შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსარგებლო ბლა ბლა ბლა


4-10-2017, 23:56
ავტორი mariami_8
ნანახია 1 066

დგახარ და უყურებ გაშავებულ ასფალტს რომელზეც ათასობით პატარა სიცოცხლე ეხეთქება და ქრება... დგახარ და წუთით ყველაფერი კარგავს აზრს ყველაფერი რასაც წვდება შენი თვალთა ხედვა უბრალოდ უფერულდება და ნელ-ნელა უჩინარდება ... დგახარ და ასობით სიცოცხლე გეხეთქება და
ქრება ასობით სიცოცხლეს ასობით სიცივეს გრძნობ შენს სხეულზე...
უყურებ გაშავებულ ასფალტს და წუტიტ ყველაფერს აზრი ეკარგება ...
ვერ ფიქრობ უბრალოდ უყურებ ათასობიტ პატარა სიცოცხლეს და ბედნიერიხარ
რა გაბედნიერებს?
არიცი ვერ ხვდები დაარც გინდა მიხვდე, იმდენად დაღლილი ხარ ფიქრით რომ ამჯობინებ ნახევრად გათიშული რეალობისგან წუთით გარიყული მარტოო ყველასგან და ყველაფრისგან მოშორებით ყოფნას

დგახარ და ხვდები რომ ამ უბრალო წვიმის პაწაწუნა წვეთს შეუძლია გაგინათოს სულის პაწაწუნა ნაწილი...
დგახარ და ასობით წვეთს უკვე აღარ აქცევ ყურადგებას მათ თავისი როლიუკვე ითამააშეს შენ კი ნელნელა ჩუმად და გაუცნბიერებლად ფიქრს იწყებ რაზე? არიცივერ ხვდები ისევ უყურებ წვიმის უამრავ წვეთს და მათში იკარგები ...
იკარგებიი მორბენალ კადრებში რომლებიც ქაოსუად დარბიან ნეირონებში ყველას ცნობ არცერთი კადრი არ არის შენტვის უცხო და უჩვეულო ყველაგახსოვს და ყველაზე სათითაოდ ფიქრს იწყებ მაგრამ საბოლოოდ მაიც ვერაფერს იგებ...
ისევ ქაოსია შენს თვში ისევ დაბნეულად აცეცებ თვალებს
და მალე... ჩუ! გაჩერდა თითქოს ჩაიარა გრიგალმა და შენც ჯერ კიდევ დაბნეული დგახარ და ელი როდის ამოვარდება და წაგიტანს თან, მაგრამ ყველაფერი ჩაწყნარდა ისევ სიჩუმეა და აი ის ერთი კადრიისევ გამოჩნდება და უკვე მშჰვიდად გეფიქრება...


დგახარ წვიმაში... ჯიბეში საგულდაგულოდ დამალული მენთოლიანი კენტის კოლოპი გაქვს, ხელიტ ჩაბღაუჭებიხარ და ფქრობ თვიდან უმისამართოდ გეფიქრება თითქოს არაფერზე მაგრამ მერე ისევ ხედავ წვიმის წვეთებს რომლებიც გაშავებულ ასფალტს მთელი ძალით ეხეთქებიან და ქრებიან და გეფიქრება... უკვე რეალობაშიხარ საჭირო ფიქრებთან ერთად... მიმოიხედებიირგვლივ დააანალიზებ სიტუაციას
გამეა, წვიმს, მანქანები მომაბეზრებლად მიდიმოდიან,იქვე ნაგვის ურნაც აქრობს წვეთებს
ოპაა... უკვე ხვდები რომ ჯიბესი სიგარეტიგაქვს და გიცჰნდება კითხვები რატომ? საიდან? რისთვის? არიცი აგრამ ამჯერად გაინტერესებს გახსენდება როგრორ იარე ბედნიერი გიმილით წვიმაში ნახევარი საათი როგორ მიბოტებდი წყლისნაკადში და გახსენდებ აროგორ გისველდებოდა ფეხები სასიამოვნოდ და როგორ გაჟრჟოლებდა ტანში რისთვის აკეთებდი?
ან ფიქრობდი?
იქნებ დზალიან ცუდად იყავი და თავს ინიგბავდი ატყუებდი?
იქნებ მართლაც გიხაროდა მაგრამ რა გიხაროდა? ისრომ სველდებოდი ქუჩში ღამით მარტო ჩანთაში საწინააღმდეგო სპრეით და ორი უცხო წიგნითჯიბესჰი თითქმის დაცარიელებული თამბაქოს კოლოფით და სულ დასველებული გამოუსადეგარი სანტებელათი შეიარაღებული და მერე???


მიდიხარ ცუდად განათებულ ქუჩაზე, წვიმს და ერთი სული გაქვს საიმედო ადგილი ნახო ცოტა მიყრუებული რომ ეს ჩაბღაუჭებული კოლოპი ჯიბიდან ამოიღო მოუკიდო და დაწვა შენს ფილტვებში მაგრამ ის დასველებული დაუკვე გამოუდეგარი სანთებელა ხასიათს გიფუჭებსმაგრამა რ ნებდები და უკვე გავლილი გზის ნახევარს ეხებზე იკიდებ და სწრაფიი ნაბიჯით მაღაზიაში შედიხარ სადაც გაიშიებული გამყიდვეი გეუბება რომ 5 თეთრიანი ასანტი არ აქვს მხოლოდ იმ ერთადერთი და გასაგები მიზეზის გამო რომ ადგომა ეზარებ აგამოდიხარ დამეორე მაგაზიაში შედიხარე და სიხარულით გამოქსვ ასანთი მიაბიჯებ უკვე ჭუჭყიანი წყლის ნაკადში და ლოდინით დაგლილი აღარ ფიქრობ ადგილი საიმედოა თუ არა იღებ გოგირთ მოსვრილ ღერს და ანტებ სიბნელეში შენი სველი სახე ნათდება და თამბაქოც იწყებს წვას ნელა და სასიამოვნოდ წვიმაში გიმილით მიაბიჯებ და უკვე აღრ გაინტერესებს რამოხდება ან რა ხდება ერტი გერიჩიწვა მაგრამ შენ ისევ გინდ აიყოო დამოუკიდებელი და ბედნიერი ისევ გინდა დაუმტკიცო შაკუთრ თვს ან არვიცი ვინმეს ვინც ვერ გხედავს რომ შენ შეგიძლია როსკზე წასვლა ხალხისთვის მიუგებელი რაგაცეების ეტება და თანაც ისე რომსაკუთარ რეპუტაციას და სიმტკიცეს არაფერი ავნო მიაბიჯებ და მეორე გერს იგებ ჯდებისაგაც გადახურულკიბეზე და,........




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent