შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ანასტატია ჰელერის ცხოვრება(თავი პირველი)


18-10-2016, 16:14
ავტორი Mariam Modu
ნანახია 1 290

გამარჯობა მე ანასტასია ჰელერი ვარ,ვცხოვრობ საქართველოში კერძოდ ბათუმში,მყავს ერთი ძმა,დედა და მამა გარდაცვლილები არიან,მაქვს ქერა გრძელი თმები, თაფლისფერი თვალები,წონაში 53 კილოს ვიწონი,სიმაღლეში კი 1,75 სმმ ვარ.დავიბადე 1998 წელს და მეც როგორც გოგონების უმრავლესობა ჩვეულებრივადვცხოვრობ,ვსწავლობ უნივერსიტეტში, ვაბარებ თიათრალურზე და მე მომწონს ეს ყველაფერი ჩემი ცხოვრების წესი და გზა.მაგრამ ერთ დღესაც ყველაფერი შეიცვალა ჩემს ცხოვრებაში"კურსელის დაბადების დღეზე ვიყავი და იქედან დროზე ადრე წამოვედი,გზაში კი ისეთი რა მოხდა რამაც ყველაფერი შეცვალა.
ბნელ ქუჩაში მარტო მოვდიოდი,ლამპიონები ნახევრად ანათებდა ზოგი ბჟუტავდა კიდეც'აი სულ ცოტაც და შევიდოდი სიბნელეში სადაც სინათლე აღარ იყო მე ის გზა უნდა გამევლო.
მივდიოდი ცოტათი აჩქარებული ნაბიჯებით და თან ჩემს წინ რაღაც უცნარი სილუეტი დავინახე,თავიდან ძალიან შემეშინდა შემდეგ მიაუახლოვდი და ეს ადამიან იყო.
ის ძირს საცოდავად ეგდო და თან კანკალებდა,მე მხარეზე ხელი დავადე და ვკითხე კარგად იყო თუ არა შემეძლო რაიმეთი დავხმარებოდი? " მან კი საპასუხოდ შემომიბრუნდა,მე ძალიან შემეშინდა ტელეფონი ამოვიღე ჯიბიდან ფანარი ავანთე და მას თვალებში შევანათე მისმა თვალებმა გაელვა თითქოს მწვანე უფრო კი ცისფერ ფერებში ნამდვილი საოცრება იყო ის 1 წამი, და თან ხმაც ამიღო და მითხრა'ლანა შენ,შენ დაბრუნდიო და თან თმაზე ეხელი წამავლო მე ძალიან შმეშინდა ისევ თუმცა სულ ტყუილად ნაზად მომეფერა,მე უკან დავიხიე მაშინვე და მას გული წაუვიდა და ისევ უგონოდ დაეცა მიწაზე.
მე იმ წამსვე მეგობარს დაურეკე რომ თავისი მანქანით მოსულიყო და ეს ადამიანი წამეყვანა სახლსი აბა აქ ხო არ დავტოვებდი მარტოდმარტოს თანაც ისე კანკალებდა და მისი თვალები ისე გამოიყურებოდა აშკარად მაღალი ტემპერატურა ჰქონდა,ძალიან მეცოდებოდა ასე აქ ამ ბნელ ქუჩაში დატოვებისათვის თან ჩემი ძმა სახლში არ იყო 3-4 კვირით თბილიში ბიძიასთან იყო წასული და ამიტომ მისი სახლში მიყვანის არანაირი პრობლემა არ მქონდა.
დაურეკე მეგობარს და ისიც დაახლოებით 10 წუთი მოვიდა.
ის ჩემი ძალიან კარი დაქალია 5 წელია მეგობრები ვართ მას ლიზი ქვია და ძალიან მიყვარს'როცა მოვიდა უცნობს თვალი შეავლო და მითხრა რა საყვარელიაო,მე უთხარი რას სულელობთქო მოდი დამეხმარე რომ წამოვაყენო და მანქანაში ჩავსვათო,ასეც მოიქცა ჩავსვით მანქანაში ცოთა კი გაგვიჭირდა მაგრამ მაინც შევძელით.
ლიზი საჭესთან დაჯდა და მითრა ეხლა საით წაგიყვანო შენს პირნცთან ერთად და თან გაეცინა,
-ლიზი ეს სასაცილოა სულაც არ არის,სახლში წავიდეთ ჩემთანთქო ნიკა სახლშია არ არის და შემიძლია ჩემთან მიყვიყვანო სანამ გონს მოვა
-კარგი სტატი.
სულ ცოტახანში მივედით სახლში,კიდევ კარგი რო პირველ სართულზე ვცხოვრობ გამიმმართლა ბევრი წვამელბა ხომ აღარ მომიწევს.
ლიზის ვუთხარი დამეხმარე გადმოვიყვანოთთქო და სახლი შევიყვანნთთქო და ისიც დამეხმარა,შევიყვანეთ სახლში და ჩემი ძმის საწოლზე დავაწვინეთ.
ლიზი სულ მას დატრიალებდა თავზე თითქოს მისი ნათესავი ან ვინმე უფრო მისთვის ძვირფასი ადამიანი ყოფილიყო იმ უცნობის.
მე გავიქეცი სამზარეულოში სადაც წამლები იყო'ყუთს ვეცი და თან ერთი ჭიქა წყალიც წამოვაყოლე ხელს,გავეშურე იმ ოთახისაკენ სადაც ის იწვა,
ის გონზე არ იყო ამიტომ ყბაზე ხელი მოუჭირეთ და წამელბი დავალევინეთ.სიცხეც გაუსუინე ძალიან მაღალი ტემპერატურა ქონდა 40.9 ხაზი.
დროთა განმავლობაში სიცხემაც უკლო,და ლიზიმ ამ დროს წამიძახა...
-სტატი მოდი, მოდი ჩქარა!
მეც უცებ ავდექი და წავედი ლიზისაკენ,და ის უნცობი ლაპარაკობს ალბათ ბოდავს,ამბობს ვიღაც ქალის სახელს თანაც ყვირის კიდეც გამუდმებით იმეორებს.თავიდან კარგად ვერ ვარჩევიდ რას ამობდა მაგრამ მერე ყურში ბუნდოვნად მომხვდა ბგერები და გამახსენდა შეხვდრისას ხო მან ლანა დამიძახაა,აჰა ხოდა ის ბგერებიც ამ სახელს ჯღერადობას წააგავდა,შემდეგ უფრო მკაფიოდ დაიწყო ლაპარაკი "ამბობდა... არ წახვიდე ლანა და ზოგჯერ თან ყვიროდა კიდეც.
ლიზიმ თვალები განაბა საათს გახედა და თქვა ჰუჰ ლანაო და თან გაეცინა ხუმრობით, წუ კარგი უნდა წავიდეო ბოდიში მომიხადა და მანქანის გასაღები ამოიღო ჯიბიდან და მიხთხრა...
-სტატ ეხლა უნდა წავიდე გვიან არისო, ფრთხილად იყავი, ხვალ შემოგივლი
-კარგი ლიზ მიყვარხარ და დიდი მადლობა დახმარებისათვის
-არა რას ამობ კარგად გავერთე მაინც 'ხო სანამ ლანას იტყოდა მანამდე :დ კარგი ვხუმრობ აბა კარგად სტას
-ძილინებისა ლიზ
-შენც ასევე.
ის წავიდა მე კი დავრჩი მასთან მარტო,გავაცლიე თუ არა ლიზი შევედი მის ოთახში მას კი ძალიან ტკბილად და ძალიან ღრმად ეძინა.
მიახლოვდი კარგად შევათვალიერე,ლიზი მართალია ის მართლაც ძალიან სიმპატირუია.დაახლოებით 20-დან 25 წლამდე უნდა იყოს მეტი არა.ჰმ კარგია'წავედი და სასტუმრო ოთახიდან სკამი წამოვიღე რომ მის თავთან დამედო და დავმჯდარიყავი მინდოდა მუდმივად მემემოწმებინა თუ როგორ იყო.
გავიდა ერთი საათი მოვიწიყინე ვიფიქრე რითი გამერთო თავი და აი მოვიფიქრე,მე ხო ვხატავ კიდეც და მას დავხატავ,მოვიმზადე ყველაფერი ფურცელი,ფანქარი,და მოკლედ ყველაფერი რაც დახატვაში გამომადგებოდა და შეუდექი ხატვას.დავხატე შავ-თეთრ ფერში და ეხლა მინოდა ამ ნახატისათვის ფერები მიმეცა და გამახსენდა მისი თვალების ფერი,ო საოცარი'დავიწყე გაფერადება მწვანე-ცისფერი ფერები აურიე ერთმანეთს და გავუფერადე თვალები,თმები ქერა ქონდა შუბლამდე ჩამოსული სულ ოქროსფერი...გულში გავიფიქრე ოო გმერთო რა კარგიამეთქი თუმცა გავფანტე ეს ფიქრი წამში ...
არა არა მე ხო მას დავეხმარე ხვალ გათენდება უკეთ გახდება და ხვალევე წავა აქედანხო მორჩა და დამთავრდა.!
დავამთავრე ნახატი და კარადაში შევინახე ის ისეთი კარგი და საოცარი გამოვიდა როგორიც ისაა...მოვიდა ღამის პრიველი საათი'ო დრო რა მალე გადი ნახატის დახტვა ხომ 10-საათზე დავიწყე )))კარგი ეხლა სიცხეს გაუზომავ და მერე მეც დავწვები მეც ძალიან მეძინება უკვე, ამას რა ადარდებას ძინავს და არის ჰაჰ.
გაუსინჯე სიცხე და 36.3 ხაზი ქონდა,კარგია დაწეული აქვს ანუ კარგადაა და ხვალ წავა ხო ძალიანაც კარგი.
წავედი მეც დავწექი ჩემს ოთახში,გავიხადე ტანისამოსი წყალის გადავლება მინოდა ტანზე თუმცა უკვე მაგის თავი არ მქონდა"გავფიქრე... ხვალ დილითაც მოვასწრებ სანამ უნივერსიტეტში წვვალმეთქი და წყნარად და მშვიდად დავწექი საწოლში დასაძინებლად.
გავიდა ნახევარი საათი სადღაც და მე ისევ მღვიძავს და ვფიქრობ მასსზე მის თვალებზე რატომღაც ამ ფიქრს ვერ ვუშვებ თავიდან,ლამის ჩკუიდან შევიშალო...არა მორჩა ვიფიქრე ის წავა,წავა ხვალ და ყველაფერი ისევ ისე იქნება როგორც არის ხო ზუსტადაც!მკაცრად ვაჯერებ საკუთარ თავსთანაც ჯიუტად, და თან გულში გრძობა მაქვს რო მისი წასვლა მწყინს რატომღაც და გავიდა დიდი დრო,საათს დავხედე და 4 საათი იყო გავგიჟდი გმერთო დავიძნე თუ არა ხვალ გაღვიძებას ვერ შევძლებ და ისედაც ბევრი საქმე მაქვს არამატრო უნივერსიტეტში არამდე პირად ცხოვრებაშიც.
დავიწყე ვეცადე დაძინება და წამში ჩამეძინა ისევ იმაში ფიქრით რო ხვალ მიდის. :(
აი გათენდა დილიც,შევავლე თვალი საათსაც 10:30-ნახევარია'წამოვხთი უცენ აბაზანაში შევედი მოვემზადე ჩავიცვი და გავედი მისაღებ ოთახში,შვედი ჩემი ძმის ოთახში' სადაც ის იწვა უცნობი იქ აღარ არის ძალიან მეწყინა ბოლოჯერ მაინც მინდოდა მისი ნახვა, დავემშვიდობებოდიმაინც ისე რომ მადლობასაც კი არ დაუცდიდი მისგან.
გავედი მისაღებ ოთახში და ტახტზე დავჯექი.
გავიდა 1 საათი მე ვზივარ და აი უეცრად გაიღო კარები და ის უცნობი შემოვიდა ხელში პარკებით ტანზე კი ჩემი ძმის ტანსაცმელი ეცვა და თან თქვა...
-ლანა,ძვირფასო მოვედი გღვიძავს ?...
და თან მისი დიდი საოცარი თვალები მომაპყრო და ფართოდ გამიღიმა,
-ლანა რა ლამაზი ხარ ახალ გაღვიძებული, მაპატიე საყვარელო მაღაზიაში ჩავდეი რომ პროდუქტები ამომეტანა და საუზმე მომერთვა შენთის საძინებელში როგორც ყოველ დილას ვაკეთებ მაგრამ,...მაგრამ შენ მომასწარი გაღვიძება...არა ხო დღეს რაღაც ადრე გაიღვიძე.
მე გაოგგნებული ვიყრები და მივხვდი რომ როცა გონება დაკარგდა გამახსენდა რო თავი ძლიერად დარტყნა დავარდინისას და მივხვიდ რაშიც იყო საქმე,ხორატომღაც ასე გავფიქრე.
ის მომიახლოვდა ლოყაზე ძლიერად და ნაზად მაკოცა და მითხრა დამელოდე საუზმეს გაგიმზადებ პატარავ და ვისაუზმოთ შემდეგ გავისენირნოთ შენ ხო გუშინ მთხოვე რომ ატრაქციონებზე გინდოდა წასვლა ხოდა წავიდეთ,დღეს მაინც არ ვმუშაობ ხო გახსოვს ვისვენებ 1 კვირით.
გამიღიმა და ისევ მაკოცა ოღოდ ამჯერად შუბლზე და წავიდა სამზარეულასაკენ ალბათ ბევრი უვლია და კარგად დაუმახსოვრებია ყველაფერი ჩემს სახლში,ან თავისი ჭკუით იხსენებსთავის სახლს ალბათ ან რა ჭირს ვერ გავიგე,და უეცრად აზრად მომივდა კარგი დარჩეს მე მას ხო ლანა ვგონივარ და მე ის ძალიან მომწონს და ისე ვფიქრობ შესაძლოა მიყვარს კიდეც ძალიან ღრმად ვარ შეჭრილი,გუშინ ღამის მერე ამ ფიქრში...კარგი არაუშავს მართალია ცუდად ვიქცევი მაგრამ მე მას ხო დავეხმარე, და თან ლანამ მიატოვა როგორც თვითონ თქვა და კირგი მე ვიქნები ლანა იყოს ჩემთან ასე აჯობებს სანამ ყველაფერს გაიხსენბს და გაანალიზებს ეს მისთვიასაც უკეთესია. მეც გავერთობი და მოსაუბრეც მეყოლება თორე არც ჩემი ძმა სახლში და დავიტანჯე მარტო ყოფნით.
ხო თანაც კარგია მასაც გული არ ეტკინება აბა ეხლა სიამრთლე რომ მივახლი ის ისეთი გახარებულია'და ბედნიერია, ნამდვილად არ მინდა მის სახეზე ეს ღიმლი მოვშალო ხო იყო ისე ყველაფერი როგორც არის ღმერთო რა სულელურად ვიქცევი" ჰო რაც არის არის გოგონები ხო სულელები არიან ხოდა მეყო ამდენი სწავალ დროა რაღაც სიგიჟე მეც ჩავიდინო'ხო 'დიახ დაიწყო ჩემი ცხოვრებაც...
და აი ისიც მეძახის,ლანა სიყვარულო საზუმმე მაზადა და გამოდის ოთახში ნაზად ხელში ამიყვანა და სამზარუელო ოთახსიაკენ წამიყვანა სკამზე დამსვნა და თვითონ წინ დამიჯდა ის საოცრდა და რაღაც გაგიჟებით მიყრებდა...
~მე კი ამ დროს გავიფიქრე აი ანსტატია ჰელე დაიწყო შენი ცხოვრებაცთო.



№1 სტუმარი teo maglakelidze

აუ რა მაგარიაა...გაგრძელე რა საინტერესოა ძან,ანასტატია მაგარი გოგოა smiley kissing_heart

 


№2 სტუმარი niniko

მომეწონა ძალიან დადე რა შენდეგი თავი კიდევ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent