შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიკი ბავშვი თავი1


5-02-2017, 00:25
ავტორი კიკი ო.ო
ნანახია 1 595

ერთ ბინაში 4 არანორმალური პირი ცხოვრობს. 4 არანორმალური და-ძმა: გიკი,გოგა,ლაზარე და ლილი. ოჰჰ, გათენდა დაწყევლილი ორშაბათი, როდესაც უნდა გამომვშვიდებულიყავით ჩენს შუადღის 3 საათამდე ძილს. ბავშვებისათვის არდადეგები უცებ დასრულდა. გიკი დილას ადრიანად ადგა და ბავშვების გაღვიძებას შეუდგა, თუმცა ბალიშის თავში რტყმით ვერაფერს გახდა, გიკის ერთმა გიჟურმა აზრმა გაუელვა თავში.
გიკი: ბავშვებოო! ადეგით სწრაფად ბინაში ხანძარიაა! დავიწვებიით.
ლილი: ბიჭებოოო ადეგით მალეე! დავიწვეებიით.
გოგა: ოუ დედა, მამა, სწრაფად გარეთ!
გიკი: დამშვიდდით! არანაირი ხანძარი არ არის.მოვიტყუე რომ ადრე ამდგარიყავით.
ჰო მართლა ლაზარე სად არის?
ლაზარე: აგერვარ.
გიკი: მოემზადეთ და წავედით.
ბავშვები მოემზადნენ, ისაუზმეს და სკოლაში წავიდნენ.
ოთხი გაკვეთილი როდესაც გამოვიდა ბავშვები სკოლის წინ შეიკრიბნენ. გოგონები ნიცას ელოდებოდნენ რომ მეცადინეობაზე წასულიყვნენ, ბიჭები კი გოგონების წასვლას ეოდებოდნენ. რამდენიმე წუთში ნიცაც მოვიდა.
ნიცა: გოგოებო წავიდეთ 3:45-ია 14 წუთი გზაში გვინდა ხო არ ვირბენთ ბოლო-ბოლო.
ლილი: მართალია. წავედით!
გიკი: ბიჭებო სახლში ადით.
გოგონები მეცადინეობას როდესაც მორჩნენ სახლში ავიდნენ, მათ სახლში ნიცა ბევრი ხანი არ გაჩერებულა ნახევარ საათში წავიდა.
გიკი: ლიი ხვალ მე და ნიცა 4 გაკვეთილის მერე ბიბლიოთეკაში მივდივართ შენც წამოდი.
ლილი: კარგი მაშინ მეც წამოვალ რამე წიგნს წავიკითხავ.
გათენდა სამშაბათი: წვიმიანი, ქარიანი და ცივი დილა. 8 საათზე მაღვიძარამ დარეკა, ბავშვებმაც უცებ გაიღვიძეს, გაემზადნენ და სკოლაში წავიდნენ.
პირველი გაკვეთილის დასვენება 15 წუთიანი იყო, შესვენებაზე ლილი და გიკი დერეფანში გამოვიდნენ.
გიკი: ლიი გუშინ ნიცამ მომწერა თქვენს სკოლაში გადმოვდივარ და შეიძლება თქვენს კლასშიც დამაჯინონო.
ლილი: ძალიან გამიხარდა. მერე ახლოდანაც გამაცანი.
გიკი: ჰო აბა როგორ. ჩვენ სამი და სხვა ყველა. გოგონები გაკვეთილზე შევიდნენ
ოთხი გაკვეთილიც დასრულდა, გოგონები ბიბლიოთეკაში წავიდნენ. წიგნების ძებნას გადაყვნენ.
გიკი: გოგონებოო!მალე მოდით ჩემთანნ! (გაჰყვირის გიკი)
გოგონები გიკისთან მივარდნენ. დაინახეს გიკის ხელში მყოფი ბიბლიოთეკის წინი სახელად "გიკი გოგონა"
გიკი: სასწრაფოდ ამ წიგნის ავტორი უნდა ვიპოვო!
ლილი: კი მაგრამ უკან არ ვაწერია?
ნიცა: არ აწერია მეც ვერ ვნახე. ( გიკი მენეჯრთან მივიდა)
გიკი: გამარჯობათ! ამ წიგნის ავტორი მითხარით თუ შეიძლება?
მენეჯერი: გამარჯობათ! გილოცავთ თქვენ ხართ ამ წიგნის 316 და იღრბლიანი მკითხველი რომელსაც ბიბლიოთეკა ასაჩუქრებს ამ წიგნის სამივე ნაწილით , როგორ დაიბეჭდება იმის მიხედვით გაიტანთ უფასოდ!
გიკი: უღრმესი მადლობა! (მენეჯერმა სავიზიტო ბარათი გაუწოდა)
მენეჯერი: მაცი ყარმაზანაშვილი წიგნის ავტორი და ესეც მისი სავიზიტო ბარათი, თუ რაიმე კითხვა დაგებადებათ წიგნის შესახებ დაურეკეთ.
გიკი: უღრმესი მადლობა. კარგად ბრძანდებოდეთ.
იმ ღამით გიკის არ უძინია მთელი ღამე წიგნს კითხულობდა უნდოდა ყველაფერი დაწვრილებით გაეგო მასზე უნდოდა მაციზე დაერეკა მაგრამ გვიანა იყო. მთელი ღამე წვიმდა და წვიმდა, საათში 80 ანათებდა ელვა ლამაზ ქალაქს.
გათენდა მზიანი დილა, წვიმას გადაუღია, ბავშვებმაც გაიღვიძეს, მეომზადნენ და სკოლაში წავიდნენ. გიკი იმდენად დაინტერესებული იყო ამ წიგნით რომ გაკვეთილზე მთელი ყურადგება წიგნზე ჰქონდა გადართული.
ლალა მასწავლებელი: გიკი ჩემო საყვარელო გოგონა! შენი საქციელი ამ ბოლო დროს მაო20ებს, ნუთუ ასე უცებ გაქრა შენში საყვარელი გიკი? (გიკიმ წიგნი ჩანთაში შეუმჩნევლად ჩაიდო)
გიკი: მე... მე... უბრაალოდ მინდოდა...
ლალა: საკმარისია!
გიკი: კი მაგრამ...
ალა: არავითარი მაგრამ! შენს მშობელს დავიბარებ, იმ საბუთებზე მოვაწერინებ ხელს რომელიც შენი ერთი სკოლიდან მეორე სკოლაში გადასვლას გაიძულებს, ეს შენთვის ცუდია სიხარულო, რადგან შენი და-ძმანი აქ არიან შენ კი სხვაგან იქნები. დამიჯერე!
გიკი: საკმარისია, სანამდე დამემუქრებით იმით რომ სკოლიდან გამიშვებთ? სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით "ფეხებზე თქვენ, სწავლა და თქვენი სკოლის სულელი წესები" ( გიკიმ ჩანთა აითო კარებთან მივიდა და გაჩერდა)
იცით?! დაურეკეთ დედაჩემს იმედი მაქ მალე წამიყვანს აქედან, თქვენ კი დაიმახსვორეთ ცალი ფეხი კუბოში გიდგათ ბებია ლალა. როდესაც ქალი დაბებრუხუნდება სახლში უნდა დაეტიოს ( კარი მოიხურა და წავიდა) ------------------------------------------მთხრობელი გვიყვება ოთხ მოზარდ და მთავარ პერსონაჟზე, და მათ ფანტასტიურ ცხოვრებააზე. მათ ცხოვრებაში ბევრი კარგი ამბავიცაა მომხდარი და ბევრი ცუდიც, ამ ყველაფრის მიუხედავად მოთხრობას აქვს ბედნიერი დასასრული რომელიც ბევრ მკითხველს იზიდავს წაიკითხოს ავტორის ყველა მოთხრობა :innocent



№1  offline წევრი saint

Motxroba kaia.. gramatikuli shecdomebi gay da gamoaswore... da dialogI tiretI rom Dawero upro kargi iqneba....

 


№2  offline წევრი კიკი ო.ო

saint
Motxroba kaia.. gramatikuli shecdomebi gay da gamoaswore... da dialogI tiretI rom Dawero upro kargi iqneba....

აუცილებლად გამოვასწორებ.

 


№3 სტუმარი natiao

gatenda skolashi wavidnen mere movidnen dagamda gatenda wavidnen.... da a.sh.. dzaan uazrod vitardeba gramatika mkvdaria azri vabshe 0. am gatenda lamaz diilia 4adamianis fantastiur cxovrebis agwera tua kargad gvqonia saqme. daxvewa ginda ici rogorii yvelaferi xelaxoa saswavli gaqvs

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent