შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვინ თქვა რომ სიყვარული ბედნიერებააა??!! (თავი 2)


9-03-2017, 00:24
ნანახია 1 358

ვინ თქვა რომ სიყვარული ბედნიერებაა????!!!!

თავი 2

კატერინას პოვ:
დილა მხიარულად იწყებაა როგორც ყოველთვისს... თვალებს ვახელ და ოთახში შემომავალ მზის სხივებს ვუყურებ.. მგონია რომ მზე ერთადერთი არსება რომელსაც პრობლემა არ აქვს ამ ცხოვრებაში.. ამომავალი მზე უფრო ლაამაზია თუ ჩამავალი? არცერთი ჩემთვის.. მზეზე ცუდი დამოკიდებულება მაქვს... არ ვიცი რატომ მაგრამ მგონია რომ სიყვარულის სიმბოლოა.. საერთოდდ დილით არ მიყვარსს მალევე ადგომა.. საწოლში კოტრიალი და სოციალურ ქსელში ბოდიალი მირჩევნიაა.. მაგრამ ეს დღე გამონაკლისია და მეც ვდგები.. ფეხის გულებსს ვარდისფერ ხალიჩას ვადგავ და ვდგებიი..ლოგინს არ ვასწორებ ისე შევდივარ აბაზანაში.. როგორცც გოგო სახეზე ოდნავ მაკიაჟს ვისმევ.. მიყვარს მაკიაჟი? დიახ მიყვარს და ამაში რა არის ცუდი ვერ ვხვდებიიი...არც ის ვიცი რატო ჰგონიათ ბიჭებ რო მათ გარეშე მახინჯები ვართ... მალევე ვირგებ ტანსაცმელს შორტს და მაიკას ფეხზე კი როგორც ყოველთვის ვენსებს... ლოგინსს არ ვასწორებ რადგან ვიცი როგორ უყვარს დედას ჩვენზე ზრუნვა და თვითონ გაკეთება ყველაფრისს.. კიბებზე ნინაკა მეგებება..როგორც ყოველთვის ულამაზესიაა..მოკლე ტოპი და შორტი აცვიაა..სახეზეე მაკიაჟი აქვსს..როგორც ყოველთვის ერთად ჩავდივართ და ვიცინით.. მამა როგორც ყოველთვის მაგიდასთან ზის ხელში გაზეთი უჭირავს და კითხულობს თან ყავას სვამსს..დედა ბლინებს ამზადებსს დაა თან გვესალმება..ჩვეულებრივად ორივეეს ისეე გვკოცნის რამისაა მოვკვდეთ..მალევე მივირთმევთ ბლინებსს... დედა არასდროს ამხელსს ამ ბლინების რეცეპტსს..მამა ორივესს გვიტოვებსს ფულსსსს დააა სკოლასთან გვტოვებსს თვითონ კი უჩინადებაა...არასდროსსს მსურვებიაა სკოლსს გაცდენა ისეე როგორცც დღესსს..ნინაკა გაკვეთლზეეე შევიდაა....თითქოსს მეც მინდოდა მაგრამ არ ვიცი რა ჭირი მეტაკაა ავდეექი და სკოლის მაგივრადდდდ გასერნებაა გადავწყვიტეეე…არ მიყვარდა სეირნობაა და სკოლის გაცდენაა. არც ეხა ვიცოდიიიი რამმმ შემიპყროო..მივიდოდიიი მაგრამ არ ვიცი ..
ავტორის ანუ ჩემი პოვ:

მოკლედ მეგობრებო არც მე და არც კატერინამ რომ არ გაწვალოთ 35-ე სკოლასთან ამოყო თავი კატერინამ..არც დაუგეგმას აქეთ წამოსვლა უბრალოდდ ფეხებმაა მოიყვნააა აქამდეე და თვალებმა შეახედინა ......მოაჯინზე წამომჯდარრ ბიჭებიი უხამსოდ ათვალიერებდნენ კატერინაას ბავშურ სახესს და სრულყოფილი ქალის ტანსს... არც ერთ მათგანსს არ გამორჩენია კატერინაა..დაა ამ არც ერთში მხოლოდ ერთი არ შედიოდა..ცუცქირიძეეე...გუგაა.... უხამსად იყურებოდა წინ და სახეზე ირონიული ღიმილი ჰქონდა მიკერებული..რატომ? თავისთავით კმაყოფილი იყოო რადგან არ უყურებდაა მასსს...უყვარდა თავის თავიი და ფიქობდა რომ პირიქით გოგოებსს უნდა შემოეხედათ მისთვისს..თავისთავის კმაყოფილი იყო ყოველთვის გინდა კარგი გაეკეთებინა გინდაა ცუდიიი ყოველთვისს ამაყობდა ამით... ზოგჯერრ დედამისი ფიქრობდა როგორ მოხვდაა ესს ბიჭი ცუცქირიძებისს ოჯახში ისინი ხო თავმდაბალი ხალხი იყვნნენ..

გუგას პოვ:
ვიყავი კმაყოფილი რომ არ ვუყურებდიი ასეთსს..მიყვარდა სიამაყეეე...ყოველთვისს ბობოქრობდაა ჩემ სხეულში ეს გრძნობაა განა იმიტო რომმმ რამესს კარგსს ვაკეთებდიიი არაა მე მომწონდაა ჩემი გარეგნობაა სტილიიი დაააა ხასიათი..ყველაა ვინც არ მიცნობსს ამბობს რომ კარგი ხხასიათი მაქვსსს..ჰაჰ.. ამაზე ძალიან ბევრსს ვიცინი ხოლმე..ჩემს ცხოვრებაში არ გამოჩენილაა ადამიანი რომელზეცც ვინერვიულებბბბ (ოჯახისს გარდაა რათქმაუნდა)..ადამიანი რომელიცც სიამაყესს დამავიწყებსს...ადამიანი რომელიცცც კმაყოფილებას გამიქრობსს.. ადამიანი რომელიცც შემაძულებსს ჩემს თავსს.. ზუსტად ვიცი რომ ასეთი ადამიანიი არა დედამიწაზეეე..... ზოგჯერრ ადამიანები ძალიანნ მიამიტები ვართ.. როცა გვეუბნებიანნ რომ ლამაზები ვართთ სინამდვილეში კი უშნოები ვართ..როცა გვეუბნებიანნ რომმ კარგად გამოვიყურებით სინამდვილეში კიი 90იანების სამოსით დავდივართ..როცა გვეუუბნებიან მიყვარხარო და სინამდვილეში სძულხარრთ... ასეაა ჩემ შემთხვევაში მაგრამ პირიქით მეუნებიან რომმ არსებობსს ის ერთი განუმეორებელიი მე კიდეე უარზეე ვარ... ვიყავი ვარ და ვიქნებიი.. არ შეიცველბაა არასდროსს.... ყველაა გაშტერებული უყურებსს მასსს დაა უხამსადდ ათვალიერებსს.... მეცც არ დავაყოვნეეეე დააა მოაჯირიდან ჩამოვხტიი..შევხედეეე... ცუდი გოგო არ ჩანსს მაგრამ მე უკეთესი ვარრ... მალევეე მივუახლოვდიი და ეს გავაკეთეე... არ ვიცი რატომ მაგრამ გავაკეთეე..სიამაყისს გრძნობამმ შემომიტიაააა...იმხელაა ესს გრძნობაა ამ წამსს რომმ შეიძლება მაისური გაახიოსს და გარეთ გამოვარდესსს... ძარღვები მეჭიმებაა სუნთქვაა მეკვრისს დაა მალევე ვშორდებიი მის ტუჩებსს... გაკვირვებულიი მიყურებსსსს ... დატყვევებულიაა ასეთი ბიჭისს გრძნობითთ..ახლა ძალინნ ამაყი ვარ ამაყიი რომმმ ამ გოგოს მე ვაკოცეე.. არა იმიტომ რომ მომეწონააა არამედდ იმიტო რომმმ ისს გოგო რომელზეცცც მთელიიი თბილისი ოცნებობსს მხოლოდ ჩემი უნდა იყოსსს....არ ვაპირებბ შევიყვაროო ან რამეე მასეთიი უბრალოდდდ ყველაზეე მაგარი გოგო სხვებისთვისს ცუცქირიძესიი იქნება და შემდეგგგ ცუცქირიძეე მიატოვებსს და სახელიცც მალევეე დაემსხვრევაა.. წინასწარრ მაქქ გათვილი რომცცც არ უნოდესს აუცილებლად მე უნდა დავშორდეეეე... როცაა ცუცქიირიძე გოგოსს მიატოვებსსს ესს იმ გოგოსს მთელი სიცოცხლისს დამსხვრევაა... არ ვიციი ვინნ ხარრ მაგრამმმ ჩემი იქნებიი.. არა იმიტო რო მომეწონეე არამედ იმიტო რომმ მე ასეე მსურსს... არ მაინტერესებსსს შენ გინდა თუ არა ასეე რო ვამბობ ჩემი იქნებიი თქოო ესეიგი ჩემი იქნები.........
კატერინას პოვ:
კედელზე ვყავდიიი აკრულიი და ძალით მკოცნდაა... არ ვიიციი ამ კოცნასს რატომმ ვუწოდებ ძალით კოცნას როცა არც კი შევწინაღმდეგებივარრ.. უბრალოდ ვიდექიიი დაა ვიცდოდი როდისს მორჩებოდა კოცნასს...მალევე მომშორდააა.. სახეზეე კმაყოფილებაა ჰქონდაა გამოსახულიი... გაშეშებული ვიყავიი.. რაა უნდა მეთქვაა... პირველიი კოცნააა... არც კი ვიცი რატომ მაკოცაა... მალევე მოვედი გონსს დაა სახეში მთელიი ძალითთ გავუქანეე ხელიიი... ჩემი დარტყმისგანნ სახეე გვერძეე გაწია..მალევეე გამოისახეე მისს ლოყაზეეე წითლად ჩემი ხუთივე თითი...გავოფლიანდიი.. სულ მთლადდ გავიწურეეე.. პირველად მაკოცესს თან ამდენი ხალხის წინაშეე... გზაა ჩქარიიი ნაბიჯითთ გავაგრძელეე..უკან არავინნ გამომყოლიაა... სწრაფივეეე ნაბიჯითთ შევედიი სკოლაში.. მეორეე გაკვეთილიი იწყებოდაა. მალევეეე შევედი საკლასო ოთახშიი დააა ღრმად ამოვისნუთქეეე თითოსს გულიდან ლოდი მომეხსნაოო...

გუგას პოვ:
სახეზეე ვიგრძენიი მწარეე ხელიი.. გაცოფებული ვიყავიი... თავიი არ შემომიტრიალებიაა.. თავსს დამცირებულად ვგრძნობდიი.. სწრაფიიი ნაბიჯით რომმ არ წასულიყოოო შემომაკვდებოდაა.... პატარაა ძუკნაააა სიოცხლესს ჯოჯოხეთად გიგცევ... შემოვბრუნდიიიი.. არ გამომპარვიაა მეგობრებისს დამცინავიი მზერა.. არცერთი ხმას იღებდა ჩუმათ იცინოდნენ... ამდენიი სიცილის შემდეგგ საშამ ამოიღოო ხმაა:
-დაგევასააა ა?(საშაა)
საშას სიტყვებში დამცინავიი ხმააა ჟღერდააა.. ამისს კითხვაა დააა ყველასსს სიცილის ატეხვაა ერთიი იყოოო.... არასდროსს არცერთ გოგოსს ჩემთვისს არ დაურტყავსსს.. მალევეეეე გავაჩუმეე ყველააა დაა ჩემიი მიზანი გავაცანიი:
-დიდ შარში გაეხვაა ეგგ გოგო(მე)
-შეშვი უბრალოდდ ბავშვიაა(ლუკა)
-ბავშვიი კი არაა იმენა ისეთი ტანიი ჰქონდააა ქალიი გეგონებოდაა(ბესო)
-გუგაა რასს აპირებ?(დაჩი)
არც მე არ ვიცოდიირ რას ვაპირებდიი მაგრამმ რაცც ენაზეეე მომხვდაა ისს წამოვროშეე მაგრამმ სხვებივით არ მინანიაა:
-დედას მო..ავ ისეე ვაკივლებბ (მე)
საბოლოდდ ჩემი ნათქვამით კამაყოფილიი დავრჩიი სიცოცხლესსს გაგიმწარებბბ ძუკნავვ!!!!!



დიდი მადლობა ვინცც წაიკითხეთ წინაა თავიი.. დაფიქსირეთ თქვენი აზრი კომენტარებში და აუცილებლად გავითვალისწინებბ.. კიდევ ერთხელლ მადლობაა იმათ ვინც კითულობთ kissing_heart heart_eyes

პ.ს. ხისთავიანი სვანი




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent