შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Деффчонки 1 თავი


15-01-2017, 19:27
ავტორი Mariaami G
ნანახია 3 148

ლიკუნას მორიგ ისოტორიას ვუსმენ მისი შეყვარებული ლევანის შესახებ თუ რა იყო გუშინდელი მორიგი ჩხუბის მიზეზი,თვალები გადავატრიალე მართალია ჩემი დაა მაგრამ ლევანის გამძლეობას ყოჩაღ რა მაგან უნდა თქვას ჭირვეულის მომრჯულებელი ვარო.
მოდი სულ ცოტას მოგიყვებით ჩემზე ვარ 18 წლის მწვანე თვალება საშუალო სიმაღლის,სწორი ცხვირით და ნორმალური ზომის ტუჩებით.ჩემი გარეგნობას არაფერს ვუწუნებ მაგრამ ერთი სამი კილო რომ დამაკლებინა საწუწუნოც ამომეწურებოდა.
სამზარეულოში ანა შემოდის ის ჩემი და'ქალია ჩვენ ბავშობიდან ერთად მოვდივართ რასაცც ქვია ტრუსიკის მეგობრები ვართ ეს ერთი და სხვა დანარჩენი და ძმები რომლებსაც ერთმანეთი ყველაფერს გვირჩევნია
-კაირა ლიკუნა,დავიღალე დაგვღალე ამ ლევანიკოთი კაირა ჩუმად ჩურჩულებს ანა რომ მამაჩემის ყურამდე არაფერი მივიდეს,ის სახლშია რაც იმას ნიშნავს რომ ლევანიზე და სხვა ბიჭებზე ჭორაობას უნდა მოვეშვათ.მაამაჩემი არც ისე მკაცრია მაგრამ არ უყვარს როცა უცნობ ბიჭებზე ვსაუბრობთ თუ ჩვენს არანორმალურ ძმებ არჩავთვლით.დედაჩემი კი არის ქალი იდეალი,მან ყველაფერი იცის ჩემს შესახებ და არაფერს ვუმალავ ჩემს მეგობრებს თეთრი შურით შურდათ რადგან დედაც იყო და საუკეთესო მეგოგობარიც.ბებოც დედისნაირი დაქალუშკაა რომელიც გამოდმებით წუწუნებს ჩვენს თხლად ჩაცმაზე და დასერიოზულებაზე,
მოვიტოვეთ სკოლა გამოცდები და სხვა საშინელებები,ყველამ ერთხმად გადავწყვიტეთ სამეგრელოში ჩასვლა იქ დედაჩემის ტკბილი მშობლები ცხოვრობენ ასევე გადარეული ანას ბებია და ბაბუა.
-აბა,დაიწყო გულაობა ჩაყარეთ ჩემოდანში ბარგი ბარხანა და წავედით ზუგდიდში. ამბობს დიმა რომელიც სიგარეტს უქუილებს.
-ერთი ორი დღე მოვიცადოთ რა თან ლევანიც მორჩება საქმეებს და ერთად წავიდეთ, ყავას გვაწვდის და ბავშვების პასუხს სულმოუთქმელად ელოდება.
-შენს წუწუნს რამოუსმენს ჯანდაბა შენთავს ვეუბნები და თვალს ვუკრავ.
-რაკონდა ხარ რა აი ზედგამოჭრლი რაკონდა, ეს ჩემს და ანას ენაზე ანაკონდას ნიშნავს და მხოლოდ ერთმანეთს მივმართავთ ასე.
-ოხ ნეტა თქვენ არ ჩხუბობდეთ,თქვენ იმდენ ტანსაცმელებს წამოიღებთ ჯობია ეხლავე დაიწყოთ ბარგის ჩალაგება ეშმაკური ღიმილით გვიყურებდ დემნა დიმას უმცროსი ძმა.
-ჭკუა მოგცეთ თქვენმე მეტი არაფერი არმინდა, გვიერთდება ანას უფროსი ძმა ალექსანდრე რომელიც ანას ყავას ართმევს და ერთდროულად ცლის.მას ჩემი ტირანი ძმა დემეტრე უერთდება და ცივ წყალს ისე სვავს თითქოს ერთი თვის მწყურვალია. საღამოხანი იყო და ბავშვები წავიდნენ მე სააბაზანოს მივაშურე ამან უფრო მომთენთა და გადავეშვი მორფეოსის სამყაროში.
დილით მძიმე სხეულის დაცემამ გამაღვიძა ეს ხომ ანა იყო სულ ასეთ დღეშივარ თვრამეტი წელია.
-ადგები თუ სხვა ხერხს მივმართო?
-ჯერ უნდა დავრწმუნდე რომ ძილს არ გააგრძელებ,თუმცა ისეთი ამბავი უნდა გითხრა რადაგაძინებს მითხრა და ეშმაკურად შემომხედა.
-მიიდი დააბრეხვე ეგ ბომბა ამბავი.
-მოკლედ გუშინ ალექსის ტელეფონი ვთხოვე,მოგეხსენება ანგარიშზე არასდროს მაქ თანხა,ჰოდა ფოტოების თვალიერებას შევყევი და ალექსის და ნიკას ქონდათ გამიკვირდა ვკითხე ამასთან რატო გადაიღებდა ნიკა მეთქი მერე მიმოწერაც ვნახე ალექსიმ მის დაბადებისდღეზე დაპატიჟა წარმოიდგინე,შემიძლია უფრო ახლოდან გავიცნო თვალები ვჭყიტე მგონი ანაზე მეტად მე გამიხარდა, საწოლზე ხტუნაობა დავიწყე ანაც შემომიერთდა და სანამ არ დავიღალეთ იქამდე ვიხტუნავეთ,მიკვირს საწოლი რით არ ჩაიმტვრა ამხელა ორი საქონლის ხელში.ანა გავიდა მისაღებ ოთახში მე კი სააბაზანოს მივაშურე შორტი და უბრალო ზედა ჩავიცვი და მისაღებში გავედი,გაღვიძებულა მშვდობის მაძიებელ დემეზე მივუთითე ანას რომელიც თვალების ფშვნეტით მოდიოდა.
-მარიაამ ხო ვარ შენი ძმა?
-ძმა არადა და კი ჩემი უკბილოდ ვიხუმრე.
-აუ ჩადი რა სუპერმარკეტში სიგარეტი და ლუდი ამომიტანე რაც დაგრჩება შენი იყოს საცოდავი თვალებით შემომხედა,
-გააჩნია ფული რამდენია.
ორმოცდაათიანს მაწვდის
-ყველა არმოიხმარო რა,ხელფასი სამ დღეში უნდა დამერიცხოს
-ღმერთო,მოიყვანე ცოლი და ის ჩააგზავნე მერე არმნახა აქ რვა წლის ბავშვი.
-აეგდე,მიხვდი მაგდენს შენი მზეთუნახავი დაქალი არმოიტაცონ ყურებამდე გაკრეჭილი შევყურებ ანას,რომელსაც თავიდან მომწყდი სახეაქ. ჯანდაბას თვქენ თავს ყურსასმენებს და ტელეფონს დავწვდი და ლიფტით ჩასვლას ფეხით ჩასვლა ვამჯობინე. გზაში ალექსი დავინახე რომელიც ვიღაც გოგოს ეხუტებოდა მნახა თუარა ფერი დაკარგა ვანიშნე ყველაფერი მაგრად არისთქო.შევედი სუპერ მარკეტში ვიყიდე სასურველი პროდუქტები სალაროსთან ვიდექი როცა ნაცნობი სურნელი ვიგრძენი,მესიამოვნა ტანში სასიამოვნოდ გგამაჟრიალა. გიორგი რომელიც 7 კლასიდან მომწონდა არა მიყვარდა ძალიან ღრმა სიყვარულით.ბევრჯერ მიჩხუბია დიმასთან მასზე თვლიდა რომ მისგამო არუნდა მეტირა დემემ და ალექსიმ არიცოდნენ ალბათ იმიტომ რომ ვიცოდი აუცილებლად დაელაპარაკებოდნენ,არმინდოდა ამ ამბის გამჟღავნება.ფიქრებიდან ბავშვის ჩახუტებას გამოვყავარ რომელიც მეუბნება დამმალეო მეც მკრთალად ვუღიმი თანხმობის ნიშნად.
მოულოდნელად ყინულივით წყალი გადამასხეს გავშევშდი რამდენიმე წამი ვერ გავაანალიზე რა მომივიდა.
-ვინც,არუნდა იყო ძალიაან უზრდელი და გაუთლელი ხეპრე ხარ.
-უკაცრავად,ჩემი დეიდაშვილი მეგონეთ მოდიოდა და თქვენ მეგონეთ უცებ.
-ჰოდა ქვემოთ უნდა ჩაიხედო ხოლმე.ჭკუიდან მშლიდა მისი ცინიკური გამომეტყველება რომელმაც ურცხვად ამათვალიერა. ეხლა კი მე ისეთი კეთილივარ რააღაც უნდა გიქნა ძალიან გთხოვ არშეხვიდე,პარკიდან ერთი ნაყინი ამოვაძვრინე სწრაფად გავხსენი და უკან დავმალე მეორე ხელით ხელი მოვკიდე და ჩემსკენ მოვწიე,ჩავჩურჩულე აწი გეცოდინება ვინ ვარ და ნაყინი მთელ სახეზე წავუსვი ავირვიბინე სახლში შევედი და გალუპმული რომ მნახეს ერთი საათი მაინც ვერმოითქვეს სული.მაგრამ როცა ჩემი ჩადენილი ამბავი მოვუყევი უარეს დღეში ჩავარდნენ მოვუყევი მიწაზე ეყარნენ რასაც ქვია.
-მოსაკლავი ხარ შენ მოსაკლავი და ანას ვუბღვერდი.
-ჩემგან რაგინდა საქონელო თვითონ არმოინდომე ჩემი წამოყოლა.
-ის ბიჭი რომ მოგივარდეს ღირსიც იქნები. გადაიკიდა ნახევარი სამეზობლო ოხ მარიამ მარიამ მოთქვავდა დემე ჩემი ამბით შეწუხებული.
-მოვიდეს დავამხობ ყველაფერს მეუბნება ალექსი ხელს მხვევსდა ენას უყოფს ბავშვებს.
-ერთი ნორმალური ადამიანი. მადლიერი სახით შევხედე.
-ეს იმისთვის რომ არაფერი ართქვი,მიჩურჩულებს ალექსი
-უი კაი გამახსენე ისე კიარმახსოვდა და ჩემთვის ჩავიფხუკუნე.
-ისე ვინაა ის ბიჭი არასდროს შემიმჩნევია.
-ვინ არის და თაზოს დეიდაშვილია ჩვენს ქვემოთ რო ცხოვრობს იმის ბინა დაეწვა და დროებით თაზოსთან ცხოვრობს. გულში რაღაცნაირად გამკრა და ვინანე კიდეც ჩემი საქციელი.
-რავი,ბინის დაკარგვის მაგას არაფერი ეტყობოდა და.
-კაირა, იცი ლევანის მეზობლებსაც დაეწვათ ბინა საშინელ დღეში იყო დანანებით ამოილაპარაკა ლიკუნამ.
-ერთი ისეთი ამბაავი მომაყოლა ის ბავშვი რო არჩააკვეხო მალე შემაძულიბს უნამუსო ვიყო.და საზარეულოში გავედი ანაც გამომყვა.
-აანა, იცი ქვემოთ სუპერმარკეტში ვინ იდგა ჩემს უკან?
-ვანგაას ვგავარ? წარბაწევით შემომხედა.
-შენცრო დაქალი გქვია რა,მოკლედ გიორგი ჩემს უკან იდგაააა და ხტუნვა დავიწყე.
-ღმერთო ამას ჭკუა მიეცი,მე გამძლეობა და მილიონი ამის ხელში და ხელები ზემოთ აღაპყრო.
-მინახავს დაქალები რო ესეთ მომენტში ამხნევებენ ან ულოცავენ.
-სისულელეების ბოდვას თაზოს დეიდაშვილს მიხედო ჯობია.
-ვაიმე ანუშკი როგორ გამაცინე.ნიკოლოზს მიმიხედე მანდ ალექს შენი ხელი არათხოვოს და გასაქცევად მოვემზადე.
-კაი კაი მაცადე გნახავ შენ.
-ყავა ვის გინდაათ?
-ყავა გაასწორებს სიგარეტთან.
მიდი და ამდენ აყლაყს ემსახურე ეხლა.
-ჰოდა გააკეთეთ ეხლა მე,ანა,ლიკუნა,დიანა და ნინო ვისეირნებთ ცოტახანს დედიკოს ვაკოცე და ტელეფონი და ყურსასმენი ავიღე ამ ორ ნივთს ჩემთვის ზოგ ადამიანზე მეტ დროს ვუთმობ.
-დიდხანს არგაგიგრძელდეთ ეგ სეირნობა თქვენ მკაცრი მაგრამ მზრუნველი ტონით გვითხრა დემემ.
-თურამედა მერე თქვენ გამოგვიარეთრა.
-ოხ მაგის მეტი საქმე არმაქ მხიარულად თქვა ალექსიმ მაგრამ ყველაფერს ვიტყვის მზერა ვტყორცნე და დადუმდა.
-კარგი,იჭორავეთ გაიარ გამოიარეთ და წამოგიყვანთ.
წაავედი დეე დავუყვირე და კიბეებზე დავეშვი როცა...

ჩემი პირველი ისტორიაა,მაინტერესებს თქვენი აზრი კრიტიკა არ დაიშუროთ,ძალიან მაინტერესებს თქვენი აზრი.იმედია ძალიან საშინელებაც არაა.
მოკლედ მადლობა ყურადღებისთვის! <33 :**



№1  offline წევრი Anna_19

Shen xar chemi piradi saswauli

 


№2  offline წევრი Mariaami G

Anna_19
Shen xar chemi piradi saswauli

მადლობა kissing_heart

 


№3 სტუმარი დირთი მაინდ

მე ძალიან ძალიან მომეწონა ❤❤ ცოტა სახელების დამახსოვრება გამიჭირდა და ავირიე :-D ვერ მივხვდი ვინ ვისი და ან ძმა იყო მარა მეორეთიც წავიკითხე და მერე უკვე მივხვდი ❤❤ რაც შეეხება ისტორიას.. რო გითხრა წერის განსაკუთრებული სტილი გაქვსთქო მოგატყუებ... ჩვეულებრივი რეალისტური ისტორიაა და ძალიან მომწონს... გოგოს ხასიათიც ძალიან მომეწონა და საერთოდ მთლიანი ისტორია თითქოს ჩვეულებრი მარა მაინც განსაკუთრებულია :-D :-D ნუუ მოკლედ ველოდები შემდეგს ❤❤

 


№4  offline აქტიური მკითხველი neneusi

ეეე კარგიააა <3

 


№5  offline წევრი Mariaami G

დირთი მაინდ
მე ძალიან ძალიან მომეწონა ❤❤ ცოტა სახელების დამახსოვრება გამიჭირდა და ავირიე :-D ვერ მივხვდი ვინ ვისი და ან ძმა იყო მარა მეორეთიც წავიკითხე და მერე უკვე მივხვდი ❤❤ რაც შეეხება ისტორიას.. რო გითხრა წერის განსაკუთრებული სტილი გაქვსთქო მოგატყუებ... ჩვეულებრივი რეალისტური ისტორიაა და ძალიან მომწონს... გოგოს ხასიათიც ძალიან მომეწონა და საერთოდ მთლიანი ისტორია თითქოს ჩვეულებრი მარა მაინც განსაკუთრებულია :-D :-D ნუუ მოკლედ ველოდები შემდეგს ❤❤

ძალიან დიდი მადლობა blush მიხარია რომ მოგეწონა <3 აუცილებლად იქნება შემდეგგი heart_eyes heart_eyes

neneusi
ეეე კარგიააა <3

ვააიმეე მადლობაა blush kissing_heart

 


№6  offline წევრი mimimimo

შეიძლება სათაური განმიმარტო?
რაღაც არ მახსოვს ეგეთი სიტყვა არსებობდეს რუსულ ენაში.

 


№7  offline წევრი Mariaami G

mimimimo
შეიძლება სათაური განმიმარტო?
რაღაც არ მახსოვს ეგეთი სიტყვა არსებობდეს რუსულ ენაში.

რუსული სერიალის სახელია,გრამატიკულად არ არის გამართული უბრალოდ სახალისოდ ჟღერს relaxed

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent