შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბიზნესმენი და სტუდენტი გოგონა (თავი 1)


19-08-2016, 09:46
ავტორი Tako Tako_2
ნანახია 4 869

ანტალიის კაფეში დგას ერთი მომხიბლელი შუახნის კაცი. მისი აღნაგობიდან გამომდინარე ძველი კალათბურთელი უნდა იყოს. შავი თმა ისე აქოჩრილი აქვს, რომ გეგონება ბალიში აუფეთქდაო, მაგრამ ეს უფრო საყვარელს ხდის, ნაცრისფერი თვალები ისე უციმციმებს თვალს ვერ მოსწყვეტ. კუნთებიც არ აკლია, დგას თავის მეგობრებთან და რაღაცაზე ხარხარებს. ერთმა გოგომ თვალი ვერ მოსწყვიტა, არაფერზე ფიქრობს გარდა მის წინ მდგარ ბიჭზე. მარიამ ეძახიან გვანცა და ლიკა. ხო რაიყო გამოეხმაურა ისიც.
_ ვხედავთ თვალს ვერ სწყვეტ და მის წინ მდგარ ბიჭზე მიუთითა ლიკამ.
_ რა, რა სისულელეა და ხომ არ იცი ვინ არის?- მარიამი ეკითხება.
_ არა საიდან უნდა ვიცოდე,მიდი მიესალმე- უთხრა გვანცამ.
_ კარგი გეყოთ მოდი ზღვაში ჩავიდეთ. თქვა მმარიამმა და ზღვისკენ გაემართა.
გოგონებიც მას გაჰყვნენ.
მარიამი ხედავს, რომ ის ბიჭი მას უყურრებს და გადაწყვიტა დალაპარაკება.
_ გამარჯობა.თქვა( მარიამი).
_ სალამი, მე დათო მქვია. _(დათო).
_ მე მარიამი. _ (მარიამი).
_ გინდა გავისეირნოთ. _(დათო).
_ კარგი, ჩემ მეგობრებს მივწერ, რომ სხვა საქმე გამომიჩნდა და ვერ წამოვალ.
სეირნობისას ერთმანეთზე ბევრი რამ გაიგეს. გაირკვა, რომ დათო დედისერთაა როგორც მარი. ის 47 წლისაა რაც არ ეტყობა. დათო ადრე კალათბურთელი იყო, მაგრამ გულზე პრობლემების გამო თავი დაანება. ახლა კი კალათბურთელების მწვრთნელია, ასევე აქვსრესტორნები, რომელსაც ბევრი შემოსავალი აქვს, თმას რაც შეეხება პარიკი უკეთია და ნაცრისფერი თვალები ლინზები ყოფილა.მარიამმა ამის გაგების შემდეგ იმედ გაცრუება იგრძნო, მაგრამ ამაზე თვალები დაუჭა, მან თავის შესახებ მოუყვა, რომ ფილოლოგიურზე სწავლობს მაგისტრატურაში, სამსახურიც აქვს. თავისი საოცნებო სახლიც კი აიშენა შარშან და ყველაფერი აქვს რასაც მოისურვებს. სამი საყვარელი ძაღლი ჰყავს და ერთი კატა. მომავალში სურს, რომ წიგნი გამოუშვას რომლის შესახებაც სიურპრიზად ტოვებს.
მარიამი და დათო შევიდნენ ერთ კაფეში, ორივენი ნაყინს მიირთმევდნენ.. მარიამი ისე ჭამდა ნაყინი მოგინდებოდა არადა ნაყინი 3 წელია რაც არ უჭამია რადგან დიეტახე იყო და არც უყვარდ. დათოს შეჰყურებდა და კითხვებს უსვამდა მისი ოჯახის შესახებ... დათოსი პასუხი კი ყოველთვის იყო, რომ დიდი არაფერი არის საინტერესო ამასთან დაკავშირებით, შემდეგ უთხრა, თუ სად უნდა შეხვედრილიყვნენ საცურავოდ.
ეს დღე მარიამისთვის გასაოცარი იყო მან, ხომ საუკეთესო მეგობარი შეიძინა დათოს სახით. სახლში, როდესაც მივიდა მეგობრებს ყველაფერი მოუყვა, ხუმრობდნენ, იცინოდნენ, ბოლოს კი დათოზე ფიქრში ჩაეძინა.
ძილი ასე არ გაგრძელებუულა მას ესიზმრა დათოს, ხან როგორი იყო, ხან როგორი. კოშმარი დაუვიწყარი კოშმარი, სადაც დათომ მარიამი სხვა გოგოთი ჩაანაცვლა მის თვალწინ ხარხარებდა იცინოდა, და მარიამს ვერ ამჩნევდა მაგრამ ეს დიდი ხანი არ გაგრძელებულა, ის მივიდა და რას ხედავს მისი საუკეთესო მეგობარი ლიკა არ იყო დათოს გვერდით? აი თურმე ვისში გაცვალა. მივიდა თუ არა სილა გაარტყა და მერე გაეღვიძა 4 საათი იყო. მიხვდა,რომ ეს ყველაფერი სიზმარი ყოფილა და ძილის გაგრძელება ცადა, რამაც კარგად ჩაიარა.



№1  offline ადმინი უნდა ვწერო

ჩემი და რომაა ეყტყობა.მწერლური სისხლი არ იკარგება.
მხოლოდ მეშვიდე კლასელია და რამხელა ფანტაზია აქვს.მგონი,მისი მუზაც კი ვარ.ამ გოგოს პროტოტიპი ხარო,მითხრა.ჩემზე რომ არ წეროს არ შეუძლია,ისე ვუყვარ,სულ ჩემზე ფიქრობს.
მადლობა ანტალიაში დასვენებისთვის.
ეს კაცი მილიონერია?
თუ ასეა,ნამდვილად ზღაპარში ვყოფილვარ.
ველოდები შემდეგ თავს.
ხვალ დილასვე დადე,თორემ თმით გითრევ.
შეცდომებზე თვალს დავხუჭავ ყოველთვის,რადგან ზღაპარში ყველაფერი ლამაზად ჩანს.

წარმატებები!!!
იცოდე,მოუთმენლად გელი.
ლავ იუ!

 


№2 სტუმარი Guest ....

Dzan kargia gagrdzele da ar dagviano muza ager es gogo gyolia dzalian kargia

 


№3  offline მოდერი Tako Tako_2

უნდა ვწერო
ჩემი და რომაა ეყტყობა.მწერლური სისხლი არ იკარგება.
მხოლოდ მეშვიდე კლასელია და რამხელა ფანტაზია აქვს.მგონი,მისი მუზაც კი ვარ.ამ გოგოს პროტოტიპი ხარო,მითხრა.ჩემზე რომ არ წეროს არ შეუძლია,ისე ვუყვარ,სულ ჩემზე ფიქრობს.
მადლობა ანტალიაში დასვენებისთვის.
ეს კაცი მილიონერია?
თუ ასეა,ნამდვილად ზღაპარში ვყოფილვარ.
ველოდები შემდეგ თავს.
ხვალ დილასვე დადე,თორემ თმით გითრევ.
შეცდომებზე თვალს დავხუჭავ ყოველთვის,რადგან ზღაპარში ყველაფერი ლამაზად ჩანს.

წარმატებები!!!
იცოდე,მოუთმენლად გელი.
ლავ იუ!


Tako Tako_2
უნდა ვწერო
ჩემი და რომაა ეყტყობა.მწერლური სისხლი არ იკარგება.
მხოლოდ მეშვიდე კლასელია და რამხელა ფანტაზია აქვს.მგონი,მისი მუზაც კი ვარ.ამ გოგოს პროტოტიპი ხარო,მითხრა.ჩემზე რომ არ წეროს არ შეუძლია,ისე ვუყვარ,სულ ჩემზე ფიქრობს.
მადლობა ანტალიაში დასვენებისთვის.
ეს კაცი მილიონერია?
თუ ასეა,ნამდვილად ზღაპარში ვყოფილვარ.
ველოდები შემდეგ თავს.
ხვალ დილასვე დადე,თორემ თმით გითრევ.
შეცდომებზე თვალს დავხუჭავ ყოველთვის,რადგან ზღაპარში ყველაფერი ლამაზად ჩანს.

წარმატებები!!!
იცოდე,მოუთმენლად გელი.
ლავ იუ!



მადლობა

 


№4 სტუმარი mariami

დათოს ასაკი არმომწწონს :/ :/ მარიამისთვის მოხუციააა :/ ისე დანარჩენი ყველაფერი კარგია და გააგრძელე დიდხანს არგვალოდინო ხოლმე kissing_heart kissing_heart

 


№5  offline მოდერი Tako Tako_2

mariami
დათოს ასაკი არმომწწონს :/ :/ მარიამისთვის მოხუციააა :/ ისე დანარჩენი ყველაფერი კარგია და გააგრძელე დიდხანს არგვალოდინო ხოლმე kissing_heart kissing_heart

ხვალ დაიდება დილით

 


№6 სტუმარი Tata

Mgonia ro es bichi atyuebs

 


№7 სტუმარი hjhgjghk

ყველაფერი რაღაც ძალიან მალე ვითარდება რაც ცოტა არ იყოს მომაბეზრებელია, ისე ისტორია დამაინტერესდა უფრო გასჰალე ტემა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent