შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცხოვრება იმდენად ირონიულია...(თავი 2) +18


16-11-2016, 01:45
ავტორი Emmy
ნანახია 3 594

ემილი-დილით ვიღვიძებ თითქმის 12 საათია, ვეძებ ტელეფონს ტრადიციულად გავყევი ყურსასმენებს, რომელიც სხეულზე მაქვს შემოხვეული იმ იმედით, რომ ტელეფონს ვიპოვი. დავხედე ეკრანს და 24 გამოტოვებული ზარი იაგოსგან და სალისგან იციან ჩემი გაღვიძება მარტივი ნამდვილად არ არის და მეღიმება. დღეს კვირაა განტვირთვის დღე და ვაპირებთ სადმე კარგ ადგილას წავიდეთ. დავურეკე სალისაც და იაგოსაც ვუთხარი რომ მოვემზადებოდი და საღამოს 6 საათზე ჩემთან მოსულიყვნენ. ავიზლაზნე ლოგინიდან და გავედი სამზარეულოში, დედა არ არის ალბათ ისევ მუშაობს. ახლა მჭირდება ყავა გონზე მოსასვლელად ვაკეთებ ორმაგ ესპრესოს და გავდივარ ჩემი ოთახის გავლით აივანზე სადაც ჩემი საყვარელი სავარძელი დგას ვუკიდებ სიგარეტს და ვჯდები სავარძელში. მიყვარს შემოდგომა ლამაზია და თან ჩემსავით თითქოს რაღაცას მალავს. თვალები გამიშტერდა და დავიწყე იმაზე ფიქრი რაც ყველაზე ძალიან არ მინდოდა ვიხსენებ იმ საშინელ კადრებს იმ საშინელ დღეს სულ რაღაც 15 წლის გოგონა როგორ გააუპატიურა მასზე გაცილებით უფროსმა სასმლისგან გათიშულმა კაცმა, როგორ უსვამდა მის ბინძურ ხელებს მთელს სხეულზე არ მინდა ეს ყველაფერი მახსოვდეს იმდენად შეშინებული და უსუსური ვიყავი ვერავის ვერაფერი ვუთხარი ან რომ მეთქვა არანაირი აზრი არ ჰქონდა არაფერი მახსოვდა საერთოდ არაფერი გარდა იმისა რომ შავი კაპიუშონიანი სვიტერი ეცვა ეს კიდევ ფაქტიურად არაფერი არანაირი ხელმოსაჭიდი. დედამ იმხელა ტკივილი გადაიტანა იმ პერიოდში, რომ ამ ყველაფერს მას ვერ ვეტყოდი ამას უბრალოდ ვერ გადაიტანდა... საშინელი სირენის ხმა მაფხიზლებს სიგარეტი სულ ჩამწვარა, ამოვაძრე ახალი ღერი და ისევ გავუკიდე ჩააღწია ნიკოტინმა ფილტვებამდე მივაყოლე გაცივებული ყავა დავფიქრდი და მივხვდი რომ რაღაც ახალი მჭირდება. შევედი აბაზანაში ცხელი შხაპი ეს ის არის რაც მამშვიდებს ალბათ 10 წუთი გაუნძრევლად ვიდექი თითქოს ეს ყველაფერი სხეულიდან ჩამოვირეცხე. აბაზანიდან დამშვიდებული გამოვედი და შევედი დედას ოთახში ავიღე მაკიაჯისთვის საჭირო აღჭურვილობა, ახლა ტანსაცმელი,მაგრამ ისეთი არაფერი მაქვს რაც შეიძლება გამომადგეს უცებ მახსენდება სალის პატარა ჩემოდანი, რომელსაც სულ ჩემთან ტოვებს რაიცი რა ხდებას მიზნით. გავხსენი ჩემოდანი და ეს ის არის რაც მე მჭირდება სადა მაგრამ გამომწვევი შავი კაბა, მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი ჩავიცვი და დავდექი სარკესთან ვუყურებ ჩემს ანარეკლს უცნაურიამ მაგრამ მომწონს... გამოვიძახე ტაქსი, ავიღე ყველა საჭირო ნივთი. ჩავჯექი ტაქსში გამიმართლა რომ ახალგაზრდაა -საით? -შეგიძლია წამიყვანო ისეთ ადგილას სადაც კარგ ტატუს აკეთებენ? -კი ვიცი ერთი ასეთი ადგილი. -კარგი მაშინ წავიდეთ. გამახსენდა, რომ სალი და იაგო უნდა მოსულიყვნენ -ხო ემი რა ხდება? -არაფერი ისეთი უბრალოდ გეგმები შეიცვალა დღეს კლუბში მივდივართ!!! -რააა? ჯანმრთელად ხარ? რამ გაგაგიჯა საერთოდ ნამყოფიც არ ხარ კლუბში -ხოდა დღეს მინდა -კაი კაი ჩემო თოჯინა წავიდეთ, მაგრამ იაგო? -არ ვიცი რამე მოიფიქრე -მიყვარხარ ვგიჟდები შენზე -მეც მიყვარხარ სალ დროებით ტელეფონი გავთიშე და მგონი მოვედით -აი იმ კარში შებრძანდით -ძალიან დიდი მადლობა კარგ დღეს გისურვებთ გავაღე კარი და ამაყად შევაბიჯე მოვათვალიერე გარემო, მაგრამ არავინ ჩანს -ეს ანგელოზი აქ საიდან აღმოჩნდა? -გამარჯობა -გამარჯობა ლამაზო -ტატუს გაკეთება მინდა -კარგი დაჯექი და მითხარი კიდევ უფრო რითი უნდა გავალამაზოთ ეს მშვენიერი სხეული -ზუსტად არ ვიცი -კი მაგრამ გადაწყვეტილების გარეშე მოხვედი? -ხო ასე გამოდის -მაშინ ერთი წინადადება მაქვს -გისმენ -ყოველთვის მინდოდა, რომ ჩემი პირადი შემოქმედება ჰქონოდა ვინმეს სხეულზე -და რას მთავაზობ? -მე გაგიკეთებ ერთ ძალიან ლამაზ ტატუს და შენ ფულს არ გადამიხდი მემგონი კარგი შემოთავაზებაა რასიტყვი? -თანახმა ვარ გადავწყვიტე რომ კისერზე გამეკეთებინა დრო ისე გაიწელა საუკუნედ მომეჩვენა უცებ გაჩერდა და -ვსო დავამთავრე -მართლა? კიდევკარგი თორემ აღარ შემეძლო სარკეში მაჩვენებს ტატუს და ყბა მივარდება -ეს ეს როგორ გააკეთე? -რაიყო არ მოგწონს? -არა არა რასამბობ საოცრებაა -გეთანხმები ლამაზო -ძალიან დიდი მადლობა -წარმატებები ეს არაფერია საერთოდ არაფერი უბრალოდ საოცარი ორნამენტებია რაღაც ძალიან ბევრის მთქმელი...



№1  offline წევრი nini :)

ragac sainteresoaaaa velodebi shemdegs magram dzaan ar gaabanaluro...

 


№2  offline წევრი Emmy

banaluri ar iqneba da arc bevrs galodinebt. ubralod ramdenime tavi iqneba personajebis gacnoba cxovrebiseuli ragac movlenebi da mere chaertveba mtavari.. madloba rom kitxulobt vigeb shenishvnebs rasakvirvelia adamiani shecdomebit swavlobs

 


№3 სტუმარი Ketis

Gazarde tavebi

 


№4 სტუმარი Ttttttttt

mmmmmm dzalian kargia magran patara tavebia chemo sixaruloo

 


№5  offline წევრი Liks14

ცოტა არეულად გიწერია. დიალოგები გამოყე. და ცოტა უფრო დიდი თავები დაწერე. ასეთი იდუმალებით მოცული ისტორიები მიყვარს. აუცილებლად გააგრძელე და შენიშვნები გაითვალისწინე <3

 


№6 სტუმარი Tmaria

Siamovnebit wavikitxav shemdeg tavs

 


№7 სტუმარი tita

Getyvi rom sainteresod wer da damainterese magram tavebs suuperi iqneba radgan ar myopnis abaa sheen iciii warmatebebiii

 


№8  offline წევრი Emmy

უკვე დავწერე ჩემო კარგებო ახალი თავი და მოზრდილიც უბრალოდ საიტი არ მაძლევს დადების საშუალებას 24 საატია საჭირო ალბათ ღამის 2 ზე შევძლებ დავდო

და დილით ნახავთ.. ყველაფერს ვითვალისწინებ ნელნელა და მადლობა კიდევ ერთხელ რომ კითხულობთ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent