შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Two for one aim (chapter 1) 18+


13-11-2017, 03:08
ავტორი -bubuka-
ნანახია 6 468

-ყველაზე დიდი ალბათობა რომ ეს საქმე გამოვიდეს, აუცილებელია ხელი მოაწერო სახელმწიფო სამსახურში მომუშავე პიროვნებასთან. უმჯობესია შსს-ს ან თავდაცვის იყოს.
-დიდი მადლობა ანჟელიკა, მაგრამ სად ვნახო ახლა ეგეთი ვინმე?
-არ ვიცი კრასავიცა, რაც შემეძლო გითხარი, მეტი ვერაფრით დაგეხმარები.
-კარგი წავედი მაშინ, გნახავ ამ დღეებში. - ფეხზე წამოვდექი შუა ხნის რუს-ქართველი ანჟელა გაავკოცნე, რომელიც როგორც ყველა რუსი თავს იწონებდა თავისი ლურჯი თვალებით და თოვლივით თეთრი კანით. ოფისი დავტოვე და სახლისკენ დავიძარი. ჭუჭყიან და მტვრიან თბილისში წვიმდა. ტალახიანი ქუჩის საცობის ერთერთი მონაწილე გავხდი და როცა ნახევარსაათიანი ლოდინის შემდეგ მოთმინების ფიალა ამომეწურა, ჩემს წინ განთავისუფლდა გზა და ამოვისუნთქე. სახლში მისული სასწრაფოდ აბაზანაში შევედი და იმის შიშით რომ სამსახურში არ დამეგვიანა, ათ ჭუთში უკან გამოვედი. ხელში რაც მომხვდა შიშველ ტანზე გადავიცვი, ბათინკები ამოვიცვი და სახლი დავტოვე. ამჯერად გადავრჩი გზად საცობი აღარ შემხვედრია. კლუბში მისულს ადმინისტრატორი კატო შემხვდა.
-ვიკა სასწრაფოდ მოემზადე, დრეს ბევრი ხალხია და გოგოები გვჭირდება. - სტრიპტიზ კლუბში ვცეკვავ და აქ გამომუშავებული ფულით ვვარსებობ. გასახდელში შესულს გოგონების ქაოსი დამხვდა. ზოგი გრიმს იკეთებდა ზოგიც კოსტუმს ირგებდა. ჩემს ადგილას დავჯექი,თმა გავიშრე, ტანსაცმელი გავიხადე და რომელი კოსტუმიც მომხდა ხელში ის ჩავიცვი. მაგიდას დავუბრუნდი, სიგარეტს მოვუკიდე და მაკიაჟის გაკეთება დავიწყე. სიგარეტისოწევა და მაკიაჟიც ერთად დავასრულე, ფეხსაცმელი ჩავიცვი და ბარში გავედი. ლუკას მივესალმე და ერთი ტეკილა ვთხოვე. მაგიდაზე ჭიქა დამიდო თუ არა მაშინვე გაჩნდა ჩემს გვერდით კატო.
-სად ხარ გოგო რამდენი ხანია შენ გეძებ?!
-ხო მიპოვე რა ხდება?
-შენი დროა გადი დარბაზში. - მითხრა და ცხვირი ამიბზუა. ამ გოგოს სულიერი და გონებრივი სამყარო 13 წელს ვერ გასცდა. ტეკილა გადავკარი ლუკას გავუღიმე და დარბაზში გავედი. ჩემი ადგილი დავიკავე ძელთაჯ, მუსიკაც ჩაირთო და ტანი ავაყოლე ნაზად... დაახლოებით წელიწადნახევარია აქ ვცეკვავ , რის გამოც ბევრი რამ დავკარგე, მათ შორის მშობლებიც, რომლებსაც არც ხალისი და არც სურვილი არ ქონდათ მუშაობის. აქედან შემოსული თანხით ვჭამ და ვცოცხლობ. არ მაქვს შესაბამისი განათლება რომ ნორმალურ ადგილას დამეწყო მუშაობა, არც პატრონი მყოლია. ვყიდი საკუთარ სხეულს საარსებო ფულზე... ცეკვაც მორჩა ძელზე ჩამოვსრიალდი და მის გვერდით დავიკავე ადგილი. შუქი ჩაქრა, იატაკზე დავიხარე და ფული ავკრიფე. დარბაზიდან გამოსულს კატო შემხვდა და თავისი წილი წაიღო, მე მხოლოდ 10% მეკუთვნოდა. გასახდელში დავბრუნდი. არავინ იყო ამიტომ დრო ვიხელთე და ყავა მოვიდუღე, სიგარეტს მოვუკიდე, სარკესთან ჩამოვჯექი და ჩემს თავს დავუწყე ყურება. დიდი არაფერი არ ვარ, მხოლოდ სიმაღლე და ფორმები მაქვს კარგი. დაახლოებით 182 ვარ სამი ზომა მკერდით და ფაფუკი უკანალით. სახეზე სწორი ცხვირით სქელი ტუჩებით და ყავისფერი თვალებით. შხაპის მიღება გადავწყვიტე სანამ დრო მქონდა. კოსტუმი გავიხადე, პირსახოცს ხელი მოვკიდე და ის იყო უნდა შევსულიყავი აბაზანაში კარი რომ შემოიღო და ლუკა შემოვიდა.
-ნორმალური ხარ? არავინ შემოვიდეს - თვალები დავუჭყიტე, ჩვეულებრივად მივიდა და გადაკეტა კარი.
-მეთქი ქალის ალერსს გამაგებინებსთქო, გავხდი გავაშიშვლებ და მოვეფერებითქო მაგრამ რათ გინდა , გახდილი დამხვდი, რა სულსწრაფი ხარ მოკლედ. - გაეცინა და ტუჩემზე მომეკრო, მეც ავყევი კოცნაში. საჯდომზე ნაზად ჩამისრიალა ხელი და მომიჭირა. სველ კოცნას მიტოვებდა ტუჩებზე და ყელში. მეორე ხელით ძუძუს დასწვდა და მაგრად მომიჭირა, უნებურად წამოვიკვნესე და ტუჩზე კბილები დავაჭირე. გონს მაშინ მოვეგე, როდესაც ძუძუს თავზე კბენა ვიგრძენი.
- გვეყოფა თორემ ერთად რომ შეგვამჩნიონ ორივეს გაგვაგდებენ. თუ გვიან არ მოვრჩით ან შენთან ან ჩემთან- ვუთხარი და ისე რომ პასუხს არ დავლოდებივარ, აბაზანაში შევედი. მე და ლუკა მხოლოდ მეგობრები ვართ, არანაირი გრძნობა არ გაგვაჩნია, უბრალოდ სექსში კარგად ვეწყობით ერთმანეთს. დუშის ქვეშ ალბათ რამოდენიმე საათი კიდევ დავრჩებოდი, რომ არა ვიღაცის ხმა VIP ში გელოდებიანო. სწრაფად გამოვედი, მაკიაჟი წავიტიტყნე სახეზე, კოსტუმი მოვირგე და გასახდელი დავტოვე. ოთახში შესულს, როგორც ყოველთვის, ქართველი ღიპიანი კაცი დამხვდა.
-მეტი ვერ დაიგვიანე? მე აქ ფულს სწრაფ მომსახურებაში და მზრუნველონაში ვიხდი. - მითხრა და ირონიულად ამათვალიერა თავიდან ფეხებამდე.
-თუ რამე არ მოგწონს შეგიძლია წახვიდე. - ლიფიდან პრეზერვატივი ამოვაძვრინე და ვესროლე - გაიკეთე, ა დაგავიწყდეს აქ მხოლოდ ჩემი წესებით ვართ. - თავისკენ დამქაჩა და კალთაში ჩამიჯინა. ცალი ხელი კისერზე შემომხვია და კოცნა დამიწყო, ცალით - ტანზე მოფერება. ფეხზე წამოვდექი მისკენ ზურგით დავდექი და ლიფი შევიხსენი.
-უხ შენ გენაცვალე - მამაპაპური ფრაზით გამოვიდა. წინ გადავიხარე, ტრუსი ნელნელა ჩავიწიე და გავიხადე. ღიპიანმა ქამარი შეიხსნა და თავისი ღირსება ამოაძვრინა, ზედ პრეზერვატივი ჩამოაცვა. თეძოებზე ხელი მომკიდა და ზედ დამისვა. მის მოძრაობას ვაყოლებდი ტანს და არტისტულად ვკნესოდი. 15 წუთიც არ დასჭირდა გასათავებლად, ფეხზე წამოვდექი, ნივთები მოვაგროვე და გასასვლელისკენ წავედი.
-მოიცა, - შარვლის ჯიბიდან ფული ამოიღო და მესროლა - აჰა შენ ძუკნავ. - მითხრა და ჩაიხითხითა. ძირს დავიხარე, ფული ავიღე, ხელში მაგრად მოვკუჭე, მივუახლოვდი და პირში ჩავტენე.
-შენს ცოლს გატენე ტრ*კში ს*რო! - ოთახიდან გამოვედი. კატოს ფული გამოვართვი, ვკითხე ვჭირდებოდი თუ არა ისევ, რომ მითრა არაო ჩემი ნივთების ასაღებად წავედი გასახდელში. უკან გამოსული ბარისკენ წავედი, ლუკამ ორმაგი ვისკი დამისხა, ერთი მოყუდებით დავლიე.
-წამოხვალ? -ვკითხე
-ჯერ ვერა ნახე რამდენნი არიან - მითხრა და მხრები აიჩეჩა.
-თუ ძალიან გვიან არ მორჩი ამომიარე რა, დამირეკე მოკლედ. - ვუთხარი და გამოვედი კლუბიდან. ლესელიძეზე მიყენებული მანქანა საგზაო წესების დარღვეით გამოვიყვანე. გავცდი თუ არა მეტეხის ხიდ პოლიცია ამეკიდა და გავაჩერე.
-ეხლა მოგინდათ მაინცდამაინც? - დავიყვირე უნებურად.
-ინსპექტორი კიკნაძე, საბუთები თუ შეიძლება.
-ვიცი ხო, მაცადე.- საფულეს დავწვდი და ძლივს ამოვიღე საბუთები. ხელში მივაჩეჩე და სანამ ათვალიერებდა მე დმას მივაშტერდი. არც ვიცი, სასმლის ბრალი იყო თუ უბრალოდ გავგიჟდი, მაგრამ იმ დროს, იმ ადგილას, ეს ბიჭი ძალიან სიმპატიური და სექსუალური ჩანდა. ყავისფერი წვერით და თმით, სქელი ტუჩებით და სწორი ცხვირით ნამდვილი სილამაზე იყო, ხოლო მთავარ ეფექტს მისი ცისფერი თვალები ახდენდა.
-ალკოტესტზე თანახმა ხართ? - მკითხა
-შენი სახელი? - სულ სხვა პასუხი გავეცი.
-უტა ქალბატონო... -პირადობაში ჩაიხედა - დადუკა, გადმობრძანდით თუ შეიძლება.
-ჰო დადუ, ძალიან სიმპატიური ხარ- პირდაპირ ვუთხარი. მხოლოდ გამიღიმა.
-ჩაბერეთ - მანიშნა აპარატზე.
-ტეკილა და ორმაგი ვისკი მაქვს დალეული, ჩემზე ზუსტ პასუხს არ აჩვენებს მაინც, ხო ხედავ არც ვმალავ ოღონდ მალე გამიშვი რაა
-ქალბატონო ჩაბერეთ - კიდე გამიმეორა
-ვაიმეე აჰაა - ჩავბერე რაც ძალა მქონდა- აი ხო ხედავ წრიპინებს. მალე გამიშვი რაა.
-ბოდიშით მაგრამ ჩემი სამსახურეობრივი მოვალეობაა ჯარიმა გამოგიწეროთ.
-რა თქმა უნდა შენ და შენი სამსახ... მოიცა მოიცა ცოლი გყავს? - უცბათ ანჟელა გამახსენდა.
-ბოდიში? -დაიბნა
-ცოლიი ხო ცოლი.
-ა-არა.
-არ გინდა ცოლად მომიყვანო? - ვკითხე და რომ დავფიქრდი როგორი გასაგები იწნებოდა მისთვის, გამეცინა. პასუხიც არ გამცა ისე დაბრუნდა მანქანაში, მე კი ჩემსაში ჩავჯექი. ფურცელი და კალამი ვიპოვე და ზედ ჩემი ნომერი დავწერე. ქვითრით ხელდამშვენებული მოვიდა უკან.
-ინებეთ თქვენი საბუთები და ესეც ჯარიმა.- ჩესტი ამიღო და უნდა წასულიყო რომ შევაჩერე
-უტა მოიცადე, ეს გამომართვი ზედ ჩემი ნომერია, გიჟი არ გეგონო უბრალოდ მართლა მჭირდება შენი დახმარება, აუვილებლად დამირეკე.- ვუთხარი და წავიდა, მეც სახლისკენ დავიძარი. ისეთი დაღლილი ვიყავი იქვე გავიხადე ყველაფერი და შიშველი ჩავწექი ლოგინში. დაახლოებით ორ საათში ტელეფონის ხმამ გამაღვიძა. ხელი გადავწიე ტუმბოსკენ და ვუპასუხე
-ვინც არ უნდა იყო, იმედია კვდები და ბოლო სიტყვის სათქმელად მაღვიძებ
-ლუკა ვარ, ამოსვლა მინდოდა მოვრჩი მუშაობას და თუ გძინავს ცოდო ხარ მაშინ დაისვენე. -მითხრა მზრუნველი ხმით
-არა ლუიი ამოდი, რამე წამოაყოლე, გელოდებიი- გავუთიშე და სანამ მოვიდოდა ისევ ჩამთვლიმა. ბოლო გამოფხიზლებაზე კარის ხმამ ივაჟკაცა და გამაღვიაძა. იქვე დაგდებულ ხალათს დავწვდი და შემოვიჭირე. კარებში ლუკა იდგა, სიცივისგან გაწითლებული ცხვირით თუ ვიმსჯელებთ დიდხანს მელოდებოდა
-წასვლას ვაპირებდი უკვე
-შემოდი მალე ცივა- ვუთხარი და პარკები გამოვართვი. ლუდები მისაღებში მაგიდაზე დავალაგე, სასუსნავები სამზარეულოში გავიტანე და თეფშზე დალაგებული გამოვიტანე. ლუკას გვერდით მივუჯექი, ფეხები გვერდულად მოვკეცე და მხარზე მივეყრდენი.
-ისე დავიღალე დღეს მოვედი თუ არა ჩამეძინა. თან შენმა ვისკიმ შედეგი გამოიღო და დამაჯარიმეს- სიილით ვუთხარი
-კაი ატრაკეებ? - მითხრა და მასაც გაეცინა, მე კი მაგიდაზე დადებულ ქვითარზე ვანიშნე. ჩაეღიმა და მარცხენა ხელი შემომხვია. ლუდის ბოთლი მომაწოდა მეც ერთი ყლუპი მოვსვი და უკან დავუბრუნე.
-ვგიჟდები შენზე ჩვენებურად- ტუჩის კუთხეში ჩატეხა და ნაზად მაკოცა საფეთქელზე.
-სიგარეტი მომეცი რა, არ გამიყვანო ოთახში მაგის გამო- შავი სობრანიე ამოიღო ჯიბიდან. ერთი ღერი თვითონ ჩამიდო პირში და მომიკიდა. ღმა ნაპასი დავარტყი და მის კალთაში ჩავდე თავი. - ვისვენებ შენთან საუკეთესო ხარ. - თვალები დავხუჭე და ღრმა ნაპასი დავარტყი. ყელში ლუკას რბილი და სველი ტუჩები ვიგრძენი. მარცხენა ხელი ხალათიდან მუჩელზე შემიცურა და მოფერება დამიწყო, მე კი სიამოვნებისგან გასუსული ვიყავი და თვალები მინაბული მქონდა.
-გყავდა დღეს ვინმე?- მისმა ხმამ გამომაფხიზლა, ის კი იმავეს აგრძელებდა.
-კი. იცი როგორ დავიღალე? ნეტა ის თემა გამომივიდეს რაა.
-მე კი შენი ყურებით არ ვიღლები, არც მოფერებით, საერთოდ არაფრით, სულ მინდიხარ - ვნებამორეული ხმით მეუბნებოდა- გინდა გამოვიცნობ ამ ხალათის შიგნით არც ტრუსი გაცვია, არც ლიფი, ნახე როგორი გამაგრებული გაქვს ძუძუს თავები მითხრა და ხალათი მხრებზე გადმომიწია. მის მუხლებს გადავაჯექი წელს ზემოთ შიშველი. საჯდომს ჯერ კიდევ ფარავდა ხალათის ნაწილი. თითები მოუჭირა კერტებს და შემდეგ მთლიანად ხელში მოიქცია ძუძუ რასაც ჩემი კვნესა მოჰყვა. მაისური გავხადე და მის შიშველ მკერდს ჩემი მკერდით შევეხე. ნიკაპზე ხელი ამოვდე თავი ავაწევინე და ტუჩებში ვაკოცე. კისერზე შემოვხვიე ხელი და ჩემსკენ მოვწიე, რომ უფროკარგად მეგრძნო. ვრძნობდი მის პენისს როგორ ამდგარი იყო, როგორ მაგრდებოდა უფრო და უფრო. შარვალი გავხადე და მეც დარჩენილი ხალათი მოვიძრე. ძუძუზე მეცა და პირში მოიქცია. წელზე ფეხები შემოვხვიე. მარძაყებზე ხელები მომკიდა და ხელში ამიყვანა. საძინებელში შემიყვანა და საწოლზე გადამაწვინა. მარჯვენა ხელი თეძოზე ჩამისრიალა და მაგრად მომიჭირა ცალი ხელით კი მკერდს ეთამაშებოდა და კოცნიდა. ტუჩებში მაკოცა ნაზად, ნელა ჩამოვიდა ყელამდე და სველ კოცნებს მიტოვებდა. თეძოდან ხელი ვაგინასკენ წაიღო და შეეხო, სიამოვნებისგან დამბურძგლა. ნელა მისრისავდა და მიკოცნიდა ყელს და ტუჩებს. ვეღარ მოვითმინე მოვიხარე და ტრუსი გავხადე. გააფთრებულმა ერთი ხელის მოსმით გადმომატრიალა და ოთხზე დავდექი. კისერში მაკოცა, მარცხენა ხელი შუა თითი ტუჩებთან მომიტანა, გავლოკე, იგივე თითმა მიმართულება შეიცვალა და საშოში ვიგრძენი, სწრაფად მიყოფდა. ყელში მაკოცა, თმა ერთ მუჭში მოიქცია და უკან მომქაჩა, თითს ვეღარ ვრძნობდი, გასწორდა და თ შემოვიდა ჩემს სხეულში. ველური და თან ნაზი სექსი გვქონდა, თითოეულ შედებას ვრძნობდი მთელი სხეულით, ვკვნესოდი მინდოდა გაჩერებულიყო მაგრამ ამ დროს არ მყოფნიდა. ბალიშს ჩავეჭიდე უფრო ამიჩქარა, თმას მაგრად მიჭერს , საჯდომზე მირტყავს. ერთი... ორი... სამი... და ორგაზმს განვიცდი, ეღიმება მინდა გამოიღოს ვკანკალებ, კვნესისგან ხმა აღარ მაქვს, ნახევარი წუთიც და ვრძნობ რომ გამოიღო, ჩემში აღარაა. ამოიხვნეშა და ხერხემალზე ვიგრძენი თბილი სითხე. მუცელზე დავწექი, ჯერ კიდევ მაკანკალებს, ისიც გვერდით მიწვება, საფეთქელთან მკოცნის და სიგარეტს უკიდებს. ამოვისუნთქე, დავწყნარდი, სიგარეტი გამოვართვი, ერთი ნაპასი ამოვარტყი და დავუბრუნე.
-ყოველთვის ასე უნდა მაწვალებდე? - ვკითხე და თითები ტუჩებზე ჩამოვუსვი
-დღეს კიდე ორი სამჯერ და საკმარისია- მითხრა და გაგვეცინა. საწოლიდან წამოდგა და აბაზანაში შევიდა. გასუსული ვიწექი და მეღიმებოდა. მესმოდა როგორ მოუშვა წყალი და შხაპის მიღება როგორ დაიწყო, მაგრამ როცა აბაზანიდან ხუთ წუთში მშრალი გამოვიდა, გამიკვირდა. - აბაზანა ავავსე, ქაფით, რამე, რუმე, ღვინო არ გვაქ მაგრამ ლუდიც წავა, წამო ჩავხტეთ- წამომაყენა საწოლიდან და აბაზანაში შევედით... დანაპრები აასრულა, იმ ღამით კიდევ ორჯერ გვქონდა სექსი.
მეორე დღეს შუადღის ორ საათზე გამეღვიძა, ლუკა უკვე წასული იყო. ტელეფონს დავხედე და მეზიჯი ქონდა მოწერილი -"ისე საყვარლად გძინავს გახდილს, რომ ვერ ვიკადრე შენი გაღვიძება. საქმეები მქონდა, წასვლა მომიწია. გკოცნი"- სამზარეულოში გავედი, საუზმე მივირთვი, ცოტა ზნით ტელევიზორს ვუყურე. ხუთი საათი იყო გამხდარი აბაზანა წყლით რომ ავავსე და უკვე ჩაწოლას ვაპირებდ რომ ტელეფონმა დამირეკა.
-გისმენ.
-დადუკა გამარჯობა - უცნობი მაგრამ ნაცნობი ხმა გავიგე.
-რომელი ხარ? -ვკითხე
-პოლიციელი, უტა. - მისი სახის წარმოდგენაზე ჩამეღიმა და ტუცს კბილი დავაჩირე.
-ხო უტა, როგორ ხარ?
-არამიშავს, შენი ნახვა მინდა გუშინფელზე დავილაპარაკოთ თუ გცალია.
-მისამართს მოგწერ და ამოდი ოღონდ სამსახურში ვარ წასასვლელი და არ დაიგვიანო.- მისამართი მესიჯად გავუგზავნე და ქაფიან აბაზანაში ჩავწექი. წყალში ბატივით იმდენ ხანს ვნებივრობდი სანამ არ გაიყინა. წყლიდან ამოვედი და ოთახში გავედი. პირსახოცით ტანს ვიმშრალებდი კარების ზარის ხმა რო გავიგე. პირსახოცი მჭირდოდ შემოვიხვიე და გასაღებად წავედი. ზღურბლზე უტა იდგა, გაკვირვებული მიყურებდა
-შემოდი გამეყინა ფეხები - ვუთხარი და მისაღებში გავუძეხი - ბოდიში არ დამილაგებია სახლი ვერ მოვასწარი. დაჯექი, გამოვიცლი და მოვალ მალე.
-ესეც კარგ ფორმაში ხარ - მითხრა და გამიღიმა. ოთახში შევედი სპორტულები ჩავიცვი და უკან დავბრუნდი. ყავის მოსადუღებლად სამზარეულოში გავედი და ორი ფინჯანით ხელდამშვენებული გამოვედი უკან. მის წინ მოვკალათდი და სიგარეტს მოვუკიდე.
-აბა მითხარი, რატო გინდა ესე ჩემი ცოლობა? ისე მოგეწონე რო დაფიქებაც არ მოგინდა ხო ?
-უტა შენ რომ არ მოგწონებოდი აქ საერთოდ არ მოხვიდოდი ამიტომ მისმინე ახლა - მოკლედ, მინდა ამერიკაში წასვლა, ვინც საბუთებზე მეხმარება იმ ქალმა სახელმწიფო სამსახურში მომუშავეს რომ მოუწერო ხელი მეტი შანსიაო. მე სახელმწიფოში არ ვარ და ამიტომ მინდა შენი დამარება. მოვაწერთ ხელს შევალთ საელჩოში და თუ არ ჩაგვირტყეს ხო კაი და თუ ჩაგვირტყეს ძალიან მაგარი იქნება. მერე გავაწერთ ხელს და შენ შენ გზაზე და მე ჩემსაზე.
- მეც თუ მომინდა წამოსვლა?
-ეგ უკვე შენი გადასაწყვეტია, ყველანაირ ხარჯებს მე დავფარავ.
-როდის მოვაწეროთ? - გამიკვირდა მეგონა დავფიქრდებიო მეტყოდა.
- როცა შენ გინდა, თუ გინდა ხვალვე იყოს.
- ხვალ ვმუშაობ. თუმცა შენ მიდი იუსტიციაში და მეც შემოვირბენ მოვაწეროთ და ეგ იქნება.
-კარგი, შევთანხმდით - ვუთხარი და ხელი ჩამოვართვი. - ახლა დიდი ბოდიში მაგრამ. სამსახურში ვარ წასასვლელი და უნდა მოვემზადო.
-გაგიყვან მე
-თუ გახსოვს წუხლ შენ დამაჯარიმე მანქამაზე ნასვამი რომ ვიჯექი და ლოგიკურია ესე გი მანქანა მყოლია ხო? - ვუთხარი და გავუცინე
- მერე რა გზაში უკეთესად გავიცნობთ ერთმანეთს- კარგითქო მეც ვუთხარი. მოვემზადე და სახლიდან გავედით. მანქანაში ჩავსხედით და დაახლოებით ორი წუთი გაუნძრევლად ვიყავით
-ჰა მეტყვი სად მუშაობ თუ ვიდგეთ ესე-შევხტი მოულოდნელობისგან
-XOში შარდენზე
-რაო? -გაუკვირდა
-რა გიკვირს მოცეკვავე ვარ. ეხლა არ თქვა მაგის გამო ხელს არ მოგიწერო თორე გავგიჟდები და მერე დაგცინებ.
-მაგაზე ვფიქრობ ეხლა გავრისკო თუ არა. - პასუხი იმდენად სერიოზული იყო რომ ნერწყვი გადამცდა და ხველა ამიტყდა - კარგი დადუ ვიხუმრე, არ ღირს ჩემს გამო სიკვდილი კარგი - მეუბნებოდა სიცილით და მეც გამეცინა
-შენთვისვე აჯობებს ხუმრობდე. აქ გამიჩერე ჩამოვალ - მაჭახელასთან გავჩერებინე და მანქანიდან ჩამოვედი - ნახვამდის პოტენციურო მეუღლევ - დავემშვიდობე და კლუბში ჩავედი. არ შემიმჩნევია მანწანა წავიდა თუ არა და ამაზე ზედმეტადაც არ შემიწუხეია გონება. გუშინდელთან შედარებით დღეს კლუბში სიცარიელე იყო. გასახდელში შევედი და ჩემი აქაური მეგობრის ძებნა დავიწყე, რომელიც აბაზანიდან გამომავალი შევნიშნე.
-ხვალ ვთხოვდები და მეჯვარე ხარ
-კაი?! შენ ვის მოყავხარ? - ხუმრობით მკითხა
-იმ ამბავზე, ხვალ დაგირეკავ და იუსტიციაში გამოხვალ, მოვაწერთ ხელს და დავიშლებით - კარგიო თვი დამიქნია და გასახდელიდან გამოვედი. ბართან მივედი.
-როგორ ხარ პრინცესა? როგორი იყო წუხელ?
-უკეთესიც გვქონია ლუ. ახალი ამბავი მაქვს შენთვის - ბარის სკამზე დავჯექი და მისკენ გადავიხარე - ვთხოვდები.
-ის ტიპი გამოვიდა ესე იგი კონტაქტზე? - მკითხა და თავი დავუქნიე. წუხელ სექსის გარდა ლაპარაკიც მოვასწარით - აუ ეხლა გათხოვილს რა აგიტანს - სიცილით შემოიკრა შუბლზე ხელი და სასმელი ჩამომისხა ჭიქაში. - შენი თავისუფლების ბოლო დღეა ჩიტო. - მითხრა და ორივემ ერთდროულად დავლიეთ. აქეთ იქით გავიხედე ახლო ტერიტორიაზე რომ ვერავინ დავიგულე გადავწვდი და მოწყვეტით ვაკოცე ტუჩებში.
-მინდიხარ - ვუთხარი და სკამიდან ჩამოვხტი. გასახდელში გავედი საცვლები ავარჩიე და ჩავიცვი, მაკიაჟი გავიკეთე და ჩემს გამოსვლას დაუწყე ლოდინი. კატო მალევე შემოვიდა.
- ვიკა გიმართლებს დღეს VIP გყავს პირველი.- თავი დავუქნიე და ფეხსაცმელი ჩავიცვი. ოთახში შევედი. დღეს მგონი მართლა მიმართლებს გავიფიქრე ჩემთვის, როდესაც ზურგით მჯდომის ახალგაზრდა სილუეტს მოვკარი თვალი. პრეზერვატივი ამოვიღე ლიფიდან, ზურგიდან მივუახლოვდი კისერში ვაკოცე და რეზინი გავუწოდე.
-გაიკეთე- ვუთხარი
-არ მჭირდება- ნაცნობი ხმა გავიგე სახეზე რომ შევხედე ნამდვილად დავრწმუნდი რომ ეს ბიჭი უტა იყო .



№1  offline წევრი Mariam Shengelia_3

მომწონს.
საინტერესოა
კარგად ვითარდება მოვლენები
გააგრძელე აუცილებლად ❤

 


№2 სტუმარი სტუმარი likA

kargia. imedia malmale dadeb

 


№3  offline წევრი -bubuka-

Mariam Shengelia_3
მომწონს.
საინტერესოა
კარგად ვითარდება მოვლენები
გააგრძელე აუცილებლად ❤

ძალიან გამიხარდა შენი კომენტარი, დავდე თუ რა ისტორია, შენი ისტორიების კითხვა დავიწყე. ძალიან კარგად წერ ❤️

 


№4  offline წევრი susik-fusik

Male ganagrdze momewona siujeti
--------------------
A.M

 


№5  offline წევრი Mariam Shengelia_3

-bubuka-
Mariam Shengelia_3
მომწონს.
საინტერესოა
კარგად ვითარდება მოვლენები
გააგრძელე აუცილებლად ❤

ძალიან გამიხარდა შენი კომენტარი, დავდე თუ რა ისტორია, შენი ისტორიების კითხვა დავიწყე. ძალიან კარგად წერ ❤️

ვუაიმე????❤ძაან დიდი მადლობა❤❤❤

 


№6 სტუმარი guest

sainteresoa, kargad wer gaagrdzele

 


№7 სტუმარი Jfk

Shemdegtavs rodis dadebb?

 


№8 სტუმარი likuna

Agznebuli tipis morigi istoria

 


№9  offline წევრი -bubuka-

ლუნი.
წერ ისტორიას სექსისთვის,
როცა უნდა წერდე სექსს ისტორიისთვის.
მგონი სხვა წარმოდგენა გაქვს სტრიპტიზ კლუბზე.
მოცეკვავე სხვაა და მეძავი სხვა.
სიუჟეტებს ძაან ცუდად აღწერ.
ეცადე დაალაგო და ყველაფერი ერთად არ მიაყარო.
პერსონაჟები ერთმანეთზე უარესები გამოგყავს. მარაზმია. დახვეწე და მარტო სექსისთვის ნუ წერ.

ზუსტად იგივე სიტუაციაა სტრიპტიზ კლუბში რაც ისტორიაში წერია. ამიხსენი რას ნიშნავს ისტორია საქსისთვის და პირიქით თუ შეგიძლია, იქნებ შევიდეს რაღაც თავში და შეცდომებზე აგებული ისტორია არ გამოვიდეს.
მადლობა შენი აზრის დაფიქსირებისთვის ❤️

likuna
Agznebuli tipis morigi istoria

აღგზნებული ტიპები დამერწმუნე ისტორიებს არ წერენ

Jfk
Shemdegtavs rodis dadebb?

შევეცდები დღეს გვიან დავწერო ❤️

 


№10 სტუმარი Diana

Shemdegitavi male dade ra

 


№11  offline წევრი mariam m.k

Agar agzeleb

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent