შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

'ღმერთი მყავს'


16-06-2016, 13:04
ავტორი meness
ნანახია 1 431

გამარჯობა. მე ალექსი ვარ 21 წლის. უნივერსიტეტში მესამე კურსზე ვარ და პარალელურად ერთ-ერთ კაფეში ვმუშაობ მიმტანად რომელიც ქალაქის ცენტრში მდებარეობს. ოჯახში ფინანსურად ძალიან კარგი ვითარება გვაქვს მაგრამ მშობლების დამოუკიდებლად გადავწყვიტე ცხოვრება და ამის გამო მარტო გადავედი საცხოვრებლად. ერთ ჩვეულებრივ დღეს როდესაც გავიღვიძე, მოვემზადე და სამასხურში გავედი დავინახე ახალგაზრდა, მაღალი, გამხდარი გოგონა, წიათური თმებით(ნაწნავი ეკეთა), რომელოც ქუჩაში მყოფ ყველა გაჭირვებულს გამოელაპარაკა და დაეხმარა. შორიდან ვუყურებდი გოგონას რომელიც ერთ-ერთ მოხუცს ეხმარებოდა და შუბლზე კოცნიდა. გავვოცდი. პირველად ვნახე ქუჩაში ასეთი რამ. ახლოს მივედი გასაუბრება მინდოდა გოგონასთან თანაც სამსახურში არ მაგვიანდებოდა. მის ზურგს უკან რომ ავღმოვჩნდი საათს დახედა მოხუცს დაემშვიდობა და ჩემი კაფისკენ გაიქცა. ღმერთო, ის ზუსტად იმ კაფეში შევიდა სადაც ვმუშაობდი! ასე ადრე ხალხი არ მოდიოდა ხოლმე ჩვენთან და უამრავმა აზრმა გამიელვა თავში. მეც ჩქარი ნაბიჯებით მივყევი მას. კაფეში შევიდა და მეც შევედი. ღმერთოო მენეჯერს გაესაუბრა. ალბათ ისიც ჩემსავით მიმტანად უნდა აეყვანათ. ახლოს დავდექი და მათ საუბარს ვისმენდი. არაჩვეულებრივი გოგო იყო მხიარული, სულ იღიმოდა. ბოლოს საცდელად აიყვანეს ჩვენს კაფეში და მე დამავალეს მისთვის ღაღაცები მესწავლებინა. მეც ბედნიერი თვალებით ვუყურებდი მას და ყველაფერს ვუხსნიდი. მუქი, შავი თვალები ქონდა, თმაზზე ოდნავ მუქი წარბები, თხელი ცისფერი კაბა ეცვა და ოდნავ გაცვეთილი კეტები. ვუყურებდი და ვფიქრობდი,რომ ასეთი სრულყოფილება აქამდე არასდროს არ მინახავს. მისი ხმა, მოძრაობა, გავგიჟდი! სიზმრის გოგონას გავდა! არაფერი ზედმეტი და პირადული მისთვის არ მიკითხავს, ასაკიც კი! უბრალოდ ვუყურებდი და ვიცოდი რომ მისნაირი მეორე დედამიწაზე არ არსებობდა და ისიც ჩემთვის! ისეთი ნაზი იყო მეცოდებოდა ასეთი სამუშაოსთვის, რადგან აქ ძალიან ბევრი "არეული" ადამიანი დადიოდა.
იმ ღამეს თვალი არ მომიხუჭავს. მასზე ვფიქრობდი, ხვალინდელ დღეზე, როცა ისევ შევხვდებოდი მას. ხვალ კი ალბათ ყველაფერი სხვანაირად იქნებოდა. ცოტას ვღელავდი კიდეც. ადრე ასეთი რამ არცერთ გოგონაზე არ დამმართნია. ის კი ღმერთია! ანგელოზი! ვიცოდი რომ ღმერთმა ის ჩემთვის გამოგზავნა! მაღვიძარას ნელ ნელა წინ ვწევდი რომ ადრე გამღვიძებოდა და ადრე მივსულიყავი სამსახურში. ამ ფიქრებში გართულს ჩამეძინა.


***
გავაგრძელო?



№1 სტუმარი Sagitarius

Ki ra gaagrdzelee:D

 


№2  offline წევრი მოლურჯო

ან დიალოგები სად არის
ან ასეთი პატარა რატომ არის
--------------------
მარიამი

 


№3 სტუმარი მიკა

quote=ანალიტიკოსი]ბევრი გრამატიკული შეცდომა იყო.
წერტულ-მძიმე ზოგან არასწორად გქონდა დასმულლი.
ბრჭყალებს სხვა დანიშნულება აქვს.
არასოდეს დაიწყო ისტორია გამარჯობა მე ესა და ეს ვარ რადგან არ არის შედეგის მომცემი და ლამაზი.
კეტები არა კედები.
თმაზზე ორი ზ რაში ჭირდება.[/quote]


ვისთვის კეტებია და ბიგ.

 


№4  offline წევრი Irinachikviladze

სიახლე როგორ წავშალო ვინმემ იცით?

 


№5 სტუმარი მიკა

]quote=ანალიტიკოსი]ბევრი გრამატიკული შეცდომა იყო.
წერტულ-მძიმე ზოგან არასწორად გქონდა დასმულლი.
ბრჭყალებს სხვა დანიშნულება აქვს.
არასოდეს დაიწყო ისტორია გამარჯობა მე ესა და ეს ვარ რადგან არ არის შედეგის მომცემი და ლამაზი.
კეტები არა კედები.
თმაზზე ორი ზ რაში ჭირდება.[/quote]


ვისთვის კეტებია და ვუსთვის კედები ეს ერთი .....
თმაზზე _ დარწმუნებული ვარ რო მექანიკური შეცდომაა... მაშინ რატო ვერ ნახეთ ,,წიათური'' ან ,,გავვოცდი'' ან ,,ღაღაცეები ''..... ამაზე მეტი შეცდომა მინახავს სხვების ისტორიაში

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent