შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ირონიის მეფე და ცინიკოსი დედოფალი^^(2)


10-04-2017, 22:10
ავტორი ketaa
ნანახია 1 809

ნასწია:
ეს ლექციები ვინ მოიგონა? ნუ უნი ვინ მოიგონა? მითხარით უნდა ავხანჯლო! ავხანჯლავ და უბედურ შემთხვევას დავამსგავსებ. გვამი სად წავიღო? უი, ისე რა ჭკუის დედა ვარ არა? ის კაცი ალბათ უკვე მკვდარია და ახლა საფლავში ტრიალებს ისე ვემუქრები. არა მკვდრებთან დამუქრება ძაან გამომდის ხოიცით.
-რუსა აეგდე ქალო, გაგვიანდებაა-რუსას ოთახში შევდივარ და იმ ბუჩქ თმებში ბალიშს ვურტყამ ამ დამპალს ამას, არ მკითხოთ რას ერჩიო თორე დავიწვები, სამშაბათ დღეს სულ ასე ვარ.
-პირველი რა გვააქ?-თავი წამოყო რუსამ და თმებზე რო შევხედე გულმა "მფეთქვა" რა სჭირს? ამის თმებს კიდე ეგუნდაათ?
-ნინელიის ლექციაა-შევიცხადე ნასწიასებურად
-ნინელი რომელი აღგრძნებული(ვაიმე მაგ ქალს ჰორმონები მაგრად უთუხთუხებს აქვე გეტყვით) თუ ნინელი ჰორმონებთუხთუხა?(ეს საერთოდ ჰორმონების მოზღვავების ექსპერტია მინდა აქედანვე გაგაფრთხილოთ)
-ჰორმონებთუხთუხასი და თუ დავაგვიანეთ მერე ჩვენი სიმპაწიური თემო და ლაშუნა ვერ გვიშველიან ასე, რომ აღსდგა ჯარი დავაი!
-ბანაკში ვარ ეს დედააფეთქებული თუ რა კაპიტანივით მელაპარაკები ამ ახალგაღვიძებულ კარალევა ბავშვს?
-შენა ხარ ქალო ბავშვი?-შევიცხადე ისევდაისევ ნასწიასებურად , ნუ ნასწია ვარ და რაარის იქ გასაკვირი ნასწიასებურად თუ ვიცხადებ ყველაფერს ხო? ვაიმე რატომ ვარ მთელი დღე შარზე?
-ეეე, აბა ვინ ვაარ?-გაიბუსა ჩემი ბუსა.(აქვე გეტყვით, რომ მე რუსას ბუსას ვეძახი უმეტეს შემთხვევაში :დ )
-ქალი, რომელიც სამუდამო მარტოხელობისთვისაა განწირული :დ
-უიმე-ამოიბურდღუნა და წამოდგა
-აუუ ბუუს , რა ჩავიცვა?-ვუთხარი თუ არა თვალდახუჭული მივიდა ჩემს კარადასთან და ასევე თვალდახუჭულმა გადმომიღო შავი გაშვებული კაბა და იმავე ფერის ბალეტკები. ნუახლა სასწაული მყავს ეს გოგო რა! ნამდვილი კაპასი ჯადოქარი. თვითონაც ჩაიცვა და წავედით უნიში ბუსას მანქანით.
-ბუუუს-როდესაც მინდა , რომ რაღაც ვთხოვო სახელს ვუწელავ და ხმას ისე ვასაყვარლებ მამა აბრამის ბატკანი გეგონები კაცს
-რაუნდა მთხოვო ანა?-ჰომ, ჩემ თხოვნებს ის მინუსი აქვთ , რომ როდესაც მე თხოვნით მივმართავ ბუსა "ანა" თი მომმართავს და ამ დროს მზად ვარ ჩავაქვესკნელო, მერე უკან ამოვიღო გათხრილი მიწიდან, სახით მიწაზე ვაფორთხიალო და საჭიროების შემთხვევაში ჩემი სანაქებო უთო ვურტყა თავში, ვაიმე წავედი მე მანიაკური ფიქრებისკენ, არა რაა! "კრიმინალურ აზროვნებას" აღარ უნდა ვუყურო თორე მარტო იმაზე მეფიქრება დაიჭერენ თუ არა: ჰაჩნერი, როსი,რიდი, გარსია და ჯეი ჯეი ამ მასობრივ საქმეს და....აუფ აი ისევ დევიწყე ეს დამპლური თამაშები ხოდა საიდან სად წამოვედი კაცო!
-ანას ნუ მეძახი!
-რა უნდა მთხოვო ნასწენკა?-მოთბა მყისვე
-რა და დღეს შენი მანქანა მათხოვე რა!
-საიიიიით მიდიიიიხააააარ?საიიით მიდიიიხააარ?-იქს ფაქტორში იმღერა სალომე ტეტიაშვილმა თუ გახსოვთ ხოდა წამიღიღინა ამანაც, ხმა კი აქვს არაჩვეულებრივი და უნაკლო ტეტიაშვილსაც კი ჯობნის.
-საით ქალო და, მე დღეს გამოვდივარ შენზე ადრე ხოდა ჩემი დეიდაშვილი უნდა ვნახო ნინკა, მელოდება დღეს და გვიან მოვალ. აბა შენიცი ბუს, ხო მათხოვებ?
-სხვა გზას მიტოვებ რო?-გაიცინა
-ნწ, სხვა გზა არგაქვს
-ოჰ რა, ისევ შენი თვალების გამო იცოდე!
-ვუმე ჩემი ბუსა!
-კაი, ახლა დასტოინად მოვედით-ეს რო დასტოინი მყავს ნუ იტყვით! დასტოინობას თუ ცდილობს მაშინ ემართება ყველა ჭირიდაუბედურება. ხოდა ახლაც დეიწყო ეგრედწოდებული "დამპლური თამაშები" რაშიც დასტოინობა გამოიხატება და , რომ გადმოვიდა მანქანიდან მანქანიდან ღვედში გაიხლართა და თავპირისმტვრევით დაებერტყა კიდევ კაი ისევ სიდენიაზე თორემ ამის ბნელ წუწუნს რა ან ვინ გაუძლებდა
-კაი დასტოინობის გარეშე-ვუთხარი და გაბრაზებული რუსა "ამოვიღე" რემენიდან და დავძარი უნისკენ.
შევედით და შემოვიდა ჰორმონებთუხთუხა და შემოგვხედა ამრეზით. ეს ქალი გველეშაპივით რატო გვიყურებს ხომ ვერ მეტყვით? ისეთი თვალებით გვიყურებს კაცი რო იყოს მეგონებოდა ჰორმონების ბრალია თქო , მაგრამ ქალია და ვითომ? ნუახლა, პრიცნიპში შენ ამას "რამე" შესთავაზე და ქალი და კაცი კიარა კონჩიტა იყოს თუგინდა.
-დღეს ეს ზეგზუალური ძეკოლტე რატომ აცვია?-ქვედა ტუჩი კბილებს შორის მოიქცია ბუსამ და ყველა ბიჭი ნერწყვისყლაპვით მიაჩერდა , აუფ , იმენა ამ ქვეყანაზე კარგი მკერდი, უკანალი და მოკლედ რო ვთქვათ ვიზუალი რა! უმეტესობას რუსა არც ელაპარაკება , რადგან ხვდება ვის რა უნდა.
დამთავრდა ამ ქალის მონადირის კლანჭების ყურება და ჩვენი წამება გავიდა. მანქანის გასაღები გამოვართვი ბუსას, ჩავკოცნე და გავვარდი მანქანასთან.

რუსა(ბუსა_ბუსას ასევე ეძახიან ლაშუნა და წემური)
დამთავრდა თუ არა ლექცია ჩემთან ჭორის ბუდე ნინჩო მოვიდა, ჯერ რა სახელია "ნინჩო?" ნინი, ნინა, ნინო, ნინკა მესმის, მაგრამ ეს იმენა "სვეჟად" და "ძერსკად" ნინჩო , რომ არა ისე ვერ იქნებოდაა? ნუახლა, პრიცნიპში როგორიცაა ისეთივე აქ სახელი.
-გოგოო, გაიგე ლეგენდა , რომ ჩამოვიდაა?-თვალები გადავატრიალე.
-დილან ო'ბრაიენი ჩამოვიდა და მიმალავთ თუ ვინ ლეგენდაზე ამბობ?
-დილან ო'ბრიენი(ნუახლა, სვეცკობა ნათლად ჩანს. ტიპმა გვარი გადაუკეთა ბიჭს და ო'ბრაიენის ნაცვლად ო"ბრიენი შეარქვა, ნამდვილად ვერაფერს იტყვი) ვერც მივა მაქამდეეე, ალექსანდრე ნაკაშიძე ჩამოვიდაა. აუ წვეულებაა და მთელი კურსის გოგოები მივდივართ უნდა დავკერო ეგ ბიჭი იქ იქნებააა, წამოხვალთ ხო შენ და ანაა?
-ანა არა ნასწია და არვიცი ვნახოთ, და კიდევ ვინ ჯანდაბაა ალექსანდრე ნაკაშიძე?-უფსს, ცოტა ხმამაღლა მომსვლია.
-ხოო ნასწია. და გოგო რა არიცი მაგ საღამოს გამაზაავ? უფ, ბიჭი შოკია. ალექსანდრეს როგორ არ იცნოობ! კალათბურთელია! ქერა, რომ არის! ცისფერთვალება და იდეალური სიმაღლის! ნუ რა გჭირს რუსკაა?
-ეგეც არ მყავდეს ჯონი დეპი რა! ვსო წავედი მე არავის თავი არ მაქვს სახლი მინდა!-უკვე საღამოა და მანქანის გარეშე მაგრად მეზარება სახლში წასვლა. ვდგები და გარეთ გავდივარ. ნუ ხო რათქმაუნდა მე ხომ ბედი ყოველთვის ასე ბანალურად მწყალობს! წვიმის გარეშე როგორ შეიძლებოდა ახლა! აქაოდა რუსა გამოდის და ვსო დევიწყოთ დამპლური თამაშებიო ხო? მოიცა წემურს და ლაშუნას დავურეკო რომელიმე მაინც წამიყვანს იმედია!-ტროტუარზე ვდგები და წემურს ვურეკავ:
-აუ ჩემო თემო, ხოიცი რამფრა მიყვარხარ ჩემო სიყვარულო ბიჭო
-მოვდივართ უკვე მე და ლაშა ტროტუარზე იდექი-აი ამიტომ მიყვარს! მიხვდა უცბად რაც მინდოდა ჩემი ბიჭებიი!
-გელოდები სიყვარულოო!-სიბნელეა და ვერაფერს ვერ ვხედავ , თუმცა ვხედავ მანქანას , რომელიც აჩერებს და მეც ლაშუნას მანქანას ვამსგავსებ და ვხტები:
-თემოო შენი სუპერმარკეტი გახსენი მაგრად მშია და ლაშუნ ხოიცი ჩემი ბიჭი ხარ ხოდა მიდი და ნასწენკასთან დამარეკინე ხოიცი როგორ მიყვარხარ-დავიქოქე და ვერც შევამჩნიე, რომ ფაქტია გაკვირვებული მიყურებდა ჩემს გვერდზე მჯდომი , რომელიც ლაშუნა უნდა ყოფილიყო!
-ვაიმე დედააააააააააა-ჩემი ხმა ძლივს ვიცანი და ისე ღრმად დავიწყე სუნთქვა შიშისგან , რომ ლამის სული განვუტევე, ის ბიჭი კიდე იჯდა და ირონიული ღიმილით მიყურებდა, მოიცა სად ვარ?-ვაიმე გული-ამოვიხვნეშე და ღვედი მოვიხსენი , რომელიც ჩახტომისთანავე გავიკეთე რა მეჩქარებოდა ნეტა!
-ისა და შენ რომელიხარ? როგორც ჩანს შენ არც ლაშა ხარ , არც თემო და სავარაუდოდ არც ნასწენკა და რახდება?-დაბნეული ვლაპარაკობ ვაიმე რა მაგარი ვარ უცნობ ადამიანს ვუზივარ მანქანაში და ვბაასობთ! ნუ ვბაასობთ რა, ვბაასობ!


როგორია?



№1  offline წევრი anuki15

მე მომწონს, მთავარია ახალი თავის დადება არ დააგვიანო რა და არ შეწყვიტო <3 აბა შენ იცი წარმატებები <3

 


№2  offline წევრი ლუკკიანეცცი

იუმორი არ არის ეს...

 


№3  offline წევრი ketaa

anuki15
მე მომწონს, მთავარია ახალი თავის დადება არ დააგვიანო რა და არ შეწყვიტო <3 აბა შენ იცი წარმატებები <3

მადლობა ჩემო საყვარელო^^ <3

ლუკკიანეცცი
იუმორი არ არის ეს...

ნუახლა^^^^ ვისთვის როგორ :* ^^^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent