შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ მოკვდები (თავი 13)


16-10-2016, 00:00
ავტორი სატი
ნანახია 1 723

ანი სკოლაში სხვა გზით მივიდა. სკოლის ეზოში კიბეებზე იჯდნენ, რატი, კატო, ლაზარე და ირაკლი. რატის ხელი ჰქონდა გადახვეული კატოსთვის და ცალი ხელით ეწეოდა. კატოს ერთ ხელში ტელეფონი მეორე ხელში-ყავა. ლაზარე და ირაკლი გამწარებულები ლაპარაკობენ ერთმანეთთან. ანიმ სათვალე გაისწორა რო არავის დაენახა ნამტირალები და ჩაშავებული თვალები. მერე ყავა იყიდა და მათთან მივიდა.
-საშინლად გამოიყურები-ახედა რატიმ
-მადლობა
ანი რატის გვერდით ჩამოჯდა.
-რა მოხდა?(ლაზარე)
-რა უნდა მომხდარიყო?(ანი)
-ან ჩვენზე კარგად არავინ გიცნობს-ახედა კატომ და ისევ ტელეფონში ჩაძვრა
-გუშინ ღამე გავათენე დავალებების გაკეთება დამავიწყდა(ანი)
-დაა... მარტო ეგ?აბა სათვალე მოიხსენი(ირაკლი)
რატი მისი სათვალისკენ გაიწია მარა ანიმ ხელები აიფარა სახეზე.
-რა ვინმემ გცემა? მოვუ**** დედის *****(ლაზარე)
-თუ ვინმემ გცემა გვითხარი(რატი)
-ჰა?(კატო)
-არა არავინ მცემა გაგიჟდით? პროსტა თვალებს მტკენს მზე(ანი)
-როგორც იტყვი(რატი)
-გაკვეთილი არ გვაქ?(ანი)
-ისევ იჩხუბეს მეთორმეტეკლასელებმა და კრება არის პირველი 2გაკვეთილი არ იქნება რადგან გამოცდები ჩავაბარეთ დაჟე შეილება გაგვიშვან მარა ჩვენ პროსტა გვეზარება სადმე წასვლა(რატი)
-აბა კიბეებზე ჯდომა უკეთესია?(ანი)
-მეც მაგას ვეუბნები-და ისევ მიუბრუნდა თავის ტელეფონს კატო
-კატო მოწყდი მაგ ტელეფონს!-რატიმ ხელი მოაშორა კატოს და ტელეფონი წაართვა
-ეე
-რას აკეთებდი პაროლი მითხარი(რატი)
-რატი სუ გაგიჟდი? რა ეჭვიანი გამხდარხარ(ანი)
-რა შენც გინდა?-გადახედა რატიმ
-სუ გააფრინე შენ. მე ყავას ვიყიდი თორე ფეხზე ვეერ ვდგავარ-ანი გავიდა ყავის საყიდლად. რატიმ კატო გვერდით გაიყვანა.
-დარწმუნებული ვარ ისევ იმ სირს წერდი მესიჯს. რამდენჯერ გაგაფრთხილო არავისთან არ დაგინახო თქო
-გავიგე რატი აღარ მივუახლოვდები
-არა ჯერ შენ ტელეფონში მის ნომერს ვნახავ და მერე რო დავბრიდავ დაგიბრუნებ
-არა რატი მაგას არ იზამ
-მაგასაც ვნახავთ. ლაზარე ირაკლი საქმე გვაქ დღეს ერთ ტიპთან გვაქ სალაპარაკო მომყვებით?
-ბაზარი არაა(ლაზარე)
-ჯანდაბაშიც წასულხარ-კატო ანისთან მივიდა.
-რა მოხდა
-გეხვეწები დაელაპრაკე ამ იდიოტს, შენი ძმის ძმაკაცს ერეკლეს ვწერდი და ტვინი წამიღო უნდა ვცემოო
-ლაზარეს დაველაპარაკები. ცოტახანში ოღონდ
-მე მაინც არ მომიყვები რა ხდება? იმათ მესმის მარა მე მზეზე არ დაგიჯერებ-კატომ სათვალე მოხსნა-იმ იდიოტმა გატირა?(კატო)
-ჯერ ერთად ვიყავით სახუმაროდ, დღეს პროსტა ვაკოცე და პახმელიაზე ხარ არ იცი რას აკეთებო და მეთქი არ თქვა რო შენ არ გიყვარვარ თქო და ხმა არ ამოუღია. მერე წამოვედი ფეხით.
-მოვკლათ?
-ისედაც კვდება, უარესადაა ქიმიაზე გადავიდა ისე.
-თმები არ გასცვივდება?
-გადახოტრილი აქ არ გახსოვს?
-ხო. რატო არ ეუბნები რატის
-აი იმიტომ რომ ნებისმიერ რაღაცაზე სასტიკი რეაქცია აქვს. მოკლავდა დიტოს
-ხო, მარა ნაკლებად მგონია რომ ეგ შენი დიტო სუსტი ტიპია ისეთ ჯანზეა რო რავი
-დიდი იმედი მაქ დიდხანს იცოცხლებს.
-მისმინე
-მოიცა ერთი წუთით შენ რატიზე რო არ იცოდი ხო არ გეწყინა?
-არა უი კაი რამ გამახსენე მერე წავუღებ ტვინს რატის
-გოგოებო დაგეძინათ?!!!-გამოსძახა ირაკლიმ
-მოვდივართ-ანიმ ყავა აიღო და გატრიალდა უცებ გაახსენდა რომ სათვალე არ ეკეთა და შეტრიალდა რატიმ დაინახა და მისკენ გავიდა.
-რა ჯანდაბა დაგემართა
-ა. ოპერაციაზე ვნერვიულობ
-არაფერი გაქ სანერვიულო ხო იცი ან. წამო დავჯდეთ-რატიმ ხელი მოკიდა და ორივე ისევ გაიყვანა ამჯერად ანის სათვალე ეკეთა.
-აბა წავიდეთ რა სადმე
-დავგაზოთ ბათუმში(ლაზარე)
ყველამ ლაზარეს გახედა იფიქრეს გვეღადავებაო.
-ამ შემოდგომაზე, ყინვაში(ანი)
-ხო რატო არა. რა მაგარი იქნება როცა დაგვირეკავენ და ჩვენ ბათუმში ვიქნებით.(ლაზარე)
-ისე დათია იქ რო რამე(ანი)
-დღესვე ჩამოვალთ?(კატო)
-ხო შუა ღამეს(ირაკლი)
-რატი?(კატო)
-რა ეხა ესე მე მაკავებთ რო არ ვცემო ეს ერეკლე? ბაზარი არაა ადრე თუ გვიან მივადგები. წავიდეთ მარა ტანსაცმელი?
-მე ყოველთვის მიგდია ერთი ორი სვიტრი სპორტის გამო ჩანთაში(ანი)
-მე ჟაკეტი მაქ მანქანაში და პლედი სულ დამაქ ხოლმე(ლაზარე)
-მე კურტკა და ჟაკეტი მაცვია რო რამე რომელიმეს მივცემ(რატი)
-მოიცა და ყველას ვაფშე აქ ფული რამდენი გვაქ?(ანი)
-აა... მე 50ლარი(კატო)
-მე 20(რატი)
-10(ანი)
-მე 40(ირაკლი)
-20(ლაზარე)
-ესე იგი 140ლარი ხო? ერთი ნომრისთვის ერთი ღამე გვეყოფა. ღამე რო არ გავიყინოთ დავრჩეთ ნომერში და ვსო. ნუ იქნება ერთი დიდი საწოლი და ალბათ სავარძელი რამე.(ანი)
-აუ მაგარი იდეაა ტო თან ღამე არ დავიყინებით მაგრა გამოვიძინებთ(ლაზარე)
-მოიცა მე ანგარიში მაქ გახსნილი, 200ლარი აქ მამაჩემს ჩარიცხული ვაფშე ლუქსი დავიქირავოთ და ეგაა რა.(ირაკლი)
ანი ირაკლის ჩაეხუტა.
-აუ რა მაგარი იქნებაა. მანქანაში ჩავეტევით?
-როგორ არა გოგო.. დროზე დავგაზეთ
და ამ დროს ნიკა გამოვიდა სკოლიდან,გიორგისთან ერთად. ანი მაშინვე მანქანაში ჩახტა. გიორგი სიცილით მივიდა.
-სად მიდიხართ ბავშვებო?(გიორგი)
-მე მივდივარ სახლში(ლაზარე)
-რატო გაგიშვეს?(ნიკა)
-პროსტა(ლაზარე)
-ანი შენ არ მიდიხარ(ნიკა)
-ვიცი ჯერ არ მიდის ლაზარე შემცივდა და დავჯექი მანქანაში(ანი)
-ოხ ანი როგორ გიცნობ ტყუილებზე(გიორგი)
-გიო დილით არ გეყო?(ანი)
ყველას თვალები გაუფართოვდათ.
-მოიცა... რა ანი...(კატო)
-შენ სუ გააფრინე ანი?(რატი)
-რა ქენი გოგო?(ლაზარე)
-არ გამაგიჟოთ ეხა(ირაკლი)
-რა? სუ გაგიჟდით? არაფერი გამიკეთებია ღამე დარჩა ნიკასთან და გავპასტე-გაიცინა ანიმ
-მოგკლავ ჩვენ გვეგონა მარტო ლაშა იყო(გიორგი)
ანიმ მანქანის კარი უცებ მიიხურა და ჩაკეტა კარი.გიორგი და ნიკა წავიდნენ. ყველა მანქანაში ჩაჯდა და წავიდნენ ბათუმში. გზაში მუსიკები ჰქონდათ ჩართული ანის მასწავლებელმა დაურეკა.
-ადამიაშვილი სად ხარ?(მასწი)
--ადამაშვილი ჯერ ეს ერთი ქალბატონო ლაილა თუ ლეილა, მეორეც კიდე ბათუმში(ანი)
-თქვენი კლასელები?(მასწი)
-ეგენიც(ანი)
-რაღაც არ მახსოვს რომ ექსკურსიაზე წაგვეყვანეთ და(მასწი)-
-არც გემახსოვრებათ რადგან შატალოზე ვართ(ანი)
-სანამ დროა დაბრუნდით არც მშობლებს ვეტყვით და არც გეჩხუბებათ არავინ(მასწი)
-გვიანია ლეილა მას უკვე გორში ვართ თან რომელ ჩემ მშობელს ეტყვით ერთი
-მამათქვენს და ანდროს(მასწი)
-მაინც გვიანია ვერ დამეწევიან(ანი)
ანიმ გათიშა ყველამ გულიანად გადაიხარხარა.
-იქნება და ღირს რომ პირველმა დაურეკო?(რატი)
-არა იყოს დათი რო დამინახავს იქ ამყვება.(ანი)
-კაი(ლაზარე)
-ისევ აუწიეს მუსიკები და გააგრძელეს გართობა. პერევალზე გაჩერდნენ. გადმოვიდნენ მანქანიდან.
-საჭმელზე არ გვიფიქრია?(ლაზარე)
-ჩემი 10ლარი რო მოვიკლოთ? პიცა ან რამე ავიღოთ.
-ხო. მე ვიყიდი და მანქანაში ვხეთქოთ რო არ დავკარგოთ დრო(ლაზარე)
ლაზარე და ერეკლე მაღაზიაში შევიდნენ. ანის ტელეფონი მანქანის კაპოტზე იდო და კატოს ელაპარაკებოდა როცა დიტომ დარეკა. რატიმ აიღო
-ალო ანი?
-ანის არ ვგავარ მე
-ვინ ხარ
-რატი
-ანი სადაა
-ამ წამს ხაშურში.
დიტომ მაშინვე გათიშა.
-ვინ იყო?(ანი)
-ყველაფერი გესმის? შენი სატრფო დიტო(რატი)
-მოიცა რა? რა სატრფო...(ანი)
-ვიღადავე რა დაგემართა. უი წამლები აქ გაქ?(რატი)
-სკოლაში სუ დამქონდა ხოლმე,აქ მაქ. ერთადერთი არ მაქ და ის რო ერთი დღე გამოვტოვო არაფერი მომივა.(ანი)
-რა უნდოდა დიტოს(კატო)
-არაფერი სადაა ანიო მეთქი ხაშურში თქო და გათიშა
-ჯანდაბა(ანი)
-რა მოხდა შენი შეყვარებული ხომ არაა რა პონტში უნდა ჩააბარო ატჩიოტი(რატი)
-რატი სერიოზულად ორი წუთით მოკეტე მე შენი შეყვარებულიც არ ვარ ესე რო მელაპარაკო ელაპარაკე ეგრე კატოს!! დავიღალე ვაჰ-ანიმ ტელეფონს დაავლო ხელი და ოდნავ წინ წავიდა და გადაურეკა დიტოს.
-ალო?
-ვინ აიღო წეღან შენი ტელეფონი-კბილებში გამოსცრა დიტომ
-ვაუ რა გაბრაზებული ხარ
-ვინ ჩემ ფეხთან ხარ ხაშურში მოვდივარ არ გაინძრე
-მოდიხარ? ბათუმში მივდივარ როგორ დამეწევი
-თბილისიდან გამოსული ვარ ქალაქგარეთ ვიყავი მალე ვიქნები მანდ და თუ არ გიპოვო ბო*****ლი ვიყო.
-რამ გაგაბრაზა ესე ძაან
-ვაფშე შენთვის ესე მგზავრობა რომ სახიფათოა არ გიფიქრია?? წამლები გაქ? ან ოპერაცია ზეგ გაქ სუ გააფრინე??! რამე რო დაგემართოს ვინ მოგხედავს? გზაში რომ გული წაგივიდეს? ან ვაფშე რა გინდა მანდ შენ ყოფილებთან და საერთოდ რატო არ გამაფრთილე სად მიდიოდი!!!
-კარგი დაწყნარდი-გაეცინა ანის-რო არ გიცნობდე მეგონებოდა რო ეჭვიანობ, მაგრამ ეს ასე არაა. სადაც გინდა იქ მოდი სასტუმროს სახელს მოგწერ თუ გინდა სუ მოგიკლივარ მაინც მოვკვდები ადრე თუ გვიან(ანი)
ანიმ გათიშა.
-რა აქ მოდის?(რატი)
-დაიკიდე ჩვენ ნომერში არ იქნება სანდრო უეჭველი მიცემდა ფულს(ანი)
-არა ეგ პროსტა რატო ჩხუბობთ როგორც შეყვარებულები(რატი)
-რავი დავახლოვდით(ანი)
-აუ კაი ჩავჯექით რა მანქანაში მზე ნერვებს მიშლის(კატო)
კატო და ანი ჩაჯდნენ მანქანაში. ცოტახანში კი დანარჩენებიც მოვიდნენ და ისევ გზა გააგრძელეს. ლუქი ააღეს მანქანის და ნახევრა კატო და ანი ზევით იყვნენ.
-ჩამოდით რა კატო შენი წუწუნიღა მაკლია საღამოს გავცივდიო.(რატი)
-არ გავცივდები(კატო)
-გაგახსენებ(რატი)
-კატო, რამ შეგაყვარა ეს დებილი(ანი)
რატიმ ანის ფეხზე მოქაჩა.
-მესმის შენი(რატი)
-ვიცი. კატო გამოცდები ჩააბარე?(ანი)
-კი. ისე გამიკვირდა შენმა ძმამ როგორ დაამთავრა სკოლა ესე მალე(კატო)
-ხო ჯერ პირველი სემესტრია. წინაწელს რაღაცნაირად ჩარჩა და ეხა ისწავლა უცებ და გადადის ჯავახიშვილში. გენიოსია განათლებული(ანი)
-ეე რა მაგარია. ჩვენ კიდე დებილი 1სემესტრი კიდე წინ გვაქ(კატო)
-აბაა. თან ზეგ ოპერაცია მაქ(ანი)
-არაფერი საშიში არაა ფეხებს ხო არ გაჭრიან. რატო მოდის დიტო(კატო)
-რატიზე ეჭვიანობს და ლაზარეზე ჩემი ყოფილები რო არიან(ანი)
-რა მართლა უყვარხარ?(კატო)
-არა მგონია პროსტა თამაშობს ალბათ, ქვა ადამიანია.(ანი)
-რა იცი, არა მგონია კიბოთი დაავადებული ქვა იყოს იქნებ არ უნდა როცა მოკვდება რო მაგრა გატკინოს გული(კატო)
-ხო(ანი)
ამ დროს სანდრომ დაურეკა ანის.
-ალო?
-ანი შენი ოპერაცია გადაიტანეს 2კვირაში გაქ ჯერ არ ჩათვალეს რომ მზად ხარ. რაღაც ემოციურ სისუსტეებზე მომიყვა ანდრომ(სანდრო)
-ხო ზოგჯერ თავს ვერ ვაკონტროლებ(ანი)
-ეტყობა ნერვები არ გაქ წესრიგში ხვალ მოდი და ფსიქოლოგთან მიგიყვანთ ის რამე დამამშვიდებელს დაგინიშნავს. ჩაგწერ საღამოს 6ზე. მერე ჩემთან შემოდი თერაპია ვცადოთ. ფეხების სიძლიერე მაინტერესებს(სანდრო)
-რატო ხო დავდივარ უკვე(ანი)
-მარა ფიქსატორებით. ხო გიკეთია?(სანდრო)
-კი ყოველთვის. უნდა მოვიხსნა?(ანი)
-ხო ვნახოთ როგორ ივლი მაგათ გარეშე(სანდრო)
-აუ სანდრო ჯერ მეშინია(ანი)
-არა ანი არაუშავს, უნდა ცადო უკვე დიდიხანი გავიდა.(სანდრო)
-კაი.(ანი)
სანდრომ გათიშა.
-რაო?
-თერაპიას იწყებო მითხრა. 2კვირის შემდეგ მაქ ოპერაცია(ანი)
-ეე მაგარია(კატო)
-ხო კიდე 2კვირა ვიცოცხლებ(ანი)
-ნუ ლაპარაკობ ეგრე. ეეე ნახეთ ზღვა ჩაააანს!!!!(კატო)
-ზღვაააააააააააააა!!!!!!!!!!(ანი)
-შათ აფ!!!!!!(ლაზარე)
ანის და კატოს გაეცინათ.ორივე მანქანში ჩაბრუნდა და ლუქი დახურეს.
-2კვირის მერე მაქ ოპერაციაააა(ანი)
-კაია?(ირაკლი)
-გიხარია?(რატი)
-რავი ალბათ ხო(ანი)
ანის ისევ დაურეკეს ტელეფონზე, ამჯერად ანდრო იყო. სასტიკად მშვიდი ხმა ჰქონდა.
-ა ნ ი! სად ჯანდაბაში ხ ა რ?????(ანდრო)
-ბათუმში. ანდრო დათია იქ ბავშვებმა მთხოვეს გეფიცები დავურეკავ დათის და ყველაფერს ავუხსნი(ანი)
-ანი შენ სუ გააფრინე? რამე რო მოგივიდეს გზაში? ბოლომდე კარგად არ ხარ ჯერ! ეხავე დაბრუნდი დათის დაურეკავ არა კვახი. შატალოზე წასვლა მესმის მარა ბათუმში?!! რო გაგეფრთხილებინე იქნებ გამეშვი?(ანდრო)
-გამიშვებდი?(ანი)
-ნუ... არა მარა მაინც. ანი არ ვიცი რას გიზამ(ანდრო)
-გთხოოვ დავისვენებ ერთი დღე
-სანდრომ იცის?
-არა.
-შენი ექიმია დებილო გააფრთხილე რომ ვინმეს დაურეკოს მანდ რო რამე რო მოგხედოს ექიმმა. რო გაიგოს დარწმუნებული ვარ უარს გეტყვის. მგზავრობა შენზე უარყოფითად იმოქმედებს
_შენ ელაპარაკე ოპერაციაზე?
-კი. გადაიტანა. მისმინე ფსიქოლოგთან უნდა იარო
-არა არ არსებობს
-მაშინ მანდ ჩამოგაკითხავ. მანდ იმ შემთხვევაში დარჩები და ფულსაც გამოგიგზავნი რომელიმეს ანგარიშზე თუ კვირაში ორჯერ ივლი ფსიქოლოგთან(ანდრო)
-ფსიხს ვგავარ?(ანი)
-შატალოზე ბათუმში წასვლა კი. ანი კი თუ არა? მაინც ივლი მანდ რო ჩამოგაკითხო(ანდრო)
-კაი ხო კვირაში ერთხელ(ანი)
-ორჯერ. ირაკლის ანგარიში მომწერე 100ლარს გამოგიგზავნი წესიერ სასტუმროში წადი(ანდრო)
-მადლობა მიყვარხარ(ანი)
-და დათის ვურეკავ დაგიბრონავთ რამე კარგს(ანდრო)
-მადლობააა მიყვარხარ(ანი)
-წამლები დალიე(ანდრო)
ანიმ გათიშა
-რა არ დაგახურა?(რატი)
-არა პირიქით 100ლარს მოგვცემს დათის დაურეკავს და კარგ სასტუმროს ნომერს დაბრონავს.ლუქსს, ირაკლი შენ ანგარიშს მივწერ?(ანი)
-ბაზარი არაა მომე ტელეფონი(ირაკლი)
როგორც იქნა მიაგნეს სასტუმროს. ზედმეტად კარგი ლუქსი დაუბრონავს დათის მათთვის. საჭმელიც კი ეკუთვნოდათ. სასტუმროს დახურული ბასეინი ჰქონდა. გოგოებს რაც დარჩათ ფული იქვე 5ლარიანი საცურაო კოსტუმები იყიდეს და ცოტახანში აუზზე აპირებდნენ წასვლას. ყველა ნომერში იყო და ალაგებდნენ აქეთ-იქით რაღაცეებს. პლედიც გადაიტანეს. თეთრეულიც იყო ოთახში.
-აბა დაიწყო ჩვენი გართობააა(რატი)
ანი ოთახიდან გამოვიდა და ბავშვებთან უნდა დამჯდარიყო რომ უეცრად გული წაუვიდა და დაეცა.-ანი! ანი! ვინმემ სასწრაფო გამოიძახეთ დროზე(რატი)
ანი გამოფხიზლდა.
-ანი?! გული გაგვიხეთქე(ირაკლი)
-არა ეტყობა მგზავრობამ იმოქმედა(ანი)
-მაინც დაურეკე შენ ექიმს(კატო)
-ხო ოღონდ დამეხმარეთ წამოდგომაში(ანი)
ანი ადგა და საწოლზე ჩამოჯდა.
-არაფერი გიჭამია მაგის ბრალიცაა. ხო გითხარით რამე ჭამე თქო(კატო)
-ხო კატო. მითხარი. რამეს შევუკვეთავ ნომერში თქვენ ჩადით იბანავეთ და მეც ჩამოვალ(ანი)
-დარწმუნებული ხარ?(ირაკლი)
-ხო კარგად ვარ თან ექიმს დავურეკავ. ნახევარ საათში ვიქნები(ანი)
-კაი რო რამე დაგვირეკე(რატი)
ყველა ჩავიდა. ანიმ სანდროს დაურეკა. კარისკენ ზურგით იდგა და ვერ შეამჩნია რომ დიტო შემოვიდა.
-სანდრო ბოდიში რო გაწუხებ მარა... ბათუმში წამოვედი მეგობრებთან ერთად და გული წამივიდა ხო არ იცი რისი ბრალია
-კი ვიცი მე გაგაფრთხილე ნებისმიერმა დატვირთვამ თუნდაც მგზავრობამ შეილება რეცედივი გამოიწვიოს თქო. ხვალ გამოკვლევებზეც მოხვალ თერაპიაც სასწრაფოდ დასაწყებია მემგონი გაართულე უფრო მდგომარეობა. ეცადე ბევრი არ დაიტვირთო. დამამშვიდებელი დალიე მოგწერ სახელს(სანდრო)
-მაგეებისგან მეძინება არ მინდა რა
ამ დროს ანის ტელეფონი გამოართვა დიტომ.



№1 სტუმარი etiko

auu male dade ra axali tavi dzaan mutvars anis da ditos jer ar shemdgari wyvili da ar minda romelime ro mokvdes

 


№2  offline წევრი Ucnobigogo

ვაიმე რაკაიააა heart_eyes heart_eyes მალე მალე რააა heart_eyes heart_eyes heart_eyes დიტო და ანი ერთად უეჭველი heart_eyes heart_eyes დიტო ეტყვის მეც მიყვარხარო უეჭველიიი თან grin grin grin heart_eyes heart_eyes heart_eyes

 


№3  offline მოდერი სატი

etiko
auu male dade ra axali tavi dzaan mutvars anis da ditos jer ar shemdgari wyvili da ar minda romelime ro mokvdes

მეც არ მინდა მაგრამ... რა ვიცი, ვნახოთ. იქნება და არ მოკვდეს ან იქნებ... მეც ძალიან მომწონს ეს წყვილი ვთვლი რომ ყველანაირად განსხვავებულები არიან <3
--------------------
a.m&m.i

 


№4 სტუმარი Guest ნინი

ვაიმეე ცუდად ვარ დიტო რა მაგარი ტიპიააა <3 <3 <3 ეს ანიც ძაან მიყვარს მაგარი წყვილია ეს ისტორიაა შოკიი. არ მოკლა რა არცერთი :(

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent