შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სინათლის სხივი...(6)


21-12-2016, 00:15
ავტორი Helio
ნანახია 1 277

სალომე ნინას ჩაეხუტა და მოიკითხა .
-"ნინა მოდი ,ბიჭები უნდა გაგაცნო"
გახარებუკმა სალმემ ხელზე დაქაჩა ნინას და ბიჭებისკენ წაიყვანა.
-"ბიჭებო გაიცანით ნინა,ნინა ეს სანდროა ,ეს დემტრე და ბოლის ჩვენი ბიძაშვილი გეგა."
ნინა ბიჭებს უღიმოდა ,ბიჭები კიდევ ისე ათვალიერებდნენ მოცინარ გოგონას,თითქოს ჯერ მსგავსი არავინ ენახათ.
-"სასიამოვნოა ბიჭებო"
ხელი ჩამოართვა თითოეულს და იკას გახედა ,რომელიც უკვე მათთან იდგა და მისკენ მიიწევდა.
-"ნინა,როგორ ხარ?"
მივიდა და გადაკოცნა.
ორივეს ეამა. იკამ როდესაც ნინას სურნელი იგრძნო თითქოს თვალები მინაბაო.მალევე მოშორდა თუმცა ტანში მოსიარულე სასიამოვნო გრძნიბამ თავი მაინც არ დაანება. ნინა? ნინასაც ეამა ბიჭის სურნელი ,პულსი აუჩქარდა ,შემდეგ რამდენიმე დარტყმა გამოტოვა და ბოლოს როცა ბიჭს მოშორდა , საშინლად ახურდა . იფიქრა დაეტყობოდა სახეზე სიწითლე თუმცა მარის ნათქვამი გაახსენდა და დაწყნარდა, "ნინა, შენი ამბავი რომ ვიცი ლოყებზე რამე წაისვი",მრგობარს დაუჯერა ნინამ და ახლა იმედიანად იყო.
-"მოდით შემივუსხდეთ სუფრას ხომ?!" ომახიანად თქვა ლაშამ და სტუმრებს გადახედა.
-"რათქმაუნდა ყველაფერი მზადაა,მობრძანდით "
სასადილოს გზას აჩვენებდა ნინო სტუმრებს .
ყველამ დაიკავა მაგიდასთან ადგილი. ნინა მაკას და სალომეს შორის მოხვდა ,წინ კი იკა ეჯდა .აი ესღა აკლდა,გაიფიქრა სასოწარკვეთილმა ნინამ და საჭმლებს გადახედა.
მშობლები ყველანაირ თემაზე ლაპარაკობდნენ.ახალგაზრდებიც ერთვებოდნენ საუბარში ,თუმცა არ ერთმანეთში იშვიათად.
მაგრამ სანდროს რის სანდროათუ ძმაკაცს გვერდში არ ამოუდგა?!
-"ნინა,მოგვიყევი შენზე "
კითხა სანდრომ გოგონას და ხორცის დიდი ლუკმა პირში გაიქანა.
ნინა შეიშმუშნა და ბიჭს ახედა.
გაეცინა.
-"რა ვთქვა? ნინა ყიფიანი 16 წლის"
ყველას უყურებდა ,მხოლოდ მშობლებ საუბრობდნენ სხვა თემაზე
-"კარგი რა ვერ დავიჯერებ,რომ უინტერესო ადამიანი ხარ"
დაამატა გეგამ.ნინას არ ესიამოვნა, ღიმილი მოიშორა და უპასუხა
-"არ ვარ უინტერესო ,ნუ მე ესე ვფიქრობ, უბრალოდ ,უფრო კონკრეტულ კითხვას ველოდი"
ახედა ბიჭს კიდევ ერთხელ.
-"კარგი, მაშინ სად სწავლობ?"
იკითხა სასხვათაშორისოდ იკამ.
-"პირველ ექსპერიმენტულში "
-"კარგია ,აი ხომ ხედავ შეგძლებია,"
გაეცინა სანდროს და ნინაც გააცინა.
-"თქვრნ რას საქმიანობთ ბიჭებო"
კითხვა შეუბრუნდა ნინამ.
გეგამ დაიწყო
-"ბიზნესზე ვსწავლობთ მე სანდრო და იკა, ეს ინდივიდი(დემეტრეზე გაიშვირა ხელი)ექიმი უნდა გამოვიდეს"
ამ ნათქვამს დემეს ჩაგრენა მოყვა.
-"ვაიმე მართლა? დემეტრე ვგიჟდები როცა ბიჭს უნდა ექიმობა,ჩემი მეგობარიც ექიმობას აპირებს )))"
თქვა აღფრთოვანებულმა ნინამ.
დემეტრეს ესიამოვნა შექება და გაიღიმა.ბიჭები კიდე პირდაღებულები იდგნენ , ნინა არა დემეტრეთი არამედ იკათი უნდა აღფრთოვანებულიყო.
-"ხო ექიმობა კაია, იკაც აპირებდა ექიმობას,თუმცა ბიზნესი ეხერხება ,სწავლასთან ერთად უკვე მამამისსაც ეხმარება."
უნიჭოდ დაიწყო გეგამ და ძმაკაცის ხელის მოჭერაც დაიმსახურა ხელზე მაგიდის ქვეშ.
-"მართლა? კარგად გამოგდის იკა?"
თვალებგაფართოებულმა შეხედა გოგონამ ბიჭს.იკას კი გაეღიმა,თავი ჩახარა და შემდეგ ისევ ნინას ამოხედა საყვარლად.
-"ასე ამბობენ...ნინა შენ რა განხრით გინდა წასვლა?"
იკითხა ცნობისმოყვარე ბიჭმა და გოგონას დააკვირდა.
-"მეც ბიზნესი, ამ საქმისთვის ვარ დაბადებული"
გაუღიმა გოგონამ, ბიჭებს კი ესიამოვნათ ნინას ნათქვამი .
ცოტახანში მშობლები ჩაერივნენ მათ საუბარში . იკამ სანდროს მიწერა:-5 წუთში ვიტყვი ჩვენ წასასვლელრბი ვართთქო და ამყევი,არ მინდა მოვლენები დავაჩქარ ყველაფერს თავისი დრო აქვს. ბიჭმაც თანხმობა განუცხადა აინტერესებდათ ნინას მარტო რომ დატოვებდნენ თუ დაეტყობოდა სახეზე წყენა.
-"დედა ჩვენ უნდა..."
ნინას ტელეფონმა გააწყვეტინა ბიჭს საუბარი .ტელეფონი ამღერდა.
-"გისმენ"
-"...........
-"კარგი ახლავე"
-"...........
-"კარგი სადაც აქამდე ვხვდებოდით იქ მოვალ"
-"............
-"მეც.კარგი გკოცნი"
ბიჭები უსმემდნენ და თან გაფართოებული სახით უყურებდნენ.
ნინა წამოიმართა,ბოდიში მოუხადა მასპინძლებს,დაემშვიდობა ყველას და წავიდა.
იკა იდგა პირღია.
-"რა უნდა გეთქვა დედი? თქვენც სადმე მიდიხართ?"
კითხა ნინიმ შვილს.
წამით დადუმდა ბიჭი სახეზე წყენა აღებეჭდა.
-"არა დედა სად უნდა მივდიოდე"
თქვა და მოფხუკუნე ბიჭებს გადახედა.სუფრას მიუბრუნდნენ.
სანდრო იკას მიუახლოვდა და ყურში უთხრა
-"მაგარი გოგოა.უბრალოდ წყენა შენ სახეზე უფრო შევნიშნე"
იკას მწარედ გაეღიმა და ნინა დაუდგა თვალწინ.მხოკიდ ერთი კითხვა აწუხებდა -სად წავიდა?



№1  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

მაგარიაააა! აგარი საძმაკაცოაააა!ვიხალისე მაგრად!!!!!!!!!!

 


№2  offline წევრი Helio

გამიხარდა ❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent