შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

one thing(თავი 38_დან 51_მდე)(დასასრული)


30-08-2016, 20:05
ავტორი unijo mwerali
ნანახია 2 367

*********** 38 **********
-რაა მითხარიი?..(მე)
-რადა ან გუნდი ან ქეითითქო..
-შეეენ ბიჭო ვაბშე ხოარ გარეკეე?.. რა ულტიმატუმებს მიყენებ? უფიქრდები რას ლაპარაკობ?..
-შენი იდიოტური ვითომ სიყვარულით საფრთხეს უქმნი გუნდის პრესტიჟს..
-რა თქვიი ბიჭოოო?... იდიოტური სიყვარულიოო?... მაქს გაჩერდი ჯობია..
-ნაილ! მიპასუხე! მე შენი მენეჯერი ვარ! ან ახლავე შორდები ქეითს ან გუნდიდან მიდიხარ..
-შენი დედაც.. მენეჯერი არა ფეხები ხარ!
-ნაილ,თავი შეიკავე!
-რააააა შეე გამოთაყვანებულო??? მეეე შევიკავო ტავიი???.. აუ ჩემი ეს ვინაა... ბიჭო ცოტა დაფიქრდი! მე გიხდი ფულს,მე! ასე რომ დავაი დაახვიე ახლა სენი სიბრძნეებით..
-ნაილ! ზედმეტია უკვე! შემიძლია ორ წუთში ჩამოგიყვანოთ 0ზე.. დაფიქრდი! ან ქეითი ან გუნდი..
- აუ ეს ვერარიიი.. ვთქვი სიმწრის სიცილით..
-შორდები ქეითს?..
-ვშორდები არა შენი ფეხები!
-ანუ უარს ამბობ გუნდზე?.. პოპულარობაზე?..
-სუ არ ეგ პოპულარობა?.. ბიჭებთან ურთერთობას მაინც არ გავწყვეტ! ასე,რომ იმის იქეთ შენც და შენი პოპულარობაც!
-ძალიან კარგი.. მაშინ დაემშვიდობე გუნდს.. მე გაგაფრთხილე 2 წუთში ნულზე დაგიყვანთქო..
ამდენი ვეღარ მოვითმინე.. ის მთელი ზიზღი და სიზულვილი რასაც მაიკის მიმართ ვბგრზნობდი ერთი მუჭში მოვაქციე,მერე მუჭი მოვიქნიე და კმაყოფილი სახით შევხედე სისხლით მოთხვრილ ცხვირს..
-ეეე ეეე ნაილ! რა ხდება აქ?.. უკნიდან ლუი მომახტა და დამიჭირა..
-არაფერი! თავი გავითავისუფლე და კარებისკენ წავედი..
-არ შეგარჩენ ნაილ ჰორან! დამიძახა მაქსმა..
-აი დარდი! ვთქვი და კრები მივიჯახუნე..
„დალაგებული ხარ?! სკანდალი გვაკლდა! ყველაფერი გადაიღეს!“ მომწერა ლუიმ..
„ენას მიხედოს! ! გამოშტერებული! ან ქეითი ან გუნდიო ბიჭო!“
„მაგი ინდაურს ხო არ შეაფრინდა შემთხვევით?..“
„რამდენი ხანია ვიძახი შეფრენილი აქ.. მაგის დედაც“
„რას აპირებ?..“
„ქეითთან წავედი“
*ქეითი:
რეკლამა დამტავრდა.. ეე ნაილი სადაა?..
-ნაილს სასწრაფოდ მოუწია წასვლა.. ტქვა ჟურნალისტმა..
ამ დროს კარებზე დააკაკუნეს..
-მე გავაღებ.. ვტქვი და კარებისკენ წავედი..
კარები გავაღე,ნაილი დამხვდა...
-მიყვარხარ.. მითხრა,გიჟივით მომვარდა,ხელები წელზე მომხვია,მაგრად მიმიკრა და მაკოცა..
მეც ვაკოცე..
-რა გჭირს?.. ვუთხარი და გაკვირვებული სახით შევხედე..
-შენთან მინდა.. მითხრა პატარა ბავშვივით,მერე მომეკრა..
-რა ხდება?..(მე)
-არაფერი.. ხო არ დამშორდები?..
-რა სისულელეაა.. მიუვარხარ.. რა გჭირს?..
-აუ წამო რა.. მომენატრეეე..
-ნაილ,რა ხდება..?
-არაფერი.. არაფერი.. ნუ მეკიტხები რა.. მაკოცე..
გავუღიმე და ვაკოცე.. წარბები შეკრული ქონდა.. აშკარად რაღაც აწუხებდა..
-რა ხდება,ნაილ?..
-წამო.. მითხრა,ხელი მომკიდა და კიბეებისკენ წამათრია..
დედაჩემს და ენის ხელი დაუქნია..
-საით?.. ვკითხე ღიმილით..
გამომხედა და გამიღიმა..
კიბეებზე რომ ავედით ხელში ამიყვანა და დამატრიალა..
-არ იცი როგორ მიყვარხარ! ძალიან! მითხრა და მაკოცა..
-მეც,მაგრამ რა გჭირს?..
-არაფერი..
ლოგინზე მიმაწვინა,მაკოცა,მერე ძალიან მაგრად ჩამეხუტა..
-ინტერვიუდან რატო წამოდი?..(მე)
-გუნდიდანაც წამოვედი..(ნაილი)
-რა ქენი?.. წამოვჯექი და გაკვირვებული სახით შევხედე..
-რა გჭირს ვიტვიტ?.. მოდი აქ.. მითხრა კეფაზე ხელი მომკიდა,მისკენ მიმიზიდა და მაკოცა..
თავი გავწიე..
-რატო?..(მე)
-იმ იდიოტო მაქსის გამო.. არაფერია გაატარე..
მითხრა და ისევ საკოცნელად წამოვიდა..
-ნაილ,როგორ გავატარო?.. რა ხდება,ამიხსენი..
-ოო არაფერი ისეთი.. სკანდალი ხო ატყდა ჩვენზე და არ ესიამოვნა და დაშორდიო.. მე კიდე უშენოდ ვერ გავძლებ..
ჩემს გამო გუნდიდან წამოვიდა?.. ჩემს გამო?.. ღმერთო ჩემს გამო?.. არა არაა.. სისულელეაა.. ჩემს გამო რამდენ რამეზე ტქვა უარი.. ვერა.. ვერ დავუშვებ..
სახეზე აშკარად დამეტყო ემოცია.. რაღაცის ტქმა მინდოდა,მაგრამ არ დამანება.. წამოჯდა,მიმიკრა და მაკოცა..
*ნაილი:
არ უნდა მეთქვა ჩვენს გამოთქო.. რა დღეში ქონდა სახე.. ტვალებს შიშისგან ვერ შევხედე..
აუ არ მკოცნის..:/// არ უნდა მეთქვა..
-ნაილ..
-არაფერი არ მითხრა,გთხოვ.. ბიჭებთან ურთიერთობას არ გავწყვეტ,უშენოდ კიდე ვერ გავძლებ,ქეით.. უბრალოდ მაკოცე,გთხოვ..
-ნაილ,ხვდები ჩემს გამო რამდენ რამეზე თქვი უარი?.. თავს დამნაშავედ ვგრზნობ.. ხო ვიცი როგორ გიყვარს ის რასაც აკეთებ.. ფანები შენი ცხოვრების ნაწილია,მაილ.. არაა ასეტ რამეზე ჩემს გამო უარი არ უნდა გეთქვა..
-და შენ იცი,რომ ჩემს ცხოვრებას უშენოდ აზრი არააქვს?.. მყავდეს ის მილიონობით ფანი თვითერზე.. მერე რა ხეირი?.. ისინი ვერ მამშვიდებენ,ქეით.. ისეთივე გრძნობთ ვერ მკოცნიან,როგორც შენ.. უმეტესობამ ყველა ჩემი გოგო მეგობარი გამოლანძღა.. დემიმ მათ გამო იტირა კიდეც.. ემიზე აღარ ვლაპარაკობ.. და შენ?.. შენ რა დღეში ჩაგაგდეს ჩემო გოგო.. არა.. იმის გამო რო ვიღაც იდიოტ მაქსს გონია რო შენ ჩვენი გუნდის პოპულარობას ხელს უშლი,ვერ დაგშორდები.. მიყვარხარ.. ცხოვრეაბზე მეტად ქეით! ვინც ნამდვილი ფანია,ვისაც მართლა ვუყვარვართ,გამიგებენ.. გაიგებენ რომ მიყვარხარ.. და ისევე შეგიყვარებენ როგორც მე მიყვარხარ..
თვალები ცრემლებით აევსო.. ახლა რო დავინახო რო ტირის მოვიკლავ თავს.. ჩემს გამო არ უნდა იტიროს!
ისევ მივიკარი..
-მიყვარხარ..(ქეითი)
-მეც ჩემო გგოო.. ჩემო პატარა..
ვაკოცე.. მანაც მაკოცა..
ლოყაზე სისველე ვიგრძენი.. მე არ ვტიროდი.. ქეითი ამიტირდა..://
-აუუ ნუ ტირიხარ რაა..:// ვერ გიყურებ.. ჩემს გამო რო ტირიხარ გულს მიკლავს.. გთხოვ,დამშვიდდი.. შენთან ვარ და არ დაგტოვებ არასდროს,გესმის?..
ვუთარი და ცრემლები მოვწმინდე.. მაგრად ჩამეხუტა.. მუცელზე ხელები მომხვია და მაგრად,ძალიან მაგრად მომეწება..
-არა ნაილ.. წადი გთხოვ..(ქეითი)
-რაა?..
-ვერ დავუშვებ.. არა.. არ შემიზლია.. ვიცი,უშენოდ ძალიან გამიჭირდება,მაგრამ არა.. ვერა..
-რეებს ლაპარაკობ?.. არაა.. შანსიი არაა..
ვუთხარი და უფრო მაგრად მივიკარი..
*ქეითი:
არა.. ვერ დავუშვებ,რომ ჩემს გამო მისი ცხოვრების ნაწილზე თქვას უარი.. რაიმე უნდა გავაკეთო.. ვიცი გაუჭირდება უბიჭებოდ,ფანების გარეშე ცხოვრება.. მეც გამიჭირდება მის გარეშე,მაგრამ იმასაც ვერ ვუყურებ როგორ კარგავს იმას რაც ამდენი ხნის განმავლობაში წვალებიტ მოიპოვა..
-წადი,გთხოვ.. ვუთხარი ტირილით..
-ხო არ გაგიჟდი შენ?.. რა წავიდე.. არაა.. არანაირად..
-ნაილ, გთხოვ..
-ქეით,არა თქო..

************ 39 **********
*ქეითი:
არა.. ვერ დავუშვებ,რომ ჩემს გამო მისი ცხოვრების ნაწილზე თქვას უარი.. რაიმე უნდა გავაკეთო.. ვიცი გაუჭირდება უბიჭებოდ,ფანების გარეშე ცხოვრება.. მეც გამიჭირდება მის გარეშე,მაგრამ იმასაც ვერ ვუყურებ როგორ კარგავს იმას რაც ამდენი ხნის განმავლობაში წვალებიტ მოიპოვა..
-წადი,გთხოვ.. ვუთხარი ტირილით..
-ხო არ გაგიჟდი შენ?.. რა წავიდე.. არაა.. არანაირად..
-ნაილ, გთხოვ..
-ქეით,არა თქო..
-ნაილ, არ მინდა ჩემს გამო იმაზე თქვა უარი რისთვისახ ამდენი იწვალე..
-ჩემო სიხარულო,მისმინე,ამისთვის 3 წელია ვწვალობ,შენ კიდე მთელი ჩემი ცხოვრებაა გეძებ..
მითხრა და მაკოცა..
ვერა,მის გარეშეც ვერ გავძლებ..://
-ნაილ,არ შეიძლება ერთადაც რომ ვიყოთ და გუნდიდანაც რო არ წამოხვიდე?.. ისევ ვტიროდი..
-კი.. ოღონდ უნდა ვთქვათ რო დავშორდით.. მაგრამ ერთად ვიქნებით.. მოვიტყუებით ასე ვთქვათ..
-მერეე? ეგ არ ჯობია?..
იმედი მომეცა..
-მინდა მთელმა მსოფლიომ იცოდეს როგორ მიყვარხარ..
ძალიან მესიამოვნდა ეს სიტყვები.. ჩემდაუნებურად გამეღიმა.. მოვეხვიე და ვუთხარი:
-ძალიან მიყვარხარ..
-მეც ჩემო სიხარულო..
-მოდიი მოვიტყუოთ რა..
-ანუ ჩუმად ვიყოთ ერთად?..
თავი დავუქნიე..
მანაც თავი დამიქნია და მიმიკრა..
-ხვალ წავიდეთ მაშინ მაქსთან..(ნაილი)
ისევ თავი დავუქნიე..
-აუ როგორ მიყვარხარ.. მითხრა,მე თავი წამოვწიე და ვაკოცე.. მანაც მაკოცა.. მერე გადაწვა და ზემოდან დამიწვია.. ხელი მაისურის ქვეშ შეაცურა..
როგორ მიყვარს მისი თბილი თითებიი..^^ რბილი,ნაზი კანი.. როგორ მიყვარს..
მერე მაგრად ჩავეხუტე.. ჩამეძინა..
****
ნაილის კოცნამ გამაღვიძა..
-დილამშვიდობისა.. მითხრა ღიმილით და ცხვირზე მაკოცა..
გავუღიმე და მის მუცელზე მოვკალათდი..

-მაქსთან როდის მივდივართ?..(მე)
-თუ გინდა საერთოდ ნუ წავალთ.. ძალიან კარგად ვარ მე.. მითხრა ღიმილით.
-მე ვარ ცუდად..
-რატოო?..
-იმიტო რო ვიცი,დაგაკლდება..
გამიღიმა და შუბლზე მაკოცა..
-მიყვარხარ..(მე)
-მეც,ძალიან..
კარებზე დააკაკუნეს..
-ღიააა.. (მე)
-ოოჰ,გაიღვიძეთ? მესამეჯერ ამოვედი უკვე.. ოთახსი დედა შემოვიდა..
გავუღიმეთ..
-არ გშიატ?.. გვკითხა და ფარდები გადაწია..
-აუუუ კკიი.. რა გვაქ?..(მე)
-რავიცი,რა გინდათ?..(დედა)
-რა გვინდა?.. ვკითხე ნაილს..
-რავიციი..:) დაბრაწულ ქათამზე,კარტოფილზე,ჰამბურგერზე,შოკოლადის ნამცხვარზე და კიდე რამე ტკბილზე უარს არ ვიტყოდიი..
-კიდე ნაილ?..:დ(დედა)
-კიიდეე წვენიც მინდა ფორთხ.. უი ბევრი ვთქვი და მაგიტო მკითხე?..:დ(ნაილი)
-ჰოო..:დ(დედა)
-მეც იგივე მენიუ..:დ(მე)
-მიდით,ადექით და ტანსაცმლით ნუ იძინებთ ხოლმე.. რო ადგებით გაცივდებით..
-დე მართლა ამბობ?..:დ(მე)
-ჰოო აბა ვითომ?.. ჰე ჰე ადექით.. 2ია უკვეე.. და საჭმელსაც დაგახვედრებთ.. მალეე..
-ამ ქალმა სულ გარეკა..:დ(მე)
-ისე სწორი ტქვა.. მიდიი გამოიცვალე ახლა არ გამიცივდე..;დ(ნაილი)
-შენ რო გაცივდები?..:დ(მე)
-მე სენ ჩაგეხუტები,და გავთბები.. მითხრა ღიმილით და მაკოცა..
მეც გავუღიმე,წამოვდექი და კარადა გამოვაღე..
-აუ არ მითხრა მეც საათობით ვარჩევ ტანსაცმელსო..:დ(ნაილი)
-მეც?..;დ
-ელე და დანი რო დადგებიან უნდა ნახოო..:დ ლუი და ლიამი ცუდად არიან მართლა..:დ
-აჰჰაჰ..:დ არა მეე აარა..:დ შეხედეეე...:დ
ვუთხარი,უცებ ავიღე შარვალი და მაისური..
-ჰოოპ..:დ(მე)
-კაი გოგო ხარ..:დ
-გამოიცვლი და მოვალ..:დ ვუთხარი და სააბაზანოსკენ წავედი..
-საით?..:დ(ნაილი)
-გამოსაცვლელად..:დ
-ოოჰ ოჰჰ.. მიდი:დ
გამოვიცვალე და გამოვედი.. ეძინაა))
-წიწილაა ნუუ.. ვთქვი ღიმილით და გვერდით მივუჯექი..
თმებზე დავუწყე თამასი.. გაეღვიძა. თვალები არ გაუხელია,ხელზე ხელი მომკიდა და ხელზე მაკოცა..
ქვემოთ ჩავედით.. ვისაუზმეთ და მაქსთან წავედით..
-ჯერ მე გადავალ.. ჯონ(მძღოლი) ქეითი უკანა კარებთან მოიყვანე..
თქვა ნაილმა და გადავიდა.. პაპარაცები მიახტნენე,მე ჩავძვერი,მგონი ვერ დამინახეს..
უკანა კარებთან ნაილი დამხვდა.. შეუმჩნევლად გადავედი..
დერეფანში ბიჭები იყვნენ..
-მაქსი სადარი?..(ნაილი)
-რა ხდება?..(ლუი)
-რაღაც გადავწყვიტეთ..(ნაილი)
-გაცოფებულია,ნაილ..(ლიამი)
-იყოს.. არ დამთანხმდება და იმის იქეთ..(ნაილი)
-მოიცა ჯერ არ შეხვიდე.. მომენატრა ეს გოგო..:დ ტქვა ლუიმ და გადამეხვია..
-მეც მომენატრე ლუუ..
-რა გადაწვიტეთ? (ზეინი)
-ჩუმად უნდა ვიყოთ ერთად.. როგორც ლიამი და დანი..(ნაილი)
-დასორებას ჯობია.. თქვა ღიმილით ჰარიმ..
-ისე ენიც რო წამოგეყვანატ კი არ დაშავდებოდა..:დ(ჰარი)
-მიაკითხე მერე..:დ(მე)
-მცალიაა?..:@(ჰარი)
-მეც არ მეცალა,მარა აიი.. ტქვა ნაილმა,წელზე ხელი მომხვია და მაკოცა..
-არ შევედით?..(მე)
-ჰოო წამო..(ნაილი)
-ვნერვიულობ..(მე)
-სტეერუუკ.. სიცილიტ მითხრა ნაილმა და მიმიხუტა..
კარებზე დააკაკუნა..
-მობრძანდით..(მაქსი)
ნაილმა ოთახსი თავი შეყო..
-რა ხდება ნაილერ?.. ბოდიშის მოხდა ხომ არ მოგინდა?.. უთხრა დამცინავი კილოთი..
-აუუ მოდი არ გვინდა რაა.. მომიბრუნდა ნაილი,მე ხელი ვკარი და ოთახში სევაგდე.. მეც შევყევი..

********** 40 **********
-მობრძანდით..(მაქსი)
ნაილმა ოთახსი თავი შეყო..
-რა ხდება ნაილერ?.. ბოდიშის მოხდა ხომ არ მოგინდა?.. უთხრა დამცინავი კილოთი..
-აუუ მოდი არ გვინდა რაა.. მომიბრუნდა ნაილი,მე ხელი ვკარი და ოთახში სევაგდე.. მეც შევყევი..
ნაილი საშინელი ზიზღით უყურებდა მაქსს.. ხელზე ხელი მოვკიდე და თვალებით ვანიშნე მე ვეტყვითქო..
-მაქს,აქ საჩხუბრად არ მოვსულვართ..
დავიწყე მე..
-მე და ნაილმა ბევრი ვიფიქრეთ და გადავწყვიტეთ,რომ დაგთანხმდეთ.. ტანახმა ვართ ჩვენი ურთიერთობა დავმალოთ..(მე)
მაქსს ჩაეღიმა..
-რა გინდა იდიოტო..(ნაილი)
-ნაილ,ისევ არ იშლი?..(მაქსი)
ნაილმა გამომხედა და სიმწრით გაიღიმა.. მერე თავი დახარა..
-ანუ ზეგ ინტერვიუზე იტყვი,რომ დაშორდით?..(მაქსი)
ნაილმა ზიზღიით ახედა და თავი დაუქნია..
-ძალიან კარგი.. ტქვა მაიკმა..
-თუ თანახმა ხართ მაშინ რაღაცეების დადგმა მოგვიწევს..(მაქსი)
-რა დადგმა?..(მე)
-მოიცა ბიჭებს დავუძახებ და ერთად აგიხსნით..
მაქსმა ბიჭებვს დაუძახა..
-მოკლეთ.. როგორც ვიცით ნაილის და ქეითის ურთიერთობამ აჟიოტაჟი გამოიწვია.. ნაილი დიდი ხნაია სიყარულს ეძებს და ალბათ..
-ხოო მაქს მაგიტო.. ვეძებდი და ძვლ;ივს ვიპოვე და არ შემარგოთ არა!..(ნაილი)
-ნაილ,მაცალე.. ხოდა მოკლეთ ძალიან თბილი სურათები გავრცელდა..
-ჰოოო?.. ნეტა რატოოო?.. იქნებ იმიტომ,რომ უაზროდ გვიყვარს ერთმანეთი?..(ნაილი)
-ნაილ!(მაქსი)
-რა გინდა მაქს?.. და ვაბშე ფანებსი არანაირი უარყოფითი რეაქცია არ ყოფილა!(ლუი)
-მალე იქნება ლუის!(მაქსი)
-და რაიცი წინასწარმეტყველი ხარ თუ მენეჯერი ??(ზეინი)
-ზეინ,ვიცი რა მოყვება ამ ყველაფერს! პირველად ხომ არ ვარ მენეჯერი?..(მაქსი)
ჰარი გვერდით მომიოჯდა:
-არ გეგონოს რო ტქვენსკენ არ ვარ,მარა ახ რო ხმა ამოვიგო მე და ენისაც მოგვახტება ეს .. მივაჯენთ არ ინერვიულო,მე და ლუის გეგმა გვაქ.. მითხრა ლოყაზე მაკოცა და გადაჯდა..
-რა უნდოდა?..(ნაილი)
-მეშინია და იმიტო არ ვიღებ ხმასო..:დ(მე)
-მაგას მოვუკვდი..:)) შენ არ ინერვიულო.. და ჩუმად იჯექი,არ ამიღელვდე.. მითხრა და ცხვირზე მაკოცა..
გავუღიმე და გულზე მივეხუტე..
-ბიჭებო ეს თქვენთვისაა უკეთესი..(მაქსი)
-რაა ბიჭო უკეთესიი?.. ადამიანი ეძებს გოგოს მთელი ცხოვრებაა,იპოვა და უცებ უნდა დაშორდეთ იმიტო რო ვიღაც იდიოტ პაპარაცებს სალაპარაკო თემა მიეცათ?.. წადით ტქვენი.. (ზეინი)
-ზეინ დამშვიდდი ძალიან გთხოვ..(მაქსი)
-კიდე რო გვთხოვს უყურე.. წადი ერთი შენს უფლებებს გადახედე..(ლუი)
-გადახედილი მაქვს ლუის! თქვენთისაა უკეთესითქო კიდევ ერთხელ გიმეორებთ!(მაქსი)
-აუუ ახლა უკკვე ამასხა! წადი რა შენს გზაზე! აცალე ადამიანებს! მიეცი ბედნიერების უფლება ვაააჰ...(ჰარი)
-შენ ცალკე უნდა გელაპარაკო..(მაქსი)
-მომისმინე ძვირფასო ახლა! მე მიყვარს ენი და ეგ თქვენი ტეილორი წაიყვანეთ ,გადააშენეთ! (ჰარი)
-ბიჭებო! ხვდებით რას აკეთებთ?.. კარიერას ინგრევთ იმიტომ,რომ 2 იდიოტი ვითომ შეყვარებულია..(მაქსი)
ნაილს სახე აეშალა.. თვალები ცაუწითლდა.. ცოტაც და წამოვარდებოდა,ამიტომ ხელი სახეზე მოვუსვი,ჩამომხედა,თბილად გავუღიმე,მოიწია და მაკოცა..
-დამშვიდდი,გთხოვ..(მე)
-მაპატიე,ვერა.. თქვა მან და წამოდგა:
-ახლა მისმინე შე ჩინგიზყაენის ფარშევანგო! ან ახლავე დაახვევ,ან ჩვენ გაგაგდებთ ან ყველაზე მარტივი მოგვცემ ბედნიერების უფლებას!(ნაილი)
-ააჰჰაჰაჰ ნაილ,ფარშევანგი მომეწონა დაიმახსოვრე და მერე ჩამაწერინე..:დ(ლუი)
-ლიამ,რატომ არაფერსდ ამბობ?.. შენ ხომ დაშორდი დანიელას?..(მაქსი)
-ჯერ ერთი მე და დანი არ დავშორებულვართ,მოვიტყუეთ და მერე მეორე ჩვნე მიზეზი გვქონდა! ფანების სიძულვილი.. ქეითის მიმართ კიდე ვერანაირ სიძულვილს ვერ ვხედავ..(ლიამი)
-რა უნდა გელაპარაკოთ.. თქვა მაქსმა და ჩემი თვითერი გახსნა..
-ხედავ?.. არ მინდოდა ტქვენთვის მეჩვენებინა.. ვერ გიტანენ.. ყველანაირად შევეცადე ეს ამერიდებინა,მაგრამ.. რამდენიმე წერილიც კი მივიღეთ მუქარით,მაგრამ არ გითხარით.. არ მინდოდა ტქვენი შეშინება.. ახლა გესმით?.. თქვა და ლეპტოპი მომცა..
მართლა.. უამრავი სიძულვილი.. „მოკვდი“, „ შენ მისი ღირსი არ ხარ!“, „მოშორდი ნაილს მახინჯო“.. გული დამეწვა.. ნაილმა შეამჩნია,მომიჯდა ლეპტოპი გადააგდო და მაკოცა..
-მე მიყვარხარ! დანარჩენების აზრი დაიკიდე.. გეხვეწები ახლა არ იტირო რა..
მიმიხუტა.. ხელები მაგრად მოვხვიე..
-კაი,მითხარი რა გეგმა გაქ..(ნაილი)
-მოკლეთ თქვენი სურათები იმდენად თბილი იყო ასე ადვილი არ იქნება მათი დარწმუნება.. ამიტომ რაიმე სცენა უნდა დავდგათ.. აი ისეთი სადაც ან ჩხუბობთ ან ნაილი შენი სახლიდან გამოდის ან რაიმე.. მაგას მე მოვიფიქრებ.. ამის მერე გაჩნდება კითხვები და ჩვენც ვიტყვით,რომ დაშორდით..(მაქსი)
-მაგრამ ერთად იქნებიან ხო?..(ლიამი)
-კი კი..(მაქსი)
-გესმის ვიტვიიტ?.. დამშვიდდი რაა..(ნაილი)
როგორ დავმშვიდებულიყავი.:// ვერ მიტანენ.. ჩემი სიკვდილი უნდათ..
-ეეე ჩემოო გოგო.. თავი წამომაწევინა და მაკოცა..
-წაამოო ლუქსთან წაგიყვაან.. მითხრა და წამომაყენა..
-შეეცადეთ პაპარაცებმა არ შეგამჩნონ..(მაქსი)

********** 41 *************
*ნაილი:
ვაიიმეე მაქს როგორ მიგახჩოობდიიიიი!! ვაიმეე როგორ ვერ გიტან ვერ წარმოიდგენ:@ როო ამოგარტყამდი პანჩურს და გადაგაგზავნიდი პლუტონზე..:@ იქ მოგხედავდნენ უცხოპლანეტელები..^^
-ლუს დაურეკე ჯერ,შეილება არ არიან სახლში.(ლიამი)
-უი ჰოო.. მოიცა..
ქეითი მივიხუტე და ლუს დავურეკე..
-ლუუუსიიიტოოოო.. რას შვება ჩემი ლუქსიიტოოო???(მე)
-ნაილ რა გეშველება..:დ ბებიამისთანაა..(ლუ)
-ეეეეე.. მე და ქეითს გვინდოდა მოსვლა.. როდის მოვა?..(მე)
-დღეს ვერა ნაილ.. ხვალ მოდით.. თან გამაცნობ ქეითს..(ლუ)
-ჰო აბა რააა.. კაი მიდით.. არ იცუღლუტოთ იცოდეთ,გაუშვეს ბავშვი და გულაობენ შეხედე შენ..:დ(მე)
-დაწყნარდი ნაილერ,დაწყნარდი..:დ(ლუ)
-მიდით და ხვალ არ გამაგიჟოთ მოვიდე უნდაა!(მე)
-ჰოო ჰოო... მომიკითხე ყველა..
-ჰოო.. გაკოცეთ..:დ
-ჩვენც,ჩვენც..
-არაა ლუქსიტო სახლშიიი..(მე)
-კაი არაუშვას..(ქეითი)
-ძალიან კარგი.. გეგმის განხორციელებას დღეიდანვე დავიწყებთ..(მაქსი)
აუუ ეს ვაბშე ჩაქნეულია..
-არ გვცალია.. ვუთხარი მაქსს,ქეითს ხელი მოვკიდე და გასასვლელისკენ წავიყვანე..
-საით?..(მაქსი)
-უნდა დავტკბეთ ერთად ყოფნის ბოლო დღეებით.. ვუთხარი ნაგლად და ქეითი გავიყვანე..
საშინლად მოწყენილი იყო..:// რატო არ იქნებოდა.. გაგიხმა მაქს თავი! მიგახმა და მიგალპა ეგ ისედაც დამპალი ენა.. აუუ რა გემრიელად მიგბეგვავდი არიციიი...
„არ მოიწყინოს უთხარი, მე და ლუი დანის და ელეს ვთხოვთ და მასეთი რაღაცეების არშემჩნევის კურსებს ჩაუტარებენ..:დ გვიყვარხართ ძალიან!“-ლიამი
-ნახე ჩემო გოგო.. არ ინერვიულო.. ვუთხარი ქეითს და ტელეფონი მივეცი.. უბრალოდ გაიღიმა..
მანქანაში შეუმჩნევლად ჩავჯექით.. სტუდიაში წავედით.. ჩვენს ადგილას..))
მანქანაში ხმა არ ამოუღია.. ფანჯარაში იხედებოდა,საოცრად სევდიალი იყო..
*ქეითი:
ვერ მიტანენ.. ჩემი სიკვდილი უნდატ.. თვლიან რომ ნაილსს არ ვუხდები.. შეიძლება მართლა ასეა,მაგრამ მართლა მიყვარს.. ცხოოვრებაზე მეტად.. აი ძალიან მიყვარს,მართლა ძალიან..:// რატოომ არ ესმით?... მართლა მიიყვარს და მასაც ვუყვარვარ.. ხალხოო შეიგნეთ რა..://
ვუყურებდი როგორ იცვლებოდა პეიზაჟები ფანჯარაში.. ნელ-ნელა ვგრზნობდი როგორი ბუნდოვანი ხდებოდა ყველაფერი.. ცრემლები მომადგა..
-კაი რა ვიტვიიტ.. როდემდე უნდა იჯდე ასე?.. მე არ მიყვარს მოწყენილი ვიტვიტიკო..://
მითხრა და ღიმილით გამომხედა..
-შენ რა ტირი?.. სახე აეშალა..
ცრემლები მოვიწმინდე და გავუღიმე..
არაფერი უთქვამს,სიჩქარეს მოუმატა.. სტუდიასთან მივედით.. უკანა გასასვლელიდან შევედით.. ისევ შეუმჩნევლად..
როგორცკი კარები მოხურა მომეხვია..
-ახლა ყურადღებით მისმინე.. არასდრს არ იტირო მათ გამო.. ესენი ნამდვილი ფანები არ არიან.. ნამდვილები დაინახავდნენ იმ დიდ სიყვარულს რაც ჩვენ გვაკავშირებს.. ამიტომ ნუ ტირი.. ეგოისტების გამო ნერვებს ნუ იშლი პატარავ.. გესმის?..
თავი წამომმაწევინა..
-მაინც ტირი.. მითხრა ღიმილით და მაკოცა..
ცოტათი დავმშვიდდი..
-ნაილ,ძალიან მიყვარხარ..
-მეც მიყვარხარ ჩემო შტერუკა.. და რო მიყვარხარ მაგიტომაც არ ვაქცევ საზოგადოების აზრს ყურადღებას..
მაგრად მოვეხვიე.. ისსიც ჩამეხუტა.. მერე ხელი მომკიდა და ჩვენს ოთახში შემიყვანა..
სავარძელში ჩაჯდა და კალთაში ჩამისვა..
http://www.youtube.com/watch?v=zIFo7jKH8tc
-ქეით,მათ არ იციან როგორ მიყვარხარ.. მათ არ იციან რომ მთელი ცხოვრებაა გეძებ.. ვერ ხვდებიან,რომ ეს მართლა სიყვარულია,ვერ ხვდებიან რას ლაპარაკობენ.. არ იციან,რომ ეს სიყვარული დღითიდღე იზრდება..
მაგრად მივეკარი.. არ მინდოდა მეტირა.. არ მინდოდა ენერვიულა,მაგრამ მისი ყოველი სიტყვა თითო ცრემლს ექაჩებოდა..
-მოიცა.. მითხრა ღიმილით.. ამაყენა და პუფში ჩამსვა.. მერე გიტარა აიღო და სიმღერა დაიწყო..
-they don’t what we do best,it’s between me and you are little secrets, but I wanna tell ‘em I wanna tell the world that you’re mine girl!!

სიმღერის დროს თავი ვერ შევიკავე და ავტირდი..
ნაილმა სიმღერა შეწყვიტა და ჩემთან მოვიდა.. მაგრად მიმიხუტა და ყურში ჩუმად მითხრა:
-არასდროს არ იფიქრო,რომ სხვის აზრს ავყვები.. მიყვარხარ და სულ მეყვარები.. მარტო ჩემი გოგო ხარ.. და არავის მივცემ შენი დაჩაგვრის უფლებას!!
თავი დავუქნიე და მივეკარი..
-ვსოო გეყო ახლა ტირილი..ვერ გიყურებ ასეთს.. მალეე დამეკრიჭეე..:დ მითხრა და დამეჭყანა..
მის სახეზე გამეცინა..
-მასეთი ვიტვიტიკო მიყვარს მეე...
მითხრა და კიდევ ერთხელ მიიღო საშინელი სახე...

*********** 42 *********
კიდევ დიდხანს ვიჯექით ჩახუტებულები.. არაფერს ვამბობდით,უბრალოთ ვიჯექით..
-რამდენი ხანი უნდა იჯდე ესე უკრეჭელად?...(ნაილი)
თავი წამოვწიე და დავეკრიჭე..
-ეს უკვე მომწონს.. მითხრა ღიმილით და მიმიხუტა..
მეც მაგრად მივეკარი....
-როგორ მიყვარხარ ვერ წარმოიდგენ..(ნაილი)
-მეც უზომოდ მიყვარხარ..
-აუ ისე გახსოვს ტორტი რო გამოვაცხვეთ?..:დ
-გამოვაცხვეთ?..
-ნუ გეგმაში გვქონდა გამოცხობაა.:დ
-კიი მახსოოვსს..:დ
-რა იდიოტი ვიყავი მაშინ.. როგორ გაგიშვი.. ჩემს ტავზე მეშლება ნერვები..
უბრალოდ გავუღიმე..
-ამდენს ხო არ ვიწვალებდით.. იდიოტი ვარ..
-არაუშავს.. სამაგიეროდ ამ ყველაფერმა უფრო მეტად შემაყვარე შენი თავი..
ნაილმა გაკვირვებული სახით ჩამომხედა..
-მართლა?.. კიდე ხო არ გვეჩხუბაა?:დ(ნაილი)
-არაა...:დ არ მინდა იყოოს..:დ
-არც მეე..:დ
გავუღიმე და თავი გულზე მივადე..
****
-არ წავედით?..(მე)
-გინდა?..
-არა,მაგრამ გვიანია უკვე..
-კაი.. უი 10 გამხდარა..:)
-ჰო..
-ნუ ხარ რა ეგეთ ხასიათზეე.. ტყუილად კი არ დაგარქვი ვიტვიტა.. სულ უნდა იკრიჭოო..
მითხარა და საწყალი თვალებით შემომხედა..
მეც თავს ძალა დავატანედა გავეკრიჭე..
-როგორ გაწვალებ.. მითხრა და მიმიკრა..
მანქანაში ისევ შეუმჩნევლად ჩავჯექით..
-საით?..(ნაილი)
-სახლში რა..
გამიღიმა და მანქანა დაქოქა..
ტელეფონმა დაურეკა..
*ნაილი:
-ალო..(მე)
-ნაილ,სად ხართ?..(მაქსი)
-სახლში მიმყავს..(მე)
-სასწრაფოდ მოდით ჩემთან..
-რა ხდება?..
-მოდით..
გამითიშა..
-რა ხდება?..(ქეითი)
-არ ვიცი.. წამოუარა იმ ჩაქნეულს და მოდითო..(მე)
-მაქსი იყო?..
-სხვა ჩაქნეულს ვიცნობთ?..
ვკითხე ღიმილით.. მანაც გამიღიმა..
როგორ ვაწვალებ.. ყველაფერი ჩემს გამო ხდება.. იქნებოდა ახლა მშვიდად,ბედნიერად.. მაგრამ ვუყვარვარ.. მეც მიყვარს.. იქნებ მართლა ჯობდეს დავშორდე?.. არა,არა ვერ გავძლებ.. ისიც უფრო დაიტანჯება.. მაგრამ ახლაც ხომ იტანჯება..://
*ქეითი:
უკანა შესასვლელიდან შევედით..
-ლუ რახდება ხოარიცი?..(ნაილი)
-იდეებმა გაანათლეს.. რავიცი მე.. შენი არ იყოს ფარშევანგია..(ლუი)
-ისევ ცუდად ხარ?.. მკითხა ლიამმა და მიმიხუტა..
არაფერი მითქვამს გავუღიმე.. ნაილმა საშინლად შეწუხებული სახით გამომხედა.. მის თვალებში ტკივილი,იმედგაცრუება,გაურკვევლობა ჩანდა.. მივხვდი რომ ჩემი ასეთი ხასიათით გულს ვუკლავდი,ამიტომ გადავწყვიტე გამეღიმა..
-არ შევიდეთ?.. ვიკითხე ღიმილით..
ნაილმაც გამიღიმა,ხელი მომკიდა და შემიყვანა..
-მოდით?..(მაქსი)
-არა,გელანდებით..(ნაილი)
-გვეყოფა ნაგლობა.. საქმე მაქვს..(მაქსი)
-გისმენთ.. ვუთხარი და შევეცადე ბედნიერი სახე მიმეღო..
-მოკლეთ დღეს პაპარაცების ბრბო მოვა აქ.. ხოდა ქეითი შეწუხებული სახიტ უნდა გავიდეს.. თან ისედაც ცუდ ხასიათზეა და არამგონია გაუჭირდეს..(მაქსი)
-შეენ ბიჭო ინდაურს შეაფრინდი და თავი მიარტყი თუ მართლა ფარშევანგი ხარ?..
იკითხა ნაილმა სრული სერიოზულობით.. მე თავი ვერ შევიკავე და სიცილი ამიტყდა..
-რა გინდა ნაილ?..(მაქსი)
-ნერვებზე დახტიხარ და ის.. ცუდ ხასიათზე ყოფილა და არ უნდა გაუჭირდეს.. ვერ ხვდები რატოა ცუდ ხასიათზე თუ მაიას ტომის გადმონაშთი ხარ?..(ნაილი)
ვცდილობდი არ გამეცინა,მაგრამ მართლა ვერ ვიკავებდი თავს..:დ
-არც ინდაურზე ვარ შეფრენილი და არც მაიას ტომის გადმონაშთი ვარ.. ვცდილობ უსიამოვნებები აგარიდოთ.. არ გვინდა ზედმეტი ჩხუბი,დღეს პაპარაცები მოვლენ და ქეითი შეწუხებული გავა შენობიდან..(მაქსი)
-აუუ ეს მართლა ჩაქნეულია.. (ნაილი)
-დამშვიდდი ნაილ-ვუთხარი სიცილით- არაფერი არ მომივა.. გავალ და მორჩა..
დასამშვიდებლად სახეზე ხელი მოვუსვი.. გამიღიმა და მიმიხუტა..
-მოიცა და პაპარაცები რატო მოვლენ?.. ოთახში ზეინი შემოვიდა..
-თქვენ გვისმენდით?..(მაქსი)
-თავისთავად.. ლუიც შემოყვა..
-რატო და მე დავურეკე..(მაქსი)
ახლა ნაილს აუტყდა სიცილი.. აშკარად ნერვიული..:დ
-აუ ეს მართლა უტვინოა ჰოო?.. თუ გვეღადავები?..:დ(ნაილი)
-რას ხედავ აქ საღადაოს?..(მაქსი)
-პაპარაცებს დაურეკე მოდით ახალი ამბები მაქ ბიჭებზეო?..:დ შენ მოსყიდული ხო არ ხარ?...:დ(ნაილი)
-ამას აქამდე როგორ ვერ მივხვდით..;დ მოსყიდულია აშკარად!!(ლუი)
-რა მოსყიდული გააფრინეთ?.. (მაქსი)
-აბა რომელი ნორმალური მენეჯერი დაურეკავს ღამის 10 საათზე პაპარაცებს მოდითო?..:დ(ნაილი)
-10ია უკვე?.. ქეით მოემზადე..(მაქსი)
-არა ეს მართლა ვერარი.. წადი ბიძია კბილები გამოიხეხე და დაიძინე..:დ(ლუი)
-ხუმრობის დრო არაა ლუის! მიდი ქეით გადი.. აშლილი სახე არ დაგავიწყდეს..(მაქსი)
გარეთ გავიხედე.. პაპარაცების ჯგრო.. შემეშინდა..
-ეს ვაბშე ვერარი.. სად უნდა გავიდეს ბიჭო?.. შეხედე რაამბავია.. აქ მარტო არ გავუშვებ..(ნაილი)
-კაი რომელიმე ბიჭი გაყვება..(მაქსი)
-შანსი არარი! (ნაილი)
-ტყუილად წუწუნებ.. რომელი გაიყვანთ?..(მაქსი)
-გავყვები მე.. და თან ენისაც ვნახავ..(ჰარი)
-კაი.. მიდით.. ქეით სეწუხებული სახე..(მაქსი)
ნაილი ჩემთან მოვიდა..
-არ ინერვიულო პატარავ.. მიყვარხარ.. მითხრა და მაკოცა..
-ჰე ახლა მალე..(მაქსი)
-აუ შემომეცემება ეს..(ნაილი)
-დაგეხმარებით..(ლუი)
მაქსს არაფერი უთქვამს.. მე და აჰრი კარებთან დავდექით..
-გეშინია?..(ჰარი)
-რისი?.. შევეცადე მომეტყუებინა..
-ამ გადარეულების ჯოგის..(ჰარი)
თავი ღიმილით გავაქნიე..
-წამო.. მითხრა და კარები გაარო..
ჩხაკა-ჩხუკი,სინათლეები,კითხვები.. თავბრუ დამესხა..
ჰარიმ ხელი მომხვია და მიმიკრა,სწრაფად გააღო მანქანის კარი..
ჩაბჯექით..
თავბრუ ისევ მეხვეოდა..
-როგორ ხარ?..(ჰარი)
-კარგად.. ვუპასუხე ღიმილით..
ტელეფონი რეკავდა..
-ჰო ნაილ...კი კი კარგადაა.. მოიცა... ჰარიმ ტელეფონი მომაწოდა..
-მაპატიე..(ნაილი)
-რისთვის მიხდი ბოდიშს?..(მე)
-რამდენს ითმენ ჩემს გამო..(ნაილი)
გამეღიმა..
-არაუშავს,მიყვარხარ..(მე)
-მეც ჩემო გოგო.. არ ინერვიულო ხო?..(ნაილი)
-ჰო..
-გკოცნი.. ხვალ გამოგივლი და ლუქსთან წავიდეთ.. დამშვიდდები..
-კაი.. მიყვარხარ..
-მეც.. ძალიან.
****
პაპარაცები უკან მოგვყვებოდნენ.. სახლთანაც დაგვხვდნენ..
-მაქსის დედაც..(ჰარი)
-არ გადავიდეთ?..(მე)
-სად უნდა გადავიდეთ გოგო,აქ მართლა რამეს დაგიშავებენ...(ჰარი)
-აბა რა ვქნათ?..
-ვიჯდეთ უნდა.. მოიცა..
ჰარიმ ტელეფონი ამოიღო და პოლს დაურეკა..
-მოვა ახლა და აჩვენებს ამათ,ჩვენი სუპერმენი პოლი.. მითხრა ჰარიმ ღიმილით..
მეც გამეღიმა.
-ოღონდ იცოდე ლუის არ უთხრა რო სუ[პერმენი მის გარდა სხვას ვუწოდე თორე მეც და პოლსაც მოგვიწევს..:დ(ჰარი)
-აჰჰაჰ კაი..:დ(მე)
პოლი მალევე მოვიდა.. მანქანით პაპარაცები გაყარა და სახლში მშვიდობიანად შეგვიყვანა..
-ქეით მოხვედი?.. უი ჰარი,გამარჯობა.. სამზარეულოდან დედა გამოვიდა.. ჰარის გადაეხვია..
-ენი ოთახშია?..(ჰარი)
-შენ მარტო ენიზე იფიქრე,არ მოგენატროს ძველი ნაცნობები..:დ(დედა)
-გეკადრება ამანდა?..:დ (ჰარი)
-აფერისტო..: დ მიდი მიდი ოთახშია.. უთხრა დედამ ჰარის.. ჰარი კიბეებზე ავარდა:დ
-ნაილი სადარი?..(დედა)
-მაქსთან..(მე)
-ააა ეგ ახალი მენეჯერი ხოო?.. რა გჭირს?..
-არაფერი..
-მომიყევი..
დედას ყველაფერი მოვუყევი..
-დამშვიდდი ქეით.. ეს ყველაფერი მართლა თქვენს სასიკეთოდ ხდება.. გავაცოტა ხანი,მიხვდებიან ფანები და ვსო..(დედა)
-იმედია.. ვუთხარი და ჩავეხუტე..

********** 43 ***********
დედასთან საუბარმა ნამდვილად დამამშვიდა.. იმ ღამეს საოცრად არ მეზინებოდა.. ვჭამე და ტეევიზორს მივუჯექი.. არაფერი საინტერესო.. ბოლოს დაძინება ვარჩიე.. დიდხანს ვიწრიალე ლოგინში.. ოთახშიც ვიარე.. რაღაც მაწუხებდა.. ბოლოს ჩამთვლიმა..
*ჰარი:
-ვაიმეე როგორ მენატრებოდიი ჩემოო გოგოო..
ვუთხარი ენის და ვაკოცეე.. როგორ მომენატრაა ჩემიი შტერუკაა..
-მეეცც.. ძაალიაან..
ტელეფონმა დარეკა..
-ხო არ მაცლიან ნუუ..:დ ენის ცხვირზე ვაკოცე,კალთაში ჩავისვი და ვუპასუხე,ნაილი იყო..
-ჰოოუ..(მე)
-ჰაროლდ, მიდი ცუნცულ,კარი გამიღე რაა..(ნაილი)
-ჯერ ერთი შენი ცუნცულა არ ვარ და მერე მეორე მიდი რა მეზარება და ფანჯრიდან შეძვერიი..:დ(მე)
-ოჰ,ოჰ.. აბა ვის ცუნცულა ხარ ფანცქვაალ?..:დ(ნაილი)
-ნუ კალთაში რო მიზის ახლა იმის..:დ
-გეყოფაა ნაზობა კუნტრუშ მიდი ჰე ჩამოპრაკუნდი და გამიღე..:დ
-რაა ლექსიკონია ნაილერ,რა გჭირს?..:დ
-კაი ხასიათზე ვარ პუპსიიკ..:დ მიდი ჰეე..
-მეზარებათქო.. ცუნცულა მიზის კალთაში..:დ
-გადაიტანს ეგ შენი ცუნცულა უშენობას ორი წუთით..:დ მიდი რაააა...
-ოო ფანჯრიდან შეძვერი..
-ბიჯო რა გინდა დავიბღოტო ყველაფერი?..:დ
-რატო უნდა დაიბღოტო?..
-ვაიმეეე სიტყვას ხო არ შემარჩენს..:დ მიდი რაა ჰაროლდ..
-კაი კაი მოვდივარ..:დ
-ნაილი იყო?..(ენი)
-ჰოოო..:დ(მე)
-რა უნდოდა?..
-მოვედი ფანცქვალ და ჩამო კარი გამიღეო..:დ მოაკითხა მზეთუნახავს,წასაყვანად..:დ
-მიდი მერე გაუღე..:დ გაწვიმდა...
-უიმე მართლა?.. წავე წავე ცუნცუულ.. ვუთხარი სიცილით და ვაკოცე.. წესით კარის გასაღებად უნდა ჩავსულიყავი,მაგრამ ამის ტუჩებს მოვწყდები ახლა მეე?..:დ
-ჰარი გელოდება ნაილი:დ(ენი)
-ჰოო ჰოო ახლავე.. ვუთხარი და კოცნა გავაგრძელე..
***
-სააად ხაარ შე ჟირაფის ტვინის ნაწილაკოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო?????
მიყვირა ტელეფონში ნაილმა..
-მოვდივარ ჰოოო..:დ
-ბეგემოტის ქონო!!!!!!
-კაი ნაილერ ასე ნუ გაცხარდები..:დ
-გავცხარდები კიარა ფენი გაამზადე,გამიშრე ტანსაცმეელიიიი..
-არაუშავს,უტანსაცმელოდაც გაძლებბ..:დ არაფერი გიჭირთ:დ
-ოჰ ოჰ.. ალაპარაკდა ბიჭი.. ჰაა მნახეე დაჭრილი ლომიი?... მაგ ღლაპუნს ჯობია ჩამოეთრიო კარები გამიღოო!!
-ჰოო გიღებ..:დ
კარის საელური უცებ ჩამოვწიე და გავიქეციი..:დ
კარები ნელა გაიღო და ზღურბლზე გალუმპული ნაილი გამოჩნდა,საშინელი ათხრილი სახით,მის უკან ზეცამ გაიელვა..:დ
-ვაიმე ჰარი..:დ(ენი)
-რო რაამე იცოდე მიყვარხარ!!(მე)
-მეც მიყვარხარ..:დ(ენი)
-მიყვარხარ კიარა გადდიიი გამასწარიი!!(ნაილი)
-ნაილ,დამშვიდდი.. ახლა ზემოთ ქეითი გელოდება.. იფიქრე ქეთზე,ქეითიიიიი ქეეეიიითიიი... ენი ხელების ხლართვით წავიდა ნაილისკენ..:დ
-გაიყვანა ახლა ეს აქედან სანამ ორივეზე ამოვანთხიეეეეე!!(ნაილი)
-ენი,ძვირფასო,წამოდი აქეთ.. ხელი მოვკიდე და წავიყვანე..:დ
*ნაილი:
დედააა დებილი..:@ ახლა ასე სველი მივუწვე ჩემ გგოოგოს?.. გავყინავ საწყალს..
-ჰაროლდ,მიდი გაიხადე..:დ(მე)
-აქ ნაილ?.. ზემოთ მაინც ავსულიყავით..:დ(ჰარი)
-გეყოფა მაიმუნობა! გაიხადეთქო..:დ(მე)
-ნაილ,მე მაინც მეცი პატივიი..:დ(ენი)
დედაა ესეც რო აიყოლია..:დ ორი ცანცარა ერთად..:დ
დამაში გინდათ?.. ოკკკ..:დ
-სთააილს!! დამნებდიი!!(მე)
-აქ ვერ დაგნებდებიი ნაილეეერრრ..:დ დაიწვრილა ხმა ვაჟბატონმა..:დ
-ენი,გახადეეე!! მალეე!!:დ(მე)
-რეეებს ასწავლი ბიჭო ბავშვს?..:დ არ უსმინო ამ ცუდ ბიძიას,არც უყურო..:დ
ჰარიმ ენის თვალებზე ხელი ააფარა:დ
-პატარა ხარ ჯერ,შემოგვლოს ჰაროლდა..:დ(ჰარი)
-აუუ რა შებერტყილები ხართ..:დ(მე)
-კაიიი მართლაა??:დ კიარვიცოდით..:დ ნუ იხედები გოგო!(ჰარი)
-ეე ბიჭო გაიხადე მართლა..:დ ასე ვერ მივუწვები,გავყინავ..:დ(მე)
-თორე ახლა შენც ტანსაცმლით გინდა მიწოლა..:დ(ჰარი)
-რა ხდებაა აქ?.. რა ტანსაცმელიი??..
ოპააა ამანდააააა..
-არაფერი ამანდა..:დ დავსველდი და..(მე)
-არაუშავს,გაშრები.. ტქვა,მიბრუნდა და ავიდა ისევ..:დ
-როგორ ეტყობა ქეითის დედა როა..:დ(ჰარი)
-მაგ მსგავსებების ძიებას ჯობია ან გამაშრო,ან ტანსაცმელი მომცე..:დ(მე)
-ეეე მიუწექი შენც მასე ვააჰ..:დ მაინც გაცივდ შენ უკვე და ბარემ ერთად წადიტ იმქვეყნად..:დ(ენი)
-ნუ ხუმრობ მასეთებზე..
რატომღაც ეს სიტყვები უშნოდ მომხვდა.. სიკვდილი.. არასდროს მიფიქრია სიკვდილზე.. ნეტა მერე რა მოხდება?...
-ეეე ნაილლ!! ჰააა პერანგიი..:დ
ჰარიმ პერანგი მომცა.:დ
-და შარვალი?..(მე)
-ბოდიში ახლააა..:დ მიდი მიდი..:დ(ჰარი)
სხვა რა გზა მქონდა,მშრალი პერანგით და სველი შარვლით ავედი ქეითთან..:დ იი ძინაავს ჩემ ვიტვიიტაასს..^^ მივუწექი და ხელი წელზე მოვხვიე..
*ქეითი:
კოშმარი მესიზმრებოდა.. თიტქოს ვიხრჩობოდი.. ვაიმე ეს სიზმარია თუ მართლა?..რატო დავსველდიი?..
-აააააა.. ვიკივლე და წამოჯდომა ვცდე,მაგრამ რაღაც მქონდა წელზე მოხვეული და ადგომის საშუალებას არ მაძლევდა.. თავიდან შემეშინდა,მაგრამ მერე უცებ ვიგრძენი ნაცნობი სითბო..:))
ნაილმა ცემს კივილზე თავი უცებ წამოყო..
-შეგაშინე ჰოო?.. მკითხა ღიმილნარევი ხმით,სიბნელის გამო სახეს ვერ ვხედავდი.. პატარა ლამფა ავანთე..თავი დავუქქნიე და მივეკარი... ისევ ვსველდები..
-შარვალზე რა გჭირს?..:დ(მე)
-გამეპარა.. მიტხრა და გადაიხარხარა..
-მართლა?..:დ(მე)
-ჰო რამოხდა?.. არა გოგო არა..:დ ჰაროლდამ კარებამდე ვერ მოაღწია..:დ
-სულელი ხარ..:დ
-მე რაა.. ისაა იდიოტი..:დ
-ასე აპირებ ყოფნას?.. მეც დამასველებ,ლოგინსაც..:დ
-უუ გავიხადოო?..:დ მკითხა წარბების თამაშით..:დ
-მოიცა..:დ წამოვდექი და უჯრა გამოვაღე.. დათუნიებიანი პიჟამას შარვალი ავიღე და ვუთხარი:
-მიდი ამოიცვი..:დ
-კარგად ხო ხარ გოგო შენ?..:დ ვარდისფერია..:დ
-მართლა?..:დ
-ჰოოო..:დ
-მიდი მიდი,ნუ წუწუნებ..:დ ამოიცვიი...:დ
-და რომ არაა?..:დ მკითხა და ისევ წარბები აათამაშა..
-გაიყინე მაშინ..:დ(მე)
-რატო ველოდი რომატიულ პასუხს?..:დ(ნაილი)
-რავიცი..:დ ამოიცმევ თუ იყინები?..:დ
-მომეცი..:დ არავისთან არ წამოგცდეს იცოდე!:დ
-აჰაა..:დ თავისთავად..:დ
-ქეიითთ..!
-ჰოო ჰოოო.. ვისთან უნდა ვთქვა?..:დ
-რავიცი ლუისთან,ჰარისთან,ზეინთან,ლიამთან.. გავაგრძელო?..:დ
-არა არა..:დ არ ვიტყვი.. მიდი მიდი..:დ
ნაილმა შარვალი გაიხადა.. მერე დიდხანს უყურა პიჟამას.. ტან ყველა წუთში მე გამომხედავდა იმედის ტვალებით..:დ მეც ვანიშნებდი მიდი ამოიცვითქო..:დ ბოლოს ამოიცვა..:დ პატარააქ..:დ არადა მე დიდი მქონდა..:დ
-ქეით,ძალიან მოტმასნილი ხოარაა?..:დ(ნაილი)
-გაიწელება კაცო..:დ ნახე რა ნაჭერია,სუფთა ბამბა..:დ ვუთხარი და ნაჭერი ჩემსკენ მოვქაჩე..:დ
-შენ გამყიდველი ხარ თუ ჩემი შეყვარებული?..:დ
-ორივეს ვითავსებ ხხოლმე..:დ
-მე არ მომწონს გამყიდველი..:დ ჩემი ქეითი მიყვარს..:დ
მითხრა,წელზე ხელი მომხვია,მისკენ მიმიზიდა და მაკოცა..
-ქეით მიჭერს..:დ(ნაილი)
-არ გაიწელა კაცოო?..:დ
-რა გაწელავს 10 წუთში გოგო..:დ
-ბრაკი შემოგაპარეს აშკარად..:დ ვინ მოგცა?..:დ
-ერთმა ლამაზმა,საყვარელმა გოგომ..:დ ნერვებს კი მიშლისხოლმე მარა მაინც რო მიყვარს ეე იმან..:დ
-მაგ გოგომ გადმოგცა,შეუძლია გაიხადოს საკმარისად ვიცინე უკვეო..:დ
-რააოო?..:დ დამცინოდაა?..:დ
-თავისთავად ნაილერ,თავისტავად..:დ
-როგორ განაგლდა უყურე შენ..:დ მაინც მიყვარხარ..:დ
ისევ მაკოცა..
-მიუხედავად იმისა რომ გოგოს შარვალში ხარ გამოწკეპილი,ტან ეს შარვალი ვარდისფერია და დათუჩები ახატია მეც მაინც მიყვარხარ..:დ
-ახლა ხო უნდა გცემოს კაცმაა?..:დ
მიტხრა, ხელში ამიყვანა, ლოგინზე დამაგდო,დამახტა და ღიტინი დამიწყო..
-ააჰაჰაჰა:დ ნაიიილლ..:დ გეხვეწეებიიი:დ გევედრეეებიიიიიიიიი..:დ
ავტეხე კივილი..
-ნუ წიკვინებ გოგო..:დ
-რ რ რაანაირრრად არ ვ ვიწიკვინოოო..:დ ვაიმეე გეეეხვეწებიიი..:დ
-მაკოცებ?..:დ
-კიიიი..:დ
-კაი გოგო ხარ..:დ
მითხრა და მაკოცა.. ტუჩზე ვუკბინე..:დ
-შენ გოგო ხო არ გამითამამდი?..:დ დაგსჯი იცოდე..:დ
-კუთხეში დავდგე?..:დ
-ნწ..
-ვაიმე უნდა შემიღიტინო?..
-ნწ..
დასერიოზულდა ბიჭი..:დ
-აბაა?..
-გაგებუტე... მიტხრა საყვარელი,პატარა ბავშვივით.. ხელები გადააჯვარედინა და ლოყები გამობერა..:დ
-კაი.. მეც.. ვუთხარი და მეც იგივე გავაკეთე: ხელები გადავაჯვარედინე და ტუჩები წამოვწიე..
-კაი..(ნაილი)
-კაი..(მე)
-მე აღარ გელაპარაკები..
-არც მე..
-მე უფრო აღარ გელაპარაკები..
არაფერი მითქვამს.. სიცილს ძვლივს ვიკავებდი..
-ჰოო.. ხმას აღარ გაგცემ არასდროს..
მე ისევ ჩუმად ვიჯექი.. თავი იქეთ მივაბრუნე ღიმილი რომ დამეფარა..
-არც ახლა არ მოვალ და არ გაკოცებ..
ისევ ჩუმად ვიჯექი,მაგრამ თავი მისკენ მივაბრუნე..
-არ გიყურებ საერთოდ..
მითხრა,მაგრამ მიყურებდა..:დ
-არც ახლა არ მოვდივარ საკოცნელად..:დ
საკოცნელად მოიწია..
გავამწარო?..:დ კიი ცოტა ხანი იყოს..
თავი გავწიე..:დ
-ეეეეე.. რა იყო ახლა ეს?..:დ გირიგდები..:დ(ნაილი)
-მე არა..
-რა იყო ბუდუნა გამიბრაზდი?..
მკითხა საწყალი სახით...
-ბუდუნაა?..:დ აჰაჰაჰაა..:დ
-არ გამიბრაზდი ჰოო?..
-არა,გაგიბრაზდი..
სახე დავისერიოზულე და ელები ისევ ჩავხლართე..
-ეეე.. კაიი რა ვიტვიიტ.. მე გაგიბრაზდი და შენ მიბრაზდები?..:დ მოდიიი აქქ..
მითხრა და ცალი ხელით მიმიხუტა.. მერე მეორეც მომხვია წინიდან..
-ჰეე ვიტვიიტიიკ..
მითხრა და შუბლზე მაკოცა..
-ვიიტვუუტაააა..
ლოყაზე მაკოცა..
-ვიიტვიიიიიტტტ!!
იყვირა..
თავი მისკენ მივაბრუნე..
-ამას ველოდებოდი ზუსტად..:დ
მითხრა და ტუჩებში მაკოცა..
თავი ვეღარ შევიკავე,გამეცინა..:დ
-მაგ სიცილს ჯობია მაკოცო..:დ
-შენ კიდე მაგ კოცნას ჯობია ეგ შარვალი გაიხადო..:დ
-მასე ჰოო?.. კაი.. თუ გაკოცებ ნახავ..
მითხრა სრული ზერიოზულობით.. შარვალი გაიხადა და ლოგინში შეხტა.. საბანი ტავზე გადაიფარა და ტვალები დახუჭა..
-წიწილა ნუუ..:დ ვთქვი ჩემთვის და მასთან მივედი..
-ნაააიიიილ.. ვუთხარი და საბანი თავზე გადავაძვრე..
ისევ დაიფარა..:დ
-წიიწიიილააა..
თავთან ჩამოვჯექი და ისევ გადავაძვრე საბანი..
ისევ დაიფარა..:დ ჯიუტი ეს..:დ
-წიწიილუუშკააა..
ისევ გადავაძვრე საბანი..:დ მუცელზე მომეხვია,თავი მუხლებში ჩამიდო და მართლა წიწილასავით დაამთქნარა..
-გინდა გაბრაზებულხარ გინდა არა.. არ გიშვებ არსად მე.. მითხრა და ხელები მაგრად მომხვია..
-არც მივდივარ..:დ გამიშვი,დავწვე..:დ
-არა! დასჯილი ხარ.. ასე დამჯდარი გამითევ ღამეს..:დ
-კაი.. ვუთხარი მშვიდად და თმებზე თამაში დავუწყე..
ნაილი თვალს ჩუმად გაახელდა ხოლმე და შემომხედავდა..:დ მართლა წიწილა..
-მოდი ერტი,მოდი არ გაცივდე.. ისევ ჩემი მოსავლელი იქნები..:დ
მითხრა და საბანი გადაწია.. გამეღიმა,მივუწექი..
გადაბრუნდა ..:დ ნაგლი..:დ
-არ ჩამეხუტები?.. ვკიტხე საწყალი ბავშვის ხმით..
-დასჯილი ხარ.. მითხრა ისე რომ არც გამოუხედავს..
-კაი.. ვუთხარი და მეც გადავბრუნდი..
ახლა შენ თუ გგონია შეგეხვეწები ცდები ნაილიკო..:დ კი ძალიან მიყვარხარ,მაგრამ ცოტა თავმოყვარეობა მეც მაქ..:დ კაი ჰაა ბოლო შანსს მოგცემ..:დ
-მცივა..(მე)
გადმობრუნდა,საბანი შემისწორა,ტან ცალი წარბი აწეული ქონდა..:დ ვითო მოვალეობას იხდიდა.. ისევ გადაბრუნდა..:დ
მე ბოლო შანსი მოგე.. საბანი ჩემსკენ მოვქაჩე და დავიძინე..
*ნაილი:
იიი ჩემი შტერუკა,როგორ ვუყვარვარ..^^ მეც მიყვარხარ ბარტყი,მაგრამ ცოტა გავჯიუტდები..:დ მსიამოვნებს რო მეხვეწები..:დ
ეეე დადუმდი?..:დ დანებდი ვიტვიიტ?..:დ არაუშავს,მოვა ახლა შენი ნაილიკო..:დ წიწილუშკაა..:)) იი როგორ მიყვარხარ არიციი..
გადავბრუნდი.. ზურგით იწვა... ეე რამე ხოარ ეწყინა?..:// მაინც ჩავეხუტები..^^
ჩავეხუტე..
ჩემო გოგოააანუუ..:დ ხელზე ხელი დამადო..:))
*ქეითი:
ხო არ ხარ ამის ღირსი..:დ მარა მაინც მიყვარხარ რაგიყოო..:))
-არ მაკოცებ?..
მკითხა,წამოიწია და ლოყაზე მაკოცა..
გამეღიმა..
-მიდი ბალიშს აკოცე..(მე)
-ეე ვიტვიიტტ.. მოდიი აქქ..
მისკენ გადამაბრუნა და მაკოცა.. სპეციალურად არ ვაკოცეე..
-ნუ იმეორებ ჩემს შეცდომებს..:დ მიტხრა სიცილით..
-დებილი ხარ..:დ მეც სიცილითვე ვუპასუხე და ვაკოცე..

*********** 44 ***********
-ისა ქეით,რაღაც უნდა გითხრა...
-გისმენ..
შესინებული სახე ქონდა..
-მითხარი,რომ მაპატიებ..
-ნაილ,რა მოხდა?..
-ქეით,არ ვიცი როგორ გითხრა...
მითხრა და წამოჯდა..
-ნუ მაშინებ.. ვუთხარი და მის გვერდით დავჯექი..
-არა ქეით,მე შენს გვერდით ჯდომის ღირსი არ ვარ...
ვსოო უკვე მაიმუნობს..:დ
-კაი ნაილ,გამისკდა გული..:დ ვუთხარი და გადავწექი..
-არა,არა მართლა ქეით.. მითხრა და მომიწვა..
-რა მოხდა.. მითხარი..
-მაპატიებ?..
-გააჩნია.. უკვე შემეშინდა..
-ქეით..
-პირდაპირ მითხარი..
-მოკლეთ.. აუ ქეით.. მთვრალი ვიყავი..
თავი წამოვწიე..
-იწექი იწექი.. მითხრა და ღიმილით დამადებინა თავი..
-ნაილ ნუ ხუმრობ..
-არ ვხუმრობ.. მთვრალი ვიყავი.. ქეით,მაპატიე არ მეგონა ლოგინში თუ ვწვებოდი..
-მერეე?..
-მერე.. ლოგინთან გიღალატე..
ჯერ გაშტერებულმა შევხედე.. მერე სიცილი ამიტყდა..
-ქეით,ნუ დამცინი.. მართლა ვნერვიულობ..:დ
ამ სიტყვებზე უარესად ავტეხე სიცილი.. ვკისკისებდი..:დ
-ვიშიი გაამცვალეეე ნაიილლლ???.. საბანში თუ ბალიშში?..:დ (მე)
-ორივეში ქეით..
-არა ნაილამას ვერ გაპატიებ.. გამეცალეე..:დ:დ რაა დეებილიიი ხააარ...:დ:დ
-ქეით,მთვრალი ვიყავი.. ბოდიში რაა..
სავსებით სერიოზულად მელაპარაკებოდა..:დ ცოტა არ იყოს შევშინდი..:დ
-ნაილ,სერიოზულად მეუბნები?..:დ(მე)
-ჰოო.. მაპატიე რაა..
-ნაილ,დალაგებული ხო ხარრ?..:დ რა ბალიშში გამცვალეე..:დ
-აუუ მაპატიეე რაა...
თამასი გინდა თუ რაარიი?..:დ კაი..:დ
-ვერა ნაილ,ვერ გაპატიეებ...
-ააუუ ქეით.. მოდი რა მაკოცე და მაჩვენე,რომ ისევ ჩემი გოგო ხარ..:დ
-მიდი და ბალიშს აკოცე..:დ
ნაილმა თავი გადაწია და ბალიშს აკოცა..:დ
-არაა.. შენი ტუჩები მაინც სულ სხვაა..:დ(ნაილი)
-ხოდაა თუ სულ სხვაა რას კოცნიდი გუშინ ამ ბალიშს?..:დ(მე)
-კაი რაა .. ჩემოო გოგო.. მომიტევეე ნუ..:დ
-ვერატქო ნაილ,ეს უპატიებელია..
-რას მეჯინები ერთი ვიცოდე..:დ მითხრა სიცილით და მაკოცა.. მეც ვაკოცე..
-ისე მართლა რო მიღალატო რა ვქნა?.. ვკითხე შეწუხებული სახით..
თავი ღიმილით გააქნია:
-არასოდეს..არასოდეს არ გიღალატებ.. მითხრა და მაკოცა..
ჩავეხუტე... ჩამეძინა..
****
-ჩეეემი პრინცესა.. ჩამესმა ყურში ჩურჩული..
გამეღიმა.. თვალები გავახილე.. ნაილისკენ ზურგით ვიწექი.. მას ხელი ჰქონდა წელზე გადმოხვეული და ყურში მებურტყუნებოდა..:დ
-უი გაგაღვიძე?..(ნაილი)
თავი ღიმილით დავუქნიე და ვაკოცე..
-დღეს ხო მომყვები?..(ნაილი)
-უი დღეს ლუქსთან მივდივართ ჰო?..(მე)
-ჰო,მაგრამ მანამდე ინტერვიუა...
-აა არ დაგაგვიანდეს..
-ნწ,არ დაგვაგვიანდება..
-ისა ნაილ?.. დაგვაგვიანდება?..
-ჰო... შენც მოდიხარ.. მითხრა ცხვირზე მაკოცა და წამოდგა..
-უიიმეეე დამავიიწყდააა შარვალი როო არ მაცვიააააა.. გავიიყიინეეე.. იყვირაა დააა საწოლში შემოხტა..:დ
-იიი გაყინული ფეხები გააქ..:დ(მე)
-მერეე მოდი ჩამეხუტე, გამათბე.. მითხრა და მიმიხუტაა.. ყელში დამიწყო კოცნა თან მიღიტინებდა.. სიცილი ავტეხე..
-ნუ ხარ გოგო ასეთი საყვარელი,შემომეჭმეებიიი...(ნაილი)
-ნუუუ მიღიიტინეებ..
-არ გიღიტნებ,გკცონი..:)
-მეღიტინება მერეე..:დ
-ნუ ეგ ჩემი პრობლემა აღარაა.. მითხრა სიცილით და ცხვირით დამიწყო ღიტინი..
-ჰეიი ძილისგუდებო,ჩამოდით გაცივდა საჭმელი..
კარებზე დედამ დააკაკუნა..
-წავედით?..(ნაილი)
-არ გაიყინები?..:დ
-აუუ მიდი რა ნახე შეილება შარვალი გაშრა და მომე.. ლოგინში ჩავიცმევ..:დ
-რა შტერი ხარ..:დ ვუთხარი და სკამზე მიფენილ შარვალს ხელი მოვკიდე..
-გაშრა.. შარვალი ვესროლე და კარადა გამოვაღე..
-აბა,როგორ ვიპრანჭებით?.. მითხრა ღიმილით,შარვალი ამოიწია და უკნიდან ჩამეხუტა,თავი მხარზე დამადო..
-რავიცი.. კაბა ჩავიცვა ვითომ?..:დ(მე)
-მიდი აბა..:დ
კაბა ავიღე და სააბაზანოსკენ წავედი..
-საით?..:დ მკითხა სიცილით და საწოლზე ჩამოჯდა.. ხელებს დაეყრდნო..
-გამოსაცვლელად.. ვუთხარი გაკვირვებული სახით...
-მიდი,მიდი არ დამენახო..:დ(ნაილი)
ენა გამოვუყე და შევედი.. მუქი ლურჯი,მოტმასნილი,მოკლე კაბა იყო..
გადავიცვი და გავედი..
-აბა,მოგწონს?.. ვუთხარი ხელები ავწიე და დავტრიალდი..
-მიდი აბა კიდე ერთხელ..:დ მითხრა და წამოდგა..
ისევ დავტრიალდი..
-მიდი,კიდე..:დ
-შენ რა, გინდა თავბრუ დამესხას?..:დ
წარბები აათამაშა..
-მიდი მიდი..:დ მოვიდა და დამატრიალა..
-ნაილ,მართლა დამესხა თავბრუ..:დ
-მერე მაგას რა ჯობია?.. მითხრა,პატარა ბავშვივით ამიყვანა და ჩემთან ერთად დატრიალდა..
ლოგინზე წავიქეცით..:დ მას ზემოდან დავეცი..:დ ორივე ვიცინოდით..
-გიხდება.. მითხრა ღიმილით და ხელით თმები სახიდან გადამიწია..
გავუღიმე..
თავი ოდნავ წამოწია და მაკოცა..
ხელის ზურგზე ფათური დამიწყო,ეტყობა ელვას(ზმეიკას) ეძებდა..:დ
-რაა გოგო ეს? არააქ ელვა?..:დ(ნაილი)
-ნწ.. თავი სიცილიტ გავაქნიე..:დ
-არაა რაა.. დედაშენმა გიყიდა ხო ეს კაბა?..:დ
-ჰოო..:დ ვუთხარი სიცილით და მოვეხვიე..
-კაი არაუშავს..:დ მითხრა,წამოდგა და კალთაში ჩამისვა..
-კაი კაბაა ეს.. ნუ თუ ელვის უქონლობას არ ჩავთვლით..:დ მითხრა სიცილით..
-რას ვიზამთ?..:დ
-აღარ ჩამოხვალთ?.. მართლა გაცივდა.. ქვემოდან ამოგვძახა დედამ..
-წამო წამო,თორე ხელოვნურ ელვას შევუქმნი ამ კაბას..:დ(ნაილი)
-ასე ჩამოვიდე?..
-ჰო,რამოხდა?..
-რავიცი..:დ
-ისე კაბამ დაგაქალა ხოიცი..:დ
-გაადი,გამასწარიი..:დ
-იი ჩემიი ქალიი..:დ
-გამასწარითქო.. კარებისკენ მსუბუქად ვუჯიკე.. მერე გვერდით მოვუდექი,ხელს მოვეხვიე..
ასე ჩავედით კიბეებზე..
ენი და ჰარი უკვე საუზმობდნენ..
-დასველდი ქეით?..:დ(ენი)
-ნწ.. მე ვუფრთხილდები ჩემს ქალს..:დ სიცილით ტქვა ნაილმა,ხელით თავი მისკენ მიმაწვევინა და შუბლზე მაკოცა..
-ოჰჰ ქალს?.. ცალი წარბი აწია დედამ..
-შეხედე ამანდა,ამ კაბაში არ დაგვიქალდა?..:დ უთხრა ნაილმა და დედაჩემს დაქალივით ამოუდგა გვერდით..
-უი ხო ქეით.. როგორ გიხდება..(დედა)
-ვაიმე მართლა.. სულ სხვანაირია(ენი)
თვალები გავაფართოვე..
-გაკლიათ.. ვთქვვი სიცილით და სახე ხელებით დავმალე..:დ
-მაინც ბავშვის ტვინიაქ..:დ სიცილით ტქვა ნაილმა და მიმიხუტა..
-რომელზეა ინტერვიუ?..(ნაილი)
-პირველისკენ აქ იყავითო,პოლმა დამირეკა..(ჰარი)
-რომელია?..(ნაილი)
-თორმეტის ნახევარი..(ედა)
-ვასწრებთ.. მითხრა ნაილმა,გამეკრიჭა და მაგიდას მიუჯდა..
მერე ხელით მანიშნა მომიჯექიო.. მეც მასთან მივედი..
ბევრი რომ არ ვილაპარაკო ვჭამეთ და ბიჭებთან წავედით,ნაილს და ჰარის უნდა გამოეცვალათ..
-უი წასულან ესენი უკვე..(ჰარი)
-რატო არ წავიდოდნენ,პირველი ხდება..(ენი)
-აა? მართლა?.. ატეხავს ახლა ეს იდიოტი მაქსი.. წამო ქეით ამარჩევინე რამე..:დ ჰაროლდ ის შარვალი მათხოვე რა მე რო მიხდება და შენ რო არა..:დ(ნაილი)
-აიღე..:დ შენთანა..:დ(ჰარი)
ნაილმა ხელი მომკიდა და კიბეებზე ამიყვანა..
-გთხოვთ..:დ ოთახში პირველი მე შემიშვა..:დ
-ნუ ჯელტმენიი მყავხარ..:დ ვუთხარი ხელები კისერზე მოვხვიე და ვაკოცე.. მანაც წელზე მომხვია ხელი და მაკოცა.. ნელ-ნელა წავედით უკან..
-არა რაა ესაჭიროება ელვა ამ კაბას..:დ(ნაილი)
-რას ვიზამთ..:დ მიდი აიღე შარვალი და ჩაიცვი..(მე)
ნაილმა შარვალი აიღო..
-ზემოდან?..(მე)
-რავიცი..უი მოიცა.. მუქი ლურჯი მაისური აიღო..
-ერთ ფერებში ვართ.:დ მითხრა პატარა ბავშვივით..:დ
-აჰჰაჰ:დ ის ჟაკეტი მოიცვი რა ,თეთრი,მე რო მიყვარს..
-ეს?..
თავი ღიმილით დავუქნიე..
-არის უფროსო..:დ ჟაკეტი მოიცვა,მოვიდა,ხელში ამიყვანა და დამატრიალა.. ამჯერად არ წავქცეულვართ..:დ
-რო მიყვარხარ გითხარი უკვე?..:დ(ნაილი)
-ჰმმმ.. დამაფიქრე აბა..:დ კიმგონი..:დ(მე)
-მგონი არ ითვლება..:დ მიიიყვაარხააარ!!! იყვირა..
-მეეეეცცცცც.. მეც ვიყვირე..
-მაგ სიყვარულობანას ჩამოეთრიოთ ჯობია! მაიკი გიჟს გავს და ნაილ ის შენი სასაცილო დაცვა მოვიდა..:დ ამოგვძახა ჰარიმ..
-ვინ სასაცილო დაცვა?..:დ(მე)
-ოო არარი სასაცილო..:დ წვერებიაქ უბრალოდ თხასავით..:დ მარა იცი რა ძლიერია?..:დ(ნაილი)
-უიიიი ეგ კაციიი?... აუუუ ხო გამაცნოობ?..:დ
-შეენ გოგო?!:დ ნუ მაეჭვიანებ,დავითხოვ იცოდე..:დ!!
-არა არააა.. არ დაითხოვო,მარა გამაცანი რააა..:დ
-წამო..:დ
მითხრა წარბების თამაშით..
ქვემოთ ჩავედით.. მანქანა უკანა გასასვლელთან იდგა.. ის სასაცილო მართლა თხისწვერა კაცი მანქანასთან გველოდებოდა..:დ მართლა რა საშიში გამოხედვაააქვს..:დ
-ისა,ნაილ.. რატო მიყურებს ასე?..:დ(მე)
-ეგ ყველას ეგრე უყურებს..:დ დამამშვიდა ჰარიმ..
-ქეით,ნუ მაეჭვიანებთქო!!:დ(ნაილი)
გავუღიმე.. ხელი წელზე მომხვია.. მე და ნაილი ამ საოცარ კაცთან ერთად უკან ჩავსხედით.. ეს კაცი ჩემს გვერდით იჯდა..
-ისა,ნაილ..(მე)
-გავუშვა სამსახურიდან?..:დ(ნაილი)
-არა,არა... რაღაცა რომ ვთხოვო შემისრულებს?..:დ(მე)
-გოგო ნუ მაეჭვიანებ!!:დ
-არ გაეჭვიანებ..:დ აუუ ვთხოოვ რაა..:დ შევევედრე პატარა ბავშვივით..
-მიდი ჰოო.. მითხრა სიცილით..
ამ კაცს მივუბრუნდი..
-ისაა.. ბიძია.. რა მინდა გთხოვოთ..
ცალი წარბი აწია და ჩამომხედა..
ნაილს ავეკარი...
სიცილით სკდებოდა..:დ
-ნუ გესინია..:დ მითხრა სიცილით...
-ვთხოვო ანუ არ მომკლავს?..:დ(მე)
თავი სიცილიტ დამიქნია..
-ბატონო ბიძია..:დ შეიძლება წვერი დაგიბწნათ?..:დ
ამის გაგონებაზე ნაილმა საშინელი ხარხარა ატეხა.. ამ საშიშ კაცსაც კი გაეღიმა..
-ეეე ნუ დაამცინიი..:დ(მე)
-რანაირად არ დაგცინო გოგო..:დ(ნაილი)
-ოოო ნუ დამცინიიიი..:დ გავბრაზდები...
-კაიი კაი ვსოო.. მითხრა და სიცილის სეკავებას შეეცადა,მაგრამ არ გამოუვიდა..:დ
-ვსოო გაგებუუტეე..
-ბუტიააა..:დ მოდი აქ.. მითხრა და მიმიკრა..
-არაა რაა.. შეეენ მყავხაარ გასიებულტვინა..:დ(ნაილი)
-არ გამოგივიდა ეგ..:დ(მე)
-რას ვიზამთ.. იცის ხოლმე.:დ მითხრა და ცხვირზე მაკოცა..
-ნაილ.. ვუთარი ჩურჩულით..
-ჰოო.. მითხრა ჩურჩულით,ოღონდ სიცილით..:დ და თავი ახლოს ჩამოწია..
-ეს კაცი ლაპარაკობს?..:დ(მე)
-უი ეგ კიარვიცი..:დ (ნაილი)
-აუუ დამაბწნევინოს რაა..:დ
-მიდი თხოვე.:დ
-არ დამცინებ?..:დ
-მეტი რაღა უნდა დაგცინო..:დ
ისევ იმ კაცს მივუჩოჩდი..
-გეხვეწები რა ბიძიაა რაა..:დ დამაბწნევინე რა..:დ
კაცმა თანხმობის ნიშნად თავი ჩამოწიაა..
-დაგიიბწნაათ?..:დ ვკითხე ჯერ ჩუმათ..
კაცმა თავი უფრო ჩამოწია.:დ
-იიიიიიიიიიიი.. ვიყვირე პატარა ბავშვივით და წვერის ხელით გასინჯვა დავიწყე:დ უხეში იყო,მაგრამ დაბწნა შეიძლებოდა..:დ ნაილისკენ არ გამიხედავს.. წვერი სამ ნაწილად გავყევი და დავბწენი..:დ
-ნაილ,მოგწონს?..:დ ნაილს მივუბრუნდი.. რო შევხედე შემეშინდა..:დ სუულ წითელი..:დ
-რაა გჭირრრსსს?..:დ(მე)
-არ მინდა ხმამაღლაა დაგცინოოო..:დ თქვა ძვლივს დააა გადაიხარხარა..:დ
ეს კაციც კი იიცინოდა.. მე კიდე ენრვები მომეშალა,ხელები გადავაჯვარედინე და ტუჩები წამოვწიე..

************* 45 ***********
-გამიბრაზდა გოგო..:დ თქა ნაილმა სიცილით..
-დიახაც.. გავბრაზდი..
-კაიი ნუ მებუტეები.. მითხრა და მიმიხუტა..
-მითხარი რო სტილისტობის ნიჭი მაქ და შეგირიგდები..:დ
-ჩემი ყველაზე ნიჭიერი ხარ შენ..:დ მითხრა კრეჭით.. მეც დავეკრიჭე და ვაკოცე..
-ქეით,შენ დაიმალო უნდა ხოიცი,მომიბრუნდა პოლი..
-უი,პოლ, აქ ხარ შენც?..:დ ვკითხე გაკვირვებულმა..
-აბა სხვა სად ვიქნები?.. მკითხა ღიმილით..
მეც გავუღიმე..
დანიშნულების ადგილას მივედით..
-ქეით,ახლა ნაილი გადავა.. შენ დაიმალე და უკანა კარიდან შემოგიყვანს ეს..
პოლმა იმ წვერიანზე მიმანიშნა რომლის სახესაც ჩემი ნაწნავი ამშვენებდა..:დ
თავი დავუქნიე.. ნაილი დაგავიდა და კარები სწრაფად დაკეტა..
მძღოლმა მანქანა უკნიდან მიაყენა.. აქ პაპარაცები არ ყოფილან,ყველა მთავარ შსასვლელთან იდგა..
მშვიდად შევედი.. ბიჭების ინტერვიუ მესამე სართულზე იმართებოდა,მთავარ სარეპეტიციო დარბაზში..
მე და ენი მეორე სართულზე,სასადილოში ვისხედით და დიდ ეკრანზე ვადევნებდით თვალს ინტერვიუს...
*ნაილი:
ინტერვიუ უაზროდ გაიწელა.. ერთი სული მქონდა როდის დამთავრდებოდა,მე და ქეითი ლუქსთან უნდა წავსულიყავიით.. იი ჩემი ლუქსიტო.. ერთი კვირაა არ მინახავს.. მოენატრე ნაილი ბიძიას..:დ
-ნაილ.. ჟურნალისტი მომიბრუნდა
გავუღიმე..
-გავცერლდა ჭორები,რომ შენ და შენი ოხნების გოგონა,ქეითი დაშორდით ერთმანეთს..
ვაიმე რა უშნოდ ჟღერს ეს კითხვა.. აბა ნაილერ ჩართე შენი მსახიობური ნიჭი და მიდი..
უბრალოდ თავი დავუქნიე..
-ანუ ნაილ ჰორანის გული კვლავ თავისუფალია?..
თავი ღიმილით დავუქნიე..
-კი,მაგრამ რა მოხდა?.. ლუიმ ხომ ასე დადებითად დაახასიათა თქვენი ურთიერთობა..(ჟურნალისტი)
-ყველა ურთიერთობაშია უთანხმოება.. ღიმილით ვუპასუხე..
-მოდით სხვა კითხვაზე გადავიდეთ,როგორც ჩანს ნაილს არ სიამოვნებს ამ თემის განხილვა..
თქვა ჟურნალისტმა ღიმილით..
ამის მერე არაფერი საინტერესო.. როგორც წესი სავარძელში ვიჭყიპებოდი..:დ ვიღიმოდი და თავს ვუქნევდი..
როგორც იქნა დამთავრდა..
*ქეითი:
ინტერვიუ დამთავრდა.. ბიჭებიც სასადილოში ჩამოვიდნენ.. ნაილი ჩემთან მოვიდა,მომეხვია და ყურში მითხრა:
-ეს რომ სინამდვილეში მოხდეს ალბათ გავაფრენ...
გამეღიმა...
-არა,მართლა გავგიჟდები.. რო მკითხონ დაშორდითო და მეც რო ვუთხრა ხოთქო სინამდვილეში?.. არა გავაფრენ..
მითხრა და ისევ მაგრად მომეხვია.. ისეთი შეგრძნება დამეუფლა თითქოს ეშინოდა,რომ წავიდოდი..
სახე ხელებში მოვიქციე..
-არასოდეს..
თავი ღიმილით გავაქნიე და ვაკოცე..
მანაც მაკოცა..
მერე წელზე მომხვია ხელები,ამიყვანა და დამატრიალა..
-წამო ლუქსთან.. მითხრა ღიმილი,ხელი მომკიდა და უკანა გასასვლელისკენ გამიყვანა..
-საიით?...
ეს მაქსი რო არ გამოეკვეხოს არა?..
-ლუქსთან.. უხეშად უპასუხა ნაილმა..
-არ შეგამჩნიოთ პაპარაცებმა..
-შენ მაგაზე არ იდარდო..
ჩუმად ჩაილაპარაკა ნაილმა.. კარები ფრთხილად გააო,ჯერ თავი გაყო..
-მშვიდობაა..
მითხრა ღიმილით,ჯერ მე გამიშვა,მერე ტაქსი დაიჭირა...
ტაქსისტს მისამართი ვუთხარით..
-ისა ნაილ,ხო არ ტეხავს?..(მე)
-რაა?.. მკითხა სიცილით..
-მაინც არ ვიცნობ და..:დ
-ვერ ხარ შენ..:დ იმიტო მიმყავხარ რო გაიცნო..:დ
-უი ჰოო?..
-ჰოო ჰოო..
მითხრა,მიმიხუტა და შუბლზე მაკოცა..
მალევე მივედით..
ჯერ ნაილი გადავიდა,მისი თხოვნით ტაქსისტმა სახლს სამჯერ მოუარა წრეზე და მერე ცოტა დრო რომ გავიდა მეც გადავედი..
ჯანდაბა,პაპარაცები მაინც მომახტნენ..:@
-ქეით,რა ხდება?..
-ნაილიც აქაა?..
-შერიგდით?..
ყველა მხრიდან უამრავი კითხვა ისმოდა..
კამერების შუქმა თვალები ამიჭრელა..
მერე ამდენი პაპარაცი ისე მომესია,წინ ვეღარ მივდიოდი..
-გამატარეეთ!!!
ვიყვირე..
-გვიპასუხე,შენ და ნაილი შერიგდით?..
-არა! უბრალოდ ლუქსის სანახავად მოვედი!! დამანებეთ თავი!
ჩემ წინ მდგომი პაპარაცი უხეშად მოვიშორე და ერთი ნაბიჯით მივუახლოვდი კარებს..
ისევ გადმომიხტა ვიღაც იდიოტი..
-15 წუთის წინ სახლში ნაილი შევიდა,შერიგდით?..
-ხოო? არ ვიცოდი.. არა.. არ შევრიგდით.. გამატარეეთ!!
ვიყვირე ბოლო ხმაზე..
სახლიდან ვიღაც კაცი გამოვიდა,კაცი რა ბიჭი.. პაპარაცები მიმოყარა,ხელი მომკიდა და სახლში შემათრია..:დ
-ვაიმე ჩემო გოგო,როგორ ხარ.. ნაილი მომვარდა და სახის შეთვალიერება დამიწყო..
-კარგად,კარგად..:დ გმადლობ.. ვუთხარი უცნობს..
-ტომი.. მითხრა ღიმილით..
როგორც მივხვხდი ლუქსის მამა უნდა ყოფილიყო..
სამზარეულოდან ლუ და ლუქსი გამოვიდნენ..
-ააიი ლუუქსს.. ესაა ის კეთილი დეიდაა..:დ
უთხრა ნაილმა ჩემზე,ლუს ბავშვი გამოართვა და ჩემთან მოიყვანა..
-იიი.. რა საყვარელი ხარ გოგო შეეეენ..:)) ბავშვს თამაში დავუწყე..
-მოხვალ?.. ხელები გავუშალე..
ჯერ გაკვირვებული სახით შემომხედა,მერე ნაილს შეხედა,ნაილმა თავი კრეჭით დაუნია.. ბავშვსაც გაეღიმა და ხელები გაშალა..
-იი შეგენათაალეეე.. ვთქვი ღიმილით და ბავშვი ავიყვანე.. დავატრიალე..
-გენაცვალე,რა საყვარელია.. ვთქვი ღიმილით..
ლუ,ტომი და ნაილი ღიმილით მიყურებდნენ.. მეც უხერხულად გავიღიმე..:)
ლუმ ჩაახველა..
-აა უი,ქეით,ეს ტომია,ეს ლუ.. ლუქსის მშობლები..
ღიმილით მითხრა ნაილმა..
-ლუ,ტომ ეს ჩემი შვილიკოს მომავალი მშობელია.. თქვა,დამეკრიჭა,მოვიდა და მიმიხუტა..
-სასიამოვნოა,ნაილი იმდენს ბუტბუტებდა შენზე..:დ მითხრა ლუმ და თბილად გამიღიმა..
-ისე ქეით,ბავშვის მოვლის გამოცდილება გქოონია..
მითხრა ტომმა..
-მე?...
წარბები შევჭმუხნე..
-ბილიკო,ქეით,ბილიკო.. სიცილით მითხრა ნაილმა..
-აა.. ნუ თუ მაგას მოვლა ერქვა მაშინ კი..
ვუპასუხე ღიმილით...
-ხოდა,მაშინ რაღაც უნდა გთხოვოთ..
ძაღლის თვალებით შემომხედა ლუმ..
გავუღიმე..
-მე და ტომს წასვლა გვინდა და იქნებ.. ნაილს უკვე შევუთანხმდით და თანახმაა..
მითხრა ღიმილით..
-როგორ შეიძლება ამ ანგელოზის მოვლაზე უარი თქვა..
ღიმილითვე ვუპასუხე და ლუქსს დავხედე,რომელიც მთელი ამ დროის განმავლობაში ჩემს გულზე იყო მიკრული..
-ისე უცებ შეგეჩვია.. მოეწონე..
გამიღიმა ტომმა...
-მიხარია..
ვუპასუხე და ლუქსს ცხვირზე წავეთამაშე..
-ანუ თანახმა ხართ ხო?..(ლუ)
-რათქმაუნდა.. თან ერთგვარი პრაქტიკაა მომავალი შვილისთვის..
გაიცინა ნაილმა..
-როდის მიდიხართ?..(მე)
-ასე ერთ საათში წავალთ..(ტომი)
-უი,ლუ.. სანამ წახვალთ გეხვეწები ქეითს რაიმე შენი ტანსაცმელი ათხოვე რა..თორე ეს კაბა თავისი უელვობით ნერვებზე მოქმედებს..:დ(ნაილი)
ნაილს თვალები დავუბრიალე..
-კი,რა პრობლემაა,წამო.. მითხრა ლუმ,ბავშვი ტომს მისცა და ზემოთ ამიყვანა..
-აი,აირჩიე.. მითხრა ღიმილით..
გარდერობი გამოაღო..
ვაიმე როგორ მრცხვენია.. იდიოტი ნაილი..
-რაიყო,ხო არ გრცხვენია?.. მითხრა სიცილით..
უხერხულად გავუღიმე..
-ვაიმე რა გეშველება..:დ შენ უკვე ჩვენი ოჯახის წევრი ხარ,ასე რომ.. მითხრა და გარდერობში შემაგდო..:დ
-ეს აიღე.. მომაწოდა მოკლე შორტები..
-ესეც.. მხარზე გადმოგდებული ფართხუნა მაისური მესროლა..
მე უხერხულად ვუღიმოდი..
-ნუ გრცხვენია გოგო.. მითხრა სიცილით..
-მიდი, ჩაიცვი..
გამოვიცვალე.. ეს ქუსლიანები სად ჯანდაბაში გადავაგდოო..:@
-მოიცა.. როგორ გეტყობა რო ვერ იტან კლასიკურ ჩაცმას..:დ ვერც მეე..
მითხრა ლუმ და კეტები მომცა..
-ძალიან,ძალიან დიდი მადლობა...(მე)
-არაფრის კაცო..:დ მიდი ნახე პატარა ხო არ გაქვს?..
კეტები ზუსტად ჩემი ზომა იყო..
-არა,კარგია,გმადლობ..(მე)
-არაფრის.. ნუ მიხდი ამდენ მადლობებს თორე თავში ამივარდება..:დ მითხრა სიცილით..
-ნაილი იმდენს გვიყვებოდა შენზე.. ერთი სული მქონდა როდის გაგიცნობდი..(ლუ)
-ლუქსზეც ბევრს მიყვებოდა.. გავუღიმე..
-ხოდა კარგადაც გაიცნობ ჩვენს პატარას.. ისე მაინც გამოგიტყდები,ნაილმა გვთხოვა მარტო დაგვტოვეთო.. მითხრა სიცილით..
მეც გამეცინა..
მოგკლავ ნაილ..)))
ქვემოთ ჩავედით..
-ასე არ ჯობია?.. ღიმილით მითხრა ნაილმა..
მე თავი დავუქნიე და ბავშვი გამოვართვი..
ნაილმა ხელების ქნევა და სახის მანჭვა დაიწყო.. ჯერ მეგონა ბავშვს ეთამაშებოდა,მაგრამ მერე რო დავაკვირდი მივხვდი,რომ ლუს და ტომს ანიშნებდა წადითო..:დ
-აბა თქვენ იცით,მალე მოვალთ ჩვენ..(ლუ)
ნაილმა ჩაახველა..
-ნუ არც ისე მალე..:დ(ტომი)
-ხოო ახლა ჭამის დრო აქვს,მერე ეთამაშეთ ცოტა და დაეძინება.. საჭმლის გაკეთება ნაილმა იცის..:დ(ლუ)
-კარგით.. ვუთხარი ღიმილით..
-შენ თქვენობით მოგვმართავ?..:დ(ლუ)
-რამდენი წლისები გგონივართ?..:დ(ტომი)
-დებილი მყავს ეს..:დ გაიცინა ნაილმა და მიმიხუტა..
-ჩვენი ოჯახის წევრიხართქო ქეით.. გამიღიმა ლუმ გადამეხვია,ტომიც ჩამეხუტა.. წავიდნენ..
-ააბა ლუქსიტოო.. მოდიი ვჭამოოთ.. ქეით მიდი სამზარეულოში,მე გიკარნახებ და გავუკეთოთ სააჭმელი ჩვეენს ბარდღაჯაას.. ჰოო ლუქს?..
ნაილმა ბავშვს თამაში დაუწყო..
სამზარეულოში შევედი..
-დაიწყე..:დ(მე)
-ესეიგი, აიღე ეგ ყუთი,ჰო ჰო ეგ.. ზედა უჯრა გამოაღე,მანდ ქვაბი უნდა იყოს..
-დიდი თუ პატარა?..
-პატარა პატარა...
ნაილი გვერდით დამიდგა..
-ყოჩაღ..:დ ახლა 6 კოვზი ჩაყარე.. ჰო მასე.. მერე წყალი დაასხი ისე,რომ ოდნავ დაიფაროს და ფხვნილი წყალში გახსენი..
ყველაფერი ისე გავაკეთე როგორც მითხრა..
-კაი გოგო ხარ..:დ ახლა ბლომად დაასხი წყალი,აანთე გაზქურა,აკოცე ნაილს და შემოდგი ქვაბი..:დ დანარჩენს მისით იზამს..:დ
გამეცინა.. ქვაბი გაზქურაზე დავდგი..
-კოცნა დაგავიწყდა.. მითხრა სიცილით..
ვაკოცე..
-კაი გოგო ხარ შენ..:დ(ნაილი)
-ვიცი..:დ ვუთხარი და ბავშვი გამოვართვი..
იქეთ გავედით,სავარძელში ჩავჯექი,ბავშვი წინიდან მოვისვი და თამასი დავუწყე..
-ჭიიიი ტააააა!! აბა სად წავიდაა ქეითიი?.. ტააააა!!
ვეთამაშებოდი,ლუქსი კისკისებდა..
-რაა საყვარელი ხარ გოგოოო.. ვუთხარი და კისერში კოცნა დავუწყე..
მერე ვუღიტინე.. იცინოდა,ხითხითებდა,კისკისებდა..:დ
*ნაილი:
კარებში ვიდექი,თავით ვეურდნობოდი კედელს და ვუყურებდი ჩემს ორ ანგელოზს..:)
ჩეემი ცხოვრებებიი.. რა საყვარლები მყავხართ.. ქეითი როგორი ლამაზია,საყვარელი,თბილი.. მის გარეშე როგორ უნდა მეცოცხლა.. ჩემი გოგო..
მეც მათთან მივედი.. ქეითთან ერთად დავუწყე ლუქსს ღიტინი..
-რა კარგი მყავხარ.. ვუთხარი ქეითს და ვაკოცე..
მანაც ხელები სახეზე მომკიდა და მაკოცა..
ვაფრენ უკან თმებს რო ეთამაშება ხოლმე..:)) ბავშვივით ვიტრუნებიი..:) აიი ახლაც..

************** 46 **************
*ქეითი:
როგორ გაიიტრუუნაა..))) ჩეემი სიხარულიი.. დებილი და იდიოტიი კიდე.. შტერი,გამოთაყვანებული,დეგენერატი..:დ როგორ მიყვარს ეს სულელიი..
ნაილისკენ მივიწიე და მთელი სხეულით ავეკარი..
ვაიმე ბავშვი სადა?.. თავი შეშინებულმა გამოვწიე..
-რა გჭირს?.. მკითხა ისე,რომ თვალები არ გაუხელია,ჩემსკენ მოჩოჩდა,ხელები კეფაზე მომკიდა და თავი მისკენ მიმაწევინა..
-ნაილ,ბავშვი..(მე)
-რა ბავშვი?.. ასე უცებ?.. მკითხა სიცილით..
-რა ბავშვი ბიჭო,ბავშვი..
ვუთხარი და შეშინებული წამოვხტი..
-რაიყო ორსულად ხარ და შეტოკდა თუ რახდება?..:დ
-რა ორსულობა ბიჭო,ბავშვი სადარი..
-წესით შენს მუცელში უნდა იყოს..:დ რას ვარქმევთ?..:დ
-ლუქსი ბიჭო.. ვუყვირე სიცილით..
-არა,ლუქსი ხო ქვია ლუქსს.. ვაიმე ლუქსი სადაა?.. რა ბავშვი აგიტყდა გოგო სადაა ლუქსი?..:დ
-აჰჰაჰ:დ შენ სულ გარეკე.. აბა ვის ვეძებ ამდენი ხანია?..:დ
-აა უი,მართლა?..:დ ლუუუქს!!
-ლუუუქსს!!
მე და ნაილმა ოთახებში დავიწყეთ სირბილი,თან ლუქსს ვეძახდით..
-ლუქსიიტოოო! ნუ ანერვიულებ ნაილი ბიძიას..(ნაილი)
-ლუუუქსს.. ლუუქსს,მოდიი ვჭაამოთ ..(მე)
-აუ ჭამაზე გამახსენდა,მშია.. შენ არაა?..:დ
-რა დროს საჭმელია იდიოტოო.. ბავშვი სადააა?..
-ნუ მაყენებ შეურაცყოფას..:დ
-კაიი რა ნაილ,რა დროს თამაშია.. სადაა ბავშვიიი?..
-ნუ ხარ გოგო სულელიი..
ხელები წელზე მომხვია და მაკოცა..
-ნაილ,მართლა მეშინიაა..(მე)
-წამო,ვიცი სად იქნება.. მითხრა ღიმილით..
-რა იცი ახლა შენ სად მოუნდება ლუქსის მოცუცქნულ ტვინს წასვლა?..
-მასე მიცნობ?.. მკითხა წარბების თამაშით..
მხრები ავიჩეჩე..
-აიი.. მითხრა ნაილმა და სამზარეულოში,მაგიდის ქვეშ შემაგდო..
ლუქსი მართლა იქ იჯდა.. პური ეკავა და მთელი ძალით ცდილობდა შეჭმას..:დ ჩვენს დანახვაზე დაიკრიჭა და ისევ პურთან ბრძოლას მიუბრუნდა..:დ
-იცოდი და ამდენი ხანი მანერვიულეე?.. მაგიდიდან გამოვზვერი და ნაილს ჩხუბი დავუწყე..
-აუ იცი რა საყვარელი ხარ როცა ნერვიულობ?..:დ წითელი ვიტვიტაააა..:დ
-აუუ რა იდიოტიი ხააარ..:დ მარა მაინც მიყვარხარ..:დ
-ვიცი კაცო.. მითხრა და მაკოცა..
ლუქსმა ხელების ტყაპუნი დაიწყო..
-ნახე,ტაშს გვიკრავს..:დ(ნაილი)
გავუღიმე და ლუქსი მაგიდიდან გამოვიყვანე.. მერე საჭმელს ჩავხედე,ამოვურიე და გამოვრთე..
-მე ვაჭმეევ რაააააა..(ნაილი)
-მიდი.. ვუთხარი ღიმილით..
ბავშვი გამომართვა და მის სკამში ჩასვა..
საჭმელი თეფშში გადმოვასხი და ნაილს მივეცი.. მე სამზარეულოში გავბრუნდი და ქვაბი ამოვრეცხე.. ნაილთან და ლუქსთან უნდა მივსულიყავი,მაგრამ კარებში გავშეშდი.. ისეთი საყვარლები იყვნენ.. ნაილი ბავშვს თვითმფრინავებით აჭმევდა და თან ეპურტყუნებოდა..:დ
*ნაილი:
-გოგონა,რა ლამაზი ხართ.. საიდანღაც მეცნობით..:დ(მე)
თან ვაჭმევდი და თან ველაპარაკებოდი..:დ
-უი აქ ცხოვრობთ?.. იცით,მე ამ სახლის ხშირი სტუმარი ვარ.. დიახ.. ძალიან სექსუალური ხართ.. არა რას ბრძანებთ,რას ქვია გკერავთ..:დ უბრალოთ მართლა თვალი მომჭერით თქვენი სილამაზით.:დ რა გრძელი ფეხები გაქვთ გოგონა..:დ პატალა ტუჩიკოებიც ძალიან ლამაზად გამოიყურება..:დ მოკლეთ თქვენი გაცნობა შეიძლებაა?.. :დ
ლუქსი დებილივით მიღიმოდა..:)))ამ ლაპარაკ-ლაპარაკში ლუქსის საჭმელსაც მე ვჭამდი..:დ
-კარგით გოგონა,ასე უცებ?.. არ მეგონა ასე უცებ თუ მოვახერხებდი თქვენს დათანხმებას..:დ კარგით ოღონდ საღამოს თორემ ჩემი შეყვარებული იქეთ ოთახშია და..:დ მაინც ცოტა ჩუმად ვიჭუკჭუკოთ თორე მიყვარს ის მეორე ოთახში მყოფი იდიოტიი და არ მინდა დავკარგოო..
კიდევ ერთი კოვზი ჩავიდე..:დ
ვაიმე რა დებილი ვარ..:დ ჩემს ლაპარაკზე მე თვითონ გადავიხარხარე..:დ
ქეითმა უკნიდან მომხვია კისერზე ხელები..
-მოიცა სენ ამ დროის განმავლობაში გვისმენდიი??..(მე)
თავი სიცილით დამიქნია.. რალამაზიი სიცილიააქ..:)))
-არა ქეით,ეს ის არ იყო რაც შენ გეგონაა..:დ არ მომისმინო.. მშიოდა და ვბუტბუტეებდიიი.. არა ქეით..
*ქეითი:
აა ამას ახლა თამაშში უნდა ავყვეე?..:დ
-ნაილ,ეს როგორ გამიკეთეე! ეს როგორ გამიკეთე ნაილ.. კარგიი რაააა..:/// როგორრ არ გრცხვეენიაა ნაიილ.. როგორ გამიკეთეე. როგოორ..
დავიწყე ხელების ქნევა..:დ
-კარგი რაა ქეიით.. მაპატიეე.. ვის არ მოსვლიააა..:დ
-კაიი ჰოო..:დ ნაილ,საჭმელი ასე უცებ ჭამაა?..
თეფში ცარიელი იყო..:დ
-აამ ჰოო.. იცი რა სწრაფია ჭამაში?..:დ აიი ნთქაავს ყველაფერსს..:დ
-ნაიიილ.. ცალი წარბი ავუწიე..
-ნუ ცოტა დავეხმარეე..:დ თვალი ამარიდა..
-ნაილ,შეუჭამეე?..
-ცოტაა დავეხმარეეთქოო..:დ ამდენს როგორ მოერეოდა..:დ ცოდოა ბავშვიი..:დ
-ნააიიიილ,კკარგიიი რაა.. აახლა რა ვაჭაამოო?..
-არ შიაა.. :დ ახლა შენ არ შეჭამდიიი??..:დ ნახეე რა არომატიაქვსს..:დ
უიმე მართლა რრა კაი სუნიაქქ..:დ
-ჰააა შეენც მოგეწწონაა ჰოოოო???..
მითხრა გახარებულმა..:დ თავი დარცხვენილმა დავუქნიე..:დ
-ჩემნაირი ხარ ნუუუ..:დ მითხრა და მიმიხუტაა..
-აბაა ლუქს,ხო არ გშიაა????..(ნაილი)

************ 47 *********
-აბაა ლუქს,ხო არ გშიაა????..(ნაილი)

ლუქსი დაიკრიჭა..
-შია..(მე)
-პირიქით,არ შია..:დ(ნაილი)
-შია,გშიაო რო კითხე დაიკრიჭა ანუ კიო..:დ
-არა,ქეით. რო დაიკრიჭა ნიშნავდა იმას,რო დანაყრდა და აღარ უნდა.. მასწავლი ახლა ლუქს?..:დ
-დარწმუნებული ხარ?..:დ
-ასი პროცენტით..
-კაი,მაშინ..:დ რა ვქნათ?..
-აუ გახსოვს ბილს რო ვუცეკვეთ?..:დ
-რა დამავიწყებს..:დ
-მაშინ გაკოცე პირველად.. მითხრა ღიმილით..
მეც გავუღიმე.. წელზე ხელი მომხვია და მაკოცა.. მერე ამიყვანა და დამატრიალა.
ლუქსი კრეჭით გვიყურებდა..:დ
-მოდი რა ამასაც ვუცეკვოთ..:დ (ნაილი)
-ნუ ახლა ჩემი ცეკვის უნიკალური მონაცემები როგორ არ უნდა გავანდო..:დ
-მშვენივრად ცეკვავ გოგო რა გინდა?..:დ
-არაფერი კაცო..:დ მიდი ჩართე რამე..:დ
-მოიცა..
ნაილმა ტელევიზორი ჩართო..
MTV-ზე Mika-ს We are young გადიოდა...
http://www.youtube.com/watch?v=7kuOIbB_wuk
-ჰეე ვცეკვავთ?..:დ(ნაილი)
-თავისთავად..:დ თავი დავუქნიე,ხელები ავწიე და დავტრიალდი..:დ
-ჰე ლუქს,ახლა ნახავ რა არის პროფეესიონალიზმი..:დ ის კიარა ლიამი და ჰარი რო იქნევდნენ ხელ-ფეხს..:დ იყვირა ნაილმა და დაბზრიალდა..:დ
მერე ფეხების ქნევა დაიწყო..:დ მერე ცოტა ხელებით იმოძრავა..:დ მერე თავისი საფირმო ილეთი (უკანალის ქნევა:დ) გააკეთა და შემომხედა ახლა შენი დროაო..:დ
მეც ცალი წარბი მაცდურად ავუწიე და დავიწყე..:დ თან ყვირილიტ ვმღეროდი..:დ
-Weee aareee ffreeeeee!!
იყვირა ნაილმა ნაილმა,გვერდით ამომიდგა და ჩემთან ერთად დაიწყო ხტუნვა..:დ
მერე პატარა ბავშვივით ამიყვანა ხელში და ხტუნვით დაიწყო ტრიალი..
-თავბრუ მეხვევა..:დ ვუთხარი სიცილით და თავი უკან გადავწიე..:დ
-მეც,მთავარია ლუქსს არ დავეცეთ..:დ დანარჩენი არაუშავს..:დ
მითხრა და უფრო სწრაფად დატრიალდა..
-ვსოო ვიქცეევიით..!! იყვირაა..
მართლა წავიქეცით.. ზემოდან დავეციი..:დ სიცილით ვკვდებოდით,ვკისკისებდით.. ლუქსს გავხედეთ ისიც ხითხითებდა.. ნაილმა სავარძლიდან ჩამოსვა და ჩემთან მოიყვანა.. ხალიჩაზე (Jimmyko..:D ამას არ მიაქციოთ ყურადღება..:დ)ვიყავი გაწოლილი..
ბავშვი გამოვართვი.. გადავწექი და ზემოდან დავიჯინე.. ღიტინი დავუწყე,მანაც კისკისი ატეხა..
ნაილი წამომჯდარი გვიყურებდა..
-რა საყვარლები მყავხართ..
თქვა უცებ მოგვიწვა და ლუქსს ჯღანვა დაუწყო..:დ
-ახლა რა ვქნათ?.. ვკითხე ცოტახანში..
-ლუქსს მულტფილმები გინდაა??..
დაეჭყანა ნაილი..
ლუქსმა ტაში შემოკრა..
-უნდა.. გამიღიმა,წამოდგა,ბავშვი გამომართვა და მერე მეც წამომაყენა...
-აქ მოთავსდით.. სავარძელში ჩაგვსვა..:დ მაკოცა და დისკების კარადისკენ წავიდა..
-აჰაამ.. ესეიგი „როცა ლუქსს სძინავს“,“როცა ლუს ტირილი უნდა“,“როცა ტომს ეცინება..:დ“
-ნაილ რეებს კითხულობ?..:დ(მე)
-აა ეს ისა..:დ ასე ქვიათ პაპკებს..:დ
-რა პაპკებს?..:დ
-დისკები რაშიც დევს..:დ
-აა მიდი..:დ
-ესეიგი ტტომს ეცინება წავიკითხეთ.. „ლუქსსაც ღვიძავს და ჩვენთან ერთად უყურებს კინოს..:დ“ვაიმე ახმელა არ შეგეზარათ?..:დ „ლუს მშობლებიც აქვე არიან“ , „ტომის მშობლებიც აქ არიან“..:დ აუუ რაა ხდებაა რაამბავია,ლუქს შენ მშობლებს საქმე არააქვთ?..:დ აიი მივაგენი „ როცა ლიამია ჩვენთან“..:დ
ნაილმა რამდენიმე დისკი გადმოიღო..
-ესეიგი,ქეით.. რა გიჩევნია Toy story,Madagascar-ი თუ ice age?..
-ჰმმმ მადაგასკარი იყოს.. გავუღიმე..
-რომელი ნაწილი?..
-მეორე...
-აუუ მესამეე რაა..:დ როგორ მიყვარს იციი??.. ის სწერვა ქალი როა..:დ
-უი მესამე არ მინახავს..
-მერე ვუყუროთ.. იცი რამაგარიაა??.. ცირკში მიდიან და სწერვა პოლიციელი ეძებს.. ფრანგი შიზოფრენიკი ვიღაცა იდიოტი ქალი..:დ
-აუ მეორეეც რო მიყვაარსს.. ის ბებერი ქალი როა რო ცემს..:დ და გლორია რო ერთ ბეგემოტს მოეწონებაა..:დ ვაიმეე როგორ მომენატრა მულტფილმები.. შარშან რო ვუყურე ლიამტან ერთად იმის მერე არც მიყურებიაა..:დ
-მერე ორივეს ვუყუროთ ჰოო ლუქს?..:დ
ლუქსს გაუცინა და დისკი ჩართო..
შუაში ლუქსი ჩავიჯინეთ.. ნაილმა ხელი ორვეს გადმოგვხვია.. ჯერ მეორე ნაწილს ვუყურებდით.. ლუქსი კრეჭით კვდებოდა..:დ
-აუუ ამ პინგვინებზე ვაფრეენ რააა..:დ(ნაილი)
-მეე ლემურეებზეეე..:დ დაა ეს გლორიია მიყვარს საოცრად..:დ
-მეე ზეებრაა...:დ და ალექსი ხოო საერთოოდ..:დ
-საერთოდ ყველა მაგარია..:დ
-კიი..:დ ისე ქეით,არ გინდა ლუქსი კალთაში ჩაისვა და ჩემსკენ მოჩოჩდეე?..
მკითხა ღიმილით..
თავი ჭყანვიტ გავაქნე და ენა გამოვუყე..
-მასე ჰოო?.. კაიი..:დ
ლუქსი თვითონ ჩაიჯინა კალთაში,ჩემსკენ მოჩოჩდა,ხელი მაგრად მომხვია წელზე და მიმიწება..
-ვსო,დაპატიმრებული ხართ.. მე ბორკილებად წარმომიდგინეე..:დ
მითხრა და მაკოცა...
მეც ვაკოცეე..
მესამე ნაწილი დაიწყო..
(ვისაც არ გაქვთ ნაყურებიი უყურეთ..:დ აიი მე ვხოხავ ..:დ)
-ვაიმეეე რაა ეს ქალიიი..:დ(მე)
-ქეით,ძვირფასო,ადამიანზე ვინ უნდა იკითხოო..:დ
-ვიცი,მაგრამ ეს ქალი ადამიანია?..:დ შიზოფრენიკია ვიღაცაა..:დ
-კიი..:დ არანორმალური ველურია..:დ
-ნაილ,ლუქსს ხო არ ეძინება?..
ნაილმა ლუქსს დახედა..
-უიიი კიი.. მიიძინებს ახლა..
-კარგიი.. ვუთხარი ღიმილით და თავი მხარზე დავადე..
-რო დაიძინებს რა ვქნათ?..(ნაილი)
-რავიცი.. ვჭამოთ..:დ
ნაილმა თავი სიცილით გააქნია..
-კაი.. მითხრა და შუბლზე მაკოცა..
-აუ სანამ დაიძინებს უნდა დავატრიალო..:დ
თქვა სიცილით და ლუქსი ჰაერში ააგდოო.. მერე ძემოთ აიყვანა და დაატრიალა..
უცეეებ..
-ლუუუუუქსსსს!!!!! მოგკლააააავ!!! სულ დაკარგეე სინდისიიი?????? ლუუუქსსსს!!..(ნაილი)
-ნაჭამი იყო ბავშვი რა გიკვირს..:დ
-თუ იცოდი რო საფრთხე არსებობდა ვერ გამაფრთხილეეე?? ოდნავ შემომიბღვირა..
-კაი ბოდიში..
ვუთხარი და ბავშვი გამოვართვი..
-შევალ მე სააბაზანოში..
-აჰა..
ვუთხარი და ლუქსის ხელით რწევა დავიწყე.. თან ვუმღეროდი..
http://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA
*ნაილი:
ბრავოო ლუქსიტოო,ბრავოო!! რაარი გოგო ესს.. რას მიგაავს მაიკაა.. კიდე კაი შარვალი არ დამისვარე თორეე არ ვიციი რას გიზამდიი..
აუ ქეითთან ცოტა უხეშად ხო არ გამომივიდა?.. არამგონია..
მაისური ამოვრეცხე,სახეც მოვიბანე..
მაისური იქვე მივაფინე და სააბაზანოდან გავედი..
იი ჩემი გოგოო... როგორ უმღერის.. რა ტკბილი ხმააქვს.. კედელს მივეყრდენი და ჩემს ორ პრინცესას ღიმილით დავუწყე ყურება..
*ქეითი:
გენაცვალე,პატარა ფერია.. ჩაეძინა.. მის ოთახში უნდა ამეყვანა,მივბრუნდი.. ნაილი დებილივით გვიღიმოდა.. მეც გავუღიმე..
-ძინავს?.. მკითხა ჩურჩულით..
თავი დავუქნიე..
მოვიდა და გამომართვა..
-მე ავიყვან.. შენ მიდი ნახე საჭმელი თუა..
მითხრა ღიმილით,მოიწია და ცხვირზე მაკოცა..
გავუღიმე და სამზარეულოში შევედი..
ჰმმ.. რა ხდება აქ?.. პიიიცაა??.. კაიაა..:))
პიცის რამდენიმე ნაჭერი მიკროტალღურ ღუმელში შევდგი გასაცხელებლად..
აჰაამ 15 წუთზე დავაყენოთ..
ნაცნობი სითბო უკნიდან,ნაცნობმა თითებმა გადმომიყარა თმები ცალ მხარეს და ნაცნობი ტუჩები შეეხო ჩემს კისერს...
გამეღიმა..
წელზე შემოხვეულ ხელებზე ხელი დავადე..
მისი კანის შეხება მაგიჟებდა.. მთელი სხეულით ვგრძნობდი.. მისი ტუჩებიი,ტკბილი,რბილი,თბილი ტუჩები.. ისე ნაზად,ისე ლამაზად მიკოცნიდნენ ყელს.. მხარს.. მისი თბილი,სათუთი თითებით ხელი მაისურის ქვეშ შემიცურა.. მუცელს დაუწყო ფერება..
-მეც მინდა..
მითხრა ჩურჩულით ყურში..
-რა?.. გავიკვირვე..
-პატარა სიხარული.. პამპერს რომ გამოვუცვლი ხოლმე.. ბაღშიც,სკოლაშიც ხელჩაკიდებული რომ ვატარებ.. ერთად რო დავჯდებით მულტფილმების საყურებლად.. მისი პატარა თითებით ცერა თითს ჩაებღაუჭება,შენი ლამაზი თვალებით შემომხედავს და შენივე ლამაზი ღიმილით გამიღიმებს..
დამაჟრიალა...
გამეღიმა..
მისკენ მივბრუნდი.. ხელები მაგრად მოვხვიე კისერზე და ვაკოცე..
ხელები მაისურის ქვეშ შემიცურა.. ვაფრენ მის თითებზე.. ისეთი თბილია.. თითოეულ შეხებაში უაზროდ დიდი სიყვარული იგრძნობა.. არ შემიძლია.. ამდენს ვეღარ ვუძლებ.. ძალიან მიყვარს.. სუნთქვა მეკვრება მის შეხებაზე.. სისხლი მიდუღდება.. ცუდად ვარ...
*ნაილი:
ტუჩები,ტუჩები,ტუჩეეებიიიი... რბილი,სრიალა კანი ვისააქოო??..
ისეევ თმეებიი... როგორ გიყვარს ეს თმებზე თამაში და მეც როგორ მსიამოვნებს..
ჩეემოო სიხარულო..
ვსოო პარალიზებული ვარ...
*ქეითი:
ეს თმებზე ფერება კაი დავუმუღამეე..:დ
კნუუუტი ჩეემიი.. წიწილუუშკაა.. შტერი ვითოო ძლიერი იდიოტიი.. ერთი მოეფერე თმებზე და ვსოო.. ჩეემი ცხოვრებაა..
მაგრად მივეკარი.. ძალიან,ძალიან მაგრად..
გაეღიმა..
კიდევ ერთხელ,მისებურად,ძალიან თბილად,ნაზად,ტკბილად მაკოცა..მერე თავი გაწია და დიდხანს მიყურა..
რაღაცნაირად მიყურებდა..
ხელები სახეზე მომკიდა და თავი ახლოს მოწია.. ცხვირზე გამეთამაშა.. მერე ლოყაზე მაკოცა.. მერე ყელზე.. თან ეღიმებოდა..
ისევ ყურება დამიწყო..
გაკვირვებისგან წარბები შევჭმუხნე..
-რა?.. მკითხა შეშინებულმა..
-არაფერი.. გავუღიმე..
ისევ ყურება დამიწყო..
-რას აკეთებ?..(მე)
გაეღიმა..
-არაფერს.. უბრალოდ ვგიჟდები შენზე.. ყველაფერი მომწონს.. მომწონს როგორ ხითხითებ ხოლმე ხმამაღლა მთელი დღე..ვაბშე არავინ არ მინდა შენს გარდა.. აი არავინ.. საერთოდ არავიინ..არც ვინმე ცნობილი.. არც მოდელი.. არც მილიონერი.. არც ისეთი ვინც გუნდის რეიტინგს გაზრდის..შენთან არასდროს არ მომწყინდება... ცუდ ხასიათზეც რომ ვიყო მაინც შემოგხედავ,გაკოცებ და ვსოო.. ისიც კი მომწონს ღამით ადიალას რომ მაძრობ ხოლმე და მყინავ..:)) შეცვლაზე არც იფიქრო!! იყავი ისეთი როგორიც ხარ.. ასეთი დებილი,ბავშვური,სულელი მიყვარხარ.. ასეთი თბილი.. ასეთი გულჩვილი და გულუბრყვილო.. ასეთი კრეჭანა.. მიყვარს შენი სუნთქვა.. შენი გულისცემის აჩქარება რო მკოცნი ხოლმე.. თმებზე თამაში..
გაეღიმა..
-შენ თვითონაც ხვდები როგორ მიყვარს.. ვპარალიზდები..
გამეღიმა...
-მართლა,მართლა.. ვერ გრძნობ?..
ხელი მომკიდა და გულთან მიიტანა..
-იცი რატო ბეთქავს?.. მარტო იმიტომ რომ უყვარხარ.. რამდენი ხანი გეძებდი ღმერთოო.. კიდევ ვერ მოვინელე შარშან რო ასე იდიოტურად მოგექეცი.. იმის მერე როგორ გიყვარვარ?.. არა არაა ახაა არ იფიქრო რო არ უნდა გიყვარდე,მაგრამ მიკვირს.. ჩემი თავი მეზიზღება ამის გამო.. როგორ გატკინე გული... როგორ.. როგორ ვერ მივხვდი,რომ ცხოვრებაზე მეტად მიყვარდიი..
ქეით არ დამტოვო რაა..
მითხრა საოცრად შეწუხებული სახით და მაკოცა..

*********** 48 ************
-არა.. არ დაგტოვებ..
ვუთხარი და მაგრად მოვეხვიე..
-მიყვარხარ..(ნაილი)
-ჰოო მეც ძალიან..
ხელები უფრო მაგრად მოვუჭირე..
მან თავზე მაკოცა..
-ლუქსს რამდენი ხანი სძიავს ხოლმე?..(მე)
-ნუ ტკბილად ჩაეძინა ორი ან სამი საათი.. ისე ტკბილად უმღერე 2 საათი თავისუფალი გვაქვს..:დ
-რა ვქნათ?..:დ
ვკითხე ისე რომ ტავი არ გამომიწევია..
გაკვირვებული სახით ჩამომხედა..
-რაა?..:დ(მე)
-არაფერი კაცოო..;დ ფილმს ვუყუროთ?..
-კაიი.. გავუღიმე,იქეთ გავედი და სავარძელში ჩავჯექი..
-აჰამ ესეიგი..
ნაილი დისკების კარადასტან მივიდა..
უიმე ზურგზე რამდენი ხალიაქ..:დ ეს მაშინაც შევამჩნიე,შარშან მარა ახლა გაბევრდა თუ რაარი..:დ
-ნაილ..:დ
-ჰოუუ..
გამომხედა..:დ
-ზურგზე რამდენი ხალი გაქ??..:დ(მე)
-აა ეს?..:დ კი ბევრი მაქ..:დ
ავდექი და მასტან მივედი..
-ესეიგი.. აგერ ერთი,ორი,სამი,ოთხი..:დ(მე)
-მაგ ტვლას ჯობია ჩამეხუტო..:დ
მითხრა ღიმილით..
მეც უკნიდან მივეკარიი..
-უი ასეთი სასიამოვნოა უკნიდან ჩახუტება??.. გამიცინა..
-რავიცი,მე მსიამოვნებს ხოლმე..
ვუთხარი ღიმილით..
-მეც მსიამოვნებს..
გამიღიმა,მომიბრუნდა და ჩამეხუტა..
-რა სლიპინა კანი გაქ..:დ:დ(მე)
-მუცელზეე??..:დ
-ჰო რავიცი,საერთოდაც..:დ
-შენც კაი კანი გაქ..:დ გემრიელიი..:დ
-აჰჰაჰ..:დ გმადლობ..:დ
-ისე ასეთი უცნაური კონპლიმენტი არავის უთქვამს..:დ
მითხრა სიცილით..
-ნუ მე ხო განსაკუთრებული ვარ..:დ სიცილიტვე ვუპასუხე..
-კიი ჩემო სიხარულოო..
მითხრა,სახე წამომაწევინა და მაკოცა..
-რას ვუყუროთ?.. მკითხა ღიმილით..
-რა ფილმებია?..
-აუ არ მინდა ფილმეეებიიი...
პატარა ბავშვივით დაიწუწუნა..
-აბა რა ვქნათ?..(მე)
-ეხედე ახლა ვითო არ იცის..:დ
წარბები აათამაშა...
-რა გინდა ჰორან??..:დ
-პატარააა ჰორააანიიიიიიი!!
იყვირა,ხელში ამიტაცა და დამატრიალაა..
-ნაილ,ჩუუუუ.. გააღვიძებ ბავშვსსს..:დ(მე)
-არაუშავს..:დ
მითხრა და სავარძელში ჩამსვა,მერე ზემოდან დამაჯდა..;დ
-ისე,ნაილ,გოგოები უჯდებიან ხოლმე ბიჭებს კალთაშიი..:დ(მე)
გაიცინა..:დ წამომაყენა და კალთაში ჩამისვა..
-ხოდაა??..(ნაილი)
-რაა?..:დ(მე)
-მიხვდი ახლა და მაკოცეე..:დ მერე მე ხელს შეგიცურებ მაიკის ქვეშ,რო მიყვარს ისე..:დ მუცეზე გიბწკენ,შენ გაგეცინება,მე ყურადღებას ვითომ არ მოგაქცევ არადა გავიფიქრებ იი ჩემი სიახრულითქოო და ასე გავა დრო და 9 თვეში პატარა ჰორანი იტანტალებს სახლში..:დ
გაშტერებული ვუყურებდი..;დ
-რაიყოო??..:დ(ნაილი)
-არაფერი..:დ რა დებილი ხარ..:დ
-ეე რატოოო??..:დ
-რავიცი ისე..:დ რაიყო არ ხარ?..:დ
-ისე ქალბატონო შენც არ ხარ ნაკლები ვოოტ..
მითხრა ნაწყენი ბავშვივით და ხელები გადააჯვარედინა..
-გამებუტეე?.:დ ვუთხარი სიცილით..
-ნუუ დამცინი.. და საერთოდ მოშორდი ჩემი მუხლებიდან..
-ნააიიიიილლლ..
ვუთხარი და მუცელზე ბწკენა დავუწყე..
-ნუ ეხები ჩემს მუცელს! ჩემიაა!
-ჰოდა ნურც ჩამეხუტები და ნურც აკოცებ ჩემს ტუჩებს,ჩემია! ვუთხარი წამოვდექი და მისკენ ზურგით დავდექქი.. თან ხელები გადავაჯვარედინე..
-ეეეე.. მასე სადარიი?..:დ ჩემიცააა..:დ წამოდგა..
-ნწუ! ჩემიაა.. მისკენ მივბრუნდი და ენა გადმმოვუყე..
-ვიღაცას უკნიდან ჩახუტებაა სიაამოოვნეეეეეეეებსს...
მოვიდა და უკნიდან მომეხუტა..
-ნაილ,ჩემი ზურგი შენს მუცელს ეხება და გაიწიეე..
შევუბღვირე..
-ნწუ.. ჩვენი ზურგი,ჩვენს მუცელს ეხება..
მითხრა და ყელში მაკოცა..
გამეღიმა,მისკენ მივბრუნდი,ხელები ყელზე მოვხვიე და ვაკოცე...
-რაც არ უნდა მითხრა მაინც ჩემი ტუჩებია.. მითხრა ღიმილიტ...
თავი დავუქნიე და გულზე მივეკარიი..
ტელეფონმა დარეკა.. ნაილმა უპასუხა..
*ნაილი:
-გიისმენთ..(მე)
-აუუ ნაილ,მოვალთ რააა..
ტომი იყოო..:დ
-დაეეტიეეთ მაანდდ!!:დ(მე)
-ნაილ,გემუდარებიიი.. 4 საათია წასულები ვართ...
-უი მართლაა??.. და ჩვენ რო აქამდე ბავსვს ვუვლიდით იცით?.. ახლა დავრჩით მარტოო.. ასე რომ გვაცალეეთთ!!
-ნაილლ.:დ ქეითმა სიცილი ატეხაა..
-რა გინდა გოგო??..:დ(მე)
-ცოდოები არიან,მოვიდნენ... სიცილით მითხრა ქეითმა..
არა გამაგიჟებს ეს გოგო..:დ პატარა ჰორანი არ უნდაა???..
-და მერე პატარა მამას სიხარულიი??..
ვუთხარი საწყალი ბავშის თვალებით..
-ვაიმე ნაილ..:დ დაკიდე მაინც ყურმმილი..:დ(ტომი)
-უი ტომ..:დ კაი მოდით ჰოო..:დ
-იიი რა კეთილი მყავხარ..:დ ქეით მოვიდა და ჩამეხუტა..
ისევ აწრიალდა ტელეფონიი.. ხალხოო მაცლიითთთ...
-ჰო ლუი..(მე)
-ბოდიშით იდილია თუ დაგირღვიეთ გვრიტიკოებო,მაგრამ მაქსმა მოვიდეს ნაილი რეპეტიცია არიისოოო..(ლუი)
-მაგ მაქსს გაუხმა თააავიიი..
სიმწრით გავიცინეე..
-არა მართლა მოდით..(ლუი)
-მოვლენ ლუ და ტომი და მოვალთ ხოო.. დაცვა გამოუშვით რაა..
-ჰოოო მიდიით... ნახევარსაათშიი უკან იქნება მანქანაა..
-ჰო კაიი.. ეჰ ვიტვიტ არ შეგვრგეს..
ქეითს ნაღვლიანი საახით შევხედე..
-არაუშავს,მითხრა ღიმილით.. სად მივდივართ?..
-რეპეტიციიაა..
-ააუუ ნაილ,რა უნდა გთხოვოო..
-გიისმეენ ჩემო ცქნაფააა...
-ბარაბანებზე ბრახუნს მასწავლიიიი???..
მკითხა თვალებგანათებულმა..
-აბაა რას ვიზაამ..:დ გაბრახუნებინებ რამდენსაც გინდა...:დ ვუთხარი,ცალი ხელით მივიხუტე და შუბლზე ვაკოცე..
-არა,მართლა მინდა..:დ
-ჰოო ვიციი.. მეც ვისწავლი და რა პრობლემაა..:დ
-უიი,არ იცი??..
-ბრახუნი კიი..:დ
-ნააიილლ.:დ მართლა მინდაა..:დ
-ჰოდა გაბრახუნებინებ რა გინდა..:დ
-ნაილ,თქოო..:დ
-კაიი ჰოო.:დ ვთხოვ ჯოშს..:დ
გავუღიმე და ვაკოცე..

************* 49 *********
-მე და შენ პიცა ვჭამეთ?.. ვკითხე სიცილით..
-პიცა გვაააქქქ??.. წამოიყვირაა..
-ჩუ არ გააღვიძო ბავშვიი..:დ
-რა დროს ბავშვია გოგო,მიდიიი მალეეე..:დ
-რო გაიღვიძებს და თამაშს მოგთხოვს მერე იტყვი რა დროს ბავშვიაო..:დ
-კაი, ჩუმად ვარ.. მითხრა ჩურჩულით..
მე სამზარეულოში გავედი,მიკროტალღური ღუმელიდან პიცის ნაჭრები გამოვიღე,თეფშზე დავალაგე და ნაილთან დავბრუნდი..
-აიი..(მე)
-ეს ყველა ემ ხოო??..:დ(ნაილი)
-აჰაამ ახლავე მოგართმევ..:დ
-ანუ გავიყოთ უნდა??..
-რაიყო არ მაჭმევ?.. ვუთხარი ძაღლის თვალებით..
-ერთადერთი ადამიანი ხარ ვისაც საჭმელს ვუყოფ.. გამიღიმა და მაკოცა..
პიცა შევჭამეთ და ტომსა და ლუს დავუწყეთ ლოდინი..
-მოვეედიიიით.. იყვირა ლუმ..
-ჩუუ! ბავშვ ძინავს.. ვუთხარი ჩუმი ხმით..
-უი,ბოდიში, ტომ შემოიტანეე..(ლუ)
-რაა მომიტანეეთ?..(ნაილი)
-უი თქვენ აქ??.. ნაილ სადარი მაიკაა??.. სიცილით იკითხა ლუმ..
-შენს ქალიშვილს კითხე..:დ(ნაილი)
-ეეე ბიჭო ლუქსს რა უქენით.. ახარხარდა ტომი..
მეც კისკისი ამიტყდა..:დ
-არაფერიი გადმოასხა საჭმელიი..:დ(მე)
-ხოდაა რა მომიტანეთ დანაშაულის გამოსასყიდაადდდ??..(ნაილი)
-ნანდოსებში გავიარეეთ.. დაგვეკრიჭა ტომიი..
-რა კარგები ხართ თქვეენ..:დ (მე)
-ძაალიაან..:დ(ნაილი)
ისევ აწრიალდა ტელეფონი..
-აააუუ მომაკვლევინეთ ეს მაქსსიი რაააააა..(ნაილი)
-თავიდანვე მიშლიდა მე ნერვებს.. ეს ვარცხნილობა არაა ისეთიოოო.. რო რამეეე ვაწამოთ..:დ(ლუ)
-თავისთავადდ.. სისხლის ბოლო წვეთამდეე..(ნაილი)
ტომი გვერდით ამომიდგა და ყურში მითხრა:
-სადისტები რო შეგვიყვარდება რა ჭკუაზე უნდა ვიყოთ..:დ
გავუცინე..
*ნაილი:
-ალოო..(მე)
-ნაილ,სად ხართ?..(მაქსი)
-დედოფალთან ვახშამზე..სად ვიქნებით ადამიანო წამოვალთ ახლა..(მე)
-გეყო ხუმრობა.. აქამდე არ წამოსულხართ?..
-ბავშვი დაძინებული დაგვეტოვებინა მარტოო??..
-არ ვიცი.. წამოდით,ახლავე..
-კი შევჭამთ და წამოვალთ..
-არ გიჭირთ არაფერი,სულ ჭამთ.. წამოდით ახლავე.
-აუ ეს ვინაა.. შევჭამთ და წამოვალთ..
ვუთხარი და დავუკიდე.. მართლა წამედით ამოვხდი სულს მაგ იდიოტს..
-რაოო??..(ქეითი)
-რაო და კიდევ ერთხელ შემეხვვეწა მოდი მაწამეო..(მე)
-წამო ახლავე..:დ დანებს ვასობთ ყველგან..:დ(ლუ)
-არა,ნემსები ჯობიააა.. უფრო ბევრი დაეტევა..:დ(მე)
-გეუბნებოდიი??.. სიცილით უთხრა ქეითს სიცილით ტომმა,მანაც გაუცინა..
ვჭამეთ,ამ დროს ლუქსმაც გაიღვიძა..
-ავალ,ჩამოვიყვან ჩემს სიხარულს..თქვა ლუმ და წამოდგა..
-წამოგყვები რაა.. უთხრა მორცხვად ქეითმა..
რაა სათნო მყავს ეს..:დ
-წამოო.. გაუცინა ლუმ..
*ქეითი:
ლუქსი თავის საწოლში იდგა,საწოვარას საყვარლად წოვდა..
-იი დედის სიხარული ვინ არისოო??.. თქვა ლუმ და ლუქსისკენ წავიდა,ლუქსმაც სიცილით გაშალა ხელები..
მართლა რა კარგია ბავშვი.. სიცოცხლის ხალისით გავსებს.. ისეთი საყვარელი და თბილია..
-ქეითთან მიხვალ??.. კითხა ლუმ..
ლუქსიც დაეკრიჭა და ჩემსკენ გაშალა ხელები...
-იიი მოდიიი.. გავუცინეე და ბავშვი ავიყვანეე..
-სე მართალი იყო ნაილი.. გაიცინა ლუმ..
გაკვირვებული სახით შევხედე..
-ესს იიი მართლა საყვარელია..:დ(ლუ)
-მაგიც მოყვაა??..:დ
-უიმეეე მე ისიც ვიცი როგორ ჭამ..:დ ისიც ვიცი რაღაც არაამქვეყნიური ხმა რო გქონია და შენს ჩახუტებაზე აბოდებს.:დ
სიამოვნებისგან იმხელაზე დავიკრიჭე 32ივე კბილი გადმოვყარე..:დ
-აიი ეგ კრეჭაც აღწერილი აქ..:დ მითხრა სიცილით..
მეც გავუცინე და ლუქსს ცხვირით გავეთამაშე..
-გამოვუცვალოთ და ჩავიყვანოთ.. მითხრა ლუმ,მეც ბავშვი საწოლზე დავაწვინე..
-რა ჩავიცვათ დედიკოო??.. ეს გინდაა??.. ჩემო სიხარულოო..
დაუწყო თამაში ბავშვს ლუმ..
მართლა რა კარგია ბავშვიი..
-რა გჭირს ქეით?..(ლუ)
-არაფერი.. ძალიან საყვარლები ხართ..
-ჰაა ბავშვი მოგინდაა??.. მკითა სიცილით..
ალბათ ავწითლდი..:დ
-კაიი ნუ აჭარხლდიი..:დ გეყოლებათ.. თქვენნაირი საყვარელი და მსუნააგიი.. ჰოოო დეეე??..
ლუქსმაც თითქოს თანხმობის ნიშნად ტაში შემოკრა..
-ეს ტაშის დაკვრა ძალიან უყვარს..:დ კონცერტებზე რო დაგვყავს ხოლმე გადმოიღო..:დ მითხრა ლუმ სიცილით..
ბავშვს ჩავაცვით და ქვემოთ ჩავედით..
-მომიყვან?.. ვკითხე..
-ნუ ხარ გოგო მორცხვიიი..:დ გამომართვიი.. მითხრა ღიმილით..
-არა ნუუუ უხდება ბავშვი..:დ აღიარეეთ..:დ აწიკვინდა ნაილი..:დ
-კი კიი..:დ(ლუ)
-ნაილ,ასე ხმამაღლა ნუ გამოთქვამ სურვილებს.:დ:დ აკაკანდა ტომი..:დ
ნაილმა ერთი წარბაწევით გახედა,მერე ჩემთან მოვიდა და მაკოცა..
-რა ეშველებათ რაა..:დ ასეთია ბავშვობაა..:დ თინეიჯერობის ასაკი..:დ კაი დიდი ქალივით დაიწყო ლუმ..
-ერთი შენ რამხელა მყავხარ მაცოდინა..:დ(ნაილი)
-ნაილ,როგორ ელაპარაკები უფროსებს??..:დ ეგ ბავშვი რო მიმიჭყიტეთ მაქ ჩვენია..:დ ასე რომ დიდებივართ ..:დ(ტომი)
-იმდენი თქვენ რა გითხარით..:დ(ნაილი)
-ისე მართლა მიმიწყიტეს ბავშვი..:დ წამოდი დედა აქეთ..:დ ლუმ ბავშვი გამომრთვა..
-მიდი აიღე მაისური და წავედით.. ვუთხარი ღიმილით..
-ჰოო ჰოო.. თორე შემომეწამება მაქსი..:დ
თქვა ნაილმა და სააბაზანოდან მაისური გამოიტანა..
-წავედიით..
ლუს,ტომს და ლუქსს დავემშვიდობეთ და უკანა გასასვლეთან მყოფ მანქანაში ჩავსხედით..
საბედნიეროდ მშვიდად მივედიტ სტუდიასთან..
-მაქსი არი გაგიჟებული,დამშვიდდი ნაილ თორე მე რო მე ვარ მე მომინდა გაგლეჯვა და ცოტა დაოკდიი.. გვითხრა ლიამმა და სარეპეტიციო დარბაზის კარები გაგვიღო..
მაქსი წამოდგა და ჩვენსკენ წამოვიდა..
-როდის ისწავლით დისციპლინას??.. დაგვიწყო ჩხუბი..
ნაილმა თავი ღიმილით გააქანა..
მერე ხელი მომკიდა და იქეთ გამიყვანა..
-მემგონი თქვენ გელაპარაკებით.. (მაქსი)
-არ მცალია..
უთხრა ნაილმა და მაკოცა..
-არაა მაგის დრო! დაიწყეთ რეპეტიცია.. ისედაც დაგაგვიანდათ.. ყველაფერი სათივით გაწერილი რო გაქვთ დაგავიწყდათ??.. აჯაჯღანდა მაქსი..
-ამას ნუ უსმენ,შენთვის სულ მეცლება.. მითხრა ღიმილით და იქვე სავარძელში ჩამსვა..
ენის დავუწყე ძებნა..
მალევე შემოვიდა..
-უი ქეით მოდიი??.. იყვირა და ჩემსკენ წამოვიდა..
-სიწყნარე!(მაქსი)
-ეე ეე ბიჭოო.. დაოკდიი.. (ჰარი)
-მაქს ნერვებზეე დაპრაკუნეებ..(ლუი)
-და თქვენ??.. არასდროს არ მისმენთ!(მაქსი)
-არ ვიჩხუბოთ რააა..(ლიამი)
-მართალია ლიამი.. ხის თავში მაინც არაფერი არ შევა..(ნაილი)
-შეურაცყოფას ნუ მაყენებთ.. დავიწყეთ!(მაქსი)
-რითი დავიწყოთ?.. იკითხა ბარაბანებთან მჯდომმა ბიჭმა..
უიიიი ბარაბააანეეებიიიიიი.. თვალები ამენთო.. ნაილმა შეამჩნია, გამიცინა და ტუჩებით მანიშნა..
-მალე ააბრახუნეეებ..
-იიიიი.. ტაში შემოვკარიი..
-არ ვიცი,რითიც გინდათ იმით დაიწყეთ.. თქვა გაბრაზებულმა მაქსმა..
-რითი დავიწყოთ?..(ლიამი)
-She’s not afraid..(ჰარი)
-კარგით.. თქვა იმ ბარაბანებზე მობრახუნე ბიჭმა..:დ მოიცა რა ქვიაა??.. გაიხსენეე.. ჯოშიი, ჰოო ჰოო ჯოშმაა თქვა.. ბარაბანებზე დასარტმელებს სამჯერ დაარტყა და დაკვრა დაიწყო..
რაღაცნარი საყვარელი ტექსტიაქქ..:დ აგაცეკვებსს..:დ ფეხხიი დახტის უკვე..:დ ახლა რო ავდგე და ცეკვა დავიწყო ეს მაქსი მიმასხმევინებს თავს..:დ ნაილიც ხვდებოდა რო ცეკვა მინდოდა და სიცილი ატეხა..:დ ააა დაიწყო ჩემმა წიწილამ სიმღერაა..:დ მაგარი ტექსტიაქქ..:დ
-შენც გინდა ცეკვა ჰოო??.. საწყალი სახით მკითხა ენმა..
თავი დავუქნიე..
ნაილმა დიდიოტური გრეხვა დაიწყო.;დ
-არ მოგვკლავს მაქსიი??..(ენი)
-მაგის ნერვებზე ვიხტუნოთ..:დ ვუთხარი ეენის და ნაილს გავხედე..
იმანაც სცილით ტავი დამიქნია..
-ჰეე..:დ ვუთხარი ენის და წამოვდექიი..
ჰარისაც ეცინებოდა..:დ მაქსი გაცეცხლებყული სახით უყურებდა ბიჭებს.. მერე მიხვდა რაც ხდებოდა და ჩვენ გამოგვხედა..
ცალი წარბი აგვიწია..
-We’re not afraid..:D
ვიყვირეთ,მაგრამ მის სახეზე მართლა შემეშინდა..:დ დავჯექიი..
ამაზე ნაილს უარესი სიცილი აუტყდა..:დ
-შემდეგიი.. თქვა გაცეცხლებული სახით მაქსმა..
-დაააოკდიი მანდ! შემიშინა ბავშვიიი.. თქვა ნაილმა და ჩემსკენ წამოვიდა..
-შემდეგითქო ნაილ.. უყვირა მაქსმა..
შუანა თითი აუწია,ჩემთან მოვიდა და მაკოცა..
-შემდეგი სიმღერის ტექსტს დაუკვირდი.. მითხრა ყურშიი..
თავი ღიმილიტ დავუქნიე და ვაკოცე..
ლოყაზე მიბწკინა..
-They don’t know about us.. იყვირა და მის მიკროფონთან დადგა..
პიანინოს შესავალი.. რა ლამაზია..)) ნაილი გიტარაზე უკრავდა..
I just wanna tell the world that you’re mine girl..
ვსოო.. გავშტერდიი..)) ნაილს დებილივით ვუღიმოდიი.. ისიც თვალს არ მაშორებდა..
One touch and I was a believer..
ჩეეემიიი სიხარუუულიიი.. როგორ შეიძლება ეს ადამიანი არ გიყვარდეს.. ჩემი წიწილაა.. ეს მაქსი რო არ ეგდოს აქ მივიდოდი ახლა და ჩავეხუტებოდიი..
They don’t know what we do best,it’s between me and you are little secrets..
აუუუ რატო ჩხუბობს ეს იდიოტი მაქსიიი.. სუ ფეხებზე ამის აზრი,მაგრამ არ მინდა კიდევ ერთხელ ვაჩხუბო ბიჭები..
სიმღერა დაამთავრეს..
წამოვდექი და მაქსთან მივედი.. ნაილი გაკვირვებული მიყურებდა.. მაქსმაც იდიოტივით შემომხედა..
ჩუმათ ვუთხარი:
-ძალიან,ძალიან გთხოვთ.. ჩავეხუტები რაა..
გაეღიმა..
-მიდი მიდი.. მითხრა საოცრად თბილი ღიმილით..
-იიი მადლობააა.. ვუთხარი და რატომღაც მოვეხვიე..
მერე მივხვდი რას ვაკეთებდა და უცებ გამოვიწიე..
გაკვირვებული სახით შემომხედა,მერე გამიღიმა..
ნაილისკენ გავიქეცი და მაგრად ჩავეხუტე..
ამიყვანა და დამატრიალა..
-ძალიან,ძალიან,ძააალიაან მიყვარხაააარ..(მე)
-მეეც მეეეც მეეეეეეც... იყვირა და მაკოცაა...
მაქსს ხმა არ ამოუღია..
-ახლაა რო ვიმღერებთ ის იცი როგორ მიყვაარსს???.. ვკივივარ ამ სიტყვის სრული მნიშვნელობით.. მითხრა სიცილით..
ჩემს ადგილს დავუბრუნდი..
-რა უთხარიი??.. მკითხა ენიმ..
-ჩავეხუტებითქო..:დ
-ვერ ხარ შენ..:დ
-კაი მართლაა??..:დ
-მაინც ვერ ხარ..:დ
-Oooooowwwww!!!
გავიგონეე ნაცნობი ხმის კივილი..:დ
ეს მართლაა კივიისს??..:დ საოცარი სიცილი ამიტყდაა..:დ
-Ooooowww!!!
ისევ იკივლა.:დ იი რა შტერი მყავსს..:დ
შემდეგ Ooooowww-ზე მეც ავყევი..:დ ამაზე მას გაეცინა..:დ
აუ როგორ მომწეს ეს Ooooowww!!!:დ
მაგარი სიმღერებია ეს ახლები..:დ
-ჰო მაგარიი იყოოო??.. დამიძახა ნაიილმა...
-აუუუ კიი.. ძალიან..:დ ეს Ooooowww ხო საერთოოდ..:დ
-ვამბობ ჩემნაირიათქო.. სიცილით თქვა ნაილმა..:დ
კიდევ ბევრი სიმღერა იმღერეს..
განსაკუთრებით little things და rock me მომეწონა..
როცა ყველაფერს მორჩნენ ჩვენთან მოვიდნენ და გვერდით მყოფ სავარძლებში ჩასხდნენ..:დ ეს ბარაბანშიკი(ბოდიშით,მაგრამ ქართულად არ ვიცი..:დ) უბარტყუნებდა რაღაცეებს..
ნაილმა კალთაში ჩამისვა,მაქსმა დაგვტოვა.. რაღაც აღარ ბურტყუნებს..:დ
-ისა ნაილ.. დავიწყე მე..
-ჰოუუუ.. მითხრა და მიმიხუტა..
-ბრახუნი მინდააა..:დ ვუთხარი და დარცხვენილი სახით გავხედე..
-რა ბრახუნიი??.. სიცილი ატეხა ლუიმ..
-აიი.. თავით ბარაბანებისკენ ვანიშნე..
-რა უცნაურია ეს გოგო..:დ(ლუი)
-წამო.. ნაილმა წამომაყენა და ჯოშთან მიმიყვანა..
-ხო არ ტეხავს??..(მე)
-შენ რა ყველაფერი გიტყდებაა..:დ არადა ერთი შეხედვთ უკომპლექსო,შარიანი ბავშვი ხარ..:დ მითხრა და ცალი ხელით მიმიხუტა..
-ჯოოოშ..(ნაილი)
-ჰოოო..:დ(ჯოში)
-რააასსს შვეეეებიიიიიიიი...(ნაილი)
-ვუუუკრაააააააააააააავ..(ჯოში)
-რატო ყვირიხართ?.. ვიკითხე გაკვირვებულმა..
-არ შეიმჩნიო..:დ ხოოოდაააა რააა უნდააა გთხოვოოოოოოოოო..(ნაილი)
-ნააანდოოოსეეებბბშიიიიი აააარრრ მიიიინდაააააა..(ჯოში)
-არააააა ნანდოოოსეებიიიიიიიისთთვიიიიიიის აგეერ მყაავსს..:დ(ნაილი)
-აააააააააბაააააააააა???!!(ჯოში)
-მიდი უთხარიი..:დ მითხრა ნაილმა..
-შენ ვერ ეტყვიი??..;დ(მე)
-აარა იმ სიტყვით უთხარიი..:დ მიდი რააა..:დ თან იყვირეე..:დ(ნაილი)
-კაიი..:დ ბრაააახუუუნსსს მააასწაააავლიიიიიიიი???..:დ ვიყვირე..
ჯოშმა სიცილი ატეხა..:დ ნაილიც აყვაა..:დ ეეე ესენი დამცინიააან??.. უკან მივიხედეე ყველა იცინოდა..მასე ხოო??..
გავბრაზდიი.. ხელები გადავჯვარედინე და ტუჩები წამოვწიე..
-ეეე ახლაა! ნუ დაცინით ჩემ სულეელს.. ნააილმა უცებ შეწყვიტა სიცილი და მიმიხუტა..
მე არ ჩავეხუტე..
-კააი ნუ მიბრაზდები ვიტვიიტ..მითხრა და კოცნა დამიწყო..
მე არ ვაკოცე.. ისევ გაბრაზებული ვიდექიი..
-ვიიიტვიიტიიიკოოოოოოო.. ღიტინი დამიწყოო
-არ მეღიტინება,მტკივა.. ვუთხარი გაბრაზებული ხმით..
-ეე კააიი რააა.. მოდიიი ჩამეხუტეეე...
მითხრა და მაგრად მიმიკრა..
-მასწავლისს??.. ვკითხეე კრეჭით..
-ხო ასწავლიი??.. მიუბრუნდა ჯოშს..
-ბრახუნს თვითონაც შეძლებს და დაკვრას ვასწავლი..:დ სიცილით ტქვა ჯოშმაა..
-იიიიი... ვიყვირეე..:დ
-ჰე ახლა ჩამეხუტეე..:დ(ნაილი)
-შენ რა შუაში ხარ..:დ ჯოშს უნდა ჩავეხუტოო..:დ(მე)
-არ გაბედოო.. ნაილმა ჯოშს ცალი წარბი აუწიაა..
მე დავეკრიჭე..
-რატოო რაა..:დ სიცილიტ თქვა ჯოშმა და ხელები გაშალა..
-ქეიიითთთთ!! მიყვირაა და ბეხების ბაკუნი დაიწყო..:დ
-რაა შტერრიი ხააარ..:დ ვუთხარი ნაილს და ჩავეხუტე..:დ
-მაინც ჩემი ვიტვიტაა ესს..:დ თქვა სიცილით და ჯოშს ენა გამოუყოო..:დ
***
-ესეიგი,ჯერ გავარკვიოთ რიტმის შეგრძნება თუ გაქ.. სმენა და ასე შემდეგ.. მითხრ ა ჯოშმა..
მე ბარაბანებს მივუჯექი.. ნაილი ისე საყვარლად მიყურებდა..
-კი კი სმენა ააქვს.. მღერის.. ამაყად უთხრა ნაილმა..
-ჰოდა ძალიანაც კარგიი.. ესეიგი რამდენიმე რიტმს გასწავლი.. თუ გინდა ჯერ შენით იბრახუნე..:დ(ჯოში)
-ეეე ნუუუ დამცინიიი..:დ(მე)
-ნუ დაცინი ბიჭოო..:დ უთხრა ნაილმა და ხელი მსუბუქად კრა..
-კაი ჰოო...
ჯოში გვერდით მომიდგა და ჯოხები გამომართვა..
-აიი შეხედე..
მითხრა და ერთი ჯოხი ორჯერ დაარტყა ზედა რგოლს..
-მერე მესამეჯერ უკვე ერთად ურტყამ.. და ბოლოს მარტო ზედას.. გასაგებიაა??. მკითხა ღიმილით..
მეც თავი დავუქნიე და ჯოხები გამომართვი..
-თუ მართლა ავბრახუნდი არ დამცინოთ.. ვთქვი სიცილიტ და ზედა ჯოხი დავარტყი..
ერთი შეხედვიტ ადვილი ჩანდა მაგრაამ..
ცოტა გამიჭირდა,მაგრამ მგონი სწორად დავუკარი..
-ყოჩააღ.. სმენა ნამდვილად გქონია.. ღიმილით მითხრა ჯოშმა..
-აბა გატყუეებდიი???.. ყოჩაღ ვიტვიიტ.. შენთან ვაარ..:დ სიცილით მითხრა ნაილმა..
-ახლაა მესამეც ჩავრთოთ.. მაქ ქვემოთ,ფეხთან პედალს ხედავ??..
მე ტავი დავუქნიე..
-დააწექი..
დავაწექი.. ბრახ..
-უიმეე დედაა.. წამოვხტი..:დ
-აჰაჰაჰააა..:დ რაა სულლეელიი ხაარ..:დ ისევ სიცილი ატეხეს..
-ეეეე ნუუუ დამცინიიითთთ..(მე)
-საყვარელი ხარ შტერროო..:დ მითხრა ნაილმა და ჩამეხუტა..
-თუ საყვარეელი ვარ რატოღა დამცინითთ?..:დ(მე)
-შტერო ვერ გაიგონეე??..:დ (ნაილი)
-ნუ მეხუტები,ბოროტოო.. ვუთხარი და ისევ ბარაბანეებს მივუჯექი..
-აუუ ნუ ხარ ბუტიაა რაა..(ნაილი)
-არ დამცინო და არ ვიქნები..
-კაი ვსოო.. მითხრა და უკნიდან მომეხუტა.. თავი მივაბრუნე და ვაკოცე..
-შევრიგდით?..(ნაილი)
-კიი.. ახლა გამეცალე უნდა ვისწავლო..:დ ვუთხარი სიცილით..
***
კიდევ რამდენიმე რიტმი ვისწავლე..
-კარგი მოსწავლე ხარ..:დ(ჯოში)
-ჩემი დამსახურებაა..:დ წამოხტა ლუი..
-შენ ვაბშე რა შუაში ხარ..:დ(ნაილი)
-ეე ბიჭო,ქეით ხო ვაარ???..(ლუი)
-ააბაა რაა.. ვუთხარი და ჩავეხუტეე..
-ეს გოგო ყველას ეხუტება ჩემს გარდაა რაა..:დ(ნაილი)
-ოჰოჰოჰ აწუწუნდა..:დ მიდი თორე მომკლავს..:დ(ლუი)
ნაილტან მივედი და ჩავეხუტე..
-არ წავიდეთ სადმეე?.. მკითხა ღიმილით..
თავი დავუქნიე..
-ლუის,შენი მანქანა მათხოვე რაა..(ნაილი)
-ბიჭო კი გათხოვებ,მარა ძაან ჩქარა არ იაროთ.. რაღაცა გრუხუნებს და..:დ(ლუი)
-როდის იყო მანქანა სწრაფად დამყავდა??..:დ მათხოვე ერთი შენი ყველაზე კომფორტულია..:დ(ნაილი)
-ჰაა.. ლუიმ გასღები ესროლა..
ბავშვებს დავემშვიდობე,ჯოშს მადლობა გადავუხადე და წავედით..
უკანა გასასვლელიდან მშვიდად გავედით..

************ 50 ************
უკანა გასასვლელიდან მშვიდად გავედით..

უცებ გზა მანქანამ მოგვიჭრა.. იქედან უამრავი პაპარაცი გადმოხტა,გვიღებდნენ სურათებს,მანქანას გიჟებივით ახტებოდნენ და რაღაცეებს ყვიროდნენ.. ნაილს სახე აეწვა.. აუწითლდა.. სადაცაა აფეთქდებოდა..
-ნაილ,დამშვიდდი.. ვუთხარი და ხელი ხელზე დავადე..
-გაკოცებ ახლა.. მითხრა ისე რომ არ გამოუხედავს..
-გაგიჟდი?.. ამათ მეტი რაღა უნდათ?...
-მაინც გაკოცებ..
-ნაილ.. დამშვიდდი.. ვუთხარი ღიმილით..
-მაშინ გავიტან ყველას.. მიტხრა და გამომხედა..
-რას მიყურებ.. ხო ახლა დავაჭერ გაზს და გავიტან ყველას.,.(ნაილი)
პირველად დამელაპარაკა ასე უხეშად.. ასეთი უხესი კილოთი..
არაფერი მითქვამს..
ისევ ეს კამერების შუქები,ხმები.. ყველაფერი ნერვებზე მოქმედებდა.. მეც ავიჭერი.. სადაცაა გადავიდოდი მანქანიდან და კივილს დავიწყებდი..
-აუუ გავიტაან რააა..(ნაილი)
-მიდი!!!(მე)
ნაილმა გაზს ჯერ ფრთხილად დააჭირა,თითქოს პაპარაცები გააფრთხილა,ისინი მაინც არ დაოკდნენ.. პირიქით უფრო შეახტდნენ მანქანას..
ნაილმა გიჟური სიმღერა ჩართო..
-ჰეე მზად ხარ ჩემთან ერთად ციხეში ჩაჯდეე?...
მე ტავი დავუქნიეე..
ნაილმა კიდევ ერთხელ დააჭირა გაზს ფეხი.. ეს იდიოტი პაპარაცები მაინც არ გადიოდნენ..
-მე გავაფრთხილე.. თქვა ღიმილით..
მე თავი დავუქნიე,ასევე ღიმილით..
ნაილმა ფანჯარა ჩამოწია, შუა თითეები აწია და ხმამაღლა იყვირა „Fuck You! I love her!!”
მერე გამომხედა წარბები აათამაშა და გზისკენ არც გაუხედავს ისე დააჭირა გაზს..
-შტერი ხარ ჰორან.. ვუთხარი სიცილით..
გამიღიმა,მოიწია,მაკოცა და გზა გააგრძელა..
ნაილს უცებ სახე აეშალა.. აქეთ-იქეთ დაიწყო ყურება.. აშკარად ანერვიულდა..
-რა გჭირს?.. (მე)
მას არაფერი უპასუხია... აქეთ-ქეთ ატრიალებდა საჭეს..
-ნაილ,საით მივდივართ?..(მე)
ისევ არაფერი უპასუხია.. შეშინებული სახით შემომხედა..
-ნაილ,მაშინებ(მე)
-გადახტი! იყვირა...
-ნაილ,რა ხდება.. სად გადავხტე?..
მეგონა ხუმრობდა,სიცილიტ ვუპასუხე..
-ქეით,გადახტი გთხოვ.. მითხრა და ღვედი შემიხსნა..
-ნაილ,ნუ სულელობ და გულს ნუ მიხეთქავ.. ვუთხარი და ღვედი ისევ შევიკარი..
-ქეით.. მიყვარხარ..
-მეც მიყვარხარ ნაილ.. ვუთხარი ღიმილით,მაგრამ მისი აშლილი სახე მართლა მაშინებდა..
ნაილმა საჭეს ხელები გაუშვა,ყელზე მომხვია,მისკენ მიმიზიდა და მაკოცა..
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BmTt9tszMO0
რაღაც უცნაური ხმა გავიგე.. თავში რაღაც საშინელი ტკივილი ვიგრძენი,ნაილის ტუჩები მომშორდა.. შემეშინდა.. ყველაფერი დამისველდა.. კიდევ უფრო შემეშინდა.. თვალები გავახილე.. სად ვიყავი?.. რატოა ამდენი წყალი?..
ნაილს გავხედე, თავიდან სისხლი მოსდიოდა..
-ნაილ!! ვიყვირე,ღვედი შევიხსენი და მისკენ მივჩოჩდი.. თვალები გაახილა,გამიღიმა, მაკოცა..
-ნაილ,რა ხდება?...
რატომ ვიყავით წყალში?.. რა ხდებოდა?... ვერაფერი გავიგე.. ნელ-ნელა წყალი მატულობდა..
-მაპატიე ქეით.. მითხრა და ისევ მაკოცა..
-ნაილ,რა ხდება?..
-არ არის ახსნის დრო.. მითხრა და ფანჯრის ჩამოწევა სცადა..
-ნაილ,რას აკეთებ?..
-უნდა გაგიყვანო... მითხრა და ისევ მაკოცა..
არა მართლა წყალში ვიყავით.. მანქანა გადავარდა?.. საშინელი გრძნობა დამეუფლა.. ყველაფერი მიმეყინა..
*ნაილი:
ლუიმ ხომ გამაფრთხილა.. არ უნდა დამეჭირა გაზზე.. რატო არ გადახტი ქეით,რატოო?.. ვერ გაგიმეტებ სასიკვდილოდ.. ჩამოვწევ ამ ფანჯარას და გაგიყვან.. ვერ მოგკლავ.. ფუ შენი ყველაფერი ჩემი ბრალია.. არა ქეით,ვერ მოგკლავ.. არა... ღმერთო გთხოვ დამეხმარე.. გემუდარები.. ჩემი იდიოტობის ბრალია.. ღმერთო გეხვეწები ოღონდ ახლა ქეითი გადაარჩინე.. გთხოვ.. ყველაფერს გავაკეთებ.. ღმერთო მე თუ გინდა მომკლაი.. ხო ხო მე მომკალი ოღონდ ის გადაარჩინე...
წყალი უფროდაუფრო მატულობდა.. აი უკვე ყელამდეა..://
ღმერთო გევედრები..
ფუ შენიი..:@ გაიჭედა ფანჯარა..://
-ქეით,მიდი.. ეს იყო ბოლო სიტყვები რისი ტქმაც მოვახერხე.. მთლიანად წყალმა დაგვფარა..
ქეითს ვუბიძგე და ფანჯრისკენ გავაცურე.. მინდოდა გასულიყო... მიდი ქეით გთხოვ..
*ქეითი:
არა ნაილ,უშენოდ არსად არ წავალ.. ან ორივე წავალთ ან ორივე მოვკვდებით..
ნაილს ხელი მაგრად ჩავჭიდე და ფანჯრისკენ გავცურე...
ნაილმა ტავი გააქანა..
*ნაილი:
თავი გავაქანე იმის ნიშნად,რომ ორივეს გადასარჩენად ჟანგბადი არ გვეყოფოდა.. აი უკვე მიჭირს გამოსახულების გარჩევა.. თვალები მიბნელდება.. ჰაერი მჭირდება.. ცოტაც და ფართხალს დავიწყებ.. ღმერთო კიდევ ერთხელ გთხოვ გადამირჩინე ჩემი გოგო.. გთხოოვ..
ქეითი ჩემსკენ მოვწიე და უკანასკნელად ვაკოცე..
ძალიან მიჭირს მის ტუჩებთან დამშვიდობება,მაგრამ უნდა დავემშვიდობო.. ის უნდა გადარჩეს..
ხელი ვუბიძგე..
ვეღარ ვხედავ...
ვეღარ ვსუნთქავ.. იმედია ქეითმა გაცურა.. ღმერთო გთხოვ...
აი უკვე დარწმუნებული ვიყავი,რომ ამ ცხოვრებისგან შორს წავედი,მაგრამ რაღაც მხურვალე ვიგრძენი მთელს სხეულში.. გავთბი.. ამ სითბომ ისევ მომაბრუნა ამ ტანჯვაში,ამ მწარე რეალობაში..
არ გაუცურია..://
იმის გაფიქრებამ,რომ ჩემს გამო ის ახლა სიკვდილს ებრძოდა,ჟანგბადის ბოლო მოლეკულას იყენებდა, გულს მიკლავდა.. ისედაც შეკრულ სუნთქვას კიდევ უფრო მიკრავდა...
*ქეითი:
ხელი მკრა.. მაგრამ არა მის გარეშე ჩემს სიცოცხლეს რა აზრიაქვს?.. ხელი მოვკიდე და უკნიდან მივეკარი.. ან ერთად ან საერთოდ არა..
მისკენ მიმაბრუნა და ჩამეხუტა..
ტირილი მინდოდა.. ალბათ ვიტირე კიდეც,ვერ ვიგრძენი უბრალოდ..
თვალებით ვუთხარი:
I wish we were always together..
მანაც თითქოს თვალებით მიპასუხა..
We are!
მის თვალებს ჩავაშტერდი.. ადრეც ვაშტერდებოდი ხოლმე,მაგრამ ახლა სილამაზის გამო არა.. მისი კაშკაშა ცისფერი ფერი გაქრა.:// განაცრისფერდა.. მისი თვალები აღარ ანათებდნენ.. ჩაკვდნენ.. და მათთან ერთად ჩემი სიცოცხლეც კვდებოდა.. ფილტვებში წყალი ჩამეღვარა.. ვცდილობდი მესუნტქა,მაგრამ არ გამომდიოდა.. ფეხები და ხელები წამით ამისხმარტლდა... ეს კრუნჩხვა იყო.. მაგრამ მალევე დავმშვიდდი... ნაილს უფრო მააგრად მოვუჭირე ხელები.. რაც უფრო მივდიოდი სიბნელისკენ მიტ უფრო მაგრად ვუჭერდი ხელს.. ეს ყველაფერი ძალას მართმევდა,ძალას სიკვდილტან ბრძოლისთვის.. მაგრამ მაინც რაღაც საუცხოო,ლამააზი,თბილი მაკავებდა ამ სამყაროში.. თვალებში ყველაფერი ამერია.. ათასნაირ ფერს ვხედავდი.. მეც და ნაილიც ამ ფერებში ვითქვიფებოდით.. შემცივდა.. ეს რაღააა?.. რაღაც მანათობელი მოდიოდა ჩემსკენ.. თუ მე მივდიოდი მისკენ?... ერთმანეთს ვუახლოვდებოდით.. რაც უფრო ვუახლოვდებოდი შუქს მით უფრო ვხვდებოდი,რომ წყვდიადში ვიკარგებოდიი..აშკარად ვიგრძენი წყვდიადი და გონიც დავკარგე..
*ნაილი:
ჩემი საწყალი გოგონაა.. როგორ დაგტანჯე და ახლა ჩემს გამო ამ მტანჯველი,მაგრამ მაინც ლამაზი ცხოვრებიდან მიდიხარ.. მიყვარხარ ქეით.. ცხოვრებაზე მეტად.. თუმცა რა ცხოვრებაზე ვილაპარაკო როცა ცხოვრება წაგართვი.. ჩემს გამო უარი თქვი გართობაზე.. ჩემს გამო უარი თქვი ადამიანზე რომელიც 4 წლის განმავლობაში გიყვარდა.. ჩემს გამო იტანდი შეურაწმყოფელ თვითებს „ფანებისგან“.. ჩემს გამო იტანდი პაპარაცებს,უხერხულ შეკითხვებს.. და ახლა იმის მაგივრად,რომ მადლობა გითხრა გკლავ.. და მაინც შენი უზომოდ დიდი სიყვარულით მათბობ..
მოიცა... შემცივდა..://
წავიდა?..
არა ღმერთო.. ღმერთო არაა... ხო გთხოვე ღმერთოოო?.. რატომ ღმერთოოოო რატოოომ???..
მის სხეულთან ერთად ჩემმა სუულმაც დაიწყო ყინვა.. ვერანაირად ვხვდებოდი როგორ გავძელი ამდენ ხანს ცოცხალი.. ვერ ვსუნტქავდი.. ჟანგბადი აშკარად არ მეყოფოდა... უცებ...
მივხვდი.. მივხვდი რა მაკავებდა ამდენ ხანს დედამიწაზე.. ქეითის სიყვარულის ფაქიზი ძაფები.. ძაფები რომლებიც არ მაძლევდნენ მისი დატოვების საშუალებას.. ჩემი სიყვარული კი იმდენად ძლიერი ვერ აღმოჩნდა რომ ისიც ჩემს გვერდით დაეტოვებინა.. წავიდაა ქეითი..:// დამტოვაა ჩემმა ერთადერთმა სიყვარულმა.. წავიდა და თან ჩემი სულიც გაიყოლა.. უკანასკნელად,მთელი ძალით მოვეხვიე.. უკანასკნელად შევეხე მის ტუჩებს და უკანასკნელი ჟანგბადის,არა სიყვარულის მოლეკულებიც ამოვუშვი...
მოლეკულები ჯერ ღაწვებზე აფოფხდნენ,შემდეგ შეუერთდნენ წყლის უსასრულობას...
***
-ნაილ..(ქეითი)
-ჰოო..(ნაილი)
-ლამაზია...(ქეითი)
-ძალიან..(ნაილი)
-ხო სულ ერთად ვიქნებით?..
-კიი,ძვირფასო.. სამუდამოდ..
ნაილმა ქეითს აკოცა.. შემდეგ ხელი ჩასჭიდა.. ერთად გაუყვნენ გზას სინათლისკენ.. უსასრულობისკენ.. წავიდნენ იქ სადაც არ არსებობს ბოროტი ადამიანები.. სადაც არ დარბიან პაპარაცები.. სადაც ყველას ერთმანეთი უყვარს... სადაც სხვისი ბედნიერება უხარიათ.. სადაც სულ სინათლეა.. სადაც უბრალოდ,ბედნიერები არიან.
-მიყვარხარ,ნაიილ..
-მეც,ქეით..
****
-დღეს 12 საათსა და 35 წუთზე ტბაში აღმოჩენილი იქნა მანქანა.. შიგნით ორი ადამიანის ცხედარი იმყოფებოდა.. ერთ-ერთი მათგანი ამოცნობილ იქნა..სამწუხაროდ ის იყო ცნობილი ბოი ბენდ one direction-ის წევრიი,ნაილ ჰორანი.. მის სხეულს ჩახუტებული გოგონა სავარაუდოდ მისი შეყვარებული.. ჩვენტვის უცნობია რა მოხდა.. ფაქტია,რომ ისინი დაიხრჩვნენ.. მათი სხეულების დაშორება ვერ მოხხერხდა.. ძალიან ძლიეად არიან ერთმანეთს ჩახუტებულები.. დანარჩენს ექსპერტიზა გაარკვევს.. სამანტა დევინი BBC-სთვის..

************ 51 ************
-მზად ხარ??...
-კიი კიი..
სარკეში,კიდევ ერთხელ ჩავიხედე.. დავტრიალდი..
თთქოს ყველაფერი,მქონდა,მაგრამ მაინც მაკლდა.. მაკლდა გვერდით ადამიანი,ვისი მეშვეობითაც შედგა ეს დღე.. ქეითი..:// ჩემი საწყალი გოგო..
ვიგრძენი,რომ სადაცაა ვიტირებდი.. მაკიაჟს გამიფუჭებდა.. ღრმად ჩავისუნთქე.. თითქოს მხარზე თბილი შეხებბა ვიგრძენი,მიიხედე,მაგრამ.. სიცარიელე..
ქეით,რრომ იცოდე როგორ მნატრები.. როგორ მინდოდა ცემს გევრდით ყოფილიყავი ამ ყველაზე მნიშვნელოვან დღეს.. დღეს ხომ ვტვოდები.. ჰოო ქეით,გახსოვს რომ გიყვებოდი მგონი ჰარის ხელის თხოვნა უნდათქოო??.. ჰო,ვთხოვდები.. ქორწილის სამზზადისში ისე ვიყავი გართული,ყვავილებიც არ მომიტანია.. მაპატიე ჩემო გოგო.. როგორ დამავიწყდი.. ახლა იდგებოდი აქ,დამეკრიჭებოდი და დამცინებდი.. ქუსლებზე სიარულსაც მასწავლიდი.. ჩემო გოგო.. როოგორ მენატრები..
-ენი...
-ჰოო..
-ეეე გოგო,შენ რაა ტირი???.. ჰარი გიჟს გავს..
-ჰოო ლუიი.. ქეითი მენატრეებაა..
ლუიი შემოვიდა.. საწყალი სახით შემომხედა..
-ჩვენც გვაკლია,ჩვენი ორი იდიოტი.. ნაილერი და ქეითი.. თან.. ღმერთო არ უნდა მეთხოვებინა მანქანა..
მითხრა და მომეხვია.. ორივე ავტირდით.. თითქოს ისევ ვიგრძენი თბილი შეხება..
-ლუუ იგრძენიი??.. ვკითხე შეშინებულმა..
მან თავი გაკვირვებული სახით დამიქნია..
ისევ მოვეხვიე.. მერე სარკეში ჩავიხედე.. მაკიაჟი ოდნავ გამიფუჭდა,მაგრამ ადვილათვე შევისწორე..
-წამო ახლა თორე გაგიჟდა ჰარიი..
მითხრა ღიმილით..
კიდევ ერთხელ დავტრიალდი სარკეში..
-ლამაზი ხარ გოგო წაამოოო...
ლუიმ ხელი მსუბუქად მკრა და ოთახიდან გამათრია..
ჰარის მეჯვარე ლუია..
ჩემი კი.. ჩემი...
ჩემი მეჯვარე ქეითი უნდა ყოფილიყო.. ჩემი ქეითი.. ღმერთო სევ ცრემლები მოაწვნენ თვალებს..
-შენ რა ტირიი?... ჩურჩულით მკითხა მამაჩემმა,რომლისთვისაც უკვე ხელი გამიყრია,მივწეპებულვარ და ცოტახანში ეკლესიაშიც შევიდოდი..
-სიხარულისგან..
მოვატყუე მამა და შევეცადე ღიმილით ამეფარა ქეითისა და ნაილის მონატრების ცრემლები..
ნეტავ ახლა აქ იყო ქეით..
ისევ ის უცნაური თბილი შეგრძნება.. თითქოს ვიღაც მეხუტებოდა..
მიმოვიხედე.. სიცარიელეა..
თითქოს ნაცნობი ჩახუტება იყო,მაგრამ.. არა შეუძლებელია.. თავი გავაქანე..
შევედი.. ჰარის გაბრწყინებულმა სახემ ყველაფერი დამავიწყა..
ხელი ჩავჭიდე და მაღლა ავიხედე.. ღმერთს მადლობა გადავუხადე ყველაფრისთვის..
-დიახ,თანახმა ვარ..
ვუპასუხე.. ჰარის გავხედე.. მწვანე თვალებში სიხარულის კაცუნები დაუხტოდნენ.. უზომოდ ბედნიერი ვიყავი..
ბეჭდების გაცვლის დრო მოვიდა..
მეჯვარეს გავხედე.. ისევ ქეითი გამახსენდა..
ახლა ის უნდა ყოფილიყო აქ.. ისევ მომაწვნენ ცრემლები.. ლუის გავხედე,თავი ღიმილით გააქანა.. დამშვიდდიო მანიშნა.. მეც ღრმად ჩავისუნთქე..
-შეგიძლიათ ერთმანეთს აკოცოთ..
ჰარის სახე გაებადრა.. უზომოდ ბედნიერი იყო.. მაკოცა,მეც ვაკოცე..
-იიიიიიიიიიი...
თითქოს ვიღაცამ იყვირა და ტაში შემოკრა..
თავი შეშინებულმა გავწიე,ჰარისაც უცნაური სახე ქონდა..
-შენც გაიგე??.. ვკითხე შეშინებულმა..
-თუ ქეითის „იიი“ ს და ტაშს გულისხმობ კი..
გაოცებულმა მიპასუხა..
მიმოვიხედეთ... აშკარად ვიღაც უშნოდ გვეთამაშებოდა..
-გაგიჟდა ხაალხიიიი..
ჩუმად და უხერხული ღიმილთ გვითხრა ლუიმ..
ჩვენც გავიღიმეთ და რესტორნისკენ წაავედით..
დიდი,ლამაზი,თეთრი რესტორანი იყო..
მაგიდები ეზოში იყო გაწყობილი..
ლამაზი ეზო,თეთრი მაგიდები,შოკოლადის შადრევნები..
ყველაფერი შეუდარებელი იყო..
მაგრამ მაინც.. ქეითი მაკლდა.. ძალიან მჭირდებოდა მისი გვერდით ყოფნა.. ისე მენატრებოდა,ისე ძალიან..
-მადლობა.. ძალიან დიდი მადლობა..
კიდევ ერთ მოლოცვას ვუპასუხე ღიმილით..
და აი ისევ.. თითქოს ჩემს გვერდით მდგომ,ცარიელ სკამზე ვიღაც იჯდა,იციონდა და მეხუტებოდა.. დამაჟრიალა..
-წამო ვიცეკვოთ..
მოვიდა ჰარი..
-ჰარი,შენც გრზნობ თუ შევიშალე?..
ისევ სითბო.. ისევ ვიგრძენი..
-ახლა??.. ვკითხე იმედით..
თავი დამიქნია და მიმიხუტა..
-ჩვენთან არიან პატარავ..
მითხრა ღიმილით..
საღამომდე ვგრძნობდი მათ ჩვენთან ყოფნას.. მესმოდა ქეითისა და ნაილის ხარხარი,ტაში..
ვგრძნობდი ქეითის თბილ ჩახუტებას..
-ჩვენი წასვლის დროა..
წარბების თამაშიტ მითხრა ჰარიმ..
სტუმრებს კიდევ ერთხელ გადავუხადეთ მადლობა და სასტუმროსკენ წავედით..
სანამ მანქანაში ჩავჯდებოდით ზემოთ ავიხედე.. გამეღიმა.. იდიოტივით დავიწყე სიცილი..
ისევ ჩემ საყვარელი,ნაცნობი კისკისი მომესმა..
-იიიიიი..
ყვიროდა ვიღაც და ტაშს უკრავდა..
ჰარი უკნიდან მომეხვია..
-ხომ ვამბობდი.. მითხრა ღიმილით..
-მიყვარხარ ქეით..
ცრემლები მოვიწმინდე..
-მეც..
თითქოს ნაცნობი ხმა ჩამესმა ყურშიი.. მერე ისევ ის კისკისი...
-შენც ნაილერ..
თქვა ჰარიმ და მანქანის კარი გამომიღო..
*****
-ვაიმე მიხვდაა,ძვლივს!!
-კაი ხანია მიხვედრილია ეგ..:დ ახლა ლუის მივხედოთ..
-ლუისთან ვიყავი კაცო უკვეე..:დ
-აუუ ქეიითთ.. წამო რა სასტუმროშიი გავყვეეთ..
-რაა გინდა ბიჭო სასტუმროშიი.. არ იცოდე ახლა რას იზამენ..:დ
-ჰოდა რო ვიცი მაგიტო მინდაა..:დ
უთხრა წარბების თამაშით..
-ეე მიდი გამასწარიი.:დ წამო ლუქსთან..
-ჩეემიი ლუქსიიტოოო..
ხელები წელზე მოხვიეს ერთმანეთს და კუნტრუშით წავიდნენ უკვე 5 წლის ლუქსთან..
ბავშვები.. რა სუფთა და წმინდა არსებები არიან..
უცებ დაინახა მისთვის ორი ძვირფასი ადამიანი.. უცებ მიხვდა ვინ მალებოდა ორი მანათობელი სხივის უკან.. მოეხვია მათ..
-ჩვეენ სუულ თქვენთან ვიქნებით...



№1 სტუმარი მიკა

auuu es ra qeniiii ..rato mokali naili da qeitiii exa moxdeba saswauli, exla gadarchebiantqo da ra chaidineee auuuu

 


№2  offline წევრი nini :)

auuuuu codoebi iyvnen, ratooo mokvdnen? arada megona ertad iqnebodnen

 


№3 სტუმარი Pawy

Auuu rato mokaliiiii

 


№4  offline წევრი unijo mwerali

მე არ დამიწერია დზალიან მომეწონა ეს მოტხრობა და მაგიტო დავდე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent