შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე....როგორც კარგი მენელი3


23-06-2016, 00:59
ავტორი Kenta077
ნანახია 1 174

-მიწამ წაიღოა მათი სილამაზე -იმდენათ მთვრალი იყო ენა ებმებოდა.- რომ შემოგიჩნდება და გჭამს, გღრნის. იმან დამამხო . იმან დამაქცია . ფუ მაგის...... არაფა ბიჭო იცი რა ქალი იყოო , შენ თუ გუავს ცოლი?- უცებ შემომხედა და თვალებით ცივი მზერა მრტყორცნა .
- არა არ მყავს- ცოტა დაბნეულმა ვუპასუხე .
-ჰოდა არც მოიყვანო. არ გირჩევ , დაგღუპავს აი, როგორც მე . არადა იცი რა ქალი იყო?!?! ღმერთი ღვთაება , ქალი და მასეტი ქალი , მე აღარსად შემხვედრია ..... ახალგაზრდა , აიცოცხლით სავსე ლამაზი , სად არ წავიყვანე: პარიზი , რომიი , ამსტერდამი , ბარსელონა ..... რას აღარ ვყიდილობდი , ათასებს ვიხდიდი მისი მსგავაი ტანსაცმელი სხვებს , რომ არცმოდათ . იმ საქმეში ხომ გადასრევი იყო, მორევში მითრევდა.... მისიდან ვეღარ გამოვდიოდი ... დაუღალავი და გიჟი იყო... იცი როგორ ვენდობოდიი... რჩევებს ველითხებოდი . და , როცა სიმდიდეოა ზენიტში ავედი , ზუსტად მაშინ წავიდაა.... ხოო წავიდა სხვასტან წავიდაა და ყველაფერო თან გაიყოლა .... ხედავ აი , რა დღეში ვარ?!?- გაღეღილ მკერდზე დაიხედა- ჯობიდან ის ჩაჩირთული ჰალსტუხი ამოოღო და ბარზე დამიგდო - ფუ **** . იცოდე აი , ჩემგან ოცოდე : ყველა ქალში არის რაის რაღაც ****** .... არ ენდო არასოდეს ბოლომდე არ ენდოო , ისოამოვნე და მიაგდე ....- ჩიქა ერღიანად სალია , ორმოცდაათ ლარიანი მომაგდო და , ბარბაცით გასასვლელისკენ წავიდა ....
მეკი ჩემთვის ვფიქრობდი: აბა რაეგონა ახალგაზრდა გოგო რას უზავდა . თვითონ უნდა ფიქრა , მაგრამ **** როა სხვისი რა ბრალია....
ჩემი წასვლის დროც მოვიდა . ისევ ის გოგო ამომიტივტივდა ფიქრებში ...... ნეტაბ სახელი მაინც მეკითხა...
მეორე დღეს აღარ მიფიქრია იმ გოგოზე, მაგრამ როგორცკი მისი ლანდი დავლანდე , ყველაფერი აღვიდგინე და ავფორიაქდი....
ცალხი ნელნელა შემოდიოდა, ბართან ჯდენოდნენ საელს ითხოვდნენ . მისი ჩრდილი ისევ დავინახე , თვალებით მისი მოძებმცა დავიწყე მაგრამ ვერსად რომ , ვერ ვიპოვე ვიფიქრე მომწჩვენ და მორიგ კლიენტს მიუბრუნდი:
- რას დალევთ- ვკითხე და პროფესიული ღიმილით გავიღიმე.
- არაყი მთელი ბოთლი- მითხრა და ცივ, ბარის კიდეს შუბლი დაადო... ეტყობოდა რომ უკვე საკმაოდ დაელია . თავი მაშინ აწია , როცა ბოთლი დავუდგი....გამჭვირვალე სითხით ჩიქა შევუვსე და თეფშით ლიმნოსადა ლაიმის ნაჭრეები დავუდე . სწრაფადვე დალია და თვითონვე შეივსო სასმისი.... ასე ერთბაშად ოთხი ჭიქა დალია და მერე დამიძახა. მეც მივედი და ლაპარაკი დამიწყო
- როდისმე გქონია , სურვილი შენთვის ხელმიუწვდომელი ვინმესთვის ზიანი მიგეყწნწბინა?!?! - კიდევ ერთი ჭიქა დალია, ნიკაპთან ჩამოსული ნაჩქარევათ დალეული არყის წვეთი მაიკით მოიწმინდა , და რაღაცნაირი შიშის მომგვრელი თვალებით შემომხედა.
- არა არასოდეს - ვუპასუხე და მზერა ბარის ზედაპირზე გადავიტანე , მისი თვალები გამაღიზიანებლად ელავდა .
- და რატომ??
- არასოდეს მიფიქეია ზიანის მიყენება თუკი ის მიუწვდომელია და დიდი შრომის მიუხედავად მაინც ვერ მოვიპოვებ, დაე დარჩეს მიუწვდომლად..
- აი მეკი მიმიყენებია. და ტან ზიანის გარდა ამ ცხოვრებაში მეთი არაფერი მიკეთებია..- ამან უფრო შემაძრწუნა დამაინც ვნატრობდი ლაპარაკი არ გაეწყვიტა. თითქოსდა მიმიხვდა სურვილს დამცინავი ღიმილუთ შემომხედა და გააგრძელა:
- იცი როგორ შეგრძნებაა სხვის სისხლს შენს ხელებზე რომ ხედაავ?!? არ იცი აი, მეკი ვიცი ... ერთგვარი ვნებაა , სიამოვნების განცდა . როგორ იცლება სისხლად და , მავედრებელი თვალებით აიცოცხლეს გთხოვს . შენკი თითქოსდა არ გინდა , რომ გაჩერდე .... ცდილობ რაც შეიძლება მეტი ჭრილობა მიაყენოო, რომ მეტი წითელი ჩანჩქერი ადინო. დატბე მისი ცქერით , აი, ეს ერთი ნეტარებაა.... არ ვიცი ქმის კეტება , როდიდან დავიწყე - თითქოს წარსულში რაღავის ძებნა დაიწყო- მგონი დეფის მუცლიფანვე მმყვა ასეთი ნიჭი. რამდენნაირი ფერის სისიხლი არ მინახავს იციი?!? თითქოსდა ხო ყველა ერთნაირია არადა გემოთიაც განსხვავდებიან , და არამარტო , სუნიც სხვადასხვა ნაირო აქვთ. - ჩიქა აიღო და მთელი ინერციით პიროსაკენ გააქანა... არყის წვეთები ბარზე დაეცა , საწმენდი ავიღე და წმენდა დავიწყე ...
მისი სიტყვები საზიზღრად მიჟღერდა ყურებში . ისეთი გალეშილი იყო , მისი ლაპარაკის მოსმენას არი აღარ , ქონდა . ბოლოს ადგა, ჯიბეში ფულის მოძებნა დაიწყო . ორი ასლარიანი დამიხეთქა და როგორღა გავიდა არ დამინახავს .... მისი წასვლით თითქოს ლოდი მომეხსნა . ვიღაც ფსიქოპატი ჩანდა მისი დაჯერება ნამდვილად სისულელე იქნებოდა მაგრან , ვაიდა სიმართლე ეთქვა.........
ხალხი ერთობოდა მეკი , დავიღალე . ეს ბოთლებოს ტრიალი , ყველასთვის გაღიმება , ადვილი არაა ზოგს უნდათ მხოლოდ მისთვის შექმნა კოქტეილი და ეს უზომოდ შრომატევადია... მაგრამ რას ვიზავთ მე ეს მომწონს და კმაყოფილი ვარ....
ბარში ორი გოგონა შემოჩერჩეტდა სრული ამ სიტყვის მნიშვნელიბით . ეტყობოდათ პურველად იყვნენ ... უნდოდათ დარმალათ ემოციები მაგრამ ვერ ახერხებდნენ. პურდაპურ ბართან დასხდნენ და ლაპაარაკი დაიწყეს . მათი ხმა მესმიდა და ეს მათ სულაც არ აწუხებდატ პირიქით...
- გოგო ! ნახე ის რა ბიჭ იყოო.... აი მაგას ერთ შემოხედვაზეც კი ,, დაბროს " მივცემდი. - მეორემ გაუცინა ყურში რაღაც ჩასჩურჩულა და მე შემმხედა .
- ამას თათუ.... ფუ გოიმოო ნახე რა ზმანი აცვია ბანწიკიი თააათ და თეთრი ,, საროჩკა" მიიხედ მოიხედე.... - ისეთი არეზით შემომხედა შემრცხვა .



№1  offline მოდერი tsn

საინტერესოა, მაგრამ, როგორც ყოველთვის, პატარა... შეცდომებიც გქონდა, მაგრამ დიდი და უსაშველო არაფერი.. წარმატებები ♥♥♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent