შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსასრულო წამი"ცხოვრება(3 თავი)


10-10-2016, 00:56
ავტორი ელზა
ნანახია 1 433

ელენეს დას „ნიაკოს დაბადების დღე უახლოვდებოდა ‘7დეკემბერს. სულ რაღაც 10 დღეში.. მანამდე კი ნიაკო და ელენე აგროვებდნენ ფულს 9 დღის განმალობაში და არამედ იმისთვის კი არა რომ რამე აეღნიშნათ ან თუნდაც ეყიდა იმის მაგივრად ნიაკოს ის რაც უყვარდა და მოსწონდა..დრო და დროის განმალობაში ორივე დამ გადაწყვიტა იმ ფულით რამე შეეძინათ ისეთი რამის ნივთი რომელიც ქუჩაში მაცხოვრებელ რამდენიმე ადამიანისთვის დახმარება გაეწიათ..რათქმაუნდა ასეც მოხდა და თბილი კაშნი იყიდეს ელენემ და ნიაკომ ,რომელიც ყელზე მაინც შემოიხვევდნენ რომ თბილად იყვნენო.სანამ დაარიგებდნენ ,შინ დაბრუდნენ და ,ნიაკომ თავის უჯრიდან რამდენიმე სათამაშო გამოიღო და ელენემ ჰკითხა თუ რატომ გამოიღო ან რისთვის.ნიაკომ უპასუხა რომ იქნებ პატარაც მათხოვრობსო და ჩვენგან დახმარებას ითხოვსო,ფულით თუარა ის ხო მაინც გამხიარულდება და გაგვიღიმებს..ელენემ უთხრა, მერე შენ ნიაკო?მე აღარვარ პატარა მე მამა და დედა მიყიდის ისევ თუ რამე მომინდება..ჩაალაგეს და ცალ ცალ პარკებში და გადააწყვეს. გარედ გავიდნენ ამასობაში და დაიწყეს რამდენიმე ადიამიანისკენ დახმარება გაუწია და მადლობებს უხდიდნენ და ლოცავდნენნ გზა და გზა.ზოგს ცრემლები სდიოთად,ზოგი კი გახარებული იძახოდნენ ‘ნუთუ’ არსებობენ კარგი ადამიანებიო..
პატარა ბავშვი დადიოდა წინ და უკან.. და ვერ გაეგო როგორ გაეყვანა დრო ,ხელი ქონდა გაწოდებული და 5თეთს ითხოვდა“ხუთი თეთრით მაინც დამეხმარეთო.
ელენემ ის დარჩენილი ხურდები გაუწოდა და ნიაკომ კი სათამაშო აჩუქა ტოჯინა’გოგონას...რომელიც ანგელოზივით გოგო იყო პატარა და ქერა... 6 წლის იყო ის პატარა გოგონა...გული შემიწუხდა ისე მეცოდებოდა ასეთ სიცივეში.. ნელ ნელა დაარიგა და გზა და გზა დალოცეს.ამავე დროს შებნელდა და შინ დაბრუდნენ.. მეორე დღეს 7 დემბერი „ნიაკოს დაბადების დღე რომელიც პატარა და საყვარელი გოგო 6 წლის გახდა.
მისმა მშობლებმა გადაწყვიტეს აეღნიშნათ ნიაკოს დაბადების დღე. საღამოს აღნიშნეს ფეირვერკებით და ასევე ტორტიც მოუტანეს და იმ ტორტში შუა ნაჯერში ბარბი იყო ქერა მოხატული.. დაიგრუზა და ელენემ და მისმა მშობლებმა ჰკითხეს თუ რატო არაფერს ამბობდა და არც აქრობდა სანთლებს. ელენეს შეხედა და უთხრა იმ პატარა გოგოს როგორ გავს ქერა და ლამაზიო.. მისმა მშობლებმა უთხრეს რომ ორივე ერთ „ერთ სურვილებს აუსრულებდნენ.. მას ორი სურვილი ჰქონდა ის რომ ,იქ როდესაც დახმარება გაუწიათ ორივე დამ უნდოდა რომ იმ პატარა გოგოსთან ერთად ჩაექრო სანთლები და ისიც თავის სახლში ეცხოვრვა..



№1  offline აქტიური მკითხველი select

ვაიიი რა კაი იყოო სამივე თავი წავუკითხე მართალია პატარაა და რამე მაგრამ იმხელა სითბოა ჩატეული რომ არ ვიცი რაა ასე განაგღზე და მალე დადე ველოდებიიი heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent