შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შეცდომა თუ ბედისწერა (თავი 2)


29-03-2017, 19:40
ავტორი Katastrofa
ნანახია 1 475

-იცი რაა მიკა?! შენ ხარ ძალიან ჭკვიანი,როგორ მიხვდი,რომ შენი დახმარება მჭირდებოდა??-ვკითხე ოდნავ მომთბარმა.ის ისეთი საყვარელია^^
-ჭკვიანი ვარ ჩემო მორცხვო სტუმარო!-ჩაიხითხითა და მანქანაში ჩაჯდა...იდიოტი, საპასუხოდ კი უბრალოდ დავეჯღანე.
-ენა შეყავი და ჩაჯექი,თუ მოსაწვევს ელოდები??-ოხხ რა დამპალია
-იცი რაა?! მე იმ კაცს მანქანაში არ ვუჯდები,რომელიც კარს არ მიღებს!!-გამოვიყენე ციტატა ფილმიდან იფირე,როგორც მამაკაცმა" ვუთხარი და მხრებში გავიმართე..
-კარგი-ეს თქვა და ადგილს მოსწყდა.მოიცა რაა?? არაა! ამას არ გააკეთებს,ის აუცილებლად მობრუნდება..........და აი ისიც.რატო აკლია ამხელა კაცს?
-მე კი მეგონა,რომ დამტოვე-ამოვილაპარაკე ნაწყენმა
-ნწ მიაკო გეკადრება? ჩემს მორცხვ სტუმარს ეგრე მოვექცეოდი? ნწნწნწ-თავის ქნევით გადმოვიდა მანქანიდან,მეკი დრო ვიხელთე და ჩემით შევსკუპდი მანქანაში.მიკა ჯერ გაკვირვებული მიყურებდა,შემდეგ ტუჩის კუთხე ჩატეხა და ჩემს გვერდით დაიკავა ადგილი.
-აბა თუ არ მიღებენ,არაო???-სასაცილოდ აწკიპა ორივე წარბი.ერთს ვერ წევს რა ბატიაა ახახა
-უბრალოდ მაინტერესებდა რას იზავდი-ვპასუხობ მხრების ჩეჩვით.შემდეგ მისამართი ვუკარნახე და გავიყუსე.სანამ ვმგზავრობთ მოგიყვებით ჩემს შესახებ..ე.ი მია ფილფანი 18 წლის,ვარ შავგრემანი,1.70 ამ და 52 კილო ვარ აჰაჰ მსუქანეე....მაქვს შავი და ძალიან,ძალიან გრძელი თმა,რომელიც მუხლამდე ჩამდის,მაქვს შავი თვალები,საშუალო ზომის ტუჩები და ჩემდა საბედნიეროდ აპრეხილი ცხვირი^^.დედა-ტასო ფილფანი,მამა-იოანე ფილფანი.მყავს ორი ტყუპი ნია და გაბრიელი.მათ გარეშე სუნთქვაც კი მიჭირს..მე და ნია ზუსტად ერთნაირები ვართ ხასიათითაც და გარეგნობითაც ^^ გაბრიელი კი ხასიათით გვგავსს.ჰო ისა ამ ლაქლაქში მოვედით.
-მადლობა მიკუნა დტოებით-გადმოვედი და ჰაეროვანი კოცნა გავუგზავნე.
-მიკუნას განახებ მე შენ!-შემომიბღვირა მიკუნამ....უხ მაინც როგორი სიმპაწიაგა არის...
-დროებით მიაკო-გამიღიმა და გააქროლა თავისი შავი BMW.ეს მანქანაც კი უხდება.აუ მანქანაზე გამახსენდა ... ჩემი ბიჭიიიიი.ახლა ვიტირებ.თვალცრემლიანი შევვარდი სახლში
-გაბიი,ნიაა-ვკივი ბოლო ხმაზე და თან ვტირი
-ჩემო პატარა,რამოხდა?-მომვარდა გაბი და გულში ჩამიკრა
-ჯერ ეგერთი შენზე დიდი ვარ რა-მანკი შემომიბღვირა და მანიშნა გააგრძელეო.
-აუ ჩემი ბიჭი დავკარგე!-ამოვისლუკუნე და უფრო ავეკარი.
-დაწყნარდი ჩემი გოგო,შენი ბიჭიც და დაიკოც იოსთან არიან და ჩვენ გველოდებიან...ახლა ჩვენც წავიდეთ კაი?და თან გზაში მომიყევი სად იყავი ხო??-თავი დავუქნიე თანხმობის ნიშნად.გაბის "სიყვარულში" ჩავსხედით და მეც დაწვრილებით მოვუყევი ყველაფერი.ისიც ვუთხარი თუ რა საყვარელია მიკა.ჩემი გოჭი (გაბრიელი) კი ზოგჯერ ბრაზდებოდა ბატი ხარო,ზოგჯერ კი გულიანად გადაიხარხარებდა ხოლმე რაკარგად გითქვიაო...ამასობაში იოსთანაც მოვედით.იოანე აბაშიძე.ჩვენი ბავშვობის მეგობრებია,რომელსაც მეოთხე ტყუპად ვთვლით ის ჩვენზე 1 თვით დიდია და პატარაობიდან სულ ერთად ვართ.ეგკიარა დღემდე ჩვენი კარის მეზობელი იყო,მაგრამ მარტო ცხოვრება მოუნდა ბიჭს და დღეს პირველად ვართ მის ახალ სახლში.შესაბამისად მანქანიდან გადმოვედი თუარა,მაშინვე თვალები რასაც ჰქვია გავაფართოვე,რომ ყველაფერი იდეალურად შემესწავლა.კარგი ეზოა და რაც მთავარია სიმპათიური ბიჭიები არიან...ოჰოჰოი.იო შენი ვარ გიჟო..შენთან უნდა გადმოვიდე გადაწყვეტილია...ერთი მინუსია,მე-9 სართულზე ცხოვრობს და ლიფტი არ მუშაობს.ნწ აგია სამართალი??? ძლივს ამასვენა გაბიმ ბინამდე და კარებიც შეხსნა.
-ამაფხიკეთ ეს ვინმემ-საწყლად ამოიკვნესა და იყოს ჩემზე მიუთითა.იოანეც დაჰყვა ძმაკაცის თხოვნას და ჩემი ძმისგან "ჩამომიღო"
-არ უნდა ჩამეხუტო??-ტუჩი გადმოატრიალა იომ.
-წყალიიი-ამოვიხავლე და სამზარეულოს ძებნა დავიწყე.
-აქეთ ვარ ბუსს-გამომძახა ნიაკომ სავარაუდოდ სამზარეულოდან.
-ჰეი კუსს,შენ სულ როგორ უნდა დიასახლოდობდე არ გეზარება მაინც?-თან წყალს ვავსებ და თან ვკისკისებ.ყველას ეს როგორ უვლის? გავგიჟდი...
-რა გინდა მია?რატომ მიშლი სულ ნერვებს?-სადაცაა იტირებს..ჰმმ რა სჭირს ამას
-შენ ტყუილად იშლი ნერვებს რა ჩემი ბრალია??-მხრებს ვიჩეჩ და თან ვუბღვერ.რაღაცაშია საქმე,თვალები ჩამქრალი აქვს..
-დაფქვი ნია??-პირდაპირ მივახალე.მეშინია რა ჯანდაბა ხდება...
-მიყვარს ბუსს!-ამოიკნავლა საწყლად.ეს ვერაა თუ ხო???
-გოგო შენ შიდაქარის წნევები ხოარ გაქვს??-შევუღრინე და თავში წავუტყაპუნე.
-აუ ბუსს-ისევ ტირის.არაა რაღაცაშია საქმე.
-რა იყო გოგო არ უყვარხარ??არ გამაგიჟო არ უყვარხარ? თუ არ უყვარხარ არც ეგაა დიდი ტრაგედია.მოვიტაცოთ,რამდენიმე დღე ხელისგულზე ვატაროთ,კარგად მოვექცეთ,მერე დარეკავს დედამისთან,ეტყვის "დეე ვრჩები" და ეგაა რა-ჩამოვურაკრაკე სრული სერიოზულობით ამან კიდე ხარხარი ატეხა.აუ ამას მართლა შიდაქარრის წნევები აქვს.რავთქვი ახლა მე სასაცილო?!!
-აუ ბუსს მარტო შენ შეგიძლია ასეთ მდგომარეობაშიც კი გააჩინოს ადამიანი,არა გოგო ვუყვარვარ უბრალოდ მეშინია-ეს ვერაა მევიყო კუს უკანონო შვილი.
-რისი გეშინია ქალო? მეგონა შინაბერა დარჩებოდი,ძლივს არ გაგეხსნა ბედიი...შენც დაისვენებ და ჩვენც დაგვასვენებ-წავკბინე რის გამოც ხის კოვზი მომხვდა თავში.ფეხზე წამოვხტი და დავლურის სოლოთი შევვარდი იოსთან და გაბისთან,თან ვყროყინებდი:
...............
იმედი მაქვს მოგეწონათ ველი შეფასებებს... მიყვარხარ'თ



№1  offline წევრი ucnobi_18

Cudatvarr:Dddd dzaan magariia aiidzaan

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent