შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი დიდი ხნის სიყვარული 2


5-08-2017, 20:14
ავტორი Teo tegi
ნანახია 1 218

ორ საათიანი მგზავრობის შემდეგ ქობულეთში ვართ. ვაკომ კოტეჯები იქირავა. ძალიან ლამაზი გარემოა. სამი კოტეჯი პალმებში ჩადგმული, ირგვლივ ლამაზი ყვავილები და ბუჩქები. ზღვიდან რამოდენიმე მეტრის მოშორებით და რაც მთვარია ყველაფრისგამ მოშორებით. პირველი ორი კოტეჯი ერთ-ერთი საძინებლითაა, მესამე კი უფრო დიდია და სამი საძინებლითაა, ვაკოს მისი ქირაობა უნდოდა ყველა ერთად ვიქნებით გოგოებს მარტო ხომ არ დაგტოვეთო მაგრამ სამწუხაროდ დაგვასწრეს, ამიტომაც გვრიტები პირველ კოტეჯში შევიდნენ ჩვენ კი მეორეში.
დიკო- ესენი საღამოს ამივალაგოთ, ახლა კი გამოვიცვალოთ და ზღვაზე გავიდეთ.
მარი- კარგი, გავემზადები.
- თქვენ წადით, მე ციტა ხნით წავუძინებ და გამოვალ მერე. ვაკო და მარიკუნაც მოდიან?
დიკო- მუდო ხარ სულ ძილი ვის გაუგია გოგო. გვრიტები კიდე პროექტზე იმუშავებენ და მერე გამოვლენ.:-D
- ოხ თქვენ რა ხართ რა.:-D დამპლები, აცადეთ იმათ , ნათლული მინდა მე.:-D- ჩემი გოგოები ჩავკოცნე და საწოლზე.მივეგდე.
მარი- თეოჩი ტელეფონები არ მიგვაქ და რომ წამოხვალ აქვე ვიქნებით, გამოყევი სანაპიროს და გვნახავ.
- ოკ, გოჭებო.
ბალიშს ჩავეხუტე და მალევე გავითიშე. 5 საათი იყო რომ გამომეღვიძა. მალევე ჩავიცვი საცურაო კოსტუმი და შორტი ამოვიცვი. ეს ბიკინი ძალიან მიყვარს სულ იღბალი მოაქ, ვნახოთ დღეს რა იქნება. არა ხო ვიცი რომ შორტის გამხდელი მე არ ვარ, მაგრამ ჩემ საჯდომს ძალიან სექსუალურად აჩენს, ისე ჯვეთავს რომ მე თვითონაც ნერწყვის ნაყლაპავი ვკვდები. ეს ლიფიც ჩემ მკერდს ადიდებს და უფრო სანდომიანს აჩენს. გამჭვირვალე მაისური გადავიცვი, ჩემი მუქი წითლად შეღებილი თმა გვერდზე გადავიყარე და სანაპიროსკენ გავწიე.
უკვე 10წუთია დავბოდიალობ და ვერსად ვნახე დიაკო და მარი. სად წავიდნენ რა. ხალხი მოჩანს და იმედია იქ არიან თორე მერი მძებნელი მე არ ვარ.
მალევე მივუახლოვდი სასურველ ადგილს და დიაკოც დავინახე შეზლონგზე მიწოლილი, მარი კი წყალში იყო.გვრიტები ჯერ კიდევ არ ჩანდნენ.თვალი მოვავლე სანაპიროს და ოჰო, აი თურმე რატომ წამივიდნენ ასე შორს, აგერ მშვენიერი ბიჭები არიან.დიანად მოშორებით, სულ რაღაც 5ნაბიჯში ორი ბიჭი იყო სილაზე გაწოლილი, ნუ სახეზე ქუდები აქვთ მიფარებული და ვერ ვხედავ, მაგრამორივე კარგი ჩანს, მაღლები არიან, ერთი ცოტა შესუქებული მაგრამ არა ღიპიანი და მსუქანი, აი მეორე კი უჰ რა პრესი აქ. უკვე მომხიბლა, რა გულ-მკერდი აქ ვაიმე დაცხა. სანამ მისი პრესის თვალიერებაში განვუტევებ სულს მან ჩემ გოგოებს მივხედავ.
- დიაკო გაიღვიძე გოგო!- ვიჯიკე მაგრამ რათ გინდა ძინავს ამ იდოტს.
-მარი!!! გავძახე ზღვაში მყოფს, ისიც მალევე გაჩნდა ჩემთან.
- ხო თეოჩი, გამოიძინე??-კისკისით მომიახლივდა და სველი ჩამეხუტა.- გაგაგრილებ სიხა, კიდე კაი რომ მოდი თორე ამას ძილის მეტი არაფერი გაუკეთებია და მე მარტო მომწყინდა. მაგრამ შენთვის სიურპრიზი მაქ.- ჩაიცინა გველურად და თვალით იქვე მწოლიარე ბიჭებისკენ მანიშნა.
- ესაა სიურპრიზი?- გავიკვირვე მე.
- თეოჩი მოთბინება ჩემო ფისო.:-D პირსახოცზე მიწვა, მე კიდე ზედის გახდა დავაპირე, ჩვენსკენ ვიღაც გოგო რომ გამოვარდა ნიკას ძახილით. ნუ ჩვენსკენ რა სავარაუდოთ იმ ორი ბიჭისკენ.თავიდან ვერ ვიცანი ის გოგონა ახლოს, რომ მოვიდა მხოლოდ მერე ვიცანი ჩემი სკოლელი ნინო, ჩემი გიოს კლასელი და მისი ძმაკაცის შეყვარებული. უკვე ჩემსკენ მოდიოდა აწი სადგა გავიქცეოდი ერთი კი ვინატრე ნეტა მიწა გამისკდებოდეს და ჩამიტანდესთქო მაგრამ არ გამიმართლა.
- ვაჰ, თეო! რას შვები როგორ ხარ??- მოვიდა და გადამკიცნა, გამიღიმა მეც გავუღიმე.
- ნინო კარგად შენ?? მაგარ ფორმაში ხარ.
-მადლობა თეო, შენც აქ ისვენებ?- ღიმილად დაიღვარა ნინი.
- ხო დღეს ჩამივედით მე და ჩემი მეგობრები, მოიცა გაგაცნობ. - მარი მოდი სიხ.- მალევე მოკუნკულდა ჩემი გოგო.
- ნინო ეს მარია, ის რომ ძინავს დიანაა, მარი ეს ჩემი სკოლელია ნინო.
ნინო- სასიამოვნოა.
მარი- ჩემთვისაც.
ნინო- თეო ბიჭები არ გინახია?? -ხელით მანიშნა იმ ორი ბიჭისკენ. დამიარა მაგრამ რა დამიარა, ახლა დვაკავშირე ფაქტები ერთმანეთთან. ნინომ ნიკაო, ნიკა ჩემი ბიჭის გარეშე არსად დადის, ოხ ღმერთო ოღონდ გიორგი არ იყოს რა. ამის გაფიქრება და ჩემ წინ ორი სილუეტის ატუზვა ერთი იყო. არა რა, ნუ გამწირავ ბედო ასე, რა დავაშავე, გამაქრეთ ახლა აქედან ვიღაცამ.
- აი თეოჩი ჩვენი სიურპრიზი,- მიჩურჩულა მარიმ.
ნინო- ბიჭებო აგერ თეო ვნახე, რა მაგარი დამთხვევაა.- შეღიმა ბიჭებს.
ნიკა- როგორ ხარ თრორ?? - კაი ძმაკაცივით გადამეხვია.
ძლივს გავუღიმე:- ნიკა კარგად შენ??
ნიკა- ჩვენც კარგად, ვისვენებთ და ვართ.
- ხო კარგია, გამიხარდა რომ გნახეთ. - გამიხმეს ამ ტყვილისთვის ენა, ამ დროს ჩემ გულისცემას გავხედე, გადასაკოცნელად დაიხარა, ვაი დედა გული, ცუდათ ვარ, თავი ხელში უნდა აიყვანო მაგრამ, როგორ გინდა ეს რომ ქნა? ამ ფიქრებში ვარ მარიმ ხელზე რომ დამქაჩა. ძლივს მოვედი აზრზე გადავკოცნე მაგრამ ვაი ამ გადაკოცნას, მისი ტუჩების შეხებისას დამიარა მთელ ტანში. ავარდა გულის ცემა 200ზე, ჩემი გული ყბას ურტყამს. მარიმ კიდე დამქაჩა, კიდე დავბრუნდი ამ ქვეყანაზე.
გიო- როგორ ხარ თეო?? - მკითხა სერიოზულად, მუდოა სულ ჟმოტ ხასიატზეა ეს ხე. მაგრამ კიდე კაი , რომ არ იღიმის თორე ამას ისეთი ღიმილი აქ აქვე მომკლავს.
- კარგად გიო შენ?- გავუღიმე, არ უნდა შემამჩნიოს რომ დამადებილა.
გიო- მეც კარგად.
ნიკა- ბინად სად ხართ??
- აქვე, სამი კოტეჯი რომ არის,იქ ორი ვიქირავეთ.
ნინო- რა მაგარია, -შეკივლა ქალბატონმა. - მესამე კოტეკში ჩვენ ვართ, მეზობლად ვიქნებით.
ვაი დედა, გამიხეთქა გული, ესღა მაკლდა, დავისვენებ და ამაზე არ ვიფიქრებთქო და ეს კიდე ჩემ მეზობლად იქნება. მონკალით ვიღაცამ.
- თეოჩო!! -ძლივს გამოვფხიძლდი და უკან გავიხედე მარი და ვაკო მოდიოდნენ.
მოდით მარი.- საწყალი სახით გავხედე და მიშველე რამე სახით გავხედე. მარიამმაც მოირბინა და გვერდით დამიდგა.
- მარიკუნა, ვაკო, მარი გაიცანით ესენი ჩემი სკოლელები არიან ნიკა, ნინო და გიორგი. ბავშვებო ესეინი კი ჩემი მეგობრები მარიამი, მარი და მარიამის მეუღლე ვაკოა.- ძლივს დავამთავრე სიტყვა და მარიამს დავეყრდენი, როელმაც გასამხნევებლად ხელი მომიჭირა.
- სასიამივნოა.- ერთხმად შესძახა ყველამ.
ნიკა- ძალიან კარგია, მეზობლებიც გავუცანით ერთად მაგარ დროს გავატარებთ. ახლა წავიდეთ წყალში.. - გაგვიღიმა ყველას.
ვაკო- წადით თქვენ და ჩვენც ახლავე მოვალთ.

ნინო და ბიჭები წავიდნენ მე კიდე მოწყვეტით ჩავიკეცე ავიშაზე. მარიები გვერდით მომიჯდნენ და ჩანეხუტნენ.
სიძე- კაი თეო დაწყნარდი, რა ფერი გაქ.- ისიც ჩემ წინ დაჯდა.
- ხალხო აზრზე ხართ?? მე ვიფიქრე იქნება გონებიდან ამივიგდო და ყურადღება სხვა რამეზე გადავიტანოთქო და ეს კიდე აქ განეჩითა, თან მეზობლად იქნება და ყველაზე უარესი წელს ზევით შიშველი ივლის ჩემ წინ, ეს მომიღევს ბოლოს მე. - საწყალი სახე გიორგის ზურგიდან ბავშვებზე გადავიტანე.
მარიკუნა,- კაი დაწყნარდი, იდიოტია მაგი ერთი რომ არ გაუღიმია. - ცოფებს ყრიდა დადეშქელიანი.
-გაჩერდი გოგო ენამ არ გიყივლოს, მაგის ღიმილი მაკლია ახლა მე , რა გინდა მომკლას?? მაგის ღიმილი საერთოდ მომკლავს.
სიძე- ცოლისდაო დამწვარი ხარ შენ, ნუ მთლად ასე თუ იყავი არ მეგონა. ჰე ახლა აქ მე მჭირდება მაგარი თეონა, რომ არავის და არაფერს უშინდება და კაცივით რომ მიდგას გვერდით აი ისეთი. არ გაქცევს ყურადღებას, ხოდა შენც იგნორი აარტყი, ვითომ გკიდია. ღრმად ჩაისუნთქე და შევიდეთ წყალში ტეხავს იმათთან.
- მართალი ხარ ვაკო, თქვენ შედით და მე და ნარიც მოვალთ მალე.-მე და ნარი ქოლგის ქვეშ დავჯექით, თავი ხელში უნდა ავიყვანო. მთელი სამი წელი სკოლაში არაფერს ვიმჩნევდი ხოდა ახლაც ასე უნდა ვქნა.თავი ჩამოვადე მარის, აი ამიტო მიყვარს ეს გოგო თვალებში მიყურებს და უთქმელად ესმის ჩემი.
რამოდენიმე წუთი ვიჯექი ასე, ზღცას გავყურებდით. ჩემმა ბიჭმა წყლიდან ამოსვლა, რომ დაიწყო. მოდის ნაგრან რა მოდის. წვრილი ლამაზი თითები შავ თმაზდ გადაისვა, თმაც საყვარლად ოდნავ აიწია. შემდეგ ხელი სახეზე ჩამოისვა, ოდნავ წამოზრდილი წვერი, რომელიც ხაზს უსვამს ყბის ზოლს, ოდნავ გრძელი წვრილი ცხვირი, თაფლისფერი თვალები, საშუალო სიგრძის წამწამები და გამხდარი სახე სექსუალობას მატებს. ტუჩები, საშუალოზე ოდნავ მიზრდილი, ქვედა ოდნავ წინ წამოწეული, საყვარლად მომზირალი, აი კიცნას , რომ გთხოვს ისეთი. წყლის წვეთებიწვრილი მიგრძო ყელიდან ტატით დაუყვა მკერდისკენ.ოდნავ გამოკვეთილი ბეჭეები, კუნთები, უთმო სექსუალური გულ-მკერდი, იჰ დამცხა. ახლა პრესი, ოთხი კუბიკიგამომწვევად მიმზერს.წყლის წვეთებიც ჩემი გულის გასახეთქად ნელა მიუყვება გულ-მკერდს, პრესს. გამოჯვეთილი ტორსი. წტლის წვეთი მინდა ვიყო ნელა, რომ სწავლობს მის სხეულს. გავაფრინე სულ მთლად. პრესიდან ისევ ზევით ავყევი, თვალი გავუსწორე გამიღიმა, ეს რა ქნა ამ უღმერთომ, კიდე ეს მინდოდა? მაინც მოსასულიერებელი ვიყავი, წყალი მომიტანეთ ვიღაცამ გონს ვკარგავ, ეს იდოტი კიდე მიღიმის.ღიმილი აქ საოცარი, გამოაჩენს ამ თეთრ ჩაწიკწიკებულ კბილებს, აქეთ ეს ტუჩები მკლავს, მინდა ვეცე და დავაჭამო ეს ტუჩები. ამ თავხედ თვალებს დიდი სიამოვნებით დავკოცნიდი.ამ გულ-მკერდსაც და პრესსაც დავკოცნიდი..... ოჰ... ახლა უნდა დავსტოპო თორე ავიჭრები.მალევე მოვდივარ გონს, ეს საზიზღარი უჯვე ჩვენ წინ დგას.
- გოგოებო არ ჩადიხართ?? - კიდე იღიმის, რა ჯანდაბა აღიმებს, ამდენი მგონი მის ცხოვრებაში არ გაუღიმია.
მარი- ჩავალთ გიო, დიანას ველით იქნებ გაიღვიძოლსთქო.
გიო- დიდი ძილისგუდა დაქალი კი გყოლიათ.
- არ არის თქვენი საქმე , აცადეთ იძინოს.- გაბრაზებული ვუბღვერ.
გიო- შენ მასე შეფუთული აპირებ ჩასვლას წყალში??- ამათვალიერა და აშკარად დამცინა ამ საქონელმა, გველი, დამპალი ვეცემი და მოვახრჩობ ახლა.
ნიკა- რას კბენთ ერთმანეთს, როგორც უნდა ისე ჩავა.- ეს როდისღა მოვიდა საერთოდ ვერ გავიგე.
- მარი ჩადი და მოვალ.
- დიანა გაიღვიძე, - ისევ შევარხიე დიანა.
- მმმ.
- მმ და ჯანდაბა.
გიო- წეღან მაგის ძილი არ იყო ჩვენი საქმე და ახლა არის??
ღრმად ჩავისუნთქე, გველურად გავუღიმე. მე შენ განახებშეფუთულს ცურვას. უცბათ გავიხადე მაისური და შორტი და სათვალესთან ერთად შეზლონდზე დავდე. გიორგის გავხედე შემავლო თვალი და ღიმილი სახეზე შეახნა. მე კიდე მშვიდი ნაბიჯით გავემართ ზღვისკენ და დავაიგნორე ჩემების გაოგნებული სახე.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent