შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

,,წითური გვირილა


28-08-2017, 18:57
ავტორი ლუსი.ლულუ
ნანახია 1 775

ერთ პატარა ქალაქში ერთი გოგონა ცხოვრობდა,ლიზა.ის 17 წლის იყო, წითური, ცისფერი თვალებით და ქაღალდივით თეთრი კანით. ის ძალიან მხიარული იყო მაგრამ ამავდროულად სევდიანიც. მის ოჯახში მისი პატარა და კირა, რომელიც 12 წლის იყო და მისი მამა ოლი ცხოვრობდნენ. ალბათ გიჩნდებათ კითხვა მისი დედის შესახებ. მან თავისი ოჯახი 6 წლის წინ მიატოვა და საცხოვრებლად ნიუ ორკში გადავიდა. დანარჩენს კი შემდეგ გიამბობთ

~~~~~~~~
კირა: ლილუ, ლილუ ადექი გთხოოვ სკოლაში მეც დამაგვიანდება და შენც - პატარა დამ თავისს უფროსი დის ოთახის კარზე დააბრახუნა.
ლიზა: კიკუ დამაძინე გთხოვ - ბლუყუნ-ბლუყუნით მიაძახა უმცროს დას ლოგინიდან. უმცროსმა დამ არ დააყოვნა და დაუკითხავად შეაღო მისი დის ოთახის კარები და თავის დას მიუახლოვდა
კირა: ეხლა თუ არ ადგები კოლს ვერტყვი რომ... - წინადადების დასრულება ვერ მოახერხა კირამ როდესაც ლიზა საწოლიდან წამოხტა და მის დას პირზე ხელი ააფარა.
ლიზა: სულ გააფრინე გოგოო??? რაიყო ავდგებიი ხოო ვაიმეე. ნეტა მამამ ხომ არ გაიგო??? - კითხვები არ ასვენებდა წითურს. უმცროს დას სიცილი აუვარდა მისი გაჩეჩილი თმა როცა დაინახა
კირა: ადექი და სარკეში ჩაიხედე გაპუტულ ქათამს გავხარ დაიკო. წავედი, წავედი და 10 წუთში გავდივართ, თუ არადა და.... - კვლავ გააწყვეტინა ლიზამ
ლიზა: გავიგე ჰო გავიგე გაეთრიე ჩემი ოთახიდან უნამუსოვ >_< - ხუმრობით შეჰკივლა ლიზამ და კირას თავისი ოთახის კარი ცხვირწინ მიუხურა. უცბათ გამოიცვალა პიჟამა, კარადაში შეძვრა და ქექვა დაიწყო, გადაწყვიტა ჭრელი კაბა და შავი კეტები ჩაეცვა. თმა დაივარცხნა, ოდნავ ვარდისფერი პომადაც გადაისვა და სარკეში საკუთარ თავს გადახედა მიხვდა რომ რაღაც აკლდა. ლარნაკში მყოფ გვირილებს გადახედა და ერთ-ერთი ნაზად ამოიღო და თმაში შეიდო. მის დანახვაზე ოდნავ გაეღიმა და სახლის კიბეები სწრაფად ჩაირბინა.
კირა: ჩემი ლამაზი დაიკო, წავიდეთ ^-^ - უმცროსმა დამ თვალი მოავლო მის უფროს დას.

~~~~~~~
გზას ფეხით გაუდგნენ. კირა ცდილობდა რომ მისი დისთვის კითხვა შეეპარებინა. უყვარდა თუ არა ლიზას კოლი. ის ლიზას ახალგაცნობილი მეგობარი იყო რომელიც ლიზაზე 1 წლით დიდი იყო. კოლი და ლიზა შეყვარებულები იყვნენ და ამის შესახებ მხოლოდ ლიზას და კოლის მეგობრებმა იცოდნენ. ნუ ნაწილობრივ კირამაც. ერთხელ კირამ შენიშნა როგორ აჩერდებოდა კოლი ლიზას ერთ-ერთი სკოლის წვეულებაზე და მის შემდეგ მას კითხვები არ ასვენებს.
კირა: დღეს მე და კოლი სასეირნოდ მივდივართ, ნაყინით გამასპინძლებას შემპირდა ^-^ - ეს თქვა თუ არა მაშინვე ეჭვის თვალით შეხედა მის დას და მის რრეაქციას დაელოდა.
ლიზა: კირა შემეშვი მეც და კოლსაც!!! ჩვენ უბრალოდ მეგობრები ვართ... - თვალები სადღაც გააპარა, ამით კირა მიხვდა რომ ლიზა მას ატყუებდა.
კირა: ხო აბა რა... - ჩუმად ჩაიჩურჩულა და ჩაიცინა. შემდეგ კი ჩუმად განაგრძეს გზა.

~~~~~~
ორი და სკოლის ეზოში სწრაფი ნაბიჯით შეიჭრა.
კირა: ლენკა მელოდება გავიქეცი. გაკვეთილების შემდეგ არ დამელოდო ლილუ მე და კოლი სასეირნოდ წავალთ და სახლში ის მიმიყვანს.
ლიზა: Bey sister - ლიზა მის პატარა დას დაემშვიდობა და საათს დახედა. – 1 საათია ზარის დარეკვამდე - ჩაიჩურჩულა თავისთვის, შემდეგ თავი ასწია და სკოლის ეზოში მდგომ სკამზე ჩამოჯდა და მისი საყვარელი რომანი ჩანთიდან ამოიღო. ამასობაში კი ნაცნობი ხმა გაიგო.
კოლი:შეიძლება დავჯდე? - მომღიმარე სახით შესციცინებდა კოლი როცა ლიზამ მას ახედა.
ლიზა: გამარჯობა უცნობო, რათქმაუნდა. - ღიმილითვე უპასუხა კოლს ლიზამ.
კოლი: როგორ ხარ? - თქვა თუ არა მის გვერძე სკამზე ჩამოჯდა, მისი ქერა ფერის თმა თითებით გადაივარცხნა და მარცხენა ხელი ლიზას მხარზე მოკალათა.
ლიზა: ამას მართლა მეკითხები? - ლიზამ წიგნი დახურა, ჩანთაში ჩააბრუნა და კოლისკენ მიიჩოჩა.
კოლი: არა რათქმაუნდა, ვიხუმრე. - მარჯვენა ხელით მისი წითური თმა გადავარცხნა და ლიზას სახე ხელებში მოიქცია.
ლიზა: ჩემმა დამ რომ დაგვინახოს სახლში შემჭამს, ისედაც აკლებული ვყავარ. - სიცილი ვერ შეიკავა წითურმა.
კოლი: დღეს დავპირდი რომ ნაყინს შევჭამდით, არ წამოხვალ? - მომხიბლავი მზერა მიაპყრო ლიზას. მაგრამ ლიზას პასუხი ვერ მოისმინა რადგან დიალოგი ლიზას მეგობრებმა გააწყვეტინეს.
რონი: ჰოლაა
კრისი: მისმინეთ, ზეგ სკოლა წვეულებას აწყობს. რაღაც ცეკვებთან დაკავშირებით, მთელი სკოლა იქ ინება. როგორც თქვეს საცეკვაო საღამოა და სამეჯლისო ცეკვები უნდა ვიცეკვოთ, მეწყვილეებთან ერთად.
ლიზა: ჰეი გოგოებო. მაგარია, კაბის საყიდლად როდის მივდივართ?
რონი: მე ჩემ ბოიფრენდს მივყავარ თქვენთან ერთად ვერ წამოვალ ბოდიში. -დამწუხრებული სახე მიიღო რონიმ.
კრისი: არაუშავს მე და ლიზა წავალთ. არ იდარდო სიხარულო <3 - ხელი მხარზე დაადო და მეგობარი დააიმედა კრისმა.
კოლი: ზარი 2 წუთშია შევიდეთ? - დიალოგი გააწყვეტინა მეგობრებს კოლმა.
ლიზა: შეხვედრამდე კოლ - გოგონა თავის შეყვარებულს დაემშვიდობა და მსუბუქი კოცნა გაუგზავნა ოდნავ მოშორებულმა.
კოლი: დროებით
________________________________________________________
ყველას აზრი მისაღებია))



№1 სტუმარი siri

mainc chemsas vahrdzeleb blin

mainc chemsas vahrdzeleb blin

gaixare

vax kaco yvelam damaignora am uazro saqcielebit

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent