შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვერსად გამექცევი!(3)


16-07-2016, 19:24
ავტორი Behandice
ნანახია 2 472

ეს ნამდვილად გეგას ხმა იყო,რა ჯანდაბა ხდებოდა..
-გეგაა??გაკვირვებულმა კითხა მაშომ.
-ჰო მევარ.
-მეხუმრები?ეს რამე ხუმრობაა?შენ ჩაწერე ჩემ ტელეფონში ნომერი?
-მაშო...გაგრძელებას აპირებდა და გადაიფიქრა..რასაკეთებ?შეიძლება შევხვდეთ?
-რატო უნდა შევხვდე შენნაირ ტუტუც ოუროვნებას?
-ოხ ეს ორი წლის ბავშვის სიტყვები.მისამართს მოგწერ,1 საათში იქ იყავი.
-და ვინ გითხრა რო მოვ...ტელეგონი გაითიშა..
40წუთი გასული იყო უკვე,ვერ გადაწყვიტა რა ექნა..უცებ წამოხტა ფეხზე,წყალი გადაივლო,შორტები და ბრეტელებიანი მაისური ჩაიცვა,ფეხზე კეტები და ფეხით გაუყვა იმ ადგილს,რადგან ახლოს იყო..მივიდა და დაინახა მანქანაზე მიყდნობილი გეგა რომელიც სიგარეტს ეწეოდა,უკვე შორიდან ცემდა სუნი და ხველება ეწყებოდა როგორ ვერ იტანს,სუნი რომ სცემს იგუდება ასე გონია ნაწილებად ეშლება სასუნთქი მილები და კვდება..გეგას მიაჭრა და სიგარეტი ხელიდან გამოგლიჯა.
-გეთქვა ახალს მოგცემდი.პასუხად მაშოს ირონიული მზერა ,ძირს დაგდებული სიგარეტი დაიმსახურა რომელიც მაშომ ფეხით გასრისა.
-ესეც ასე!ალერგია მაქვს სიგარეტის სუნზე!
-არ მეგონა თუ მოხვიდოდი!
-მარა მოვედი..მარა რატო არვიცი..ბოლოს ჩაიბურტყუნა..
-წამო..ხელი მოკიდა და მანქანისკენ წაიყვანა..
აშკარად ქალაქიდან გავიდნენ,მერ ეტყეში შევიდნენ..მაშოს ცოტა ეშინოდა მაგრამ სიტუაციის განმუხტვა სცადა.
-არ მეგონა ნამდვილად მანიაკუ თუ აღმოჩნდებოდი..ეჰ როგორ დავასრულებ ნეტა სიცოცხლეს,კლდეზე გადაჩეხილი თუ ყელ გამოჭრილი პატარა ქოხში..თან ხელებს აქნევა და მის ქცევაზე გეგას ეცინებოა..
-მაგარი არტისტი ხარ.არ გიფიქრია მსახიობობაზე?
-კი როგორ არა...
მანქანა გააჩერა..
-მოვედით ჩამოდი.
-სად მოვედით ირგვლივ ტყეა.
-ოო წამოდი..
მანქანიდან გადმოვიდა მაშო და გეგას უკან მიყვებოდა..
-ისა...მოიცა რა მე...
-გეშინია?
-არა!
-ჩემი გეშინია?
-არა უბრალოდ ტყის მეშინია..რავიცი იქნებ რამე ნადირი გამოხტეს...გეგა წინ შეტრიალდა და ცალყბად ჩაიცინა...მაშომ კი გააგრძელა..ანნ რავიცი მოჩვენება ან ბოროტი სული..უუუუუუუუუუუუუუუ...დაიყვირა და გეგას შეახტა უკნიდან და ორივე ძირს გაიშხლართა..
-ვაიმე ეს რა გიჟია რაღა ვქნა რა მეშველება!ჩაიბურტყუნა გეგამ და წამოდგა მერე მაშო წამოაყენა.
-აუ მალე მივალთ?
-კი აი მოვედით..
-აბავერ ვხედავ ვერაფერსს..
-მარჯვნივ..მაშომ მარჯვნივ მიატრიალა თავი და გაოცდა,თვალები რამდენიმეჯერ დაახამხამა..
-მოიცა მოკვდი?სამოთხეა ეს?ვაიმე რა ლამაზია...წინ ულამაზესი ხედი იშლებოდა...მთები,სხვადასხვა ჯიშის ხეები,ზოგიც აყვავებული,სხვადასხვა ფერის...და ამყველაფერის მშვიდად ყურება შეგეძლო მყუდრო ადგილიდან..პატარა ადგილი იყო მოწყობილი,დიდი საქანელით,რომელიც ლამაზად იყო მორთული,ძირს ფუჰები ეწყო,პატარა მაგიდა და სკამები,ზემოდან კი ლამაზად გადახურული წყალირომ არ ჩასულიყო ალბათ,ძირსაც ეგო რაღც რაც ვერ გაარკვია მაშიკომ რაიყო მარა მყარად იყო,იატაკივით..გარშემო ბაღივით იყო სხვადასხვა ჯიშის ყვავილები..
-არა სამოთხე არა..
-აბა რა არის აქ საიდან გაჩნდა?ვაიმე არ მითხრა მე გავაკეთეო თორემ სიცილისგან სულს განუტევებ..
-და რომ გითხრა რომ მე გავაკეთე?
-არ დავიჯერებ.
-წამო დავჯდეთ და მოგიყვები როგორც გავაკეთე.
-წამო ძაან მაინტერესებს.
საქანელაში მოკალათდნენ,საქანელა ნელ-ნელა ირწეოდა..სანამ გეგა მოყოლას დაიწყებდა მარიამი ცდილობდა კარგად მოკალათებულიყო...
-რაიყო ვერ ეტევი?
-კი..უბრალოდ ვერ მოვთავსდი კომფორტულად..ისაა...
-რა იყო?ოოო თქვი რას დადუმდი?
-მაშოს არაფერი უთქვია პირდაპირ კალთაზე დაუდო თავი..
-აბა დაიწყე..
-აჰა ქმედება ლაპარაკის ნაცვლად არა..
-ჰო..
-იქნებ მე ვარ ასე არაკომფორტულად?
-არაფერი უჭირს მიდი..
-მოკლედეს ადგილი მე და ლიზამ გავაკეთეთ..
მაშო სახელ ლიზაზე აენთო,გაბრაზდა,მის შეყვარებულთან ერთად გაუკეთებია ეს ადგილი და აქ რას მოიყვანა უიმე..თავი კალთიდან აწია და შეუბღვირა..
-შენ და შენმა შეყვარბეულმა თუ გააკეთეთ ეს ადგილი მე რას მომიყვანე ერთი?!
-ვაიმე ყველა გოგო ასეთი რატოაა?მე ხომ უბრალოდ სახელი ლიზა ვთქვი..დავაყოლე ჩემი ცოლი ლიზა?ჩემი შეყვარებული ლიზა?ან ამდაგვარი..ვახხხ
-ჰო კაი გააგრძელე..უწინდელ მდგომარეობას დაუბრუნდა..
-ლიზა ჩემი დააა...16წლის უკან მე დედა მამა და ლიზა პიკნიკზე ვიყავით ამ ტყეში..დედა და მამა ლაპარაკობდა მე და ლიზა დამალობანას ვთამაშობდით და მოვშორდით ცოტა მშობლებს და დავიკარგეთ,ამ დაკარგვაში ეს ადგილი ვიპოვეთ და ისე მოგვეწონა ვთქვით რომ აქ რამეს აუცილებლად გავაკეთებდით..მაშინ მე 10 წლის ვიყავი ლიზა 8ის..მაშინ რას გავაკეთებდით რომ წამოვიზარდეთ მოვედით ისევე ამ ადგილას და ეს ყველაფერი გავაკეთეთ..როცა განმარტოება გვინდოდა მოვდიოდით ხოლმე მაგრამ რაც ლიზა წავიდა...მოდი ამაზე არ გვინდა ლაპარაკი...
-მიდი რა მომიყევი..
-სხვა დროს იყო..ხო გაიგე რაც მთვარია ამ ადგილის შექმნის მიზეზი.
-კი და შენ დასა გამაცნობ აუცილებლად!
-ჰო..თუ ვნახავთ აწი..
-რაღაც მაინტერესებს..
-რა?
-ტელეფონში შენი ნომერი საიდან გამეჩითა?
-არ გახსოვს?
-რა არმახსოვს?არდამილევია გუშინ ბევრი რო არ მახსოვდეს ჩავიწერე თუ არაერთი იდიოტის ნომერი..
-იდიოტის არა?
-დიახ იდიოტის.
-იდიოტი თავი გაბია..
-ხეპრე..როგორ მიბედავ..
-აუ კაიი რა არ გვინდა ისე უფრო კაი იყო მშვიდად რო ვლაპრაკობდით..
-ჰო კაი გავაგრძელოთ..მე არ შემიტანია შენი ნომერი თან რაღაც ფოტოა..აშკარად ფოტოშოფია ეს კაბა ბოლოს 4 წლის უკან მეცვა მემგონი..ტელეფონი ამოიღო და სურათ აუფრიალა წინ გეგას..გეგამ სიცილი დაიწყო..
-რაგაცინებს იდიოტო?
-მართლა არ გახსოვს?სკლეროზი დაგემართა?
-ვაიმე რა უნდა მახსოვდეს?
-მე და შენ...ბარში..საფრანგეთში..
-რააააა?
-რა რა?
-მოიცა მე და შენ ერთად ვიყავით?რა სისულელა მე არ გიცნობ მაშინ გაგიცანი აფტიაქში...
-ოჰო შენ რაღაცას დაარტყი თავი მემგონი..
-არ დამირტყია რას გადამეკიდე..
-არც ის გახსოვს რო გაგსრისე კინაღამ მანქანით?
-ოჰოოო ეგ მახსოვს..მოიცა შენ იყავი?
-კი ბატონო!
-გაუთლელო ხეპრე ერთი ბოდიში ვერ გადმომიგდე?
-მეჩქარებოდა!
-ოჰ ეჩქარებოდა ვაჟბატონს..
-მართლა მეჩქარებოდა..მერე ბარში შევხვდით მართლა არ გახსოვს?
-მოიცა...მაშო ფოთოს უყურებდა და თან იხსენებდა 4 წლის წინ მომხდარ ამბებს..იმ ღამეს ბევრი დავლიე...ვიღაცა იდიოტი გავიცანი თქო ვიძახოდი მეორე დღს მარა ვინ იყო არ მახსოვდა ადელაიდა მიძხოდა მაგრად ცეკვავდით ფოტოები გადაგიღეთო მარა ნერვები მომეშალა და წაშალე არ მანახო თქო..შენ იყავი დავიჯერო ის იდიოტი?
-როგორც ჩანს მე ვიყავი!
-ვაბშე არ მახსოვხარ!ისე აფთიაქში რო დაგინახე კი მეცვნესავით!უცებ ინციდენტი გაახსენდა რომელიც აფთიაქში მოხდა და ნერწყვი მძიმედ გადააგორა და მზერა გეგას შარვლისკენ გააპარა..რაესბ შვება ეს გოგო...გეგა მიუხვდა რასაც ფიქრობდა და სიცილი დაიწყო..
-იმედია მე რასაც ვფიქრობ ეგ არა..
მაშომ თავი აწია და ლოყები აუწითლდა გეგას ირონიულ მზერას რომ მოკრა თვალი..
-არა არა..შენ რა იფიქრე?
-შენ რაც იფიქრე ზუსტად ის!უხამსი აზრები შენთვის ადრეა ბავშვო!
-რამდენჯერგითხრა არვარ ბავშვი 23 წლის ვარ თქო..ერთი შენ რამდენის ხარ რო მებლატავები..
-26.
-ჰმ 3 წლით უფროსი ხარ მეტით კი არა..
-არაუშვს..არ მეტყვი რაზე ფიქრობდი?
მაშო დაიბნა..
-უბრალოდ მაინტერესებდა რატო იყავი შემოსული აფტიაქში იმაზე..
-იმაზე რაზე?პრეზერვატივზე?არიცი ეგ რაში უნდათ კაცებს?თუმცა რას გეკითხები ბავშვი ხარ..
-მშვენივრადაც ვიცი!
-ოჰო წინსვლა..შენ მასე მორცხვი თუ ხარ კლიენტებს როგორ ისტუმრებ..
-მე..იცი მარიამის მაგივრად ვიყავუთმე და ანა..მერე ანა წავიდა მე დავრჩი შენ რომ შემოდი..
-აჰა გასაგებია..
-სხვა?არმომიყვები შენ თავზე რამეს?
-რავიცი რა გაინტერესებს..
-რაც გინდა..
-გეგა დევდარიანი.26წლის.
-დედა ეს რამითხრა შოკში ვარ..იდიოტი ეგ მეც ვიცი სხვა თქვი რამე..
-სხვა რავი არ მყავს ცოლი არც შეყვარებული ველოდები ბედისსწორს ეორმელიც მემგონი ჩემ წინ ზის..
-ჰო?სიცილი დაიწყო მაშომ..მეეჭვება..
-შენ რას მეტყვი?
-არაფერიი ისეთი მაშო..მაყავშვილი 23 წლის..I’m Single!
-Good!Very Good!
-უხ გენაცვალე ინგლისურში..აუ ღამდება და მე მეშინია წავიდეთ რა ...
-მოიცა მზის ჩასვლას უყრუროთ და წავიდეთ..
-კარგი..
მზის ჩასვლას ერთმანეთზე აკრულებმა უყურეს მერე კი გეგამ მაშო სახლში დატოვა..იმწუთას გოგოებს დაურეკა მაშომ და მოუყვა დეტალდეტალ ყველაფერი..გოგოები გახარებულები ჩაყვიროდნენ რამაგარიაოო..
მომდევნო ერთი კვირა ხვდებოდნენ ასე ერთმანეთს ხან სად დაბოდიალობდნენ ხან სად...1 თვეში ერთმანეთს გამოუტყდენ სიყვარულშიი..მოკლედ მოგიყვებით როგორ მოხდა..რადგან ჩვენი გეგა არც ისე რომანტიკულია..წაიყვანა სახლში და ორ კაცზე მაგიდა ჰქონდა გაშლილი,მეორედ დაეკონა ტუჩებზე და უთხრა მხოლოდ ორი სითყვა..
-მიყვარხარ მაშიკო!
-მეც მიყვარხარ გეგუ!
მერე იდგნენ ერთმანეთზე ჩახუტებულები და არ ინძრეოდნენ..გაგიჟდნენ ყველა რომ გაიგეს ამგენის ერთად ყოფნის ამბავი...ანა და მარი უკვე მემგონი კაბებს არჩევდნენ ქორწილში რა ჩაეცვათ..სანდრო და მიშო..რომელიც ახლაი ჩამოსულია ლონდონიდან და მოასწრო უკვე მომავალი სარძლოს გაცნობა გახარებული იყო ამ ამბით ასევე..ეხუმრებოდნენდააღირსეთ როგორც იქნდა და მიხვდით ერთმანეთისთვის რომ ხართ შექმნილიო...ეს ამბავი მაშოს მშობლებსაც ძაიან გახარდათ იცნობდნენ გეგას და მის ოჯახსს..იცოდნენ კაი ხელში იყო..გეგას დედ-მამსაც უხაროდათ შვილის ბედნიერება..ნიკაგაბრაზდა რატო არ მითხარი თავიდანვე თუ იცნობდითო მარ ამისი ძმის ბედნიერება უხაროდა...
2თვეში გეგამ მაშო სადილზე დაპატიჟა რესტორანში..მაშო კლასილურად გამოეწყო და მემგონი პირველად ჩაიცვა მაღლები ნუ პატარაობას თუ არ ჩავთვლით ისე რო დაკაკუნობდა ბავშვებთან ერთადდ..ძალიან ნერვიულობდა ნეტა რა საქმე ჰქონდა გეგას..სიყვარულს ნამდვილად არ აუხსნიდა..ეტა ხელს ხო არ ტხოვდა ..არაა...გაგიჟდებოდა მაშო..რესტორანში შეაჭრა ეგონა სხვებიც იქნებოდნენ ან რატომ არ უნდა ყოფილიყვნენ გიჟი გეგა თუ არ დაკეტავდა მთელ რესტორანს მის გამო...
-მაშიკო..ტუჩებში მოწყვეტიტ აკოცა გეგამ და სკამი გამოუწია დასაჯდომად.ძალიან ლამაზი ხარ..ისეთი განსხვავებული ხარ..მოგიხდა.
-ჰმ ჰო?კარგი და ლორდის გვერდით კარგად გამოვიყურები?
-რათქმაუნდა..
ივახშმეს..მერე წყნარი მუსიკა გაისმა და გეგამ მაშო საცეკვაოდ გაიწვია..მერე მის მუხლებთან აღმოჩნდა ბეჭედის კოლოფით ხელში..
-მაშო გამომყვები ცოლად?
მაშომ გულუბყვილოთ მიიტანა თით თავზე.
-მე?
-აბა ვინ მაშიკო შენს გარდა აქ ვინმეს უყურებ თან ისეთს მაშო რომ ერქვეს?
-მე...
-ვაიმე მოვკვდი კაცი...მითხარი პასუხი..
-რათქმაუნდა არა.
-რა?ანუ არგამომყვები?
-რათქმაუნდა არა-ს გეტყოდი სხვა სიტუაციაში მაგრამ კიი კიი და კიი!!!კისკისი დაიწყო მაშომ..
ქორწილის თარიღი არ ჰქონდათ ჯერ გადაწყვეთილი..ბოლოს გადაწყვიტეს..1თვე იყო ქორწილამდე..ბარში იყო ყველა...სვამდნენ...მაშო ძაან დათვრა არანაკლებად გეგაც..სახლში იყვნენ გეგასთან..ერთმანეთს გამწარებული კოცნიდნენ,მაშომ გეგას მაისური გადააძრო,გეგამ მაშოს კაბა შეუხსნა და ჩაუწია..საწოლისკენ წავიდნენ და გეგა ზემოდან მოექცა თან კოცნიდა..ამდროს ტელეფონის ხმა გაისმა..მესიჯი იყო...მაშო ახლოს იყო.
-მოიცა გავტიშავ.
ხელი წაიღო გასათიში კნოპკისკენ რომ სახელმა მოჭრა თვალი მერე მესიჯმა..ყელში ბურთი გაეჩხირა..ახლა იტირებდა..მთვრალი იყო მარა მაინც ცუდად იყოო..
კაწია-გეგუნა სად ხარ?გიცდი რამდენი ხანია!პრეზერვატივის წამოღბა არ დაღვიწყდეს საყვარელო!
-მაშო მოიცა სად მიდიხარ?რამოხდა ?რამე არასწორად გავაკეთე?
-დაივიწყე ჩემი არსებობა..კაბა გაისწორა და სახლიდან გავარდა...
გეგამ ტელეფონი აიღო..
-ამის დედა შე*ეცი!ამის ბო*ზი დედა შე*ეცი რაღა ახლა გავახსენდი 1 წლის მერე....ოხ მაშოო როგორ აგიხსნა ახლა ეს...
3 დღე ვერ უკავშირდებოდა..მისი ნახვაც არ უნდოდა..დეპრესიაში ჩავარდა ჩვენი მაშიკო..ამდროს გოგოები დაადგნენ თავზე და რამოდენიმე დღის წასვლა შესთავაზეს დასასვენებლად..
-მაშიკო იქ პატარა კოტეჯებივითა და ყველა ცალ-ცალკე ვიქნებით დასაძინებლად..რაც არამგონია რო იყო მარა მაინც..
სხვადასხვა ნომრებში დაბინავდნენ გოგოები...მაშო დარჩა ბოლოს..
-ნომრის აღება მინდა..
-დიახ..აი აიღეთ გასაღები,მარჯვნივ იარეთ ყავისფერი სახლია.
-კარგი მადლობა..
მაშო მისი ოთახისკენ წავიდა..
-ოჰ ძალიან კარგია..დავისვენე გავერთობი...იმ ხისთავიან გეგას ვანახებ მე სეირს!მომინდომა ქალებში სეირნობა.გასწავლი ცოტას ჭკუას!აუ ჯაკუზი..რაკაია..გაიხადა და წყალი აავსო..ყურსასმენები გაიკეთა და პირის მოძრაობით მუსიკას აყვა..

-უკაცრავად ნომრის აღება მინდა..
-რათქმაუნდა..აი აიღეთ მარჯვნივ იარეთ და ყავისფერ სახლს დაინახავთ და ეგა..
-მადლობა.
ეს გეგა იყო..კარები გააღო და ოთხში შევიდა..ჩანთა გვერდზე მიაყუდა და ოთახს ათვარიელებდა აბაზანაში შევიდა და რას ხედავს..ჯაკუზში გაწოლილია მაშო და მღერი.
-მაშო!ვერ გააგონა და უფრო ხმამაღლა დაიყვირა.მაშოოოოოოო!მაშომ თვალები ნელ-ნელა დააშორა ერთმანეთს და გეგა რომ დაიანა ყვირილი დაიწყო..
-აააა გეგააა!!აქ რა გინდა?გაიხედე ნუ მიყურებ!!
-შენ რა გინდა ჩემ ოთახში?ვაბშე აქ რაგინდა?
-რა შენ ოთხში ჩემი ოთახია მე მოვედი პირველი..
-ვაიმე რა მნიშვნელობა აქ თუ გინდა 2 საათის მერე მოსულიყავი ნომერი ჩემია..
-ჩემია ვაა!ნახემანდ დევს..
-ნახე რა აწერია ჩემს გასაღბს!
-114.
-ახლა ნახე რა აწერია შენს გასაღებს?
-114!!
-მოიცა ერთი ნომერი როგორ მოგვცეს?
-გოგოებთან ერთად ვარ აქ..
-მე კიდე ბიჭებთან.
-გასაგებია ყველაფერი...გადი მალე და გამოვალ!მაშომ წყალი გადაივლო და გარეთ გავიდაა..ყურმილს არც ერთი იღბდა..რათქმაუნდა..რომ გაიგეს დაშორდნენ შერიგება მოუნდათ ბიჭებმა გეგა წამოყვანეს დასასვენებლად გოგოებმა კი მაშო..მარა სამწუხაროდ მაშო ჩაუყრის გეგმებს წყალში..
-ყველაფერი მოიაწყვეს!ბავშვებივით გვეთამაშებიან რო შევრიგდეთ მარა არ გამოუვათ მე არ ვაპირებ შენთან შერიგებას და დაქორწინებას ხო საერთოდ!
-მაშო რას ნიშნავს ეგ ყველაფერი?!იქნებ ამახსენვიო..
-არა!გაჩუმდი!მისი ხელი ხელში აიღო და ნიშნობის ბეჭედი ხელში ჩაუდო და მოუმუჭა.
-არც შეგირიგდები და არც ცოლად გამოგყვები!შენნაირ მოღალატესთან ცხოვრების ბოლომდე ყოფნას სიკვდილი მირჩევნია!ბოლო სიტყვები ეს იყო წავიდა და დატოვა სახტად გეგა..არც გოგოებს უთხრა მისი გეგმები რადგან გაბრაზებული იყო ასე რომ მოუწყვეს..მხოლოდ მშობლებს შეატყობინა რომ დამოდენიმე კვირით საფრანგეთში მიდიოდა ქორწილისთვის ადელაიდა უნდა ჩამოეყვანა..ოღონდ არავისთვის ეთქვათ ეს ამბავი..სწორედაც მიტო მიდიოდა მაგრამ ეს არავინ იცოდა არც გოგოებმა აერც გეგამ!იმედია ისწავლიდა ჭკუას ამ რამოდენიმე კვირაში და აღრ გაიხედავდა სხვა ქალებისაკენ!მექალთანე ქმრის ყოლა არც ისე ადვილია..ხოდა მაშომაც გადაწყვიტა ასე მოქცეულიყო და დაესაჯა გეგა და საფრანგეთში გაემგზავრა...

ესეც მესამე თავი..რაღაც წერის ხასიატთზე ვიყავი და თან დროც მქონდა..აბა შემიფასეთ<3



№1 სტუმარი tamtaaa

dzaan kaiaa axaliyavi maledadera

 


№2  offline მოდერი Behandice

tamtaaa
dzaan kaiaa axaliyavi maledadera

მადლობა love დღეს ორი თავი დავწერე და მესამეს ფანტაცია აღარ მაქვს ხვალ დავწერ ალბათ და დავდებ love

 


№3 სტუმარი Ketis

Carmatebebiiiii kochag da aba shen ici ubralod ganavrce

 


№4  offline მოდერი Behandice

Ketis
Carmatebebiiiii kochag da aba shen ici ubralod ganavrce

მადლობა<3 გავითვალისწინებ..

 


№5  offline წევრი isterichka123

კაია გაგრდზელე კაი გოგო ხარ

 


№6  offline მოდერი Behandice

isterichka123
კაია გაგრდზელე კაი გოგო ხარ

მადლობა love

 


№7  offline წევრი Metalhead

რატო არ დადე ახალი თავი ??? :(( ჯერ ეს ისტორია დაამთავრე რაა :(( <3 ძაან მაინტერესებს :(( <3<3

 


№8  offline მოდერი Behandice

Metalhead
რატო არ დადე ახალი თავი ??? :(( ჯერ ეს ისტორია დაამთავრე რაა :(( <3 ძაან მაინტერესებს :(( <3<3

ამ ისტორიასაც დავამთავრებ..უბრალოდ მუზა გამიფრინდა ამას რომ ვწერდი და ახალი დავიწყე. ამასაც მოუბრუნდები love

 


№9 სტუმარი etiko

au kargi ra ramdeni xania velodebi da agar agrdzeleb codva vart gaagrdzele ra

 


№10  offline მოდერი ენემი

აუუ გააგრძელე ეს რა ფლიიიიზ

 


№11  offline წევრი khatia khatia

კაია მალე დადეეე რა გეოდებით ამდენი ფილარმონია ქალებიიი joy joy
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent