შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მომვლელი (ნაწილი II) თავი 15


4-06-2017, 09:34
ავტორი რუსანა
ნანახია 10 216

-არ ვიცი ,უნდა დავისვენო ხოო არეული ნაბიჯით წავიდა კარისკენ.. სახლში მისული საძინებლში ავიდა და საწოლზე გულაღმა დაეშვა შემდეგ მხარე იცვალა და ბალიშში წარგო ცხვირი სწრაფად გაახსენდა გუშინ ანას რომ ეძინა ზუსტად აქ მის საწოლსი და ფეხზე წამოხტა ოთახიდან ელდანაკრაავივით გავარდაა და სხვა ოთახში შევარდა…მთელი ძალით მიაჯახუნა კარი ფარდები ჩამოწია და თვალები დახუჭა არ ახსოვს როგორ გაითიშა მაგრამ დილით საკუთარმა ყვირილმა გამოაღვიძა…
-მდეპრესია გაქვს გიგი ?? საკუთარ თავს დასცინა სარკეში ,ვის გამო ?? -თბილ წყალს შეუშვირა თავი და თითქოს თავს აიძულებდა მოდუნებულიყო.. ცხოვრებაში პორველად რაც მოხვდა ხელში ის ჩაიცვა და სამსახურისკენ გასწია-ხო სამსახური , არც სასმელი და არც ქალები დაგეხმარებათავს არწმუნებდა რმ გამოსაავალი იპოვაა მთელი ოფისი წელში გამართულმაა გაიარააა ლიფტთან მისული მიშტერებულ თანამშრომლებს მოუბრუნდა და და დაუყვირა -რას მიყურებთ ?? სწრაფფად აფუსფუსდნენ და ფურცლებში წარგეს თავი მხოლოდ შეგრძნება მაინც დარჩა რომ თითქოს ყველამ ყველაფერი იცოდა და ზურგს უკან დასცინოდნენ ..სამუშაო მაგიდას მიუჯდა და უაზროოდ ფურცლავდა საქაღალდეს..
-შეიძლება ?? შემყო თავი ბექამ
-არა .. უხეშად უპასუხა მეგობარს..
-გიგი ... მოწყენილი ხმით შემოვიდა მაინც ბექა და მის წინ დაჯდა..
-ეხლა თუ უნდა დაიწყოო რომ..
-არაფერს არ ვიწყებ შენი საქმის შენ უკეთ იცი . ეს ის სიტყუაცია რიცა არ ვიცი რა უნდა ვთქვა და რა გირჩიოო..
-საიდან გაიგე ?? ააა ხო გამახსენდა ნატუკააა…
-ნატუკასაც ეგონა რომ …
-ყველას ყველაფერი ეგონააა … იმ განსხვავებით რომ ყველა ისევ ხელს დააფარებთ..
-მე არავის ვაფარებ ხელს .. ვიკამათეთ მე და ნატუკამაც დარწმუნებული არ ვარ რომ ჩართული არ იყოო ამ საქმეში..
-არ ვძიობ და არ ვკვლიობ აღარ მაინტერესებს..
-კი მაგრამ როგორ გააკეთა ამდენი რამე ?? ან ექიმი ?? დავიჯერო ისიც მოატყუააა ?? ცდილობდა ეჭვი გააეღვივებინა რადგან საღად ვერ აზროვნებდა გიგი.. საქაღალდე დახურა და ბექას მიაშტერდაა..
-ექიმი ?? ექიმი როგორ ვერ მოვიფიქრე ??? ფეხზე წამიხტა გიგი თითქოს უკანასკნელ იმედს ეჭიდებოდა რომ რაიმე გასამართლებელ საბუთს იპოვნიდა…მძღოლი აიძულა ისეთი წრაფით ევლო 10 წუთში საავადმყოფოში იყო და ექიმს ელოდებოდა..
-მაპატიეთ ექიმმააა მოუბოდიშა და გიგის წინ მიუჯდა ექიმს და სათვალე გაიკეთა და ს და შეათვალიერა სულაც არ გავდა ეს კაცი ისეთ მონსტრს როგორადაც ანამ დააუხასიათა.
-არაუშავს ,მე იმიტომ მოვედი რომ თქვენი პაციენტის მდგომარეიბა მაინტერესებს ,გიგიმ მშვიდი გაწონასწორებული ხმით დაიწყო ლაპარაკი მაქსიმალურად ცდილობდა დამაჯერებელი ყოფილიყოო-თვითონ ამბობს რომ ყველაფერი რიგზეა ,მაგრამ ხომ გესმისლთ მინდა დარწმუნებული ვიყო მომხიბლავად გაუღიმა და ეჭვნარევ მზერას თვალი ააარიდა..
-დიახ ქალბატონ ანასთან ყველაფერი რიგზეა…
-და მე რომ სახელი არ მითქვამს რომელ პაციენტზე ვკითხულობდი ახლა თავად შეხედა ქალს ეჭვის თვალით..
-საქმის კურსში ვარ ,ჩემმა მდივანმა მითხრა ვისი ამბავიც გაინტერესებდათ..
-აჰჰ გასაფებია …
-ქალბატონი ანაას არაფერი არ ჭირს ,ცოტა ტკივილს უჩიოდა გამოკვლევები ჩავატარეთ და ყველაფერი რიგზეა და თქვენ ვინ ბრძანდებით მიისი ?? კარგად იცოდა ვინც იყოო თუმცა მაინც იკითხა .. ჯერ კიდევ გუშინ გააფრთხილა გოგომ მოსალოდნელ ვიზიტზე..
-მე ,მეე მისი ქმარი ვარ… არ დაიბნა გიგი..თუმცა კითხვაზე პასუხი ვერ მიიღო..
-ააა გასაგებიაა..თქვენს მეუღლეს ყველაფერი რიგზე აქვს ,ყალბად გაუღიმა ექიმა.გიგი ვერ იგებდა როგორ ეკითხა ექიმისთვის ბოლოს ანალიზის პასუხების ნახვა მოითხოვა თუმცა უარი მიიღო კონფიდენციალობისგამო..მძიმედ წამოდგა და კარისკენ წავიდა და ბოლოს გამწარებული შემობრუნდა..
-ის ორსულლადაა ??? უნდა ვიცოდე მან მითხრა რომ არაა..
-ექიმი დასევდიანებულ მაამაკაცს მიაშტერდა და ვერ გადაეწყვიტა ვისთვის დაეჯერებინა ,იქნებ გარეგნობააა მატყუარაა .. და სრულიად უბრალოდ თავი გაუქნია უარყოფის ნიშნად.. გიგი სიტყვებს არ დალოდებია კარი გაიხურა და გულჩაწყვეტილი გავიდა.. ნელა ნელა მიდიოდა ლიფტისკენ . კაბინეტიდან გამოსულმა ექიმმა თვალი გააყოლა და სინაანულით შეხედა კაცს რომელიც ლიფტში შევიდა და კედელს მიეყრდნო.. ამოიოხრა გიგიმ და მანქანაში ჩაჯდა ..
ოფისში დაბრუნებულს კაბინეტში ლადო დახვდა ..
-აქ რა გინდა ზიზღნარევი მზერა ესროლა გიგიმ
-გასაღების მოსაცემად მივედი ადვოკატი ამზადებს საბუთებს ..
-კარგი.. ზედ არც შეუხედავს ლადოსთვის ისე ჩამოჯდა და წყალი მოსვა..
-ანა როგორაა ?? გაუბედავად იკითხა ლადომ რომელიც გულწრფელად ნანობდა თავის საქციელს და საკუთარ თავს ვერ პატიობდა მითუმეტეს მას შემდეგ რაც გაიაზრა რომ ანას თუ არ უყვარდა ისე არ გააკეთებდა არაფერს და დარწმუნებული იყოო რომ გიგისაც უყვარდა…
-არ ვიცი ლადო..
-რას ნიშნავს არ იცი ?? ყბა მოეღრიცა
-აი ესე არ ვიცი და არც მაინტერესებს ბოღმა ამოაყოლა ხმას..
-მომივარდი ორსული გოგო გააგდეო და ეხლა შენ მიატოვე ?? გაბრაზდა ლადო..
-ლადოო ?? მთლად არ ვარ მწყობრში და ეცადე არ გამომიყვანო მდგომარეობიდან.. რომელ ორსულ გოგოზე მელაპარააკები ?? იმაზე რიმელმაც ყველაფერი გამოიგონა ??
-რას ნიშნავს გამოიგონა ?? ლადო აირია…
-აი ეგრე ყველაფერი გამოიგონა რომ გავებრაზებინე ,მარა შენ და ნინო უბრალოდ გეგმის ნაწილი იყავით..
-რა ?? სახეზე თეთრი ფერი დაედო ლადოს .. იმის თქმა გინდა რომ ნინოს და მე დაგავაჯერა რომ … ტყუილი გვითხრა ??
-ხო
-კი მაგრაამ რაში დაჭირდა ?? შენ კარგი მაგრაამ მე და ნინო რატომ მოგვატყუა ??
-არ ვიცი რომ ნახავ კითხე..
-ნინო ,3 დღეა არ მელაპარაკება ის კი არაა ისეთი ამბავი დამაყენა … და რის გამო ??
-იმის გამო რომ შენმა საყვარელმა ცოლის დამ ასე ისურვა..
-არაა არ მჯერა ,გაეცინა ლადოს ,ანაა ასეატი არაა ?? დიდი ხანია ვიცნობ ის არაა ასეთი რაღაც ვერ გაიგე კარგად ..
-ლადოო ?? დაიყვირა გიგიმ და წამოდგა -წადი რა … აღარ მინდა ბიჭო გესმის ?? კიდე ამართლებთ ?? არავის არ გცნობიათ და შეიგნეთ.. ლადო წამოდგა და უკანასკნელად იკითხა გაუბედავად
-სადაა ??
-არ ვიცი მეთქი გასაგებად არ ვთქვი ?? ლადო სწრაფად გავიდა ოფისიდან მანქანაში ჩაჯდა და ნინოს დაურეკა მოკლედ აუხსნა ყველაფერი და სთხოვა რომ ანა ეპოვა .. ზუსტად იცოდა რომ ანას არ გავდა ის გოგო ვინც გიგიმ დაახასიათა და წარმოდგენა როგორ უჭირდა ანას აგიჟებდა … აფორიაქებული ნინო ყველგან რეკავდა მის დაქალებთან კლასეელებთან ბოლოს დიანასთან. დიანამ დაამშვიდა რომ კარგად იყო და არაფერი უჭირდა თუმცა მისი ადგილსამყოფელი ვერაფრით ათქმევინა..
ნამდვილად კომფორტულად მოეწყოო დიანას აგარაკი ნამდვილ სამოთხეს გავდა უზარმაზარი ეზოთი და სუფთა ჰაერი ..საოცარ სიმშვიდეს გრძნობდა თუმცაა გამუდმებით დანაშაულის გრძნობას განიცდიდია და თავს ვერაფერს უხერხებდა. დილით ადრე დგებოდა საუზმობდა მერე ცოტახანს ფეხით მიყვებოდა სახლის წინ გამავალ ბილიკს რომელიც წყარომდე მიდიოდა ,წიგნს კითხულობდა და მუსიკას უსმენდა და ასე გადიოდა დღე მეგობრებს ეკონტაქტებოდა ნინოსაც დაურეკა რამოდენიმეჯერ .სამაგიეროდ დიანა იკლებდა მის მობილურს.. ყოველ დილას სარკეში იხედებოდა მუცელი არ ეტყობოდა თუმცა სასწორი სხვა ციფრებს აჩვენებდა 5 კილო ქონდა მომატებული და უკვე გაჭირვებით იკრავდა შარვლებს ..
სამაგიეროდ გიგი არ ეკინტაქტებოდა არავის , 2 თვის განმავლობაში ერთხელ არ მისულა დიაანასთან დილით ოფისში მიდიოდა მთელი დღე საბუთებში ჩარგული იყოკ და გვიან სახლში ბრუნდებოდა თითქოს საერთოდ არ ქონდა პირადი ცხოვრება მთელ ენერგიას სამუშაოში დებდა სანამ ბექამ არ უსაყვედურა..
-ბევრს მუშაობ შეეტყო ციფრებს ,მაგრამ ისეთი აუტანელი გახდი თანამშრომლები ცხოველსაც კი გეძახიანოო…
ერთერთი ასეთი დღის შემდეგ სახლში დაბრუნებულს შინ ლლანა დახვდა ძველწბურად ლამაზი და ლაღი..
-ლანა ?? გაუღიმა უხალისოდ და გადაკოცნა ..
-გიგი როგორ ხარ ??
-აქ რა ქარმა გადმოგაგდო ??? არ უპასუხა კითხვაზე ქალს რომელიც ერთადერთი იყო მის ცხოვრებაში რომწლიც არანაირ პრობლემას არ უქმნიდა ,არაფერს ითხოვდა მისგან კარგი ცხოვრების გარდა და ასე თუ ისე ნახულობდა მასთან რაღაც საერთოს..
-რაღაც უნდა გთხოვო მომხიბლავად გაუღიმა ლანამ.. და ფეხი ფეხზე გადაიდო
-ჰმ ,მთხოვე ოღონდ ყოველგვარი სექსუალური ჟესტების გარეშე კარგი ??? არ ვარ მაგის ხასიათზე და მითუმეტეს შენთან..
-უჟმურო… შეუბღვირა ლანამ..
-თქვი ,დაღლილი ვვარ ბევრი ლაოარაკის თავი არ მაქვს და ..
-პარიზში მინდა . ამოიკრუსუნა გოგომ
-მერე ??
-მერე შენ რომ ფულს მაძლევ კი კარგია მაგრამ ხომ იცი პარიზი პარიზია … შოპინგი და ასე შემდეგ..
-აჰაამ შოპინგი.. კარგი ..
-მართლა ?? ტაში შემოკრა ლანნამ და მამაკაცს კისერზე მოეხვია ლიყაზე აკოცა და თვალებში მიაშტერდაა… რა დაგემართაა ?? გულის გაგიტეხეს ?? იქნებ შემიძლია შენი გატეხილ გულს ვუშველო ?? ისეთი სხვანაირი ხარ…
-ჰაჰაჰ ,ლანა ერთადერთი რაც შენ შეგიძლია შოპინგია ცივად მოიშორა მაამაკაცმა და მეორე მხარეს გადაჯდა.. გამწარებულმა ლანამ ვეღარ მოითმინა
-რა ნახე იმ გოგოში ?? არა მითხარი რა ნახე საშინელი ფერი და მსუქანია ..
-გეყოფა ლაანა გაეცინა გიგის …
-ხო რა ვტყუი არ ვიცოდე მაინც იმდღეს შემხვდა სავაჭრო ცენტრში .. რაღაცას ყიდულიბდა საბავშვო მაღაზიაში საჩუქარს ვყიდულობო მომახალა და თითქმის გამექცა უზრდელი და თანაც მართლა გასუქებულიაა.. ფუფ სად გაქვთ ამ კაცებს ტვინი ბოლოს მმაინც მსუქნებს და უზრდელებს რომ ირჩევთ .ჩანთას წამოავლო ხელი და კარისკენ ქუსლების კაკუნით გავიდა-ფულს დააველოოდები..
-მოიცა მოიცა გიგიმ გადახარშა ლანას ნათქვამი ..გამოეკიდა და მკლავში წვდა -სად ნახე ?? ლანამ სწრაფად გაუმეორა სიტყვა სიტყვით ყველაფერი და თავიის წითელ მოპუსკულ მანქანაში ჩახტა. გიგი იქვე კიბეზე ჩამოჯდა და თავს ვერაფერს უხერხებდა ეჭვი ღრღნიდა და მერე თავს აჩუმებდა რომ უაზრო ფანტაზიებს აყვა რომ თავად ექიმისგან მოისმინა ყველაფერი..მძღოლი მიუახლოვდა
-ბატონო გიგი კიდევ დაგჭირდებით ?
-არა შეგიძლია წახვიდე
-ღამემშვიდობისა ბატონო გიგი
-ღაამემშვიდობისა..
-კარგად ხართ ? ზრდილობის გამო კითხა მძღოლმა..
-კი რა იყო ?
-არა არაფერი..
-მოიცა შოთა..მძღოლი მიბრუნდა და უფროოს მიაჩერდა თითქოს ცდილობდა არაფერი გამოპარვოდა მაგრამ არაფერს ამბობდა უფროსი ,მცირე პაუზის შემდეგ მიულოდნელად კითხა
-შვილები გყავს ?? ამდენი ხანია აქ მუშაობ და არც კი ვიცი.
-კი 3
-სამი ?? გაეცინა გიგის მაგარიააა ყოჩაღ..
-ეგენი რომ არაა ?? საოცარი სითბო გამოეხატა მძღოლს ,რომ მივალ მომაჩერდებიან ხელებში და კამფეტების დანახვაზე აყვირდებიან მერე ზედ მაბობღდებიან.
-დღეს მიგაქვს კამფეტები ??
-კი აბა ? გავლისას ვიყიდი თუ არაა მამიკო ბოლოტია დაიწყებენ ..
-ჰეჰ და რამხელები არიან ??
-უფროსი 7 შუათანა 4 და სულ პატარაა 2 ის ხდება ამ დღეებში.
-კარგია კარგიი.. როგორ ახერხებ რომ … აი იმის თქმა მინდა ადვილია ?? ოჯახი გყავდეს ნამდვილი ოჯახი შვილები ცოლი .
-არაა ადვილი ,მაგრამ ოჯახი იმიტომააა რომ ჭირი და ლხინი ერთად გამოიარო ოჯახად ასე ყალიბდები..
-ჭკვიანურია და ცოლთან ? ადვილია ურთიერთობა ?? ისევ ისე გიყვარს როგორც ადრე ??
-უფრო მეტად .. 3 შვილი გვყავს სულ თუ არაფერი მხოლოდ იმიტომ უნდა მიყვარდეს რომ ჩემი შვილების დედაა..
-კაი ტიპი ხარ შენ.. შეაქოგიგიმ..რმდენი წლის ხარ ??
-29 ის .
-და მითხარი შოთა როცა რაამეში ვერ ერკვევა კაცი რა უნდა ქნას ?
-უნდა ყველაფერი ქნას რომ გაერკვეს არ ვიცი ასე ვფიქრობ მე..
-და თუ სიამაყეს ვერ აბიჯებს მაგრამ ეჭვები ღრღნის ??
-ბატონო გიგი, უნდა გაარკვიოთ თორემ მაშინ მთელიცხოვრება ეჭვი შეგჭამთ და ერთ დღეს როცა გადაწყვიტავთ რომ გაერკვეთ გვიანი იქნება..სიამაყეს კაცი არასდროს აუშენებიიაო ბებიაჩემი ამბობდა და დამიჯერეთ როცა სიამაყეს გაადააბიჯებთ მიხვდებით რომ ტყუილად გაავიდა ამდენი დრო სიამაყის გამო და წლები დაკარგეთ.. როცა საქმე ქალს ეხება იქ კაცს სიამაყე არ ჭირდება..
-რა იცი რომ ჩემზე ვლაპარაკობ ?? წამიდგა და დაიძაბა გიგი
-რაც ქალბატონი ანა წავიდა მას შემდეგ ვერ გცნობთ ყველაფერი სახეზე გაწერიათ..
-შოთა შოთა..მაგარი კაცი ხარ ხელი გაუწოდა გიგიმ და ჯიბეში ფული ჩაუდო მძღოლმა იუკადრისაა და უკან დაიხია რას ამბობთ უხერხულიაო
-შენს შვილებს უთხარი რომ დღეს კამფეტები გიგიმ უყიდა. თვალი ჩაუკრა და მანქანის გასაღები გამოართვა..
-გინდა წაგიყვანთ ??
-არა ,საკმარისი გააკეთე დღეს. გასარკვევად მივდივარ რომ მთელი ცხოვრება ეჭვებმა არ დამღრღნას ..
-წარმატებას გისურვებთ ,გიგიმ თავი დაუკრააა და სანამ მანქანას დაძრავდა ღრმად ამოისუნთქა « იმედია ისევ შეცდომას არ უშვებ და იდიოტად არ გამოხვალ »
ცოტახანში დიანასთან აკაკუნებდა გამწარებული თუმცა უშედეგოდ 15 წუთიანი კაკუნის შემდეგ როგორც იქნა დიანას ექთანი გამოფრატუნდა და კარი გააღო განერვიულებულმა გიგიმ ქალს თითქმის უყვირა დაყრუვდიო ?? და სახლში შეიჭრა ოთახები მოათვალიერა..
-სადაა დიანა ??
-ქალი დაიბნა და ყოყმანით უთხრა არ ვიციო
-დამცინიი ?? სადაა ?? უფრო გაღიზიანდა გიგი მითუმეტეს ინტერესი კლავდა სად უნდა წასულიყო დიანა 11 საათზე.
-არ ვიცი ..გაჯიუტდა ქალი.
-მისმინე იცოდე თუ ხმას არ ამოიღებ ისე ვიზამ რომ ცხოვრებაში ვერ იშოვი სამსახურს..
-მე გამაფრთხილეს არ შემიძლია თქმაა ატირდა ქალი..
-მითხარი და დიანა ვერ გაიგებს საიდან ვიცი .. გიგის უფრო ედებოდა ეჭვი და ნერვები იტანდა რატომ აისაიდუმლებდა დინაა მის წასვლას
-აგარაკზეა..
-კი მაგრამ რაა არის დასამალი აგარაკზ თუ წავიდა ყველა გაგიჟდით ხო ??
-არ ვიცი მითხრა რომ დასვენება უნდოდა აგვისტოა და სიცხეა აქოო ..და არავის უთხრაო..
- კარგი რომ დაბრუნდება უთხარი რომ დამირეკოს. გიგი კიბეზე დაეშვა და არ იცოდა საიდან უნდა დაეწყო ძებნა ..ბექას დაურეკა რომ ნატუკასთვიის ეთქმევინებინა რამე მაგრამ ბექას უშედეგო მცდელობის მერე დარწმუნდა რომ მართლა არ იცოდა გოგომ არაფერი.. ანას სახლთან მივიდა მაგრამ თავადაც ვერ გაიგო რა უნდოდა იქ ,ყველა გასაღები მას ქონდა და ალბათ ლადოსგან მაინც ეცოდინებოდა რომ ახლა სახლი გიგისი იყოო.. ლადო და ნინო უეცრად თავში დაჰკრა გიგის და მათკენ წავიდა.. გაკვირვებულმა ლადომ კარი გაუღო და სახლში შეიპატიჟა .. ოთახს ინტერესით ავლებდა თვალს რამეს ეძებდა რაც მის მოძებნაში დაეხმარებოდა მაგრამ გულისსიღრმეში დარწმუნებული იყო რომ ასე მარყივად ვერ იპოვიდა..
-გიგი აქ რამ მოგიყვააანა ??
-მაპატიე ასე გვიან რომ შემოგეჭერით და ნინოს შეხედა რომწლიც ბავშვით ხელში გამოფრასტუნდა და გიგის დანახვისას თვალები გააუფართოვდა… გილოცავთ დაბნეულმა გაიშვირა ბავშვისკენ ხელი და ნინოს გაუღიმა .. მე არ ვიცოდი რომ უკვე დაიბადა..
-ხო ,გაიცანი ეს პატარა ნუცაა .. ნინომ ბავშვი ახლოს მიუყვანა და სახე კარგად დაენახა თითქოს ცდილობდა დაძაბულობაგაეფანტა..დრწმუნებული იყოო ისევ ლადოსთან საჩხუბრად მოვიდა.. ანაზე არც კი უფიქრია რადგან რაც ანამ მოატყუა არ ეგონა თუ ძებნნას დაუწყებდა..გიგიმ ბავშვს გაუღიმა და ნინოს და ლადოს დაძაბული მზერა მიაპყროო..
-მე ანას ვეძებ და არ მითხრათ რომ არ იცით სადაა…მკაცრად გაისმა მისი ხამ და ლადოს და ნინოს მზერას დააკვირდა ერთმანეთს შეხედეს და თითქმის ერთად წამოიყვირეს
-არ ვიცით..
-იცით. უფრო დაუბოხდა ხმა გიგის.. ლადომ ნინოს შეხედა რომელმაც თვალი აარიდა ქმარს
-არა არ ვიცი ,კი მირეკავს და ველაპარაკები მაგრამ ადგილი არ უთქვამს სადაა.. უბრალოდ ბავშვის ამბებს კითხულობს ..
-დარწმუნებული ხარ ?? უკანასკნელად კითხა ნინოს რომელმაც თავი დაუქნია .-დაა ნახა ბავშვი ?? ან ან რამე არ აჩუქა ??
-არა .. არ უნახავს ჯერ ..
-გასაგებია გიგის ერთი შანსი ქონდა ორიდან საბავშვო მაღაზიაში ან იმიტომ იყო რომ დიშვილს უყიდა რაღაც ან .. სწრაფად გამოერკვა ფიქრებიდან და თავს უპასუხა რომ არავითარი ან არ არსებობს ,თუმცა მაინც უნდა დარწმუნებულიყოო…-ბოდიში რომ შემოგეჭერით..
-გიგი ძალიან გთხოვ თავი დაანებე ნინომ კარისკენ მიმავალს სიტყვა დააწია -საკმარისი გამოიარეთ ორივემ აცადეთ ერთმანეთს მშვიდად ყოფნა ..
-ვაცდი ნინო ,ვაცდი.. ისე უპასუხა არც მობრუნებულა და კარში გავიდა .მანქანისკენ მიდიოდა როცა ნინოს და ლადოს ჩხუბის ხმა გაიგო.არ ივოდა რაზე ჩხუბობდნენ და ცოლქმრის ჩხუბის მოსმენის ხასიათზე არც იყო.მანქანაში იჯდა და წასვლას აპირებდა როცა ლადო გამიეკიდა.. მანქანიდან გადავიდა და სახლიდან გამივარდნილ გულამოვარდნილ ლადოს შეხედა..
-არ ვიცი სწორად ვიქცევი თუ არა ,არც ის ვიცი გეხმარებით თუ უარეს გიკეთებთ და არც ისმომწონს რა ურთიერთობაც გქონდათ და გაქვთ , მომატყუეთ და მაგარი გამიტყდა მაგრამ რაც მიხდა სრული უაზრობააა და უფლება გაქვს გაერკვე ყველაფერში…
-მადლობა ლადო შესანიშნავი სუტყვით გამოხვედი ცინიკურად უპასუხა გიგიმ არ მოეწონა რომ გაუხსენა მომატყუეოო..და მანქაანის კარი გააღო
-არ ვიცი ზუსტად მაგრამ ნინოს და ანას საააუბარს ყური მოვკარი ნინომ დიანაახსენა,მემგონი დიანასთანააა..
-მადლობა მაგრამ დიანასთან არაა სანამ აქ მივიდოდი შევამოწმე…ლადოო ,მე შენ დაგარტყი და მაინც მეხმარები ??
-მე სიყვარულს ვეხმარები..გაუცინაა ლადომ -დიანას ახვა სახლი არ აქვს ?? მოულოდნელად დასვა კითხვა ლადომ ..
-არაა, დაუფიქრებლად უპასუხა გიგიმ და უცბად თვალები გაუნათდა -სახლი არა აგარაკი აქვს .ჯიგარი ხარ ლადოო მხარზე ხელი მიკრა და მანქანა გიჟივით დაძრა . ისეთი სისწრაფით მიდიოდა ბოლოს თვითონვე მიხვდა რომ ცოცხალი ვერ მიაღწევდა აგარაკამდე და ცოტა შენელდა .დახლოვებით ღამის 1 საათი იყო როცა საათს შეხედა და დიანას აგარაკს გახედა შუქი მხოლოდ ეზოში ენთო. ღრმად ჩაისუნთქა და მანქანიდან გადავიდა ფეხები არ ემორჩილებოდა და « ღმერთო გამძლეობა მომეცი რომ არ მოვკლა“ „რამე სისულელე არ ვქნა „ საკუთარ თავს ამშვიდებდა და კართან მისულს სანამ სახელურს ხელს მოკიდება რომ ეზოში შესულიყო დიანამ გააღო და მის დამფრთხალ თვალებს წააწყდა..
-გიგი ,მოდი მშვიდი ხმით დაუთმო გზა დიანამ თუმცა გული ისე ჩხვლეტავდა რაღაც უბედურების მოლოდინში ეგონა აქვე მოკვდებოდა.მაგრამ გიგისთვის ახლა წინააღმდეგიბის გაწევა ამ ორი ადამიანის ცხოვრების სამუდამო დანგრევას ნიშნავდა..
-არ მეკითხები აქ რას ვაკეთებ ?? მაქსიმალურად მშვიდად იკითხა და სახლი აათვალიერა..
-არა ,ვიცი აქ რასაც აკეთებ და ისიც ვიცი რომ ახლა თუ არა მაშინ არასდროს უნდა ჩავერიოო თქვენს საქმეში..
-შენ სულ ერევი ,შენ რომ არა რა ეშველებოდა?? ვინ დააფარებდა ხელს თავის ინტრიგებში?? ტონს აუწია გიგიმ ..
-ჩუმად დიანამ შვილიშვილს ხელი მოკიდა და უკანა ეზოში გააათრია..
-მაჩუმებ ?? რატომ პრინცესა არ გავაღვიძოთ?? დასცინა გიგიმ -
-ძლივს დაიძინა ,2 ღამეა არ ძინებია..
-ორი ღამე ?? მე ორი თვეა არ მზინებია დიანა გესმის ?? წამოიყვირა გიგიმ ..
-გეხვეწები ,ამოიკნავლა დიანამ დაჯექი აი აქ დაჯექი ეზოში მდგარ ხის სავარძლისკენ მიუთითა .გიგი მძიმედ ჩამოჯდა და ბებიას მიაშტერდა რიმწლიც ნერვიულობისგან ხელებს იმტვრევდა..
-აქ რატომ გყავს ?? რატო დააფარე ხელი ?? იმის მერე რაც გააკეთა კიდე თაავზე გადაუსვი ხელი.. ნაწყენმა კიდევ ერთხელ მოავლო თვალი ეზოს.
-ატავზე ხწლი არ გადამისვია და არც გამიმართლებია .. უბრალოდ ვაცადე დამშვიდებულიყო და შევთანხმდით რომ მშვიდად გაატარებდა რამოდენიმე თვეს და მერე დაგელაპარაკებოდა,დრო უნდა გასულიყო რომ შენთვისაც გადაევლო გაბრაზება ს
-რაზე შეთანხმდით ?? და შენი აზრით ეხლა გადამიარა გაბრაზებამ თუ თვეების მერე რომ მნახავდა აღარ ვიქნები გაბრაზებული გულში ჩავიკრავ და ვეტყვი გაპატიეთქოო ?? ზღაპარში ცხოვრობ ??
-თუ არც მის გულში ჩასაკრავად ხარ და არც გაბრაზებამ გაგიარა აბა რატო ხარ აქ?
-სწორი კითხვააა.. რაღაც უნდა გავარკვიო და მერე ჯანდაბაში წასულხართ ორივე. გაბრაზებულმა თქვა და ფეხზე წამოდგა -არ გაბედო და არ გამაჩერო ..ფეხზე წამომხტარ ბებიას შეუღრინა
-არ გაჩერებ უბრალოდ მინდა რაღაც განახო .. წამომყევი.. სახლში შეიყვანა და სამზარეულოსკენ აიღო გეზი.. გიგი მძიმე ნაბიჯებით მიყვებოდა ბებიას და სულ არ ერიდებოდა ხმაურს მაშინ რიცა დიანა თითის წვერებზე დადიოდა და უფრო გაღიზიანებული ხმაურით დგავდა ნაბიჯებს.
-აქ რა მინდა ეხლა არ მითხრა მზრუნველი ბებიასავით უნდა გამიმანსპიძლდე ცინიკურად შეხედა მაცივართან მდგარ ბებიას .დიანამ გაუღიმა
-არა ჩემო ბიჭო უფრო კარგი რაღაც მაქვს მოდი აქ ..
-ხუმრობის და გართობის ხასიათზე არ ვარ.. დიანასთან მივიდა რომელუც მაცივაზე იყო აფარებული და ნელ ნელა გამოიწია .გიგის ზურგს უკან გაჩერდა და დაიჩურჩულა .
-გაიცანი ეს შენი შვილია . თითით მაცივარზე მიკრულ პატარა სურათებზე ანიშნა .
გიგი ჯერ გაშტერებული უყურებდა სყრათებს ნერე დიანას გამოხედა მერე ისევ მცივარს მიაშტერდა და დააჭიმული ხელი ძლივს აწია ..ერთი სურათი მოხსნაა და იფრო ახლოდაან დააკვირდა.. იქვე სამზარეულოს სკამზე ჩამოჯდა და მაგიდაზე დაიდო სურათი მერე ამოიგმინა და სახეზე ხელები მოისვა
-მომატყუა ?? ტყუილი იყო რაც თქვა ?? და რის გამო ?? მარტო იმიტომ რომ მშვიდად ყოფილიყო??
-რიცა ჩემთან მოვიდა თქვავრომ შენთან იძაბება ,რომ გამუდმებით ნერვიულობს და არ უნდოდა მთელი ორსულობა ასე გაეტარებინა .. რიცა მომიყვა რაც გითხრა გავბრაზდი მაგრამ თუ მეც არ დავეხმარებოდი როდესმე მაპატიებდი ?? არ უნდოდა არც უფიქრია შენთვის გულის ტკენა
-ნუ ამართლებ დაიხრიალა გიგიმ და ყელში გაჩხერილი ბურთი მძიმედ გადაყლაპა..რ უნდა ვუქნა ?? მითხარი რისი ღირსია ?? ისე მართმევდა შვილს ვითომც არაფერი ??
-არც უფიქრია ეგ ,თავადვე აპირებდა თქმას საანამ გაჩნდებოდა..
-ხო როგორ აარა.. აპირებდა..
-მკაცრი ნუ იქნები ,რაც შენ გეტკინა მას მითუმეტეს და არ დაგავიწყდეს რომ უყვარხარ..
-კი გიჟდება ჩემზე ... ცინიკყრად ჩაილაპარაკა და წამოდგა
-ზემოთ მარჯვნიდან 1 ოთახი .. და გეხვეწები იმას ნუ გააკეთებ რასაც გამოექცა...
-ანუ იმის თქმა გინდა რომ სიმშვიდე არ დავურღვიო ?? რასაც მოისურვებს იმას გააკეთებს და მე უნდა გადავყლაპოო ?? ვაპატიოო და ისე შერჩეს ვითომც არაფერი უქნია?? ლაპარაკიბდა მაგრამ საკუთარ სიტყვებში დარწმუნებული არ იყო ,არც ის იცოდა რას აპირებდა და არც ის ამართლებდა თუ არა თავადაც ანას იქნებ მართალიც იყო იქნებ ზედმეტად
-ანუ იმის თქმა გინდა რომ სიმშვიდე არ დავურღვიო ?? რასაც მოისურვებს იმას გააკეთებს და მე უნდა გადავყლაპოო ?? ვაპატიოო და ისე შერჩეს ვითომც არაფერი უქნია?? ლაპარაკიბდა მაგრამ საკუთარ სიტყვებში დარწმუნებული არ იყო ,არც ის იცოდა რას აპირებდა და არც ის ამართლებდა თუ არა თავადაც ანას იქნებ მართალიც იყო იქნებ ზედმეტად გაერთო მასთან ფლურტით ხან დასცინოდა ხან მოწონდა რომ ეხებოდა და დაძაბულ აკანკალებულ გოგოს ყურებით მერე ტკბებოდა ? ვერ გაუძლო და გამოექცა მაგრამ ბოლოს მის ყველა სურვილს პატივს სცემდა არასდროს არაფერი დაუძალებია.
-რა გავაკეთე არასწორად დიანა?? ყველაფერი შევუსრულე მთხოვა ერთად ვიყოთო და მასთან ვიყავი მითხრა აღარ მინდა შენთანო და გავუშვი ,ჩემთან მოვიდა და ისევ მივიღე და შენ წარმოიდგინე ბედნიერიც კი ვიყავი
-მაგრამ მარტო შენ.. თავს გამარჯვებულად თვლიდი ისე გააგრძელე მასთან ცხოვრება გეგონება არაფერი მომხდარა და შენთვის ერთადერთი ყოფილიყო მაშინ როცა ის არაფერში დაგირწმუნებია.. არც იცის სამუდამოდ მიიღე თუ დროებით ,დღეს რომ ეხუტებოდი ხვალ რას იზამდი.. გესმის ??
-და იმის გამო ისე ნერვიულობდა რომ ეს ქნა ??
-უყვარხარ ადამიანო და როცა გიყვარს ერთი დღე არ გინდა მარტო სიყვარულის ყოველი დღე ეგეთი უნდა იყოს..მისთვის თუ ერთი ხარ მასაც იგივე უნდა..
-მაგრამ ისედაც ერთია რაც გავიცანი მას მერე..
-უთხარი ?? გააგებინე ?? აუხსენი ?? არა გაურკვევლობაში გყავდა..
-არ შენიძლია რაც ქნა იმით ცერ გავამართლებ რომ ...
-ნუ გაამართლებ მაგრამ ნურც დასჯი ..
-აი თურნე რისი გეშინიათ და ეშინია ..ხმა ისევ ცივი გაუხდა პატიებას კი არა დასჯის ეშინია ??
-მაგრამ არაფერსარ იზამ ისეთს რაც ატკენს ხომ მართალია ?? დიანა მუდარით სავსე სახით მიაჩერდა შვილიშვილს
-და მან იფიქრა რომ არაფერი ექნა ისეთი რაც გამანადგურებდა ??
-არა არ იფიქრა ცხოვრებაში პირველად შენს თავს საკუთარი შვილთან მშვიდად ყოფნა არჩია და ვერ გაამტყუნებ რომ დაფიქრდე უნდა გიხაროდეს კიდეც რომ შენს შვილზე ასე ფიქრობს ..
-და მეც მის თავს საკუთარი შვილი რომ ვარჩიო??
-მაშინ შენი შვილისთვის იმის ახსნა მოგიწევს რატომ მოიკლა თავი დედამისმა.. გიგიმ თავი გააქნია დიანამ ვერ გაიგო რას ნიშნავდა თავის გაქნევა მაგრამ შედარებით დამშვიდებულ შვილიშვილს თვალი გააყოლა რომელუც კიბეზე არბოდა.. კართან ცოტახანი შედგა სურვილი ქონდა კარი შეენგრია და ერთი კარგად ეყვირა რომ სამუდამოდ ესწავლებინა ჭკუა ,მაგრამ ყველაფრის მიუხედავად კარი მშვიდად შეაღო ნერწყვი გაადაგორა და ოთახს თავლი მოავლო .ხარბად შეისუნთქა ოთახში ანას სუნით გაჟხენთილი ჰაერი და ნელა მიუახლოვდა საწოლლს..უნებყრად გაეღიმა მძინარე გოგოს დანახვისას და მისკენ გადაიხარაა .არ შეეძლო ,ახლა გაეღვიძებინა და ეყვირა არც მერე შეეძლო და ვერც ხვალ შეძლებდა რამე დააეშავებინა და ერთადერთი რისი სურვილიც ახლა ქონდა მისი კოცნა იყო ..და იმდენად ძლიერი სურვილი რომ ყველა სხვას ფარავდა :წყენასაც ,გაბრაზებასაც და ზიზღსაც რომელსაც თავის ჭკუით გრძნობდა მაგრამ რომელ ზიზღზე იყო ლაპარააკი როცა მხოლოდ იმით იყო ბედნიერი რომ ხედავდა..

კვანძი გაიხსნა ალბათ მალე წავალთ დასასრულსკენ :( მაგრამ გპირდებით მალე შემოგთავაზებთ ლიზას და ლევანის ისტორიას ბევრმა თქვა რომ ცალკე ჯობია რომ ტუ აქ დავწერ დაიკარგება ბევრი რამე ამიტომ ვფიქრობ ცალკე ჯობია :* მუყვარხართ:)))))



№1 სტუმარი Sota

რა მაგარი გოგო ხაარ!! გელოდები ხვალ!! :*

 


№2  offline მოდერი bibo

გვეშელა გვეღირსა დიდება ვაშა ურა ულალა :დ ეს ლანა დფოულად მოაშორე რა შტერობა ქალი:დ ჰო კიდო ლიზა და ლევანი აუ კაი რა არ გვალოდინო ბევრი როგორც ამ ისტორიას ველოდით თვები :დ ჰო კაი გემრიელი ბოლო თავი გვინდა ორივესიიი აუ ლიზა და ლაშა მაინტერესებს ძან :* შოთა ძია მევასა კიდო უძალიანესად კაცი კამფეტი :* ანა რა სულრლია ექიმი კიდე გასაგდები ვირი :დ დიანა მაინც კაი ქალობა :დ ბექა და გოგოს სახელი დამავიწყდა კამფეტები .ლადო ცოტა კაი კამფეტი ბევრობა არა ჰო ნინოც კაი გველაძუა შენ მარწყვის ჯემ ხარ ალუბალო ველი ველი სულმოუთქმენლად

 


№3 სტუმარი lile

ძალიან მაგარი გოგო ხარ!!!! შენ ხო ვერც წარმოიდგენ ამ ისტორიის დანახვა როგორ მახარებს heart_eyes

 


№4 სტუმარი Nene

Zalian gamixarda ro davinaxe axali taviiii madliba zalian kargi iyo mixaria rom gigi gaerkva yvelapershi

 


№5 სტუმარი ჭირიკუნა

ოჰოოო მომეწონაა ძალიაან <3 კარგად გამოასწორე და ველი მომავალ თაავს <3 ოღონდ უცბათ კი ნუ შეარიგებ ანუ ჰოხვდები რასაც ვგულისხმობ გიგის მხრიდან აწვალოს :დდ და იცოდე დიდი თავები დადე და ძაან მალე იმიტო რომ ახალი ისტორიას ველი ოღონდ არ მაიფუჩეჩოო -_-

 


№6  offline წევრი თუთა პირველი

მიყვარს ეს ისტორია და აიი გიკრძალავ წერის შეწყვეტას, ისეთი მაგარი გოგო ხარ )))))))) ლევანის და ლოზას ისტორიაში ანა და გიგის ამბებიც გაგვაგებინე ხოლმე ხან და ხან რააა. მოოკლედ როგორც ყოველთვის ახლაც მოუთმენლად გელი :****

 


№7  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

nixaria mal male ro deb saocrebaaa

 


№8 სტუმარი ლიზაზო

ვიცი ბევრს ვითხოვ შენგან მანარა იმდენად მოწმონს ვეღარ ვითმენ მინდა მალე დადო <3 ძაან მომწონს და მიხარია ასე მალე რომ მივიდა სიმართლემდე მარა უცბათ არ დაასრულო არამგონია გიგიმ მაინც ასე მარტივად აპატიოს და ცოტა აწვალებინერა ;დდ მარა ტკბილად იყვნენ <3 და მომეწონა ლადოს მხარში დგომა მარა ნინომ და ლადომ რო იკამათეს ეგ ცუდია :/ იმედია შერიგდებიან :3 და მოუთმენლად ველიი ახალ ისტორიას <3 ერთი სული მაქვს როდის დადებ ოღონდ ჯერ ეს დაამთავრე და რაც მთავარია დასასრული უნდა იყოს კარგი დაარა უცაბედად დაწერილი როგორც წინა ისტორიაში !! მაგარი გოგო ხარ და გააგრძელე წერა აბა წარმატებები და ველი მომდევნო თავს <3

 


№9  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

ვაიმე რა მაგარი იყოოოოოოოოოოოოო....... მომეწონა ძალიან მოუთმენლად ველი ახალთაცს მიხარია ცალკე ისტორიად რო გადაწყვიტე ლევანის და ლიზის ისტორია იმედია მხიარულობა იქნება ^-^

 


№10 სტუმარი Teo.

Dzalian magari xar,momwons gigic da anic.kargia rom ar gawele ,ufro sainteresoa.gelidebi .

 


№11 სტუმარი Guest Dadu

ძალიან კარგი იყო და მინდა ასევე ცოტა ნატუკა
და ბექაც ჩართო რაგაც ეგენი ცოტა დაივიცხე. მომწონს ძალიან და როცა ლევანზე და ლიზაზე გადახვალ ანა და გიგიც არ დაივიწყო დრო და დრო თუ ჩარტავ თავებში კარგი იქნება. ძალიან კარგად წერ.

 


№12  offline წევრი nasia

Dzalian kargi iyo, yvelafdri ise midis rogorc sachiroa :)) imedia male mixvdeba ro uyvars ana da daasvenebs im gogosac :Ddd lizis istoriasac veli sulmoutqmelad :)) male dade shemdegii ♥♥♥♥♥♥

 


№13 სტუმარი elene

აუუმალე დადეებ? <3 მოითმენლად ველი <3

 


№14  offline აქტიური მკითხველი terooo

ველოდებოდი მე ამ თავს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent