შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

309 ნომერი!{1}


11-07-2016, 20:00
ავტორი Behandice
ნანახია 2 490

ყველაფერი ისე მოულოდნელად დაიწყო...ვერც ერთმა მოასწო გააზრება იმისა თუ რა ხდებოდა..
დამიანეს ბაბუა გარდაეცვალა..ახლა მთელი ოჯახი შეკრებილი იყო მისი ანდერძის წასაკითხად..მარიამი და გიორგი მისი დედმამა...და მეორე ნაწილი მისი ბიძაშვილი ნიკა,ლაშა და ლიკა..როგორც მიხვდით ბიძია და ბიცოლა..ადვოკატმა განაცხადა რომ ანდერძი ჩანაწერის სახით დატოვა..ჩართეს..მისი დანახვისას თვალზე ცრემლი მოადგა ყველას..რძლებმა ორივემ დაიწყეს აპირისტობით ლაპარაკი...
-როგორ გული დაგვწყვიტე...
-აბა როგორ დაგვტოვე..გამოეხმაურა იქიდან ლიკაც..ამ დროს კი ჩანაწერიდან ხმა ისმის...
ახლა არ დაიწყო როგორ გული დაგვწყვიტე და დაგვტოვე..ისედაც ვიცი როგორ გინდოდათ ჩემი სიკვდილი...
-მასეთი რამე როგორ გვენდომებოდა და ამდროს ისევე ისმის ხმა..
-არ თქვათ ახლა მასეთი რამე როგორ გვენდომებოდა შენთვისო....სასაცილო იყო ხელსთითებივით იცნობდა მის რძლებს ბატონი დემეტრე როგორც გამოდის..შემდეგ განაგრძო ანდერძის წაკითხვა..ლიკა ჩურჩულუბდა..
-საწყალი კარგი კაცი იყო ჩემი ნიკა უყვარდა სიგიჟემდე...ამდროს კი კაცის ხმა ისმის...
-ჩემი ორივე შვილიშვილი მიყვარს მაგრამ...დამიანე...ის ყოველთვის პირველი იყო ჩემთვის..ახლაც მახსოვს როგორ მოდიოდა ჩემთან და მეკითხებოდა რჩევებს იღბდა ჩემგან...მისი გადაწყვეტილების სისწორეში რწმუნდებოდა...ბევრს აღარ გავაგრძელებ მთელი ქონება დარჩება იმას ვინც პირველი მოიყვანს ცოლს და ეყოლება შვილიშვილი...შენ კი ჩემო ელენე თუ აქ ხარ და გესმის ყურადღება მიაქციე მათ ქმედებებს...ამდროს კი ოთახში კუთხიდან ქალი გამოდის...ეს დემეტრეს ცოლი იყო..
-მივაქცევ ჩემო დემეტრე მივაქცევ...თვალიდან ცრემლს იწმინდავს..
ოჯახები იშლება და იწყება ფაცური....დატრიალდნენ დედები და დაიწყეს სარძლოების ძებნა ვაჟებისთვის...აბა რას იზამდნენ...მილიონებზე და მილიარდებზე იყო ლაპარაკი..ცოლ-ქმარი ერთად ეძებდა გოგოს და უცებ მარიამს ერთი აზრი მოუვიდა...
-გიორგი...
-რაიყო?
-ნუცაა..ნუცა გახსოვს?აჰჰჰ როგორ უყვარდა ჩვენი დამიანე ბავშვობაში სულ ხელით დაატარებდა..
-იმხელა იყო არ გაუჭირდებოდა..ცოტა წონას უჩივოდა ბავშვობაში...
-მასე არ ვიტყოდი ახლა!მარიამმა ქმარს ფეისში დადებული ფოტო აუფრიალა სადაც 50 კილომდე იქნებოდა ჩვენი ნუციკო..
-დედამისია სულ...
-გაიმეორე!!მაგასთანაც იყავი ხო ?
-არაფერი..
-ჩავიწერე იცოდე...ტუჩებმოკუმულმა უთხრა და ტელეფონზე დაურეკა ნუცას დედას ლალის...
-ლალიიიი ჩემო საყვარელო მარიიი ვარ...როგორ ხარ როგორ გიკითხოთ? ნუციკო როგორა?დამიანეს მოენატრა ძალიან...
-არაგვიშვს მარი...ახლა ჩამოვიდა ნუცა პარიზიდან...
-იცი რა ვიფიქრე...ბავშვებს ერთად ხო არ ევახშმათ ძველ წლებს გაიხსენებდნენ..
-კარგი იდეა..ნუცა რომ გაიღვიძებს ვეტყვი...ტელეფონი გათიშ..მარიამმა ცქმუთვა დაიწყოო..
-ვიპოვეთ!ვსიო გადაწყვეტილია ესა!ამ დროს დამიანე შემოვიდა ოთახში..
-დამიი მოდი მოდი!
-რახდება დედა?
-ნუცა გახსოვს?როგორ არ გახსოვს გემახსოვრება!ხოდა მასთან ერთად წახვალ სავახშმოდ ამ საღმოს...
-კარგი რა დედა ვახშმად ის მიმირთმევს მე...
-დამიანე!ეს რა ლაპარაკია...გოგო დაკლებულია გალამაზებულა 50 კილომდე იქნება..იქნებ რამე გამოვიდეს..გთხოვ..არმინდა იმ შენ ჩლუნგ ბიძაშვილს დარჩეს ყველაფერი..
-რათქმაუნდა ამ ყველაფერს ანდერძის გამო აკეთბთ!მცხვენია თქვენ გამო!არსადაც არ წავალ!მე უკვე ვთქვი ყველაფრის ნულიდან დაწყება რომ დამჩირდეეს მაინც მივაღწევ მწვერვალამდე როგორც ეს ბაბუაჩემმა გააკეთა...
-ნულიდან დაწყება არც ისე ადვილია ჩემო დამიანე...
ბოლოს იმდენი ეღრიტინეს ტვინი შეუჭამეს ბიჭს.
-კარგი მხოლოდ ერთი ვახშამი..და მორჩა!
-კარგი შვილო.
-იცოდე აღარ მთხოვთ კიდე შეხვედრას!
-ეგ შენი საქმეა შვილო..შეიძლება ისე მოგეწონოს შენთვითვონ შეხვდე.
დამიანემ აღარ გაცა პასუხი..ოთახში ავიდა და წყალი გადაივლოო და კლასიკურად გამოეწყო...ლურჯი კოსტუმი და თეთრი შრვალი ჩაიცვა...საღამოსკენ წავიდა იმ ბარში სადაც ნუცა უნდა შეხვედროდა...შესვლისას მიესალმნენ..აბა რა იქნებოდა ცნობილი პიროვნება იყო იმხელა კომპანიის მფლობელი...ყოველ ფეხის ნაბიჯში ჟურნალისთები დასდევდნენ კიდევ კარგი ახლა აქ არ არიან..შესასვლელში დაიბარა გოგო მოვა და ჩემი მაგიდისკენ გამოუშვითო...
ლალის ნუცა გვერდით უჯდა როდესაც ლაპარაკი დაამთავრა კითხვის ნიშნიანი თვალებით უყურებდა.
-შვილო მარი იყო...დამიანე ხო გახსოვს?
-მახსოვს!როგორ დავივიწყებდი?ცხოვრება გამიმწარა!სულ დამცინოდა და მამცირებდა წონის გამო..
-კარგი და შვილო მაშინ 10 წლისები იყავით..მარიმ შეხვდნენ ივახშმონო.
-არა!არ წავალ...
-ნუცა გეყოს!შეხვდი ჯობია კარგი ბიჭია დამიანე....
-მემგონი ვერ გაიგონე საყვარელო დედიკო ხო?!მე დამიანეს არ შევხვდები!მეზიზღება!
-დამიჯერე ასე აჯობებს...იქნებ რაიყოს..ხო იცი რამდენი ფული აქვთ..მამაშენიც ვალებშია..კიდე კარგი მედიამ ჯერ ვერ გაიგო ეგ და არ გაშუქებულა...შენც უარს იტყვი ამ ბრენდებზე და შორიდან უყურებ მაღაზიებში მასე თუ გინდა!
-რა?ჩემ პატარებს მე არასოდეც დავთმობ..ჩანთა ჩაიხუთა..კარგი ხო ამ ერთ ვახშამზე წავალ...
რახდებოდა დამიანეს ბიძაშვილის ოჯახში...ქალბატონ ლიკას მოსამსახურე ყავს ჯაშუშად იქ შეგყზავნილი და ყველაფერს უყვება ახლაც დაურეკა...
-ნონა ჩქარი დაფრქვი ყველაფერი რამოხდა..
-ქალბატონო ლიკა..იცით დამიანე ვიღაც გოგო უნდა შეხვდეს..გიორგი და მარიამი გახარებულები არიან..
-მადლობა ინფორმაციისთვის..ტელეფონი გათიშ..
-აჰა გახარებულები არიან ხო...მაგასაც ვნახავ რამდენი ხანი იქნებით მასე..ნიკააააააააააააააააა
-რამოხდა დედა?
-მოდი აქ!შენი საყვარელი ბიძაშვილი დამიანე გოგოს ხვდება შენ რას მიკეთებ?ჭადი ახლავე რამე გააკეთე რომ ყველაფერმა ცუდად ჩაიაროს!მალე!აჰა ეს მისამართია..ფურცელი გაუწოდა...ნუცაც გაქრა..ლიკამ კი გოგოების ძებნა დაიწყო...
თვალები გაახილა..უკვე დილა ყოფილა უცებ წამოხტა ფეხზე,მაღაზიაში გაიქცა და საუზმის მომზადება დაიწყო...ამ დროს დედა მოვიდა..
-აჰ აჰ რა არის ეს კიდევ არ გაგიკეთებია ლიზა სადილი?
-პურზე ვიყავი დეე...
-ხომ იყო პური?
-შვ პურზე..დაჯექი ახლავე იქნება..ლიზამ მაგიდა გააწყო..კიბეებიდან ახალგაზრდა გოგონა დაეშვა..
-დაიკო როგორ ხარ?
-კარგად..მეჩქარება სამსახურშ გავრბივა..ორი ლუკმა ჩაიგდო პირში ანამ და გავარდა..
-ეჰჰ პო უყურებ შვილო...გაიქცა სამსახურში..ოჯახიდან მარტო ის მუშაობს..კი გვაქვს ყვავილების დუქანიი და არის მუშაობა მაგრამ არ გვყოფნის ამდენ რამეზე...
-დედა რავქნა..
-უფრო მოინდომე რამის გაკეთება..
-მეტი რავქნა უმაღლესი დავამთავრე...მასწავლებელიც ვიყავი ბოლო წლებია ვეღარ ვნახე ვერაფერი..აი ნახე მალე ვიპოვი!
-კი მალე იპოვი ოღონ კაი ბიჭს და ცოლად გაყვები!
-კარგი რა დედა ისევე დაიწყე!ხომ გითხარი არ გავთხოვდები თქო.
-რასქვია არ გათხოვდები!არ გადამრიო ახლა..აბა ჩემსავით უნდა დარჩე..მარტო..
-კარგი რა დედა მე რო ბიჭი მინდა ისეთი ამ ქვეყანაზე არ დაბადებულა..
-დაბერდი დაბერდი ლიზა 30 ხარ უკვე..
-მერე რა მე ბავშვი მგონია ჩემი თავი კიდე...დედას ჩაეხუტა და მაგიდის ალაგება დაიწყო..
განა ღარიბები არიან..სულაც არა..ქალბატონ მერის 3 გოგო ყავს..უფროსი თინა რომელიც გათხოვილია და 7 წლის შვილი ჰყავს..30 წლის ლიზაზუ და ბოლოს 24 წლის ქეთა...ოჯახიდან მხოლოდ ის მუშაობს...ქმარს გაშორებულია..მშვენიერ 3 სართულიან სახლში ცხოვრობენ..არც კომფორტიაკლიათ არც არაფერი...ყვავილების მაღაზიაც აქვთ ისეთი ლამაზი ბაღით..ახლაც იქ მიდიან..ლიზა ყვავილებს ამზადებდა ბიჭი რომ მოვიდა..
-რითი დაგეხმაროთ?
-ყვავილები მინდა..
-როგორი ყვავილები გნებავთ?
-არვიცი ნიშანია და..
-ვისი ნიშანია შვილო?საუბარში მერი ჩაერთო
-ჩემი ქალბატონო..
-აჰა გასაგებია...მერი უკან გაბრუნდა..არა რა ამ გოგოს რამე უნდა მოუხერხო..ახხ მე ვიცი..უცებ ტელეფონი ამოიღო და დარეკა...ლიზამ კი მამაკაცს ყვავილები გაუმზადა..
-ლიზა მოდი აქ!
-რამოხდა დე?
-საღმოს სავახშმოდ მიდიხარ..
-რა?
-ჰო!აი იმ ქალს ველაპარაკე შეხვედრებსრო აწყობს..რაკაი ბიჭი გიპოვა იციი..ოქროაა..დამიანე ქვია..ექმინი დამიანე ჩოხელი..
-აუ კარგი რა დედა....
-არაფერი კარგი რა დედა!ცხოვრების ბოლომდე მე უნდა მიყურო!გათხოვდები!
-არ გავთხოვდები!და მაგ ვიღაცა დამიანეს ხო ვაბშე არ შევხვდები!
-გთხოვ შვილო...მარტო ამ ერთხელ..თუ არ მოგეწონება აღარ გთხოვ...
-არა თქო დედა!კარგი რა რამინდა ვიღაც კაცთან ვახშამზე ვისაც საერთოდ არ ვიცნობ!
-ლუზუუუ გთხოვ..ერთი ვახშამი რამოხდება..
-კარგი!მხოლოდ ამ ერთხელ..ლიზა დათანხმა იფიქრა მერე თავს გამამენებსო მარა რა იცოდა რა შარში ყოფდა თავს..
სახლში წავიდა და შვი შრვალი და თეთრი საროჩკა ჩაიცვა..ოთახში ქეთა შემოვიდა..
-არ გადამრიო არმითხრა ასე მივდივარ ვახშმზეო!
-კარგი რა შენც?
-ოოო მიდი რა იქნება კაი ბიჭია რა იცი რა ხდება..მოდი მე აგირჩევ რამეს...აუ შენ კარადაში არაფერი ისეთი ახლა რო შეეფერება სიტუაციას..ხელი ჩაკიდა და მის ოთახში წაიყვანა..
-იცი მთავარი შინაგანი სილამაზეა..
-როგორც იქნა მიხვდი!ამიტომაც სულ არ აქვს მნიშვნელობა რითი წავალ!მე ხომ შინაგანათ ლამაზი ვარ..
-ეგ არ მიგულისხმია...წითელი საცვალი და ბიუსჰალტერი აუფრიალა ხელში.
-მე მაგას არ ჩავიცმევ!
-მაგასაც ვნახავთ..მერე ქეთამ გამოპრანჭა მისი დაიკო..წითელი მოკლე კაბა..ყელთან ლამაზად ორნამენტებით გაფორმებული..შავი ჩანთა და შავი მაღელებიი..შავი თმა დაისწორა..და მსუბუქი მაკიაჟი გაუკეთა ქეთამ..ძლივს დადიოდა მაღლებს..კიბეებზე ჩამოვიდა..
-რალამაზი ხარ დე!
-ნუ იტყვი ვანათებ!აუ იქნება ფოტო მაინც გქონოდა როგორ ვიცნო იქ რო მივალ?!
-ის გიცნობს...თუ გიცნო..
-რას ნიშნავს ეგ?
-საფულეში შენი ფოტო მქონდა 10 წლის რო ხარ და...
-ვაიმეეე ...რას ვგავარ მაგ ფოტოში კარგი რა დედა!
-რამექნა აბა..მიდი მიდიი გაიქეცი გელოდება ალბათ არ აცდევიო...ლიზაც კაკუნით წავიდა..ტაქსი გააჩერა და მოცემულ მისამართზე წავიდა...კარებში იკითხა..
-უკაცრავად დამიანე....გვარი ვეღარ გაიხსენა...
-დამიანე ჩანქსელიანი?
-აჰა ჰო ეგ...სად ახვოვდა ის დამიანე ჩოხელი რო იყო ერთი ჩ ასოზე იწყებოდა ეგ ახსოვდა.
-აი იმ მაგიდასთან გელოდებათ..რადგან მეტი დამიანე ამჟამად არ იჯდა იქ..რატო?ბედმა დაცინათ ორივეს ნუცასაც და იმ დამიანესაც...ორივე მიჩქაროდა შეხვედრაზე და ერთმანეთს დაეჯახნენ...ნუცამ ერთი ამბავი ატეხა..პოლიციას გამოუძხეს..
-თქვენ გამო შეხვედრაზე დავაგვიანე!
-სხვათაშორის მეც!საქმეები რო მოგვარდა და ისინი შეხვედრაზე მვიდინენ ნუცაც დამიანე აღრ დახვდა და არც მეორე დამიანეს დახვედრია ლიზა..იმიტო რო წასულები იყვნენ უკვე....
ლიზაცგაუბედავად წავიდა იმ მაგიდისკენ..დამიანე სკამიდან ადგა და ფიქრობა...ღმერთო მართლა როგორ გალამაზებულა..
-გამარჯობა...ლუზა გაღიმებული უყრებდა ისე მოეწონა ყბა ჩამოუვარდა...მალადეც დედა არა ცუდი ბიჭი...ეჰ იცოდე ვინა საერთოდ ეგ..
-გამარჯობა..ლიზა გამოფხიზლდა და მის ხელს თავისი ხელი შეაგება..
-რას შეუკვეთავ..ღვინო?
-არა ღვინი არგვინდა..საერთოდ რო იცოდე მთვრალი როგორ ვარ მაგას არ მკითხავდი..თავი გვერდზე მიაბრუნა და ჩაიჩურჩულა და იღიმოდა..
-კარგი მაშინ კოკტეილი?
-კარგი ხილის კოკტეილი იყოს..
ბარმენმა შეკვეთა აიღო და ბართან მივიდა...მიქონდა შეკვეთა ვიღცამ რო გააჩერა..
-მოიცადე...აგერ 100 ლარი და შიგნით ალკოჰოლი ჩაასხი...რამე ძაან მაგარი..ეს ნიკა იყო...ადგილს მიაგნო და ასრულებდა კიდეც მისიას ‘ყველაფერი ჩაშალე’..მაგრამ რამდენად გამოუვიდა ეს არავინ იცის ჯერ-ჯერობით.
-10 წლისა სხვანაირი იყავი შეცვლილხარ..
-ჰო..რას ვგავდი მაშინ..გაუღიმა ლიზამ და დედამისზე ბრაზობდა ის ფოტო რომ ანახა..წვენიც მოიტანეს და ერთი მოწრუპა..
-მმ რაღაცნარი გემო აქვს..
-აბა მომიყევი რაქენი პარიზში როგორი იყო?
-ოჰაა მალადეც დედა პარიზშიც ვიყავი...გულში გაიფიქრა და სასმელი გადაცდა...იცი შეიძლება დედაჩემს ცოტა გადაეჭარბებიოს..
-არაუშავს..მოდი გულახტილები ვიყოთ..დედაჩემმა მთხოვდა ძაან აქ წამოვსულიყავი და როგორც ვიცი შენც ეგრე ხარ...უბრალოდ ვივახშმოთ და მოვალეობასაც მოვიხდით..ურთიერთბის გაგრძელებაც აღარ იქნება საჭირო..
-ჰოო..სახიდან ფერი წაეშალა ლიზას..ისე მოეწონა დამიანე..შეუყვარდა კიდეც მემგონიი..გაშტერებული უყურებდა..
-ჰეუ აქ ხარ?ლიზამ სასმელი გადაკრა და კიდევ ერთი შეუკვეთა...
-კი..კი..მაშინ წავიდეთ მასეა თუა..
-არა მაგიტომ არ მითქვამს მინდოდა გავრკვეულიყავით ურთიერთბაში..
-ჰო რათქმაუნდა...ჯობია წავიდეთ..ფეხზე წამოდგა მარა წაბარბაცდა..უკან დაბრუნდა და კიდევ ერთი დალია...რა იცოდა ყოველ ჯერზე ნიკას თხოვნის ალკოჰოლს რო უერვდნენ იმ სასმელში...მერე სვეს დამიანესაც გაასინდა...ბოლოს ძლივს დადიოდნენ ფეხზე..
-მანქანით ხარ?კითხა დამიანემ..თუმცა რას გეკითხები შენ თავს შეხედე...ლიზა ძლივს დადიოდა ფეხზე...წამო მე წაგიყვან სახლში...მანქანაში ჩასვა..ლიზამ მანქანაში დაცხა და კიმაღმ კაბა შეიხსნა..
-ჰეი ჰეი რასაკეთებ?
-მცხელა და რავქნაა...სიტყვებს ძლივს უყრიდა თავს.გამიღე რაა ავძვრები ზევით...დამიანემაც მანქანის ზედამხარე აწია და ლიზამ თავი აყო და ხელები გაშლა...
-გამარჯობა საქართველოოოოოოოო!
მერე მუსიკის ხმა გაისმა..Beyonce-Crazy In Love..ლიზამ ცეკვა დაიწყოო..დამიანემ ტუჩის კუთხე ჩატეხა..ეღიმებოდა მის საქციელზე...მარა მთვალიი იყო..ცეკვა დაიწყო დახტუნავდა....
-ამოძვერი რა შენცც..ხელზე მოკიდა ხელი...მიდი რა ამოდი..
-ჭკვიანო..მანქანას ვინ წაიყვანს...
-ისე რამაგარი მანქანა გყავს!ექიმებს რამდენი აქვთ ხელფასი ასეთების ყიდვა რომ შეგიძლია..
-რა ექიმებს...აღრ მიუქცევიათ მერე ყურადღბა ორივე მთვარლი იყო ლიზა უფრო მთვრალი იყო რათქმაუნდა..
-აუ წავდიეთ რა საცეკვაოდ გთხოვ გთხოვ....
კლუბში წავიდნენ სადაც ყველაფერი თავზე დაიმხო ორივემმ...ლიზამ ცეცხლი დაანტო იქ ისეე იცეკვა..მერე დამიანეც აყვა და იგიჟეს...დამიანეს ხელში ატატებული მიყავდა ლიზა ოთახისკენ...კარები როგორც გაიღო ისე დაიკეტა..
დილას დამიანეს გაეღვიძა პირველს და იგრძნო რო რაღაცა აწვა...თავი უსკებოდა..
-ნუცა...რავქენით ეს...წამოიზლაზნა და ტელეფონდა დარეკა..
-რაიყო დედა?
-სადხარ შვილო?
-რამოხდა?
-რატომ არ შეხვდი გუშინ ნუცას?
-როგორ არ შევხვდი დედა?!თან ნუცას უყურებდა.
-გოგონა წუხს..რაღაც ინციდენტი მომხდარა და დააგვიანდა შენ არ დაგიცდია..აგერ არის ჩვენთან..
-რა ?ნუცა მანდა?
-ხო აქ არის და ბოდიშს გიხდის რო ვერ მოვიდა დროზე..
-დედა საქმე მაქ უნდა წავიდე...ტელეფონი გათიშა..
-მოიცა ეს თუ ნუცა არა აბა ვინა?რა შარში ხარ დამაინე..ტანსაცმელებს ხელი მოკიდა და ქვემოთ ჩავიდა...
ლიზამ თვალები გაახილა და რომ იგრძნო სახლში არ იყო..თან შიშველი...წამოვარდა და ყვირილი დაიწყოო...
-ჩუმადდდ...მეზობლებს შეყრი..
-რამოხდაა????შენ რაღაცა გამიკეთე და მე არაფერი არ მახსოვს!ახალვე თვქი რამოხდა?ბალიშებს ესროდა თან მეორე სართულიდან..
-გაჩერდი..არაფერი არ მომხდარა არაფერი გამიკეთებია...
-არაფერი არ მახსოვს..დედასგეფიცები ჩამოვალ და მოგკლავ რამე თუ გამიკეთე..
-დამშვიდდი არაფერი მომხდარა...ლიზამ ჩაიცვა ამასობაში და ქვემოთ ჩავიდა..
-ჰო რა უნდა მომხდარიყო...წავიდეთ...დავივიწყოთ ეს ყველაფერი...
-ჰო მაინც აღარ შევხვდებით ერთმანეთს..დამიანემ დაუმატა..
-ჰო..აბა კარგად..ხელი ჩამოართვეს ერთმანეთს და ოთხიდან გამოვიდნენ..კარები დაიხურა..309ნომერი..ადგილი სადაც ყველაფერი დაიწყო...მაგრამ მათ ეგონათ რომ აქ დამთავრა ყველაფერი..ერთი ერთ მხარეს წავიდა მეორე მეორე მხარეს..
მერი გადარეული იყო..პოლიციაშიც დარეკა..სავადმყოფოებშოო..თითქმის ყველგან იმ ქალსაც დაურეკა..ბოლოს კი ექიმ დამიანეს დაურეკა და იქ დაეწყო ისტერიკა დამიანემ რო უთხრა არ შევხვედრილვაროო...
-დედა რამოხდა?ქეთა ამშვიდებდა...
-ამჭრის ეს გოგო მე..არ შეხვედრია..სად იყო მთელი ღამეე...არ ვაცოცხლებ ერთი მოვიდეს სახლში...ამდროს კარებზე ზარი იყო და კარებში ლიზა იდგა...
-მოდი?დიდებაუფალს კარგად ხარ...უღიმოდა მერიი თან ეხუტებოდა..ნელ-ნელა უკან დაიხია სახე დაასერიოზულა..
-სად იყავიიი?არა ამიხსენი სად იყავი რატო არ შეხვდი იმ ბიჭს?
-დედა როგორ არ შევხვდიი...მთელი ღამე ერთად ვიყავით...
-შეხედე მთელი ღამე ერთად ვიყავითო...ბიჭმა ავარია მომივიდა ვერ მივედი დროზე და რო მივედი წასული დამხვდაო..რას მატყუებ სად იყავი მთლი ღამე?!თან უყვიოდა და მისდევდა..
-დედა მთლი ღმე ერთად ვიყავით თქო..
-ლოგინში შეუგორდი იმწუთს..ფუი შენ სირცხვილს..ვისთნ იყავი..ვაიმე რაღვქნა..გაიშოტა სკამზე..
-დედა დამშვიდდი არაფერი მომხდარა..გთხოვ დაივიწყე..მე ხომ აქ ვარ..ოთხში ავიდა ქეთისთან ერთად გგულთან ეფხანებოდა და გადაიწია და შეკივლა..
-რა არის?მოიცა ეს ტატუა?გაკვირვებული უყურებდა ქეთი..
-დამიანე მაწერია...ვაიმერა დებილი ვარ ღმერთო რატო დავიო..მარა რა დავლიე რავიცოდი ხილის წვენი თუ დამათრობდა..
ოფისში დილას დათო იყო და ბატონ დამიანეს უცდიდა..ნუგო დამიანეს მძღოლია...დერეფანში დადიოდა რომ დაინახა თანამშრომლები იცინოდნენ რაღცაზე და მერე გაიგონა კიდეც...
-ბატონი დამიანე ნახეთ..აჰა ამას ქვია ძმა გართობა..
-აბა აბა ნახე რაებს შვება...გამოეხმაურა გოგო..დათო მათთან მივიდა..
-აბა რახდება აქ?დაიშლეთ ახალავე!რას ჭორაობთ..
-დათო მოდი რა განახოთ თვალებს არ დაუჯერებთ..
-რა არის ასეთი..კომპიუტერთან მივიდა დატო და რომ ნახა თვალები შუბლზე აუვიდა...დამიანე მოვიდა ამ დროს აფისში და პირდაპირ კაბინეტში შევიდა უკან მიყვა დატოც და კარები მიიხურა...
-ბატონო დამიანე ეს რა გაგიკეთბიათ გუშინ...
-რავიცი ჩემო დავით რა გავაკეთე..რო მახსოვდეს..
-მთელი ოფისი მაგაზე ლაპარაკობს..
-რამოხდა..
-მგონია ჯობია გაჩვენოთ..კომპიუტერში ვიდეო ჩაურთო სადაც ის და ნუცა..ნუ ნუცა ეგონა..მისი სახელიც არ იცის..
-ახლა მე და დამიანე ვიკეთბთ ტატუებს...ჩანდა რო დამიანე სკამზე იჯდა და ტატუს იკეთბდა ლიზა კიდე იღებდა..თან ლაპარაკს აგრძელებდა...ლიზას იწერს..რატო?იმიტო რო ჩემი სახელი ლიზა..მე კიდე დამიანეს ვიწერ აი აქ გულთან მიიტანა თითი..
დამიანე შოკში იყო ნანახით..უცებ საროჩკა გაიხსნა და მართლა ეწერა გულთან ლიზა..
-უზდელიი...ეს რამ დაადებია..
-ბატონო დამიანე აქ კიდე ბევრი ვიდეეოებისა...
-ჩქარა გაუტეხე და წაშალე ყველაფერი...
დატო კომპიუტერთან მივიდა..
-იცით ბატონო დამიანეს..ეს თქვენი აქაუნთია თქვენ დაგიდვიათ...
-რაა?..ღმერთო ჩემო...უცებ ტელეფონი ამოიღო ჯიბიდან და ფოტოები ნახა..გაოცებული იყო..
-დათო ეს მევარ?ნახე მეტროში ვყოფილვარ?ღმერთო ეს მე ვცეკვავ?ხამანცკებიც მიჭამია...
ამ დროს კი ნიკა და მისიოჯახი ხითხითობდა იმიტო რო ეგონათ ყველაფერი ჩაშლეს.ლიკამ გოგონა იპოვა მისი ოჯახის ნაცნობი იყო და მათთან წავიდნენ...
-იცით ძლიან განერვიულებულია..წინაზე ნიშნობაზე მიატოვეს და...
-რაცუდიაა..
-ისე გაუხარდა რომ გაიგო ნიკა მოდიოდა...იპრანჭება ახლა..
ყველა უცდიდა მისაღებში...ჭაღბმა ზანზარი დაიწო...თითქოს მიწისძვრაიყო..
-აი მოდის..
-რა მოდი ქალბატონო თქვენი შვილია თუ საქო...ვეღარ მოასწრო გაგრძელება გოგო თავზე დაადგა..იმხელა იყო..მაღლებს აკაკვული...დიდი ღიპით..და მაკიაჟით..
-შენ საქონელი ჩემზე თქვი?ზემოდან უყურებდა ნიკა დივანზე მოიკუნტა და საყვარლეი ბაჭიასავით უყურებდა..
-არა რა სისულელეა რამე მოგესმა...სალო მოდის თქო ასე ვთქვი..
-ჰოო შვილო მასე თქვა დამშვიდდიი...
-აჰაა.კარგი მაშინ..შენ რა საყვარელი ვიღცა ხარ...ნიკას მოუბრუნდა..ბევრი რო აღრ ვილაპარაკოთ დააქორწინდნენ ესენი..
-ბატონო დამიანე ეს მართლა თქვენ ხართ?უნდა ვაღიარო ღიმილი გიხდებათ...არმინახიხართ გაღიმებული ამდენი წელია გიცნობთ...ვინა ეს გოგო თქვენი გაღიმება რომ შეძლო..
-არვიცი დავით არა...დათომ ვიდეოოები წაშალა და ამით მორჩა ყველაფერი..ერთმანეთი დაივიწყეს.
3 თვის შემდეგ..
ნუცას და დამიანეს ნიშნობა...მის მერე შეხვდნენ ერთმანეთს..და იმ ბარში მივიდნენ და პირველად იქ ივახშმეს...ნუცა აფირისტობდა რათქმაუნდა და არ უყვარდა დამიანე მარა ჭირდებოდა მასზე დაქორწინება...დამიანეც იძულებულიი იყო მისი მშობლების გამო მოეყვანა ცოლად ნუცა..ნიკამ უკვე მოიყვანა ცოლი და არვიცი როდი ეყოლება ბავშვი..თანაც მის მიმართ არ იყო გულგრილი...უყვარდა..ნუ ასე ეგონა..ნუცა არ ანახებდა მის ნამდვილ სახეს..ნიშნობაზე უამრავი ცნობილი სახე იყო..ჟურნალისტები და უამრავი ცნობილი სახე..ბოლოს ფოტოც გადაუღეს და ჟურნალბის მთავარ გვერდზე იყო ეს თემა და განხილვის და ჭორაბის ახალი თემაც იყო...ყველამ გაიგო მათი ნიშნობის შესახებ..
ლიზამ დაივიწყა დამიანე ამ სამ თვეში..ცუდად გახდა და სავადმყოფოში იყო დედამისთან ერთად..
-ექიმო რახდება?ხო კარგადა...ისე კი ბერდება აწი 30 წლისა..რამე პრობლემები ხო არ აქვს..თავბრუ დაეხვა და გაიშოტა ძირს...
-მიკვირს..
-რა რახდება ექომო?
-პაციენტი კარგადა და მისი ბავშვიც..
-რა ბავშვი..მერი სკამიდან გადმოვარდა და გული წაუვიდა..ძლივს მოასულიერეს..ლიზა კიდე უფრო შოკში იყო..
-გოგონა 3 თვის ორსულია...როგორ ვერ გაიგეთ ამდენი ხანი...
-კარგი მადლობა..
ლიზას ხელი დაავლო და იქიდან წავიდნენ....
-რას ნიშნავს ორსულად ხარ?ხუმრობა ეს???არგადამრიო..თან 3 თვის..აბა არაფერი მომხდარაო??
-დედა არაფერი მომხდარა ასე მითხრა..მეარმახსოვს არაფერი..
-მოგატყა მერე მოგატყუა!ადექი სავაადმყოფოში ვართ მივიდივართ იმ ექიმ დამიანესთან..რაც ივაჟკაცა იმის საფასურს გადაიხდის და ცოლად მოგიყვანს..
-დედა რა ცოლად მომიყვანს ...
-მალემალე...კაბინეტთან იყვნენ..ნახე გინეკოლოგი ყოფილა თან...რას გადავყარეთიმ ქალთან ფული...შესვლას აპირებდნენვიღცა ქალმა რომ გააჩერა..
-ჩაწერილი ბრძანდებით?
-არა მაგრამ სასწრაფო საქმეა..
-რა სასწრაფო საქმეა თქვენ მითხარით და მე ექიმ დამიანეს გადავცემ!
-ჩემი შვილი ორსულადა..
გოგონამ გაიცინა..
-ქალბატონო გაიხედეთ აქ ყველა ორსულადა ბატონო დამიანე გინეკოლოგია...
-რასმელაპარაკები...ორსულადა..ბავშვის მამა...
-ა..კარგი..დაბნეულმა თქვა გოგონამ და კაბინეტში შეატარა ლიზა და მერე...
ლიზამ თმები ჩამოიფარა სახეზე და ისე შეყვა..მერიმ ექიმს დაუდო ორსულობის საბუთები წინ..
-რა არის ეს ქალბატონო?
-რა არის?არ იცი რა არის?ჩემი შვილი ხო კარგად დააორსულე და დატოვე..მოატყუე არაფერი მომხდარაოო..
-ქალბატონო მემგონი გეშლებით ვიღაცაში...
-არა არ მეშლებით..ლიზა შემოატრიალა..ლიზამ კაცი რო დაინახა გათეთრა და დედამის ექაჩებოდა..
-დედა ეს არა...არა ეს..
-რა?ჰა?
-არა ეს თქო..წამოდი შემარცხვინე ისედაც..
-უკაცრავად გაუგებრობას ქონია ადგილი ძალიან დიდი ბოდიში ექომო...კაბინები დატოვეს..
-ვისია აბა ბავშვი?არ გადამრიო ახლა ლიზა...სად ვიპოვოთ ჩვენ მაგ ბავშვის მამა!
-ვაიმე დედა დამშვიდდი... სახლში წავიდნნე..ტელევიზორთად იჯდნენ...მერი გადარეული იყო ამ ამბავით..მისი უფროსი შვილი თინაც აქ იყო მის შვილთან ერთად რადგანმის ქმარს ეჩხუბა...ფლირტაობისას წაისწრო ქალთან...ახლა ყველა ქოთხოთებდა და ლიზას უშლიდა ნერვებს...ქეთამ ყვირილი დაიწყო..
-აუუ არააა რა....ჩემი კანდიდატი იყო სიაში მეხუტე ვიზეც გათხოვებას ვაპირებდი...
-ვინა?რამოხდ?
-დანიშნულა..ნახე რა სიმპატიურიაა...აუუუ
-კარგი რა გეყოს..
ლიზამ მზესუმზირის ჭამა დაიწყო..
-აიღე ეს არ დაყარო..გაზეთი მიაწოდა დედამისმა...
ქეთი ტელეფონში იყო ჩამძვრალი..
-აუ 1500 ადამიანე ცხოვრობს საქართველოში ვისაც დამიანე ქვია როგორ ვიპოვით...
-გეყოს რაა...ლიზამ დაიწყო წუწუნი...თან მზესუმზირის კანებს ჟურნალზე ყრიდა უცებ კივილი რო დაიწყოო..
-ისაააააააა...
-რამოხდა ვინ ისა?
-დამიანე ის..ის დამიანეა..ბავშვის მამა..
-მანახე! ქეთამ გამოგლიჯა ჟურნალი...რააა?ეს ხომ დამიანე ჩანქსელიანიაა...შეუძლებელია...მისგან ხარ ორსულად?რამაგარიაა....
-რა არის მაგარი დანიშნულიავერ უყურებ?
-ვერა ლიზა ვერა!ვერ უყურებ შენ თავს ორულად ხარ მაგ დამიანესგან!ხვალვე წავალთ!
-არა!
-რა არა არ გამაგიჟო...მე დაველაპარაკები!
-არა დედა!მე დაველაპრაკები...გთხოვ შენ არა..ისედაც ყველაფერს გააფუჭებ ისეთებს ეტყვი..
-კარგი მასე იყოს მაგრამ მეც შენთან ერთდ მოვდივარ..
მეორე დილას უკვე უზარმაზარი შენობის წინ იდგნენ ლიზა და დედამისი..
-ნახე რამხელაა...აქვე ბინა უნდა ვიყიდოთ...მალე მოხვალ ხოლმე აქამდე..
-დედა!უბრალოდ ვეტყვი რო ორსულად ვარ ვსიო!
მისაღბში მივიდნენ..
-რაგნებავთ ქალბატონო?ლიზამ ხმა ვერ ამოიღო.
-დამიანეს..დამიანე ჩანქსელიანი უნდა ვნახოთ.
-შეხვედრა დანიშნული გაქვთ ბატონ დამიანესთან?
-არა მაგრამ აუცლებელი საქმეა...
-ასე ვერ შეხვდებით.
-არ მაინტერესებს დამიანე უნდა ვნახო!
მერი უკვე ყვიროდა და ირგვლივ ბრუნდავდა...
-დამიანე ჩანქსელიანი!დამიანე ჩანქსელიანი სანამ არ ვნახავთ აქიდან ფეხს არ გავადგამ..დამიანეეე...ლიზა ზურგით იდგა და ხელეს უქევდა...
-დედა გაჩუმდი გთხოვ სირცხვილია ხალხია...რას იფიქრებენ დედაააააააა....
-დამიანეე ნახვა მინდა..დამიანე ჩანქსელიანი..
-მე მეძებთ ქალბატონო?ამ დროს დამიანე გაჩნდა იქ..გასვლას აპირებდა...
-დიახ თქვენ გეძებთ..საქმე მაქვს თქვენთან.
-ვინ ბრძანდებით?ვიცნობთ ერთმანეთს?
-კი რათქმაუნდა მე ლიზას დედავარ!
-ლიზა?
ამ დროს ლიზა შემოტრიალდა და ერთმანეთს უყურებდნენ დამიანე და ლიზა...დამიანე გაკვირვებული იყო...მიუახლოვდა.
-დამიანე სალაპარაკო მაქვს შენთან..
-კაბინეტში შევიდეთ ხალხია აქ..
-კაბინეტისკენ წაიყვანა..
-დედა აქ დარჩი!მე დაველაპარაკები..
მერი გარეთ დარცა მარა კარებზე ჰქონდა ყურები..
დამიანე და ლია ოთახის შუაშ იჯდა და ხმას არ იგებდა არც ერთი.
-აბა რა საქმე გაქვს?ლიზა ხმას არ იღებდა..ლიზა..არ აპირებ არაფრის თქმას?რა სკანდალი მომიწყვეთ აქ?რაგინდა საერთოდ აქ?ჩვენ ხომ შევ..
-ორსულად ვარ!

ესეც ახალი მოთხრობა...ამის დაწყება მინდოდა ამიტომ მოკლედ დავასრულე წინა მოთხრობა..აბა როგორია მოგწონთ?გავაგრძელო?ველი შეფასებებს <3 აქვე დავამატებ რომ სერიალიდან მაქვს აღებული რაღაცეები..მაინც აღარ ვაპირებ გაგრძელებას არც იშლება ამიტომ იდოს....



№1  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

ძალოან არეულად არი ნაწერი ვერაფერი გავიგე და სამეუხაროს არც მომეწონა

 


№2 სტუმარი lana

ვერაფერი ვერ გავიგე, ვინ იყო ბიცოლა ? რძალი? შვილიშვილი ? საერთოდ ვერაფერი, ან ეს 3 წინადადება რა იყო ? სირცხვილია მოდერი,რომ ხარ,ნამდვილად სირცხვილი !!!

 


№3  offline მოდერი Behandice

lana
ვერაფერი ვერ გავიგე, ვინ იყო ბიცოლა ? რძალი? შვილიშვილი ? საერთოდ ვერაფერი, ან ეს 3 წინადადება რა იყო ? სირცხვილია მოდერი,რომ ხარ,ნამდვილად სირცხვილი !!!

წავშალე და არ გინახია ეტყობა..არმოეწონათ...თუ
გინდა შემიძლია ჩამატება რაც წავშალე.

 


№4  offline წევრი isterichka123

კაია გაგრძელე

 


№5 სტუმარი etiko

nu uyureb xvas gaagrdzele kargia

 


№6  offline ახალბედა მწერალი -venus-

ძალიან მაგარი სერიალია, მეც ანტალიაში ვცხოვრობ და ვუყურებ ხოლმეე.. ჯერ არ წამიკითხავს მაგრამ რო წავიკითხავ აზრს დაგიწერ აუცილებლად..

 


№7  offline მოდერი Behandice

meggipp
ძალიან მაგარი სერიალია, მეც ანტალიაში ვცხოვრობ და ვუყურებ ხოლმეე.. ჯერ არ წამიკითხავს მაგრამ რო წავიკითხავ აზრს დაგიწერ აუცილებლად..

ჰო მეც ვგიჟდები ამ სერიალზე,ერთ დღეს არ ვიცი რამ დამარტყა თავში მარა ქართული ვერსია დავწერე ნახევრად მძინარემ,რაც საშინელება გამოვიდა,ამიტომ აღარ ვაგრძელებ დაწერას,ამიტომ მე და შენ დავტკბეთ ისევ ჩვენი ლალეთი და ონურით..მომდევნო ოთხშაბათს ქოწრილია joy heart_eyes

 


№8 სტუმარი eto

au kargi ra sxvisi natqvamis gamo agar unda gaagrdzelo sisulelea dawyeba ar iyo cudi mec vuyureb mag serials magram kargi iqneboda shenc gagegrdzelebina

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent