შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იდეალური დასაწყისი 9


21-02-2017, 18:47
ავტორი ნატალიკო
ნანახია 1 619

-გიორგი ძალიან გთხოვ ხვალ უნდა ვიმუშაო დავიძინოთ რა
-ნატუსები ნატუსკები მე რომ არ მეძინება რა გავაკეთო?
-ჩამეხუტე და დაგეძინება აი ნახავ
-ცოტახანს გაიღვიძე და მერე დავიძინოთ
-უუხ შენი შუბა დავხიე მე.. სიცილ სიცილით გამოვიღვიძე. გიორგისთვის რომ შეგეხედათ საერთოდ არ ეძინებოდა. ისეთი საყვარელი სახით მიყურებდა მინდოდა რომ მეკბინა. ისეთი სახე მიივიღე აშკარად მიხვდა, რომ კარგს არაფერს ვაპირებდი და მაშინვე მითხრა.
-ნატა არ გაბედო
-რაიცი რაუნდა გავაკეთო? მინდა რომ გაკოცო
-კონცა რომ გინოდეს ესეთ სახეს არ მიიღებდი და იცოდე მოგხვდება. უნდა რომ გაიცინოს მაგრამ თავს იკავებს
-არა არა მართლა გაკკოცებ. კნუტის თვალებით ავხედე და რა თქმა უნდა დამთანხმდა
ერთი ორი და სამიიი რაც მინდოდა ავისრულე და კისერში გემრიელად ვუკბინე. მუშტები შეკრა და სულ გაწითლდა არადა მართლა არ მიკბენია მწარედ მერე ვაკოცე ბევრი მაგრამ აშკარად ეტკინა :დ...
-ნატაა დაგერხა
-აუ არა გთხოვ ძაან მინდოდა რო მეკბინა
-ხომ იცი რომ ვარჯიშზე რომ მივდივარ უნდა გავიხადო გასახდელშ ბიჭები არიან ტეხავს რას იფიქრებენ.
-არ გეტყობა შენს თავს ვფიცავარ მართლა
ადგა და სანახავად გავიდა მემგონი გადავრჩი ღუტუნს :დ გადავბრუნდი და დაძინება გადავწყვიტე. თან მციოდა ცოტაც და ჩამეძინებოდა გიოს შემოსვლა გავიგე. მივყიჩდი ვითომ უცებ ჩამეძინა.. ოხ როგორ არ გამომდის არადა ტყუილები. ვიგრძენი როგორ დაწვა, თბილი ხელები წელზე მომხვია და თავი კისეში ჩარგო.
-აფერისტო მაიმუნო ვიცი რო არ გძინავს
-მძინავს
-თუ გძინავს როგორ მელაპარაკები
-რადაგემართა გიორგი ძილში ვლაპარაკობ.
იმხელაზე გაიცინა შემეშინდა. ან რავთქვი ასეთი სასაცილო არვიცი.
-კაი კაი დავიძინოთ ადრე უნდა ავდგეთ ხვალ.
-ძილინებისა
უხხ როგორი საოცარია ის დილა საყვარელ ადამიანთან ერთად რომ გაიღვიძებთ იცით? წარმოდგენებში შეიძლება იცოდეთ ან ზოგმა რეალურადაც იცის მაგრამ მე არასდროს არ მეგონა ასეთი ტკბილი თუ იქნებოდა. საერთოდ არ მქონდა ადგომის სურვილი მთელი დღე ღამე რომ ვწოლილიყავი მასთან ასე უარს არ ვიტყოდი. ადგომა ვცადე ვიფიქრე ყავას გავაკეთებთქო მარა ვინგაცადა ისე ვყავდი მუხუტებული ვერ გამოვძვერი.
-ნუ ფართხალებ გოგო!
-ოო ძაან კაი რომ გაიღვიძე გამიშვი ყავას გავაკეტებ
-არმინდა იყავი რა ცოტახანს არადგე
-კარგი როგორც მიბრძანებთ
შეიშმუშნა ბიჭი იმხელაზე დაამთქნარა ლამის გადამყლაპა თუ გგონიათ ხელი გამიშვა ძაან ცდებით :დ
-ადგა ეხა დროზე რა 1 საათში სამსახურში უნდა ვერჭო
-მიდი მიდი ცუნდულ გააკეთე ყავა
-ავდექი.. მის მხურვალე მზერას ვგრძნობდი როგორ მათვალიერებდა
-გეყოფა ჩემი ყურება წამოდექი
-მოიცა რა ვტკბები ნატუსი
გამეცინა და ბალიშ ვესროლე ნუ იასნია რო მაგანაც მესროლა კიდე კაი რბილი ბალიში იყო თორე კარში გამიტანდა. ძალას ვერ ზომავს :/... გავაკეთე ყავა და ტკბილად, თბილად მივირთვისთ მე სამსახურში წავედი გუშნ ხომ ბედნიერი დღე მქონდა დღეს კიდე უუფრო ბედნიერი დღე მაქვს. სიყვარულით ვარ აღსავსე. ღიმილი არ მომშორებია სახიდან.
-ნატაა როგორ დადებითი ხარ დღეს? პოზიტივს ასხივებ.. მეუბნება ჩემი თანამშრომელი თაზო
-ოხხ თაზუნია ბედნიერი ვარ ბედნიერი.
-გენაცვალე შენ. ძალიან კარგია ეგ შენი შემხედვარე მეც არ მომშორებია დღეს ღიმილი და იმდენს ნუ იზამ, რომ შენიშნა მივიღო (იცინის ისევ)
-მე აქ რისთვის ვარ მე დაგიცავ.
ცოტა არიყოს გიო ეჭვიანობდა თაზოზე მეუბნებოდა ბევრ ნუ იკონტაქტებო მაგრამ მე არ შემეძლო ვინმე დამეიგნორებინა ასევთქვათ კაცთმოყვარევარ :დ ცუდად არ გაიგოთ ადამიანები მიყავრს ძალიან ყველა გამვლელ გამომვლელს ვაკვირდები გოგო იქნება ეს თუ ბიჭი. ერთ კვირაში გიოს დაბადების დღე იყო და გადავწყვიტეთ რომ თავზე დავდგომდით ღამე ეს რა თქმა უნდა ნიას მოფიქრებული იყო. მე სულ არ მომწონდა ეს იდეა და არც გიოს მაგრამ რას ვიზამდით. ვუყიდე თბილი ჯემპრი და ჟაკეტი. ყველამ იცოდა უკვე რასაც ვჩუქნიდი ენა ვერ გავაცერე. ხან ვისვკითხე ხან ვის მოეწონებოდა თუ არა. იმისდა მიუხედავად რომ ასე მიყვარდა მის გემოვნებაში ვერ ვერკვეოდი :დ .
-ნატა გავგიჟდი უკვე არარ შემიძლია მოდი კუბოდან ავაყენებ ბაბუაჩემს და მაგასაც კითხე მოეწონება თუ არა ეს გიორგისთქო. მეუბნება ანი
-ჰაჰა ანი როგორ იხუმრე გავსკდი სიცილით
-მოგაძრობ მაგ იაზვა სახეს
-წარმატებები დააქალო
იცით რაც გიოს შეყვარებული გავხდი ანი შეიცვალა სხვანაირი გახდა სულ იმას ამბობდა როგორ გაუფუჭდა ამ სასტავტან ურთიერთობა და როგორი გულნატკენია. თითქოს რაღაცაზე მიმანიშნებდა მაგრამ მე დებილი ვერაფერს ვერ ვხვდებოდი. ანი ცოტახნით გავიდა ამ დროს კი ტელეფონზე ზარი შემოვიდა.
-გამარჯობა ნატა მინდოდა. გოგოს ხმა იყო
-მე ვარ რომელი ხარ?
-ნატა ნუკა ვარ
ნუკა ანის მეორე დაქალია რომელსაც დასანახად ვერვიტანდი და ვერც თვითონ პირი ღია დამრჩა რომ დამირეკა.
-რახდება ნუკა
-მისმინე რაღაც უნდა გითხრა რა, ვიცი ანი შენთანაა და ცოტა შორს გადი.
-გასულია ანი მაღაზიაში რახდება
-ანი გატყუებს ნატა არ დაუჯერო არაფერში. ანის გიორგი უყვარდა და უყვარს ნუ ენდობი.
ეს სიტყვები ისე მომხვდა გულზე რო ფერი დავკარგე გავცივდი ვაგშეშდი რავიცი რა არ დამემართა.
-და შენ შენ დაქალზე ასე რატომ მეუბნები ან ამას რატომ მეუბნები საიდან იცი ეს ყველაფერი
-მე არაფერს არარ გეტყვი შენი თვალიტ ნახავ ყველაფერს კარგად იყავი
-ნუკა მოიცადე. სიტყვა ვერ დავასრულე გამითიშა. შოკირებული დამტოვა არ ველოდი ამას თუ მეტყოდა ან რატომ მითხრა. იქნებ მატყუებს? მაგრამ არად მგონია რომ მართალია.
-მოვედი ნატა
-ნატაა
-ა ხო ჩაფიქრებული ვიყავი ანი
-რატომ რა მოხდა
-არაფერი. იდიოტურ რაღაცეებზე ვფიქრობდი. მოდი დავლიოთ ყავა და მერე გავიდეთ მე ბიძაჩემტან მივდივარ
-კარგი.
სინამდვილეში ბიძაჩემთან კი არა მარიამთან უნდა მივსულიყავი. ცოტა რომ მოვშორდი ანის გზას გადავუხვიე. ვფიქრობდი რომ თუ ანი მართლა ასე იქცეოდა რაომ იქცეოდა რა მიზეზი ქონდა მე ხომ არ ვიცოდი რომ არნის გიორგი უყვარდა მას სიტყვაც არ დასცდენია ჩემთან ამაზე სანამ გიორგის შეყვარებული გავხდებოდი მაშნაც კი არაფერი უთქვამს.. ოხხ როგორ ავირიე. არც დამიკკაკუნებია ისე შევედი მარისთან ეძინა და გავაღვიძე.
-მაროო, გაიღვიძე რაა
-ოო გთხოვ რა ნუ გამახელინებ თვალებს წამოწექი გათბი რამოხდა?
-არაფერი , კი არადა ბომბი უნდა ავაფეტქო მგონი
-რაა? მოყევი სასწრაფოდ .. მაშინვე გამოფქხიზლდა
ყველაფერი მოვუყევი დაწვრილებით და შოკირებული დარჩა. მაგრამ იმდენად შოკირებული არა რამდენადაც მე.
-ხომ გეუბნებოდი არ მომწონს მე ანი რაღაც თქო. ზუსტად ვიცი ნუკა არ მოგატყუებდა ამ საკითხში. ხოიცი რო მეც ვმეგობრობ მაგასთან
-ვიცი ვიცი. რამე უნდა მოვიფიქრო
ამ ლაპარაკის შემდეგ 2 კვირა გავიდა გიორგის დაბადების დრემაც ჩაიარა ჩემი საჩუქარი მოეწონა თანაც ძალიან, გაუხარდა ღამე რომ დავადექით მე არ მელოდა იცოდა რომ რთულად მიშვებდნენ სახლიდან. ანის გამო აირია ყველაფერი ვაბშე გიოს ყურამდეც მივიდა ეს ამბავი. რა თქმა უნდა ლაშამააც გაიგო გიჟს გავდა დასაბმელი გახდა. როგორ გაბედა ანიმ ეს რომ ჩემს ძმაკაცს დაადგა თვალიო და ნუ მოკლედ დასაბმელი გახდა. კიდე უფრო გაუფუჭდათ ურთიერთობა. მინდოდა მენახა რას წერდა ლაშა გიორგის და გიოს ფბთ ვისარგებლე. მესიჯები ასეთი იყო:
-ოხ ბიჭო აიი სუ თმებით ვითრიო მინდა და როგორ გავაკეთო ეს თორე ვერავინ ვერ გამაჩერებდა.
-კაი დამშვიდდი რა გატაცება იქნება დამიჯერე ჩემთვის მთავარია რომ ნატამ არ გაიგოს ეს ამბავი.
-აუ ნატა ბიჭო მაგას თვალებში როგორ ჩავხედო? ან შენ ძმაო.
-კაი შე**** ატრ***ბ უკვე გაივლის ყველაფერი აი ნახავ.
-არმაინტერესებს მოვკლავ სადაც ვნახავ
-ეე შენთან ლაპარაკს აზრი არააქ ძმაო წავედი მე წავედი.
ლაშასგან არ ველოდი ასეტ მესიჯებს მეგონა ისევ ღადაობას ატეხდა ან რაიმე იმდენად არასერიოზულად ვუყურებდი რომ რავი. ბოლო საუბრის შემდეგ ანი არ მინახავს არც მოუწერია შემთხვევით ქუჩაში ვნახე თავის არიდება სცადა მაგრამ არ გამოუვიდა უკან დავედევნე.
-ანი მოიცადე!
-ნატა მეჩქარება ძალიან გთხოვ მერე ვისაუბროთ
-აარ დადგა ეს მერე ანი მორცა ვერ წახვალ ვერსად
-ნატა მე არ მინდოდა.
-ახლა კარგად მომისმინე. რამე არ მიქარო იცოდე გაფრთხილებ ანი.რაც იყო ჩემამდე იყო და მორჩა ამიტომ ვეცდები, რომ ამ ყველაფერს დიდი ყურადღება არ მივაქციო. შენთვის აჯობებს რომ ეგ ილუზიები და მოწონენნი ჩაახშო. ან ჩვენ მეგობრობას გადაუსვი ხაზი ან გიორგის არჩევანი შენია ახლა კი კარგად იყავი.
დავტოვე და წამოვედი პასუხის გაცემა არ ვაცადე, დრო გადიოდა ანი არ შემხმიანებია ვიფიქრე რომ ჩვენს მეგობრობას ხაზი გადაუსვა და ამას დიდად არ გავიცდიდი რადგან არ მჭირდებოდა მოღალატე ადამიანები გვერდით. გზაში, რომ მივდიოდი მანქანა გაჩერდა ჩემს გვერდით გიო იყო.
-ჩახტი ნატუს მანქანაში
-ეე გიოოო.. სიხარულით ჩავჯექი მანქანაში
-ხო მე ვარ მე..
-აუ რა ქარმა გადმოოგაგდოთ ჩემთვის რომ არ დაგირეკავთ?
-რო ამოვიდოდით მერე დაგირეკავდით მარა აჰა გზაში შეგვხვდი. მოგვენატრე ბიჭებს და გადავწყვიტეთ გვენახე
-წამო სადმე დავსხდეთ (თქვა ლუკამ)
-აქვე ახლოს კაფეა ბიჭებო წამოდით მანდ შევიდეთ
მივედით coffee time-ში დავსხედით, გადავხედე ყველას რაღააცას ანიშნებდნენ ერთმანეთს რას არვიცი.
-რახდება არ მეტყვით?
-მე გეტვი.. ანი ვნახეტ გზაში ტიროდა ლაშა არ გადმოვიდა მანქანიდან არც გიო და მე გადავედი. ამბობს ლუკა
-ხო მეც ვნახე, ოღონდ დღეს არა.
-ხო ჩვენ კიდე გვეგონა არ გინახავს და ვფიქრობდით გვეთქვა თუ არა.
-არგვინდა ახლა ამაზე საუბარი გთხოვთ.
-კაი კაი მოვრჩეთ. კიდე რაუნდა გვეთქვა იცი? გურიაში გვინდა წასვლა და წამოხვალ?
-გურიაში? მანდ რა გინდათ?
-მარიამს მინდა რომ შევურიგდე. ამბობს ლუკა
მარიამი ლუკას შეყვარებულია 2 წელიაერთად არიან და ყოველ დღე ჩხუბობენ რა ნერვები აქვთ ან რა ძალა ადგიათ ვერ ვხვდები.
-სალოს ვკითხვა თუ გამიშვა სამსახურიდან წქმოვალ
-იმედია გამოგიშვებს შენ უნდა დაკერო მარიამი რო შემომიშვას სახლში. (იცინის)
-რა გაცინებს შე უბედუო შენგან გამომდინარე ხდება ეგ ყველაფერი გაუნადგურე გოგოს ნერვები.
-ბაბნიკია ნატა ვერ ეშვება გოგოებს. (ლაშა)
-თორე თქვენ არ მყავდეთ ახლა ანგელოდები რა ამას რო ამბალებთ ბაბნიკობას.
-ნუ ახლაა.
-მოიცა მოიცა ეს ჩემი შეყვარებული რატო დუმს ერთი. თავი მაინც გაიმართლე შესაზიზღარო. ყველა ერთხმად ვიცინით მყუდროება დავარღვიეთ კაფეში.
სამსახურიდან 3 დღე გავენთავისუფლე და გავუდექით გზას გუურიისკენ. თან საჩუქარიც ვუყიდეთ მარიამს )))




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent