შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მუშვან!


30-12-2016, 00:22
ავტორი ივინე
ნანახია 1 409

უჩვეულოა, თითქოს ვერ ეგუება, რომ საჭმელს დედამისი კი არა მოსამსახურე ამზადებს, ვერ ეგუება, რომ მისი ოჯახი მუდმივი ყურადღების ქვეშ არის და საერთოდაც შეიძლება უნივერსიტეტში სწავლაც გადაიფიქროს და დაბრუნდეს სვანეთში.
ვერავინ ვერ წარმოიდგენს და ვერ აღწერს იმ გრძნობას ეს გოგო სვანეთის მიმართ, რომ გრძნობს.
თუმცა მოენატრა საუკეთესო მეგობრები და ოჯახი, ასევე ფიქრობს რომ ცხოვრებაში დაამოუკიდებლობას უნდა მიაღწიოს, მაგრამ დარწმუნებულია ყველა მის წარმატებას თავისი ოჯახის ფულს მიაწერენ და ეს წინასწარ უშლის ნერვებს, ამის თავიდან ასაცილებლად კი ყველლაფერს გააკეთებს.
მითუმეტეს, რომ საკმაოდ მშრომელი გოგოა და მეცადინეობაც არ ეზარება.


მომდევნო დღეები იყო გაუთავებელი შოპინგი დების დაჟინებით
მარიამ და ანა ვიბლიანები ნამდვილი კატასტროფა ერთად,
ზუსტად ხუთი სათი აბოდიალეს ლაილა ფოე ფოე მაღაზიებში, თუმცა ნერვებ მოშლილი ისევ თვითონ დარჩნენ.
ისე მკაცრად თქვა ჩემს სტილს არ შეხოთო ხმა ვეღარ ამოიღეს დებმა და ლაილამაც კმაყოფილი დაიწყო უნივერსიტეტისთვის სამოსის შეძენა.

დილით ადრე წამოდგა, მიუხედავად იმისა, რომ არ იმჩნევდა ენერვიულებოდა ახალ გარემოსთან შეგუება ზოგადად უძნეკდება და ახლაც ღელავდა, თუმცა იცოდა როგორც კი თავის ვინაობას გაიგებდნენ მაშინვე შეტენებოდნებ ქალბატონს.თავსი იმით იმშვიდებდა თავისი საუკეთესო არსება რომ ზუსტად იმავე უნივერსიტეტში სწავლობდა.
არა დაქალი
არა მეგობარი
უფრო და დედა თუ საჭიროა მამაც და "დაჟე"
ქმარიც იყო ტაისია ლაილასთვის.

რომ გითხრათ ერთი საათი ემზადებოდა თქო მოგატყუებთ.
შხაპი მიიღო თმა არც გაიმშრალა ისე შეიკრა უწესრიგო კოსა და თავის ფართხუნა შარვალს ორი ზომით დიდი მაისური და ორი ზომით დიდი ჟაკეტი შეუხამა, რათქმაუნდა ბოტასებითურთ.

-კარგი რა რატომ ჯიუტობ წაგიყვანს ჩვენი დაცვის წევრი თან მთელი ცხოვრება ჰამერზე არ ოცნებობდი გოგო!!!
-არა არა და არა მოკვდა ბაზარი მე წავალ ტაქსით და ვსიო, რაც შეხება ჰამერს, ვოცნებობ ჩემი ფულით ნაყიდ ჰამერზე და ვოცნებობ, რომ მას მე ვატარებ და არა ეს გორილები.

ხმა აღარ ამოაღებია ნოეს ისე გავარდა სახლიდან და ტაქსით გასწია უნისკენ, ელაპარაკე ახლა ამ ჯიუტ სვანს რამე, არა და ნოესი ცოტას კი არ შურს და ცოტა მოწინაღმდეგე კი არ ჰყაავს, ვატყობ ეს გოგო ცუდ ჩიტს დაიჭერს.

პირველმა ლექციამ ისე ჩაიარა მხოლოდ სახელი და გვარი თქვა და დადუმდა,
არავის ეკონტაქტებოდა და ტაისიას ნახვას ელოდებოდა.
ტაიამ არ იცოდა მისი ჩამოსვლის ამბავი და ძალიან აინტერესებდა რა რეაქცია ექნებოდა მეგობარს.

დაინახა როგორ ესაუბრწბოდა ტაია ვიღაც გოგოს და ძალიან ჩუმად მიუახლოვდა უცემ თითები გვერდებში და ტაიას კივილი ერთი იყო.
-ლაილა რამდენჯერგაა..
რაა ლაილაა ღმერთო ეშ შენ ხარ ხისთავიანოოო არმჯერა არარაარა
მთელი ძალით ეხუტებოდა და მონატრებასაც ამ ჩახუტებაში აქსოვდა.

-როგორც იქნა მოიწამე ქალბატონო ჩაამობრძანება
-ჰო რავიცი სხვა გზა არ მქონდა
-რას წარმოვიდგენდი ასე თუ მომენატრებოდი
-ნუუუ გეჯოო
-არაფერი შეგცვლის შენ არც ფული და არც პოპულარობა.
-ჩჩუუუ იცოდე არავინ უნდაა გაიგოს ვინ ვარ.
-მოიცა შენ აპირებ დამალო, რომ მილიონერი ხაარ?
-ზუსტად!
-საოცრება პურდაბიპ ვეე გეტყვი გამიკვირდა თქო წამო წამო დაგათვალიერებიო ქალაქი შე სოფლელო.
-არც გატრაკო რაა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent