შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ მე ბორკილევს ვერ დამადებ....#3


30-10-2016, 15:59
ავტორი N.yviralashvili
ნანახია 1 896

ერთად ვიცეკვეთ, აი სახლში გაცილებ და შენი სახელიც არვიცი.- ნადრომ ღ ვედი შეიკრა და მაქანაა აამუშავა.
- ლეა ... ლეა მიქავა.
- იცხო სახელია ლეა..მე სანდრო. ალექსანდრე ფუტკარაძე.
- აჰ სასიამოვნოა.... - ლემა ბიჭს სასიამოვნოდ გაუღიმა.
- აბა მითხარი სად ცხოვრობ. თუგინდა ცოტა გავისეირნოთ . წინააღმდეგი ხომარ ხარ????
- ვაჟაზე... გასეირნება სხვა დროს იყოს. მეგობარი მელოდება და არმიდა ვალოდინო.
- აჰა ესეიგი თქვენს ნახვას კიდევ შევძლება . - სალონში სიჩუმე ნავარდობდა. სანდრო ჩუნად მალუკად უყურებდა ლეას ლეაკი ისევ ცეკვაზე ფიქრობდა .
- საკმაოდ კარგად ცკვავ სანდრო- ლამ ალექსანდრე შეაქო რაც კაცს ესიამოვნა და შეიფერა.
- მეც იგივეს თქმა შემიძლია ლეა.
- ისე მომეწონა . დიდი ხანია არმიცრკვია.
- დასანანია . ოსეთი მომხიბვლელი ბრძანდრბით , მხოლოდ ცეკვა უნდა იყო თქვნი პროფესია და საქმიანობა.
- აი , იმ სადარბაზოსთან ჩამოვალ.
მანქანა შეჩერდა. ალექსანდრემ ლეა მანქანიდან გადმოიყვანა სადარბაზიმდე მიაცილა და მაშIნღ გაახსენდა , რომ პოსტი მიატოვა.


- ლეა მოხვედი??- აქსანანა მისაღებში ელოდებოდა.
-მოვედი კი. დავიცვლი და ვილაპარაკოთ.
ლეა სააბაზანოში შევიდა ლაბა მოისჰორა მაკიაჟი ჩამოირეცხა . თმა ცხენის კუდივით შეიკრა და შორტები ამოიცა.
- აბა დავიწყოთ. - აქსანას კოლოფი გამოართვა , დაქალის ტავა მოსვა და სიგარეტს მოუკიდა.
- მე კარგად ვხედავდი , ჩემი მაგიდის წინ იჯდა. ქალთან ერთად იყო მოსული და მხოლოდ მას ელაპარაკებოდა.
- მერე მედავინახე ვიAაც შუახნის მამაკაცს ელაპარაკებოდა . - ლეა ღრმა ნაპასებს არტყავდა ა სივრცეში უშვევდა.
- იმქალს უთხრა , ორდღეში მთაში მივდივარ დასასველებლადო , და შესათავაზა თან წაყოლა.
- კაი აქსო. ხვალ გაიგე შენ კონკრეტულად სად მიდის ის გაიგე დანარჩენს მემოვაგვარებ.
გოგობი თავიაანთ საძინებლებში შენიდნრნ . აქსანას არაფერი უკითხავს უცნობ ბიჭზე , რომელმაც სახლში მოაცილა.
ბატონ ალექსანდრეს მეორე დღეს ბატინ ლაშასგან კარგად , მოხვდა.
- რაც თქვენ გააკეთეთ , ეს უპასუხისმგებლობაა , თავხედობა და არაპროფესიონალიზმი. კიდევ კაი წუხანდელი დღე მშვიდად ჩატარდა. თქვენს გარდა ყველა პოსტზე იყო. თქვენკი ნავარდობდით და მერე გაუჩინარდით კიდეც.- უფროსს გაღიზიანება და გადაღლიკოვა სახეზე ეტყობოდა.
- მესულაც არ მოვქცეულვარ , უპასუხისმგებლოდ. - სანდრო მხრებში გასწორდა . უფროსს თვალებში ჩახედა და ლაპარაკი გააგრძელა. - მედიდიხანია ვმუშაობ დასავლეთში. და ასაკის მიუხედავად შესანიშნავი დახადიეთება და გამოცდილება მაქვს. ზუსტან ინიტომ მივატოვე პოსტი, რომ მე ინაზე კარგად შემესწავლა ვითარება , ვიდრე ჯდონით და თვალების ცეცებით.
- ეგ რას ნიშნავს ბატონო სანდრო- მილიციის უფროსი სანდროს ქედნაღლობით გაღიზიანდა და სისხლი ტელში მიებჯინა. - შენამით რაგინდა თქვა, რომ შენ მუშაობდი და სხვები ანუ ჩვენ უაზრიდ თვალებს ვაცეცებდით?!
- თუშეიძლება მომისმინეთ და , მერე ვიჯამათოთ ამაზე. - სანდრო წამით შეჩერდა კაბიბეყში მხოლოდ სანდრო და ბატონი ლაშა იყცნენ. იფროსმა ჰალსტუხი შეიხანა , იქვე დივანზე მიაგდო და სანდროს ხრლით ანიშნა დაიწყეო.
- გუში ლუკასთან ერთად კაფეში შევედი, შესცენებაზე ყავა დავლიეთ. ცოტახნის შემდეგ პრი გოგონა შემოვიდა. რამოდენიმე წამს გაჩერდნენ და მერე წავიდნენ. ესპრი გოგო აღწერილობით ძალიან მივამსგავსე , ჩვენს ბანდიტებს. ხოლო წუხელ როდესაც პოსტზე ვიჯექი და ხალხის მასას ვუყურებდი, ჩემს მაგისასთან წინადღეს ნანახი გოგო მონარნარდა და გვერდი დამიმშვება. საკმაოდ ლამაზი გოგობააა და არაბაკლები მეგობარი ტავს. რათქმა უნდა მეორეც თან ახლდა. ვეცადე გამოლაპარაკება . ღუმხა თვალს მარიდებდა და შემდეგ აივანზე გავიდა. მეც რათქმა უნდა მივყევი და კიდევ ვეცადე დაკონტაკტებას. ლაპარაკი აგვეწყო და საცრკვაოდ გამოვიწვიე. იდეალურად ჩაიარა ყველაფერმა. დაქალს თვალებით ეძებდა . ბოლოს ცეკცარომ დამთავრდა, ხელი მიშვა . დარბაზი მოათვალიერა და დაქალს დაუძახა , მივდივართო. იმდროისთვის ბატონი დავითი , ახალი წასული იყო ბანკეტიდან... გარეთ წამოვეწიე და შევთავაზე გაცილება სახლში. გასაღები დაქალს მისცა და დაუბარა მალე მოვალ დამელოდეო. მეშენდეგ გასეირნევა შევთავაზე. უარი მივიღე . მელოდება დაქალი და მალე უნდა მივიდეო. მე ვიცი მისი სახელი დაგვარი , საცხოვრებელი ადგილი და მგონიარომ კიდევ ბევრჯერ შევხვდები ...
- მონაყოლი სენტიმენტალყრად მეჩვენება. მაიც ვერგავიგე რატომ გადაწყვიტე, რომ მაინცდამაინც ეგ გოგობები იქნებიან ის ბანდიტები.- ლაშა მონაყოლში საინტერესო და მათთვის სახარბიელოს დაჭერას ცდილობდა.
- ისრომ ბატო ლაშა. ზემოთაც ავღნიშნე ვიზუალით ძალიან მივამსგავსე. კიდევ ისრომ , ასეთ წვეულებაზე დაქალთან ერთად იყო. ესკი ბევრს ნიშნავს. ის გასართობად არმოსულა. ობიექტს აკვირდებოდა . შემდეგ უბრალოდ ადგა და წავიდა. კიდევ ისრომ სთუმრების სიაში არიყო მითითევული. დილაადრიან წავედი იმდარბაზში და თქვენი სახელით , სათვალთვალო კამერების ჩანაწერები მოვთხოვე. იმედიაამაზე სამსახურიდან არმომხსნით.- სანდროს ოდნავ შესამჩნევად გაეცინა და გააგრძელა- კამერებში იშვიათად ჩანან. ის ადჰილიკისაერთოდ არჩანს სადაც ვიჯექით. ატც აივანზე ჩანს სახე ყველგან დაფარულია. მხოლოდ ცეკვის კადრში ჩანს და ისიც ბახევარი სახე არიჩანს. თქვენ წარმოიდგინეთ და მიუხედავად ინისარომ მისი დაქალი უფრო აქტიურობდა. ისიც არჩანს. არვიცი ვერანაირახ ვერმივხდი როგორ გააკეტეს მაგრამ ფაქტია კანერამ სრულყოფიჯად ვერ დაინახათ. - სანდრომ დაასრულა და უფროსის გაოცებულ მზერას შეხედა.
- თქვენ მართლაც ბევრი გიმუშავუათ. აწი გამაფრთხილე როცა ჩენს სახელს გამოიყენებ. სამწუხაროა ფაქტებირპმარ გვაქვს, ორსერს ვერ გამოვწერთ, თორემ დღესცე დავკითხავდი პატარა ქალბატობებს. საჭიროა დავაკვირდეთ და საჭირო დროს ჩავავლოთ. ბატონმა დავითნა დღეს მითხრა სვანეთში ვაპირებ წასვლასო და მთხოვა დაცვა გავაყოლო. სანდრო აუცილებლივ წახვალ შენც . თუკი გამოჩნდებუან დამნაშავეები შენიქნები საჭირო. არვიცი როგირც გინდა დაუახლოვდი, თავი მიაწონე თუნდაც შეაყვარე და დაიჭირე......

ბოლოსიტყვებმა სანდრო ააღელვა. კაბინეტი დატოვა და ყავისდასალევათ წავიდა. წუხანდელუს მერე არერები ერეოდა და თავი გასკდომას ჰქონდა.



№1  offline წევრი In ga

Dzaan saintereso da gansxvavebulia magram normanulad were dzaan bevri shecdomebia kitxvisas razec nervebi meshleba, gadaikitxe da mixvdebi shen tvitonac da tavebi gazarde gaagrdzele aucileblad sainteresoa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent