შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ალქაჯები V.S ბაბნიკები


15-07-2016, 02:08
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 2 328

გოგოების ცხოვრებაში 3 ადამიანია ყველაზე მნიშვნელოვანი : 1.დედა(მამა) 2.მეგობარი 3.შეყვარებული . მაგრამ მე თითქმის არც ერთი არ მყავს . მშბლები ჩემთვის თითქმის ვერ იცლიან , მეგობრები და შეყვარებული კი უბრალოდ არ მყავს . გგონიათ სულ ასე ვიყავი ? არა ! ყველაფერი სხვაგვარად იყო 5 წლის წინ .
სხვა გოგონებივით ვცელქობდი აიფონით ვმარიაჟობდი , ვერთობოდი ვგულაობდი .... უი სულ დამავიწყდა მეთქვა მე ელენე ვარ , ელენე ხომერიკი . მოკლედ როგორც ვთქვი მყავდა ბევრი
მეგობარი . ნება მომეცით გაგაცნოთ ჩემი გიჯი და გადარეული კლასი : ხარებავა - ეს ის გოგონაა რომელიც ბევრისთვის ჭორიკანაა , ბევრისთვის BFF , ბევრისთვის "მოსისხლე მტერი" ჩემთვის კი უბრალოდ გოგონა , რომელსაც კარგი იუმორის გრძნობა აქვს და რომელიცც არის "შატალოების წინამძღოლი" .ჟღენტი-აი ის კი მართლა მაგარი გოგოა ,ანგელოზია , კარგად სწავლობს , კარგად იქცევა , ზრდილობიანია , მაგრამ ცოტამ თუ იცის გულში რა ცელქი და მოუსვენარია . გეიაძე -ეს კი ის გოოგნაა რომელიც სელფებზე და მოდაზე ფიქრობს , სვეცკი არაა მაგრამ... ფაილოძე და ბექაური-ეს ის ბიჭები არიან რომლის გარეშედაცც სკოლა არ წარმომიდგენია , ალბათ მოვკვდებოდი სკოლაში ; რასაც ქვია ამხიარულებენ , აგიჟებებ და ართობენ ბავშვებს ;ფაილოძე ცოტა სერიოზულია მაგრამ უჩა ნამდვილი ჯამბაზი . ჯანხოთელი -კარგი ბავშვია , მაგრამ რაღაცნაირი უცნაური , თუმცა ჩვენს კლასში ეს გასაკვირი არაა ; აი ნია კი ჩემი საუკეთესსო მეგობარრია ყოველთვის მამხიარულებს , ბედნიერებით მავსებს , იმენა ჩემნაირია განხვავება მარტო იმასია რომ მე ჩემს სიგიჟეს ვმალავ ის კი ვერა.
მოკლედ როგორც ვთქვი ჩვეულებრივი ბავშვი ვიყავი , მაგრამ რა შეიცვალა ამ 5 წელიწადში ? რა? რა და მე შევიცვალე ჩემი ბუნება შეიცვალა . თუ ადრე ყოველდღე ბედნიერი და მხიარული ვიყავი , ახლა სრული სერიოზულობით ვიყავი . თუ ადრე მათხვარს ღიმილით ვხვდებოდი ახლა არაფრად არ ვაგდებ , თუ ადრე მეგობრლი ვიყავი ახლა ყველას აბუჩად ვიგდებ და ვაჩმორებ.
დიახ ასეთი გავხდი მე . მოკლედ ახლა ვდგავარ ჩემს ცოდვით სავსე სკოლის წინ : თმები კოსად მაქვს გაკეთებული , ლურჯი იუბკა და შავი ზედა მაცვია , ცალ ხელზე კი ჩემი ძველი ჩანთა მაქვს გადაკიდებული . სკოლის შესასვლელთან ნია ხალისით შემომეგება :
-სად მიდიხარ ?-გაკვირვებულმა მკითხა მან .-წამო დრზე შატალოზე .
-წავიდეთ დროზზე !თორე შაორშაძე დაგვეწევა და მოგვაბრუნებს.
ორივე ჩვენი საიდუმლო ადგლისკენ გავიქეცით . ქოხი , რომელიც ყველასთვის მიყრუებული და იდუმალებით აღსავსე იყო . შიგნით შევედით და იქ მდგომ ძველ ხის მაგიდას მოვუსხედით :
-შენი აზრით შაორშაძე ისევ იმ იდიოტებს გამოუშვებს ?-მკითხა ნიამ . მე კი იდიოტების გაგონებაზე უკვე მიხვდი , რომ ჩვენს პარალელურ კლასელებზე ლაპარაკობდა .
-არ ვიცი , არ ვიცი .საბა , უჩა მარი და ლიკა მალე მოვლენ ?
-ლიკამ მომწერა 15 წუთში მანდ ვარ და ნაყინი რის გინდათო ?
-კაი , უთხარი მე სოკოლადის -მოურიდებლად ვთქვი მე .
-ჰაჰ!-გაიცინა ნიამ და თავში ხელი წამომარტყა .-უი იცი დარბაიძე გადავიდა .
-დღეეს ? ნიძლავი დოჭვირიც გადაჰყვა არა ?
-ხოო! კიდე იცი რა გავიგე საბა დაბრუნდა!
-რა საბა ? ვინ საბა ? რომელი საბა ? ფალოძე ?
-არ რა ფაილოძე კაი რაა! სულ გამოშტერდი -ასეთი სიტყვების თქმა ჩემთვის მარტო ნიას შეეძლო.-საბა რაა!აბაშიძე !
-რაა! ეგ იდიოტი დაბრუნდა?! მძულს ! მძულს ! ციხიდან ხო ?
-შენ რა მართლა სკლეროზი გჭირს ?!ხო ! ხო ! ციხიდან . აუჰ ! გახსოვს კინაღამ შემოაკვდა .
-ხო კინაღამ შემოაკვდა ნიკა. ნიკას რო რამე დამართნოდა მართლა ვუჩივლებდი . კიდე კაი რო სერიოზული არაფერი სჭირდა .....-მინდა ავღნიშნო რო დათო ჩემი ძმაა . ნუ ძმა რა?ფაქტიურად ძმა.
უეცრად ლიკამ კარები ნელა შემოაღო და ნაყინები ხელში მოგვაჩეჩა .მას შემოჰყვა მარი ,სანდრო და უჩა .
-რაზე ჭორაობდით ?-გვკითხა ლიკამ .
-აბაშიძის დაბრუნებაზე .
-აუ ხოო ! ეგ მთელი სკოლისთვის გლოვად გადაიქცა .
-ტან განა მარტო ბრუნდება ......-საუბარში ჩაერთო სანდრო .-მთელი თავისი ბანდა მოყავს .
-არაუშავს -დავამშვიდე ისინი და ფეხზე წამოვდექი -ჩვენ გავერთიანდებით და ყველა ერთად ვასავლით ჭკუას , თუ ისეთებს გააგრძელებენ !
-ხოოო.... მაგ ლამაზ სიტყვებს ეტყვი და ეგრევე ლამაზად მოგიგრეხენ კისერს .-დამცინა უჩამ.
-ჩვენ არ გვეშინია -ერთხმად შესძახეს გოგოებმა .
-ერთი ამათ დამიხედეთ , ჩარლის ანგელოზები .
-ჩვენ უბრალოდ თავს დავიცვავთ -თქვა ნიამ.
-კარგი ჩვენ გაგაფრთხილეთ -თქვა უჩამ-ისე პანაშვიდი როდისაა?
-გავიცინოთ ?-დაეჭყანა ლიკა.
-მოკლედ ბაბნიკების წინააღმდეგ ჩვენთან ხართ ?
-აუუ! წაიღე ტვინი რა...ისინი თავისთვის თქვენ თქვენთვის .
-კარგი ! კარგი !-დავნებდი მე -მაგრამ იცოდე თუ კიდე გაბედავემ ისეთებს ...
-არ გაბედავენ -სიტყვის დასრულება არ მაცალა საბამ .
-თუ არადა ჩვენ აქ არ ვართ !-დამამშვიდა უჩამ .
-კარგი ! კარგი !
მოკლედ იმ დღემ დამღლელად ჩაიარა . ჯერ მაგდონალდში ვიგულავეთ მერე ლიკასთან ავედით და ბალიშევით ვიჩხუბეთ .... ბოლოს და ბოლოს კი სახლებისკენ წავედით .
სახლში მისულს დედა კარებთან დამხვდა და მითხრა :
-შატალოზე იყავი ხომ?
-ხო , რაიყო?
-ელენე , არ შეიძლება ამდენი შატალო!
-აუუ! თავი დამანებე რაა!-უხეშად ვთქვი მე და ჩემს ოთახში შევედი .
იქაურობა საშინლად არეული იყო , მაგრამ ამას არ მიივაქციე ყურადღება ისე დავეგდე საწოლზე და დაძინება დავაპირე , მაგრამ არ მასვენებდა ის ფაქტი რომ ხვალე აბაშიძე ჩამოდიოდა . მაგრამ დაღლილს მალევე ჩამეძინა .


იმედია მოგეწონათ . გავაგრძელო ? ♥ ♥ ♥



№1 სტუმარი lana

ჰმ, რაღაც რაღაცეები მომეწონა love გააგრძელე,რათქმაუნდა, ოღონდ კარგად გაგკვარკვიე ვინ რას ამბობს love მალე დაგვიდე შემდეგი თავი love

 


პირველი თავი არც ისე საინტერესო იყო. თუმცა ვიცი რომ შემდეგი თავი უფრო კარგი იქნება. ამიტომ გააგრძელე.

 


№3  offline წევრი elene tetruashvili

დიდი მადლობა . wink დიხ პირველი თავი ყოვეთვის უინტერესო და ჩახლართულია , მეორე უფრო საინტერესო იქნება.

 


№4  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

მომეწონა მაგრამ ეს გოგო ჯობდა ისევ მხიარლი დარცჰენილიყო და ასე აგდებულად არ ელაპარაკა -_-

 


№5  offline წევრი elene tetruashvili

ანი ანი
მომეწონა მაგრამ ეს გოგო ჯობდა ისევ მხიარლი დარცჰენილიყო და ასე აგდებულად არ ელაპარაკა -_-

მთავარიიც ეგაა რომ აგდებულად ლაპარაკობს . მერე მიხვდებ ყველაფერს

 


№6  offline წევრი (((end)))

ძალიან მომეწონა love საინტერესოა რა მოხდება wink

 


№7  offline წევრი khatia khatia

სახელი მომწეონა და მაგიტოო დავიწყე კითხვა კაი თავიი იყოოო შემდეგიი დია ხოო <3 <3
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent