შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული სახელად სიკვდილი!(სრულად)


18-12-2016, 00:50
ავტორი Liliana887
ნანახია 3 065

ცხოვრება ხანმოკლეა... არავინ იცისს როდი რა მოხდება...ყველაფრისთვის უნდა ვიყოთ მზად...... სიკვდილი კი ისეთი რამეა რაც არასდროს გეკითხება როდის მოვა....

****
ემილი გელოვანი 19 წლის.დედ მამა საზღვარგარეთ,და-ძმა არყავს,საუკეთესო მეგობარი ნენე ყიფშიძე.შეყვარებული არ ყავს,სამაგიეროდ ბევრ უყვარს.ცხოვრობს ვაჟაზე ნენესთან ერთად. მაღალი, მწვანეთვალება, შავგვრემანი საბოლოო ჯამში საოცრება გოგო იყო.

****
დემეტრე გეგჭკორი 22 წლის. დედ მამა არ ყავს, საუკეთესო მეგობარი იოანე რაზმაძე. შეყვარებული არ ყავს და არც ყოლია.ცხოვრობს მთაწმინდაზე.კარგი ტანი, შავთვალება,დაბალზე თმით,საოცარი თითებით და ხმის ტემბრით ისეთი ყველა გოგოს რომ მოეწონებოდა.

****
დემეტრე და ემილის გაცნობა არც ისე სახარბიელო სიტუაციაში მოხდა...

**** /ემილი\
დილით უნივერსიტეტში მაგვიანდებოდა ამიტომ მანქანა კატასტროფულად ჩქარა მიმყავდა თან სარკეში თმებს ვისწორებდი როდესაც რაღაც საშინელი შეჯახების ხმა გავიგე,წინ გავიხედე და დავინახე G class_ის მერსედესი რომელსაც უკანა მხარე ჩემი წყალობით აღარმქონდა, თავი გამოვლანძღე ჩემი უყურადღებობის გამო და მანქანის პატრინთან მისვლა გადავწყვიტე.როგორც კი მანქანიდან გადავედი უცნობი მძღოლმაც გააღო მანქანის კარი და გადმოვიდა,მისი დანახვისასს აზრები ამერიაა და ლაპარაკის უნარი დავკარგე , ასეთი საოცარი ბიჭი ცხოვრებაში არმენახა,გულმა ბაგა ბუგი დაიწყო მისი მოახლოებისას..
-დიდხან უნდა მიყურო? თუ ამოიღებ ხმას და მეტყვი რამეს? თითქოსდა ირონიული იყო მისი მათქვამი..
-აა დიახ ტელეფონის ნომერი დამიტოვეთ და მანქანას გაგიკეთებთ
-არმინდა თქვენი მანქანის გაკეთება უბრალოდ თმები გაისწორეთ და ცოტა წესიერად იარეთ თორემ ყველა ჩემნაირი კეთილი არიქნება:) ოხ ისევ ეს ირონიაა
-შენი საქმე არაა მე რას როგორ გავიკეთებ და როგორ ვივლიი
-გოგონიი ცოტა წესიერად:)) ხო მე დემეტრე მქვია
-მე ემილი
-ვიცი... თითქოსდა ჩუმად თქვა მაგრამ მაინც გავიგე
-საიდან იციი?
-თბილისი პატარაა ემილიი.. წავიდა მაგრამ მანქანაში ჩაჯდომამდე შემობრუნდა და მითხრა.. ნენეს ითხარი დემეტრე გეგეჭკორმა მოგიკითხათქო დანარჩენს თვითონ მიხვდება... მანქანა ადგილს მოწყვიტა მეკიდე დამიტოვა უამრავი კითხვა პასუხის გარეშე...
ნენე ამ ამბის მოსმენის შემდეგ შოკში ჩავარდა..
-მეტყვი რატო დამაბარა დემემ შენთან მოკითხვა ან საიდან გიცნობს...
-ნუთუ დემეტრე გეგეჭკორი არგახსოვს?
-უნდა მახსოვდესს??
-ეჰ ემიი ემიიი
-რა ჩემი სახელი ჩაიკვიატე მითხარი ვინაა
-კარგი ხო გეტყვიი ჩვენი სკოლელი იყო და სხვათაშორის ჩვენი მეგობარიც მაგრამ სკოლა რომ დაამთავრა ჩვენი გზები გაიყარა ის იცხოეთში წავიდა ჩვენკიდე აქქ დავრჩით ამის შემდეგ კი მასზე არაფერი მსმენია. ნეტა იოანეც აქაა??
-იოანე ვინღაა?
-მისი ძმაკაცი ნუთუ არცერთი აღარ გახსოვს?
-ვერა ვერცეთს ვერვიხსენებ.

****
ამ ამბის შემდეგ ორი კვირა გავიდა და ემილი ისევ შეხვდა დემეტრე .ბევრი მიკიბვ მოკიბვის გარეშე ოთხეული შეიკრინა:დემე,ემილი,ნენე, იოანე. ოთხი განუყრელი მეგობარიი....? ამას დრო გვიჩვენებს.
არარსებობდა ემილისთვის დღე რომელიც დემეტრეთი არიწყებოდა. ხვდებოდა ეს პატარა გოგონა რომ დემეტრე მისთვის არიყო ისეთივე როგორც ნენესთვის. არა დემეტრე მისთვის ბევრად მეტი იყო.. დემეტრესთგისაც ემილი არიყო ისეთივე როგორც იოანესთვის,რაღაც სხვას გრძნობდა მის მიმართ რაღაც ამოუცნობს....

31 დეკემბერს ემილიმ ელენე გაიცნო და საკმაოდაც დაახლოვდნენ.. დემეტრე არფიქრობდა ემილისთვის მისი გრძნობების შესახებ თქმას...ელოდებოდა ემილის დაბადების დღეს...

18 მაისი...
დღე როდესაც დაიბადა ემილი დემეტრეს ბედნიერება.... ამ დღეს დემეტრემ ემილის სიყვარული აუხსნა და ამ დღეს შეიქმნა ერთი უბედნიერესი წყვილი დემე&ემილი. რამოდენიმე თვის შემდეგ კი იოანემ ნენეს სიყვარული აუხსნა. ეხლა კი დედამიწაზე დააბიჯებდა ორი უბედნიერესი წყვილი დემეტრე და ემილი, იოანე და ნენე.....
იყო ბევრი ბედნიერი დღე , მართალია იყო ამ წყვილებს შორის ჩხუბი მაგრამ სიყვარულს ვერაფერი ამარცხებდა მაგრამმ.... კარგია რომ ეს მაგრამ არ არსებობდეს... ყველაფერი როდიი არის ისე როგორც ჩვენ გვსურს... ყველაფერი ისეა როგორც ზევით არის დაწერილი.....
დასაწყისშივდ ვთქვი ცხოვრება ხანმოკლეა... არავინ არიცის რა შეიძლება მოხდეს.....მაგრამ მოდით მოვლენებს წინ ნუ გავუსწრებთ...

15 ივლისი
დემეტრეს და იოანეს დაბადების დღე ეს დღე ხომ ყველაზე ბედნიერი უნდა ყოფილიყო მათთვის.... ამ დღეს გოგონებმა ბიჭებს სიურპრიზი მოუწყვეს და გადაწყვიტენ დაბადების დღის ზღვაზე აღნიშვნა ...საჭესთან დემეტრე იჯდა გვერძე ემილი, უკან კი ნენე და იოანე. გზაში იყვნენ ერთობოდნენ უკან წყვილი ერთმანეთს ეხვეოდა წინ კი დემეს და ემის ხელი ჰქონდათ ჩაკიდებული ისე ძლიერ თითქოს ბოლოჯერ ნახულობდნენ ერთმანეთს.....წინა დღის წვიმის გამო გზა სველი იყო .... წყვილები მანქანაში ერთობოდნენ მღეროდნენ და ბედნიერობდნენ.....მაგრამმ.... ერთ-ერთ მოსახვევში სისველის გამო დემემ საჭე ვერ დაიმორჩილა და ხევში გადაიჩეხენ.....მხოლოდ ორი დღის შემდეგ იქნა მათი მანქანა ნაპოვნი რაც უკვე საკმაოდ დაგვიანებული იყო მათთვის....
სასწაული კი ოცით რაარის?...
დემეტრეს სიკვდილის დროსაც კი არ გაუშვია ემილისთვის ხელი თითქოს გარდაცვალების შემდეგაც გრძნობდა მას ,მის საყვარელ ქალს....
იოანე და ნენე, დემეტრე და ემილი ორი უბედნიერესი წყვილი მაგრამ მათთვის ბედნიერება დიდხნიანი არაღმოჩნდა....დემეს და იოს ხომ ამ დღეს გოგონებისთვის ხელი უნდა ეთხოვნათ მაგრამ არდასცალდათ.....
ცხოვრება მოულედნოლებით არის სავსე... არავინ იცის როდის რა შეგემთხვევა.... შეიძლება ერთ წამსი იყო მეორე წამს კი აღარ იყო...ეს ჩვენი გადასაწყვეტი არაა... ყველაფერი ზევით არის დაწერილი ისევე როგორც ამ ორი საოცარი წყვილის ამბავი.


ვიცი რომ გრამატიკული შეცდომები არის..ჩემი პირველი მოთხრობა არის და ძალიან მაინტერესებს თქვენი აზრი



№1  offline წევრი Liliana887

გთხოვთ დააკომემტარეთ თქვენი აზრი მაინტერესებს

 


№2  offline წევრი Mtirala

Lili momewona patara iyo cota banaluric da gramatikuli shecdomebit magram mtlian jamshi kargi iyo
--------------------
გოგონა ლაბირინთიდან

 


№3  offline აქტიური მკითხველი ნიტა♡♡

პატარა თავი იყოო ...არ მიყვარს ისტორიები ასე ტრაგიკულად რომ მთავრდება მაგრამ მაინც კარგად შეგიძლია წერა ..რადგან ამდენი შეძელი ვიცი უკეთესსაც შეძლებ ..არ მეყო თავი თითქოს რაღაც დამაკლდა ..მაგრამ არ გაჩერდეე მთავარიაა თანდათან გაზარდო თავიი და მეტად დახვეწო ♡კარგი გგოგო ხარ ♡♡

 


№4  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

me ar momewona zgapari iyo ragac magram radgan pirvelia mets arapers ar vityvi

 


№5  offline წევრი Druncha00

მადლობა ყველას ვისაც მოგეწონათ ახალბედა ვარ და შესაბამისად კარგს ვერ დავწერდი თანდათან შევეცდებუ გამოვასწორო, ხო ლილიანა887 ამ სახელით აღარ ვიქნები დღეიდან დრუნჩა00 ვარ smile აუცილებლად გავითვალისწინებ თქვენს შენიშვნებს

 


№6 სტუმარი Guest Lika

Es raiyo a mets velodi

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent