შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი სესილია (1)


3-07-2016, 22:07
ავტორი eshmakuna 9
ნანახია 2 614

(1)
-არ არსებობს,ეს როგორ გამიკეთა,არასდროს არ ვაპატიებ.
-გთხოვ დაწყნარდი რა.
-არავინ არ გაბედოთ ჩემი შეჩერება,იმ ქალბატონს ვასწავლი მე როგორ უნდა სამსახურიდან დათხოვნა.
-აუ არაუშავს.
-რას ქვია არაუშავს,მაგ იდიოტმა სამსახური დამაკარგინა,ეხლა შევალ და ყველაფერს პირში ვეტყვი.
-------------------------------------მე ვარ სესილია ხუციშვილი,19 წლის,მყავს ერთი ძმა გეგა ჩემზე ერთი წლით უფროსია და უზომოდ სიმპატიური,ასევე მყავს საუკეთესო დაქალი ლილე(19)ის ჩემი სული და ხორცია.მე ვარ საშვალო სიმაღლის,შავგვრემანი ცისფერთვალება,მაქვს კულულა თმა და კურნოსა ცხვირი.მყავს დედა-მეგი და მამა-ზურა.ჩვენ ყველანი ვცხოვრობთ ერთად ერთ დიდ სახლში.
-------------------------------------ლილემ ჩემი დამორჩილება ვერ შეძლო და ამიტომ პირდაპირი რეისით შევაჭერი უკვე ყოფილ უფროსთან.
-მომისმინე ეკა,არანაირად არ გქონდა ჩემი განთავისუფლების უფლება,თქვენ ხართ არაკომპეტენტური,უზრდელი,თავხწდი ლაწირაკი ადამიანი,რადგან ჩემზე მაღალ მთანამდებოდაზე ზიხარ ეს იმას არ ნიშნავს რომ ადამიანი უნდა დაამცირო,რადგან წარმოება ჩაგაბარეს თავზე არ უნდა დაიჯვა აი ეხლა კი ნახვამდის!
კარები მთელი ძალით გამოვიხურე და გამოვედი.ლილეს საცოდავი და თან გამწარებული სახე ქონდა.
-შენს გამო მეც დამითხოვენ.აი მერე კი იცოდე რომ... ლაპარაკი გავაწყვეტინე და მე ჩავერთვე.
-კი არგამოგაგდებენ შენთვითონ წამოხვალ.
-რა სისულელეა,400 ლარი მაქვს ხელფასი ამაზე უარს არ ვიტყვი.
-წამოხვალ და უკეთეს სამსახურს ვიშოვით ერთად.
-არა არ გავენთავისუფლები.
-სახლიდან გაგაგდებ.
-აუ აი ადამიანის მანიპულირება ბავშვობიდანვე შეგეძლო.
ლილე ოთასში შევიდა და იქიდან 15 წუთის შემდეგ გამოვიდა.
ლილე იყო ძალიან თბილი და მოსიყვარულე ადამიანი.ქერა,ზღვისფერი თვალებით,არისტოკრატიული სხეულით,ჩვენ ორნი კი ერთად ძალიან სექსუალურები და ამავედროს ყველაზე მხიარულები ვიყავით.დედაჩემს და ლილეს დედა ერთ სადარბაზოში ცხოვრობდნენ და საუკეთესო მეგობრები იყვნენ,ამიტომ როცა ლილეს მამა გარდაეცვალა,დედამისი ფეხმძიმედ იყო ლილეზე და მარტო დარჩა,მეგიმ არ მიატოვა დაქალი და მთელი ამ დროის მანძილზე ერთად იყვნენ,ლილეს დედა მშობიარობას გადაყვა და მეგის თხოვა რომ ის როგორც მისი შვილი ისე გაეზარდა,მეგიმ მას უარი ვერ უთხრა ამიტომ მე და ლილე მეგიმ ერთად გაგვზარდა და ორივე ერთმანეთს ვავსებთ.
-----------------------
აბა როგორია ღირს გაგრძელწბა? კომენტარები დამიწერეთ ვიცი პატარა თავია..



№1 სტუმარი manana

kargia gaagrdzele vnaxot ras izav

 


№2 სტუმარი tamuna

კარგიაა მომეწონა ძან იმედია გაგდზელებბ

 


№3  offline წევრი Metalhead

კარგია გააგრძელე <3 თავები გაზარდე <3

 


№4 სტუმარი Guest Lia

Pirvel rigshi sainteresod daiwke..kargia.
Meore patara tavia zalian,gaadide tavebi torem mkitxvels dakargav.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent