შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთხელ დაშვებული შეცდომა(5 თავი)


1-02-2017, 15:22
ავტორი Medison
ნანახია 2 373

*თავი 5*
დილით მზის სხივებმა გამაღვიძა.უჩვეულოდ კარგ ხასიათზე ვიყავი.
1.ნიკამ 'ჩემი ' ოთახი გამომიყო
2.ორშაბათიდან სამსახურს ვუბრუნდები.
ჯერ ესეც მეყოფა.საწოლიდან წამოვდექი და საღამურის ამარა სამზარეულოში გავედი.საშინლად მშიააა.მაცივარი გამოვაღე და საჭირო პროდუქტები გამოვალაგე.რაკაია დილით ნიკა რომ არარის სახლში თორემ სულჩამაშხამებდა.ტელევიზორი ჩავრთე ,მუსიკების არხზე გადავრთე და ბოლომდე ავუწიე.ჩემს ბედად ჩემი საყვარელი სიმღერა Elle king-where the devil don't go გადიოდა .ოოჰ როგორმიყვარს .ინგრედიენტები ავიღე და ცეკვა ცეკვით დავიღე საჭმლის მომზადება.თან ავყევი:
"Cast me down where the devil don't go
Devil don't go where make my home
Cast me down where the devil don't go
Devil don't go where make my home
Drown my woes in a lake on fire
Sing a song gonna take me higher
Drown my woes in a lake on fire
Sing a song gonna take me higher
Good lord turned his back on me
Lucifer gonna set me free
Good lord turned his back on me
Lucifer gonna set me free...."
მეტი ეტექტისთვის კოვზი დავიჭირე მიკროფონის მაგივრად და ისე გავაგრძელე ცეკვა.დავბზღრიალდი და ინერციით იატაკისკენ წავედი.თვალები დავხუჭე მოსალოდნელი ჩახუტებისთვის ,მაგრამ იატაკის მაგივრად სხეულს შევეჯახე.
-ფრთხილად უნდა იყო -ჩაიღიმა და ტუჩზე ენა გადაისვა
-ამმ ხო-ამოვიბლუყუნე.გამიშვას ახლა კიდევ დიდიხნით უნდა ვყავდე ასე? თითქოს ჩემი ფიქრები წაიკითხაო მაშინვე ხელი შემიშვა
-აბა რამომიმზადე?-ტაფას დახედა
-ეგ ჩემთვისგავიკეთე
-არაუშავს გამიყოფ -ორი თეფში გადმოიღო და საჭმელი თანაბრად გადაანაწილა.ამმომენტში ისეთი საყვარელიიყო .რასბოდავ დეა გამოფხიზლდი არდაგავიწყდეს ვინაა ის.გონებაში ჩემთავს ერთი გემრიელი შემოვცხე და მაგიდას მივუჯექი.აი სხვას ხომ შეიძლება ეთქვა მიდი ჯერშენ გასინჯე ხოარმწამლავო ან რამე ასეთი ,მაგრამ ნიკამ პირდაპირ ჭამა დაიწყო და იმასაც არმორიდებია რამდენიმე ბეკონის ნაჭერი ჩემთვისაც წაერთმია .დღეს რასაყვარელია .
-დღეს ჩემი მეგობრები მოვლენ-ფიქრებიდან მისმა ხმამ გამომარკვია-შენი გაცნობა უნდათ.
-ჩემი?-გამიკვირდა.თვალები აატრიალა და თავი დამიქნია.
-იცი მე დღეს გეგმებიმაქვს
-არაუშავს გადადებ -მომახალა და მისაღებში გავიდა.მაგიდა ავალაგე და ეზოში გავედი.დავიღალე სახლში ჯდომით.ბალახზე წამოვწექი და თვალები დავხუჭე.ჩემმა მობილურმა ბზუილი დაიწყო.უცხო ნომრიდან რეკავდნენ .სენსორს ხელი გადავუსვი და გავაგონე
-დეაა?-ტელეფონში სანდროს ბოხი ბარიტონი გაისმა.
-სანდრო?-გულში გეგონებადა ფეიერვერკი გუგუნებდა ისევიყავი.
-შენი პირობა ხომ ძალაშია?
-მაგრამ მე გითხარი ვნახოთ მეთქი ,არდაგპირებივარ -ჩამეღიმა და თმის წვალება დავიწყე
-8ზე გამოგივლი -პასუხს არცდალოდებია გამითიშა.რაუტაქტოა . მაგრამმ ... წამოვდექი და სახლში კბილებამდე გაღიმებული შევედი .ნიკამ წარბაწეულმა ამათვარიელა ,თავი გადააქნია და ისევ თავის საბუთებს მიუბრუნდა.მმ როგორ დავითანხმო რომგამიშვას? ისეგამოდის თითქოს ის ჩემი მამიკოა და მე მისი 6წლის გოგონა.მაგრამ ახლა მასთან სიჯიუტე კარგს არაფერს მომიტანს სჯობს ტკბილად ვესაუბრო და ნელნელა მივაღწევ მიზანს.
ნიკას გვერდით მივუჯექი და ღრმად ამოვისუნთქე
-გინდა მოგეხმარო?-ისევნერვიულობ თითქოს სიკვდილ სიცოცხლის საქმე წყდება ამწამს.
-არა ,უფრო ამირევ
-კაი რაიყო არმენდობი?-რაღაცნაირად ჩავიცინე და ფეხზე ფეხი გავკარი.
-კარგი-ჯერ წარბაწეულმა შემომხედა და შემდეგ დამავალა თუ რა როგორ დამეხარისხებინა.შუა საქმის დროს კვლავ წამოვიწყე
-იცი დღეს ჩემი ძველი მეგობარი უნდა ვნახო 8ისკენ .
-მერე?-არცშემოუხედია ისემითხრა
-მინდა რომ შევხვდე-ტუჩი მოვიკვნიტე
-ხომგითხარი დღეს ჩემი მეგობრები უნდა გაგაცნო მეთქი
-აა უი -საწყლად ამოვიკნავლე .სულდამავიწყდა ეგ .ეჰჰჰ ბედი არმაქვს რაა.ან იმათაც რაახლა მოუნდათ.ამისნაირი სატანები იქნებიან უეჭველი.
-ძაან გინდა მისინახვა?
-კი
-და გინდა ნება დაგრთო?
-კი-ნერვები მომეშალა მის ამსაქციელზე.ძალით მიკეთებს აშკარაა.კმაყოფილებისგანაც კი ჩაეღიმა .ოხ ეს ხეპრე
-ვის უნდა შეხვდე
-ს... სალი ჰქვია(აბა იმასხომარ ვეტყოდი 'იციი ჩემმა პირველმა სიყვარულმა პაემანი დამინიშნა და გამიშვებ'-მეთქი)
-აქროდაპატიჟო არა?
-მის მშობლებსაც უნდა შევხვდე.ბავშობის მეგობრებივართ და -ვეცადე გამეღიმა.
-კარგი.წადი- მომესმა? მან მითხრა წადიოო?გამეღიმა და ამწამს ისემომინდა ჩავხუტებოდი.მაგრამ არა.საქმე განვაგრძე.
ოთახში მოსამზადებლად შევედი და გარდერობი გამოვაღე..ამდროს ნიკაც შემოვიდა ოთახში.
-უკვე ემზადები? -წარბაწეულმა შემომხედა..
-მმ კი -თავი დავუქნიე
-იცოდე 10ზე სახლშიიყავი.
-ნიკაა კონკიასაც კი 12 საათამდე ჰქონდა დრო კაი მაქამდე არვითხოვ 11-მდე მაინც მომეცი დრო -აი ისეთი 'ძაააანგთხოვ' სახით შევხედე.
-კარგი კარგი -გაეცინა და ისევ გავიდა ოთახიდან .რალამაზი სიცილიაქვს .პირველად ვნახე ასეთი.თანთათან ვრწმუნდები რომ სიმთვრალეშიც ზე მაღალი გემოვნება მაქვს.კმაყოფილს ჩამეცინა და გამზადება დავიწყე.შავი მუხლებზე გადახსნილი შარვალი და თეთრი ტანზემომდგარი მაისური ჩავიცვი .თმა კუდად შევიკარი და ტუჩებზე სქლად წავისვი მუქი იასამნისფერი პომადა .ტელეფონი ჯიბეში ჩავიდე და დაბლა ჩავედი.როგორცჩანს ძმაკაცები მაინც მოსვლია .ან რატოარმოუვიდოდა რა.ლუდის ბოთლებით ხელში იჯდნენ და რაღაცაზე იცინოდნენ .როგორც კი დამინახეს სიცილი შეწყვიტეს.
-გამარჯობა-ხელი ავუწიე და გავიცინე.სამივემ რაღაცნაირი სახით ამათვალიერა .აი როგორ გითხრათ ისეთი "მაგარიარმომწონხარ" სიფათით .სერიოზულად?ნიკა წამოდგა და წელზე ხელი მომხვია.თქვენი არვიცი მაგრამ მეკი ჩამომივარდა ყბა გაოცებისგან.
-დეა გაიცანი რატი ,ირაკლი და თორნიკე.-თითოულზე მიმითითა.-ეს კი ჩემი დეაა-ბოლო ხაზგასმით წარმოთქვა.ახლა რაა ამან უთხრა სიყვარულით მოვიყვანეო და რამე? ისემეხუტება.ოჰ ესროგორი კეთილი არსებავარ,თამაშში მეც ავყევი.
-თქვენზე ბევრი რამ მსმენია-გავიღიმე
-ჩვენ საერთოდ არაფერი-მკვახედ მომახალა მგონი ირაკლიმ.ნიკას ხელი გაბრაზებისგან დაეჭიმა.ო ახლა აქ ჩხუბიმინდა?ისედაც წასასვლელივარ.მოიფიქრე რაუთხრა დეა მოიფიქრე.როცაასაჭირო არიყო მაშინაც კიმქონდა მწარე პასუხები ახლა რადამემართლა.სულ ამბიჭის ბრალია.
-რატი-გაბრაზებულმა შეუღრინა ნიკამ.უიი ირაკლის კიარა რატის უთქვამს ეგ .რავიცი მე ყველა ერთმანეთსჰგავს ერთი მეორეზე სიმპატიური მარა რათგინდა ერთნაირი ხისთავიანები.ერთმანეთი გზამკვლევით იპოვეს ალბათ .იდიოტები.
-კარგი საყვარელო მე მეჩქარება -გავუღიმე და ლოყაზე ვაკოცე.ხო მეც არვიცი სიმშვიდე როგორ შევინარჩუნე და ის რატი არმივამტვრიე ,მაგრამ დამშვიდდი დეა მაგის დროც მოვა .
-აბა კარგად ბიჭებო გაერთეთ-ხელი დავუქნიე და გარეთ გავედი .იმადგილას მივედი სადაც გუშინ სანდრომ ჩამომსვა და დაველოდე მისმოსვლას .მალევე გამოჩნდა და მანქანა ფეხებთან გამიჩერა .კარი გავაღე და შიგნით შევხტი .
-გამარჯობა-გავუღიმე .ჩაიცინა,გადმოიწია და ლოყაზე მაკოცა.გამაგრდი დეა გამაგრდი,აქარ ჩამოიღვენთო სანთელივით.ნახევარი გზა უხმოდ გავიარეთ.უცებ ჩემი ძველი საყვარელი თამაში გამახსენდა
-სანდრო გინდა 13კითხვა ვითამაშოთ?-თავი დამიქმია-კაი ჯერ მე დაგისვაც 13 კითხვას შემდეგ შენ.
-ჰობი
-კალათბურთი
-საყვარელი ადგილი
-საწოლი -ჩაიცინა
-რომშეგეძლოს შეცვლიდი შენს ცხოვრებას?
-არა
-ვერგაძლებ
-შენსგარეშე -მომესმაა?აშკარად მომესმა.ან ძალით მითხრა.
-მომწონხარ დეა.რომ არმომწონდე არც რესტორანში დაგპატიჟებდი მითუმეტეს არვარ მასეთი ტიპის .ამიტომ არგინდა ეს ვითომ ვერმიხვედრები -გამომხედა და თვალი ჩამიკრა .და მე? ცოტა ადრე რომ ჩამოსულიყო სანდრო და ესეთქვა სიხარულისგან ვიფრენდი ,მაგრამ ნიკას გამოჩენის შემდეგ ყველაფერი აირია.მიუხედავად იმისა რომ სრული ამსიტყვის მნიშვნელობით ხისთავიანი არსებაა მაინც...... მაგრამ სანდროსაც ვერდავთმობ მისგამო.არეულივარ. .შესაძლებელია ორი ადამიანი ერთდროულად მოგწონდეს? თავი გავაქნიე ფიქრების გასაფანტად.რესტორანშიც მალე მივედით.ულამაზესი ადგილიიყო აი მართლაც რომ ულამაზესი.
*ნიკას ხედვით*
-არასწორად ექცეცი ამგოგოს ძმაო-მხარზე ხელი დამკრა თორნიკემ
-მართალია ბიჭო .თუესგოგო არგებრალება შენი თავი და ნატა შეიბრალე .არშეიძლება მასე. გასაგებია რომ გაბრაზებულიხარ მასზე და ცდილობ ატკინო მარა ცოლად მოყვანა? რავიიცი ძმაო-ამოიოხრა ირაკლიმ
-არმომწონს ესდეა-დაამატა გაბრაზებულმა რატიმ-ნატა ბევრად სჯობია-მაგიდაზე ხელი დავარტყი
-ნუმტყ**** ტვინი .ჩემი საქმის მევიცი
*დეას ხედვით"
რესტორანში კარგი დრო გავატარეთ.სანდრომ ამერიკის ამბები მომიყვა და ბევრიც მაცინა .ნუ მეც მოვუყევი რაღაც რაღაცეები.საათს რომდავხედე გული გაადამიქანდა თერთმეტი საათი იყო.
-სანდრო არწავიდეთ?-გავუღიმე
-კარგი-ანგარიში გაასწორა და წამოვედით .მანქანაში კიდევ ბევრ რამეზე ვილაპარაკეთ .მანქანა გააჩერა
-შეხვედრამდე დეა-გადმოიწია ,სახე ახლოს მომიტანა და თმა ყურს უკან გადამიწია.რადამემართა?ერთიანად დამიარა სიამოვნების გრძნობამ.ტუჩები ტუჩებზე გამიხახუნა და მაკოცა .მაკოცა და რამაკოცააა .ოჰ აიი ასე ჩემსცხოვრებაში არავის უკოცნია .თავიდან არავყევი ,მაგრამ ამხელა ცდუნებას როგორ გავუძლებდი .ალბათ არცმომშორდებოდა ,რომარა ჰაერის ნაკლებობა.მანქანის კარი გავაღე და გადავედი.
-ნახვამდის სანდრო-თვალი ჩავუკარი და გავუღიმე.შიგნიდან უკვე ნაწილებად ვიშლებოდი ისეთი ბედნიერი ვიყავი.სახლის კარი ბედნიერმა შევაღე და ისიც კი დავიყვირე 'საყვარელოო სახლშიმოვედი ' მეთქი .ჩემი სიხარული მაშინვე გაფრინდა როცა გაბრაზებული ნიკა დავინახე .შარშივარ აშკარად .ნეტა რამე ხომარ დაინახა?თუასეა ჯერ მემომკლავს და ალბათ შემდეგ სანდროს .ან ორივეს ერთად გამოგვამწყვდეს ბუნკერში და დაგვწვავს
-სადხარ აქამდე?-ჩემსკენ წამოვიდა
-იციი ძალიან მთხოვეს სალის მშობლებმა კიდევ დარჩიო და თან შენინომერიც არმქონდა დამერეკა -საწყლად შევხედე.
-ამის შემდეგ დაცვა გატარებს -კედელთან მომიმწყვდია.ის რა მთვრალია?
-ნიკა წამოდი დავწვეთ -ავხედე.ჩაიცინა და თავი გააქნია.
-მე უკეთესი გეგმებიმაქვს -სხეულზე მომეკრო და ტუჩებზე თითი გადამისვა .მესიამოვნა თუ არა?კი ,სამწუხაროდ კი
-ნიკა გთხოვ დავწვეთ -საწყლად ამოვიკნავლე .ზურგზე მომიგდო და მაღლა ავიდა ,'ჩვენს ' ოთახში შევიდა და საწოლზე დამაგდო თვითონ ჩემს ზემოდან მოექცა.
-ლამაზირომხარ მითქვამს? -ზემოდან დამაჩერდა
-არა -თავი გავაქნიე
-ხოდა ამის შემდეგ იცოდე რომ ლამაზიხარ დეა -მომეხვია და თავი ყელში ჩამიდო-სხვანაირიხარ -ტუჩებით ყელზე შემეხო .ოო რამომივიდა? დავდნი ჩავდნი ჩავშაქრდი.-არმინდა ცუდად გექცეოდე ,მაგრამ ჩემდაუნებურად გამომდის,იცოდე ისეთი რამ არჩაიდინო რაც შენზე წარმოდგენას სულ წამიშლის.გთხოვ არგავდე სხვებს -ამოიბურტყუნა და მაშინვე ჩაეძინა.და ახლა ნამდვილად მივხვდი რომ შეცდომას ვუშვებ.სანამ ნიკას ცოლივარ მაქამდე მაინც უნდა შევეშვა სანდროს.მაგრამ ნიკა? იქნებ ნიკა უფრო მომწონს? მაგრამ .. არვიცი მართლა.არაფერი არვიცი.სულ.ასეთი რომიყოს აქამდე შემიყვარდებოდა მაგრამ არ არის! რატომ მექცევა ხშირად უხეშად? რატომ იცვლება შემდეგ? ალბათ დილით მონსტრია ღამით ფერია.გონებაში გამეცინა.სერიოზულად დეაა? ფერია? ალბათ ჩემფიქრებს რომ კითხულობდეს კარგად მიმტყიპავდა .მისთმაში თითები ავხლართე და თამაში დავუწყე.

ხო ვიცი ვიცი რომ პატარა თავია,მაგრამ ისემინდოდა დამედო თავი ვეღარ შევიკავე.აბა რასფიქრობთ ამთავზე? მოგწონთ სანდრო? ან მთავარი კითხვა ვინაა ნატაა? ალბათ შეყვარებული გგონიათ მაგრამ რავიციი :დდდ
და დიდი მადლობა ყველას ვინც კითხულობთ ,აკომენტარებთ და ალაიქებთ <3 სიყვარულით მედისონი <3



№1  offline აქტიური მკითხველი La Llorona

Sandro ar mevaseba da arc momwons ai nata ki vin aris ver vxvdebi
--------------------
M.D

 


№2 სტუმარი nini

dzalian kargiaa.uketesi ikneba tavs tu gazrdii ar mkofnis kidev midna:-* kargia rom ar igvianebb :-* :-*

 


№3  offline წევრი Medison

mtirala var
Sandro ar mevaseba da arc momwons ai nata ki vin aris ver vxvdebi

ნელნელა ეგეც გაირკვევა ^^

nini
dzalian kargiaa.uketesi ikneba tavs tu gazrdii ar mkofnis kidev midna:-* kargia rom ar igvianebb :-* :-*

კი აუცილებლად გავზრდი <3 მადლობა

 


№4  offline წევრი tatiko.1995

Es sandro momashoret magrad ar momwons :) deas kide ra kocna mounda sandrostan

 


№5 სტუმარი lile

Kargiaa magram sashinlad mabnevs es orives mowoneba da didiac ar mxiblavss ravici ravicii velodebi shemdegs moutbenlad

 


№6  offline წევრი Medison

tatiko.1995
Es sandro momashoret magrad ar momwons :) deas kide ra kocna mounda sandrostan

სანდროც გვესაჭიროება ^^

lile
Kargiaa magram sashinlad mabnevs es orives mowoneba da didiac ar mxiblavss ravici ravicii velodebi shemdegs moutbenlad

დავიწყებ შემდეგი თავის დაწერას მალე და ხვალ დიდ თავს დავდებ ^^

 


№7 სტუმარი Guest Marikuna (1)

Ar momwons sandro natac ar momwona ukve da
Rac sheexeba nikas gamosworeva shirdeba da kide mis megobrebs
Dea kargia
Ase ganagrzee

 


№8  offline წევრი Medison

Guest Marikuna (1)
Ar momwons sandro natac ar momwona ukve da
Rac sheexeba nikas gamosworeva shirdeba da kide mis megobrebs
Dea kargia
Ase ganagrzee

მადლობა <3 ნუ მისმეგობრებს მიზეზი აქვთ რატომ იქცევიან მასე .ნელნე გაირკვევა

 


№9  offline წევრი kiko

აუუუ როგორი ნერვების მომშლელი გოგოა პატარა ჩამოუყალიბეველი ღლაპივითაა. არვიცი როგორ უნდა მოგწონდეს ორი ადამიანი ერთად და ორივეს შეხებისას ჭკუას კარგავდე. უკვე ვერ ვიტან ამ გოგოს და მიუხედავად იმისა რო ნიკა რაღაც საეჭვოდ იქცევა და რაღაც ისეთი ხდება ეგეც და სანდროც მაგრად მეცოდება დეას ხელში

 


№10  offline წევრი Medison

kiko
აუუუ როგორი ნერვების მომშლელი გოგოა პატარა ჩამოუყალიბეველი ღლაპივითაა. არვიცი როგორ უნდა მოგწონდეს ორი ადამიანი ერთად და ორივეს შეხებისას ჭკუას კარგავდე. უკვე ვერ ვიტან ამ გოგოს და მიუხედავად იმისა რო ნიკა რაღაც საეჭვოდ იქცევა და რაღაც ისეთი ხდება ეგეც და სანდროც მაგრად მეცოდება დეას ხელში

რასერჩი დეას :დდდ პირიქით ისუფრო ცოდოა ნიკას ხელში:დდ

 


№11  offline წევრი kiko

დეაა ცოდო ნიკას ხელში? აჰაჰაჰ გამაცინე :დდ ეგ გოგო აი წამით არ შემეცოდება. ერთი გათამამებული გოგოა ნუ ღლაპი უფტო. აი სანდროს ხო რაღაც იმედს აძლევს და აქეთ ნიკასაც ეპირფერება.

 


№12  offline წევრი Medison

kiko
დეაა ცოდო ნიკას ხელში? აჰაჰაჰ გამაცინე :დდ ეგ გოგო აი წამით არ შემეცოდება. ერთი გათამამებული გოგოა ნუ ღლაპი უფტო. აი სანდროს ხო რაღაც იმედს აძლევს და აქეთ ნიკასაც ეპირფერება.

ჩემდეას მიჩაგრავ :დ არადა არაა ცუდი გოგო

 


№13  offline აქტიური მკითხველი select

აუუუ რა საინტერესოაა სანდრო ნერვებს მიშლის დეაც ისე დეას რას ვერჩი ბავშვობიდან თუ უყვარდა სანდრო ამ ნიკამ კიდე რაებს ხლართავს ნეტა არ გამიმწაროს დეა მოკლედ მალე დადეე <3 ძალიან საინტერესოა

 


№14  offline წევრი Medison

select
აუუუ რა საინტერესოაა სანდრო ნერვებს მიშლის დეაც ისე დეას რას ვერჩი ბავშვობიდან თუ უყვარდა სანდრო ამ ნიკამ კიდე რაებს ხლართავს ნეტა არ გამიმწაროს დეა მოკლედ მალე დადეე <3 ძალიან საინტერესოა

მადლობა დიდი <3 ნიკას ეგჩახლართულობა ბუმიიქნება 3:)

 


№15  offline წევრი khatia khatia

წინა ტავებიიი უკეტესიიი კიყოოო ალბათ იმიტომ რომმ ეს გოგოო ვით იქცევა უკვე და ხოოო არრაა სასიამოვნოოო როცა მოთხრობაშიცცც გხვდება ბოზები როცა ისედაც ბევრნი არიან
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 


№16  offline წევრი khatia khatia

ბოდიშიიით ცენზურაა არრრ დავიცავიი მაპატიეთ
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent