შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე შენთან მოვალ(თავი 1)


12-02-2017, 22:28
ნანახია 2 150

მე არ ვიცი რა დავარქვა ამ ისტორიას. ისინი დაიტანჯნენ. ერთად იცინეს, იტირეს, დაუშვეს დიდი შეცდომები და თქვენ წარმოიდგინეთ არასოდეს უნანიათ. ეს შეცდომები ხომ ქმნიდა მათ ცხოვრებას. არანორმალური ცხოვრება ყველას უნდა მაგრამ ვერ ახტებიან იმ ბარიერებს რომელიც წინ ეღობაბათ. რაში აინტერესებდა მარიამს ბარიერები. წინ ვერავინ ვერასოდეს გადაეღობებოდა. და თუ გადაეღობებოდა ეს მას ხელს არ უშლიდა. ვაჩე... ოჰ ვაჩე... ის.. ის სხვანაირია. აი სულ სულ სხვანაირი ადამიანი. რაღაც არაამქვეყნიური ფიქრებით. როგორც ყველა ადამიანს მასაც ჰქონდა ოცნებები. განა არ ჰქონდა. უბრალოდ არ ამჟღანებდა. არ უნდოდა ხალხს გაეგო რომ იგი უბრალოდ ერთი დიდი ოცნებით ცხოვრობდა. არავის ეძებდა. მას უბრალოდ უნდოდა ეს დიდი ოცნება რეალობად ექცია. ეს ორი ადამიანი არვიცი ერთმანეთს როგორ გადაეყარა. მარიამი მეგობრებთან ერთად იყო სვანეთში წასული. ჰო. აი აქ გაიცნო მარიამმა ვაჩე დადიანი. ზაფხულის აგვიტოს... მარიმის ერთ-ერთი მეგობარს ლუკას მისი მეგობარი ვაჩე დადიანი ჩამოეყვანა სვანეთში. ვაჩე ახლა ჩამოვიდა ამერიკიდან. როგორც ჩანს მხოლოდ მარიამს არ იცნობს. წუთები წუთებს მიჰყვებოდა და ვაჩე მარიამს თვალს არ აშორებდა. მარიამის განსხვავებულობამ მიიქცია ვაჩეს ყურადღება. მისი თმა... მისი თმა ისეთი სხვანაირია. ცისფერი და ლურჯი. ვინმე უცნობს რომ ენახამა მარი ალბათ იფიქრბდა ეს არანორმალური მარსიდან ვინ გადმოაფრინაო მაგრამ ვაჩეს სულ სხვანაირი წარმოდგენა დაეუფლა ამ გოგოზე. ალბათ მისმა ცისფერმა თვალებმაც შეიპყრო ეს ბიჭი ისე ძალიან, რომ მისი გაცნობა მოუნდა. მასთან ახლოს მივიდა.
-მე ვაჩე შენ?-ჰკითხა გოგონას. მარიამს არ შეუხედავს. ცოტახანში ბიჭისკენ თვალი გააპარა და დაინახა... დაინახა მისი მისი მწვანე მოკაშკაშე თვალები.
-მარიამი.-თქვა გოგონამ და ვაჩეს თვალი თვალში გაუყარა. ისე უყურებდნენ ერთმანეთს თითქოს თვალებით ელაპარაკებიანო. ისე დაღამდა ერთმანეთისთვის ხმა არ გაუციათ. მარიმი ოთახში ავიდა და საწოლზე დაწვა. რომ ვერ დაიძინა აივანზე გაიდა და დაინახა როგორ იწვა ვაჩე მწვანე ბალახზე და ვარსკვლავებს უყურებდა. თან სიგარეტი ჩაედო პირში და უემოციოდ ეწეოდა. მარიამი დაბლა ჩაიქცა და ბიჭს გვერდით მიუწვა.
-ლამაზია არა?-თქვა მოულოდნელად ვაჩემ.
-ჰო ლამაზია...-პასუხი დაუბრუნა გოგონამ და ცას ახედა.
-იცი როგორ მაინტერესებს ახლოდა როგორია....-თქვა ვაჩემს და გააბოლა.
-რატომ...???-კითხვით შეუბრუნდა მარიამი და ახლა ვაჩეს შეხედა.
-შეხედე როგორ ანათებენ... განა ეს უბრალოა??? მინდა შევეხო...-ხარბად შეხედა ბიჭმა ცას.
-ჰო ანათებენ... -გაიმეორა მარიამმა და ვაჩეს მიაშტერდა. უცებ ვაჩემ გახედა გოგონას.
-გინდა?-სიგარეტზე მიუთითა ვაჩემ
-კი-მოკლედ უპასუხა მარიამმა და ვაჩეს ტუჩებიდან მის ტუჩებში გადაანაცვლა სიგარეტი.
-არ გეძინება?-ვაჩე
-კი-მარიამი
-რატომ არ იძნებ? ადი!-ვაჩე
-აქ დავიძინებ-თქვა მარიამმა და სიგარეტი ჩაწვა.
-აქ?-ვაჩე
-ჰო ჰო აქ-მარიამი.
თვალები დახუჭა, ახლა მთელი დედამიწა ამ ორს ეკუთნოდა.



№1  offline წევრი snoopy

გინდა რომ პერსონაჟები განსხვავეულად მოგვაჩვენო, მაგრამ შენ თავს ხომ ვერ მოგვაჩვენებ არა?
ბანალური ისტორია ჩანს აქედანვე და არამგონია რაიმე განსხვავებული გამოგივიდეს. ვნახოთ...

 


№2  offline წევრი Violeta_ia

ძლივს არ ვნახე ლურჯი ფერის თმის მქონე პერსონაჟი (მეც ლურჯი ფერის თმა მაქვს)
წარმატებები :)

 


№3  offline წევრი snazina

ჯერ-ჯერობით ჩვეულებრივი დასაწყისია და რაიმეს განსაკუთრებულს არაფერ წარმოაჩენს.თუმცა შეიძლება კარგი და საინტერესო ამბის შექმნა,შენზეა ყველაფერი დამოკიდებული. ამ დასაწყისს აქვს პოტენციალი, სწორად განვითარების შემთხვევაში კარგ ისტორიად იქცეს.

სათაური მომეწონა კარგია.

 


№4  offline მოდერი Nia kvaratskhelia:)

მარტო ირაკლის გამო შემოვედი
მარტო "მე შენთან მოვალ" ის გამო:)
წასაკითხად მოვემზადე,მაგრამ არ მომეწონა დასაწყისი, ჩამპვწიე და თურმე დიალოგები გამოყოფილად, ანუ სახელებით გამოყოფილად გაქვს
არაუშავს, ერთ დროს მეც ეგრე ვწერდი მაგრამ ეხლა ვერც წავიკითხავ ჩემო კარგო,უბრალოდ გული ამერევა ვიცი
ხო და რისთვის შემოვედი ?
ირაკლის გამო, სულ ნუ შელახავ ირაკლის ფრაზას
სულ ეს იყო
გუდ ლაქ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent