შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მ.ი.(თავი 13)


21-01-2017, 12:45
ავტორი fencer
ნანახია 2 381

საღამოს თეკლასთან და ტასოსთან ვიყავით ყველა.პატარა ტასოს ეძინა უკვე.
-აუ იო ამ სურათს დავდებ რა
-მანახე აბა-სურათს შეხედა-დადეეე
-თეკსი ხო კარგადაა ტასუნა?-სურათი ვაჩვენე თეკლას.
-კი კი,კარგი სურთია,ძალიან მომწონს.
მეც იმ წამსვე Facebookში გამოვაქვეყნე წარწერით
,,happiness".
იმწამსვე აიყარა like-ები,ნუ ჩვენებმა ეგრევე კომენტარები თხლიშეს.მაგიდასთან ვისხედით და ვსაუბრობდით,დაახლოებით ნახევარი საათი იყო ფოტოს დადებიდან გასული.შევედი,მეთქი ფოტოს შევხედავთქო.60 likeზე და 9 comment ზე იყო.მესინჯერში გადავედი ვინ იყო შემოსული მაინტერესებდა.ახალი მესიჯი მქონდა მოსული უცხო პირისგან,ვინმე ლიკო ლომიძისგან,არც წამიკითხავს პირდაპირ accept-ს დავაჭირე და მხოლოდ ამის შემდეგ დავიწყე კითხვა.
,,gamarjoba Mariam,shentan msurs shekhvedra,ragats dzalian mnishvnelovani sakme makvs ioanestan dakavshirebit,nuravis etkvi am shekhvedraze,chvens shoris darches,xval 11 saatisken modi coffesta-shi rustavelze"
რაღაცნაირად ავიჭერი.
რამდენჯერმე გადავიკითხე.
შემდეგ კი მივწერე
,,გამარჯობა ლიკო,ანუ ვინ ხარ აზრზე არ ვარ და შესაბამისად არც შენი ნახვის სურვილი მაქვს"
აი ტანში,რომ გცრის რაღაცნაირად ხომ იცით?თითქოს გცივაო,აი ასე ვიყავი ახლა ზუსტად.
,,rom gitkhra iokos ertadert sikvaruli vartko maints ar shemkhvdebi?:))))"
მალევე მომწერა პასუხი,აიი კი ვიცი,რომ სულელი ვარ მაგრამ მართლა დავიძაბე...
თან როგორ გინდა ბავშვებთან არ შეიმჩნიო შენი შინაგანი შფოთვა.
,,არა არც მაშინ"
მივწერე დატელეფონი ჩავაბნელე.
დაახლოებით ორ წუთში ისევ ახალი მესიჯი მომივიდა.
,,Okay,radganats ar mkhvdebi mashinakmogtser,mokled me DA ios ertmaneti gvikvars DA shen chvens shoris dgakhar,kvelaperi didi khnis tsin daitsko,mashin rotsa shen 9-10 tslis ikavi albat an arts ki magdenis,ertmanets vkhvdebodit DA ertmaneti sigizhemde gvikvarda,nu mere ki itsi tsasvla moutsia,ertmanettan mudmivi kontakti gvkonda mteli am drois ganmavlobashi, gesmis rogor gvikvarda ertmaneti to 14 tseli kontakti ar gagvitskvetia? tbilisshi ROM chamovida 3 dghes iseti gijuri sexi gvkonda,mteli 14 celi avinazgauret,nu mere shenze gadmoitana kuradgheba ainteresbda iseti grdznobebi ekneboda tu Ara shentan rogorsac chemtan ganicdida,mikhvda rom sisulele kna da isev chemtan siaruli daitsko ,khoda I'm dghes vilaparaket DA shen dzmastan dzmakatsobis pontshi very gadebs,utkdeba kho azrze khar maints,khoda mogve ra tavisupleba DA shentviton dashordi."
ვიცი იტყვით,ჩემს რეაქციაზე ჩერჩეტიაო,რა სისულელეზე იეჭვიანაო,მაგრამ აბა რა მექნა?
-იო ერთი წამი შეიძლება?-აივანზე ვთხოვე გამომყოლოდა.
-რა იყო?-წამოდგა იმწუთას და გამომყვა.მაშინვე ტელეფონი მივაჩეჩე.
-ლიკო?-პირველი რაც წარმოთქვა ეს იყო,შემდეგ მთლიანი ,,ჩათი" წაიკითხა.ჯერ გაფართოებული თვალებით შემომხედა,მერე უბრალოდ სიცილი დაიწყო.
ტუჩები გამოვბრიცე სატირლად,რომ ჩამეხუტა.
-ჩემი პატარა სულელი გოგო ვინ არის?-თან სიცილს არ წყვეტდა იო-აი,რომ მითხრა ამის მჯერაო დაგშორდები იცოდე-კვლავ სიცილით კვდებოდა.
-არ არის მართალი?-ცრემლაკიაფებული თვალები შევანათე.
-ეხა მოგხვდება გოგო,რა გიჟური სექსი,რა შეხვედრები,ეხა არ გამაგიჟო-სიცილისგან იკეცებოდა-სექსი მქონდა მაგასთან მარა ახლა კი არა 14 წლის წინ,ერთი უსაქმური პონტის ა,ჩემო სიცოცხლე კარგი რა,ოჯახის შექმნაზე გკითხავდი შენთან დაშორება,რომ მინდოდეს? სისულელეა ბაო და ეხა მაწყენინებ-მიღიმოდა და იმ წუთს ვინანე ესეთი რაღაც საერთოდ,რომ დავიჯერე.
-ოო მაბრალე ეხა მე თუ ეჭვიანი ვარ-მთელი ძალით ჩავეხუტე და შემდეგ ტუჩებზე წავეტანე.-აუ იცი რა ვქნათ,ვიდეო გავუგზავნოთ წაკლიკოს-სიცილით ვუთხარი და ტელეფონი ამოვიღე
-კაი ოღონდ შენ არ ილაპარაკოო ოქეიიი?
-ოF
კამერა ჩავრთე და ვიდეოს გადაღება დავიწყეთ.
-ვაიმე ლიკო შენ რა მაგარი ხარ ნეტა ორი იყოოოო-სასაცილო ინტონაციიით ამბობდა იო
-აუ კაი რა იო ლიკო ისეთი მაგარია ერთიც საკმარისია-ტუჩებდაპრუწულმა სწერვა ქალის ინტონაციით ვუთხარი და მერე სიცილი დავიწყეთ
-ანუ რამე სუპერ-ბუპერ ტყუილი მოგეფიქრებინა გოგო რა 14 წელი სუ კონტაქტზე ვიყავით,იმ დღის მერე თვალითაც არ მინახიხარ და შენი ხმაც არ გამიგია,შენი მცდელობების მიუხედავად.
-ე რა დღის-თვალებ დაწვრილებულმა ვკითხა და მანაც ყურში ჩამჩურჩულა ,,ტყ" ნუ მეტი არც იყო საჭირო მივხვდი,ისევ სიცილი დავიწყე.
-მოკლედ ჩემო დაია ეხა მისმინე,რაც გინდა ილაპარაკე,მოიგონე და გააკეთე,მე და იოს ერთმანეთი ისე გვიყვარს მაინც ვერაფერს გახდები ამიტომ bye bye.
ვიდეო გამოვრთე ლიკოს ჩათში ჩავაგდე და ისევ იოს ვაკოცე.
-ვიღაც მაიმუნობის ხასითზეა
წელზე შემომხვია ხელები და ჩამიხუტა.
-აუ თავბრუმეხვევა-უცებ წამოვლილ თავბრუსხვევაზე
ვუთხარი იოს.
-მოდი ჩამოჯექი
სწრაფად ჩამომსვა პუFზე.
-როგორ ხარ?
-მაბჟუილებს
-ანუ?
-აი თავბრუსხვევასავით მაქვს
-მოდი შევიდეთ და წამოწექი ტახტზე.

-დალიე ეს წყალი-ჭიქა მომცა იომ.
-აუ მეც მეხვევა თავბრუ-ამოიზმუა თათამ.
-შენ გაგიკვირდეს ეხა რატომღაც-სიცილით უთხრა გიორგიმ და თავზე აკოცა.
უცებ ერთმა აზრმა გამიელვა თავში,მაგრამ მაშინვე უკუვაგდე.სისულელეა.ერთი თავბრუს ხვევა არ ნიშნავს ორსულობას!შევძახე ჩემს თავს.
ნუგავიდა რამდენიმე კვირა,ამ ერთ თავბრუს ხვევას გულის რევებიც,რომ მოყვა,გამძაფრებული ყნოსვაც და სულ პატარა რაიმეეზეც გაღიზიანება,მაშინაც არ დავუშვი ორსულობა,ციკლი რომ გამიცდა ამაზეც თვალი დავხუჭე და დამთხვევად ჩავთვალე.ნუ მლანძღავ მეც ვიცი, რომ ცოტა ვერ ვარ კარგად.მაქსიმალურად ვცდილობდი არავის არაფერი არ ეეჭვა.
ერთ შუა ღამეს გამომეღვიძა,მომშივდა და სამზარეულოში გავედი.თათა დამხვდა ონკანთან წყალს სვამდა.
-რატომ არ გძინავს ჩემო გოგო-მასთან მივედი და ჩავეხუტე.
-წყალი მინდოდა ძალიან შენ რატომ არ გძინავ სიიიისთერ
-მშიაა
-აუ მეც მშია მიდი გამოიღე რამე ვჭამოთ

მაცივრიდან რაღაცები გამოვიღე და მაგიდაზე დავაწყე,თეფშებიც გამოვალაგე და ჭამა დავიწყეთ.რამდენიმე ლუკმა როგორც კი გადავყლაპე გულის რევის შეგრძნება გამიჩნდა და ეგრევე ტუალეტში გავვარდი
-მარიამ
გამომყვა თათაც.

-არ გინდა მითხრა რა ხდება?-უკვე სამზარეულოში ვისხედით.იატაკს ვუყურებდი,მაგრამ ზუსტად ვიცოდი ახლა რა სახით მიყურებდა.
-არაფერი უგემურია სწმელი და გული ამერია-კვლავ თავის მოტყუება დავიწყე.
-ორსული ადამიანი ვარ,დებილი ხომ არ გგონივარ? ზუსტად იგივე სინდრომები გაქვს რაც მე! თავბრუსხვევა,ღებინება,ხასიათის სწრაფი ცვალებადობა,შუა ღამეს შიმშილის გამო გაღვიძება და წონაში მომატება!იქნებ თქვა,რომ ვცდები?გგონია ეს პირველი ღებინებაა შენი რომელსაც მე შევესწარი?უბრალოდ გელოდებოდი მარ,აბა არც ახლა გაქვს რაიმე სათქმელი?
-თათა არ არსებულია ფეხმძიმედ ვიყო....არა...არ მჯერა...
-სექსი ხო გქონდათ?-პირდაპირ დაუსვა კითხვა თათამ და მარიამი წამოაწითლა.
-ნუ....
-ოოო მე ვარ გოგო შენი ძმა კი არა.
-კი...
-როდის?
-მისაქციელში რომ ვიყავით
-თავი დაიცავით?
-არა
-კაი,ციკლი გქონდა ამ თვეში?
-არა გადამიცდა
-და ეხა რა გინდა გცემო?ხვალ წავალთ ექიმთან.
-აუ თათა არა რა...
-მარიამ 100% დან 99% ორსული ხარ,უნდა დააზუსტო რომ თავს მიხედო და ორსულობა სწორედ წარიმართოს.
-მეშინია
-კარგი რა,ყველაფერი უფლის ნებაა ხომ იცი? ჩემს ექიმთან მიგიყვან,ძაან მაგარი ექიმია.
-ბიჭების და მშობლების რეაქციის მეშინია თათა,რომ გაბრაზდნენ?
-აუ ახლა გცემ იცოდე,ყველას ძალიან გაუხარდება მარიამ,ნუ ხარ შტერი.


მეორე დღეს გამაღვიძა თათამ.
-მარო გაიღვიძე 12-ზე იქ უნდა ვიყოთ,წეღან ველაპარაკე.
-რომელია საათი
-თერთმეტის ნახევარია
-თათა ვინმესთვის ხომ არ გითქვამს.
-კი მამაშენს ვუთხარი...რა კითხვებით ხარ ვისთვის უნდა მეთქვა კარგი რა.
-წყალს გადავივლებ ძაან უცებ კაი?
-მიდი.

აბაზანიდან,რომ გამოვედი გავმშრალდი,ტანისამოსი ჩავიცვი და სამზარეულოში გავედი,სადაც თათა,გიორგი და მშობლები ისხდნენ.
-თათა მზად ვარ.
-გავიდეთ მაშინ.
-სად მიდიხართ მაინც?-გვკითხა გიორგიმ.
-მეოთხე თვეში ვარ უკვე და დაპატარავდა ტანისამოსი,წავალთ რამეს ვიყიდით რა.
-კარგი-აკოცა თათას თავზე და ჩვენც წამოვედით სახლიდან.


-მოკლედ გოგოებო თუ ყველაფერი სწორად და დროულად მოხდება,აპრილის შუა რიცხვებში დედა გახდები,ბედნიერმა თქვა და გაოცებულ და თან ამავდროულად ბედნიერ გოგოებს გადახედა.
-ვაიმე რა მაგარია-წივილი დაიწყო თათამ და ჩამეხუტა.
-ვაიმე-სიხარულისგან თავს ვერ ვიკავებდი.მე ბედნიერი ვიყავი.მე ფეხმძიმედ ვიყავი და მე შვილი ჩემი საყვარელი კაცისგან მეყოლებოდა! ამაზე მეტად არაფერი მაბედნიერებდა,ვტიროდი პატარა ბავშვივით ვტიროდო,ოღონდ სიხარულისგან.
-მოდი თათუსკი ბარემ აქ ხარ და ხვალ რაღატო მოგიყვანო

-სქესი ჩანს გითხრა?
-კიი
-ბიჭი გყავს,პატარა ბიჭი.




-თათა 1თვის ფეხმძიმე ვარ გესმის?-ვხტუნაობდი შუა ქუჩაში
-ვაიმეეეე არ მჯერაააააა
-ხალხობას როგორ უნდა ვუთხრა?
-ხალხობას არა იოს უნდა უთხრა პირველ რიგში.
-აუ იცი რა მოვიფიქრე?
-აბა რა მოიფიქრე.
-არ ვეტყვი
-მაგარი რაღაც მოგიფიქრებია.
-ანუ ახლა ქორწილზე ავტყდები და ქორწილის ,,პირველ" ღამეს ვეტყვი.
-არ ხარ მგონი შენ ნორმალური.
-ხო მეც არ მომწონს ეს იდეა...მოიცა მირეკავს

-ალო
-რას შვები ბასუ
-არაფერს თათას საყიდლებზე დავყვები შეეეენ?
-არაფერს ვმუშაობ ძაან გადავიღალე.საღამოს ხომ გცალია?
-კი კი
-ხოდა გაემზადე და ცხრისკენ გამოგივლი სადღაც უნდა წაგიყვანო.
-კარგი.როგორ გამოვეწყო
-გემრიელად,რომ იყო რა,სპორტულად.
-ოქეიი.

-რაო?
-საღამოს გამოგივლი და სადღაც უნდა წაგიყვანოო
-ხოდა სიტუაცია თუ იქნება უთხარი რა.
-კარგი ვეცდები
-არ ეცდები ეტყვი!
-ჰო კარგი,წამოდი რაიმე ვიყიდოთ,რომ რამე არ იფიქრონ იმათმა.
-წამოდი.




საღამოს სახლში ვიჯექი და იოს ზარს ველოდებოდი.მანაც არ დაიგვიანა და მოვედიო დამირეკა.ნაცრისფერ სპორტულებზე,შავი დუტის ჟილეტი მოვიცვი.
-მა,დე,თა,გი-სიცილით ვთქვი-იომ მომაკითხა და ცოტახანი გავალ რა.
-წადი წადი
მითხრა მამამ,თათას თვალი ჩავუკარი და იოსთან ჩავედი.მანქანაზე აყუდებული სიგარეტს ეწეოდა.უცებ გამაღიზიანა ამ სუნმა და ისევ გულის რევის შეგრძნება დამეწყო.
იმწამსვე გადამიარა.
ისიც სპორტულებში იყო.
-ჩემი ლამაზი
ჩამეხუტა და მოცყვეტით მაკოცა.
-სად მივდივართ.
-მთაწმინდაზე ავისეირნოთ.
-ვგიჟდები მთაწმინდაზეე.


-აუ რა ლამაზია ხო თბილისი?
-ძალიან,რაღაც მინდა გითხრა ჩემო ლამაზო-ზურგიდან ამოკრო ის.
-მეც მინდა,რომ რაღაც გითხრა
-მისკენ შევბრუნდი და ხელები კისერზე შემოვაწყვე.
-მიდი მითხარი
-არა არა მე ბოლომ უნდა გითხრა
-კარგი ამბავია?
-ძალიან.
-კარგი მაშინ მე დავიწყებ.
შეიძლება ჩათვალო,რომ ვჩქარობ ან რაიმე მსგავსი,მაგრამ აი საერთოდ არ მგონია,რომ ეს აჩქარებული ნაბიჯია,
ბავშვობიდან სხვანაირი დამოკიდებულება მქონდა შენს მიმათ,ხომ სასაცილოა მაგრამ 7-8 წლის ბავშვი მიზიდავდი.მაგრამ არასდროს ვაღიარებდი ამას.ნუ მერე ისე მოხდა,რომ მშობლებთან ერთად სხვა ქვეყანაში გავემგზავრე.მენატრებოდი თავიდან,შენი ყავისფერი თვალები მენატრებოდა,შენი ცელქი ხასიათი მაკლდა...ნუ დროთა განმავლობაში შევძელი და გულის,რომელიღაც ბნელ კუნჭულში დაგმალე.
აქ,რომ ჩამოვედი,დიდი მოლოდინით ვიყავი...როგორ შემხვდებოდი ან საერთოდ როგორი იქნებოდი.რომ დაგინისე. ვერ ვიჯერებდი,რომ შენ ის პატარა გოგო იყავი მე,რომ მიყვარდა.საოცრად იყავი შეცვლილი.საოცრად ლამაზი იყავი.შეიცვალე ფიზიკურად მაგრამ თვალები მაინც ის იყო,ბოლოს,რომ ვნახე.ისევ ისე დახტოდნენ შენს თვალებში ჭინკები და ისევ ისე ასხივებდნენ შუქს.მაშინ მივხვდი,რომ ვერაფერიც ვერ დაგივიწყე.ყოველი გრძნობა თავიდან განახლდა.დიდხანს ვებრძოდი თავს,მაგრამ უშედეგოდ,ბოლოს ჩემს თავსაც გამოვუტყდი,რომ მიყვარდი,ყველაზე და ყველაფერზე მეტად-თვალებში მიყურებდა და საოცარი გრძნობით საუბრობდა...მე კი ცრემლებს ვერ ვიკავებდი-გახსოვს,წვეულებაზე,რომ გთხოვე წამოსვლა,რეალურად არავის არ მირიგებდა დედა,უბრალოდ მინდოდა იქ ჩემთან ერთად ყოფილიყავი.ნუ მშობლებმაც ყველაფერი იცოდნენ და ამიტომ იყო მამა თვალებს,რომ მიჟუჟუნებდა.წყნეთში,
ოთახში....ძლივს შევიკავე თავი....ხოდა მანდ მივხვდი,რომ ძალიან მიყვარდი.მეტი,რომ არ შეიძლებოდა ისე.ხოდა ავდექი და გიორგის ველაპარაკე.მისგან,როგორც კი დაბრო მივიღე გადავწყვიტე მის ქორწილში
შენთვის ყველაფერი მეთქვა.ნუ მერე ხო ისედაც იცი...საერთოდ ყველაზე და ყველაფერზე მეტად მიყვარხარ და მინდა,რომ ჩემი მეუღლე გახდე.მარიამ ცოლად გამომყვები?-ჯიბიდან ლურჯი ბარხატის ყუთი ამოიღო და გახსნა.ბეჭედი იდო,ძალიან ლამაზი ბეჭედი.
-იო-ვერაფერი ვუთხარი და ჩავეხუტე.ცრემლებს ვერ ვიოკებდი- სიგიჟემდე მიყვარხარ და ჰო რა თქმა უნდა თანახმა ვარ.
ხელში ამიტაცა და დამაბზრიალა,შემდეგ ტუჩებზე დამეწაფა,შემდეგ
დამსვა და ხელზე ბეჭედი გამიკეთა,ნუ თითზე რა ხელზე.
-იო შვილი გვეყოლება-უცებ ვუთხარი,მაგრამ იმდენად იყო ემოციებში კითხვად მიიღო.
-რა თქმა უნდა,ბევრი შვილი გვეყოლება.
-არა იო.კითხვა არ დამისვამს.ორსულად ვარ.
უცებ დასერიოზულდა,გაფითრდა.
სახე გაეყინა,შემდეგ აზრზე მოვიდა და ყვირილი დაიწყო,ისევ ჩამეხუტა.
-ყველაზე ბედნიერი კაცი ვარ შენი წყალობით-მითხრა ყურთან ახლოს.
-ყველაზე ბედნიერი გოგო ვარ შენი წყალობით-მეც ვუჩურჩულე და ტუჩებზე დავეწაფე...




დ ა ს ა ს რ უ ლ ი


წარმოდგენაც არ მინდა საბოლოო ჯამში რა სისულელე გამომივიდა,მაგრამ რადგან დავიწყე და ვნახე,რომ 5-6 კაცი მაინც კითხულობდა და მოსწონდა,ამიტომ აღარ გავწყვიტე.სხვანაირად მქონდა დაგეგმილი ეს ისტორია,მაგრამ სხვანაირი გამომივიდა და ამიტომაც არ მომწონს.ნუ მოკლედ რაც არის არის,ვინც კითხულობდით და თქვენს აზრს აფიქსირებდით,უღრმეს მადლობას მოგახსენებთ.მე ძალიან მიყვარხართ თქვენ! ახალი ისტორია დავიწყე,მაგრამ საბოლოოდ სანამ არ დავასრულებ არ ავტვირთავ.ამიტომ დროებით გემშვიდობებით.



№1  offline წევრი D-I-A-N-A

ჩემო ლამაზო ძალიან მაგარი ისტორია გამოგივიდა . სულ გელოდებოდი და ვიცოდი რომ კარგად დაამთავრებდი . ყოჩაღ heart_eyes დაველოდები შენს ლამაზ ისტორიებს kissing_heart

 


№2  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

Me dzaan momewona aset8 tbili dasasruli. Momwons zogada es motxroba da momwons sheni weris stili ase rom sxva ranes tu dawer wavikitxav aucileblad. Aba shen ici warmatebebi gelodebi shemdegi mo5xrobit!!!!

 


№3  offline წევრი fencer

უღრმესი მადლობა ჩემო საყვარლებო
--------------------
მ.კოკო

 


№4 სტუმარი Niniko

Dzaan magari iyo erti tavic ki ar gamomitovebia magram simartles getyvi sxvanair dasasruls velodi saboloo jamshi umagresi iyo

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent