შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მელანქოლია (თავი 2)


13-11-2017, 22:44
ავტორი hariet
ნანახია 949

ქალმა ყავა მალევე დამიდგა ლამაზი ჭიქით წინ.
-აბა დავიწყოთ
აუცილებლად მჭირდებიდა:გამა,კონცერტი,ეტიუდი და კიდევ რამოდენიმე ნაწარმოები.
კატიამ საკმაოდ ლამაზი მელოდიები ამირჩია.
სახლიდან ღიმილით გამოვედი,ძალიან სასიამოვნო ქალი გახლდათ,პოზიტიური.
სახლში მისვლისას არცკი მინახავს ჩემები მაშინვე ჩემს ოთახში შეევარდი და როგორცკიბალიშზე თავი დავდე დამეძინა.
დილით ლიკუნამ გამაღვიძა დედას რაღაცას სთხოვდა და ბოლოხმაზე ყვიროდა.ოღონდ ეს არა ძლივს შაბათია დამაძინეთ!კიდევკარგი მალევე ჩამეძინა.
პირველ საათზე ჩემი საწოლიდან მოხდენილად გადმოვვარდი და ხელი გვერძე დადებილ ტუმბოს ისე ჩამოვარტყი დარწმუნებული ვარ ჩამილურჯდებოდა.
უცებ ჯიბეში ტელეფონმა დაიწყო წკრიალი,ჯანდაბა მარიამი სულ დამავიწდა ახლა ალბათ უკვე მელოდება.
-ალიო
-მოკლედ ნახევარსაათში ვიქნები შენი სადარბაზოს წინ და არ მალოდინო მამაჩემს მივყავართ.
პასუხის გაცემა არცკი მაცადა ისე გამითიშა.
სასწრაფოდ მოვემზადე და ნახევარ საათში უკვე ჩემ წითელ მოტკეცილ კაბაში გამოწყობილი სადარბაზოს წინ ვიდექი და მარიამს ველოდი.ორ წუთში მარიამის მამის მანქანამ ზუსტად ჩემს წინ დაატორმუზა.
-ჩაჯექი
უკანა სავარძელზე მჯდომა მარიამმა გამომძახა.მაშინვე მანქანაში ჩავჯექი.მარიამის მამას მივესალმე,მანაც თბილად გამიღიმა და მანქანა დაძრა. ისთ ფოინთში წავედით.მარიამის მამამ შესასვლელში დაგვტოვა თვითონ კი სამსახურის გზას დაადგა.მაშინვე mc სკენ ავიღეთ გეზი.კარგად გამოვძეხით მერეკი მაღაზიებში დავიწყეთ სიარული მარიამის კაბის არჩევაში ვეხმარებოდი.
-კესანე გავალ მოვწვ მე
დიდი ხნის სიარულის შემდეგ მითხრა მარიამმა,მეც დავეთანხმე და სეირნობა დავიწყე.არმომწონდა რომ მარიამი ეწეოდა,მაგრამ მას უყვარდა მოწევა დაარცკი ცდილობდა თავის დანებებას.აი მეკი ერთხელაც კი არგამისინჯავს,მსიამოვნებს იმ ფაქტის გააზრება რომ ძალიან ცოტაა ისეთი გოგო რომელსაც არცერთხელ არმოუწევია,მეკი მათ რიცხვში შევდივარ.
ესე უაზროდ ვსეირნობდი სანამ წითელ წერტილს არმოვკარი თვალი თეთრ კედელთან.მერე უფრო დავაკვირდი და ჩემგან სადღაც 25 მეტრში კედელზე აყუდებული გოგო და ზედ მიხუტებული რიჟაბიჭი დავინახე,გამალებით კოცნიდნენ (ზასაობდნენ) ამას კოცნას უკვე ვეღარ დაარქმევდი რაღაც ამაზზრზენი სანახაობა იყო.ნუიფიქრრბთ რომ მიკვირს უბრალოდ ეს უკვე აშკარად ზზედმეტი იყო. შავგრემან გოგოს ისე ეცვა მეგონა ისევ ზაფხული დაბრუნდა,გადაგლეჯილი ჯინსები ბადე კოლგოტი და შავი ძალიან მოკლეტოპი მთლიანობაში ცუდი გოგო არიყო უბრალოდ სახეზეე ეწერა როგორიც იყო.აიბიჭი კი უკომენტაროდ,რიჟა თუარვცდები კურნოსა გამხდარი და მაღალი ოღონდ ძალიან არა,ზუსტად ისეთი ბიჭი იყო მე რომ მომწონდა.თვალი გამიშტერდა ,უამრავი სისულელე ვიფიქრე,უცებ ბიჭმა თვალები გოგოს მოაშორა და მწვანე თვალები მე შემომანათა,მაშინვე გონს მოვედი და იქაურობას გამოვეცალე.დარწმუნებულივარ იმ ბიჭის თმის ფერი მედო სახეზე.
გზაში მარიამი შემეჩეხა ხელში ახალი ღერი ეჭირა და არხეინად აბოლებდა.მე რომ დამინახა მაშინვე ჩაქრო.როგორ მიყვარს იმიტომ რომ იცის ვერვიტან და არც დასჭირდა თხოვნა ისე ჩააქრო.მივიდა და მხარი გამკრა.
-რას შვები
-იცი ზუსტად ხუთი წუთი რას ვუყურებდი?
-რას
მარიამიც ვერიტანდა საჯაროდ ასეთ რაღაცეებს რომ აკეთებდა წყვილი,ასერომ ამ თემაზე ბევრი ვიქაქანეთ.უკვე 5 ხდეებოდა,მარიამმა დაიჟინა “it” უნდა ვუყუროთო და კავეასკენ წამათრია.
სეანსიდან საკმაოდ დაძაბული გამოვედი,არმიყვარდა ესჟანრი.უკვე შვიდი საათი იყო შესაბამისად ღამე იყო.
-მარიამმ უნდაწავიდე
-მეცეგუნდა მეთქვა
სახლამდე ტაქსით წავედით,გზაში კი მძღოლის სიმღერებზე ვიცინოდით,სომხურ ენაზე რთავდა სიმღერებს და თქვენ წარმოიდგინეთ არც მუსიკას აყოლა მორიდებია.ამაზე ხომ საერთოდ გადავყირავდით მედა მარიამი სიცილით.უკვე ორივეს ცრემლები მოგვდიოდა როცა მძღოლი შემოტრიალდა და სომხური აქცენტით გვითხრა
-ბოდიშით გოგოებო ჩემი საყვარელი სიმღერააო
მედამარიამმა ვეღარ მოვითმინეთ და იმხელაზე დავიწყეთ სიცილი მძღოლს შედინდა კიდეც,მერე ვითიმც არაფერი საჭეს მიუბრუნდა.



№1  offline წევრი ფერადიი...

აი ცავატანემ რა საყვარელი გოგოები არიან ველი შემდეგს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent