შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთი ტიტა


30-07-2016, 00:00
ავტორი ივინე
ნანახია 1 475

გარბის დაიჭირეთ!
ოხ შე პატარა ჭინკა ერთხელ იქნება დაგიჭერ და მაგ შენს ყვავილრბიანად საკანდი ამოგაყოფინებ თავს, შენ პატარა მათხოვარო!
უკვე მეოთხე წელია ეს ბებერი ამ სიტყვებით მემუქრება და მეც მეოთხე წელია რაც ჩემი ტიტებით გავრბივარ, რომ.არ დამიჭირონ და თან ამაზე მაგრად ვხალისობ.
მეთროში ჩარვბივარ და თან ვცდილობ სული მოვითქვა, იმდენი ვიცინე მუცელი ამტკივდა და ეს ჩემი ლოყებიც თვალებზე მეფარება, ჰო დიდი ლოყები მაქვს და ჩემი უბნის ქალებიც ხშირად მიწელავენ ამ ლოყებს, იმდენად დიდი ლოყები მაქვს, რომ როგორც უკვე ვთქვი სიცილის დროს თვალებიდან ძლივს ვიხედები. ახლა ბებო, რომ მისმენდეს ერთს გემრიელად წამომარტყამდა უკანალზე და თან მეტყოდა
"შე გაწრიპულო ტუჩები მარტო ხარ დარჩენილი აბა ხორცი შენ არ გაქვს და ადამიანის ფერი შენ არ გადევს, შვილო კაცებს ხორციანი ქალები მოსწონთ და არა შენნაირი გაწრიპულები."
ბებოს ბოლო სიტყვებზე იმდენს ვიცინი ხოლმე, რომ ჭკუიდან გადამყავს ქალი. რა კაცი რის კაცი ქუჩაში თუ ვინმე გამომელაპარაკა "ბიჭით" მომმართავენ, ეს ჩემი სიარულის მანერის და იმიჯის გამო, სულ ერთი და იგივე ჩაჩაჩული შარვალი და ორი ზომით დიდი მაისური მაცვია. თავზე ყოველთვის ქუდი მახურავს გინდა ზაფხულია თუ ზამთარი ჰა ბარემს შემოდგომა და. გაზაფხულიც, რა დააშავა ამ ორმა თვემ რომ გამოვტოვო.
ამ სისულეელებზე ფიქრში ჩემს უბნამდეც მივაღწიე, ეს უბანი.ეგრეთწოდებული"ღარიბების უბანია" ჩემთვის კი "ნათელი ცაა" ჩემი დაჟინებითა და მოთხოვნით უუბნის შემოსასვლელში დიდი წარწერა გავაკეთეთ მე და ჩემმა ბანდამ "ნათელი ცა!"
ჩემი ბანდა??
8წევრიანი დაჯგუფება და უბნის მთავარი ძალა.
ანდრონიკე მაყაშვილი
ზესაოცარი ტიპი სიმპაეიჩნი ხომ.არის და არის, მაგრამ ისრთი ხუმარაა, რომ მთელი უბანი კლოუნად მოიხსენიებს.
ლილე მარააბდელი ეს გოგო ისეთი მოხერხებული ვიღაცაა ჩვენი სასტავი ველურ კატად მოიხსენიებს.
ჰოო ლილიტო და ანდრონიკე უკვე აღიარებული წყვილია.
სოფო წიკლაური და მარიამ წიკლაური დები ასევე მათი ძმა ზურა წიკლაური სასწაული დედმამიშვილები სამივე ტყუპია და ოდნავადაც კი არ ჰგვანან ერთმანეთს.
სოფო იგივე ციცინათელა, ეს გოგო მუდამ ანათებს შეუძლია ყველასთან ყიველთვის თავაზიანი იყოს.
მარიამი ანუ წიპო ეს სახელი ზურამ შეარქვა გაწრიპული ხარ შენ საცოდაოოო და რაც გეკუთნის მაგას გეძახიო.
ზურაა აი ჩემი ნერვების ჭია და ერთი დიდი მექალთანე ბაღში მეფიცებოდა შენ მიყვარხარო მერე მიხვდა თურმე მის დად ვყოფილვარ დაბადებული და მეხვეწებოდა დავხმარებოდი გოგოსთვუს ლექსის დაწერაში,
ნუ სუფთა იდიოტი მაგიტომაც ჰქვია ტარტაროზი, არა არა მართლა ტარტაროზი არ არის უბრალოდ იმ.საცოდავ გოგოს ევლინება ტარტაროზად უკვე მეორე წელიაა ჩვენს უბანში რომ ცხოვრობს და გამარჯობას ძლივს ამბობს.
დამიანე და დემეტრე ქალდანები მართლა სვანები სუფთა ხისთავიანრბი და სტრანნი ტიპები, მაგრამ იმენა ძმები. დამიანე-შერლოკ ჰოლმსი და დემეტრე -ჰაუსი.
შანსი არაა დამის რაამე გამოაპარო და თუ უბანში ვინმეა ცუდად ყველა დემნას ეძახის.
მომავალი ექიმია და მჯერა ბევრს.მიაღწევს, მაგრამ არც ჩვენ დაგვივუწყებს.
ბოლოს მე ანუ ნიკე საღლიანი არანაირი ზედმეტ სახელით რატომ, იმიტომ, რომ ვისაც რა მოადგება ენაზე მაგარ მეძახის.
რატომ ნიკე? ჰო დედაჩემი და მამაჩემი თუღმე სულ იძახდნენ ჩვენს შვილს ქალღმერთის სახელი უნდა ერქვასო და დამარქვეს კიდეც.




როგორც იქნა მივაღწიე სახლამდე და ჩემს საყვარელ და ბუზღუნა ბებოსაც გემრიელად ჩავუპროშნე გაბუსული ლოყები.
ორი წუთი დამჭირდა, რომ მეჭამა და ეგრევე გარეთ გავვარდი დღეს უბანს შეჯიბრი აქვს და უეჭველი უნდა მოვიგოთ.
-ნიკე შვილო მოდი ერთი წამით.
-ახლავე მაყვალა დეიდა, ბურთს ავიღებ და მოვალ.
ბურთით ხელში მაყვალიუსის სახლისკენ წავედი ეს ქალი საოცრებაა მარტო ზრდის ორ ბიჭს და თან ძალიან.კარგადაც, აბა ქმარი 2008წლის აგვისტოს ომში დაეღუპა, დამხმარე არავინ ჰყავს აი ჩვენი სახელმწიფო ესეთი ხალხი იმენა ჰკიდიათ ოღონდ კუჭები ამოივსონ.
-ნიკე შვილო ნიკა აღარ მეცაადინეობს ისე, როგორც არის საჭირო ლუკაც არ მეუბნება რა ხდება იქნებ ჰკითხო და დაელაპარაკო.
-თქვენ არ ინერვიულოთ, მუდამ თქვენს სამსახურში.
აბა ჰე წავედი თამაში მაქვს და მერე ვისაუბრებთ როგორც კაცებს შეეფერებათ.
ჩემს სიტყვრბზე ქალს ეცინება და თავს აქეთ იქით აქნევს.
-მაიმუნო აქ მოეთრიე ნახე ეს ვინები მოვიდნენ, მეძახის კლოუნი და მოწინაამღდეგე გუნდისკენ მიმითითებს,
ოპაა ერი ჩემი თაყვანისმცემელი ამოვიცანი მეორე სოფიკოსი და ისიც დავაფიქსირე დემერრემ როგორ გაააღრჭიალა კბილებიი, დამიმაც მაშინვე შეამჩნია ძმის ხასიათის ცვლილება შემომხედა და თვალი ჩაამიკრა თან სოფის გადახედა.
ოხ დემეტრიუს შენ გამოგვაპარებ ჩვენ რამეეეს ნწნნწნწ.
ბევრი, რომ არ ვილაყბოთ ჩვენმა გუნდმა მოიგო მაგრამ გაგამ ვერ მოისვენა და სოფოს უხეში კომპლიმენტი უთხრა ზურას დაკავება კი მოასწრო ანდრონიკემ, მაგრამ სამაგიეროდ დემეტრემ ისეთი ხია დიდიხნით ეგდო მიწწაზეე.

მეორე დღეს ისევ ჩვეულ ადგილას წავედი ყვავილების გასაყიდად, ბებოს ას პლიუს ჩემი შემოსავაალი და ეგაა და ეგ.
14წლის ასაკში მივატოვე სკოლა და იცნებები, მერე რა თუ არ ვიმჩნევ მაინც ძალიან მწყდება გული ჩვეულებრივი ბავშვივით, რომ არ გავიზარდე, მაგრამ ჩემები არ მაძლევენ უფლებას ღმერთზე გავბრაზდე პირიქით მადლობა მას ასეთი სასწაული მეგობრებისთვის და ბებოსთვის.
დედმამა 9წლის წლინ გარდამეცვალა სულ რაღაც 9წლის ვიყავი ვიღაჩ მოვარდა სახლში ორი გასროლა და. თითქოს ამ ორ გასროლაც ცის ჩამონგრევა მოჰყვა.
სანამ ბებოს მუშაობა შეეძლო არაფერს მაკლებდა, მაგრამ წლებმა არც ის დაინდო და ახლა დროა მე ვიზრუნო მასზე.
მოკლედ ვდგავარ მეტროს შესასველში ტიტებით ხელში და ველოდები ვინმე როდის იყიდის.
1..2...3..4..საათი და დროა მოვხიო აქედან სანამ ის ბებერი კუ არ მოსულა, არაა ხომ იცის, რომ.ვერ დამეწევა რაღას მომსდევს.
ოპაა უცებ დავინახე როგირ დაიძრა ჩემსკენ.მეც კარგად გავუცინე და გავექეცი გავრბოდი სანამ ვიღაცამ მაჯაში არ ჩამავლო ხელი და ადგილზე არ გამყინა.
-ვფიქრობ ვიღაცა გაება მახეში, ოხ შენ პატარა კაწირაკო ბიჭო რამდენ ხანს დამემალებოდი ერთი.
დიდი მადლობა, ღომ დაიჭირეთ ვალში ვარ თქვრნთან
ამის თქმა და ჩემი მიშტერება ერთი იყო ჩემს დამღუპავთან....და დავდებილდი ბოოჟე მოი ეს რა სრულყოფილება მიდგას წინ.
ჰაჰ სუფთა ფულის ტომარა, ზედ არც შემომხედა ისე მიუგდო ჩემი თავი ამ კუს და წავიდა.
ის დღე ციხეში გავატარე საბედნიეროდ ჩემები.არ ინერვიულებენ რადგან ხდება ისე, რომ უბანში ხშირად 2დღეც არ ვჩნდები დავბოდიალობ ჩემთვის და გამყავს დრო.
მეორე დღეს კუმ გაფრთხილება მომცა და დამარიგა მირჩია მშენებლობაზე მემუშავა როგირც ნამდვილ ვაჟკაცს და ყვავილების გაყიდვა შემეწყვიტა, არ მითქვამს გოგო, რომ ვიყაავი და ამაზე შემდეგ ვებრი ვიცინე ჩემს ბანდასთან ერთად, ბანდასთან რააა ანდროსთან ერთად სხვა უბრალოდ მიბღვერდა და ალქაჯად მომიხსენიებდა.

დავწექი დააა ჩემს და გასაკვირად შავი თვალები დამესიზმრა, არვიცი რატომ, მაგრამ ცხოვრებაში პირველად დამჩემდა რაღაცაზე დიდი ხნით ფიქრი



№1  offline წევრი რიტა

ეს ისტორია ერთხელ იყო დადებული ძალიან დიდხანს ველოდებოდი ახალ თავს მაგრამ არ დადე ასე არ შეიძლება თუ იწყებ ისტორიის წერას უნდა დაასრულო ასე შუა გზაში გაგდება ვის გაუგია ამ საიტზე უამრავი ისტორიაა შუა გზაში გაგდებული ამიტომ თუ დებ ბოლომდე დადე. აბა შენ იცი გააგრძელე და შეეცადე ყოველდღე დადო თუ დააგვიანებ ამით მკითხველს დაკარგავ. მე მაინტერესებს და გელოდები ახალი თავით წარმატებები...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent