შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

FILTHY 2 (+18)


15-09-2017, 16:20
ავტორი მსხვერპლი
ნანახია 6 323

როგორც კი აბაზანიდან გამოვედი, საკუთარ ლანდს სარკეში მოვკარი თვალი, ისევ სარკეს დავუბრუნდი და ჩემი ტანი შევათვალირე, პირსახოცი მოვიშორე და სრულიად შიშველი ვიდექი საკუთარი თავის წინაშე, ხელები გადავაჯვარედინე და ცალი ხელი ლავიწზე გადავიტარე, გამახსენდა როგორ მკოცნიდა ხოლმე ზეინი მასზე ყოველდღე და ჟრუანტელმა დამიარა, ნელნელა ტუჩებისკენ გვაუყევი გზას, ცერა თითი ქვედა ტუჩზე გადავიტარე, მერე კი ორი თითი პირსი შევიცურე, ენა გადავატარე და ვნებიანად ამოვიკვნესე, ახლა აქ რომ ზეინი მყოლოდა კარგად ვიცოდი რასაც ვიზამდი, მაგრმა ის უკვე ერთი საათის წასული იყო. მაქსიმუმ ოც წუთში რომ არ მენახა ჭკუიდან გადავიდოდი,ამიტომ სწრაფად ჩავიცვი და სახლიდან უკანმოუხედავად გავიქეცი, სულ ფეხებზე მეკიდა რა მეცვა, სულ შიშველი რომ ვყოფილიყავი არ მაინტერესებდა ზეინი უნდა მენახა თან სასწრაფოდ. კარგია რომ თეატრისკენ, გზად ზეინის ბარი იყო სადაც თვითონ იყო ბარმენი საღამოს კი იმას აკეთებდა რაც ყველაზე მეტად სიამოვნებდა ( ჩემთან ყოფნის შემდეგ ) უკრავდა და მღეროდა, მისი მოსმენა კიდევ ერთი დიდი ნეტარება იყო, თითქოს მავსებდა, თუმცა ის ამას ისედაც აკეთებდა.
__________________
TIO თითქმის ცარიელი იყო, რაც ხელს მიწყობდა ზეინი 5 წუთით მაინც მომეტაცებინა.
-ჰანი, აქ რა გინდა? -მკითხა თბილად და გადმოიხარა რომ ეკოცნა. მეც რამდენიმე წამი მის პირში ენას ვაცურებდი სნამ ხელი არ შეგვიშალეს.
-ბურბონი თუ შეიძლება. -თქვა უხეშად ხანში შეხულმა კაცმა, ამას რა უკვირს წყვილი რომელიც ერთმანეთს კოცნის? როგორც ჩანს კი. როცა ჭიქაში სითხე ჩაასხა ისევ მე მომიბრუნდა. თუმცა მე უკვე მისკენ მივდიოდი, როცა მივუახლოვდი მის ტანს მივეკარი, ცალი ხელი თმაში შევუცირე მეორე პენისსზე დავადე, ხელში მოვიქციე და ოდნავ მოვუჭირე, რომ მიმხვდარიყო როგორ მინდოდა ახლა მთლიანად მეგრძნო.
-ახლა არა ჰანი. -მითხრა როცა მის ტუჩებს მოვშორდი, მაგრამ ეს ვერ გამაჩერებდა. მოწყენილმა შევხედე იმედი მქონდა რომ მივიღებდი იმას რაც მინდოდა.
-ზეინ.. -გადმოვაგდე ქვედა ტუჩი მაგრამ არაფერი.
-პატარავ გთხოვ, როცა სახლში მოვალ რასაც გინდა იმას გიზამ. -მითხრა და ყურის ქვეშ მაკოცა. დავნებდი, წასვლას ვაპირებდი უკვე რომ საჯდომზე ხელი წამომარტყა, აი ეს არ უნდა გაგეკეთებინა საყვარელო. გადავწყვიტე აქვე და ახლავე გადამეყვანა ჭკუიდან ამიტომ ჩავიმუხლე, როცა ქამარს ხელი მოვკიდე, ჩამომხედა.
-არა. -მითხრა მოულოდნელად, ისე თითქოს არ უნდოდა, თუმცა მე მას კარგად ვიცნობდი, თვალებში ეტყობოდა რომ ამას მთხოვდა. წარბები ავათამაშე, თვალბში ვუყურებდი თან ქამარს ვუხსნიდი, ვიცოდი გიჭდებოდა როცა ქვევიდან შევყურებდი, აღვირახსნილი გოგოსავით რომელმაც ამ წამს დაკარგა უმანკოება და ვნებების მორევში აღმოჩნდა. ტრუსის ზოლზე ენა გადავატარე, მივხვდი რომ დააჟრიალა, მაგიდას ხელები ჩაჭიდა, რომ როგორმე ვნაბა ეკონტროლებინა, თუმცა მანაც კარგად იცოდა რომ ეს შეუძლებელი იყო. ჯერ ბოქსერის ზემოდან ვუსვამდი ხელს მინდოდა ჯერ ისე გადამეყვანა ჭკუიდან, დროდადრო ავხედავდი ხოლმე და ვხედავდი ჩემი მოქმედებისგან ნეტარებაში ჩავარდნილ მის სახეს. მისი ერექცია ვიგრძენი, როგორ გამოიბერა როცა მივაღწიე იმას რასაც ვცდილობდი, ტრუსი ჩავუწიე, ხელი მოვკიდე და მოძრაობა დავიწყე, ამოიხვნეშა, როგორ მინდოდა ხალხის რეაქცია დამენახა როცა მიხვდებოდნენ რომ ზეინი წუთი წუთზე ჭკუიდან გადავიდოდა. ახალ ეტაპზე გადავედი, ენა გადავატარე, ვეღარ მოითმინა და ცალი ხელი თავზე დამადო, როცა უფრო და უფრო ღრმად ვიდებდი პირში იმას რაც ყოველდღე მთალიანად მავსებდა მე თვითონ ლამის გავათავე, ხელი მოძრაობა ისევე როგორც ენის უფრო ავუჩქარე, მომესმა როგორ აუჩქარდა სუნთქვა, და როგორ ცდილობდა ემოციების დაფარვას თუმცა ეს საშინლად გამოდიდოდა. ისე ვგრძნობდი მის ემოციებს რომ მეგონა მასთან ერთად ვათავებდი, იმდენად მსიამოვნებდა იმის ყურება რომ ჭკუიდან გადამყავდა, იმის გაცნობიერება რომ ჩემს გამო თავს ვერ აკონტროლებდა.
-Fuck! -წამოიყვირა როცა გაათავა თან ჭიქის მტვრევის ხმა გაისმა იქვე ახლოს სადაც მე ვიდექი მუხლებზე..
-ჭიქა გადამივარდა. -თქვა უცებ, მივხვდი რომ ყველამ მას შეხედა, ზეინს სულელური სახე ჰქონდა, არასოდეს შეეძლო ტყუილების თქმა. მისი სათამაშო თავის ადგილზე დავაბრუნე და შარვლის ღილი შევუკარი, ქამარი თვითონ შეიკრა. კმაყოფილი სახით წამოვდექი.
-გიჟი ხარ. -მითხრა და უცებ მაკოცა.
-შენ გამაგიჟე. -ჩავჩურჩულე და ყურზე ენა ავუსვი. ტუალეტში შევედი ხელები დავიბანე და პირში წყალი გამოვივლე. გასვლამდე საღეჭი რეზინი ამოვიღე და დავღეჭე, საზამთროს გემო ვერ ჯობდა ზეინის გემოს მაგრამ არაუშვდა, რამდენიმე წუთის წინანდელის გახსენებაზე გამეღიმა. TIO-დან გასვლამდე ხელი დავუქნიე და დავემშვიდობე.
-საღამომდე.
-საღამომდე ჰანი.
__________________
-ბოდიში დამაგვინდა. -ვთქვი როცა რეპეტიციაზე შევედი.
-არაუშავს ქენდალ, ისედაც ახალი გოგოზე ვიყავი გადართული. -თქვა ლუკმა.
-ვინ ახალი გოგო? -ნუთუ ვინმე ჩემი ადგილის დაკავებს ცდილობს.
-ნუ გეშინია შენზე ნიჭიერი არ არის, ახლა კი დავიწყოთ.
__________________
რეპეტიცია უაზრო და დამღლელი იყო, მთელი დრო იმაზე ვფიქრობდი ვინ იყო ახალი გოგო, ვიცოდი რომ ლუკი არავის აყვანას აპირებდა, თუმცა ახლა გამონაკლისი დაუშვა, რამაც მართლა ძალიან შემაშინა, თუმცა რატომ არ ვიცი.
__________________
-რამე დამისხი. -ვუთხარი როცა საღამოს სახლში დაბრუნების გამივრად ზეინს გავუარე რომელიც თავის ცვლას მალე ამთავრებდა, როცა რეპეტიციას ვამთავრებდი ხოლმე ჩემთან ერთად მოდიოდა სახლში, თავის ადგილას კი სხვას ტოვებდა, თუმცა ახლა ყველაზე მეტად დალევა მინდოდა.
-რამე მოხდა?
-არაფერი, უბრალოდ დალევა მინდა. -ვუთხარი და ჭიქაზე ვანიშნე დამისხითქო. მანაც დამისხა მე კი ისე გადავკარი თითქოს წყალი იყო, სახე დამემანჭა, რაზეც ზეინს გაეღიმა, მაგრამ მაინც წამოიძახა.
-Easy babe..
-კარგად ვარ ზეინ.
-გეტყობა პატარავ.
-არაფერია.
-ჰანი ხომ იცი რომ ყველაფერს გაგიგებ და ყოველთვის მოგისმენ. -ახალი გოგო აიყვანეს. -ამოვიხვნეშე ზიზღით.
-მერე რა რისი გეშინია? -მითხრა და თავისთვისაც დაისხა ერთი ჭიქა.
-ჩემზე უკეთესი რომ არ იყოს ლუკი ისე არ აიყვანდა. -მოვიწყინე და თავი ბარის მაგიდაზე დავდე. ზეინმა თმაზე მაკოცა და თავი ამაწევინა.
-შენზე უკეთესი ვერავინ ვერასოდეს იქნება, გაიგე? -მითხრა და თვალებში შემომხედა.
__________________
რამდენიმე ჭიქის შემდეგ ისევ მეორე მხარემ გაიღვიძა ჩემში, რომელიც მუდამ სექსზე და სიამოვნებაზე ფიქრობდა. სახლში ასვლამდე ვერ მოვითმენდი, როცა რამე მინდოდა იმ წამსვე უნდა მიმეღო, წინააღმდეგ შემთხვევაში ატომური ბომბივით ვფეთდებოდი და უკან დასახევი გზა აღარ იყო. ზეინს ხელი დავავლე და გოგონების ტუალეტში შევაგდე, საბედნიეროდ არავინ იყო თუმცა რომც ყოფილიყო ვერავინ შემაჩერებდა.
-დღეს ძალიან მონდომებული ხარ. -მითხრა და ტუჩზე იკბინა.
-ჩემი ბრალია რომ ასეთი სექსუალური ხარ? მითუმეტეს მაშინ როცა ჯანდაბა ეგრე ნუ აკეთებ. -გონება გამეფანტა როცა ტუჩი ისევ კბილებს შორის მოაქცია.
-რას? -მკითხა ისე თითქოს არ იცოდა რაზე ვეუბნებოდი და ამჯერად ტუჩზე ენა გადაიტარა, თავი ვეღარ გავაკონტროლე და მხეცივით ვეცი მის ტუჩებს. მისიც მაშინვე ამყვა, საჯდომზე ორივე ხელი მომიჭირა და ამწია, მეც დრო ვიხელთე, ფეხები წელზე მოვხვიე, ქვია მაგიდაზე შემომაჯინა რომელზე რამდენიმე ხელსაბანი იყო ჩამწკრივებული. ველურებივით ვიქცეოდით, უხეშადაც კი თუმცა ეს ვნებას უფრო აღვივებდა, ისე ვიყავით ერთმანეთის გართულები რომ ვერც კი შევნიშნეტ ვიღაც როგორ შამოვიდა. ორივე გავჩერდით და უცნობს მივაშტერდით რომელიც საკმაოდ ლამაზი და სექსუალური გოგო აღმოჩნდა. ისე იქცეოდა თითქოს ამ წამს ხელი არ შეგვიშალა.
-მე ნუ მომაქცევთ ყურადღებას გააგრძელეთ. -იმით გაღიზიანებულმა რომ ხელი შგვიშალა ახლაც ეგონა რომ ამას არ ვიზამდი, ზეინს სახეზე ხელი მოვკიდე თავი ჩემკენ მოვაბრუნებინე და მისი კოცნა გავაგრძელე. გოგოს თვალი მოვკარი, მისი სახის დანახვაზე მივხვდი რომ ამას არ ელოდა, თუმცა მისი აზრები ფეხებზე მეკიდა. უკვე გასვლას აპირებდა როცა გაჩერდა და გვითხრა.
-საყვარლები ხართ. -არაფრის თქმა არ გვაცადა ისე გაიხურა კარი.
-შენ რა კარების ჩაკეტვა დაგავიწყდა? -მომიბრუნდა ზეინი.
-მაპატიე, ისე ვიყავი რომ ეგ სულ დამავიწყდა.
-არაუშავს ჰანი სახლში გავაგრძელოთ. -მითხრა და მომშორდა. გადავიხარე რომ კარი დამეკეტა როცა გავსწორდი ზეინს მივუბრუნდი. ქამარში ხელი დავავლე რომ ჩემკენ მიმეწია, როცა ფეხები ისევ წელზე მოვხვიე და უკვე ჩემგან თავს ვერ დაიხსნიდა, სანამ ვაკოცებდი მკაცრად ვუთხარი.
-არა ახლავე!



№1 სტუმარი manana

გააკონტროლეთ!!!!!! ესრა უბედურებაა საშინელებააა

 


№2 სტუმარი dcdadc

ძალიან მაგარია უნდა გააგრძელოოო

ვინც ცუდ კომენტარს დაგიწერს ნა გრუზინია ან ეშინია იმის აღიარების რო ეს ყველაფერი მოწონს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent