შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ცხოვრების ერთი ფურცელი 1 ნაწილი


18-12-2016, 14:12
ავტორი SOFOXACIDZE
ნანახია 2 016

გამარჯობა მინდა რომ ეს ყველამ ნახოს. ეს ეძღვნება ერთ გოგოს რომელმაც ტანჯვა გამოიარა მაგრამ ბედი ცუდ თამაშს ეთამაშა.
ისტორია იწყება. ერთ არც თუ ისეთ ნაცნობ სოფელში ცხოვრობდა ოჯახი ბედნიერი არ უჭირდათ მოკლედ კარგად ცხოვრობდნენ ჰყავდათ ორი ულამაზესი გოგონა, ნიცა და ელენე. ეს ისტორია კი ნიცაზეა. ნიცა 5 წლის იყო რომ გაიგო მას ნახევარ და ჰყავდა ის ძალიან პატარა იყო იმისათვის რომ გაეცნობიერებინა თუ რა ხდებოდა მისი ნახევარ და ნიცაზე 3 წლით უფროსი იყო. გადიოდა წლები უი სულ დამავიწყდა ნიცა და თავისი ნახევარ და ძალიან გავდნენ ერთმანეთს ისე რომ მეტი მგონი არც შეიძლებოდა. ტყუპები გეგონებოდნენ, 3 წელი გავიდა ნიცა თვისი ოჯახით წავიდა ზღვაზე დადსასვენებლად. და თვის დას შეხვდა მათ ერთმანეთი პირველად დაინახეს ... ნიცა მორცხვად უცქერდა თავის დას. შხედავდა აწითლდებოდა გამოიხედავდა. ასე ჩამთვრდა ერთი დღე მეორე დღეს ნიცა ესტუმრა თავის დას მათ ლაპარაკი დაიწყეს. ასე გადიოდა წლები ნიცას და მარის კი ერთმანეთი ენატრებოდათ ნიცა ანისთან ჩავიდა დასასვენებლად ისინი იმ ზაფხულს კიდევ უფრო დაახლოვდნენ. ნიცა ძალიან მეამიტი და კეთილი იყო რასაც ვერ ვიტყვით მარიზე. ნიცა ვერ ხვდებოდა როგორ იყენებდა მას მარი. მარი მის მეტი აღარ ჩამოსულა არც კი მოუკითხავს ნიცა ოცნებობდა იურისტობაზე, გავიდა მრავალი წელი ნიცა უკვე თვრამეტი წლის იყო ის იურიდიულზე აბარებდა კარგად სწავლობდა ნიცა წარმოსადეგი ადამიანი და მოსამართლე გახლდათ მისით ყველა ამაყობდა. ნიცა ნაღვლიანი დადიოდა 10 წეკი მას არ ენახა თავისი და ნიცას რომ ჩააკვირდებოდი დაინახავდი სევდას ძლიერ სევდას რომელიც ყველას თვალებში არ ჩანს. ნიცა ჯერ პატარა ქალაქში მუშაობდა შემდეგ დიდ ქალაქში გადავიდა რამაც ნიცა ცნობილ ადამიანად აქცია. ნიცას და მარი ცნობილი მოდელი იყო ზემოაღნიშნულისა ნიცა და მარი ძალიან ჰგავდნენ ერთმანეთს როდესაც მათი სახეები დაინახეს ჯურნალისტებმა პრესაში დაწერეს. ეს ერთ მშვენიერ დილას ნიცამ ნახა და გაოგნდა ნუთუ ? განგება ღმერთო ნუთუ ეს მარია ? იგივე თქვა მარიმაც . ცნობილი მოდელი და ცნობილი იურისტი პრესკონფერეციაზე მიიწვიეს. აღმოჩნდა რომ ისინი დები ყოფილან. ისინი ისევ დაახლოვდნენ კარგი ურთიერთობა ჰქონდათ. ერთ საღამოს ნიცა და მარი ერთად სეირნობდნენ,და ერთი ბიჭი დაინახეს ორივეს ძალიან შეუყვარდათ ბიჭსაც ორივე შეუყვარდა. ამის მერე მათშორის გაუცხოება მოხდა რაც ცუდად დამთავრდა. გოგონებმა ბრძოლა დაიწყეს ბიჭისთის. ნიცამ ერთი პერიოდი ყურადღბაც არ მიაქცია. ნიცა სწავლობდა სწავლობდა და უფრო მეტ ცოდნას ღებულობდა. ბიჭი ქურდულ მაფიაში იყო ჩმბული ნიცას ის ისე ძლიერ უყვარდა რომ? მისთვის შეუძლებელსაც შეძლებდა მაგრამ იტყოდა იგი თავის საქმიანობაზე უარს ის ხომ სამართალს ემსახურებოდა ? ...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent