შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

one thing(თავი 29_დან 37_მდე)(მეორე ნაწილი)


29-08-2016, 17:17
ავტორი unijo mwerali
ნანახია 1 976

************* 29 *************
-თუ გინდა ხელოვნურ სუნტქვას ჩაგიტარებ..:დ მიტხრა წარბების თამაშით...
სიცილი ამიტყდა..:დ
-რაა გოგო ამაში სასაცილო?..:დ ცუდად იყავი მგონი შენ.. ჰეე მიდი ახლა გააჩერე ტავი..:დ(ნაილი)
მე ისევ ვიცინოდი..:დ
-შეხედე ამას.. რა ჭირვეული პაციენტი ხარ... არა გოგონა ასე არ გამოვა.. მომეცით ნება დაგეხმაროთ.. მიტხრა ნაილმა მთელი სერიოზულებით..:დ
ამაზე უფრო უარესი სიცილი ავტეხე..
-იძულებულს მხდით ძალა გამოვიყენო..:დ
-ჰაა??..:დ:დ ვუთხარი სიცილით..
ნაილმა ისევ აათამაშა წარბები.. მერე ხელები სახეზე მომკიდა და ტავი გამაჩერებინა.. მერე მაკოცა..))
-უკეტესად ხართ?..:დ(ნაილი)
-ჰმმ.. არაა..(მე)
-რა პრობლემაა..:დ
მითხრა და ისევ მაკოცა,..
-არც ახლა?..(ნაილი)
-ჰმმ მგონი ნელ-ნელა უკეთესად ვხდები..(მე)
-მაშინ დავაჩქაროტ გამომჯობინება..:დ მითხრა სიცილით და ისევ მაკოცა..
-ახლა?..(ნაილი)
-კიი კიი კარგად ვარ...(მე)
-რაიცი შენ კარგად ხარ თუ ცუდად..:დ ფერი არ გადევს სახეზე..:დ
მითხრა და ისევ მაკოცა..:დ
სიცილი ამიტყდა..:დ
-აუუ ეს რო ჩაირთვება მოკლეეთ..:დ მითხრა გვერით მომიწვა და მანაც სიცილი ატეხა..:დ
-სველი ვარ..:დ(მე)
-მეორეჯერ ჩამოაყალიბა სიბრძნე..:დ:დ მიდი გაიხადე მაიკა მზეზე მიაფინეე..)) და კაი იდეაა ისე.. მიტხრა ღიმილით,მაისური გადაიძრო და იქვე ბალახებზე მიაფინა..
-არ იხდიი?..:დ(ნაილი)
მე უცნაურად გავხედე..:დ
-ოოჰ ახლა არ ცხვენოდეს..:დ გაიხსენე შარშან აუზში გაგორავე..:დ ჩემი მორცხვი ვიტვიტა..:დ(ნაილი)
მე ენა გადმოვუყე,მაისური გადავიძვრე და იქვე მივაფინე.. მერე გადავწექი და ცისფერ ცას დავუწყე ყურება.. აქაიქ შერჩენილი თეთრი ღრუბლები ერთმანეთში იხლართებოდნენ და ლამაზ ფორმებს ქმნიდნენ.. ნაილიც მომიწვა..მერე ოდნავ წამოიწია.. ცალი ხელიტ მიწას დაეყრდნო,მეორე ხელი მუცელზე დამადო და ყურება დამიწყო..
მე იიდიოტივით ვიღიმოდი და თვალებს ვაკვირდებოდი..
-ვიტვიტა მყავხარ ნუუ.. მითხრა გამიღიმა და მაკოცა..
მე ხელები კისერზე მოვხვიე.. ნაილი უფრო ახლოს მოვიდა.. მუცელზე ხელს ნაზად მისმევდა.. მეც ნელ-ნელა ხელი თმებში შევუცურე..
-ძალიან მიყვარხარ.. მიტხრა და ცხვირი ცხვირზე მომადო..
-მეც...
ნაილმა ხელები მუცელზე მომხვია და ტავი გულზე დამადო.. პატარა ბავშვივით მოემხუტა..:)) მართლა წიწილა ეს..:)))
*ნაილი:
ვაფრენ ამ გოგოზეე!! ჭკუას ვკარგავ.. მაოცებს..მაგიჟებს.. მისი გულის ცემა კიდე ყველაზე საყვარელი,სასურველი მელოდიაა.. პატარა ბავშვივით კეთილი,ლამაზი გული.. მშვიდი,სათნო თვალები.. ტკბილი,ვარდისფერი ტუჩები...
ანგელოზიი მყაავს..:))
წამოვჯექი,ღიმილიტ გავხედე და თავი მის ფეხებზე დავდე.. ის წამოჯდა და ტმებზე დამიწყო ტამაში.. ცალი ხელი ავიღე და თითების ხლართვა დავუწყე..:))
-მეეტკინაა..:დ(ქეითი)
-ბოდიშიი.. ვუთხარი და თითზე ვაკოცე...
*ქეითი:
მომიგრიხა თითები..:დ
მერე გულზე დაიდო.. თითებს ჩემს თიტებს უსმევდა..:))
მერე ამომხედა..
-რა?..:დ(მე)
-არაფერიი.. )) იცოდი რო ქვემოდან უფრო დიდი ტუჩები გიჩანს?..:დ:დ
-ჰაა?..:დ
-ხოო მართლა.. მოიწი ახლოს..:დ
მითხრა,ხელი კეფაზე მომკიდა და ტავი მისკენ დამახრევინა.. თვითონაც ოდნავ წამოიწია და მაკოცა..
-მიყვარხარ..(მე)
ცხვირზე გამეთამაშა..)
-მეც,ძალიან..(ნაილი)
გავუღიმე..
მან ტავი ისევ ფეხებზე დამადო,ისევ თითებით განაგრძო თამაში..
კარგა ხანი ჩუმად ვიყავით.. უბრალოდ ვტკბებოდით ერთმანეთით და ლამაზი ბუნებით..
-გმადლობ..(მე)
-რისთვიის???..(ნაილი)
-ყველაფერი ძალიან ლამაზია და იმისთვის.. კიდე იმისთვის რომ გიყვარვარ...
-პირიქით,გმადლობ შენ..
წამოჯდა.. ახლოს მოჩოჩდა,ხელი წელზე მოომხვია და მაკოცა..
უცებ ძალა დავკარგე.. ნაილმა მკლავები მაგრად მომხვია და მიმხუტა.. მივეკარი.. ძალაგამოცლილი ვიყავი.. უბრალოდ ვეხუტებოდი და ვკოცნიდი მას.. რაღაცამ ძალა უცებ გამოწოვა ჩემი სხეულიდან.. მისი სხეულის შეხება უაზრო ჟრუანტელს მგვრიდა.. კბილები მიცახცახებდა.. სისხლი მეყინებოდა.. თითოეული ძარღვი კანკალს იწყებდა..
ბალახზე მიმაწვინა.. მისი მუცელი ჩემსას ეხებოდა.. ცუდად ვიყავი.. უკვე ტუჩებიც ამიკანკალდა..
-რა გჭირს?..(ნაილი)
-არვიცი...
-გცივა?...
-არა...
გაეღიმა..
-მეც მასე ვარ.. მიტხრა ღიმილით და უბრალოდ მიმიხუტა..
-მიყვარხარ..(მე)
-მეც ძალიან.. ცხოვრებაზე მეტად.. საჭმელზე მეტადაც კი..:))
გამეღიმა..
არ ვიცი რამდენი ხანი ვიწექით ასე.. ვერაფერს ვგრძნობდი ნაილის გარდა..
-არ წავიდეთ?..(მე)
-სახლში გინდა?..(ნაილი)
-არა,მაგრამ დედა მოვიდოდა უკვე.. ტელეფონი სახლში დამრჩა და ვერც დარეკავდა..
-კაი წამო.. მითხრა ღიმილით.. წამოდგა და მაისური მომაწოდა.. გადავიცვი.. ხელი მომკიდა.. სახლისკენ წავედით..
-ჰეე ისევ იქნები ჩემი ბელა?..:დ მითხრა სიცილიტ...
მე გავუცინე და ზურგზე მოვახტი...
-ბაბაბაბააა!! წიინ!!..:დ იყვირაა და გაიქცასავით..:დ
-წარმოიდგინე რო მივქრივართ... ქარი სახეზე გეცემაა..:დ ძააან ჩქარა მივრბივართ ნუუ..:დ
-კაიიი..:დ:დ(მე)

************* 30 ***************
-ნაილ რა ხდება?..(მე)
-არაფერი.. ნორმალურად ვერც მე გავიგე.. რო მივალთ აგვიხსნის პოლი..
-კაი.. აღარ ჩავაცივდი...
მთელი გზა არცერთს ხმა არ ამოგვიღია..
დიდ შენობასთან მივედით.. აქაც პაპარაცები დაგვხვდნენ..
-გადავალ და გადმოგიყვან..
მიტხრა ნაილმა,პოლს გადაურეკა.. პოლი და რამდენიმე დაცვის თანამშრომელი გადმოვიდნენ.. ხელით გვანიშნნეს უკნიდან მოუდექით შენობასო,ნაილმაც მანქანა გადააყენა..
პოლი ჩემი მხრიდან მოვიდა,კარები გამიღო და გამიღიმა..
ასე თუ ისე შენობაში უსაფრთხოდ შევედით..
შიგნით ბიჭებიც იყვნენ.. ჰარი არა) ალბათ ენისთან ერთად იყო..
-რა ხდება?..(მე)
-უი ქეით, წამოდი აქაურობა დაგათვალიერებინო..მითხრა ლუიმ და ხელი მომკიდა..
-ლუი,მაინტერესებს რა ხდება.. რამე მე მეხება?..(მე)
-უფლებააქვს იცოდეს.(პოლი)
-რახდება?.. უკვე შევშინდი..
-სად იყავიტ დღეს შენ და ნაილი?..(ლიამი)
-რავიცი,ტბაზე.. რაიყო?..(მე)
ზეინმა ლეპტოპი მომიბრუნა..
ყველაფერი.. ყველა მომენტი..
-პაპარაცებმა დაგიჭირეს...(პოლი)
სურათებს გაშტერებული ვუყურებდი.. ყველა მომენტი.. როგორ?.. როგორ ახერხებდნენ ამ სურატების გადაღებას?.. ან მერე რა სინდისით დებდნენ ინტერნეტში?..
ყველა კადრი თავიდან დაწყებული ბოლო მომენტამდე დამთავრებული.. ის მომენტებიც ტელეფონით სურათებს რომ ვიღებდით გზასი.. ისიც მისი ბელა რო ვიყავი..:დ ისიც ნავში რო ჩამაგდო,მერე ტბაში რო ჩავვარდით.. და ყველაზე საშინელი,კოცნაც დაფიქსირებული იყო..
თან ამ სურათებს საშინელი წარწერები ქონდა..:///
იმ სურათზე სადაც ბალახზე ვიწექით და ისე ვკოცნიდით ერთმანეთს ეწერა:
„უბრალო კოცნა კინაღამ სერიოზულში გადაიზარდა,მაგრამ ნაილმა თავის შეკავება შეძლო..“
სტატიის სათაური:
„დიდხნიანი ძებნის შემდეგ ნაილ ჰორანმა ის ერთადერთი სიყვარული იპოვა?..“
ამ სურათების გარდა შარშანდელი სურათებიც იყო..
„ალბად ეს გოგონა გეცნობათ.. ის ბიჭებს ყოფილი მენეჯერის ამანდა სტერფორდის ქალიშვილია.. ის ჩვენ შარშანაც შეგვხდა ბიჭებთან ერთად,სუპერმარკეტში.. ნუთუ ნაილის რომანი 1 წლის წინ დაიწყო?..“
ეწერა სტატიაში.. თითოეული სურათი და სიტყვა ნერვებზე მოქმედებდა.. მინდოდა ლეპტოპი დამემსხვრია..
*ნაილი:
საშინელებაა..:@@@ საშინელებაა!!!:@ ნერვები მეშლებაა@ არ შემიძლია ცოტა ხნით მარტო ვიყო და დავტკბე ცხოვრებით.. არა! კაი მე ჯანდაბას,მაგრამ ქეითი?.. ერთადერთი მასზე ვფიქრობ.. ვეღარ მოისვენებს.. ჩემი ბრალია:@ ფრთხილად უნდა ვყოფილიყავი,მაგრამ რა ჯანდაბა მექნაა?.. მიყვარს ეს ადამიანი და სულ ხო ვერ დავიმალებით არაა?!:@
ქეითისკენ გახედვის მესინოდა.. წარმომიდგენია როგორ იქნებოდა..ეს საშინელი სათაურებიც ხო საერთოდ..
-რომელი ჟურნალის გევრდია?.. იკიტხა ქეითმა მოულოდნელად..
-the sun..(პოლი)
მას არაფერი უპასუხია.. უბრალოდ თვალები უფრო მეტი ზიზღით აევსო..
*ქეითი:
ვიცი,ნაილი სელებრითია და პაპარაცები მისის ცხოვრების ნაწილია.. ამაზე არც ვბრაზდები.. მაგრამ პაპარაცებს საზიზღად ვერ ვიტან..:@ როგორ შეუძლიათ ამხელა ბოროტებაა?.. ფაქტიურად ადამიანს ცხოვრებას უნგრევენ.. მე ჯანდაბას ავიტან,მაგრამ ნაილი?.. მარტო არაფრის გაკეთება არ შეუძლია,სულ ეს იმტრიგანთა ხროვა დაყვება..
-ქეით.. მითხრა ნაილმა..
მე გავხედე..
-მაპატიე..
-რისთვის მიხდი ბოდიშს?..
-აღარ მოგასვენებენ.. დამთავრდა მშიდი ცხოვრება..
-და შენი აზრით ეგ მადარდებს?..
ნაილმა გაკვირვებული სახიტ შემომხედა..
-სულ ფეხებზე ეგ.. ცნნობილი ხარ და ეს შენი ცხოვრების ნაწილია,მე კი მიყვარხარ და ყველაფრისთვის ვარ მზად,მაგრამ მაინც მაწუხებს ის რომ ეს მართლა ხროვა სულ ტან დაგყვება.. იმიტო კიარა რო მე მიშლიან ხელს ან რამე.. უბრალოდ მაწუხებს ის რომ იმას ვერ აკეთებ რაც გინდა.. ამათი შიშით..
არ დამამტავრებინა..
-ხო ამათი შიშით ნორმალურად ვერ გაკოცებ.. ვერც მოგეფერები..
-ვიცი.. მარტო ესეც არა ნაილ.. უარს ამბობ იმ ცხოვრებაზე რაც შენ მართლა გინდა.. მარიონეტივით ყავხარ ამ იდიოტებს.. მათ უნდა მოარგო ცხოვრება.. არამარტო შენ.. ყველამ.. ეს მაწუხებს.. მეტი არაფერი,ყველაფერს გავუძლებთ..
-როგორ მიყვარხარ.. მითხრა და მაკოცა..
-მეც ძალიან..
-იიიიიიიი გვრიიტეებიიი..ბავშვივიტ თქვა ლუიმ..
მე და ნაილმა გავუღიმეთ..
-რას აპირებთ?..(ლიამი)
-რას უნდა ვაპირებდეთ?.. ყველაფერი ნათელია..(ნაილი)
-კი,მაგრამ როგორც ვიცი ქეითს ამჟამად შეყვარებული ყავს..(პოლი)
ვაიმე მაიკიიი.. ეს რო ნახოოს.. ვაიმე ღმერთოო.. ეგ სულ დამავიწყდა..
ემოცია აშკარად სახეზეც დამეტყო..
-რას აპირებ?..(ლუი)
-ვეტყვი.. დავშორდები..(მე)
ნაილს სახე გაუნათდა..
მე გავუღიმე..
-ქეით,ნაილ.. ნუ ნაილ რა ქეით.. დაემშვიდობე მშვიდ ცხოვრებას.. ნაილ შენც.. ზეგ ინტერვიუ გაქვთ.. აუცილებლად შეგეკიტხებიან ამ ურთიერთობაზე..(პოლი)
-ვიცი.. მემგონი დამალვას აზრი არააქვს..(ნაილი)
-და ქეით შენ..(პოლი)
-ვიცი პოლ.. გმადლობთ რომ ჩემზე ფიქრობთ..:)) (მე)
-დღეს დაშორდები მაიკს?..(ნაილი)
მე ტავი დავუქნიე..
-წავიდეთ მაშინ ხო?..(ნაილი)
მე ისევ თავი დავუქნიე..
უკანა კარებიდან გავედით..
დედა უკვე სახლში იყო.. სვარაუდოდ მაიკიც..
-აღარ შემოვალ..(ნაილი)
-ხოო..(მე)
-რა გჭირს?..
-არაფერი..
-ქეით,თუ არ გინდა..
კოცნით გავაჩერე..
-მინდა.. ვუთხარი ღიმილიტ..
მანაც გამიღიმა და მაკოცა..
-მომწერე რას იზამ.. დამიძახა მანქანიდან.. მე ტავი დავუქნიე..
-დეეე მოვედიიი..(მე)
-ოოჰ მადლობა ღმერთს..(დედა)
-მაიკი სადაა?..
-ტესმა გაიყვანაა..
-რა უნდოდა?..
-არ ვიცი..
-ანუ ინტერნეტში სურატები არ გინახავთ?..
-არა.. რა სურატები?..
დედას სურათები ვაჩვენე..
-ეს რომ მაიკმა ნახოს..(დედა)
-ვიცი.. ვშორდები ახ..
სიტტყვა დამტავრებული არ მქონდა მაიკი ოტახში შემოვარდა,ხელი მომკიდა და აივანზე გამიყვანა..
-მითხარი რომ მატყუებს..(მაიკი)
-ვინ?..(მე)
მაიკმა ვიღაცის ტელეფონი ამოიღო და ჩემი და ნაილის სურატები მაჩვენა.. ეს სურატები ინტერნეტში არ იყო.. ღმერთო ტესს:@:@:@:@
-მაიკ..(მე)
-მომატყუე?..
-მაიკ,მინდოდა ტქმა..
-მაგრამ არ მითხარი და მომატყუე..
-შემეშინდა გული არ მეტკინა..
-და იცი რომ ასე უფრო მატკინე?..
-მაიკ..
-რომ გეტქვა ვერ გაგიგებდი?.. ხო იცი რო ძალიან მიყვარხარ და შენი ბედნიერებისთვის ყველაფერს გავაკეთებ..
მე ვერაფერს ვეუბნებოდი.. ვუყურებდი ტკივვილით და იმედგაცრუებთ სავსე ტვალებში.. ერთადერთი რასაც ვფიქრობდი იყო ის რომ საშინელი ადამიანი ვიყავი..
-გიყვარს?..(მაიკი)
მე თავი დავუქნიე..
მან გამიღიმა,შუბლზე მაკოცა და ყურში მითხრა:
-თუ ბედნიერი იქნები მეც ბედნიერი ვიქნები..
ამ პასუხმა გული მომიკლა.. ჩამწყვიტა,შინაგანად გამანადგურა.. თითქოს უნდა გამხარებოდა,მაგრამ მივხვდი რომ ჩემზე საშინელი ადამიანი არ არსებობდა.. გული საშინლად ვატკინე.. მას მარტლა ვუყვარდი მე კი უბრალოდ მოვატყუე..://
-არ იტირო ახლა..:)) მეგობრებად დავრჩეთ.. მიტხრა ღიმილით..
გაშტერებული ვუყურებდი..
-ჰეე აქეთ ვარ..:)) არაუშავს.. მითხრა რიმილით და სახლში შევიდა..
ისევ გაშტერებული ვიყავი..
თან მიხაროდა და ტან მწყინდა ის,რომ გული ასე საშინლად ვატკინე..
სახლში დავბრუნდი..
-ყოჩაღ ქეით!(დედა)
-აუუუ.. კაი რაა..
-რა კაი რა.. ბიჭი განადგურებულია!
-სადარი?..
-ბილეთები დაუკვეთა,ხვალ დილიტ მიფრინავს..
გული ძალიან მეტკინა..
მასტან ოთახში ავედი..ჩანთანს ალაგებდა,გამიღიმა..
-მაპატიე..(მე)
-საპატიებელი არაფერია.. პირიქით.. ასე გაწვალე.. ამდენი ხანი ჩემს გევრდით იყავი და ნაილი გიყვარდა..
მე არაფერი მითქვამს..
-მეგობრები ხო ვართ?..(მაიკი)
მე ტავი დავუქნიე..
-მიდი გაახარე ნაილი..:)) კაი ბიჭია.. მითხრა ღიმილით..
მე ოთახიდან გავედი და ნაილს მივწერე:
“freee))”
“It means that?..........”
“yeap..:))”
“Mine:P Only minee:P:P:P”
“))))”
“what?.. Did he say anything wrong?..”
“Noo.:))”
“Love you!xx”
“Too..xx:*”
ენი დაბრუნდა..
მივახტიი..
-სად ხარ გოგო ამდენი ხანიიი??????(მე)
-ვაიმეეეე.. ქეითთთ... უებდნიერესიი ვაარ!!!!
-მე მაიკს დავშორდიი..
-ჰაა?.. მერეეე...? როგორ??..
-ტესმა აჩვენა სურ... ვაიმეეე ტეეეესიი!!!:@ მოსაკლავი მყავს.. მარა თუმცა კაი საქმე გამიკეთა..:)) მოკლეთ ემგობრები ვართ მე და მაიკი და მე და ნაილი ერთადდ..:))
-ააა გილოცაავ!!
-ახლა შენ მოყევი..
-ააუ ქეით.. მთელი ღამე დავდიოდით.. მერე მინდორში ჩაგვეძინა.. მერე მაკოცა.. მოკლეთ ერთად ვართ ჩვენც..:))))))
მე და ენი ერთმანეთს გადავეხვიეთ.. ორივე ძალიან ებდნიერები ვიყავით მაგრამ მაიკის სიმწრის ღიმილი და ტკივილით სავსე ტვალები მაინც ხინჯად ჩამრჩა გულში..

*********** 31 ************
*ნაილი:
-დაშოორდააააააააააააააააააააა(მე)
-ვიიინ?..(ზეინი)
-ქეითი მაიკს..(მე)
-ოოჰ მომილოცავს ძმაო..:დ მითხრა ლუიმ და ხელი მხარზე დამარტყა..
ჰარი ოთახში შემოვიდა..
-ოოჰ დაბრუნდა რომეო..:დ(ლუი)
ჰარიმ ფართოდ გაგვიღიმა..
-ნაილ,პაპარაცები მომახტდნენ შენზე და ქეითზე მეკითხებოდნენ და რამე მოხდა?..(ჰარი)
-რა არ მოხდა ის იკიტხე..:დ(ლიამი)
ჰარის სურათები ვაჩვენეთ..
-ვერ ვიტან the sun-ს..! ჭორბიურო მეტი არაფერი!(ჰარი)
-მეტი საქმე აქვთ?..(ლუი)
-ნწ..მაგ იდიოტური სათაურების და სურათების გამო ნერვიულობს ზუსტად დანი.. (ლიამი)
-ქეითი რას ამბობ?..(ჰარი)
-ყველაფრისთვის მზად ვარო.. მაგრამ ხოვიცი არაა.. მიახტებიან ახლა ფანები..(მე)
-ეეგ საშინელებაა.. დანიელაზე მაქ გამოცდილი..://(ლიამი)
-ვსო შევცვალოთ თემა რა თორე უკვე ვნერვიულობ..(მე)
*ქეითი:
მაიკი წავიდა.. მე ენი და დედა ერთად ვიჯექით მისაღებში და ძველ ამბებს ვიხსენებდიტ..
მომშივდა..:დ სამზარეულოში გავედი და ჩაი დავადგი.. ნამცხვარიც ჩამოვჭერი და ისევ დედასტან და ენისთან დავბრუნდი..
მესიჯი მომივიდა:
“What are you doing,cute one?..xx”
“Eating:D U?..”
“Going to see someone special..:P”
“I must be jealous??..:D”
“Why not?...”
“I’m not..:P”
“Goodgirl..:D Open the door..:)))”
“what??..”
“It’s cold outside..:)) “
“and?..:D”
“open the door silly!!:D”
კარები გავაღე,ნაილი იდგა..:დ
-როო გეუბნები გააღე კარითქო გააღო უნდა გოგო..:დ მიტხრა და მომეხვია..
-რავიცოდიი აქ იყავიი?..:დ(მე)
-someone special ვინ მეყოლება შენს მეტი მე?..:დ
-მაგდენი ვეღარ გავთვალე..:დ
-ნაილ! ქეით! გავიგონე ხმა.. ტესი გამობრწყინდა სახლიდან..
-ეს საცემი მყავს მეე!! ვთქვი ჩუმად..
-რატო?..:დ ეჭვიანობ?..:დ(ნაილი)
-არა! ეს ეჭვიანობს და პაპარაცობს ჩუმად!(მე)
-რაა?.. ესს იყოო?..(ნაილი)
-არა და კი.. აქ რო ვიყავიტ მაშინ გადაგვიღო და მაიკს აჩვენა..(მე)
-ვაიმე როგორ გაიპუტება დღეს ვიღაააააც.. მიდი ქეით შენთან ვარ..:დ(ნაილი)
ტესი მოგვიახლოვდა..
-ვაიმე ბავშვებოო.. დღეს თქვენი სურათები ვნახე ინტერნეტშიიი..(ტესი)
მე და ნაილი კრეჭით ვუქნევდით თავს..:)
-ისე გამიკვიირდაა... ქეით შენ ხო შეყვარებული გყავს?..(ტესი)
-აღარ..(მე)
-აა დასორდიიი?..(ტესი)
მე ისევ კრეჭით დავუქნიე თავი..
-ანუ რაც ინტერნეტში ეწერა სიმართლეა?..(ტესი)
ნაილმა წელზე ხელი მომოხვია,მისკენ მიმიზიდა და მაკოცა..
-ანუ მართალია.. თქვა ჩუმად ტესმა..
ჩვენ თავები ისევ კრეჭით დავუქნიეთ..
-კარგია,მიხარია..:)
-იმდენი შენ რა გითხარი.. თქვა ნაილმა ჩურჩულით..
-წავალ მე..(ტესი)
-მიდი ხო.. (მე)
-რა მიდი გოგო ცემეე რა..:დ მითხრა ჩუმად ნაილმა..
-რა ვცემო დალაგებული თუ ხარ..:დ
-ოოოო..:დ
ტესი წავიდა..
-შემოოხვაალთ?.. გაიყინა სახლი..(დედა)
მე და ნაილი შევედით..
-აუ დედაშენთან მრცხვენია რაღაც..(ნაილი)
გემრიელად გადავიხარხარე..:დ
-აჰაჰაჰაჰაა:დ რა დებილი ხარ..:დ ვუთხარი,ხელი მოვკიდე და ოთახსი შევათრიე..
-გამარჯობათ,ამანდა დეიდა?..(ნაილი)
-აჰაჰაჰა:დ დეიდაო..:დ შენ ბიჭო ტავი ხოარმიარტყი?..:დ(დედა)
-აბა ასე უცებ დედას ვერ დაგიძახებ ამანდა..:დ შევეგუო უნდა ჯერ..:დ მაინც ახალმოსული ვარ ოჯახში..:დ(ნაილი)
-ვაი შენს პატრონს..:დ უთხრა დედამ და გადაეხვია..
-მაიკი სადაა?..(ნაილი)
-წავიდა..(მე)
-სად?..(ნაილი)
-დაბრუუნდა New Yourk-ში..(დედა)
-უკვე?..(ნაილი)
-ჰოო.. ვუთხარი ცოტა სევდიანი ხმით..
*ნაილი:
ამას რა ჭირს?.. ეწყინა მაიკის წასვლაა?.. უნდა ვიეწიანოო?..:@ არ მაინტერეესებს ვეჭვიანობ:@
-რა გჭირს?..(მე)
-არაფერი,უბრალოდ არ მოველოდი მისგან.. იცი როგორ მითხრა?.. შენ თუ ბედნიერი ხარ მეც ვიქნებიო..
ახლა რა უნდა თქვას ამით?..:@
-მერე?..(მე)
-არაფერი.. არ მეგონათქო..(ქეითი)
-აა..(მე)
მოვიდეს ახლა და მითხრას რო მე ვუყვარვარ და ტყუილად ვეჭვიანობ:@ ვერ ხვდებაა?...:@:@:@ მოგიშლი ახლა მეც ნერვებს..
-ისე ტესისგანაც გამიკვირდა..:)(მე)
-რააა???.. ოდნავ ბრაზი დაეტყო ქეითს..
-არ მეგონა ამდენად თუ მოვწონდი..:)
-და სიმპატია სად დაინახეე მაგ საზიზღარ საქციელშიიი???..
უკვე გაბრაზდა..:))
-რადა იმდენად მოვწონდი რო ჩვენი დასორება უნდოდა და ამიტომ რაზე წავიდა ვერ ნახე??..
*ქეითი:
ეს ბიჭუი ნერვებს მიშლის თუ მეჩვენებაა?..:@:@:@:@
-ნაილ,ხუმრობ ხოო?..(მე)
-არა.. მიტხრა სრული სერიოზულობით..
სიმწრით გავიღიმე..
მოდიი ახლა და მიტხარიი რო იხუმრეე:@ ნწერვებს მიშლიი..:@:@:@
*ნაილი:
მოდი ახლა და მითხარი რო მაიკზეე ტყუილად ვიეწიანე და გეტყვი რო მე ვიხუმრე..:@
ქეითს არაფერი უთქვამს სამზარეულოში გავიდა..
-შენ დალაგებული ხარ?..(ენი)
-რა?..(მე)
-რეებს ლაპარაკოობბ??..
-ის ნაკლებს ამბობს მაიკზე??..
-ნაილ,მაიკი შეყვარებული იყო.. და არაფერი არ უთქვამს ისეთი.. გამიკვირდა არ მეგონაო.. და შენ კიდე ტესმა რა მაგარი ქან გამაკვირვა ასე როგორ მოვწონვარ რო კინაღამ ყველაფერუი დაგვინგრიაო..
-მართლა მასე ჟღერდა?..
-უარესადაც შეიძლებოდა გაეგო..
-ანუ იდიტი ვარ ხოო?..
ენიმ ტავი დამიქნია..
სამზარეულოში გავედი..
-ქეიიიიიითთ... ვუთხარი წვრილი ხმით,ცოტა გაწელილად..:დ
*ქეითი:
ოოჰ მობრძანდა..
-ჰო...(მე)
-ჩეემოო ვიიიტვიიიიიტააააააა.. მოვიდა და უკნიდან მომეხუტა..
-გისმენ..(მე)
-ჩეეემმოოოოოო ბუუუსბუუუუსაააააა..
-რა გინდა??..
-კოოცნააა..))
-მიდი ტესს აკოცე.. ნახე როგორ უყვარხარ??. შენს გამო ეს რა გააკეთა..
-იქნებ მაიკს აკოცოო??.. რა გულიაქვა არააა...?(ნაილი)
-ძალიან კეთილი.. და არასდროს არ მეტყოდა რა მაგარი გოგოაო იმაზე ვინც კინაამ დაგვამხო ტავზე ურთიერთობა..
-კაი ხო ვიხუმრე.. მარა ვიეჭვიანე და იმიტო..
-რაზე იეჭვიანე??..
-იიმაზე რო მაიკის საქციელი მოგეწონა და თვლი რო კაი გულიაქ..
-ვაიმე ნაილ,ლიამს რა კეთილი და საყვარელიი გულიაქ.. ვაფრენ მაგ ბიჭზე.. ჰე მიდი იეჭვიანეე..
-ლიამი ძმაკაცია..მაიკი ყოფილი შეყვარებული..
-რომელსაც შენს გამო დავშორდი ნაილ!
-ხოოო...
-დამშვიდდი?..
მან ტავი ღიმილით დამიქნია და ჩამეხუტა...
-არა რაა ხოო გაეჭვიანე?..: მაინც მაგარი ვარ..(ნაილი)
-ნაილ კაი რაა..
-რაიყოო??..
-მართლა ვინერვიულე.. შენ კიდე ხუმრობ..
-დებილი ხარ ნუუ..:დ
-ნაიიილ..
-კაი მოდი შევრიგდეთ..
-მოდიი..როგორ?..
ვუთხარი გახარებულმა. იმ იმდეით რომ რამე ნორმალურს და რომანტიულს იტყოდა..
-მოოდიი საჭმელი გამიკეთეეე..:დ
-ნაიიილ..კაიი რაა.. ცოტა რომანტიული რო იყოო არაა??..:)))
-კაიი.. გამიკეთე საჭმელი სანთლის შუქზეე..:დ
-ნაიილ..
-კაიი ხოო მაცივრამდე ვარდის ფურცლებსაც დაგიყრიი..
-ნაააიიიილლლ...
-მიყვარხარ.. მითხრა ღიმილით..
ჩემდაუნებურად დავეკრიჭე..
-ჯობია..:) მიტხრა ღიმილით და მაკოცა..

************ 32 ************
-აბა თუ მიხვდები ვისი კონცერტის ბილეთები მაქვს?..
მკითხა ნაილმა..
-ჰმმ.. დამაფიქრე..:დ თქვენი?..:დ(მე)
-ჩვენ კონნცერტზე ბილეთები რათ გინდა?..:დ
-ანუ არა?..
-ნწ.. მითხრა და თავი გააქანა..
-შემდეგი ვარიანტი...:დ(ნაილი)
-ჰმ.. არვიცი..:დ მინისნება მჭირდება..:დ
-კაი.:დ ესეიგი.. ძალიან გვიყვარს.. გუნდია..
-აააააა the script?..
ნაილმა გაკვირვებული სახით გამომხედა:
-ექსტრასენსი ხარ??..:დ:დ(ნაილი)
-აჰაჰაჰაჰ:დ არაა..:დ
-მაშინ ჩემი ჭკვიანი ხარ ვიიტვიიიიტ..
-ნუ ჭკვიანი კი შეილეება..:დ
-თავისთავად..:დ მითხრა ხელში ამიყვანა და დამატრიალა..
-ისა რაქვია.. დედაშენთან უხერხულია რო ვთხოვო დღეს დავრჩებითქოო?..(ნაილი)
-რაამ დაგამორცხვა რაიყო?..:დ
-რავიცი მაინც.. ანუ არ ტეხავს?..
-არა რა სისულელეა..
ნაილმა წარბები აათამაშა..
-საჭმელს ხო გამიკეთებ?..:დ(ნაილი)
-სათლის შუქზე?..:დ
-აჰაამ..:დ და ვარდის ფურცლებსაც გიყრი მაცივრამდე.:დ
-მიდი დაკრიფე ვარდი..:დ
-რათ გინდა გოგო ვარდი..:დ აგერ ვარდივით ბიჭი არ გყოფნის?..:დ
-ნწწ.. ვუთხარი და ენა გამოვუყე..
-ღორი ხარ ნუუ.:დ(ნაილი)
-ეს ღორი გიყვარს შენ ასე რომ ჩუ..:დ
-ოოჰ შევიფერეთ?..:დ
-თავისთავად..:დ
ნაილმა გამიღიმა და მაკოცა..
-ოოჰ ბოდიში.. სამზარეულოში დედა შემოვიდა..
-არრა ისა ამანდა.. ეს ის კიარაიყო რო გეგონა კაცო.. ისა ფფუ.. რა უნდა მეთქვაა?.. დაიწყო ბოდიალი ნაილმა..
-ეს ვერარი ხო?..:დ(დედა)
-დღეს რჩება აქ და უხარია..:დ(მე)
დედამ წარბი აწია..
-არა თუ არ გინდათ არ დავრჩები..(ნაილი)
-მიხედე ამას სიცხე აქ..:დ რა ტქვენობიტ მომართვა აგიტყდა ნაილერ?..:დ 2 წელი ერთად ვმუშაობდით..:დ დარჩი კაცოო..:დ
ტქვა დედამ და სამზარეულოდან გავიდა..
-კონცერტზე ხო გამოგიშვებს?..(ნაილი)
რეებს მეკიტხება ეს ბიჭი კარგად ხოა?..
-რა გჭირს?..(მე)
-აუ რატრომღაც მგონია რო ვეღარ მიტანს..
-რატოოო?..
-მაიკს რო დაშორდი.. მოწონდა..
-შენ უფრო მოწონხარ.. ვუთხარი და დასამშვიდებლად ვაკოცე..
-როდისაა კონცერტი?..(მე)
-ხვალ საღამოს..
დავეკრიჭე..
-ნუ მეკრიჭეებიიი გოგოოო..:დ მითხრა წვრილი ხმიტ და ლოყაზე მიბწკინა..
მე გავუღიმე..
-აუ რატო მიყვარხარ ასე ძალიან?..(ნაილი)
მე მხრები ავიჩეჩე..
-რაა საყვაარეელიი ხაარ გოგოოოოოო..:დ იყვირა და ჩამეხუტა..
-კარგად ხო ხარ?..:დ(მე)
-ძააალიაან მაგრაად!!!
-მეეც... ვუთხარი ღიმილით.. ბილეთები რომელ რიგშია?..
-კულისებშიი..;დ დენის(გუნდის სოლისტი) ვთხოვე და...
-რა თხოვე?..
-ჩემ ცხოვრებას ჩემნაირად უყვარხარ და მომე ბილეთებითქოო..:)))
ისევ დავეკრიჭე..:დ
ნაილმა გადაიხარხარა..:დ
-რაა გინდა??..(მე)
-რაა სიიიცოცხლეე ხაარ გოგოო..:დ
-ოოჰ ნუიტყვვიი..:დ ანუ დენის გააცნოობ?..
-კიი..:))
-იი რაკაიაა.. სულ მინდოდა მისი გაცნობაა.. ვააფრეენ მაგ ბიჭზე.. აი ისეთი სააყვარეელი და თბილი ტექსტებიააქვს..
-ვსო აღარ გაცნობ! მიტხრა სევდიანი სახით..
-რატოო?..:დ
-ისე დაახასიათე მეშინიაა..:დ
-შენ ჩემზე დებილი ხარ..
ვუთხარი და ვაკოცე..
-ხოდა ამ უტვინოს და დებილს ძალიან მაგრად უყვარხარ..(ნაილი)
-მეც მიყვარს ეგ უტვინო და დებილი..:))
-ვინაა გოგო უტვინო და დებილი?..:დ რას მკადრებ?..:დ
-მიყვარხარ..:))
-ვაა უყურე შეეენ...:დ ისე მომიბრუნა ვერც გავუბრაზდები..:დ მეც მიყვარხარ ჩემოო ვიტვიტიკოოო..:დ
მითხრა და მაკოცა..
-არ მიგეწეპოთ ტუჩები ერთმანეთზე ნელა..:დ(ენი)
-შენ ჩუუ გოგო! ჰარი ჩუმად კაირააა..:დ(ნაილი)
ენი აწითლდა..:დ
საღამოს ფილმის ყურება გადავწყვიტეთ,მაგრამ ენის მალევე მოეძინა..) დავრჩით მე და ნაილი..
-რას ვუყუროთ?..(მე)
-მე შენ გიყურებ..:)) მითხრა და შუბლზე მაკოცა..
-მაშინ მეც შენ..(მე)
-კაიი..:დ რა კაი ფილმია კაცო.. რა ლამაზიი..:)
-ჩემი ფილმმიც ისეთი საყვარელიაა.. შენი რაზეა??..:დ
-ულამაზეს არსებაზე,მოიცა რა ერქვაა?.. ხოო ხოო ვიტვიტაზეე..:)) შენი?...
-ოოომ ჩემი წიწილაზეა..:დ გამოექცა დედამისს საქათმიდან და მისდევს ახლა დედა და ეძებს..:დ
-რას ნიშნავს ახლა ეს?..:დ
-რავიცი შინაარსი მოგიყევი..:დ
-ფრთხილად იყოს ვიტვიტა წიწილებს უყვართ ვიტვიტუკები..:დ
-გადავცემ..:დ
-მალე გადაეცი თორე წიწილას ფრთები ექავება:დ ღიტინი უყვარს და..:დ
-ვაიმეე რა ცუდი წიწილააა..:დ
-ჯერ სად ხაარ...:დ
მითხრა სიცილით და ღიტინი დამიწყოო..
მოვიღუნე,გავიშალე,ვიტრიალე,ვიტრიალე..:დ მთელს ხმაზე ვიცინოდი...:დ უკვე სუნთქვა აღარ მყოფნიდა..
-ც ც ცუუუდად ვაარ..:დ გ გ გ ამან.. გ გეეეხვეწებიიი..:დ(მე)
-მაკოცებ?..:დ(ნაილი)
-რავიცი აბა..:დ
-ხოდაა მაშინ..:დ
-კაიი კაიი გაკოცეებ..:დ
-მასეთი დამადლებული არმინდა..:დ ჰეე მოიმარაგე ჟანგბადი,დაგჭირდება..:დ
მითხრა და ისევ ღიტინი დამიწყოო..
-გვძიიინაააავსს აქქქ ხაააალხხხსსსს!! იყვირა დედაჩემმა..
-ქეითიიის ბრალიაა!! იყვირა ნაილმა და საწყალი,დაჩაგრული ბავშვივით დაჯდა სავარძელში..
-სუულ ჩეემიიი..:დ ვუთხარი და გვერდით მივუჯექი..
-დიახაც,შენი ბრალია.. რატო ხარ ასეთი საყვარელი ჰაა??..;დ
-ბოდიიშიი..:დ
-მიღებულია,მითხრა ღიმილით,ხელი მუცელზე მომხვია და მაკოცა..
მერე ორივე სავარძელზე გადავწექით..თავი მის მკერდზე მედო,ხელებიტ მუცელს ვეხუტებოდი..:)) მას ცალი ხელი ჩემი ტავის ქვეშ ჰქონდა ამოდებუული,მეორე ხელი წელზე..
ჩამომეძინა..:)
დილით,რომ გავიღვიძე ჩემს ლოგინში ვიწექი.. ბალიშზე ფურცელი იდო:
ჩეეემოოო ვიტვიიტიკო,წავედიი მეე სასწრაფო საქმე გამომიჩნდა,ტუმბოს თუ გახედავ დაინახავ საუზმეს,რომლის ნახევარიც მე შევჭამე..:დ დღეს საღამოს ხოიცი კონცერტიი.. ძააალიან ძაალიან მიყვაარხაარ...:** გამოგივლი 8 საათისკენ..:* მიყვარხარ,მიყვარხარ,მიყვარხარ!!
შენი იდიოტი წიწილა..:დ
ტუმბოზე მართლა იდო ნახევრად შეჭმული საუზმე..:)) ლოგინშივე მივირთვი,მერე უცებ გადავიცვი გრძელი,ფართხუნა ზედა,ამოვიცვი შორტები და ქვემოტ ჩავედი..
-ოოჰ დიდება შენს გაღვიძებას ქალბატონო..:დ(დედა)
-აჰჰაჰ..:დ როგორ ხარ დედუცებიი?..:დ(მე)
-როგორც ვატყობ შენ გადასარევად..:დ მეც კარგად.. ნაილი არ ამდგარა?..
-ნაილი წავიდა კაცო უკვე..:დ შენსავიტ მოცლილი კიარარი..:დ
-ვაიმე მოუცლელი რო ვიყავი კინაღამ მომკალი..:დ
-ვიცი,ვიცი ვხუმრობ დეე.. ვუთხარი და ჩავეხუტე..
-დეე დღეს კონცერტზე მივდივართ მე და ნაილი..(მე)
-წადით..:დ(დედა)
-შეხედე ახლა ვითო ვერ ხვდება რატო ვეუბნები..:დ
-არ გათხოვებ ტყუილად მებუტბუტებიი..:დ
-აუუ დეეე.. ნახე როგორ ცივაა გარეეთ.. მჭირდება ჟაკეტი ნუუუ..:დ
-გყავს მაჩო გვერდით,გაიხადოს ქურთუკი და მოგცეს..:დ არაფერი დაუშავდება..
-დეეედააააა..
-ვაიმე არამეთქი ქეით..:დ გახსოვს რამდენი გეხვეწე იყიდეთქოო?..
-ოო მაშინ არ მომწონდა.. ახლა მომწონს..:დ
-არა!
-დეეედიიიკოოოოო..
-კარადაშიაა..:დ
-მიიიყვაარხააარ.. ვუტხარი მაგრად მოვეხვიე და ენის ოთახში შევედი.. ლოგინი გასწორებული,ოტახი ცარიელი..
-ისევ ჰარიი..:)) ვთქვვი ჩემთვის,ხტუნვით შევედი დედას ოთახსი,ჟაკეტი ავიღე და ჩემთან გავედი..
ტანსაცმელი უცებ ამოვირჩიე.. დიდი არაფერი,როგორც ყოველთვის..:))
მერე ჩაცმული ჩავედი ქვემოთ,ჩავჯექი სავარძელში და 8 საათს დავუწყე ლოდინი..
-უკვე მზად ხარ?..:დ(დედა)
-ტავისთავად..:დ
-რომელზეა კონცერტი?..
-ნაილმა 8ზე გამოგივლიო..
-4ია ჯერ..:დ
-ჰააა???..
ტელეფონი ამოვიღე და სოციალური ქსელები გადავამოწმე..
ნეტავ თვითერში არ შემეხედა..:ხ ყველგან ჩემი და ნაილის სურათები.. არაფერი ჩემი ლანძღვის გარდა..
*ნაილი:
ფუუ..:@ რით ვერ გაიგო ამ ხალხმა რო მიყვაარს?! რაცარუნდა იძახონ რო მახინჯია და რას გავს არ შეეფერებაო ჩემთვის მაინც სრულყოფილია..:@
-ნახე თვითერი?..(ლიამი)
-კი..(მე)
-მგონი მალე თქვენც ის დაგჭირდებათ რაც მე და დანიელას დაგვჭირდა..

*************** 33 **************
*ნაილი:
ფუუ..:@ რით ვერ გაიგო ამ ხალხმა რო მიყვაარს?! რაცარუნდა იძახონ რო მახინჯია და რას გავს არ შეეფერებაო ჩემთვის მაინც სრულყოფილია..:@
-ნახე თვითერი?..(ლიამი)
-კი..(მე)
-მგონი მალე თქვენც ის დაგჭირდებათ რაც მე და დანიელას დაგვჭირდა..
-აუუუ ნუ მეუბნები რა მაგას.. ქეითს იმის გამო ვერ დავშორდები რომ ფანებს არ მოსწონთ..
-ბიჭო კი არ დაშორდებით,იტყვით რო დაშორდით..
-ხოო ვიცი,მაგრამ მინდა მთელმა მსოფლიომ იცოდეს რო ცხოვრებაზე მეტად მიყვარს!
-ხო ეგ კი.. და მეც მეშლება ნერვები მე და დანი რო ვიტყუებით..
-მერე ტქვენც გადით ერთხელ ქუჩაში და ვსოო..
-ხოო,მაგრამ ფანები..
-ვერ ხედავ რამდენს ეწყინაა?.. აყევიტ ახლა სხვებს და გახდით მარიონეტები..
-შენ სიყვარულმა დაგაბრძენა ხოიცი?!:დ
-იცისო კი ამბობენ..:დ
ოთახში მაქსი შემოვიდა(ერთერთი მენეჯერი)
-ბიჭებო,დღეს 8 საათზე ინტერვიუ დაგენიშნათ..(მაქსი)
-რაა?... არა შანსი არაა მე ვერ მოვდივარ..(მე)
-რატო?..(მაქსი)
-ქეითი მიმყავს კონცერტზე..(მე)
-ნაილ,მნიშვნელოვანი ინტერვიუა.. (მაქსი)
-ოო ხვალაცაა ინტერვიუ..(ლიამი)
-არვიცი მე არაფერი.. შენი ყოფნა აუცილებელია..(მაქსი)
-აუ ვერა მაქს.. ან გადაიტანეთ ან რამე ქენით რა..(მე)
-ნაილ,ამწუთას დაინიშნა და უკვე დავთანხმდით.. ჰარიც სადაა ერთი ეს დღეებია სულ იკარგება..(მაქსი)
-მაქ,მიდი რა.. შეყვარებულია ბიჭი გავუგოთ..:დ(ლიამი)
-ლიამ,ქეითის გამო ისედაც რამხელა ამბავი ატყდა.. ნაილისთვისაცაა ეს საზიანო და ქეითისთვისაც.. კიდევ ერთ სააბაბს ვერ მივცემთ პრესას..(მაქსი)
-ანუუ შენ გინდა ტქვა რომ?...(მე)
-არ ვიცი შენ რას გულისხმობ,მაგრამ ფანებს აშკარად არ მოსწონთ შენი და ქეითის ერთად ყოფნა..(მაქსი)
-შეეჩვევიან..(მე)
-არა მაქს! იმ სისულელეს ვერ გააკეთებ რაც მე და დანიმ გავაკეთეთ.. და საერთოდ გვეყოფა მალვა.. გამოვჩნდებით ჩვენც..(ლიამი)
-ლიამ მომისმინე, შესანიშნავად იცით ორივემ რატომ მივიღეთ ეს გადაწყვეტილება..(მაქსი)
-კი,ვიცით,მაგრამ ჩვენც გვაქვს ხო ცხოვრება?.. არ შეილებაა ასე რაა.. უკვე ნაილ ჰორანი კიარა პრესის და ფანების ბიჭი ვარ.. უსაზღვროდ მიყვარს ჩვენი ფანები,მაგრამ რით ვერ ხვდებიან რო სულ მათი ბიჭები ვერ ვიქნებით?... ვერ დავშორდები ქეითს ვერა.. მაპატიოს ყველა ფანმა,მაგრამ მე მიყვარს ეს გოგო!(მე)
-მართალია ნაილი.. თუ ფანებს მართლა ვუყვარვართ უნდა მიგვიღონ ისეთებიი როგორებიც ვართ და ჩვენთან ერთად ჩვენს საყვარელ ადამიანებსაც უნდა შეეგუონ.. მე ფანად არ ვთვლი იმ გოგონებს რომლებიც ჩვენთვის უძვირფასეს ადამიანებს უთვითავენ მოკვდიო.. ეს უკვე ავადმყოფობაა მაქს..(ლიამი)
-ბიჭებო მესმის... მაგრამ რას ვიზამთ.. თქვენ აირჩიეთ ასეთი ცხოვრება.. თუ გსურთ პოპულარობა შეინარჩუნოთ უნდა დაემორჩილოტ სტანდარტებს.. მე წავედი და ნაილ გთხოვ,საჭიროა შენი ყოფნა.. ქეითს მერეც ნახავ..
თქვა მაქსმა და გავიდა..
-ვაიმეეეე!!!:@@@@ როგორ ვერ ვიტაან ამ ბიჭს!!(მე)
-რას ერჩი,კაი ბიჭია მარა თავისი სიბრძნეებიაქ ხოლმეე საშინელება..(ლიამი)
-მადლობა რო გვერდში დამიდექი..
-რა ხეირი მერე..
-აუუ ქეითთან მინდა მეე.. არ მინდა ეს იდიოტური ტავის ქნევა სრულიად უსიამოვნო შეკიტხვებზე..
-ნაილ,არ ვიცი..
-აუუუუ...
მაქსმა მომწერა:
„მიწერე ქეით,რომ ვერ ნახავ.. ახლახან დამირეკეს და გადაამოწმეს შენ თუ იქნები.. ალბათ შენზე და ქეითზე უნდათ კითხვა.. საჭიროა შენი იქ ყოფნა,კიდევ ერთხელ გიმეორებ!“
-ახლა რო არ მოვიდე რა მოხდება?...(მე)
-ისე მართლა პრობლემები შეგექმნებათ ორივეს..(ლიამი)
-თქვით რო ცუდად ვარ ან რამეე რაა..
-ნაილ,შეიძლება კონცერტზე შეგამჩნიოთ ვინმემ..
-ფუუ ამისი.. რატო არ შეიძლება უბრალოდ ბედნიერი ვიყო?.. მშვიდად,წყნარად,ჩემთვის..
-ნაილ,სელებრითი ხარ..
-სელებრითი და ჯანდაბა..:@ ახლა რა ვუთხრა ქეითს?..
-ნაილ,გაგიგებს ქეითი..
-აუ როგორ უნდოდა წასვლააა..
-დენის უთხარი მერე დახვდეს.. როგორცკი ინტერვიუ დამტავრდება შენც მიდი..
-ხოო ისეე ეგ კიი.. მოიცა დენის დავურეკო..
ტელეფონი ამოვიღე..
-აუ არ პასუხობს,ალბათ კონცერტისთვის ემზადება..(მე)
-მიდი თავიდან სცადე..
-ახლა დაკავებააა.. უი მირეკავს..:დ
-ნაილერ,მირეკავდი?..(დენი)
-ხოოო დენიი.. კიდევ რაღაც უნდა გთხოვო..
-აა ის ყვავილების იდეა მოგეწონა ხოო??.. მოიცა რაქვია გოგოს?.. ქეითი ხოო?.. რამდენი ყვავილი ქალბატონი ქეით ჰორანისთვის?..;დ
-არა არაა..:დ ისე ქეით ჰორანი მომეწონა ხოიცი შენ..:დ
-მე ცუდს რას გეტყვი..:დ
-ეგ თავისთავად..:დ ხოდა რა უნდა მეთხოვა..
-ხოო მიდი გისმენ.. ჩქარა ტან ცოტა გენერალური რეპეტიციაა დაა..
-ხოო ხოო უცებ გეტყვი.. მოკლეთ დღეს დამინიშნეს ინტერვიუ ხოდა ქეითს მართლა ძალიან უნდოდა შენი გაცნობა და არ მინდა რო ჩემი გადატვირთული ცხოვრების გამო ვერ შეძლოს და შეგიძლია ან მანქანა ან რამე რო გაუგზავნო?.. შენთან გყავდეს იქ.. კიარაფერ დააშავებს მშვიდი გოგოა,სათნო..:დ ხოდა როგორცკი ინტერვიუ დამთავრდება მოვალ მეც..
-კიი კი რა პრობლემაა.. თან ისე დამიხასიათე მეც მინდა გაცნობა..:დ
-ანუ მქონდეს შენი იმედი?..
-რატქმაუნდა ძმაო.. 8 საატზე მანქანა მიაკითხავს და პირდაპირ აქ მოიყვანს.. უკანა კარებთან დავხვდები და კულისებში ავიყვან..
-მადლობაა.. აი ძალიან დიდი მადლობაა.. ძმა ხარ რააა..:დ
-არაფრის ნაილ.. ახლა წავედი და გააფრთხილე ქეითი..
-კიი კიი რათქმაუნდა.. კიდევ ერთხელ ძაალიან დიდი მადლობაა..
-არაფრისთქოო..:დ
*ქეითი:
ააა უკვე 6 საათიაა.. 2 საათიიც.. მომენატრაა უკვეე.. ვაიმე არ მჯერაა... მივწერო ერთი..
“What are u doing?..”
“Bad news../”
“Whaat?..”
“Wait.. I’ll call u:*”
გადმორეკა..
-ხოო..(მე)
-აუუ ქეით..
-გისმენ,რახდება?..
-არ ვიცი როგორ გითხრა..
-ნაილ,მეშინია რა ხდება?..
-ინტერვიუ დამინიშნეს 8 საათძე და კონცერტზე ვერ წამოვალ..
მეწყინა..://
-კაი არაუშავს.. სხვა დროს გავიცნობ რა პრობლემაა..:)) ვუტხარი და შევეცადე წყენა ხმაზე არ დამტყობოდა..
-არა არაა,შენ მიდიხარ.. დენი გამოგიგზავნის მანქანას და დაგხვდება,როგორცკი ინტერვიუ დამტავრდება მეც მოვალ..
-ანუ წავალთ??..
-კიი ვიიტვიიტ კიი.. ოღონდ მე ცოტა გვიან მოვალ.. არ გეწყინოს რაა..
-არა არა,მესმის.. ოღონდ გთხოვ,მოდი რაა..
-კიი კიი.. ყველანაირად შევეცდები.. აუ როგორ მიყვარხარ..
-მეც ძალიან..
-მანქანა 8 საათზე გამოგივლის,დენი უკანა კარებთან დაგხვდება და მეც მოვააალ..
-კაი.. მიყვარხარ..
-მეც ძალიან,ძალიან.. წავედი ახლა გავემზადები და მიდი შენ მოემზადე..
-ისეე შეილება არ უნდა გეუბნებოდე,მაგრამ 4ის ნახევრიდან მზად ვარ..:დ
-ვაიმეეე ვიტვიტა ხარ აბა რაა ხააარ! დღეს რო არ გნახო მოვკვდები.. მიყვარხარ..
-მეც ძალიან,ძალიან..
-წავედი ახლა..
-ხოო მიდი..
-მიყვარხარ..
-მეც,ძალიან..
-ხოო წავედი..:დ
-ხოო მიდი..
-უკვე გითხარი რო მიყვარხარ?..
-კიი..:დ დაა მეც ძალიაან!
-კაი,მაშინ წავედი..:დ
-მიდი..:დ
-ისიც გითხარი ცხოვრებაზე მეტად რო მიყვარხარ?..
-არაა ეგ არაა..:დ
-ხოდა ახლა გეუბნები რო ჩემთვის ხაარ აბსოლუტურად ყველაფერი! ჰაერიც,მზეც,წყალიც,ჟანგბადიც,ცხოვრებაც.. აი არვიციი..
-ვაიმე,ძალიან მიყვარხარ..
-მეც!!!
-აუ მომენატრეე..://
-დღეს რო არ გნახო გავავაფრემ,ქეით..://
-მეეც..მოდიი რა..
-ყველანაირად შევეცდები..:*
-მიყვარხარ..
-მეც,ქეით.. ძალიან...

************** 34 *************
8ის ნახევარზე უცხო ნომერმა მომწერა:
“Hope you’re ready..:)) Car is coming.Danny xx”
“Yeap I am..)”
“Good girll)xx”
“)xx”
მანქანა მოვიდა,ჩავჯექი და ნაილს მივწერე:
“I’m going.. hope see you soon xx”
“Okay babe..ll be there soon:* Love u xx”
“Too..:***”
მივედით.. მანქანა უკნიდან მივიდა.. უკანა კართან ნაცნობი სილუეტი დავლანდე.. დენი)
მანქანიდან გადავედი.. დენიმ გამირიმა და ჩემსკენ წამოვიდა.. გადამეხვია..
-ხო მიცანი?..:დ(დენი)
-ვერაა..:დ
-დენი ვარ გოგო..:დ
-ვიციი..:დ მე ქეითი..
-მეც ვიცი..:) ნაილმა მაჩვენა სურათები..
მე გავუღიმე..
ცხოვრებაშიი რა საყვარეელიაა..:)))
-შევედით ახლა.. ნახევარი სათი გვაქვს და კულისებს დაგათვალიერებინებ და ხალხსაც გაგაცნობ..(დენი)
მე თავი დავუქნიე..
-ცოტა დიდი კულისებია,იმედია არ დაიკარგები..:დ(დენი)
-იმედია..:დ(მე)
-აქ მოსასვენებელი ოთახია,ძირითადად კონცერტამდე ან კონცერტის მერე შევდივართ მთელი ჯგუფი.. ეს გასახდელი,აქ ვიცვლით ხოლმე შესვენებზე.. დიდი გასახდელი იქეთაა არარი საინტერესო..:დ აი აქ შეგიძლია იყო შენ,დიდი სავარძელია და დიდი ეკრანი,აქ ჩვენ გამოვჩნდებით და თუ დაიღლები შეგიძლია მოხვიდე და აქედან ადევნო ტვალი კონცერტს..
მე ყველაფერზე თავს ვუქნევდი..
-აქ უყვარს ნაილს დგომა..:) პირდაპირ სცენის გევრდითაა უბრალოდ არ ჩანხარ შენც აქ იდექი თუ გინდა და მერე თუ დაიღლები სავარძლისკენ გადაინაცვლე.. იმედია არ დაიკარგები..:დ
მე თავი დავუქნიე და დავეკრიჭე..
-შეხედე მართლა კრეჭანაა ეს..:დ მართლა ვიტვიტა ნუუ..:დ(დენი)
-აჰჰაჰ:დ თქვენ საიდან??..
-თქვენოო?.. შენ გოგო თვალში ხო არ გედიდავები?..:დ შენობით მომმარტეე თორე თავი ბაბუა მგონია..:დ საიდან და ნაილს იმხელა ენა ტყუილად კიარააქ?..:დ წამოდი ახლა გუნდის დანარჩენ წევრებს გაგაცნობ..
მითხრა და სცენაზე გამიყვანა სადაც გუნდის დანარჩენი წევრები იყვნენ..
-ბიჭებო გაიცანით ეს ის ვიტვიტაა ნაილერმა რო ტვინი გაბურღა.. ტქვა და თან ყურში მიტხრა:
-არ წამოგცდეს ნაილერთან ტვინის გაბურღვაზე არაფერი..:დ
მე ტავი სიცილით დავუქნიე..
ბევრი რომ არ გავაგრძელო ბიჭები გავიცანი.. ნელ-ნელა ფანები მოდიოდნენ.. სცენაზე ფარდა ჩამოუშვეს.. ფარდის კუთხიდან ვიჭყიტებოდი და ფანებს ვაკვირდებოდი..
-ბუუუ.. უკნნიდან დენი მომადგა და შემაშინა..
-ააააა:დ ვიკივლე და ავხტიი..:დ
-აჰჰაჰ:დ როგორიი მშიშარააა..:დ გადაიხარხარა დენიმ..
ცალი წარბი ავუწიე,მერე მეც გავიცინე..
-როგორც ნაილმა გითხრა ძალიან გიყვარს ჩვენი გუნდი..(დენი)
-კიიი კიი მართლა ძალიან..(მე)
-სასიამოვნოა.. მიტხრა ღიმილით..
-უიი მე არ მიტქვამს ხოო რო სასიამოვნოა შენი გაცნობაა??..:დ
-არაა..:დ
-კაიი ახლა გეტყვი..:დ სასიამოვნოა შენი გაცნობა..:დ მართლა სულ ვოცნებობდიი..
-რაა საყვარელი ხარ გოგო..:დ არა ნაილს გემჯოვნებას ვერ დაუწუნებ..:დ
გავუღიმე..
-უი სულ დამავიწყდა.. წამოო.. მიტხრა და ხელით მანიშნა გავყოლოდიი..
ერთ კარებთან გაჩერდა და წარბების ტამაშით მითხრა:
-ეს ოთახი შენთვის და ნაილისთვის მოვაწყვეთ..:დ
გაკვირვებული სახე მივიღე.. დენიმ კარები შეაღო დაა ღმეერთოო რა დაინახეეს ჩემმა თვალებმაა..:დ
ოთახში საჭმლიტ სავსე რამდენიმე მაგიდა იდგა..
-აჰაჰაჰაა:დ გემრიელად გადავიხარხარეე..
-მოგეწონაა?..:დ(დენი)
-ვაიმე ძალიაან..:დ ვსოო აქედან ვერ გამომიყვან..;დ
-აჰჰაჰ:დ არადა ვფიქრობდი კონცერტის მერე ხო არ ვაჩვენო ოთახითქო,მარა შემეცოდე..:დ მოგშივდებოდა..:დ
-აუუ კიი.. ვუთხარი და ჯამში ჩაყრილი m&m-სები მუჭით ავიღე..
-უი მართლა,ნაილმა მითხრა the man who can’t be moved უყვარს ძალიანო...
-აუუ კიიი...
-ხოდა შენს საპატივცემულოდ მაგ სიმღერით ვხსნით კონცერტს..:დ
-ვაიმეე მართლაა?..:დ ძალიან დიდი მადლობაა..
-ხოო და ნაილმა კიდე ისიც მითხრა მღერისოო..
თვალები გამიფართოვდა..
-მოგატყუა!(მე)
-როგორ მომატყუა ვიდეო მაჩვენა..
-არ ვიყავი მე!
-იყავიი..:დ უყურე შენ ამ მორცხვს..:დ
-მოგატყუა მოგატყუა.. ვუთხარი და ახლა ჩიფსებს მივადექი..:დ
-ისე შენ და ნაილი არ ჩხუბობთ ხოლმე?..:დ(დენი)
-რაზე?..:დ
-ჭამაზე..:დ
-ააა კიი..ხშირად..:დ
-გეტყობა..:დ:დ
-ვაიმე ბოდიშიი..:დ შევყევი..:დ ვიცი ღორივით ვჭამ..:დ
-არა აარაა..:დ ღორივით არა..:დ ნაილივით ჭამ..:დ
*ნაილი:
მანქანით მივედით.. რათქმაუნდა უამრავი ფანი დგვხვდა.. შესვლას ნახევარი საათი მოვანდომეთ..
-აუუ უკვე 9ის ნახევარიაა..:@ რომელზე იწყება ეს დასაწვავი ინტერვიუ?..:@(მე)
-9ზე..(მაქსი)
-რაააააააააააააააა?????...
-რახდება?..(მაქსი)
-ქეითს დავპირდი რო მოვალ მოგვიანებითთქოო..(მე)
-ხო გითხარი რო ვერ მოასწრებთქოო?.. მიწერეე რო ვერ მიდიხარ..
-არააა შანსი არარიი!
-ნაილ,მომისმინე.. არ გჭირდებათ ზედმეტი პრობლემები არც შენ და არც ქეითს.. ამიტომ მიწერე..
ფუუუ შენიი..:@:@:@ პირველად ვერ ვიტან ჩემს სამსახურს.. პირველად მირჩევნია ვიყო ჩვეულებრივი ირლანდიელი ნაილ ჯეიმს ჰორანი,ოღონდ ქეითთან ერთად..
-აუუუუუუ..(მე)
-მომისმინე ახლა რა სიბრძნე გითხრა..:დ(ლუი)
-გისმენ..:დ(მე)
-დაიკიდე ინტერვიუ და წაეთრიე ქეითთან..(ლუი)
-მერე მაქსი და ინტერვიუ?..
-ინტერვიუს დედაც და მაქსს მივხედავთ კაცოო.. ხო ბიჭებოო?..(ლუი)
-თავისთავად..:დ(ზეინი)
-რამდენჯერ დამაფარეტ ხელი ენისთან რო ვიყავი და ახლა უარეს როგორ ვიტყვი?..(ჰარი)
-მეც რატქმაუნდა..(ლიამი)
-ააუუ ძმები ხართ!.. წავედი მე ქეითთან..
-მოიცა იდიოტო..:დ ცოტა ისეთი,ეფექტური მისვლა არ გინდა?..:დ(ლუი)
-არ მიტხრა ახლა ვერტმფრენით წადიო..:დ(მე)
-არა არაა..:დ უთხარი ვითო ვერ მიდიხარ საერთოდ და უცებ დაადექი ტავზე..:დ(ლუი)
-აუუ დაადექი ტავზე რაიყო საყვარელთან ხოარაა..:დ(ჰარი)
-ოოო გამოთქმაა ასეთი ჰაროლდ..:დ დაოკდი..:დ(ლუი)
-კაი იდეაა ლუ.. მივწერ ახლა გავუხეთქავ გულს..:დ და მერე უცებ ჰოოპ..:დ(მე)
-მიდი მიდი.. ჩემი მანქანა ხო არ გათხოვო?.. თუ ტაქსით წახვალ?..(ლიამი)
-ტაქსი ჯობია..(ზეინი)
-ჰოო.. წავედი მეე.. და უდარაჯეთ მაქსს..(მე)
-შენ იცი ჯეიმს ბონდ..:დ მიდი..:დ(ლუი)
-წავედიიი..(მე)
*ქეითი:
მე და დენი ფანებს ვუჭყიტინებდით..:დ მესიჯი მივიღე..
“Bad news..://”
“What??..”
“I couldn’t come..:((“
ძალიან დამწყდა გული.. აშკარად სახეზეც შემეტყო..
-რა გჭირს?..(დენი)
-ნაილი ვერ მოვა..(მე)
-რატო?..(დენი)
-არ ვიცი.. კაი არაუშავს საქმეები აქვს ალბათ.. ვუტხარი და ძალიტ გავუღიმე..
მანაც გამიღიმა,მაგრამ მიხვდა რომ მეწყინა..
“It’s okay..:) Love u..xx”
მივწერე და ღრმად ჩავისუნთქე.. მართლა ძალიან მეწყინა.. როგორ მინდოდა ეს საღამო მასთან ერთად გამეტარებინა..:( ხვალაც ვერ ვნახავ ინტერვიუ აქვს.. ალბათ ზეგაც არ ეცლება.. აუუუუ...:((
*ნაილი:
აუუ რა ადამიანია უბრალოდ.. როგორ ესმის.. კიარდამიწყო შენ ასეთოო ფანებიი უფრო მეტად გიყვარსო ზოგ-ზოგიერთებივით.. კი გეწყინა ქეით,მაგრამ მოვალ მოვაალ.. აჰჰაჰ დენი მირეკავს..
-ჰოუუ..(მე)
-რა ხმა გაქ ბიჭოო?.. ახლა უნდა გქონდეს განადგურებული ხმა.. შენ კიდე.. და ვაბშე რა გჭირს?.. მე ასეთ ნაილს არ ვიცნობდი.. მე ვიცნობდი ჰორანს რომელიც ყველაფერს გააკეთებდა იმისთვის რომ მისი საყვარელი ადამიანისთვის ესიამოვნებინა.. როგორ ეწყინა იციი?..
-ჰეიი ჰეიი დამშვიდდი..:დ მოვდივარ.. გამოვიპარე ინტერვიუდან.. სიურპრიზი ნუუუ..:დ
-ვააიიიი შეენს პატროონს.. ლუის იდეა იყო ხოო?..:დ
-თავისთავად..რამდენ ხანში იწყება კონცერტი?..
-ალბად 20 წუთში დავიწყებთ.. მაქსიმუმ ნახევარი საათი...
-კაიი ნახევარ საათში მაქ ვარ... ხოიცი რომელი სიმღერით იწყებთ?..
-თავისთავად..:დ
-მიდიი და ქეითტან ჩუუ ხოიცი...
-კიი კიი..

*ქეითი:
-ჰეე როგორ ხარ?.. 15 წუთში იწყება..(დენი)
-ნორმალურად..
-სად გადაწყვიტე დგომა?..
-აქ ვიდგები..
-ოოჰ ნაილის საყვარელი ადგილი..
გავუღიმე..
-გეწყინა რო არ მოდის?..
-არაა..
-ძალიან?..
-კი..
-არაუშავს.. მითხრა ღიმილით შუბლზე მაკოცა და სცენაზე გავიდა..
აპარატურის შემოწმება დაიწყეს.. ყველაფერი მზად იყო.. დენიმ ტვალი ჩამიკრა.. ფარდა აწიეს..
ჯერ ფანებს მიესალმნენ.. დიდი მადლობა გადუხადეს მოსვლისთვის..
-მართალია ვაპირებდით კონცერტი ახალი ალბომის რომელიმე სიმღერით გაგვეხსნა,მაგრამ ერთ ადამიანს უნდა რომ მისი საყვარელი სიმღერით გავხსნათ.. მართალია ეს ადამიანი დღეს გავიცანი,მაგრამ ძალიან შემიყვარდა... სპეციალურად მისთვის the man who can’t be moved..

თქვა დენიმ.. ფანები აკივლდნენ.. დენიმ სიმღერა დაიწყო..
უცებ რაღაც სიცარიიელე ვიგრძენი სულში.. ვიღიმოდი,მსიამოვნებდა ეს სიტუაცია მაგრამ ვიღაც მაკლდა.. ჩემი ნაილი..:( როგორ მინდოდა ჩემს გვერდით ყოფილიყო..
მაგრამ მას ასეთი სამუშაო აქვს.. უნდა გავუგო.. თუ მიყვარს უნდა გავუგო..
ვუმეორებდი ჩემს ტავს,მაგრამ მაინც მაკლდა.. უკვე მენატრებოდა.. მენატრებოდა მისი კოცნა,ჩახუტება,უზომოდ თბილი ხმა..
დენიმ გამომხედა და ძალიან ფართედ გამიღიმა,მაგრამ ის მე არ მიყურებდა.. ვიღაცას უყურებდა ჩემს უკან...
ნაცნობი სითბო მომეკრა უკნიდან.. ნაცნობი სუნტქვა შეეხო ჩემს ყელს.. ნაცნობმა ტუჩებმა აკოცეს ლოყას..
ნაილი.. გავიფიქრე და გავიღიმე..
წელზე მოხვეულ ხეელებზე ხელები მოვხვიე და მაგრად მივიკარი..
-შენ რა? გეგონა მართლა არ მოვიდოდი?.. ჩამჩურჩულა ყურში..
არაფერი მითქვამს.. მივბრუნდი,ხელები კისერზე მოვხვიე და ვაკოცე.. მიმიკრა.. ნელა დავიწყეთ ცეკვა,ტან ერთმანეთს ვკოცნიდით..
მერე ყურში მიტხრა
-მიყვარხარ..
-მეც,ძალიან.. ვუთხარი და მივეკარი..
მან თავი წამომაწევინა და მაკოცა.. მერე ისევ წელზე მომხვია ხელები.. ისევ ვცეკვავდით..

************** 35 **************
სიმღერა დასრულდა.. ნაილი ისევ მკოცნიდა.. ისევ ნელა ვცეკვავდით..
დენიმ მიკროფონში ჩაახველა:
-ეს ისე უბრალოდ,კკი არავის არ ვეუბნები,მაგრამ მაინც კარგი იქნება თუ ზოოგ-ზოგიერთები დაიოკებენ გრძნობებს ან იქეთ გავლენ..:დ(დენი)
ნაილს ჩაეღიმა,კოცნა არ გაუწყვეტია..
-მგონი ტყუილად არ უნდა ლაპარაკობდეს ამხელა კაცი აქ..:დ(დენი)
ნაილმა თავი გაწია,გაიღიმა და მიტხრა:
-წამო იქეთ..
ხელი მომკიდა და იქეთ გამიყვანა.. სავარძელთან მივედით..
-ჭკვიანი ბავშვები..:დ თქვა დენიმ და ახალი სიმღერა “six degrees of separation” დაიწყო..
ნაილი სავარძელში ჩაჯდა,ხელი მომხვია და კალტაში ჩამისვა..
-რა აზრიანი სიმღერები აქვს ვგიჟები..(ნაილი)
-ჰოო.. და პიროვნულადაც ძალიან საყვარელი და თბილია..(მე)
-ვიეჭვიანო უნდა?..:დ
-ნწ.. ვუთხარი თავი გავაქნიე და ვაკოცე..
-ჩემმა ერთ-ერთმა მეგობარმა.. დაიწყო დენიმ.. მთხოვა ეს სიმღერა სპეციალურად ერთი ადამიანისთვის შემესრულებინა.. მთხოვა მეთქვა,რომ მას ძალიან უყვარს.. და სწორედ ამ სიყვარულის გამო არ უნდა დაიტანჯოს.. walk away..თქვა და სიმღერა დაიწყო...
სიმღერის სიტყვები სულს ჩაწვდა.. მივხვდი ვინ იყო ის ადამიანი ვინც სიმღერა სთხოვა.. ისიც მივხვდი ვის ეძღვნებოდა..
I don't know why she's with me
I only brought her trouble since the day she met me
If I was her, by now I would have left me
I would have walked away
But now I've broken away
Somehow instead she forgave me
თვალები ამიცრემლიანდა.. გაღიმებული სახით ვუსმენდი სიმღერას..ნაილიც იღიმოდა და მაგრად მეხვეოდა..
She finds color in the darkest places
She finds beauty in the saddest of faces
For such a clued in, headstrong city girl
Could've had the world but she's fallen in love in the worst way

-მეცოდები ჩემს ხელში.. მითხრა ღიმილიტ და ლოყაზე მაკოცა..
-შენ რა ტირიი?..(ნაილი)
თავი ღიმილით გავაქნიე და ცრემლები მოვიწმინდე..
-I’ll never let you leave,never let you breathe..
მითხრა ღიმილიტ და მაკოცა..
მაგრად მივეკარი..
-აუუ იიციი როგორ მიყვარხარ?..(ნაილი)
გამეღიმა..
-მეც ძალიან მიყვარხარ..(მე)
-არა,შეუძლებელია ისე გიყვარდე როგორც მე მიყვარხარ.. არ ვიცი ვერ ვხსნი.. მე თვითონაც მიკვირს,ნამდვილად არ მეგონა ამხელა სიყვარული თუ შემეძლო.. გიყურებ და ყურებით ვერ ვტკბები.. გკოცნი და ვერ ვძღები.. აი ახლაც მეხუტები და მაინც მენატრები.. უშენოდ მგონი მოვკვდები..
წამოვიწიე და აცრემლებული თვალებით ვუპასუხე:
-როცა მიტხარი რომ დემი გიყვარდა გავნადგურდი.. ამ სიტყვის პირდაპირი მნიშვნელობით,გავნადგურდი.. სული დაიხლიჩა,გაიგლიჯა,გული ამეწვა.. თვლაებში სიბნელე ჩამოწვა.. ვხედავდი მხოლოდ რაღაც ცისფერ ნათებას,შენს თვალებს,რომლებზეც ვიცოდი რომ ვერასდროს შემომხედავდნენ ისეთივე სიყვარულიტ როგორითაც მე ვუყურებდი.. აქედან რომ წავედი.. არ მინდა იმის გახსენება.. უბრალოდ ერთს ვიტყვი ქეით პარკერი როგორც ადამიანი არ არსებობდა.. მერე მაიკს,რომ შევურიგდი ცოტა ჭკუაზე მოვედი,მაგრამ ყოველთვის მაკლდა რაღაც.. შენი თბილი,მაგრამ მასინ მეგობრული ჩახუტება.. შენი ტუჩები.. შენი ტვალები.. ყველაფერი.. აბსოლუტურად ყველაფერი.. მართლა ძალიან მაკლდი.. ჩამოსვლამდე 1 თვით ადრე თითქოს ყველაფერი დალაგდა,მაგრამ მერე ჩამოვედით.. სახლმა ყველაფერი ტვიდან გამახსენა.. ყველა მომენტი .. სულ,სულ,სულ ყველაფერი.. მერე დედაჩემთან რო დაგინახე.. ვერ ავღწერ.. ნაილ ახლაც მაკანკალებს.. შენს კალთებში ვზივარ,ვუყურებ შენი სიყვარულით აღსავსე ტვალებს,მაგრამ მაინც მაკანკალებს.. მართლა ძალიან დიდი გრძნობაა.. ვერ ეტევა,აი აქ ვერ ეტევა..
ვუტხარი და ხელი გულტან მივიტანე..
ნაილმა ხელი მომკიდა და ხელზე მაკოცა..
-მადლობა,მადლობა,მადლობააა... მადლობა ღმერთს რომ ისევ შევხვდით ერთმანეთს და საშუალება მომეცა იმისთვის,რომ ჩემი იდიოტური შეცდომა გამომესწორებინა.. მადლობა,რომ ასეთი კარგი ხარ.. მადლობა იმისთვის,რომ ამდენი ხანი ამ პატარა გულში ამხელა გრძნობა დაიტიე და კი არ შეგზიზღდი,პირიქით,კიდევ უფრო შემიყვარე.. ალბად ვერასდროს ვერ გავიგებ რამხელა ტკივილი მოგაყენე.. ბოდიში.. იდიოტი ვიყავი.. ქეით, როგორ გითხრა შენი ღირსი არ ვართქო..ვიცი,მართლა არ ვარ,მაგრამ ახლა რო გაგიშვა დამიჯერე ვერ გადავიტან.. მჭირდები.. ამ იდიოტ გულს ჭირდები.. ეს ტუჩები გამეყინება უშენოდ.. მჭირდები გესმის?!.. მიყვარხარ ჩემო გოგო.. მართლა,მართლაა.. გთხოვ არ დამტოვო რა.. რაც არ უნდა გითხრა არ დამტოვო არასდროს! სული იყინება უშენოდ ქეით.. რო წადი იცი რა დამემართა?.. საავადმყოფოში რო მიმყავდი მაშინ მივხვდი რო ცხოვრებაზე მეტად მიყვარდი,უბრალოდ არ ვარიარებდი.. მერე რო გავიგე რო წადი.. მოდი რა დავივიწყოთ წარსული.. არ მინდა იმ იდიოტობების გახსენება რაც ადრე გავაკეთე.. ვიყოთ ბედნიერები აწმყოთი.. შენ ჩემთან ხარ, მე შენთან.. მაკოცე ახლა და დავივიწყყოთ წარსული: ) მაგრამ იცოდე,რომ ჩემს ტავს ვერასდროს ვერ ვაპატტიებ გული ასე რომ გატკინე.. მიყვარხარ..
ავტირდი.. პატარა ბავშვივით ავზლუქუნდი..
-ეე ჩეემოო სიხარულოო.. ჩეეემიიი ცქნააფუნიააა... ნუუ ტირიი რაა.. ჩემს გამო ნუ ტირი თავი ტირანი მგონიაა.. ჩეემიიი ვიტტვიიტაა მოდიი აქქ..
მიტხრა და მაგრად მიმიხუტა.. მეც მივეკარი..
-ვსოო ახლა ნუ ტირი..
ხელები სახეზე მომკიდა და ცრემლები მომწინდა..
თავი დავუქნიე..
***
-აბა როგორ მოგეწონათ?..(დენი)
-ძალიან,ძალიან მაგარი იყო..(მე)
-შენ არ გეკიტხები, სად გეცალათ შენ და ნაილს მოსასმენათ..:დ(დენი)
-ოოოჰ..:დ სხვათაშორის ჩემი ქეითუნა იმდენად ნიჭიერია ორ საქმეს ერთად აკეთებს ვოოტ..:დ(ნაილი)
-მე ბოდიში..:დ ანუ მოგეწონათ ხოო?..(დენი)
-კიი კიი ძალიაან..(მე)
-მიხარია.. წახვალთ უკვეე თუ წამოხვალთ ჩვენტან ერთად?..(დენი)
-სად მიდიხართ?..(ნაილი)
-ჯერ ტრადიციულ ოთახში:დ და მერე კლუბში ალბად..(დენი)
-წავიდეთ?..(ნაილი)
რაღაც არ მინდოდა წასვლა..
მხრები ავიჩეჩე.. ნაილმა გამიღიმა..
-არა იყოს.. სახლში წავიყვან..:) (ნაილი)
-წაიყვან თუ წაყვები?.. კითხა დენიმ წარბის ტამაშით..:დ
-მოგერიდოს მაინც..:დ(ნაილი)
-ვისიი?.. ამიის?..:დ ეს შენზე უარესი დარეხვილია..:დ ტქვა დენიმ..
-ისაა და დენი.. კი მეუხერხულება,მაგრამ..(მე)
-რაა?..:დ(დენი)
-რაღაც ჯადოსნურ ოტახში ვიყავიტ კონცერტის დაწყებამდე,...:დ(მე)
-უი ეგ ვერ გამახსენე გოგო?..:დ წამოდი ნაილერ რა გაჩვენო..:დ თქვა დენიმ,ნაილს ხელი მოკიდა და წაათრია..
-am I dead??..(ნაილი)
-არა ძმაო.. რეალობაა ეს..:დ(დენი)
-და ეს ეს ეს ყევლა ჩეემიააა???...(ნაილი)
-ნუ შენი და ქეითის..:დ(დენი)
-ქეითი კეთილი გოგოა..:დ დამიტმობს..:დ ხოო ქეით?..(ნაილი)
-აბააა კიი..:დ(მე)
-ანუ დასწრებაზეა?..:დ(ნაილი)
-შეიძლება ითქვას..:დ(მე)
-ჰეეე ბიჭებოოო აქეეთ..:დ მესამე მსოფლიო ომი იწყებაა..:დ(დენი)
***
-ნაილ ცუდად ვარ..:დ(მე)
-მეც..:დ(ნაილი)
-ოოჰ მორჩიით?..:დ მორჩნეენ... შემოდიით..:დ რასგავს ოტახი რაარი ეს?..:დ(დენი)
-მესამე მსოფლიო ომიო თვითონ არ თქვიი?..:დ(მე)
-ხოო მარაა მესამე ასეთი სასტიკი არ იქნებოდა..:დ(დენი)
-ნუ ჩვენ მესამე მეოთხე მეხუთე მივაყოლეთ..:დ(ნაილი)
-ჰე ახლა სანამ მეექვსე მეშვიდე მერვე მიგაყოლეთ ვალაგებთ :დ(დენი)
-ისაა მე ქეითს სახლში უნდა მივყვე და..:დ(ნაილი)
-უჰუჰ შეე ცუღლუუტოო..:დ გაქრიით..:დ(დენი)
დენის და ბიჭებს დავემშვიდობეთ და უკანა გასასვლელიდან ჩუმათ გავიპარეტ.. მაგრამ მაინც..:@ მაინც გაანათა რარაცამ.. ისევ გავიგონეტ ნაცნობი ხმა „ჩხიკ“..
-ჩქარაა.. მიტხრა ნაილმა ხელი მაგრად ჩამჭიდა.. ტაქსში უცებ შევვარდით..
-ახლა პირდაპირ სახლში ვერ წავალთ..(ნაილი)
-აბა?..(მე)
-არ ვიცი.. მოვიშოროთ უნდა ესენი..(ნაილი)
-საით?..(მძღოლი)
-აუ არ ვიცი.. (ნაილი)
-სტუდიაში რო წავიდეთ და მერე იქედან ისევ ჩუმად გავიპაროთ?..(მე)
-აიი ტვინი რაა..:დ მიტხრა ნაილმა და შუბლზე მაკოცა..
სტუდიასთან მივედით.. უცებ შევვარდით.. მერე ნაილმა ლიამს დაურეკა და მანქანა გამოაგზავნინა.. უკანა შესავლელიდან შეუმჩნევლად გავიპარეთ..
-მოიცა ჯერ მაინც არ გადახვიდე..მითხრა და მძღოლს შემოწმება სთხოვა..
-არ არიან.. ტქვა მძღოლმა.. მანქანიდან გადავედით..
ნაილი უკნიდან მომეხუტა.. ასე მივედით კარებამდე..
-ძალიან კარგი იყო..:) (მე)
-ხოო.. ძალიან.. იმ იდიოტმა ინტერვიუმ კინაღამ ყველაფერი ჩაგვიშხამა..
-არაუშავს..)
-ქეით,ვიცი რომ მიხვდი,მაგგრამ მაინც გეტყვი,რომ walks away-ს სიმღერა მე ვთხოვე.. მინდა იცოდე,რომ არ მინდა ჩემს გამო იტანჯებოდე.. როგორცკი ტავს არაკომფორტულად იგრძნობ მითხარი.. უარს ვიტყვი ყველაფერზე.. ვუიქნებით მარტო მე და შენ..
-არა ნაილ.. შენ ბედნიერი ხარ.. შენ თუ ბედნიერი ხარ მეც ბედნიერი ვარ..
-მიყვარხარ.. მითხრა და მაკოცა..
-წავედი მე..(ნაილი)
-მიდი..
-მოგწერ.
-ჰოო..
-მიყვარხარ..
-მეც,ძალიან..
მითხრა მაგრად მომეხვია და წავიდა..
სახლში შევედი,მაცივარზე მაგნიტიტ მიიმაგრებული წერილი დამხვდა :
ქეით,ამანდა ვარ.. არ ვიცი ენი მანამდე თუ დაბრუნდება ამიტომ წერილს გიტოვებ.. მე დაქალებმა დამირეკეს და ხვალ საღამომდე ალბათ ვერ მოვალ.. იმედია მარტო არ გეშინია.. თუმცა მაჩო არ გყავს გვერდით?..:დ რო რამე დამირეკე.. საჭმელი მაცვარშია.. უნდა გეყოთ წესით..:დ ჭკვიანად..
-წავიდა ჩემი მაჩო დეე..:დ ვტქვი სიცილით და ოთახში ავედი.. მართლა ძალიან ლამაზი საღამო იყო.. ლოგინზე წამოვწექი და დებილივით სიცილი დავიწყე.. მერე შარვალი გავიხადე,ზედაც.. უბრალო მაისური გადავიცვი და სააბაზანოში შევედი..

*ნაილი:
ჩემი ცხოვრება,ყველაზე თბილი,გამგებიანი და საყვარელი.. მასზე უკეთესი აარაავინ არააა.. ისაა ვინც მჭირდება...
-აუ მომენატრა უკვე..(მე)
-მოვაბრუნო მანქანა?.. მკითხა სიცილით მძღოლმა..
-კაი აზრია..:დ მანქანა მოვაბრუნეთ..
ახლლა კარებიდან რო შევიდე შეილება ამანდას ეძინოს და გავაღვიძო.. ამიტომ ფანჯრიდან.. აჰაამ ხეე გვაქ სადმეე?... კიიი.. რაკაია ქეით შენს ოტახს აივანი როაქვს..:დ
ხეზე ავძვერი და აივანზე ჩავხტი..
კარები ჩაკეტილი იყო.. დავაკაკუნე.. არავინ გამიღო..
ძინავს ალბათ,ვიტვიტაა ნუუ.:დ ხეს წვრილი ტოტი მოტეხე და საკეთთან ჩხაკუნი დავუწყე.. გაიღოო..

************ 36 **************
*ლუი:
-ამან სულ ჩაბერა..:დ(მე)
-გათიშა?..(ლიამი)
-თავისთავად..:დ(მე)
-კაი არაუშავს ხო მოგისმინა და მოვა..:დ(ზეინი)
-დაა ვინ მაძლევს გარანტიას რო მისმენდა?..:დ(მე)
-ააა ეგ ჰოო..:დ(ზეინი)
-არ მოსულა კიდე?.. ოტახში მაქსი შემოვიდა..
-კიი კიი იბანს..(მე)
-ნაილ,ჩქარა გამოდი საქმე მაქვს..
იყვირა მაიკმა..
-აჰააა.. ხმა დაიწვრუილა ლიამმა და კუთხიდან იწივლა..:დ
მაქსი გავიდა..
-შე იდიოტო ქალია ნაილი?..:დ(მე)
-ჰაა??..(ლიამი)
-როო აწრიპინდიი..:დ(მე)
-ისე ეგ უნდა მეტქვა მეც..:დ(ზეინი)
-დაგასწარი და სწორედ ამიტომ ვარ megamiiiiiiiiiiiiiiiiinddd(მე)
*ნაილი:
-ლუია..:დ(მე)
-მიდი უპასუხე..:დ(ქეითი)
-ჰოო..:დ(მე)
-მალეე მოეეეთრიიიეეეე!!(ლუი)
-რა ხდება?..(მე)
-რადაა გაგიჟებულია მაქსი და ლიამი იმდენად შეშინდა ქალის ხმა მიიღო..:დ(ლუი)
-მაცალეთ ცოტა ხანი..:დ(მე)
-ბიჭო გაინტერესებს მაქსს სად გონიხარ?..:დ(ლუი)
-სად?..
-აბაზანაშიი..:დ
-აუუ ერ დააკავებთ?..
-ცოდოაა ლიამი ბიჭოო :დ
-კაი ხოოო..
-მალეე..
*ქეითი:
საწყალი სახით შემომხედა..
-წავედიი..(ნაილი)
-ეეეეეეე...ვუთხარი და გაბუტული ბავშვის სახე მივიღე..
-იიიი ჩეემიიი ვიიტვუკტრუნტალაა..:დ
-ჰაა???..:დ
-რავიცი მოზღვავებულმა ემოციებმა იცის..:დ
-მიდიი მიიდიი..:დ ვუთხარი და ვაკოცე..
-და ჩემს პერანგს იტოვებ?..:დ(ნაილი)
-რატომაც არაა...:დ ვუთხარი წამოვდექი და დავტრიალდიი...
-კი გიხდებაა ვიტვიიიტ,მაგრამ რო გაგიციოვდება წიიწილა მერე?... მითხრა წამოდგა,წელზე ხელი მომხვია და მიმიკრა..
-მერე მოვუვლი..:დ სულ ქათმის ბულიონებს გავუკეთებ..:დ
-დედაჩემს მაჭმევ გოგო?..:დ
-აჰაჰაჰაჰაა..:დ
-შტერუკა ხარ რაა..:დ მიტხრა და მაკოცა..
ისევვ ლუიმ დაურეკა..:დ
-წავედი მე თორეე შემჭამენ..:დ გისმენ ლუი.. აა შემოვუხვიე და მოვედიი..:დ წავედი წავედიიი..:დ მიტხრა მაკოცა,მე პირანგი მივაწოდე,მოიცვა,მერე სამზარეულოში გავარდა პური მოგლიჯა,ჩაიტენა,მოვიდა მაკოცა და ღილების შეკვრით გავარდა გარეთ..:დ
ზემოთ ავედი,ლოგინი მივალაგე,ჩავიცვი და ქვემოთ ჩავედი..
*ნაილი:
-ვაიმეე ალოლუიაა!(ლუი)
-დიდება შენს გამოცენას ჰორან..:დ(ჰარი)
-შენ ჩუ!..:დ ვუთხარი ჰარის და სააბაზანოში შევვარდი..
-კიდე იბანს?.. გავიგონე მაქსის ხმა..
-კი კი მაქვს აი გამოვდივარ... დავუძახე და შამპუნი ტავზე დავისხი..:დ
უცებ ქეითი გამახსენდა.. დებილივით დავიწყე კრეჭვა.. გაშეშებული ვიდექი და ვფიქრობდი..
თან ვიკრიჭებოდი..:დ
უცებ თვალები ამეწვაა..
-ააააააააააა შამპუნიიიიიიიი.. ვიყვირე და გიჟივით დავიწყე თმების და თვალების ჩიჩქნა..
-აჰაჰჰაა:დ არ უნდაა სიყვარულის განზომილებებში გადაფრენებიი..:დ(ჰარი)
-შეენ ჩუუუუუ.. დავუძახეეე დაა თვალები კინაღამ დავითხარე..:დ
ძვლივს მოვიშორე შამპუნი..:დ შევიმშრალე და პირსახოც შემოხვეული გავედი ოთახში..:დ
-ნაილ მოემზადეე! იყვირა ლუიმ..
-რაა??.. ვიკითხე და პირსახოცი მოვიძვრე..:დ
ლუიმ ჟალუზები აწიააააა... ოოპააააააა... ფანეეები,პაპარაცეეებიიი..
-ლუიიიიიიიიიიიიიიისს!!!!!!! ვიყვირე და პირსახოცცი უცებ ავიფარე.. დებილივით დავიწყე ხელის ქნევა...:დ
ბიჭები იატაკზე ხოხავდნენ..:დ
ბოლოს მივხვდი და მეც დავწექი..:დ
-მაცალეთ მეეე თქვეეენ...(მე)
-რა ხდება აქ?.. ნაილ რატომ ხარ ნახევრად შიშველი კიარადა შიშველიი???..ოთახში მაქსი შემოვიდა..
-გრზნობებს ვერ იოკებს მაქს..:დ(ჰარი)
-შენ გაჩერდი ბიჭოო..:დ(მე)
-ნაილ,შენთაან სერიოზული საქმე მაქვს.. მალე მოწესრიგდი და გამოდი,კაბინეტში ვარ.. მითხრა სერიოზული კილოთი..
-დამერხა?..(მე)
-როგორც ჩანს..(ლიამი)
ჩავიცვი და მაქსთან შევედი..
-მოდი დაჯექი.. შენზე და ქეითზე უნდა გელაპარაკო.. მითხრა და ლეპტოპი მომიბრუნა.. ჩემი და ქეითი სურათები იყო...
-ხედავ რა დღეშია პრესა?..(მაქსი)
-მერე?..(მე)
-რა მერე.. სკანდალებს ტეხენ!
-იმის იქეთ.. მე მიყვარს და ამ ჩემს ფეხებს თუ ვიღაც იდიოტი პაპარაცი ცნობისმოყვარეობას ვერ იკმაყოფილებს.. უკვე გავბრაზდი.. მივხვდი რომ მაიკს საქმე ჩემი და ქეითის დაშორებისკენ მიყავდა..

*********** 37 ************
მაქსთან შევედი..
-მოდი დაჯექი.. შენზე და ქეითზე უნდა გელაპარაკო.. მითხრა და ლეპტოპი მომიბრუნა.. ჩემი და ქეითი სურათები იყო...
-ხედავ რა დღეშია პრესა?..(მაქსი)
-მერე?..(მე)
-რა მერე.. სკანდალებს ტეხენ!
-იმის იქეთ.. მე მიყვარს და ამ ჩემს ფეხებს თუ ვიღაც იდიოტი პაპარაცი ცნობისმოყვარეობას ვერ იკმაყოფილებს.. უკვე გავბრაზდი.. მივხვდი რომ მაიკს საქმე ჩემი და ქეითის დაშორებისკენ მიყავდა..
-ნაილ,ხომ იცი ამას ისევ თქვენთვის სასიკეთოდ გეუბნები.. (მააქსი)
-ვიცი მაქს,მაგრამ არაფერი კარგი არ გამოვა იქედან თუ დავშორდებით.. არ მინდა დასორება მიყვარს..
-მერე თუ გიყვარს არ ეგცოდება?.. გაამწარებენ..
-არ გაამწარებენ... ერთი რაიმე უშნოდ გაუკეთონ,მეტი კი არ მინდა არაფერი..
-ნაილ,მემგონი ყველაზე კარგი ვარიანტი დაშორებაა..
-ეგ არასდროს აღარ გამიმეორო! ვუყვირე,კარები მივაჯახუნე და ათხრილი გავედი ბიჭებთან..
-დაშორდიო?..(ჰარი)
ათხრილი სახით შევხედე..
-დაშორიდიო.. თქვა ლუიმ..
-ჰოო დაშორდიოო!:@ არ დავშორდები,მიპრუტუნოს და იყოს.. და ვაბშე გავაუქმოთ კონტრაქტი ამ იდიოტთან..
-ნაილ,ჯერ ერთი კონტრაქტი 3 წლიანია.. და მერე მეორე ქეითს მართლა პრობლემები ექმნება..(ზეინი)
-შენ რარა ჯანდაბა გჭირს?.. და უერთმანეთოპდ რო უარესი პროობლემები შეგვექმნება მაგდენს ვერ ფიქრობ?..(მე)
-მე იმას კიარ გეუბნები დაშორდითქო,უბრალოდ თქვით,რომ ერთად არ ხართ..აი როგორც ლიამმა და დანიმ..(ზეინი)
-ზეინ,არ გამოვა.. დანი და ლიამი ერთად ორი წელი იყვნენ და ჩვენი სურათები სულ რაღაც 1 კვირაა გამოჩნდა,არ დაიჯერებენ..(მე)
-მერე თქვენც თქვით რო შარშანს მერე ერთად ხართ.. შარშანაც ხო იყო თქვენი სურატები..(ჰარი)
-ჰო,მაგრამ რამდენი ხანია ინტერვიუებში ვამბობ,რომ მარტო ვარ.. გამოდის,რომ ფანები მოვატყუე.. არ მინდა..(მე)
-ჰო ეგ სწორია.. რას აპირებ?..(ლიამი)
-ხო ვთქვი,არაფერს.. სუ ფეხებზე .. ატეხონ სკანდალები და რაც უნდა ის ქნან.. მიყვარს,ვუყვარვარ ხოდა იმის იქეთ ყველა..(მე)
-და ქეითზე რატო არ ფიქრობ?..(ლუი)
-ლუი,ქეითმა ყველაფერს გავუძლებო..(მე)
-რა მიამიტი ხარ.. დავიჯერო ახლა მართლა გჯერა,რომ ქეითს გულს არ გაუტეხს უამრავიო ჭორი მასზე?.. არ ეწყინება როცა ფანებისგან წაიკითხავს:“მოკვდი,მახინჯო ნაილს არ უხდებიო?“(ლუი)
-აუუ რა ვქნაა... შეიძლება ზედმეტად ეგოისტი ვარ,მაგრმ მის გარეშე ვერ გავძლებ..(მე)
-მემგონი ჩემი და დანის ვარიანტი ყველაზე რეალურია...(ლიამი)
-ანუ ვთქვა რო არ ვართ ერთად?..(მე)
-ჰოო..
-მაშინ ქეითს გავაფრთხილებ..(მე)
-ვერ მოასწრებ.. (ოთახში მაქსი შემოვიდა..) წასვლის დროა..
-ტელეფონიც არსებობს.. ვუპასუხე ნაგლად და ქეითის ნომერი ავკრიფე..
*ქეითი:
-ჰოო ნაიიილ..:დ(მე)
-რას შვეები კუსკუუს?...(ნაილი)
-რავიცი,ვჭამ..:დ შენ ინტერვიუზე არ მიდიხარ?.. სულმოუთქმელად ველოდები..:დ
-ხოო?.. რატო ელოდები?..
-რავიცი,მაინტერესებს რას გეტყვიან ცვენზე.. მერე კიდე ამაყად ვუყურებ იმას რო იტყვი რო ერთად ვართ..:დ ბავშვურია ვიცი,მაგრამ მიხარია ძალიან..:დ
-მეც მიხარია ერთად რო ვართ..
მითხრა რაღაცნაირი ხმით..
-რა გჭირს?..(მე)
-არა,არაფერი..
-მოხდა რაღაცა და მითხარი..
შემეშინდა...
-არაფერი,ქეით.. მიყვარხარ..
-მეც მიყვარხარ...
არა აშკარად რაღაც მოხდა.. იმედია არ დამშორდება..:// მარა მიყვარხარო და ანუ ისევ ვუყვარვარ და როცა უყვართ არ შორდებიან..:// არ ვიცი..
*ნაილი:
-და დაშორებაზე?..(ლუი)
-ვერ ვუთხარი...(მე)
-რატო?..(ზეინი)
-მიხარია რო ერთად ვართ და ამაყად შევხედავ ტელევიზორს როცა იტყვი რო ერთად ვართო..
-აუუუფ..(ლიამი)
-ჰოო..(მე)
-ბიჭო უნდა აგეხსნა.. გაგიგებს.. არაა ქეითი ეგეთი..(ლუი)
-ჰოო ვიცი.. მე არ მეტყვის,მაგრამ ვიცი რო გული ეტკენება.. მე კიდე არ მინდა ჩემს გამო ცუდ ხასიათზე იყოს.. და რო გავიგო რ ჩემს გამო ტირის ხო საერთოდ გავაფრენ..(მე)
-აბა რას იზამ?... მაქსი არ მოგასვენებს..(ჰარი)
-არ ვიცი.. ჯერ ვეტყვი.. ასე ტელეფონით ვერ ვეტყვი ბიჭებო..
-გვესმის,მაგრამ ინტერვიუზე რას იზამ?.. ჟურნალისტი უეჭველი გკითხავს..(ლიამი)
-ვიცი და ვეტყვი რო ერთად ვართ...
-და მაქსიი?..
-..
*ქეითი:
-ქეით,მოდი ინტერვიუ იწყება.. დამიძახა ენიმ.. სამზარეულოდან ჩიფსები ავიღე დაენის გვერდით სავარძელში მოვკალათდი..
-შეილება ავიღოო?.. მკითხა ჩიფსზე..
ცალი წარბი ავუწიე..
-არაა??..(ენი)
-ნწ.. ვუთხარი და ჩიფსი შევჭამე..
-ღორიიი ნუუუ..:დ ოთახში დედა შემოვიდა..
-აიიღეე აიღე..:დ გაგეხუმრე..:დ(მე)
ჟურნალისტი თავიდან ახალ ალბომზე ეკითხებოდა რაღაცეებს.. არაფერი საინტერესო.. მერე დანისა და ლიამის თემასაც შეეხო.. ნელ-ნელა საქმე ჩემსკენ და ნაილისკენ მიდიოდა.. რატომღაც ავნერვიულდი..
-რა გჭირს გოგო?..;დ(ენი)
-რავიციი..:დ ვნერვიულობ რატომღაც..(მე)
-ოოჰ ოოჰ..:დ მომესწრო გოგო..:დ დაიძახადედაჩემმა სამზარეულოდან..
აიიი ჟურნალისტი ნაილს მიუბრუნდა.. ჭინკებმა დაიწყეს ხტუნვა..
-ნაილ..(ჟურნალისტი)
-გისმენთ.. ღიმილით უპასუხა ნაილმა..
-მოდი პირდაპირ გკითხავ.. ინტერნეტ სივრცეში გამოჩნდა შენი და ერთი საკმაოდ მიმზიდველი გოგონას სურათები..
-დიახ.. ისევ ღიმილით უპასუხა ნაილმა.. მისმა ღიმილიმა დამამშვიდა..
-რას იტყვით მის შესახებ?.. არ გვითხრა,რომ ერთად არ ხართ და უბრალოდ მეგობრობთ.. თითქმის ყველა სურათსი კოცნით ერთმანეთს,შემდეგ ფანებმა გაავრცელეს თქვენი სურატები the script-ის კონცერტზე..
-არა უარყოფას არც ვაპირებ..
*ნაილი:
-არა უარყოფას არც ვაპირებ.. ვთქვი და მაქსს გავხედე.. საშინელი სახე.. თვალებით მეუბნებოდა მოგკლავო..
-ანუ ერთად ხართ და ნაილ ჯეიმს ჰორანმა როგორც იქნა იპოვა ნამდვილი სიყვარული?..
გამეღიმა..
-დიახ,მე ვიპოვე ის ვისაც ამდენი ხნის განმავლობაში ვეძებდი.. მართალია კინაღამ ჩემი იდიოტობის გამო.. მოდით ამაზე არ გვინდა ლაპარაკი..:) მტავარია ის რომ მე გვერდით მყავს ადამიანი რომელიც სიგიჟემდე მიყვარს და მასაც ვუყვარვარ..
-ძალიან გვიხარია.. ბიჭებო რას იტყვით მათ ურთიერთობაზე?..
აქ ისევ ავნერვიულდი..
-შეიძლება მე დავიწყოო?... პატარა ბავშვივით ხელი აწია ლუიმ..:დ
-დაიწყე..:დ(ჟურნალისტი)
-ქეითი,ეს არის არვიცი... საოცრება..:დ ყველანაირი ხასიათის მიქსი ერთ ხასიათში.. ტავიდან საზზღარი მეგონა,მაგრამ მერე უკეთესად რო გავიცანით აღმოჩნდა რო ერთი ჩემნაირი სტაფილოს მოყვარული დარეხვილია..:დ მოკლეთ ძალიან საყვარელი გოგოა მართლა.. ნაილს ყველანაირად უხდება.. ერთად ჭამენ,ერთად ძინავთ..
-მოიცა მოიცა.. ძინავთ?.. ჟურნალისტმა წარბები აქაჩა..
ვაიმეე ლუუუუ..:დ:დ აჰაჰაჰაა..:დ
-რას ქვია ერთად გძიბნაავთ?.. სამზარეულოან დედაჩემი გამოხტა..
მე და ენი სიცილისგან ცუდად ვიყავით..:დ
ნაილმაც გადაიხარხარა,ლუი აწითლდა..:დ
-ისე ნაილ შენ უნდა აწითლებულიყავი..:დ(ჟურნალისტი)
-არა არაა.. სულ სხვა რამ ვიგულისხმეე..:დ ერთნაირები არიან ანუ.. ორივეს უყვარს ჭამა და ძილი.. კიდე ორივე სულ იცინის.. მოკლეთ მიხარია მათი ერთად ყოფნა.. ნაილი ასეთი ბედნიერი ჯერ არ მინახავს..ქეითიც და ნაილიც ძალიან მიყვარს, მართლა ოღონდ..(ლუი)
-ვაიმეე ლუიი შენ გენაცვაალეეე..:დ მეც მიყვარხარ..:დ(მე)
-ანუ მოგილოცოთ?..(ჟურნალისტი)
ნაილმა თავი ამაყად დაუქნია..
ვერ ავღწერ რა ბედნიერი ვიყავი იმ დროს..
*ნაილი:
“Proud?..”
მივწერე ქეითს..
„Absolutelyyyyyyyyy,Love you!xx”
“Love you too sweetheart!xx”
-რეკლამის შემდეგ დავბრუნდებით.. ტქვა ჟურნალისტმა..ოპაა ახლა მაქსს უნდა გავექცე.. თუმცა რას ვემალები.. ერთი ფეხებიც არ მომჭამოს.. მიხვდება რო მის ჭკუაზე ვერ მატრიალებს..
-გმადლობთ ბიჭებო,საინტერესო იყო ტქვენთან მუშაობა.. გილოცავ ნაილ. მითხრა ჟურნალისტმა..
-გმადლობთ,ჩემთვისაც ძალიან სასიამოვნო იყო..
-ნაილ,მოდი აქ! დამიძახა მაქსმა მკაცრი ხმით..
-გისმენ..(მე)
-რას ნიშნავდა ეს?..
-იმას,რომ მიყვარს და არ ვაპირებ იდიოტების გამო ურერთობის გაწყვეტას..
-ნაილ ეგ არც მითხოვია..
-არა მაქს, შენ კიარ მთხოვე,მითხარი რო დასორიდო.. არ ვშორდები..
-ნაილ,კარგად დაფიქრდი შენი საქ..
-არ მაინტერესებს მაქს!
-მაშინ აირჩიე..
-რა ავირჩიო?..
-ან გუნდი ან ქეითი!



№1  offline წევრი nini :)

opaaaa..... darwmunebuli var am maqstan kontraqts gaauqmeben... ar daashorooo naili da qeitiii... miyvars meee matiii wviliiiiiii

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent