შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

say you love me


1-02-2017, 22:03
ავტორი vivieni
ნანახია 1 427

სიყვარული ეს დიდი ამოუცნობი ფენომენია რომელსაც განსაზღვრული განმარტება და მნიშვნელობა არ აქ, ასე ხდება ცხოვრებაში როდესაც ვინმე შეყვარებულია მუცელში პეპლებს გრძნობს, ბედნიერია და სურს რომ ეს სამუდამოდ გაგრძელდეს. ნატალია ყიფშიძის ისტორიაც სრულიად მოულოდნელად და გაუაზრებლად დაიწყო. მას სულ სჯეროდა რომ სადღაც მისგან შორს თუ ახლოს მისი სიყვარული არსებობდა.
ერთიანი ეროვნული გამოცდები ნატალიამ წარმატებით ჩააბარა.
-ვიკა შედეგები ნახე? - გახარებულმა დაურეკა ბავშვობის მეგობარ ვიკა ავალიანს .
ეს ორი არაერთი ბიჩის ჩალურჯებული თვალის მიზეზი გამხდარა.
- კიი ვნახე , ჯავახიშვილი 70 % შენ რა ქენი სად მოხვდი?
- თავისუფალში 100% გრანტით.
ნატალია, ვიკა და მათი სადაქალო შეთანხმებულები იყვნენ რომ შედეგების გაგების შემდეგ ბათუმში წავიდოდნენ და მთელი წლის დამღლელი სწავლის პროცესისგან განიტვირთებოდნენ. გოგონები ნატალია, ვიკა, სალო, თიკა და ნინია მეორე დღესვე ბათუმში წავიდნენ. მათი სამეგობრო წრე ხუთი გოგოსა და სამი ბიჭისაგან შედგებოდა. ისინი ბავშვობიდან ერთად მოდიოდნენ. ამ შემთხვევაში გოგონებმა სანდრო, დემე და ნიკუშა გააფრთხილეს რომ ბათუმში მარტო წავიდოდნენ. მართალია ბიჭებს თავიდან ეს იდეა არ მოწონდათ ,თქვენ იქ მარტო კარგს არაფერს არ იზამთო. თუმცა გოგონებმა საბოლოოდ თავიანთ გაიტანეს.
ბათუმი - მზე , ზღვა, გართობა , უახლოესი სადაქალო წრე, წარმატებით ჩაბარებული გამოცდები. რა არის ამაზე მეტი ბედნიერებისთვის საჭირო მალე გავიგებთ.
გოგონები ნინიას სახლში დაბინავდნენ, საცურაო კოსწუმები ჩაიცვეს და სანაპიროზე გასასვლელად მოემზადნენ. მთელი დგე სანაპიროზე გაატარეს , ირუჯებოდნენ და საღამოს გეგმებს აწყობდნენ. საბოლოოდ საღამოს ბარში წასვლა და დალევა გადაწყვიტეს. გოგონები სახლში იყვნენ და ემზადებოდნენ.
- ნატალია შენ იასამნისფერ კაბას თ არ იცვამ მათხოვე რა . -უთხრა თიკამ
-არა და გათხოვებ უთხრა და კიბეებიდან კაბა გადაუგდო თიკას .
როგორც იქნა წასასვლელად მოემზადნენ. ვიკას მანქანა სახლში დატოვეს და ბარში ტაქსით წავიდნენ. გოგონებმა ბევრი სასმელი შეუკვეთს. მალევე ნინიას არაჩვეულებრივი იდეა მოუვიდა.
-აუ აი ეხლა ძალიან მაგარი რაღაც მოვიფიქრე. -გახარებულმა წამოიძახა.
- აუუ რააა? თქვი . უთხრა ვიკამ.
- მოდი სიმართლე და მოქმედება ვითამაშოთ.
- ეე მაგარია. სიხარულით შეხვდა ნატალია ნინიას ამ იდეას.
გოგონემდა ბოთლი დაატრიალეს და პირველი სალო ამოვიდა.
-სიმართლე თ მოქმედება. - გამომცდელი მზერა მიაპყრეს.
-მოდი ჯერ სიმართლე იყოს.
- ეე კაი მოდი გვითხარი ერეკლე რომ აქ იყოს შეურიგდებოდი?
- აუ კიი . თქვა თვალებგაბრწყინებულმა.
სალოს ამ პასუხს ოვაციებით შეხვდნენ.
-ვაგრძელებთ. თქვა ვიკამ.
შემდეგ ჯერზე ნატალია ამოვიდა.
- აბა ნატა სიმართლე თუ მოქმედება?
- მოდი მოქმედება იყოს.
გოგონებმა ტაში დაუკრეს ნატას ამ თამამ გადაწყვეტილებას.
- ნატა ბარში მყოფი ბიჭებიდან რომელიმესთან მიდი და ნომერი გამოართვი . თქვა სალომ.
- აუ მეღადავები? - ასეთ დაუნდობლობასაც არ ელოდა.
- კაი ბიჭი შენ აირჩიე. ერთგარ დათმობაზე წავიდნენ გოგოები.
ნატალიამ ბარს თვალი მოავლო და საბოლოოდ არჩვენი მარტო მჯდომ
ტელეფონზე მოლაპარაკე ბიჭზე გააკეთა. ერთი ჩაისუნთქა და მასთნ მივიდა .....



№1  offline წევრი Violeta_ia

მესმის,რომ შენი პირველი მოთხრობაა და ამიტომ უფრო კარგად უნდა ყოფილიყო ნაწერი გამართული გრამატიკულად და აზრობრივად. სასვენი ნიშნები გაკლია. რაც შეეხება ჟარგონებს:"მეღადავები" და.აშ ეს ლამაზად არ ჩანს მოთხრობაში. აღმოფხვერი ჟარგონები და უფრო კარგი წასაკითხი იქნება. სამან ნაწერს გამოაქვეყნებ გრამატიკულად შეამოწმე და მერე დადე. გოგოების დიალოგი ძალიან მშრალი იყო,ასე მეგონა ქუჩის ბავშვების საუბარს ვუსმენდი,იმდენი "ეე"და "აუ" ერია. მოკლედ, მეორე თავი ეცადე დახვეწო,გამართო და ისე დადო.წარმატებები.

 


№2  offline წევრი Medison

მოთხრობას ვფიქრობ საინტერესო განვითარება ექნება .პატარა თავიიყო და შეეცადე უფრო დიდი დაწერო .და სანამ დადებხოლმე მაქამდე მაინც გადახედე რამე ასო არასწორაად რომარგეწერის .საერთო ჯამში არაა ცუდი <3 წარმატებები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent