაც ხელში შემომაკვდა არმინდოდა ...მიყვარდა უზმოდ მიყვარდა უბრალოდ არვიცი იმწამს ვერმოვითმინე მისი ასეთი საქციელი არადა რომეკითხათ მისგამო სიცოცხლეს დაუფიქრებლად დავთმობდი ..უბრალოდ მოულოდნელი იყო მისი მოთხოვნილებები..მერე თბილისში ჩამოვედით ნიკას დაკრძალვაზე არმიშვებდა მისი კაპასი და,. და ყოფილი შეყვარებული რომელიც ჩემამდე ჰყავდა...არვვიცი ნიკას მაშინვე ვაპატიე ყველაფერი განა იმიტომ რომ დაიღუპა უბრალოდ იმიტომ რო ყველას ადვილად ვპატიობ მითუმეტეს მას ...ადამინს რომელიც ყველაფერზე მეტად მიყვრდა დაუფიქრებლად ვაპატიებდი ...მერე იყო ბევრი ცრემლი იყო კრიზისი .მერე იყო გონზემოსვლა როცა მივხვდი რომ ნიკა მოვკალი..მერე იყო ჩივილი ათასი ჩხუბი .....ჩემი მშოლები საზღვარგარეთ არიან დღემდე. იქ კომპანია აქვთ არუჭირთ მე და ჩემი დაქალი გვანცა ერთად ვცხოვრობთ და იმტკივილით ვცხოვრობ იმ 5 წლის ტკივილით ..არდამაპატიმრეს იმისგამო რომ ძლიერი ადვოკატი მყავდა და დაამტკიცა რომ ესყველაეფრი თავისდაცვის მიზნით გავაკეთე მაგრამ ნიკას ძმაკაცები გადამემტერნენ (მე)
-დიდი ისტორიააა ყველაფერი გასაგებია და ჩემი დახმარება ვერხვდები რაში გჭირდება (დემეტრე)
-ამასთუ ფსიქოლოგი ვერხვდება კარგად ყოფილა საქმე (მე) ცინიკურად ვთქვი და ცხვირი გვერძე ავიბზუე
-მე ფსიქოლოგი ვარ ვანგა კიარა .მითხარი განთავისუფლება რისგან გჭირდება რომ დაგეხმარო (დემეტრე)
-რავერგაიგე ადამიანო ნიკა საყვარელი ადამიანი შემომაკვდა ხელებში და არვიცი დანაშაულის გრძნობა როგორ მოვიშორო არმძინავს ღამეებიი ყოველ ღამეს მისი მომღიმარი სახე მესიზმრება და პატიებას მთხოვს (მე)
-ეს დაშვებული შეცდომების მომკვაა (დემეტრე)
-ხოდა როგორმე დამეხმარეთ (მე)
-მეკიდაგეხმარები მაგრამ.....იქრაზე ფიქრობდირომ გაყევი მარტოი(ესბოლოწინადადება ჩაიბუტბუტა მაგრამ მაინც გავიგე )
-უკაცრავად? (მე)
-ვეცდები დაგეხმაროთ (დემეტრე) მან მზერა ჩემი ტუჩებისკენ გადმოიტანა და გაეღიმა უცბათ თვალიამარიდა და თავი ჩახარა
-რაიყო? (მე)
-გარეგნობა გაქვთ ისეთი მიკვირს იმბიჭმა 4 წელი როგორ მოიცადა (დემეტრე)
-იმ ბიჭმა არა ნიკამ და მის ხსოვნას პატივი ეცით და ცოტა ადეკვატურად ილაპარაკეთ ფსიქოლოგებს არშეგშვენით (მე)
-იმ ბიჭმა ფსიქიკა დაგიმახინჯა ძალის გამოყენებას შეეცადა რომარა ის სანათი და შენკიდე გიყვარს და ითხოვ რომ მის ხსოვნას პატივი სცენ (დემეტრე) ახარხარდა და თვალებში ჩამაშტერდა
-მიყვარს (მე)
-გატაცებაა...და თან ეს გატაცება წარსულში იყო ეხლა მხოლოდ მისი სხეულის დაუფლება გსურს ის არგიყვარს (დემეტრე)
-მიყვარს (მე)
-როგორ უყვარს ბიჭი რომელმაც ფსიქიკა დაუმახინჯა (დემეტრე)
-უფრო მეტიც ვგიჟდები (მე)
-შენ ახლა მთლად იმდენს ნუიზავ რომ ჯიუტობის გამო და იმისგამო ჩემთან სათქმელად გქონდეს ეს შეგიყვარდეს (დემეტრე)
-უბრალოდ ვგიჟდები ისე დამაწყნარეთ პირველივე კონსულტაციაზე (მე) ჩემი თითოეული სიტყვა ირონიით გავჟღინთე
-ვიცი მე აქ ამისთვის ვარ (დემეტრე)მანაც სერიოზულად მიპასუხა
-რთულადაა საქმე როცა მოსუაბრე ირონიულად ნათქვამს სიმართლეში ჩამოგართმევს (მე)
-დღეისთვის საკმარისია ქალბატონ გვანცას დავურეკავ და ვეტყვი დროს როდის უნდა მოგიყვანოს ხვალ (დემეტრე) და ცინიკურად გამიღიმე
-ახლა მოსაყვანიც გავხდი და ვიღაცის სატარებელიც (გავიფიქრე გულში)



№1  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

კარგი გაგრძელე ვნახოთ რა გამოვა

 


№2  offline წევრი zaika

მოიისფრო
დაქალს ემესიჯებოდი და შემთხვევით აქ ატვირთე, თუ რა საჭიროა აქ სმაილის ინიციალები?
ან ამ ფრჩხილებში სახელებს და უაზრო აღწერებს რატომ ვერ შეეშვით?!

არც დაქალს ვეესიჯებოდი და არც შემთხვევით ამიტვირთავს ფრჩხილებს რაც შეეხება და აღწერებს მე როგორც მკითხველს უფრო მიადვილდება კითხვა...თუ არჯდება შენს ინტერესებში ,,ფრჩხილები და ინიციალები" სხვა ბევრი და კარგი მოთხრობაც იწერება აქ ...პირადად მე ვერვიგებ ერთი მოსაუბრე როდის ასრულებს საუბარს ეგრევე მეორე რომ იწყებს ამიტომაცაა აქ ,,აღწერები და ფრჩხილები'' :**

 


№3  offline წევრი zaika

მოიისფრო
zaika
მოიისფრო
დაქალს ემესიჯებოდი და შემთხვევით აქ ატვირთე, თუ რა საჭიროა აქ სმაილის ინიციალები?
ან ამ ფრჩხილებში სახელებს და უაზრო აღწერებს რატომ ვერ შეეშვით?!

არც დაქალს ვეესიჯებოდი და არც შემთხვევით ამიტვირთავს ფრჩხილებს რაც შეეხება და აღწერებს მე როგორც მკითხველს უფრო მიადვილდება კითხვა...თუ არჯდება შენს ინტერესებში ,,ფრჩხილები და ინიციალები" სხვა ბევრი და კარგი მოთხრობაც იწერება აქ ...პირადად მე ვერვიგებ ერთი მოსაუბრე როდის ასრულებს საუბარს ეგრევე მეორე რომ იწყებს ამიტომაცაა აქ ,,აღწერები და ფრჩხილები'' :**

მაშინ მოდი აგიხსნა:
ფრჩხილების ნაცვლად, ტირე გამოიყენე და სახელებთან სიტუაციური აღწერები დაამატე. რაც შეეხება სმაილის ინიციალებს, ჩემო კარგო, არც გაბედო ფიქრი იმაზე, რომ კარგ მოთხრობაშიც შეიძლება იყოს ეს უკანასკნელი, რადგან როცა საქმე კარგ მოთხრობასთან გვაქვს, მოცემულია სიტყვებით ის ემოციები, რომელიც ინიციალის მიღმაა.
მე რას ვკითხულობ ეგ ვფიქრობ ნაკლებადაა ამ მომენტში გასარჩევი. გეუბნები იმისთვის რომ დაიხვეწო, თუმცა შენი ნებაა...
თუ გინდა წერე ეს რაღაცეები და დასჯერდი იმას რაც გაქვს.
შემდეგ თავსაც გადავხედავ.
იცოდე ჩემი შენიშვნების შედეგი უნდა ჩანდეს!
წარმატებები!

შენ წარმოიდგინე და შენიშვნებით ძალიან კარგად ვსწავლობ ნუ როგორც ახალბედა მწერალი და გაურკვევლობაში ვარ იმიტომ რომ ,,ფეისბუქზეც'' ვწერდი ხოლმე მოთხრობებს უფრსწორად ვტვირთავდი და შენიშვნებს ვიღებდი იმაზე რომ არვუთითებდი ვისი ნათქვამი იყო თითოეული წინადადება(და მთხოვდნენ ფრჩხილებში ჩამესვა დიდად არ მეხალისებოდა ასე წერა მაგრამ) ვეცდები ასე გავაკეთო ტირის შემდეგ დავწერ ემოციებს და არცსახელს მივუთითებ დავწერ ისერომ მკითხველისთვის გასაგები იყოს

 


№4  offline წევრი zaika

ანალიტიკოსი
საერთოდაც არ ვაპირებდი შენს ნაწერზე კომენტარს რადგან როგორც ვატყობ აქ შენიშვნებს რომ აძლევნ იქეთ გიბრუნებენ ენას და დიდ გულზე არიან.
მოდი ეხლა აგიხსნა.
შენი ნაწერი იყო გრამატიკულად საშინლად გაუმართავი.
წერტილ-მძიმეზე არაფერს ვამბობ.
ეს ფრჩხილებში ჩასმა რაღაც ჯანდაბაარა არის, საშინლად გამაღიზიენებელი არის.
თუ ისტორიას წერ მაშინ კრიტიკაც უნდა აიტანო და რაზეც მოგცემენ შენიშვნებს ისიც უნდა გაითვალისწინო და არა იერიშზე წამოხვიდე.
ჩემო კარგო ფბ_ზე ყველა მეორე წერს ისტორიებს და ეს ყოველივე საშინლად კატასტროფაა.
ემოციების გამოსახატავად არ არის საჭირო არც სმაილები და კიდევ ფრჩხილები იმისთვის თუ ვინ ამბობს ამა თი იმ სიტყვას.

ვცდილობ რომ გამოვასწორო ის გრამატიკული შეცდომებიც როგორც შემიძლია მაგრამ არმესმის რატომ გიყვართ იმის ახსნა რაც არვიცი ცინიკურად ..თქმას გააჩნია და ზუსტად ამაზე გავღიზიანდი შეცდომების მითითება სულაც არმწყინს ..ადამიანს იმხელა უნარი უნდა ჰქონდეს რომ შეცდომა ადამიანურად დაანახოს .. პირველად ვწერ აქ მოთხრობას და რასაცქვია ზეწოლა წამოვიდა სხვა მოთხრობებში რასაც არვკითხულობ გრამატიკას რო თავი დავანებოთ ისეთი მიფუჩეჩევულია უშინარსოო თვითონაც ვერიგებენ როგორწერენ მაგრამ იმათზე ძაან იშვიათად ვხედავდი ასეთ კომენტარებს კიდევ ერთხელ ვამბობ ვცდილობ გამოვასწორო და წერტილს და მძიმეს რაცშეხება შრიფტი არმიწერს და ვაკოპირებ და ისევწერ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent