შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მახინჯო(2)


14-01-2017, 16:57
ავტორი lizimaria
ნანახია 2 790

თვალის დახამხამებაში წამოვხტი კარადიდან მანქანის გასაღები ავიღე.
-აი შენი გასაღები როგორც ამოხვედი ისე ჩადი ახლავე (ელე)
- იცი ელე არსად წასვლას არ ვაპირებ შენ თუ არ ჩერდები ჩემთან მე არსად არ წავალ(ვაჩე)
-პოლიციაში დავრეკავ და ვიტყვი რომ მაწუხებ(ელე)
- იმ მობილურით აპირებ დარეკვას დღეს რომ იბანავა?(ვაჩე)
მობილური სუ არ მახსოვდა რომ აღარ მქონდა ვერაფერი ვეღარ ვუთხარი.
- აჰა და დარეკე ხომ გინდოდა დარეკვა(ვაჩე)
- მე , მე (ელე)
- რა შენ გამომართვი და დარეკე თუ გაწუხებ(ვაჩე)
ლოგინზე ჩამოვჯექი ისე რომ არაფერი მითქვამს მერე ვაჩე გვერდზე მომიჯდა სახეში მიყურებდა თვალს არ მაცილებდა.
- მეძინება როდის აპირებ წასვლას?(ელე)
- დაიძინე როგორც გითხარი არსად წასვლას არ ვაპირებ (ვაჩე)
შეკამათებას აზრი არ ქონდა ან იქნებ სულაც არმინდოდა რომ წასულიყო. ლოგინზე გადავეშვი ვაჩე ისევ იქ იყო ჩამომჯდარი . თვალს ვერ ვხუჭავდი იმის მიუხედავად რომ ძალიან მეძინებოდა რაღაც გრძნობამქონდა ისეთი არასდროს რომ არ განმიცდია მინდოდა არასდროს გათენებულიყო სულ რაღაც 4 დღეა ვიცნობ და ის ღამის 5 საათზე ჩემს ლოგინზე ზის და მიყურებს როგორ მძინავს. ვაჩე ადგა ვგრნობდი რომ მიახლოვდებოდა და თვალები დავხუჭე მოვიდა და ხელზე მაკოცა ღმერთო როგორი გრძნობა იყო მინდოდა თვალები გამეხილა და ძალიან მაგრად ჩავხუტებოდი მგონი გავგიჟდი ვაჩეს შეუძლია ჭკუიდან გადამიყვანოს. ცოტახანში ჩამეძინა დილით თვალები რომ გავახილე პირველი პუფში ჩაძინებული ვაჩე დავინახე. აბაზანაში შევედი ეტყობა ონკანის ხმამ გააღვიძა და ჩემკენ წამოვიდა მომიახლოვდა და თმაზე შემეხო.
-დილა მშვიდობისა მახინჯო(ვაჩე)
შემოვტრიალდი და სველი ხელი ლოყისკენ გავუქანე.
- ეს შენ მახინჯოსთვის(ელე)
ხელში ამიყვანა და ლოგინზე დიდი ძალით დამაგდო მერე თვითონაც დაწვა და კისერში მკოცნიდა. ეს იყო ყველაზე მაგარი შეგრძნება რაც კი ოდესმე განმიცდიაა ვაჩეს შეეძლო ჩემი გაგიჟება ისე როგორც არასდროს! ისეთი სასიამოვნოიყო ვერც ვბედავდი მეთქვა გაჩერდითქო მაგრამ როგორღაც თავიდან მოვიშორე ისეთი სასაცილო იყო მარჯვენა ლოყა რომ დაწითლებული ქონდა.
-წასვლას არ აპირებ?(ელე)
- მივდივარ მივდივარ(ვაჩე)
-გაგაცილებ(ელე)
კარებთან მივედით მანქანის გასაღებბი გამომართვა ლოყაზე მაკოცა და კარები გაიხურა. ნახევარ საათში ნენე აკაკუნებდა კარევბი გავუღე თუმცა ხმა არ გამიცია ოთახში შევედი და ტელევიზორი ჩავრთე ცოტახანში ვიღაცამ დააზარუნა და ნენემ გააღო.
- ელენე ეს მგონი შენთვისაა ( ნენე)
კარებთან მივედი და ნენეს ხელიდან ყუთი გამოვართვი. ყუთში iphone6s იყო თავის წერილთან ერთად.
- მე დანაშაული გამოვისყიდე მახინჯო
მახინჯო ისევ მახინჯო აქ რომ იყოს ერთს კიდევ ვუთავაზებდიი სახეში
- რეებს ბურდღუნებ ელე?
ხმა არ გავეცი ისევ ოთახში შევედი და მობილური ჩავრთე.ცოტახანში ნენე შემოვიდა.
- ალექსანდრემ მაკოცა (ნენე)
- მაკოცა გესმის ? (ნენე)
ისე მაინტერესებდა თავი ვეღარ შევიკავე და ყველაფერი გამოვკითხე.იმდენივილაპარაკეთ ვერცკი მივხვდით ისე გახდა საღამოს რვა საათი ლაპარაკს ტელეფონის ზარმა მოგვწყვიტა.
- - გისმენთ(ელე)
- ელენე ვაჩე ვარ სადარბაზოსთან ვართ მე და ალექსანდრე მალე გაემზადეთ და ჩამოდით
- - ხდება რამე?(ელე)
- - ჩამოდით რა (ვაჩე)
- 15 წუთში გავემზადეთ და ჩავედით მე მხოლოდ გამარჯობით შემოვიფარგლე ნენემ კიდე ორივე გადაკოცნა. ვაჩე ჩემსკენ წამოვიდა.
- გამარჯობა მახინჯო(ვაჩე) და ლოყაზე მაკოცა.
- სადმივდივართ?(ელე)
- - კლუბში(ვაჩე)
მანქანები დაქოქეს და 20 წუთში რომელიღაც კლუბთან გავჩერდით. ბიჭები ძალიანბევრს სვავმდნენ მე და ნენე რაღაცაზე ვსაუბრობდით ვაჩეს და ალექსანდრეს მოსაძებნად რომ მივტრიალდით ძალიან მაგარი სანახაობა დაგვხვდა ვაჩეს ვიღაქც გოგოს კოცნიდა არვიცი რადამემართა გავშეშდი და ვაჩეს და იმ გოგოს ვუყურებდი. ცოტახანში ვაჩე მოტრიალდა როგორც კი შეამჩნია რომ გაშტერებული ვუყურებდი ჩემკენ წამოვიდა მე გვერდი ავუარე და ხალხში შევერიე ცეკვა ისე დავიწყე გეგონება სულაც არ მანაღვლებდა ის რაც დავინახე, ვიღაც ბიჭს ვეცეკვებოდი ვგრძნობდი როგორ ბრაზობდა ვაჩე როცა დაგვინახა, ვეღარ მოითმინა ჩემკენ წამოვიდა ხელზე ძალიან მაგრად მომიჭირა და კლუბიდან გამათრია.
- მტკივა ! (ელე)
- როგორ იქცევი ??(ვაჩე)
- მეე ? აქ ჩემთან ერთად მოხვედი ჩემთან ერთად უნდა ყოფილიყავი შენკიდე რაგააკეთე გავიხედე და ვიღაც გოგოს კოცნიდი ისე თითქოს მე იქ არც ვყოფილვარ, ისე თითქოს არც ვარსებობდი( ელე)
ხელს არ მიშვებდა არაფერს ამბობდა ცდილობდა მისკენ მივეზიდე.
-მტკივა ვაჩე მტკივა
ტირილი დავიწყე და ხელი ეგრევე გამიშვა ცრემლიანი სახით შევხედე და გამოვიქეცი უკან არც მიმიხედავს მხოლოდ ის გავიგე როგორ დამიძახა მახინჯო.



№1  offline წევრი D-I-A-N-A

ძაან მომეწონა , კარგი ისტორიაა . ველოდები შემდეგ თავს kissing_heart

 


№2  offline მოდერი bla.ell

Haha kaiaa geliii joy

 


№3  offline წევრი lizimaria

ძალიანდიდი მადლობა ბავშვებო არიცით რამდენს ნიშნავს რომ მოგწონთ

 


№4 სტუმარი Guest მარიამი

ძაან მაგარია კიდევ კარგი რომ წავიკითხე კაია გააგრძელე შემდეგს მოუთმენლად ველოდები ♥♥♥

 


№5 სტუმარი Shore shore

ra kargia sasiamovno casakitxia

 


№6  offline წევრი lizimaria

როგორ მიხარია რომ მოგწონთ

 


№7 სტუმარი sopo

sagool lizvard gaagrdzele

 


№8  offline აქტიური მკითხველი La Llorona

Dzalian kargia vache cidad iqceva sheidzleba shemomecemos kaia gaagrdzele
--------------------
M.D

 


№9 სტუმარი ეკა

მიდი დაო მაგარიააა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent