შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

MOBSTER (IV-ე თავი)


28-06-2017, 21:15
ავტორი D-I-A-N-A
ნანახია 1 781

______კატერინა______
-მე ამათ ვაჩვენებ რა ძალა აქვს ეკატერინე ბაგრატიონის სიტყვას . თუ მე მათ არ ამოვხადო სული და არ გავამწარო მე არ ვიყო ბაგრატიონების შთამომავალი . ვაიმე მამაჩემო მხოლოდ ერთი საათით ჩამომიყვანე თბილისში და ნახავ როგორ უნდა ჩემი მოშორება . ან რა მიკვირს რა ზუსტად ეგრე მომექცა 9 წლის წინათ მაგრამ მაშინ ამერიკა მელოდა მაგიტო ვიყავი ჩუმად თან დებილი ვიყავი ახლა კი გამგზავნა აგარაკზე თან ამ დებილებთან ერთად და თან ასეთი ჭკიანი გოგო...-კიდე 1 საათი გრძელდებოდა ჩემი წუწუნი. სამაგიეროდ ბლომად ვიწუწუნე და ამ წუწუნშიც ოთახი დამელაგა .
-იმ ალქაჯს დაუძახე . - კიბეზე ვიდექი იმ გაუნათლებელის ხმა რომ გავიგე .
-ვინ არის შენი ალქაჯი შე ძროხის ფუნავ ! - ვიყვირე და ქვემოდ ჩავედი .
-გოგო წესივრად ილაპარაკე ვინ არის აქ ძროხის ფუნა და მეორეც მა არ მითქვამს ,,ჩემს ალქაჯს დაუძახე’’ მე ვთქვი ,,იმ ალქაჯს დაუძახე’’ თუ ყურთან დაკავშირებით პრობლება გაქვს ოტორინოლარინგოლოგთან წადი !
-დეედაჩემო აბა რა ხარ ძროხის ფუნის გარდა ? პირი მაინც დახურე თორე ავყროლდი ამხელა ფილარმონია ქალი . ახლა შენ რას მოელი რომ რადგან ოტორინოლარინგილოგია ახსენე გავჩუმდები ?!
-გოგო გადი რა შენს გამო წნევა ამითამაშდა !
-უიმე არ ვიცოდი თუ ამხელა ზემოქმედებას ვახდენდი შენზე .-გავუცინე და ამაყი გავედი სამზარეულოში.
-ანუ ის ვიგულისხმე რომ ... ანუ ... ანუ შენს შემხედვარეს წნევა ამითამაშდა ... აი ეს ვიგულისხმე ...- დემეტრე ცდილობდა თავი გამოეძვრინა , მაგრამ მე ხომ მივაღწიე ჩემსას და მოვუშალე ნევრები .
-აბა რა ...-სამზარეულოდან ვუპასუხე და დიდი საოჯახო ნაყინით და კოვზით ხელში ზალაში შემოვედი .
-რა იყო რამდენს ჭამ ? მეც რა მიკვირს რა , იმხელა ხარ და რა თქმა უნდა შეჭამ მაგდენს . - ცინიკურად მითხრა ბიჭმა . მაგას გონია ნევრებს მოვაშლევინებ ? მეტი სამე არ მაქვს , ინფაქტს მას მე დავმართებ და არა ის მე .
-წონაზე შენ ხმა არ უნდა ამოიღო , ნახე ბავშვობაშიც ლოქო იყავი და ახლა ხარ . ნახე რამხელა ღიპი გადევს ოთახში რომ შედიხარ კარს ღუნავ იმხელაზე აღებ .
-გოგო ცოტა ნელა ილაპარაკე ენაზე არ იკბინო და შხამისგან არ მოკვდე , სად მაქვს შენი დაკრძალვის თავი . - ბიჭმა ისეთი სიხარულით მითხრა ეს ყველაფერი და იმხელაზე გაიღიმა რომ 32 კბილივე დავინახე .
-უიმე რა იყო რა - თან გამწარებული სახეს ვიწმინდავ - პირს ნუ აღებ თორე დავსველდი ქალი. და თუ პირის გაღება გინდა ბაღში დადექი , ყვავილებს მაიც მორწყავ . - ,,დავოლნი’’ სიფათით შემოვბრნდი და ოთახში ავედი , დემეტრეს კი ყურებიდან ბოლი გასდიოდა ბიჭები კი იდგნენ გაწითლებული სახით იმიტომ რომ , სიცილს იკავებდნენ დემეტრე რომ არ გაებრაზებინათ .
_____5 წუთის შემდეგ ____
-დემეტრეე ! მოგკლავ იცოდე! - მთელ სახლში ისმოდა ჩემი ყვირილი .
-აბა რა გეგონა ჩემთან ენას დაიგრძელებდი და მეც გაპატიებდი ? ღირსი ხარ !-დემეტრე ოთახიდან გავიდა და კარი მიიჯახუნა . ახლავე აგიხსნით რაც მოხდა . როცა ოთახში ამოვედი დივანზე დავწექი და ტელევიზორი ჩავრთე , ნაყინის ყუთი მუცელზე დავიდე და ჭამა დავიწყე როცა დემეტრემ ტაშტით ხელში დაუკითხავად შემოაბიჯა ჩემს ოთახში .
-რას შვრები ? ეგ რად გინდა ? -აკანკალებული ხმით ვუთხარი . დემეტრემ ცემს კითხვებს ყურადღება არ მიაქცია , მომიახლოვდა და წყალი გადამასხა .-დემეტრეე ! მოგკავ იცოდე !
-აბა რა გეგონა ჩემთან ენას დაიგრძელებდი და მეც გაპატიებდი ? ღირსი ხარ !-დემეტრე ოთახიდან გავიდა და კარი მიიჯახუნა , მე კიდე რასაც ქვია ყურებიდან ბოლს ვუშვებდი .-როგორც ჩანს წუწაობა გინდა ...კარგი მიიღებ ! - თმები შევიკარი და ქვემოდ ჩავედი . ბაღში გავედი და შლანგი ვიპოვე .-მიშველეეთ ! დემეტრეე! -დავიწყე ყვირილი ისე თითქოს ვიღაცამ დამიჭირა ან საერთოდ მკლავდა . უცებ გავშეშდი როცა ოთხივე ბიჭის ხელში დანა და იარაღი ვნახე . მაშინ ყველაფერი დამავიწყდა .-დემე?-შეშინებული , დაბალი ხმით დავუძახე დემეტრეს , რომლის თვალებში რაღაცის ან ვიღაცის დაკარგვის შიში დავინახე .
-კატერინა ...-უცებ მომიახლოვდა და გულში მიმიკრო . -ნორმანული ხარ ? - უცებ განზე გამწია და გაბრაზებულმა შემომხედა .
-მაპატიე , მე უბრალოდ ... მე ...-უცებ ტირილი დავიწყე და მას ჩავეხუტე . -მაპატიე არ მინდოდა .
-დაწყნარდი , აღარ გააკეთო ეგრე კაი ? - თვალებში შემომხედა და თავზე მომეფერა . მე თავი დავუქნიე . -წამოდი , სახლში შევიდეთ . -ბიჭები გაკვირვებულები იდგნენ და გვიყურებდნენ , ჩანდა მათაც შეეშინდათ .
-დემნა ამიხსენი რატო შეგეშინდათ ასე ძალიან ? კარგი იარაღზე და საბრძოლო ხელსაწყობებზე აღარ გკითხავ ისედაც მივხვდი . -დივანზე დავჯექი , დემეტრე გვერდით მომიჯდა , ავთო და გოგა სავარზლებში დაჯდნენ ტატომ კი ჯდომას დგონა ამჯობინა .
-რას მიხვდი ?
-მამამ ჩემს დასაცავად მოგცათ ეს იარაღები ხო ?
-კი .
-რისგან მიცავთ ?
-ეკატერინე ჯობია ახვიდე შენს ოთახში და დაისვენო თან გამოცვლაც გჭირდება თორე გაცივდები . - ჯარისკაცივით მდგომმა ტატომ მითხრა . მე დემეტრეს შევხედე და ავდექი .
-იმედია შემდეგში მეტყვით , ვიმსახურებ ვიცოდე . -ოთახში ავედი და შხაპი მივიღე.
_____დემეტრე____
-უნდა უთხრა ?-როგორც კი კატო ოთახში ავიდა ტატომ მკითხა.
-არა .
-არ მოისვენებს .(აკო)
-ვიცი , მაგრამ ვერ ვეტყვი . არ მინდა შეეშინდეს .
-კაი , როგორც გინდა . (გუგა)
თქვენ არ იცით მე რა დამემართა როცა კატერინას ხმა გავიგე . ოფლმა დამასხა და ძალიან შევშინდი . ბევრჯერ მიჩხუბია და მიბრძოლია მაგრამ ამ შემთხვევაში გულმა გონება შეცვალა . როცა კატერინა დავინახე რომელიც შლანგით ხელში მშვიდად იდგა შვება ვიგრძენი , როცა მან ჩემი სახელი წარმოთქვა გამახსენდა ძველი დრო როცა ის ვარდებოდა , ან ვიღაცა აწყენინებდა ან რაღაც უნდოდა და მე მეძახდა .თავი ვერ შევიკავე , მივედი და გულში ჩავიკარი. როცა მას თვალებში შევხედე იგივე პატარა კატო ვნახე , რომელიც ყოველთვის მიყვარდა , მიყვარს და მეყვარება .

***
ბავშვებო დიდი ბოდიშით მეტის დაწერა ვეღარ მოვახერხე. ვიცი შემდეგ თავებში რას დავწერ უბრალოდ ახლა ვერ ვწერ . სულ არ დადებას პატარა თავის დადება ვამჯობინე . იმედია მოგეწონებათ , გასწორება ვერ მოვასწარი ამიტომ იმედი მაქვს შეცდომებს ყურადღებას არ მიაქცევთ <3 მიყვარხართ <3



№1  offline მოდერი ენემი

მე მაინც მომწონს kissing_heart

 


№2  offline წევრი D-I-A-N-A

ენემი
მე მაინც მომწონს kissing_heart

მადლობა საყვარელო <3

 


№3 სტუმარი ani

ახალ თავს როდის დადებ?

 


№4  offline წევრი D-I-A-N-A

ani
ახალ თავს როდის დადებ?

ჯერ არ ვიცი <3

 


№5  offline აქტიური მკითხველი La-Na

Gamixarda ROM dagvibrundi.guli mwydeboda da megona ar gaagrdzelebdi am istorias.cota ufro ganavrce tema da dzalian magaria gamogiva damijere.agar dagvekargooooo
--------------------
ლანა

 


№6  offline წევრი D-I-A-N-A

La-Na
Gamixarda ROM dagvibrundi.guli mwydeboda da megona ar gaagrdzelebdi am istorias.cota ufro ganavrce tema da dzalian magaria gamogiva damijere.agar dagvekargooooo

ვეცდები ლან <3 <3 მადლობა რომ წაიკითხე <3

 


№7 სტუმარი ani

მალე დადე რა ახალი თავი დავიგალეტ ყველა რაა

 


№8 სტუმარი Guest დიანა

როდის დადებ ახალ ტავს

 


№9  offline წევრი D-I-A-N-A

ani
მალე დადე რა ახალი თავი დავიგალეტ ყველა რაა

ისტორიების წერა ასე ადვილი გგონიათ ? თუ დაიღალეთ შეგიძლიათ აღარ გააგრძელოდ წაკითხვა. ახალი თავის დაწერის დრო ფიზიკურად არ მაქვს .

Guest დიანა
როდის დადებ ახალ ტავს

არ ვიცი . ალბად მაშინ როცა დრო გამომიჩნება <3

 


№10  offline წევრი s.a-cicinatela-m.m

ძაან მაგარია, მომეწონა რომ ბევრი ყოყმანის და ფიქრის ნაცვლად დემეტრე პირდაპირ მივიდა და ჩაეხუტა კატოს.

 


№11  offline წევრი D-I-A-N-A

s.a-cicinatela-m.m
ძაან მაგარია, მომეწონა რომ ბევრი ყოყმანის და ფიქრის ნაცვლად დემეტრე პირდაპირ მივიდა და ჩაეხუტა კატოს.

ეგ მეც მომეწონა :დდ მადლობა რომ კითხულობ <3 <3

 


№12  offline წევრი s.a-cicinatela-m.m

ველოდებიით შემდეგ თავს smiley

 


№13  offline წევრი D-I-A-N-A

s.a-cicinatela-m.m
ველოდებიით შემდეგ თავს smiley

შევეცდები მალე დავდო <3 <3

 


№14  offline წევრი s.a-cicinatela-m.m

D-I-A-N-A
s.a-cicinatela-m.m
ველოდებიით შემდეგ თავს smiley

შევეცდები მალე დავდო <3 <3

მადლობაა❤

 


№15 სტუმარი ani

მალე დადე რა ზაან გვაინტერესჰებს ყველას ახალი თავი

 


№16  offline წევრი D-I-A-N-A

ani
მალე დადე რა ზაან გვაინტერესჰებს ყველას ახალი თავი

მეც ძალიან მინდა ახალი თავის დადება, მაგრამ ვერ ვახერხებ .მიუხედავად იმისა, რომ ზაფხულია და წესით ბევრი თავისუფალი დრო უნდა მქონდეს - ეს ასე არაა . დასაწერად არ მცალია და როცა მცალია მუზა არ მაქვს :დ ამიტომ გთხოვთ მაპატიოთ როცა მეცლება აუცილებლად დავწერ და მაშინვე დავდებ <3 <3

 


№17 სტუმარი Guest duda

vaime ici minda girhio rom ceris dgros asaks moaqcot cota yuradgeba .mainteresebs sad naxet 23 clis bichi iyos piradi dacva da mas moandon 14 wlis bavshvis sococxle. tan 15 clis bichs 7 clis gogo uyvardes cota gaugebaria.am asakis bichebs ese glapebi namdvilad ar uyvardebat da mas shemdeg ar gadayvarebia? .. es cota aralogikuria. me shens adgilze asaks sakmaod moumatebdi am istoriistvis .magalitad bichs 29 wlisas davcerdi da upro misagebi iqneboda .imedia ar miwyen am rchevas da gaitvaliscineb.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent