შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დასასრულის დასაწყისი


23-02-2017, 20:08
ავტორი niniikoo616
ნანახია 1 211

და სამართალი?
რამდენი რამ შეიძლება ადამიანმა შიძულოს ერთდროულად?
ხვალ შობაა და დღეს მე და შენ ერთად მივდივართ ლიერატურულ კაფეში,საოცარია შენი ჟღალი თმების ყურება და მუდამ მომღიმარი შენი სახით ტკობა.. რა შიძლება იყოს შენზე დიდი ბედნიერება?არსად სჩანს.. შენთან განშორება ისეთი ძნელია თუნდაც ვიცოდე რომ ხვალ ისევ ერთდ ვიქნებით და ერთად გავატარებთ შობას პირველად.. 2 ჩაი თითო კოვზი შაქრით,ბევრი არ შიძელბაო შენ ამბობ ასე და მეც მოვუკელი კოვზების რაოდენობას.. შენი კითხვის სტილი,შენი ხმა და ემოცია კითხვისას.. ყურებაც მაძგობს და ამავდროულად უკმარისობის გრძნობას მიტოვებს,გგონია ახლა კრაგდ ხარ,მაგრამ გკლავს მომავლის ფიქრი.იმის,რომ რამდენიმე საათი ვეღრ ვნახავ შენს მუდამ მომღიმარ სახეს.. ჩვენ ვკითხულობთ სიყვარულზე და მალული ღიმილი დაგვკრავს სახეზე,ფიქრი მომავალზე და ჯერაც გაუმხელელი გრძნობები.. ყველაპერი წინაა.. ჩვენ იმდენი რამ გვაქვს გასავლელი,მაგრამ ფიქრი იმაზე,რომ ეს გზა ერთად უნდა გავიაროთ აადვილებს მოუთმენლობას და ხიბლს სძენს მომავალს..ურთიერთობს.. ეს სიყვარულია..და ამ სასიამოვნო წამებსაც დაუდგა დასასრული..როგორი ძნელია დამშვიდობება და ამავდროულად გარდაუვალი.გეხუტები სულითა და გულით,თითქოს ბოლოა,თითქოს მეტჯერ ვეღარ გნახავ და ვაი რომ ბედისწერა სწორედ ამას გვიმზადებს.. ეს არის დასასრული ბედიერებისა და დასაწყისი უსამართლობისა,გარდაუვალი უსამართლობისა თუ სასჯელისა,რომელსაც ცხოვრება გვახვედრებს გზად,თუმცა რომელი ცოდვისთვის არავინ ვიცით.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent