შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მარადიული სიყვარული?ჰმ... თავი (2)


7-04-2017, 16:25
ავტორი Mziako mziako...
ნანახია 1 922

-ნიკა(პირი დავაღე ისე გამიკვირდა ამას აქ რაუნდათქო?)
ხო კიდევ ნიკა ჩემი ყოფილია თითქმის ორი წელი ვიყავით ერთად,შემდეგ კი რაღაც მოხდა რამაც დაგვაშორა ერთმანეთს. ერთმანეთი მაკდონალდსი გავიცანით და კარგადაც ავეწყვეთ ერთმანეთს დავახლოვდით და მასთან გატარებული თითოეული წუთი ბედნიერს მხდიდა.სადღაც შვიდი თვის წინ დავშორდით, პირველი ორი თვე კოშმარი იყო მაგრამ თორნიკე რომ არა ამას ვერ გავუმკლავდებოდი.შესაძლებელია იტქვას რომ ახლაც კი დამრჩა გრძნობები მის მიმართ მაგრამ შერიგების გარანტია ერთი პროცენტიც კი არარის. ერთი თვის წინ მომწერა კიდეც რომ შევრიგებოდი მაგრამ დაშორების შემდეგ ეს წარმოუდგენლად მიმაჩნდა...
-მია(ნიკა) აქ რასაკეთებ?
-არა მეკიარა შენ რასაკეთებ აქ?
-მე აქ ვსწავლობ.
- მეკიდევ წელს გადმოვედი ამ სკოლაში.
-ალბათ ხშირად მოგვიწევს ერთმანეთის ნახვა.
-ალბათ.
-შეიძლება რაღაც გკითხო?
-(თავი დავუქნიე)
-ჩემს მერე ვინმე გყავდა ?
-შენს მერე?
-ხო .
-არა. (ვუთხარი და ტავი გავაქნიე)
-ისევ გიყვარვარ?
-მაგას რატომ მეკითხები,რაში გაინტერესებს?
-რომ არ მაინტერესებდეს არ გკითხავდი.
-და შენ?
-ჯერ მე დავსვი კითხვა მია.
-კარგი ზარი ირეკება და გაკვეთილზე მაგვიანდება გამატარე.(ვეცადე თავი ამერიდებინა ამ კითხვაზე პასუხის გაცემას)
-მია მიპასუხე (წინ გადამიდგა)
-გამატარე ნიკა (ხმამაღლა ვთქვი და ჩემი თვაის მეთვითონ შემეშინდა)
-მია გეყოს მითხარი და გაგიშვებ რამეს შეუძლებელს გთხოვ?
-არა არ მიყვარხარ (ცრემლები მომადგა თვალზე და შეეცადე დამაჯერებელი ვყოფილიყავი)
-არ მჯერა მია
-ნიკა ხომ გაინტერესებდა აჰა მიიღე პასუხი ახლა გამიშვი (ხელის დაჭერა დააპირა და უცებ ვიგაც უცნობი გამოჩნდა)
-ხელი გაუშვი რომ გეუბნება არ ეგესმის ?
-და შენ ვინ ხარ საერთოდაც იცნობ მიას?
-არ სიამოვნებს რომ ეხები და დაანებე თავი რა ჯერ თავაზიანად გეუბნები მერე ვნახოთ(და იქაურობას მოშორდა)(მეც გავიქეცი და კლასისკენ წავედი ,როდესაც ავდიოდი უცებ მომესმა ნიკას ხმა თუ როგორ მიყვიროდა)
-მია მაინც დაბრუნდები ჩემთან შენ მე გიყვარვარ და ასე ვერ მიმატოვებ (ნიკა)
-მაგასაც ვნახავთ(მივაძახე და კლასში ავედი)

გაკვეთილები ისე გაიწელა უკვე აღარ შემეძლო იქ დარჩენა ,იმაზე ფიქრიც არ მასვენე თუ ვინ იყოს ის უცნობი და რატომ დამიცვა.
როგორც იქნა გაკვეთილებიც დასრულდა ვიფიქრე თორნიკეს დავურეკავ და მომაკითხავსთქო მაგრამ უეცრად უცნობი გამოჩნდა და....
-----------------------------------------------------------
ბოდიშით დაგვიანებისთვის ამ სკოლის გადამკიდე ვერ ვახერხებ დადებას .. უცებ დავწერე ახლაც და ალბათ ბეჭვდითი შეცდომებიც ბევრი იქნება ,ვიცი პატარა თავია მაგრამ შემდეგისთვის უფრო დიდს დავდებ...მადლობა ვინც კითხულობთ <3 თქვენი აზრიც მაინტერესებს და თუ მოგწონთ გავაგრძელებ თუარადა შევწყვეტ წერას...



№1  offline აქტიური მკითხველი თაკოთაკო

ვაიმე რა მაგარი იყო გააგრძელე მალე დადე შემდეგი თავი
--------------------
თ.ჭიღლაძე

 


№2  offline წევრი ninuca)))

კარგი იყო. ველოდები შემდეგ თავს.
--------------------
ნუ იტყვით თქვენს ოცნებაზე უარს მხოლოდ იმიტომ რომ "ხალხი რას იტყვის", რადგან ხალხი მაინც იმას იტყვის რასაც უნდა.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent