შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პროკურორი(N1)


30-06-2016, 02:53
ავტორი Mea17
ნანახია 1 742

მოგესალმებით ბატონო მოსამართლევ,პატივცემულო ნაფიცო მსაჯულებო და დამსწრე საზოგადოებავ,მე გახლავართ ქალაქ თბილისის პროკურორი ნინე აბაშიძე,დღეს ჩვენ განვიხილავთ საქმეს დავით ქარდავას წინააღმდეგ რომელსაც ბრალი ედება საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსის (სსსკ) 109-ე მუხლით,რაც მოიცავს განზრახ მკველობას დამამძიმებელ გარემოებაში,დღეს ჩვენ განვიხილავთ კაცის საქმეს რომელმაც თვალის დაუხამხამებლად სასიკვდილოდ გაიმეტა ცოლი რომელიც ორსულად იყო.. პატივცემულო ნაფიცო მსაჯულებო კაცი რომელიც ასე არხეინად ზის არა ბრალდებულის არამედ მსჯავდებულის სკამზე გახლავთ ადამიანი,რომელმაც უმოწყალოდ გაწირა ცოლი და ჯერ არ დაბადებული შვილი,ყველა თქვენთაგანი დედაა,მამა და ან ძმა ვიღაცის,წარმოიდგინეთ იმ ქალის ოჯახის წევრების ადგილას თავი,რომელიც ახლა აქ მხოლოდ ერთი მიზეზით არ იმყოფება,ეს მიზეზი კი გახლავთ ის რომ მისმა საყვარელმა ქმარმა ის სიცოცხლეს გამოასალმა.. ასე იწყება ჩემი ყოველი დღე,ახალი საქმეები ახალი დამნაშაევეები,მოკლული შვილები,ცოლები,დები ძმები,ახლობლები,მეზობლები სახლში რომ მივდივარ ერთი სულიმაქვს ჩემს შვილს გულში როგორ ჩავიკრავ.. მე ნინე აბაშიძე ვარ,პროკურორი,26 წლის,ერთი შვილის დედა,და ორსულად მეორე შვილზე ვცდილობ ორსულობის დროს გამოყოფილი ჰორმონების გამო ძალიან სენტიმენტალური არ გავხდე რადგან ეს ჩემ საქმეში ყველაზე დიდი შეცდომაა.. ჩემი მეუღლე ადვოკატია,ჯერ არკოფილა საქმე სადაც ერთმანეთს შევეფეთებით და ამით ძალიან ბედნიერი ვარ თუმცა ყოველ დღე სამსახურში დაძაბული მივდივარ რადგან მგონია რომ შოთოს აუცილებლად შევეტაკები და ერთ საქმეს მოვკიდებთ ხელს,ოდესმე მართლა შეიძლება ასეც მოხდეს მაგრამ ყოველი დღე ჩემთვის ის ერთი დღეა,ჩემი შვილი მაქსიმე 2წლისააა,როგორც გავიგე მეორეც ბიჭია ისღა დამრჩენია ეს ამბავი მეუღლეს ვახარო.. მე და შოთომ ერთამენეთი უნივერსიტეტში გავიცანით 1კურსსზე მას შემდეგ ერთად მოვდივართ,ჩვენი გზები შეერთდა თუმცა სასამართლოს ზღურბლს რო გადავკვეთთ,ერთმანეთისთვის სრულიად უცხო ადამიანები ვხდებით,ერთმაენთს სახლში აზრებს ვუზიარებთ,რჩევებსაც ვაძლევთ მაგრამ მაინც ვცდილობთ მეტი დრო მაქსიმესთან გავატაროთ ვიდრე სამსახურზე ვილაპარაკოთ,ორვეს რთული სამუშაო გვაქვს,ასევე ღტული გრაფიკიც,ამიტომ გვირჩევნია სახში ოჯახური იდილია სუფევდეს ვიდრე დაძაბული და ჩახუთული ჰაერი ისეთი როგორიც სასამართლოშია..




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent