შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Dream! (თავი 4)


19-03-2017, 01:16
ავტორი ანუკი (ანნა)
ნანახია 1 277

ტასოს ყოველთვის უნდოდა სვანეთში წასვლა , ხოლო ახლა როცა გაიგო რომ შანსი ქონდა წასულიყო უფრო მეტად მოუნდა . ოთახში ჩამწკრივებულიყვნენ და საუბრობდნენ.
_ხო სოფელი მაინც სხვაა , თან თუ შორსაა და ცოტა ხალხია( ლაზარე)
_ჰმმმ, ჰო აბა , ეხა კი მასე ამბობ მაგრამ არასდროს მიჯერებდი რომ ჯობდა სვანეთში ბინა გვეყიდა .
_გოგო სვანეთში გვეყიდა ბინა და იქ იქნებოდი სულ? ორ ბინას კი ვერ გიყიდდი თან ერთს ქალაქის ცენტრში .
_ჰოო მაგრამ...
_ამბიციური ხარ რა ტასო.
_მინდა და რა ვქნა.
_უიი სულ დამავიწყდა მეთქვა, მე მქონია ბინა, სვანეთში .
_სერიოზულაად?!
_ჰოო ტასო , თურმე . აუუ წავიდეთ რა მალეთ რაა .
_დაჯექი გოგო შენ რა ეხლავე მიდიხარ?!
_ჰო ლაზარე! რა მიშლის ხელს , გთხოოვთ .
_ჰო რა პრობლემაა? წავიდეთ .
_აი მე და სანდრო თანახმა ვართ .
_ჰო მაგრამ ცოტახანი აქაც ვიყოთ .
_კაით მაშ მე და ტასო წავალთ და გელოდებით თქვენც .
_აფრენთ?
_ეგრე გამოდის გიო .
_კარგით , გველოდეთ ჩვენც .
სანდრო და ტასო მაშინვე ადგნენ და მანქანისკენ გაემართნენ . .მაგრამ ქართველი ძმა რა ძმაა დას ასე უმიზეზოდ მარტო თუ გაუშვებდა , წინა დღეს მოილაპარაკეს რომ ტასოს სანდრო გაიყვანდა ხოლო დაბადებისდღის სამზადისს ისინი მიხედავდნენ .ტასოს ბოლომდე არ ეჯერა ყველანი ასე რომ დათანხმდნენ , ყოველ ნაბიჯზე ფიქრობდა აი ეხლა ან ეხლა დამიძახებენ და მიმაბრუნებენო , მაგრამ არავის დაუძეხებია . ჩაჯდნენ მანქანაში და დიდი ხნის მგზავრობის შემდეგ მივიდნენ , გზად საჭმელებიც იყიდეს
_აუუ რა ლამაზი სახლიაა
_ჰოო, ტასო მინდა დაგელაპარაკო.
_გისმენ
_ტასო იცი მე ...
_ააუ რა მაგარი ბუნებაა ,
_ ტასო მგონი მე გელაპარაკებოდი
_ჰოო, აუ წამო რა თან გავისეირნოთ
_კაი
წავიდნენ და ტასო აღფრთოვანებული ათვალიერებდა გარემოს და თვალები უბრწყინავდა.
_ტასო მე გეუბნებოდი რომ არ ვიცი როგორ , რავი მაგრამ მიყვარ
_რა? რამეს მეუბნებოდი? არ გისმენდი
_არა არაფერი ისეთი.
_აცივდა ხო?
_ჰო წამო სახლში.
სახლში მივიდნენ და სანდრომ ისევ დააპირა ეთქვა ყველაფერი , რასაც გრძნობდა და რაც ცოტათი აშინებდა.
_ტასო მისმენ?
_ჰო
_მოკლედ, მე მინდა გითხრა რომ ....
და მობილურმა დარეკა , სიმწრისგან აღარ იცოდა რა ექნა , ძალიან უჭირდა ამაზე საუბარი, არ იცოდა ამას როგორ მიიღებდა ტასო.
_რაღაცას მეუბნებოდი ხო? , მაპატიე დედა მირეკავდა და , ხშირად არ მირეკავს ვერ გავუთშავდი .
_კარგი , მორჩი საუბარს?!
_ჰო .
_კაი ერთწამს დამელოდე.
_რასაკეთებ?
_არაფერს მაცადე.
სანდრომ ტასოს ტელეფონი გამოართვა , გათიშა და გვერდით სკამზე დადო , მერე კარები დაკეტა და ტასოს ხელი ააფარა პირზე.
_ეხა გაჩუნები და მომისმენ . მოკლედ მე შენ მიყვარხარ . ამას ასე უბრალოდ გეუბნები , შეიძლება გაგიკვირდეს მაგრამ პასუხს ველოდები , გიყვარვარ თუ არა , მაგრამ შენი პასუხი არაც რომ იყოს მაინც შეგაყვარებ თავს , იცი ხო ეს ?
_ჰოო ვიცი , ვიცი რადგან ეს უკვე გააკეთე რაც სხვებმა ჩვიდმეტი წლის განმავლობაში ვერ გააკეთეს.
_რააა ?! ანუ?
_ანუ მიყვარხარ ალექსანდრე გვიჩიანო!
სიხარულისგან სანდრომ ხელში აიყვანა და დაატრიალა , მაგრად მოეხვია და მთელი დღე ერთად იყვნენ თორმეტი ხდეებოდა ტასო გარეთ რომ გაიყვანა , ძალიან დიდი გვირილების თაიგული გაუწოდა და ხელში აიტაცა , აუზში გადახტა და მის ტუჩებს დაეწაფა . ცოტახნით ტასო დაბნეული სადღაც სივრცეში იყურებოდა , რადგან ძალიან სცხვენოდა სანდროსთვის შეხედვა . უცებ როგორც ჩვევია , თემა გადაიტანა და ბუზღუნი დაიწყო .
_გილოცავ , ჩემო ერთადერთო.
_მადლობ, აუუ კაი რა ნახე ჩემი გივირილებიი, აუ ისე საიდან იცოდი რომ გვირილები მიყვარდა ?! ძაან მაგარი გვირილებია , ესეთები ჯერ არ მაქ ნანახი , ანუ კი მაქ ნანახი მაგრამ ეს სხვანაირია, რაღაცნაირი. თან უფრო საყვარლები . რა ვქნა ეხა რო დასველდა ?
_კი რა , სახლის უკან მდელოა , და მთელი მდელო მაგ ყვავილებითაა სავსე .
_ააუ რა მაგარიაა , მინდა რა წავიდეთ /
_სველი ხარ ჯერ გამოიცვალე .
_ჯანდაბა !
_რაიყო?
_ტანსაცმელი არ მაქ , გაშრება რა არაუშავს .
_ხო არ გაგიჟდი , წამო ჩემსას მოგცემ რამეს .
ტასომ წყალი გადაივლო და გამოსვლისას ოთახში სანდრო დახვდა , ტილოთი იყო მაგრამ მიუხედავად ამისა არ შერცხვენია.
_ეს ჩემი მაისური და შარვალსაც გინახავ რამეს .
_არ მინდა , მოიც .
ტასომ მაისური გადაიცვა და თასმა შემოიჭირა წელზე .
_ესეც ასე , მშვენიერია ხო ?!
_არააა არა პატარა , მასეთს ვერ გიყურებ .
_ოო, აბა რა ვქნა? და კიდევ უკვე თვრამეტის ვარ და ვერ დამიძახებ პატარას /
_ჩემთვის სულ პატარა იქნები და თან ძველი შარვალი უნდა მქონდეს და მოგიტან .
_კაი
ცოტახანში შარვალი პატარა მაისურიც და ჯინსის ქურთუკი მოუტანა . ტასომ ჩაიცვა და სანდროს ოთახში გავიდა .
_მოიც , ქალაქში რო ჩავალთ გამახსენე კრიალოსანს გიყიდი და იმენა ჟიზნ ვარაამ ხარ რა .
_ხანდახან სურვილი მიჩნდება ფეხით გაგასეირნო ნაგვის ურნამდე
_აუ არა ტო, ნახე მართლა რა საყვარელი ხარ.
_კიი ვიცი .
ცოტახანში დაიძნეს და სანდრომ დილით კოცნით გააღვიძა ტასო .
_ჩაიცვი მივდივართ .
_სად?
_ქალაქშ ბავშვებთან
_ისინი არ ჩამოვლენ?
_არა ჯერ ჩვენ წავალთ, რა გჭირს რატო მოიწყინე?!
_მომისმინე , არ ვიცი ბიჭები ამას როგორ მიიღებენ , ხო ხვდები არა? რომ დაგვაშორონ?!
_მე ასეთ ტასოს არ ვიცნობ, ავუხსნი ხვალ ყველაფერს და თუ გაიგებენ ჰო თუ არა და..
_რაა თუ არა?
_რა და უბრალოდ მომიწევს ძმაკაცები დავივიწყო და შენთვის ვიბრძლო
_ჰოო მაგრამ ...
_ტასო რაღა მაგრამ? ხომ გიყვარვარ?
_ჰო
_ჰო და მეც მიყვარხარ , რაარის აქ სალაპარაკო?
_რავი... შენც ხო კარგად იცი არა ?
_ჩემი იმედი არ გაქ ანუ...
გაბრაზებულმა თავის ჟაკეტს ხელი დაავლო და მანქანისკენ გაექანა , ტასომაც ვერაფერი მოიფიქრა დაუძახა მაგრამ უკანაც არ მოუხედავს , ამიტომ გაექანა და ზურგზე შეაჯდა.
_რასაკეთებ?
_თუ არ შემირიგდები არ ჩამოვალ.
_ვნახოთ
სანდრომ ხელის ერთი მოქნევით მანქანაშ ჩასვა და კოცნა დაუწყო .
_ოო კაი რა ვერ ვიტან მასე რომ შვები, მაჟრჟუალებს თუ რაცაა
_არაუშავს მიეჩვევი.... ნუ მოგიწევს მიეჩვიო
ტასოს მუსიკები ქონდა ჩართული და მთელიგზა ეძინა , თან ფეხები მინასთან ქონდა დალაგებული და სულ არ დარდობდა არაფერზე.ცოტახანში სახლში მივიდა და სანდრომ გადმოიყვანა ჯერ კიდევ ეძინა , სახლში ზარი რომ დარეკა კარები გააღეს თუ არა მაშინვე ყვირილით და მილოცვებით შეეგებნენ მაგრამ შეშინებული ტასო სანდროს მოეხვია და ამაზე უარესად ატეხეს ხარხარი. გარშმო ფერად ფერადი ბურთებიიყო და ძალიან ბევრი შოკოლადები , მერე საჩუქრები და ბოლოს დალევა გათიშვამდე .
_სანდრო
_ჰოუ
_ჩემი და საქმეების გასარჩევად თუ მიგყავდა რატო არ მითხარი.
_რა?
_ბიჭო შეხედე ჯერ ისედაც გოგოსი არაფერი ეტყობოდა და ეხა შენს ტანსაცმელში ვაფშე დაამხეცა
_არა შეხედე მერე რა საყვარელია , მინდა შევჭამო რომ ვუყურებ .
_რა? ვერ გავიგე?
_უიმე რაფაელო უჭირავს ვერ ხედავ .
_აა ჰოო.
ცოტახანში გაშტერებული ტასო დაბრუნდა და გაბრაზებული, სანდროს გვერდით დაჯდა და ბუტბუტი დაუწყო.
_ჩვენ გვეგონა ცუდად ვიქცეოდით და ამათ უყურე რა
_ვის რა ? რაზე ამბობ?
_მარიამს ვუთხარი, ჩვენზე. და ეხა ამას უსმინე პროსტა, გაოცებას ვერ დამალავ
_მითხარი რა .
_აი მოდის და თავად გიგებ .
ცოტახანში მარიამი მოვიდა და ნაზი ღიმილით დაუდგა წინ ლაზარეს , მაისური ეცვა წარწეით „Hello Daddy” .
_მეე…ჩვენ ბავშვი გვეყოლება ლაზარე
_რა?
_ჰო და ვიცი გოგო იქნება ამიტომ აუცილებლად ანასტასიას დავარქმევ ოღონდ ტასო შემირიგდეს.
ლაზარე ჯერ კიდევ ვერ ხვდებოდა რა ხდებოდა , სიხარულისგან მარიამი აიყვანა და აბროწიალებდა მაგრამ უცბად მიხვდა .
_მაპატიე მაპატიე ... უბრალოდ ... აუ ჩემიკაი მამა ვხდები.
_რა?
_რა?
_გითხარი გაოცდენითქო.
_ანუ ამიტომ ამტეეხე გუშინ წამო ხელი მოვაწეროთო?!(ლაზარე)
_ჰოო
_ჩემი პრინცესა
_აა დაჟე ხელიც მოაწერეთ არა?მაგიტომ გამიშვიდ ეგრე ადვილად ხო?! ელოდეთ მასეთ სიურპრიზებსაც ჩემგან.(ტასო)
_რაააა? (სანდრო)
_რაა?(ლაზარე)
_რა თქვი?(გიო)
_ხო არ გააფრინე?(ლუკა)
_ოო გადით რა , მომეკიდა ხო იცით. წავალ დავწვები.

ცოტახანში ჩაეძინა კიდეც , დილით რომ გაიღვიძა შეიტყო რომ თავისი ძმა და მარიამი წავიდნენ ე.წ „თაფლობისთვეში“ და ამაზე გაბრაზებულმა რამის სანდრო შეიწირა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent