შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცხოვრების გზები


5-01-2017, 21:23
ავტორი Mari-Mariami.16
ნანახია 1 591

ნათქვამია ცხოვრება დაუნდობელიაო, მე ამ ვერსიას ვეთანხმები რადგან ცხოვრება არავის ინდობს განურჩევლად სქესისა და რასისა, რელიგიის, თანამდებობის, სიკეთის, ბოროტებისა და თუნდაც ყველაზე ლამიზი გრძნობის სიყვარულის მიუხედავად ცხოვრება წუთებზეა აგებული და თუ მას არ ავუწყობთ ის არ დაგვინდობს გადაგვთელავს, გაგვანადგურებს, გაგვაცამტვერებს და ჩვენ ამის შეჩერებას ვერ შევძლებტ რადგან ვინც ერთხელ დაეცემა ადგომა გაუჭირდება, თუმცა იმასაც ამბობენ რომ ადამიანმა ჯერ დაცემა უნდა ისწავლოს რომ შემდგომ ადგომის ფასი გაიგოს...
ამ ყველაფერს მის გამო არ ვწერ რომ დავამტკიცო ვინმეზე უკეტესი ვარ მე ამ ყველაფერს მხოლოდ იმის გამო ვწერ რომ ჩემგან განსხვავებით ამის არსი ვინმემ ჩემზე ადრე გაიგოს რადგან ამ ცხოვრებაში ცოდნა ძალიან ძვირად ფასობს რადგან ცოდნა ჩვენს მომავალს განაგებს, ის ჩვენი ბატონ პატროლია ის გვმართავს ის გვაძლევს საშუალებას სწორი გადაწყვეტილებები მივიღოთ ამა თუ იმ სიტყვაციაში, თუმცა მარტო ცოდნა როდია საკმარისი აუცილებელია განვსაზღვროთ დრო, რომელიც არ ჩერდება და არც ჩვენ გვაძლევს გაჩერების საშუალებას, გრო რომელიც არ გაჩერდება რაც არ უნდა მოხდეს მუდამ გაგაკონტროლებს , მუდამ შენს წინააღმდეგ იქნება... ის თვით სიყვარულსაც კი თრგუნავს რომლის დროსაც ყველა უძლიერესია... ნათქვამია შეგიძლია სიკეთე დაამარცხო, ბოროტება და ყველა სხვა გრძნობა გარდა ჭეშმარიტი სიყვარულის და დედა-შვილური გრძნობისა.
სიყვარული ეს წიმინდა გრძნიბაა რომლის გაკონტროლება და დავიწყება შეუძლებელია რადგან როცა ჭეშმარიტად გიყვარს, გიყვარს მთელი არსებით და შეგიძლია ამ გრძნობის გამო ნებისმიერი სირთულეს გადალახავ რადგან,ადამიანს ვისაც უყვარს ის ყველაზეძლიერი გრძნობაა... სიყვარულის რამდენიმე სიტყვით გადმოცემა შეუძლებელია, არა! რამდენიმე სიტყვით კი არა მთელი წიგნი რომ დაწერო სიყვარულს სრულად მაინც ვერ აღწერ, რადგან ეს გრძნობა სხვა გრძნობისგან განსხვავდება, ის რამდენიმე გრძნობას აერთიანებს. სიყვარული უხილავია, მას ვერ დაინახავ ის უნდა იგრძნო... როცა გიყვარს ის ყველას და ყველაფერს გირჩევნია, მისტვის ნებისმიერ რამეს გაიღებ, როცა გიყვარს მასზე ფიქრობ ყოველ წუთს, მისი სურნელიც კი გენატრება, მასთან ჩხუბი, მისი ღიმილი, შენთვის ისიც საკმარისია რომ ის შორიდან დაინახო... ეჰ სიყვარული ამ გრძნობას შენ ვერ უბრძანებ როდის მოვიეს და როდის წავიდეს შენდან, მას შენ ვერ გააკონტროლებ და ამას თუ ეცდებიგული უფრო გეტკინება და ყოველ წამს ინანებ შენს გადაწყვეტილებას და მასთან დაბრუნებას მოისურვებ მაგრამ მაშინ შეიძლება გვიანი იყოს...სიყვარული ეს ყველაზე წმინდა გრძნობაა, სე არ არის ხორციელი ლტოლვა არამც და არამც ეს სულ სხვაა, როდესაც ჭესმარიტად გიყვარს და ნამდვილი მიჯნური ხარ, შენთვის ბრალოდ მასთან ყოფნაც კი საკმარისია რომ ბედნიერი იყო. სიყვარული არ კლებულობს და არც კვდება ნამდვილი სიყვარული მხოლოდ ძლიერდება და მთელს შენს სულს ედება...
მე ხშირად ვამბობ რომ არ შემიყვარდება რომ მე სე გრძნობა არ შემეხება რადგან ვიცი თავი მისგან როგორ დავიცვა. არადა ასე სულაც არ არის, არ ვიცი მისგან თავი როგორ დავიცვა, არ ვიცი რა მელის მომავალში არ ვიცი როგორი ცხოვრება მექნება, მხოლოდ ის ვიცი რომ თუ მინდა ჩემი ოცნებები ავისრულო და ბედნიერი ვიყო, ამისთვის უნდა ვიბრძოლო. იცით რა მე სიყვარულის მჯერა და სწორედ ამიტომ ვამბობ რომ ის მე ვერ დამიმონებს, არადა სწორედ ეს არის მთავარი პრობლემა მეშინია რომ ის ჩემში შემოაღწევს და სრულიად გავხდები მისი მონა, მეშინია რომ სიყვარულის გამო რამე შეცდომას დავუშვებ და ამის გამო საყვარელ ადამიანებს დავკარგავ, რომ ისინი ვერ გამიგებენ...

მოგესალმებით! ამ საიტზე ისტორიას პირველად ვწერ. არსდროს არ გამჩენია სურვილი რომ რამე დამეწერა თუმცა ამ ბოლო დროსმომინდა რომ ჩემი განცდები წერის სახით გამესაჯაროვებინა. წერა მეხმარება ჩემი ემოციების და განცდების გადმოცენაშე და ამაში ჩემს გულს ვდებ.იმედი მაქვს რომ მოგეწონებათ



№1  offline წევრი მარიამი019

რა კარგი გოგო ხარ ^_^ წარმატებები!

 


№2  offline წევრი Mari-Mariami.16

მარიამი019
რა კარგი გოგო ხარ ^_^ წარმატებები!

მადლობა
--------------------
"One choise can transform you" M.G

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent