შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არჩევანი (თავი 3)


6-12-2016, 08:22
ავტორი mmaarriiaamm
ნანახია 1 540

რექუესთი გავხსენი... გუკა ზიბზიბაძე, ეს ვინაა? ფოტოებს დავუთვალიერებ. აუუ ეს ის ბიჭია დღეს რო ვაკოსთან იყო. დაიცა ჩემი გვარი საიდან იცის? ვაკოს კითხა ვითომ? ერთი დავუსქრინო ვაკოსს..


მაკუნა: ეს ბიჭი ვინაა? შენ მყავხარ მარტო საერთოებში
ვაკო: ჩემი ძმაკაცია დღეს ჩემთან ერთად როიყო... დაგიმატა?
მაკუნა: ხო როგორც ხედავ.
ვაკო: ხოო ალბათ მოეწონე
მაკუნა: კაი ოკ
ვაკო: კაი ხო სხვა რას შვები.....


გუკა დავამატე, ფოტოებზე ლაიქები აქ პოპულარული ბიჭია ეტყობა, ანუ ნეტა გვარი საიდან იცის. თან მაკუნა რომანოვას ვერ გაარტყამ..

გავიდა რამოდენიმე დღე, ვაკო ისევ უნდა მენახა ამჯერად მარტო მოვიდა...


ვაკო:მაკუუნ როგორ ხარრრ


ჩამეხუტა. ძაან მესიამოვნა. ამდენ ხანში პირველად ჩავეხუტე. არ მინდოდა გულის აჩქარება გაეგო ამიტომ ხელი გავუშვი.


მაკუნა: ვაა დღეს მარტო მოხვედი? ისე ბანძი ჩახუტება იცი
ვაკო: ხოო, ვინმე უნდა მომეყვანა? და ისე ყველაზე მაგარი ჩახუტება ვიცი
მაკუნა: არა რავი არავინ, და ჩემზე კაი მაინც არიცი^^
ვაკო: კაი
მაკუნა:კაი ხო, ისე შენმა ძმაკაცმა რო დამიმატა იცი? აა უი ხო გითხარი
ვაკო:ხო ვიცი
მაკუნა:გვარი საიდან გაიგო?
ვაკო:რავი უთხარი ალბათ და არ გახსოვს.
მაკუნა:ხო რავიცი ალბათ... სხვა?


იმ დღეს ზუსტად 3 საათი ვლაპარაკობდით,ბოლოს დაბნელდა და ძაან აცივდა. სახლშის ავედი. დამშვიდობების წინაც ჩამეხუტა.


მე და ვაკოს ცოტა უცნაური ისტორია გვაქვს. ერთ ინგლისურის მასწავლებელთან დავდივართ. თავიდან რო შევედი ინგლისურზე, ფატი მასწავლებელი მიყვებოდა როგორი მაგარი მოსწავლე ყავდა, როგორი ბეჯითი და როგორ უნდოდათავიდან ფეხბურთელობა მარა მერე გონს მოეგო და სწავლა დაიწყო. სულ ისეთი ასოციაცია მქონდა ვაკოზე სახელის გამო, რომ თითქოს "შკოლნიკი" საერთოდ არასიმპატიური სათვალეებიანი ბიჭი იყო. როგორც აღმოჩნდა შევცდი. ერთ დღეს ადრე მივედი ინგლისურზე, და ვიღაც სასწაულად სიმპატიური ბიჭი დავინახე, რომ შევედი. ფატიმ რომ მითხრა ვაკოა გაიცანიო მართლა გავოცდი, და შემატყეს კიდე სახეზე. პროსტა იმ დღეს ცოტა ვესწერვე, თან მე ვერელი ვარ ეგ საბურთალოელი და ცოტა უბნების გამოც წავისწერვე, (თვითონ დაიწყო). მას მერე რამოდენიმე თვე აღარ მინახავს, მერე ფატიმ ერთად დაგვსვა გავკეთილებზე და ლაპარაკი დავიწტეთ, ძაან კაი ბიჭი აღმოჩნდა, თან ნელნელა უფრო და უფრო მომწონდა. დაქალები მეღადავებოდნენ, სანამ ინგლისურზე წავიდოდი სახლში ამოვიდოდი და გამოვიცვლიდი.... ბოლო გაკვეთილი იყო ჩვენი არდადეგებამდე. გვარი მკითხა თვითონ და მეგონა დამიმატებდა, მარა ვერ გავძელი მაგის გვარიც ვიცოდი და მგონი ერთადერთი ბიჭია რომელიც მე დავიმატე.... თვითონ მომწერა. და რაღაცნაირად ძალიან დავმეგობრდით. მარა მე თვითონ გავუშვი მეგობრული ურთიერთობა მაგასთან. თითქოს მირჩევნოდა. თან მაგასაც ერთი გოგო უყვარდა მაგ დროს, ეკა, უყვარდა რა მე რომ გავიცანი მოწონდა, მარა ისე გამოვიდა რო მე შევაყვარე... ზაფხულში ძალიან დავმეგობრდი, გადამიყვარდა თუ არა ბოლომდე არც მე არ ვიცი, მარა იგივე გრძნობები მაინც არ მაქვს......

ერთი კვირა გავიდა რაც ვაკო ვნახე. მესენჯერის ხმა გავიგე და ტელეფონს დავხედე...
გუკა ზიბზიბაძე:როგორ ხარ?



№1  offline აქტიური მკითხველი mi ra

ძალიან პატარა თავი იყო .ულამაზოა როდესაც ქართული წერისას ინგლისურ სიტყვებს იყენებთ, მაგალითად ”რექუესთი”.
ძაან-ძალიან
გრამატიკული შეცდომები გაქვს ძალიან ბევრი,ყურადღება მიაქციე.
მოვლენებიც ძალიან მალე განვითარდა :/
მოკლედ,რავიცი.....
წარმატებებს გისურვებ :)) და გაითვალისწინე რჩევა

 


№2  offline წევრი mmaarriiaamm

mi ra
ძალიან პატარა თავი იყო .ულამაზოა როდესაც ქართული წერისას ინგლისურ სიტყვებს იყენებთ, მაგალითად ”რექუესთი”.
ძაან-ძალიან
გრამატიკული შეცდომები გაქვს ძალიან ბევრი,ყურადღება მიაქციე.
მოვლენებიც ძალიან მალე განვითარდა :/
მოკლედ,რავიცი.....
წარმატებებს გისურვებ :)) და გაითვალისწინე რჩევა

ინგლისურად არ მაწერინებს თორემ არც მე არ მომწონს)) პუნკტუაცია ვიცი რო შეცდომითაა, ვცდილობ გავასწორო, რამოდენიმე სიტყვას თვვითონ შლის არვიცი რატომ, და მერე ვერ ვაედიტებ )) ახლაც თვითონ დამაწერინა ქართულად

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent