შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი შეყვარება ძნელია არა?! (თავი 1)


30-06-2016, 10:30
ავტორი Into You
ნანახია 1 294

როცა ცხოვრება უსინდისოდ გექცევა მის ფასს კარგავ და სიკვდილისკენ მიისწრაფვი, როცა ადამიანები გიყენებენ და როცა "მოძველდები" ნაგავში ამოგაყოფინებენ თავს გული გტკივა, როცა სიკვდილი ერთადერთი გამოსავალია ამ კოშმარის ჩასახჩობად სწორედ მაშინ ხვდები რომ გამოსავალი არ გაქვს, თავის დაღწევას ვერაფრით შეძლებ რადგან იცი რომ ჯოჯოხეთშიც არ მოგასვენებენ და რჩები ისევ იმ სამყაროში სადაც რაიმეს შეცვლა მაინც ხერხდება რჩები და ხდები მისი განუყოფელი ნაწილი. ჩემი ცხოვრება ბავშვობიდან დამზიმებულია თუ ამას საერთოდ ბავშვო0ბას დავარქმევთ ! ! !
" - აუ ჩემი კაი ნიკა ნახეეთ რეები ჩაუცვავს, ბალოტაში იბანავა ტიპმა"
" - დედიკოს ბიჭი "
" - შენც ალბათ მამაშენივით ქურდი უნდა გამოხვიდე არა? "
" - სკოლის პირველ ბანკეტზე უმეწყვილობამ არ შეგაწუხოს ნიკუშ"
მსგავსი ფრაზზები ხშირად გამიგია ჩემს ცხოვრებაში ნიკა ისეტია ნიკა ასეთია საუთარ ცხოვრებას არ უფიქრდებიან და მე მომადგებიან ხოლმე ძალიან მინდა თავიანთი ადგილი მივუჩინო ამ მეჭორიკნე ხალხს მაგრამ ამის ძალა არ შემწევს და წორედ ამიტომ მეშლება ჩემს თავზე ნერვები, მაგრამ ეს მხოლოდ ბავშვობაში იყო ეხლა საქართველოს სრულფასოვანი მოქალაქე გახლავართ ვცხოვრობ მშვიდობიანად არც არავის ვაწუხებ და არც არავინ არ მაწუხებს, უკვე ოცი წლის ვარ და მამაჩემის გურამ აბაშიძის ციხიდან გამყვანა მინდა კიდევ შვიდ წელს მისგარეშე ნამდვილად ვერ გადავიტან, ვიცი რომ იგი დედაჩემის სიკვდილში უდანაშაულოა და მას არაფერი ჩაუდენია, გურამი სულ წესიერი ცხოვრებით ცხოვრობდა არც ნარკოტიკებს არ ირებდა არც ეწეოდა და საერთოდ არც კი სვამდა იდეალური მამაკაცი იყო ქალისათვის იგი უკვე თოთხმეტი წელია ციხეშია და მის გამოყვანას გულმოდგინედ ვცდილობ იმედია ამას შევძლეებ სიცოცხლის ფასადაც რომ დამიჯდეს მაინც...
- - - - - - - - - - - - - - - - -
ეს ჩემი პირველი ისტორიაა და იმედია მოგეწონებათ
მითხარით თუ რამე შენიშვნები გაქვთ და გამოვასწორებ მეორე თავში
მადლობა რომ კითხულობთ ♥



№1  offline წევრი nineli

Patara tavi iyo:)))

 


№2  offline წევრი (((end)))

დასაწყისისთვის შესანიშნავია,საინტერესოა და კარგი, წარმატებები love love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent