შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გრეის ანატომია-ცეცხლოვანი მეძავი და პატარა გრეი


9-07-2016, 23:59
ავტორი Lexie Grey
ნანახია 2 669

მიყვარს გრეის ანატომია ყველა მისი პერსონაჟებით განსაკუთრებით კი მარკის და ლექსის წყვილი მიყვარდა ვფიქრობ რომ ლექსი გრეიმ მარკ სლოუნი შეცვალა და მისი სულ სხვა მხარე დაგვანახა ცეცხლოვანი მეძავი და პატარა გრეი^^ მინდა რომ მარკს, ლექსის, დერეკს, მერედიტს, ქრისტინას, ოუვენს, იზის, ალექსს, ჯორჯს, ჯექსონს, ეიპრილს და სხვა დანარჩენებს ბედნიერი დასასრული ჰქონდეთ ამიტომაც ვწერ ამ მოთხრობას არ მინდა ისეთი დასასრული როგორიც იქ არის... აქ მთავარი იქნება მათი ურთიერთობები და არა მედიცინა და პაციენტები ასევე სხვა პერსონაჟებიც დაემატებიან რომლებიც გრეიში საერთოდ არ არიან. დილით ყველაზე ადრე იზი ადგა და ნამცხვრების კეთება დაიწყო უნდოდა სამსახურიდან წამოსვლის შემდეგ სხვა რამეზე გადაეტანა ყურადღება.. დერეკი უკვე ამდგარიყო და წასასვლელად ემზადებოდა ამ ხმაურში მერედიტსაც გაეღვიძა თვალები როცა გაახილა და ქმარი საწოლში არ დახვდა ოთახს მოავლო თვალი. დერეკი სარკესთან იდგა და ჰალსტუხსს არჩევდა რადგან დღეს შეხვედრა ჰქონდა ის ხომ ახლა სიეტლ გრეის-მერსი ვესტსს მართავდა.. მერედიტი: ლურჯი როცა გეეჭვება ლურჯი უნდა აირჩიო შენი თვალების ფერს უხდება-დერეკმა მერედიტს შეხედა და გაუღიმა დერეკი: მაპატიე გაგაღვიძე ხომ იცი დღეს შეხვედრა მაქვს მერედიტი: არაუშავს მაინც უნდა ავმდგარიყავი ქრისტინა მოვა დღეს. დერეკი მერედიტთან მივიდა და კოცნა დაუწყო არც მერედიტს გაუწევია წინააღმდეგობა.. დერეკი: მიყვარხარ ეს არასდროს დაგავიწყდეს მერედიტი: არც შენ დაგავიწყდეს ეხლა კი ავდგეთ თორემ დაგაგვიანდება. დერეკს აშკარა იყო რომ არ უნდოდა წასვლა ამიტომაც შესთავაზა დავრჩებიო მაგრამ მერედიტმა მტკიცე უარი უთხრა მან იცოდა რომ ახლა მის ქმარს უფრო მეტი პასუხისმგებლობა ეკისრებოდა ვიდრე ოდესმე. ისინი დაბლა ჩავიდნენ და მაშინვე სამზარეულოში შევიდნენ სადაც იზის იმდენი ნამცხვრები გამოეცხო რომ ცარიელი ადგილი აღარ დარჩენილიყო დერეკი: გემრიელად გამოიყურება იზი: მაშინ გასინჯეთ და შემიფასეთ-მხიარულად შესძახა იზიმ კარგი ამ ორ ნაჭერს ავიღებ და შეხვედრის შემდეგ ყავას მივაყოლებ.. იზი: მალე მოდი და რამე ფილმს ჩავუჯდეთ ყველა ერთად- დერეკსაც და მერედიტსაც მოეწონათ ეს იდეა დერეკი: კარგი ოღონდ ფილმს მე ვარჩევ ყველას დაგასწარით- გაეღიმა ოცნების ექიმსს. მერედიტი: ხო ჯობია შენ აარჩიო თორემ წინაზე ლექსიმ რომ გვაყურებინა მთელი დღე ვტიროდი.. იზი: ეგ არ გამახსენო ძალიან მძიმე ფილმებს უყურებს.. დერეკი: ძალიან აზრიან ფილმებს უყურებს-ჩაუსწორა დერეკმა მათ. ოცნების ექიმსს მოეწონა ის ფილმი რადგან თვლიდა რომ მასში დიდი აზრი იდო პრინციპში ასეც იყო. დერეკი: კარგი მე წავალ თორემ მართლა დავაგვიანებ-საათს დახედა და თან პიჯაკი გაისწორა.. მერედიტი გადაეხვია ქმარს და წარმატება უსურვა დერეკი: მიყვარხართ ყველა მერედიტი: ჩვენც დერეკი: ის ძილისგუდები გააღვიძეთ თორე მერე იწუწუნებენ თავი გვტკივაო და ეგეც ჩვენ დაგვბრალდება.. იზი: ხო ცოტა ხანში მართლა გავაღვიძებ.. მერედიტმა ქმარი გააცილა და შემდეგ ისევ იზისთან შემობრუნდა მერედიტი: როდის აპირებ კლინიკაში დაბრუნებას-მან მეგობარს კითხვის ნიშნით გადახედა იზი კი ისევ კრემს ურევდა და წინსაფარს ისწორებდა იზი!-მკაცრად დაუყვირა მეგობარს და თავი ააწევინა.. იზი: არ ვიცი გესმის? არ ვიცი მეშინია იქ მისვლა არ შემიძლია იმ ყველაფრის შემდეგ მერედიტი: დერეკმა აღგადგინა სამსახურში სანაერვიულო არაფერია... იზი: მე გადავჭერი ის მილები მე გადავჭერი რადგან დენი გადამერჩინა მე წავართვი სხვა პაციენტს სიცოცხლე, მე ვთქვი ტყუილი რადგან საყვარელი ადამიანი გადამერჩინა და ეხლა რა გამოდის ის მაინც მკვდარია.. უფრო ადრე რომ მივსულიყავი შეიძლება რამე შემეცვალა.. მაგრამ იმ საღამოს ის სულელური კაბა ათასჯერ მოვიზომე.. რადგან მინდოდა დენისთვის მეჩვენებინა.. ახლა კი დენის მამა გამოჩნდა და მითხრა რომ მისმა შვილმა მილიონი დამიტოვა არ ვიცი ამ ჩეკს რა ვუყო გავანაღდო თუ ისევ აქ დავკიდო.. არ ვიცი გესმის? დაბნეული ვარ-მერედიტი ხვდებოდა რომ იზისთვის ახლა რამის დაძალება ცუდი იქნებოდა ამიტომაც გადაწყვიტა რომ დრო მიეცა მისთვის და დერეკსაც სთხოვდა რომ მასაც იგივე გაეკეთებინა.. მერედიტი იზისთან მივიდა და გულში ჩაიკრა აგრძნობინა რომ ის მის გვერდით იყო იზი: ძალიან მიყვარხართ თქვენ ჩემი ოჯახი ხართ მარტო ეს გამაჩნია მეტი არაფერი და მე ძალიან ბედნიერი ვარ ამით მერედიტი: მართალია ჩვენ შენი ოჯახი ვართ და მუდამ ასე იქნება თუ რამე არ გინდა არ დაგაძალებთ მესმის ყველაფერი ვიცი რა რთულია ამიტომაც არ დაგაძალებთ ახლა კი აღარანაირი ცრემლი, სევდა მორჩა! ცხოვრება ხანმოკლეა უნდა დავტკბეთ ცხოვრებით და ვიცხოვროთ დღევანდელი დღით იზი: მართალია- გაეღიმა იზის...



№1  offline აქტიური მკითხველი grafo

სათაურმა მიმიზიდა და ამიტომაც გავხსენი ისტორია, მაგრამ...წასაკითხად კოშმარია. იმიტომ კი არა, რომ გრამატიკული შეცდომებია ან რამე მსგავსი. გაუგებარია, სად იწყება შენი აზრი, როდის იწყება ისტორია და დიალოგების ასე "მიწეპებაც" პირველად ვნახე. იქნებ უფრო დალაგებულად დადო ეს თავი, და მეც უფრო მშვიდად წავიკითხავ. რასაც თვალი გადავავლე გამართულად წერ, მაგრამ დამინდე და დიალოგები თუ არა აბზაცები მაინც გამოყავი და სასვენ ნიშნებს ჩემით დავსვამ:))).

 


№2  offline წევრი Lexie Grey

მადლობთ გამოხმაურებისთვის, ამ კომენტარის შემდეგ ვიფიქრე ისტორიას წავშლი და ახლიდან დავწერთქო მარა ვერ მივხვდი როგორ წავშალო. მაინც ახლიდან დავდებ და გავითვალისწინებ ყველაფერს. wink ვეცდები აღარ გაწამოთ.. winked

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent