შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცუდი გოგო "ენემი" (თავი 3)


21-05-2017, 22:49
ავტორი ენემი
ნანახია 2 644

ავტორი
ენემის სასტავზე ცოტა ინფორმაციასაც მოგაწოსებთ ესეიგი:

გაგა ყიფიანი - გარეგნობა: შავგვრემანი, მუქი ყავისფერი თვალები, პატარა ცხვირი და პატარა ტუჩები. საშუალო სიმაღლის დაკუნთული სხეულით. მას ევალება ყველანაირი სიტუაციისა, ამბებისა და ინფორმაციის მიწოდება.

ალექსანდრე დადიანი- გარეგნობა: მაღალი, დაკუნთული სხეული, ყავისფერი თმით, სწორი ცხვირი, დიდი მოვარდისფრო ტუჩები. მას ბიჭებისთვის იარაღის მიცემა და სროლის სწავლა ევალება.

ვაჩე ვიბლიანი-გარეგნობა: საშუალო სიმაღლით, დაბალზე შეჭრილი შავი თმით, ოდნავ წვერით,სწორი ცხვირით და პატარა საყვარელი მოწითალო ტუჩებით. მას მანქანებისა და საჭირო ნივთების შეძენა ევალება.

სანი მეტრეველი- გარეგნობა: კარგი სხეული, ქერა თმით, ნორმალური ტუჩებით და კარგი ცხვირით. ის პასუხისმგებელია რაზბორკებზე ენემის მისვლამდე სიტუაციის კონტროლზე.

საბა დევდარიანი- შავგვრემანი , მუქი მწვანე თვალები, გამოკვეთილი ყბები, სწორი ცხვირი, ისიც დაკუნთული სხეულით და მომხიბვლელი წითელი ტუჩებით. ენემის პირად მომზადებასა და ვარჯიშზეა პასუხისმგებელია.

არ გაგიკვირდეთ მათი აღნაგობა მარტო ენემი არ ვარჯიშობს დარბაზში ისინი დადიან მაგრამ სხვადასხვა დროს , შეძლებისდგვარად.


სახლის მისაღებში იჯდა დემეტრე როდესაც ბიჭები შეცვივდნენ ერთმანეთის მიყოლებით.
-რაიყო რამ გაგაგიჟათ? (დემეტრე)
-რაღა რამ გაგვაგიჟა ნახე ესენი და შენც გაგიჟდები. (ვატო)
ნიკამ კომპიუტერი აიღო მაგიდიდან და გასული რეპორტაჟები ანახა. გიომ კიდევ გაზეთები მიაწოდა წასაკითხად.
ყველამ გაიგო და ყველას აინტერესებდა ტიფიანების ტერიტორიაზე მომხდარი ინციდენტი, მაგრამ ამაზე არავინ საუბრობდა ჟურნალისტების გარდა. რამოდენიმე არხზეც გაჟღერდა ეს ამბავი და ზოგ ჟურნალშიც დაიბეჭდა. წარწერა კი ყველას ერთი და იგივე ჰქონდა : "თბილისში მომხდარი ყველაზე მნიშვნელოვანი "რაზბორკა"",
"რა ამბები ტრიალებს დედაქალაქში", "რა მოხდა ყიფიანების ტერიტორიაზე?", "რამდენად საშიშია "კაი ბიჭები"-ს ბანდა". კიდევ ბევრი ასეთი წარწერა და სათაური.
-ენემი? (დემეტრე)
-რა თქმა უნდა აბა სხვა ვინ? ეგ არ დაემუქრა მაშინ ბარში? (ნიკა)
-ხო მაგის ნამოქმედარია აბა რა. მარა ერთი ვერ გავიგე პოლიციას არავინ არაფერი არ უთხრა რაღაც ბანძობები თქვეს. (ვატო)
-მინც რაო? (დემეტრე)
-რაო და ვიღაც უცხოელები იყვნენ შეკამათება მოგვივიდა , არაწორები ვიყავით და საკადრისი მივიღეთო. ვაფშე ენემი არავის უხსენებია. (გიო)
-და შეკითხვაზე მაინც და მაინც ყიფიანების ტერიტორიაზე რა გინდოდათ სხვა ადგილი ვერ ნახეთო? უპასუხეს ჩვენ საქმეს იქ ვარჩევთო.
-ისე რა ჩვენც მაგრები ვართ რა, რამის ჩვენ თვალწინ დაცხრილა არაფერს ერიდებოდა და როგორ ცემა ის გვიკვირს?. ეშინიათ ფაქტია, იციან რაც მოუვათ ალბათ. (ნიკა)
ბიჭებმა საუბარი გააგრძელეს დემეტრე კი ჩაფიქრებული იყო სანამ არ დაუძახეს.
-დემეტრე! ნიკა)
-ა ხო რაიყო? (დემტრე)
-რაიყო არ გვისმენ მერამდეჯერ დაგიძახე. რაზე ფიქრობ? (ვატო)
-როგორ შეიძლება მაგ გოგოს შეცვლა? (დემეტრე)
ამის თქმა და ბიჭების სიცილის ატეხვა ერთი იყო. მანამ არ გაჩერდნენ სანამ დემეტრემ არ დაუბღვირა.
-ეე შე*ემა ხუარ გაუბერე ჰა? (ნიკა)
-ჰა რაო "კაი გოგო" გევასა დემუსი? (გიო)
-არა რა მევასა უბრალოდ ვიკითხე. (დემეტრე)
-არა მგონია მარა თუ მოახერხებს დიდი ნერვების პატრონი უნდა , თან ისეთი რო არშეეშინდეს და რამე, ხო ხვდები.(ვატო)
-ხო ვხვდები. (დემეტრე)
მხოლოდ ესღა თქვა დემეტრემ და ისევ ფიქრებში წავიდა.

***

ენემმა იმ დღეს საავადმყოფოში 10 ადამიანი გააგზავნა ზოგი მრავლობითი მოტეხილობით ზოგიც სხვადასხვა დაზიანებებით. ყველაზე გასაკვირი ის იყო რომ ენემის სასტავიდან იქ არავინ მოხვედრილა. იმ ღამესვე ზოგი შეხვეული და დაბინტულები გამოუშვეს, ზოგიც კი რეანიმაციაში დატოვეს საიდანაც მალე ნამდვილად ვერ გამოვიდოდნენ.
10-ვე პირადად ენემმა სცემა არც ერთი თავისი ძმაკაცი არ მიუშვა მათთან ახლოს. მის დარტყმების მოგერიება არავის უცდია იცოდნენ არასწორები იყვნენ. საავადმყოფოში დაკითხვისას მისი სახელი ვერც ერთმა ვერ ახსენეს იცოდნენ რომ უარესი მოუვიდოდათ.
ენემმა გაიგო ჟურნალების და ტელეარხების ამბები, მაგრამ გაქრობა არც უფიქრია. იცოდე დემეტრეს და მისი ძმაკაცების და თავისი სასტავის გარდა არავინ იცოდა სიმათლე. და რატომღაც სჯეროდა რომ დემე და ბიჭები არაფერს იტყოდნენ.

***
ამ ამბებს დაახლოებით 1 კვრა განიხილავდნენ მერე ნელ-ნელა დაიდყეს დავიწყება ყველამ, მაგრამ სამ ადამიანს ეს ისევ ახსოვდა. თქვენც მიხვდით ხომ?. რათქმაუნდა ეს სამნი: საბა, ენემი და დემეტრე იყვნენ. საბას რატომ? იმიტომ რომ არ შეეძლო იმის დავიწყება თუ როგორ სცემა თავისმა საუკეთესო მეგობარმა მის გამო 10 კაცი.
ენემს რატომ? იგივე მისეზის რაც საბას გააჩნდა, ფიქრობდა ადამიანს რისი ჩადენა აღარ შეუძლია როდესაც მისთვის საყვარელ ადამიანს ახებიან. დემეტრე? მას იმიტომ ახსოვს რომ გოგო რომელიც მოსიარულე ბომბია და შეუძლია წამში ყველაფერი გაანადგუროს მასში ინტერესს იწვევდა. არ იცოდა რატომ მაგრამ ფაქტი იყო რომ დემეტრე ახვლედიანი ენემ მეტრეველით იყო დაინტერესებული.



ამ თავში მეტი აღარ ჩავთვალე საჭიროდ. იმედია მოგეწონებათ ენემი.



№1 სტუმარი Guest მზიკო

ძალიან მაგარია მალე დადე და თავები გაზარდე წარმატებები

 


№2  offline წევრი marikuna (1)

რატო აფუჭებ მოთხრობას ? მეტს დაწერ მეტუ შეცდომა იქმება მარა არაუშავს ნუ მოკლედ გეტყვი ცოტა ბრაზი უნდა გამოამჟღავნო ან სიყვარული მართალია მძაფრი მომენტი ჩანს დასაბითებაც აქ მარა არ მეყო მეტი უფრო მეტს მოველი შენგან წარმატები

 


№3  offline წევრი saint

Cota gazarde tavebi...kargia momewona...

 


№4  offline მოდერი ენემი

saint
Cota gazarde tavebi...kargia momewona...

მიხარია თუ მოგწონს დღეს დავდებ კიდევ ერთს დაწერილი მაქვს უკვე. რაც შეეხება მაგ თავს საჭიროება მოითხოვდა ასე. მადლობ რომ კითხულობ "ჩემნაირო" joy joy heart_eyes heart_eyes

 


№5  offline მოდერი bla.ell

Ra kargi xaarheart_eyes momwons kargi istoriaa da veli shemdeg taaavs:heart_ryes:

 


№6  offline მოდერი ენემი

bla.ell
Ra kargi xaarheart_eyes momwons kargi istoriaa da veli shemdeg taaavs:heart_ryes:

გმადლოობ kissing_heart მიხარია თუ მოგწონს

 


№7  offline მოდერი ენემი

LuckyGirl
აარაა :დ
ენემი მაგიჟებს
ნწწწწ რა ქაჯია

ჰო აბა მეც ენემი ვარ და მა რა იქნება :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent