შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზოგი ჭირი მარგებელია ! (1 თავი)


18-03-2017, 18:39
ავტორი Nini Kvitsaridze
ნანახია 3 530

-ნინი ადექი გაგვიანდება! - გაკიოდა მთელ სახლში დეიდაჩემი
-5 წუთიც რა -ამოვიკრუსუნე და ძილი გავაგრძელე
-კარგი რა ადექი. მე სამსახურში მაგვიანდება შენ კიდევ სკოლაში. გთხოვ პირველი დღეა და დღეს მაინც ნუ აწიკვინებ შენს დამრიგებელს -ხმა მესმის უკვე ჩემი ოთახიდან.
-კარგი რა ეგ ისედაც ყველაფერზე წიკვინებს. -ამოვიბლუყუნე და ის-ის იყო ძილის შებრუნებას ვაპირებდი რომ რაღაც ძაან ცივი სითხე დამასხა კატომ თავზე. (კატო დეიდამის ქვია) -ოოო შენი გამოსწორება არ იქნება რა. კარგი ჰო ვდგები .-ამოვიბუზღუნე და კარადისკენ გავემართე.
-მიდი მოემზდე ჩქარა უკვე 9 ის ნახევარია მე კიდე გავიქეცი თორე ჰო იცნობ ჩემ ტირან უფროს. კარგი დღე არ დამადგება. -მითხრა კატომ . ლოყაზე მოწყვეტით მაკოცა და გაიქცა. მეც მალევე ავარჩიე დახეული ჯინსი, შავი უბრალო მაიკა და შავი ადიდასები. ჩემი შავი წელამდე თმა ავიწიე და კოსად შევიკარი.
მოგეხსენებათ რომ სკოლის პირველი დღე იყო ამიტომაც ჩანთის წაღებას აზრი არ ქონდა. ტელეფონს და ყურსასმენებს ხელი დავავლე და სკოლისაკენ ჰერი ჰერი!

სანამ სკოლაში მივალ მოდი ჩემ თავს გაგაცნობთ: ნინი ჩუბინიძე - 16 წლის. 11 კლასელი. ვცხოვრობ ქ.ქუთაისში დეიდასთან ერთად. არმყავს დედ-მამა . დედა მშობიარობას გადაყვა ხოლო მამაჩემი არც კი ვიცი სად არის. მხოლოდ ვიცი რომ არჩილ ჩუბინიძეა,როგორც ვიცი დედაჩემს უღალატა ვიღაცასთან. ნუ არ მიყვარს ამაზე ლაპარაკი.
ჰო რაც შეეხება დეიდაჩემს. დედასავით მყავს. ყველაფერში მეხმარება. არასდროს არ მიგვრძნია უდედობა. მართალია კატო 33 წლისაა მაგრამ დასავით მყავს . ჰო კარგი მოვრჩეთ ჩემზე ლაპარაკს და აწმყოზე გადავიდეთ.

კლასში შევაბიიჯე და ჩემს საუკეთესო მეგობარს გვერდით მივუსკუპდი. რაც არუნდა გასაკვირი იყოს ის ბიჭია. ნუ არ გამომდის ამ გოგოებთან კონტაქტი და რა ჩემი ბრალია?!
-ვა ჩემი გოგო მოსულა. -გადამკოცნა თორნიკემ
-როგორ ხარ თოკო?
-რავი ნინ ნიჩევო შენ?
-აუ როგორ უნდა ვიყო . სკოლა დაიწყო. რაუბედურება რა ეს 9 საათზე სკოლის დაწყება ძილსაც არ მაცლიან რა. - დავიბუზღუნე როგორც მჩვევია და თოკოს მივეკარი.
-შენ ყველაფერზე როგორ უნდა ბუზღუბობდე რა . -მითხრა და მისი ხელები უფრო შეომაკრო. არ იფიქროთ რომ მე და თოკო შეყვარებულები ან რამე ასეთი ვართ. არა. ის ძმასავითაა. ყოველთვის გვერდით მიდგას და ისე მიყვარს როგორც საკუთრი ძმა. ბევრს გოგოს შურს ჩემი და უნდათ ჩემ ადგილზე ყოფნა მაგრამ ვერ მოვართვი.
ზარიც დაირეკა და ჩვენი წიკვინა დამრიგებლმაც შემოაღო საკლასო ოთახის კარიი ,რომელსაც უკან ვიღაც ბიჭი მოყვებოდა.
-გაიცანით ეს ალექსანდრე დვალია. თქვენი ახალი კლასელი. იმედია გაუგებთ ერთმანეთს. აი ნინის გვერძე დაჯექი -უთხრა და ჩემსკენ ანიშნა.
-ჩემს გვერძე თოკო ზის და ალქსი სხვაგან დაჯდეს. -გავაპროტესტე მე.
-არავითარ შემთხვევაში. შენ და თორნიკე ერთად არ იჯდებით. კარგად მახსოვს წინა წელი და ისიც კარგად მახსოვს თქვენ ორმა ერთად რაები გააკეთეთ ამიტომ დღეიდან შენთან ალექსი ჯდება. -გაბრაზებული საახით თქვა წიკვინამ.
-ოო კარგით რა . ძალიან კარგად ვიხალისე . არა რა როგორ ვერ შეამჩნიეთ რომ მაგიდაზე სათამაშო გველი მედო და არა ნამდვილი. თქვენ თუ არ შეიძლიათ სათამაშების გარჩევა რა ჩემი და თოკოს ბრალია?!-ბუზღუნით ვთქვი მე
-არმაინტეესებს. შენ ალექსანდრესთან ერთად ჯდები და განხილვა დასრულებულია. -თქვა წიკვინამ. თოკო ადგილიდან დაბღვერილი ადგა და ალექსი დააჯინა. თვითონ კი ჩემ წინ დაიკავა ადგილლი.
-თუ ფიქრობს რომ მე და თოკოს დაგვაშორებს ძალიან ცდება -ჩავიბურტყუნე ჩემთვის რაც აშკარად თოომაც და ალექსმაც გაიგო.
-ჰოიცი ჩემო სიცოცხლე ეს უბრალოდ წიკვინას გაკვეთილზე თორე დანარჩენებზე მედაშენ გვერდიგვერდ ვიჯდებით -მითხა უკან შემობრუნებულმა თოკომ.
-არა რა მაინც არ შევარჩენ. მაცადე მე მაგას რა ვუქნა. -ვთქვი გაბრაზებლმა
-არც მიფიქრია რომ შეარჩენდი -სიცილით მითხრა თოკომ.-ჰო ისე თორნიკე კეპულაძე -ხელი გაუწოდა ალექს.
-ალექსანდრე დვალი- მანაც უყოყმანოდ ჩამოართვა ხელი,
-ეს კიდე ნინი ჩუბინიძეა. ცოტა ფრთხილად ახლები არ უყვარს -გადაუჩურჩულა თოკო ალექს. რაც სრულიად გავიგე.
-ისე მეც აქ ვარ ჩემს ხელთან ერთად -გაბრაზებულმა ვუთხარი თოკოს.
-უფ რა შემაშინა-ირონიულად თქვა ალექსმა.
-ჩავთვალოდ ეს არც გამიგია. -მკაცად ვთქვი მე.
-არ გირჩევ ირონიულად ნინიზე ლაპარაკს თორე კარგი დღე არ დაგადგება თან მეც ვერაფით გიშველი ბრატ. -გადაუჩურჩულა თოკომ ალექს.
-რა არის ასეთი? ან რატო უნდა მეშინოდეს ამის?-გაოცებულმა გააყოლა თვალი ნინის რომელიც უკვე საკლასო ოთახიდან გადიოდა.
-ოო ნინი რთული საქმეა. მას კარგად არ იცნობ და ნაადრევ დასკვნებს ნუ გამოიტან. ახლა კი წამო ეზოში გავიდეთ. აქ ისეთი მაინც არაფერი მოდგება თან პირველი დღეა და გაკვეთილებიც არ ტარდება.-თქვა თოკომ და ალექთან ერთად სკოლი ეზოსკენ დაიძრა.
-ნინი შენი ვინ არის?-დაეჭვებულმა გამოხედა ალექმა თოკოს.
-ჩათვალე ჩემი დაა. ახლა კი წამო სხვებსაც გაგაცნობ. ჩემი მეგობრები არიან და ჩათვალე ძმებიც კი.-მიუახლოვდნენ ნინის რომელიც 2 ბიჭთან ერთად იყო და ერთს კალთაში ეჯდა.
-ძმებს გაუმარჯოს! -დაიყვირა გახარებულმა თოკომ. - გაიცანით ჩემი ახალი კლასელი ალექი. ალექს ეს საბაა მიუთითა შავგრემან ბიჭზე რომელმაც მალევე ჩამოართვა ხელი ალექს. -ეს კიდევ ბექა- მიუთითა ბიჭზე რომელსაც ნინი კალთაში ეჯდა.-ესენი ჩვენი პარალელები არიან . -აუხსნა სიტუაცია ალექს.
-სასიამოვნოა შენი გაცნობა ბრატ. -ხელი ჩამოართვა ბექამ ალექს
-ჩემთვისაც.-ალექსი.
-რომ გამოვდიოდი სასწავლო ნაწილი შემეჩეხა და თურმე რაღაც კონკურსი ტარდებაო ცეკვაშიო. 10-11-12 კლასელები იღებენ მონაწილეობასო. იქმნება ჯგუფები და ეჯიბრებიან ერთმანეთსო. მე დამავალა ორგანიზება და რავქნათ ჰა?- ჩამოარაკრაკა ნინიმ
-ოო რაღაც კაი შეჯიბრის სუნი მცემს-გაბრწყინებული სახით თქვა საბამ.
-ბაზარი არაა შეჯიბრი მაგარი იქნება თან უჭველი ვიღებთ მონაწილეობას პროსტა ის არის რომ 5-5 წევრიანი ჯგუფი უნდა იყოს და ერთი კაცი ვაკლდება -ნინი
-რატო ? აგერ ალექსი და მეხუთეც არის - ბექა.
-ჰო თუ რათქმაუნდა ალექსი თანახმაა- თოკო.
-კი ბრატ როგორ არა. მე მასეთებზე სულ თანახმა ვარ -ალექსი
-იმედია იცი ცეკვა თორე ვინმე სხვას მოვძებნი. ნაღდად არ მინდა შენ გამო წავაგოთ.-ნინი
-ოჰოო . პატარავ იცი მაინც ვის ელაპარაკები? ალექსანდრე დვალს რომელსაც უამრავი ტურნირიაქ მოგებული ცეკვაში. ალექს რომელიც განთქმულია როგორც ,,ბრეიქ დანსის“ მასტერი. -ირონიულად თქვა ალექსმა.
-რავიცი რავიცი ვნახოთ ერთი თუ გამოვა შენგან რამე . -ნინი
-გამოვა გამოვა -იყვირა გახარებულმა საბამ .
-ჰო ახლა დავიშალოთ რა - თქვა ბექამ და ნინი თავის კალთიდან წამოყენა.-წავედი აბა და იცოდეთ დღეს ლიკას დაბადების დღეა და რათქმაუნდა დაგპატიჟათ. უეჭველი უნდა წავიდეთ თორე მაგის წიკვინს რა გაუძლებს. ჰო ალექს შენც წამოდი და გაგაცნობ ჩემს წიკვინა დას. -ბექა
-რავი ჰო წამოვალ.-ალექსი
-აუ ე რამინდა კაცო ლიკასთან. რომელი მაგის დაქალი მე მნახეთ? ან ვაფშე ჰო იცით რო მე და ლიკა ერთად გამორიცხულია. თან მაგის ბ**ი დაქალიც იქ იქნება და შანსი არაა მე მაქ წამოვიდე. -დაიბუზღუნა ნინიმ
-აბა ახლა შენი ბუზღუნი არ გავიგო. ძაან კარგადაც წამოხვალ . თან ზუსტად მაგ ბ**ის გამო. -მტკიცედ თქვა თოკომ.-იმ ამბის მერე ვიცი გაგიჭირდება მაგრამ უნდა გაუძლო. თან ჩვენც შენს გვვერდით ვიქნებით. -თოკო
-მხოლოდ და მხოლოდ 2 საათი გავჩერდები. ისიც იმიტომ რომ ბექას ვცემ პატივს.-დაიბბუზღუნა ნინიმ
-ალელუია. როგორც იქნა ნინი მოდის ხალხმრავალ ადგილას. მადლობა ღმერთო.-წამოიყვირა საბამ რომელსაც ხელები ზემოთ აღმართა და თითქოს ღმერთს ელაპარაკებოდა.
-კაი ჰო მოვრჩეთ ღადავს და წავედით 6 საათზე ჩემთა იყავით ოთხივე, -თქვა ბექამ და სახლისაკენ წავიდა.
-ჰოჰო დავიშალეთ. ალექს შენი ნომერი ჩამაწერიე რა -თოკო
-ჰო ბრატ ******* ესაა.
-კაი ბრატ მოგწერ მოვიანებით. -თოკო
-ისე ალექს საით ცხოვრობ შენ? -იკითხა საბამ
-ასათიანაზე.-ალექსი
-ძალიან კარგი ნინიც მაქ ცხოვრობს და ერთად წახვალთ. -საბა
-ვა არვიცოდი რომელ ნომერში? -ახლა ალექს მიუბრუნდა ნინის.
-63.-ნინი
-ვა რა დამთხვევაა მე 65. -ალექსი
-ანუ რა გამოდის შენ ჩემს გვერდით ცხოვრობ? -გავირვებულმა თქვა ნინიმ.
-კაი კაი წავედით ჩვენ და აბა 6 საათამდე. -თქვა თოკომ და საბასთან ერთად გაუგდგა სახლისკენ გზას. ნინის სხვა რაგზა ქონდა ალექსთან ერთად უწევდა წასვლა.
-ჰო წამო წავედით ჩვენც -ალექსი
-ჰო წამო წამო- ამოიბუზღუნა ნინიმ.- გზას გაუყვნენს. მალევე მივიდნენ ნინის სახლამდე,მაგრამ ვაი იქ მისვლას , რადგან .....

დაგიბრუნდით ახალი ისტორიით რომელიც სრულიად განსხვავებულია წინა ისტორიისგან. იმედია მინიმუმ როგორც წინა ისე მაინც მოგეწონებათ ეს ისტორია. რავი მართალია 1 თავია და ვერ იმჯელებთ ამ თავიდან როგორი იქნება მოთხრობა მაგრამ მაინც დააფიქსირეთ თქვენი აზრი და როგორ ფიქრობთ გავაგრძელო და კიდევ დავჯგაბნო რაღაც თუ არა. :)



№1 სტუმარი Nia

Ratqmaunda unda gaagrdzelo pirveli tavi momeeons da mainteresebs rogori iqneba momdevno tavi male dade raa

 


№2  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

1 ცოტა მარტივი ენით წერ- თუ გაართულებ უფრ საინტერესოს'" გახდი
2 ნუ წერ ამდენ ბრატს. მესმის რომ გინდა ამით სახე შექმნა პერსონაჯის თუმცა ასე ხომ ყველა ერთნაირი გამოდის და ეს ძაან არასასიამოვნო წასაკითხია ამდენი ბრატ თან მარტო ბრატ სხვა რაღაცითაც ხომ უნდა შექმნა პერსონაჟი თუ გინდა ამ "ქუჩური " განხრით განავითარო...
3 თავიდან მეგონა რო ჩემი დაქალი მიყვებოდა რაღაცას და გაგეცნობითო და მაშინ მოვედი აზრზე.-ეს სერიოზული მოთხრობისთვის ცოტა ნუ რავიცი დასერიოზულება ჭირდება მოთხრობას ზოგადად დასაწყისს თუ უფრო საინტერესოს გახდი კარგი იქნება , იმიტომ რომ მერე შეეტყო წინსვლა, უკეთესი გახდა ნელნელა.
4 ცოტა შესავალი უნდა გაგეშვა მ ე ასე ვფიქრობ პირდაირ კონკურსზე რომ გაუშვი საუბარი. ნუ ვნახოთ რა მოხდება ანუ იმის თქმა მინდა რომ შეანელე ცოტა მოქმედებები..
ნუ ს ყველაფერი კეთილი გულით და ველი შემდეგს მოუთბენლად, მართლა გაქვს პოტენციალი და აბა შენ იცი!!!

 


№3  offline წევრი ლიკა^

არ მინდოდა პირველივე თავზე ასეთი კომრნტარის დაწერა,მაგრამ მაინც ვწერ.ეს ყველაფერი რჩევად მიიღე და არა საწყენად.ძალიან ბავშვურად წერ,თან სულ დიალოგებია და მოსაწყენია,მე მაგალითად ბოლომდე ვერ ჩავედი დიალოგები მომბეზრდა.თან წერ რაღაცნაირი "ენით" გინდა,რომ იგრძნობოდეს ბიჭი,რომ ლაპარაკობს,მაგრამ საერთოდ არ რტყობა.ბოლომდე არ წამიკითხავს,მაგრამ მაინც ვფიქრობ,რომ განვითარება სჭირდება,კარგი შინაარსი აქვს და თუ დიალოგებს შეამცირე,მეტ გრძნობას დაურთავ სასიამოვნო წასაკითხი იქნება.აბა წარმატებები მეორე თავს ველი მოუთმენლად!!ეს რჩევებიაა და არ გეწყინოს.❤

 


№4  offline წევრი Nini Kvitsaridze

nawkas12345
1 ცოტა მარტივი ენით წერ- თუ გაართულებ უფრ საინტერესოს'" გახდი
2 ნუ წერ ამდენ ბრატს. მესმის რომ გინდა ამით სახე შექმნა პერსონაჯის თუმცა ასე ხომ ყველა ერთნაირი გამოდის და ეს ძაან არასასიამოვნო წასაკითხია ამდენი ბრატ თან მარტო ბრატ სხვა რაღაცითაც ხომ უნდა შექმნა პერსონაჟი თუ გინდა ამ "ქუჩური " განხრით განავითარო...
3 თავიდან მეგონა რო ჩემი დაქალი მიყვებოდა რაღაცას და გაგეცნობითო და მაშინ მოვედი აზრზე.-ეს სერიოზული მოთხრობისთვის ცოტა ნუ რავიცი დასერიოზულება ჭირდება მოთხრობას ზოგადად დასაწყისს თუ უფრო საინტერესოს გახდი კარგი იქნება , იმიტომ რომ მერე შეეტყო წინსვლა, უკეთესი გახდა ნელნელა.
4 ცოტა შესავალი უნდა გაგეშვა მ ე ასე ვფიქრობ პირდაირ კონკურსზე რომ გაუშვი საუბარი. ნუ ვნახოთ რა მოხდება ანუ იმის თქმა მინდა რომ შეანელე ცოტა მოქმედებები..
ნუ ს ყველაფერი კეთილი გულით და ველი შემდეგს მოუთბენლად, მართლა გაქვს პოტენციალი და აბა შენ იცი!!!

1. როგორ გავართულო შეგიძლია ამაგებიო? 2.აუცილებლად გავითვალისწინებ რომ ბრატები ყველგან არ გამოვიყენო უბრაალოდ ქუთაისშI ვცოვრობ და ყველა ასე ლაპრაობს. მაგრამ არაუშავს თუ ეს რაღAც დისკომფორტს ქმნის მკითხველისთივის აუცილებლად შევამცირებ ბრატობით ლაპარაკს. 3. ამ საკითხშI ჯერიდევ გამოუცდელი ვარ და ვიცი რომ ისე ვერ ვწერ როგორც დანარჩენები ,მაგრამ ყველამ ისე დაიწყო როგორც ე ამიტომ ძალიან მიხარია რომ ეხმარები ჩემი მოთხრობის გაუმჯობესებაში.4.ძალიან დიდი მადლობა და ვეცდები თითოეული პერსონაჟის გრძნობები გაოვხატო რადნ თვალწინ წარმოგიდგეთ თუ რას განიცდის იმ მომენტში პერსონაჟი. კიიდევვ ერთხელ მადლობა რომ მეხმარები გავხდე უკეთესი <3

ლიკა^
არ მინდოდა პირველივე თავზე ასეთი კომრნტარის დაწერა,მაგრამ მაინც ვწერ.ეს ყველაფერი რჩევად მიიღე და არა საწყენად.ძალიან ბავშვურად წერ,თან სულ დიალოგებია და მოსაწყენია,მე მაგალითად ბოლომდე ვერ ჩავედი დიალოგები მომბეზრდა.თან წერ რაღაცნაირი "ენით" გინდა,რომ იგრძნობოდეს ბიჭი,რომ ლაპარაკობს,მაგრამ საერთოდ არ რტყობა.ბოლომდე არ წამიკითხავს,მაგრამ მაინც ვფიქრობ,რომ განვითარება სჭირდება,კარგი შინაარსი აქვს და თუ დიალოგებს შეამცირე,მეტ გრძნობას დაურთავ სასიამოვნო წასაკითხი იქნება.აბა წარმატებები მეორე თავს ველი მოუთმენლად!!ეს რჩევებიაა და არ გეწყინოს.❤

წალიან კარგი რომ პირველივე თავზე წერ რადან აუცილებლად გავითვალისწინებ. ბავშვურად იმიტომ ვწერ რომ 13 წლის ვარ და დამეთანხმები რომ მართლაც ბავშვი. შევეცდები დიაალოგები შევამცირო და უფრო მეტი გრძნობები ჩავრთო . ძალიან დიდი მადლობა შენიშვნისთვის. აუცილებლად გავითვალისწინებ და მოხარული ვიქნები შემდეგ თავებსაც თU გადაავლებ თვალს და მეტყვი როგორ გავხდე უკეთესი <3

Nia
Ratqmaunda unda gaagrdzelo pirveli tavi momeeons da mainteresebs rogori iqneba momdevno tavi male dade raa

აუცილებლად დავდებ ხვალ მეორე თავს მაგრამ ცოტა მოგვიანებით რადგან ბევრი რამ არის გამოსასწორებელი. მადლობ რომ კითხულობ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent