შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მომვლელი (ნაწილი II) თავი 10


18-05-2017, 12:19
ავტორი რუსანა
ნანახია 9 725

-ახლა რა უნდა ვქნა ?? გოგომ სასოწარკვეთილი თვალები მიაპყროო დიანას .თითქოს მისგან ელოდებოდა რჩევას ..
-რა უნდა ქნა და უნდა დატკბე ცხოვრებით.. შენს თავზე იზრუნო და ახლა შენს შვილზე უფროსწორად თქვენსაზე დიანამ ჩუმად შეაპარაა
-ჰოოოო ანამ ამოიგმინა …
-ანა იმედია ხვდები რომ ეს ბავშვი ჩემი შვილთაშვილია და ამ ამბავს გიგის ვერ დაუმალავ.. და არ გეწყინოს მაგრამ არც მოგცემ უფლებას.. კარგად იცი და მიცნობ რომ ყოველთვის ყველაფერს შენს სასიკეთოდ ვწყვეტ მაგრამ უნდა გითხრა და რეალობა დაგანახო ..მოგვწონს თუ არაა მამა ისაა და როგორიც არ უნდა იყოს მისი რეაქცია უფლება აქვს იცოდეს
-მე ,მე არ ვიცი .. როგორ ვუთხრა ?? ან რას იტყვის ?? რაში ჭირდება ?
-მაინც უნდა უთხრა… დიანა ანას თვალებში ხედავდა როგორ ეშინოდა და რომ თითქმის ასი პროცენტიტ იყოო დარწმუნებული რომ გიგი მის შვილთან ერთად უარყოფდა ,თუმცა ზუსტად იცოდა რომ შვილზე უარს არ იტყოდა და მითუმეტეს ანააზე..
-თუ არ ვეტყვი ? რა მოხდება რომ არ ვუთხრა ?? ვიქნები ჩემთვის მშვიდად.. გავზრდი ასე არც ის დაიმძიმებს თავს ზედმეტი ტვირთით და მეც..
-შენ თუ არ ეტყვი მე ვეტყვი დიანამ მკაცრად მოუჭრა.. მიხვდა ანა გასაქცევ გზას ეძებდა რომ გიგი მოეშორებინა ,მაგრამ არ დაუშვებდა რომ ცხოვრებაში ყველაზე დიდი შეცდომაა დაეშვებინებინა..
-კი მაგრამ აბა დაფიქრდი გთხოვვ ანა დიანას წინ ჩაიმუხლა და ხელები ჩაკიდააა.
-გიგის უფლება აქვს ანა… მე მაქვს უფლება რომ ამ ბავშვს ვიცნობდე და მის ბებია ბაბუასაც აქვთ უფლება იცოდნენ მისი არსებობის შესახებ. ბოლოსდაბოლოს ამ ბავშვს აქვს უფლება რომ ყავდეს ისენი. მესმის გეშინიაა დაბნეული ხარ და არაფერს გაძალებ მაგრამ როგორცვე დამშვიდდები აუცილებლად ეტყვი.. შენს შვილს ვერ წართმევ ოჯახის ყოლის ბედნიერებას.
-ამ ბავშვის მამას არ უნდა ოჯახი .. წამოხტა და თითქმის დაიყვირა..
-მისმინე დიანამ მხრებზე მოკიდა ხელი და დასვა.შეიძლება ამ ბავშვის მამას არ უნდა ცოლი და ეს ოფიციალურობები მაგრამ შვილზე უარს არ იტყვის. გინდაც დაგეხმარო და დავმალოთ მაინც გაიგებს და როცა გაიგებს იცი შენ რაც მოხდება.. ნახევარ სასამართლოს იყიდის რომ ..
-წამართვას .ანამ დაამავრა დიაანას სიტყვები ..
-ხხოო.
-და ეხლაც იგივე რომ ქნას ??
-ეხლა იგივე რატომ უნდა ქნას მართლა გიჟი კი არაა კაცო. რა სისულელებზე ფიქრობ.. მთავარია შენ იყო მართალი მასთან და ვერაფერსაც ვერ გიზამს.. თუ არა და აქ ვარ…
-ნინო ,ღმერთო ნინოს როგორ უნდა ვუთხრა ?? ანამ ამოიგმინა ან ლადო რას იფიქრებს და იტყვის ??? ან თქვენი შვილი და რძალი რას იფიქრებენ ??
-მასეთ რაამებზე არ ღირს ნერვიულობა.. დააწყნარა დიანამ და ტელეფონი მოიმარჯვა. სავადმყოფოში რეკავდა როცა საუბარს მორჩა ანას გაუღიმა .მთელს საქართველოში საუკეთესო გინეკოლოგია ხვალ 11 ზე გაქვს ვიზიტი..
-მადლობა. ინსტიქტურად ამოილაპარაკა და თვალები დახუჭა .მილიონჯერ წარმოიდგინა როგორ ეუბნებოდა გიგის ახალ ამბავს..მაგრამ ყველავარიანტიმისი გალანძღვითმთავრდებოდა..ბოლოს სასიამოვნო ფიქრებმა შეცვალა მწარე ფიქრები წარმოიდგინა როგორ იბერებოდა,მერე როგორ ეხუტებოდა საკუთარ შვილლს როგორ ასწავლიდა სიარულს და სახეზე სასიამოვნო ღიმილმა გადაკრააა .. »არაუშავს თუ მამიკოს არ ეყვარები ,დედიკო აქააა »
გვიანობამდე შემორჩა დიანასთან და სახლში დაბრუნებულს უკვე არაფრის თავი არ ჰქონდა.არავის აზზრზე არ ნერვიულობდა ერთადერთი გიგი იყოო ვისი სახის დანახვაც ყველაზე მეტად აინტერესებდა.. იქნებ კარგიცა ასე რომ მოხდა . სახეზე ეშმაკურმა ღიმილმა გადაურბინა .. ასე სამუდამოდ იქნება ჩემზე დამოკიდებული ,ვინც ყბელაზე ნაკლებად უნდოდა ოჯახში სწორედ ის უჩენს შვილს. არა არც ისე ცუდადა ყბელაფერი ცუდი რეაქცია ექნება თუ კარგი მოგებული მე ვარ.. არ მოეწონნა ასე გველი ქალივით რომ ფიქრობდა და თავი გააქნია რომ სწრაფად მოეშორებინა ფიქრები თავიდანნნ.მაღვიძარა დააყენა და დაწვა .მკვდარივით ეძინა საათს რომ არ დაეწყო ბოლო ხმაზე წკრიალი ალბათ მთელი დღე იძინებდა.. საათს ტელეფონიც მოყვა.დიანა რეკავდა ჩამოდი შენს დაბლა ვაროოო… იმ წუთას ფაახსენდაა ექიმთან ვიზიტი სწრაფად წამოხტა და თითქმის კიბეზე იცევდა ფეხსაცმელს .მანქანაში ჩაჯდა თუ არა დიანამ სიცილი ატეხა..
-ძილიანობა გაწუხებს ??
-რავიცი.მხრები აიჩეჩა ანამ და თმას გზაში ივარცხნიდა… ექიმი ძალიან კარგი ქალი აღმოჩნდა დაწვრილებით ანახა ყველაფერი მონიტორზე რაც დიანას კიდევ ერთხელ ტირილის მიზეზი გახდა.. ყველაფერი დეტალებში აუხსნა რა უნდა ეჭამა რა უნდა გაეკეთებინა და რა არა.რამოდენიმე ვიტამინი გამოუწერა და წამოსვლისას მოაძახა შემდეგ ჯერზე მამიკოს ველოდებიოო.. სახლისკენ ბრუნდებოდნენ როცა დიანამ ფრთხილად შეაპარააა..
-შემდეგამდე მამიკოს ეცოდინება რომ მამიკოა ??
ანამ მანქანის მინას თვალი მოაშორა და წამით დაფიქრდა … შემდეგ თავი გაიმხნევა ისევ იმ ბოროტი აზრით რომ ასე მამაკაცზე მეტი გავლენა ექნებოდა ბოლოს და ბოლოს ასე ველურივით აღარ მოექცეოდა თუ ანა დამცინავად ეტყოდა რამეს…
-გიგის ოფისი იცი სადაა ?? დიანას გამბედავად შეხედა
-კი.
-ხო და წავედით .. ანა მთელი გზა ლიცულობდა რაც უფროო ანელებდა მანქანა სვლას გული უფრო უჩქარდებოდა და ნერვებისგან ყელი უშრებოდა.. მანქანა დიდი 3 სართულიანი შენობის წინ გაჩერდა .მიხვდა გადასვლის დრო იყოო. დიანას საცოდავად შეხედააა .
-ახლა შენ ხარ მთავარი დამიჯერე ის დროა რომ მუხლებზე დაააყენოო და არ გატყდე. აქეზებდა დიანა..
-კარგი ღრმად სუნთქავდა ანა .კარგი კარგად ვარ კარგად ვარ . მანქანიდან ნერვიულად გადავიდა და არც კი ახსოვს როგორ დაიძრა დიანას მანქანა ვერც კი დაინახა როგრ დარჩა მარტოო კარის წინ. დიანამ რატომღაც იფიქრააა რომ დაბლა ლოდინი არ იყო კარგი რადგან სწრაფადვე გამოიქცეოდა უკან ანა.ნელი ნაბიჯებით შევიდა და დაბნეულმა გაიხედ გამოიხედა. შესასვლელში არავინ იყო.. ბოლოს უკანა მხრიდან გოგო გამოვიდა რომელსაც არც მეტი არც ნაკლები ფეხები კისრიდან ეწყებოდა და ანა ათვალჩათვალიერა
-რა გნებავთ ??
-მე ,მე გიგისთან ვარ.. ძლივს გასაგონად ამოიკნავლა..
-ბატონი გიგი დაკავებულია .. ახლა ვერ ნახავთ შეხვედრა გაქვს დანიშნული ??
-არა..
-მაშინ შანსი არაა..
ბექამ მანქანა დააყენა და მისაღებში მდგარ გოგოებს მიესალმა .ლიფტისკენ მიდიოდა როცა ანას მოკრა თვალი .პირადად არ იცნობდა მაგრამ მისი ცნობა მაინც არ გაუჭირდა . თიკა მოდი აქ ლიფტიდან უკან გამოვიდა ბექა..
-ერთი წუთით ქალბატონო.. თიკამ ანა დატოვა და ბექასკენ წავიდა
-რა უნდა ამ გოგოს ?
-ამბობს ბატონი გიგის ნახვა მინდაო.. ბატონმა გიგიმ თქვა რომ არავის არ მიიღებს და თუ ვინმე მნიშვნელივანია შეხვედრა დაუნიშნეო .
-მიიღებს. უთხარი რომ 10 წუთში შეხვდებაა და ეს გოგო ზემოთ ამოუშვი და არ გაბედოს და ვინმე ცუდად არ მოექცეს გასაგებია ???
-დიახ და ბატონ გიგის რა ვუთხრა ??
-არაფერი უბრალოდ ანა კარამდე მიაცილე და მის სამუშაო ოთახში შეიყვანე..
-მომკლავს ამოიკნავლა თიკამ
-არ მოგკლლავს და გააკეთე რასაც გეუბნები. ბექა უკან შებრუნდა ლუფტში და კმაყოფილი ავიდა ზემოთ.
-წამიბრძანდით.. თიკა უცბად დატკბა ბექას სიტყვების შემდეგ და გოგო მეორე ლიფტთან მიიყვანა .
-სად ? ანა დაბნეული მიყვებოდა.
-ბატონი გიგის ნახვა არ გინდოდათ ??
-კი მაგრამ არ სცალიაო ??
-მაინც შეგიშვებთ.თიკამ თვალი ჩაუკრა.. ოღონდ ეცადეთ არ მომკლას..
-კარგი ვეცდები ანამ გაუღიმა « შენ კია რა მთავარია მეც არ მომკლას »
ანა დერეფნის ბოლომდე მიაცილა და კარზე ანიშნა ეს კარიაო და სწრაფად გაუჩინარდა. ბოლოჯერ ჩაისუნთქა და კარზე აკანკალებული ხელით დააკაკუნა.
-შემოდი… გაისმა გიგის ბოხი ხმა. გოგომ გაუბედავად შეაღო კარი და რამოდენიმე ნაბიჯი შედგა. გიგი ფურცელს თვალი მოაშორა და კარს გახედა. ანამ კარგად დაინახა როგორ გაუფართოვდა თვალები გიგის მის დანახვაზე და მერე როგორ გაეღიმა.. ფეხზე წამოდგა და კარისკენ დაიძრა.
-ბოდიშის მოსახდელად თუ მოხვედი.. არაა საჭირო გაუღიმა გიგიმ და მის წინ გაჩერდა. ღმერთო რა ცინიკოსია საკუთარ გულში ერთი ორი სალანძღავი სიტყვა არ დაიშურა მისთვის.
-არა ბოდიშის მოსახდელად არ მოვსულვარ ანამ ამაყად აწია თავი და თბალებში ჩახედა.. მაგრამ შენ თუ გინდა რომ ამ ოთახში ბოდიში გაისმას გისმენ ვეცდები გაპატიოო. გაბუსხულმა გოგომ ხელები გადაიჯვარედინა . გიგის გაეღიმა ანას სიტყვებზე
-ოხ რა ენა გაქვს…მერე უცებ კოპები შეკრა -აბა რატომ მოხვედი ?? დავიჯერო ჩემი ნახვა მოგინდა და შემომიარე ??
-არაა.ანამ ჩაახველა და სერიოზული მშვიდი ხმით დიწყოო-მნიშვნელოვანი საქმე მაქვს..
-ჰოო ?? გიგი ინტერესით მიაჩერდა გოგოს
-ჰოო.
-კარგი.. დაჯექი. ანა იქვე კუთხეში მდგარ დივაანზე ჩამოჯდაა და ზემოთ აწეული კაბა თითქმის მუხლებამდე ჩამოქაჩა. გიგის გაეღიმა თუმცა კომენტარი არ გაუკეთა. სკამი მიაჩოჩა და ანასს წინ ჩამოჯდა. თითქმის დარწმუნებული იყო რომ ანას სალაპარაკო თემა ლადო უნდა ყოფილიყო..ალბათ რაღაც აურია და ანა მომიგზავნაო.თუმცა არაფერი თქვა ინდოდა მისგან მოესმინა…
-მე ,არ ვიცი საიდან დავიწყო ანაამ დაბნეულმა აარიდა თვალი გიგის და კარს მიაშტერდა. გიგი მიხვდა როგორ მძიმედ გადააგორა ნერწყვი გოგომ და უფრო და უფრო რწმუნდებოდა რო ლადომ რაღაც ძალიან სერიოზული დააშაავა.
-რამეს დალევ ?? გიგიმ ცოტა დამშვიდება სცადა.. რატომღაც ესმოდა ანასი სულაც არ უნდა ყოფილიყო ამ ყბელაფრის შემდეგ მასთან საკუთარი ფეხით მოსვლაა..-წყალი ,ყავა ჩაი წვენი.
-კი ,კარგი იქნებოდა სწრაფად დაეთანხმა ანა .-წყალი წყალს დავლევ ..
-ცივი ?? ანამ თავი დაუქნიააა .. რატომღაც ეგინა მდივანს სთხოვდა წყლის მოტანას მაგრამ მისდა გასაოცრად თავად გავიდაა. სამზარეულოში მაცივრიდან აიღო წყალი და უკან ბრუნდებოდა როცა ბექამ უცნაური ღიმილით ჩაუარა..მოიცა მოიცაა ,გიგიმ შეაჩერა ასე რატო იცინიხარ ??
-წადი შენს გოგოს მიხედე და ჭკუით.
-შენ რა იცი ?
-თიკა არ უშვებდა კიდე კაი მე შემოვედი და დავინახე..გიგიმ თავი გადააქნია-წადი წადი.. მერე შემოგივლი.
გიგი უკან დაბრუნდა და ანას წყალი და ჭიქა დაუდო . გოგომ გაფითრებული ხელი წაავლო ბოთლს და სახურავის მოხსნას უშედეგოდ ცდილობდა.
-შეიძლება ?? გიგიმ ბოთლი გამოართვა და გაუხსნა ჭიქაში დაუსხა და ბოთლი მაგიდაზე დააბრუნა .ანამ გემრიელად მოსვა წყალი და ამოისუნთქა მუხვდა ახლა ნამდვილად დრო მოვიდა და მეტს ვეღარ გააჭიანურებდა. -აბა გისმენ ?? გიგიმ ფეხი ფეხზე გადაიდო.
-დიანა რომ არა ალბათ აქ არც ვიქნებოდი თავი გაიმართლა გოგომ. გიგი აიბნა დიანა რა შუაში იყოო ლადოსთან ვერ გააერკვა. უბრალოდ მოვკიდებდი ხელს ჩემს ბარგს და აქედან შორს წავიდოდი. გიგისთვის ნათელი გახდა რომ საუბარი მათ ეხებოდათ და უფროო დაძაბა სმენა.
-გაქცევა არასდროსაა გამოსავალი.. გიგიმ მშვიდად უთხრა და თბილად გაუღიმა.მიხვდა აშკარა და გილწრფელი იყო გოგო და ახლა დაცინვის არც დრო იყო და არც ადგილი .მითუმეტეს ქაღალდივით თეთრი ეჩვენებოდა დღის შუქზე.
-ხო ,სწორედ ამიტომ მოვედი აქ ,მაგრამ არ ვიცი .. 9მეშინია .. ანა ფეხზე წამოდგააა და გაიარ გამოიარა
-რისი გეშინია ?? გიგი ადგილიდან არ განძრეულა ანას ზურგით იჯდა..
-შენი,არ ვიცი რა რეაქცი გექნება..ანამ საკუთარ თავს შეუძახა და თითქმის წამოიყვირა-მე ორსულად ვარ…მერე გაშეშდა და ზურგით მჯდომ გიგის მიაშტერდა თუმცა ვერც მის სახეს ხედავდა და ვერცრეაქციებს.გიგიმ თავიდან ვერ გაიაზრა რა უთხრა ცოტახანს თავში იმეორებდა ანას წამოძახილს და ბოლოს დავიდა მის გონებამდე სწრაფად გამოერკვაა და შუბლზე ხელი ნერვიულად მოისვა.. არ იცოდა უხაროდა თუ წყინდა ან ასეთ დროს რა რეაქციები აქვთ ხოლმე კაცებს.მაგრამ გული ისე უცემდააა მიხვდა რომ წყენისგან არ იყო.. სწრაფად წარმოიდგინა ანა ბავშვით ხელში და მიხვდა რომ ცოტა უხაროდა კიდეც .ფეხზე სწრაფად წამოხტა და გოგოსკენ შებრუნდა რომელიც გიგის წაამოდგომაზე შეშინდა და დამფრთხალი კედელს აეკრო.ანამ რატომღაც წარმოიდგინა რომ გაბრაზდა და პირველი რაც თავში აზრად მოუვიდაა უყვირა
-არ მოვიშორებ. შენი არაფერი არ მინდა უბრალოდ მინდა გცოდნოდააა და მეტი არაფერი.მე მივხედაავ შენ საერთოდ არც შეწუხდები სწრაფად მიირბინა დივანთან და ჩანთას ხელი წამოავლო. გონებული იდგა გიგი ნუთუ ასეთ ამაზზრზენია ანას თვალში რომ იფიქრა ამას მოსთხოვდა ?? კარისკენ მიდიოდა ანა როცა სწრაფფად გამოერკვა გიგი და მკლავში ხელი წაავლო თითქმის გაღებული კარიდან უკან შემოათრია და კარი მიხურა.იქვე კარს მიაყუდა და მიაშტერდა
-საიდან მოიტანე რომ მოშორებას გთხოვდი ?? შენი აზრით არსებობს კაცი რომელსაც შვილი არ უნდა ??
-კი ბევრი.ანამ ჩაიდუდღუნა…
-ანა.ანაააააა გიგიმ ლოყაზე ჩამოუსვახელი.ის ჩემი შვილია და არც იფიქრო რომ უარს ვიტყვი…აციმაზე იფიქრო რომ მასთან ერთად შორს წახვალ…გასაგებია ??
-არსად წასვლლას არ ვაპირებ მთავარი საფრთხე მოვიშორე გითხარი ცივად მიუგო გოგომმ..
-მე საფრთხე ვარ გოგოო ?? შვილისთვის მამა საფრთხეა ?? ან საკუთარი შვილის მამა ??
-შენ კი საფრთხე ხარ … არ ნებდებოდა ანა.გიგიმ ამოიოხრა და კარს მოშორდა .
-დაჯექი .. გიგი ისევ სკამზე დაბრუნდა და ანასაც ანიშნა..გოგო დაჯდა და წყალს სწვდა ისევ..-მომიყევი..
-რა მოგიყვე ? ვერ მიხვდა ანა..
-როდის გაიგე ? ექიმთან იყავი და ასე შემდეგ ბიჭია თუ გოგოო ??
-გუშინ გავიგე ,ექიმთან ვიყავი და სქესის გაგება ჯერ ადრეა. მოკლედ უპასუხა ანამ და ჯიქურად შეხედა.
-ცდილობ ნერვები მომიშალო ??
- არააა უბრალოდ შენ ხარ ნევროზიანი და შენ გეშლება ნერვები..
-აჰა გასაგებია .. ეხლა შენ ფიქრობ რომ ყველაფრის უფლება გაქვს ბავშვის გამო და ამიტომ ეცდები კისერზე გადამიაროო..
-ხო რას ვიზამთ ზოგი ორსული ახირებულია … თუ არ მოგწონს შეგილია დიანასგან გაიგო ამბები როგორააა შენი შვილი და რომ დაიბადება გაგაგებინებთ. ანა წამოდგა და გაუღიმა. აბა კარგად.კარი ისე გაიხურა არც დალოდებია გიგის პასუხს.
-ეა გოგო ბოლოს მომიღებს გიგის გაეცინა და ფანჯარასთან მივიდა .ღიმილით გადაჰყურებდა გოგოს რომელიც დაბნეული გავიდა შენობიდან და აქეთ იქეთ იხედებოდა . დიანა არ იყოო. არც ის იცოდა სად იყო და ახლო მახლო მხოლოდ პარკინგს ხედავდა და არანაირ სატრანსპორტო საშუალებას. გიგი ფანჯრიდან გადაყურებდა და გულიანად ხარხარებდა ღმერთო რა სულელია ამოიოხრა და მანქანის გასაღებს ხელი მოკიდა .. სწრაფად ჩაირბინააა . ანა ისევ იქ იდგა და ქუჩის სახელს ეძებდა რომ ტაქსი გამოეძახა.
-შეიძლებაა ახალბედა ვარ ორსულობის დაანონსების შემდგომ რეაქციებში მაგრამ მძღოლი ნამდვილად კარგი ვარ.
-ეს რა ადგილია ??? თვალები მოჭუტა ანამ.
-რითი მოხვედი ?
-დიანამ მომიყვანა მაგრამ წასულააა..
-მოღალატე ეგ. გაიცინა გიგიმ. წამოდი წაგიყვააან..
-არრ მინდა სამუშაო გაქვს .მითხარი რა ქუჩაა და ტაქსს დავურეკავ.
-გეყოფა პრანჭვა .ტაქსით არ გაგიშვებ და აქაც მზე აჭერს . სიცხეზე თუ ისევ ცუდად გახდი დიანას იატაკი ბუმბულად მოგეჩვენნება ამ ბეტონთან შედარებით. გიგის გუშინდელი დღე გაახსენდა სწრაფად გადახარშა რომ გულის წასვლა სილ არ იყო დადგმული და ..-გუშინ ცუდაად იმიტომ გახდი რომ..
-რომ ორსულად ვარ ხო .. ანამ ნაწყენმა დაამთავრა მისი სიტყვა…
-მე,არ ვიცოდი მე მეგონა ..აიბნა გიგი
-რა მნიშვნელობა აქვს რა გეგონა ?? ანამ გაიხედ გამოიხედა და ბოლოს ისევ გიგის შეხედა ,მართლა არ შეგეშლება ხელი თუ წამიყვააან ??
-მართლა არ შემეშლება. გაუღიმა გიგიმ წამოდი… მანქანისკენ მიდიოდნეენ როცა გიგიმ საკუთარ მანქანას შეხედა,მერე ანას და მერე ისევმანქანას.ბიჭი რომ ყავდეს ?? რა მაგარი იქნება .მანქანის კარი გაუღოო გოგოს და უხმოდ ჩააგრინდა საჭეს .ასევწ უხმოდ დაძრა მანქანა და საკუთარ ფიქრებში გართულმა იმაზე თუ როგორ უყიდიდა ჯერ სათამაშო მანქანებბს მერე ცოტა მოზრდილს და ბოლოს ნამდვილს ვერც კი შეამჩნია როგორ გაიარა წითელზე და გზაჯვარედინიდან მომავალ მანქანას თითქმის წამებით ასცდა.ანას კივილმა გამოაფხიზლა რომელსაც სახეზე ქონდა ხელები აფფარებული. სწრაფად გააჩერა და გოგოს შეხედა…კარგად ხარ ?-შენ რა ჩემი მოკვლა გინდა ??? წამოიტირა ანამ..
- ფიქრებში გავერთე ,ვერც კი დავინახე…
-გაგიჟდი ?? ანას გული ყელში უფეთქავდა შიშისგან ყურები დაეხშო.მანქანის კარები გააღო და გადავიდა.
-ჯანდაბა .დაიღრინა კაცი და გადაყვა.
-ტაქსით წავალ…
-გეყოფა ანა .სპეციალურად არ მიქნია.არც შენი შეშინება მინდოდაა .
-აბა რა გინდოდა ?? სამაგიეროს მიხდი ხო ??
-რა სისულელეა ,ნუ სულელობ არც მიფიქრია მსგავსი რამ. მართლა ვერ დავინახე რომ წითელზე გავიარე.. გიგი მის წინ პატარა ბავშვივით იმართლებდა თავს და საკუთარ თავზე ნერვები ეშლებოდა..
-რამის მოვკვდით გესმის ?? ასე ასე როგორ ატარებ მანქანას ..
-არ მოვკვდებოდით ,ცოცხლები ვართ.
-გაგვიმართლა.ჩუმადჩაილაპასრაკაა ანამ და მომმავალი მანქანებს გახედა იმ იმედით რომ ტაქსი გამოივლიდა..
-ჩაჯექი ,გეფიცები 50 ზე მეტით არ ვივლი. არ მინდოდა რომ შეგშინებოდა. მკლავზე ჩამოუსვა ხელი ,წამოდი.ანამ უნდობლად ახედა გიგის და ცხვირი აიბზუა .. გიგიმ თვალები დახუჭა და მძიმედ გაახილა ნერვებს ძლივს თოკავდა რომ ძალით არ ჩაესვა მანქანაში.ცხოვრებაში არავისთვის უხვეწნია და ახლა ამ გოგოსთან მანქანაში ჩაჯდომაზე უწევდა ხვეწნა.
- მძღოლები ხომ გყავს ?? ამიხსენი რატო დადიხარ შენ ?? ხომ შეიძლება ისევ ფიქრებში გაერთო და ??
-ოჰ ჩემს სიცოცხლეზე ნერვიულობ ქალბატონო ?
-არა არ ვნერვიულობ რა აზრი აქვს ? მაინც იმას გააკეთებ რაც გინდა. წარმოიდგინე იმ მანქანის მძღოლს როგორ დაიძაბა ან რამდენი ადამიანის სიცოცხლე ჩააგდე საფრთხეში და შეაშინე.
-უკვე გითხარი არ მინდოდა შენი შეშინება არც სხვების აზრადაც არ მომსვლია .მითუმეტეს კარგად ვიცი შენს მდგომარეობაში არც თუ კარგი იდეაა შეშინება და ისიც ვიცი რომ არც ჩხუბია კარგი.ხო და ახლა ნერვები კბილებით მიჭირავს რომ არ ავფეთქდე და ძალიან გთხოოვ იქნებ ჩაჯდე მანქანაში ??? გიგიმ გაუღიმა დაზრდილობიანად გაუღო მანქანის კარი ..ანას გაეცინა მამაკაცის სიტყვით გამოსვლაზე და მანქანაში დაბრუნდა .ღვედი კარგად გადაიჭირა და კომფორტულად მოთავსდა.მთელი გზა არცერთს ამოუღია ხმა თუმცა არც ანა იყოო უკმაყოფილო დრევანდელი საუბრით და არც გიგი უბრალოდ ჯერ კარგად ვერ ხვდებოდა რას ნიშნავდა მისთვის ეს ბავშვი იცოდა რომ მისი იყო და რომ არაითარ შემთხვევაში არ დათმობდა მაგრამ ვერც კი ანაალიზებდა რა ხდებოდა მის თავს.
-აქ გამიჩერე .ანამ მააღაზიის წინ გააჩერებინა. სახლისგან ოდნავ მოშორებით..გიგის გაეცინა იფიქრა არ უნდოდა რომ ვინმეს მასთან ერთად დაენახა.
-აქ რა გინდა ?? მაინც კითხა
-მაღაზიაში უნდა შევუარიო.. პროდუქტს ავიღებ…
-მარტოომ როგორ უნდა აიტანო ??
-მშვენივრად ,ხელები და ფეხებიც მაქვს .გმადლობ რომმომიყვანე.სწრაფად გადავიდა მანქანიდან და მააღაზიისკენგაემართაა.კალათა აიღო და ხილის ჩალაგება დაიწყო როცა კალათაზე ვიღაც წაეპოტინა .უკან გამოიხედა
-აქ რას აკეთებ გიგი ??
-გამახსენდა რომ არც მძიმეების ტარება კარგი..
-და შენ ასე უცბად გახდი მზრუნველი ? გუშინ რამის ხელები მომტეხე..
-ჩავთვალოთ რომ ამაზე ვზრუნავ.მუცლისკენ ანიშნა …
-აჰა გასაგებია… ანამ თავი დააქნია და რამოდენიმე ვაშლი ჩადო კალათაში რომელიც გიგის ეკავა. გიგის მალევე მობეზრდა მაღაზიაში ბოდიალი მაგრამ მისდა საუბედუროდ ზუსტად 20 ზწუთი არჩევდა ანა რომელი ნაყინი უნდოდა
-ანაა იქნებ გადააწყვიტო ??
-რო არ ვიცი ???
-მაშინ იცი რა ვქნათ ?? გიგიმ კალათა დადო და მაცივრიდაან თითქმის ყველანაირი ნაყინი გადმოიღო და ჩაყარაა.მერე ანას ცხვირზე მოჩმიტა და სალაროსკენ დაიძრა… გადაიხადა და მაღაზიიდან გავიდნენ .ლიფტს ელოდებოდნენ როცა ანამ შესთავაზა თუ გინდა მე ავიტან შენ წადიო.ასკარა იყო გიგისთან ააღარ უნდოდა მარტო ყოფნა და მიტუმეტეს სახლში..
-აგატანინებ ოსეთი ტონით უთხრა მიახვედრა აზრი აქვსოო.. სახლში შევიდნენ თუ არა გიგიმ პარკები სამზარეულოს მაგიდაზე დაალაგა.
-ნაყინებს ამოვალაგებ… ანა უინტერესოთ ალაგებდა ნაყინებს მაცივარში და თან თვალს აპარებდა გიგისკენ რომწლიც იკვე კედელზე ხელიხელ გადაჯვარედნიებული იყო მიყუდებული…
-იცი რაზე ვფიქრობ ანა ?? ეს ბავშვი სამუდამოდ დაგვაკავშირებს . მემგონი ლაპარაკი უნდა ვისწავლოთ..
-ლარაკი 1 წლისამ ვისწავლე დამცინავად თქვა გოგომ
-მეე ერთმანეთტან ლაპარაკს ვგულისხმობ.. « მოუნდა ლაპარაკი ვაჯბატონს « აქამდე მხოლოდ საწოლი უნდოდა » გაბრაზებულმა ჩაილაპარაკა გულში .
-იცი გიგი არ მინდა შენთან ლაპარაკი გაბრაზებული შემობრუნდა ანა. მხოლოდ ბავშვის გამო აკეთებ და დამიჯერე არააა საჭირო.როცა შევხვდებით ერთმანეთს გამარჯობის თქმა ნამდვილად არ გაგვიჭირდება იმდენი ლაპარაკი კი ვიცით მაგრამ მე და შენ საუკეთესო მეგობრები ვერ გავხდებით.დაამთავრა სიტყვა და გამწარებულმა გაგრძელა შეტენვა მაცივარში მაგიდაზე დაყრილი პროდუქტების.
-რატო ვერ გავხდებით ?? გიგი ანასკენ დაიძრა და თვალიის მოკვრაზე რომ სადაცაა მიუახლოვდებოდა მთელი ახეული დაეძაბა..რა გვიშლის ხელს ??წელზე მოკიდა ხელწბი და შემოაბრუნა ???
-ყველაფერი…ერთადერთი რაც საერთო გვაქვს ეს ბავშვია…
მე და შენ ვერასდროს გვექნება ისეთი ურთიერთობა რომ ერთმანეთს ერთმანეთის პირადზე მოვუყვებით და რჩევებს მივცემთ სანამ ერთმანეთისა ახლოს ვიქნებით..
-მიიცა მოიცა .. .გიგიმ ხელი შეუშვვა … როელ პირად ცხოვრებაზე მელაპარაკები ?? ორსულლად ჩემგან ხარ და სხვაზე ფიქრობ რომ ვინმესთან ერთად სცადო ბედი ??
-ხო რა იყო შენ არ სცდი ? ანა მიხვდა მტკივნეულ წერტილში მოარტყა და ეხლა ბოლომდე მიაჭერდა თითს.
-ეგ ჩემი საქმეა დაიღრღინა გიგიმ
-ხო და რაგა ჩემი პირადია შენი საქკმე ??
- არ ვაპირებ ვუყურო ჩემი შვილი სხვას როგორ ეძახის მამას..
-არავის არ დაუძახებს ეგ რომ მდომნოდა არც გეტყოდი ,მაგრამ მხოლოდ იმიტომ რომ შვილი გვყვავს მთელი ცხოვრება მარტოები ვერ ვიქნებით ხომ ასეა ?? გიგი თავს ვერ იმაგრებდა სიამოვნებით იყვირებდა ახლა მაგრამ რეალურად რომ ემსჯელა სიმართლე იყოო,ვერ მოსთხოვდა ახალგაზრდა გოგოს მხოლოდ მისი შვილისთვის ეარა დააა არანაირი ბედნიერება …. მაგრამ მიზეზი აქ ბავშვი არ იყოოო ერთადერთი რის გამოც სიამოვნებით გაბდღვნიდა აქაურობას ის იყო რომ სხვის გვერფით ვერ წარმოედგინა…
-უნდა წავიდე.გიგი უკან უკან წავიდა ..სანამ ნერვებმა მიმტყუნა
-როგორც გინდა სრულიად კმაყოფილმა მიუგო ანამ გიგის მდგომარეობიდან გამოსულ.სახეს რომ უყურებდა სიამოვნებისგან გული უჩქარდებოდა..
-ლადოსთან შევხვდებით,თავს გაუფრთხილდი მიაძახა და კარი გაიხურა.. ანამ რატომღაც თავს გაუფრთხილდიზე დღვეანდელი შემთხვევა გაახსენდა მერე ის რომ გიგი განერვიულებული გავიდააა და წარმოიდგინა რა სისწრაფიდ ივლიდა ქუჩაში. სწრაფად გამოგლიჯა კარი და სამაგიეროდ ლიფტის კარი დაიხურა .ანა კიბეზეჩავიდა თავიდან ცდილობდა ნელა ჩასულიყო მაგრამ როცა მიხვდა ლიფტი უკვე დაბლა იყოოო თითქმის სირბილით ჩავიდა. როგორც იქნა სადარბაზოდან გავიდა და გიგი უკვე მანქანას ძრავდა როცა გაწეწილო დაღლილი ანა დაინახა სადარბაზოდან რო გამოვარდა და დაღლილი თავისივე მუხლებს დაეყრდნო. გიგი სწრაფად გადმოვიდა და ანასკენ წავიდა.
-შენ რა ირბინე ??
-ჰო კიბეზე… ძლივს სუნთქავდა გოგო .
-გაგიჟდი გოგოო ?? შეილლება ეხლა სირბილი ?? ცოტა დაფიქრდი ხოლმე..
-ტაქსით წადიიი… ამოიკნავლა ანამ და წელში გასწორდა…
-რა ? გიგის გაეცინა ..
-არ წახვიდე შენთვითონ წადი ან ტაქსით.. ან მძღოლს დაურეკე..
-ან საერთოდ რომ არ წავიდე ???
-არ მინდა ეგრე ,მაგრამ გთხოვ ..ხო ნახე რა მოხდა დილას ??
-ანა არააფერი არ მოხდება…
-აბა რატომ მგონია რომ რამე უნდა მიხდეს ?? გთხოოვ ….მაშინაც მასე ვფიქრობდი და მერე ჩემი მშობლები … მოკლედ გთხოოვ…
-კარგი ტაქსით წავალ მაგრამ ჯერ მძღოლს დავურეკავ დღეს ისვენებს,მაგრამ თუ ცალიაა გამოვა.. სწრაფად დაეთანხმა.ისეთი საყვარელი სახით უყურებდა ალბათ თავი მოიკალიო რომ ეთხოვა სიამოვნებით გააკეთებდა.
-რატო უნდა შეაწუხოო ?? ტაქსის ნომერი მაქვს .ანამ ხელწბი მოისვა ,მაგრამ მიხვდა ტელეფონი სახლში იყოოო… -წამოდი .. ანამ სახლისკენ ანიშნა.
-კიდე იქ ამოვიდე ?? რა გინდა რას გადამეკიდე ნლ ვივლიდი… ჯუჯღუნით მიყვა გიგი.ლიფტში იდგნენ როცა ანა მიხვდა უცნაურ ტკივილს გრძნობდა მუცლის არეში აშკარა იყოო 7 სართულის ჩარბენა კარგი ნამდვილლად არ იყო .მუცელზე შეუმჩნევლად გაისვა ხელი თან ისე რომ გიგის არშეემჩნია.ლიფტი გაჩერდა და გამივიდნეენ 8 თუ 9 კიბე ჰქონდა აავლელი და ნელა ნელა ავიდა 3 კიბეზე. გიგი უცნაურად უყურებდა კუს ნაბიჯებით მოზლოზინე გოგოს-რა გჭირს ??
-არაფერი მემგონი კიბეზე რომ ჩამივირბინე…
-ოჰ ანაა ანააა.მამაკაცმა ხელი მოკიდა და ნელა ნელა აიყვანა სახლამდე სახლში შესულები სავარძელში მოთავსდა ანა და გიგის გახედა რომელიც სამზარეულოში გამწარებული აჯახუნებდა კარებებს .ბოლოს რომ დაიღალა იკითხა -ჭიქები სად ჯანდაბაში გაქვს ??
-მაღლა მეორე თაროზე… გიგიმ სწრაფად დაავლო ჭიქას ხელი და წყალი მოუტანა. -მადლიბთ..
-შენს სამსახურში მიგულეეე ..დღეს შენი მონა ვარ…ციიკურად ჩაილაპარაკა გიგიმ და მერე გაუღიმა -უკეთ ხარ ?
-კიიი.
-ახლა შეგიძლია გამოიძახო ის ჯანდაბა ტაქსი..მაგიდაზე დადებული ტელეფონი აიღო და ტაქსი გამოიძახა… რამოდენიმე წუთი ტკბებოდა გიგი ანას სილამაზით თუმცა საოცარი დუმილი იყოო.ბოლოს ანას ტელეფონი აწკრიალდა უპასუხა და სწრაფადვე გათიშა .
-ტაქსი მოვიდა…
-კარგია.გიგი წამოდგააა და კარისკენ მიდიოდა როცა ანამ შეაჩერაა.
-გიგი მანქანის გასაღები დამიტოვე ??
-რააა ?? იყვირა გიგიმ
-რაც გაიგე.. მიმეცი ანამ ხელით ანიშნა მომეო .შენ გგონია ვერ მივხვდი რას გეგმაავ ?? ჩახვალ ტაქს გაუშვებ და ისევ მანქანით წახვალ..
-არაა არ მჯერაა არაანორმალური ხარ არც მიფიქრიააა ეგ . გიგიმ უბრალოდ ამოიღო გასაღები და მიაწოდა.. .თმაზე წაეთამმაშა რამოდენიმე წამით და თითქმის ჩურჩულით უთხრა ჭკვიანადო და კარში გაუჩინარდა. ანა კმაყოფილი შეყურებდა მაგიდაზე დაგდებულ გასაღებს და ეღიმებოდა.დღეს შეიძლება ითქვას მართლაც რომ მის სურვილებზე იარაა…
გიგი დაბლა ჩავიდა თუ არა ქვემოთ გაჩერებული ტაქსი დაინახა მძღოლს ფული მაინც მისცა და გაუშვა თან ბოდიში გადაიხადა შეწუხებისთვის. შემდეგ კმაყოფილი მივიდა თავის მანქანამდე და ტელეფონი ი ამოიღო. კმაყოფილმა ჩართო პროგრამა რომლითაც მანქანა გააღო და თან გულში მადლობა გადაუხადა ბექას რომელმაც მის მანქანასა და თანამედროვე ტექნოლოგიებით ახჭურვაზე იზრუნა….



იმედი მაქვს მოგეწონაააათ :)))



№1  offline წევრი Camomilla

ძაალიან კარგიაა ❤ იმედია ესე განაგრძობ დადებას ❤

 


№2  offline აქტიური მკითხველი ablabudaa

რა საზიზღარი ბიჭია :დდდ ბოლოს რა გააკეთა, კარგი გოგო ხარ ასე მალე რო დადე, სულმოუთქმელად ველი მომავალ თავს

 


№3  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

ooh ra magariaa <3 yochag anas :D

 


№4  offline წევრი თუთა პირველი

როდის უნდა მიხვდეს ეს დებილი ბიჭი,რომ ანა უყვარას... ანას წინათგრძნობას უნდა ვენდოთ ნეტა?

 


№5  offline მოდერი bibo

ეგ ეგ დამპალი არადამიანი ბიჭი რო წასულიყო რა მოუვიდოდა რო ♡♡♡♡უფ ანა მომწონს კარგია ისე ისც მომეწონებოდ ა არ ეთქვა და მერე გაეცნო შვილი მიყვარს ინტრიგა და რა ვქნა :დდდ კარგი თავი იყო მარწყვი მომეწონა ♡♡♡♡არ დაიკარგო რა მალ მალე დადე ისე გამიხარდი ბედნიერებისგან ვყვიროდი ♡♡♡♡♡კამფეტი თავი იყოო ჩავკოკლოზინდი ♡♡♡♡გელი იცოდე მალე ახალ თავს ველი თორე გაიტყიპება ვიღაც ფაქტია ♡♡♡♡

 


№6 სტუმარი Guest ლალე

დღესაც ხომ დადებ? მაგარი გოგო ხარ!!!

 


№7 სტუმარი Guest დადუ

ის მაინც გვითხარი როდის დადებ ახალ თავს ?

 


№8 სტუმარი Guest მილა

როდის დადებ ახალ თავს?

 


№9  offline წევრი nasia

Vaime ra magaria axal tavs male dadeeb??

 


№10 სტუმარი Guest Lia

Dade axali tavi
Dzalian kargi istoriaa
Ratom agvianeb?

 


№11  offline აქტიური მკითხველი terooo

ახლა რა იქნება? არ მითხრა რომ ავარია...
გთხოვ...
გთხოვ...
გთხოვ...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent